Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Hestia opinie

Ocena na podstawie 309 opinii

1.53 / 5

  • Oferta
    1.64
  • Obsługa klienta
    1.49
  • Cena/Jakość
    1.52

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~zizitop901 / 2019-01-14 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Co tu napisać. unikają naprawienia szkody w oparciu o polisę. bo ich spece zawsze mają rację. Firma Zelmer i ergo hestia sprzedaje sprzęt agd wraz z 2letnim dodatkowym okresem gwarancyjnym który ma na celu jedynie wyłudzanie pieniędzy od kupujących. Pomijam fakt że sprzęt zelmera padł kilka mcy po 2 letnim okresie gwarancyjnym i wysyłasz sprzęt na własny koszt 50zł do ekspertyzy. Nie polecam sprzętów elmera bo to szmelc jak i dodatkowych ubezpieczeń zawartych z ergo hestia.
    Zaletybrak zalet
    Wadysame wady
  • ~Piotr / 2019-01-11 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak słabej obsługi nie ma nigdzie. Trzymać się z daleka od nich!
    Wadyobsługa lub jej brak
  • ~Kortez / 2019-01-10 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa fatalna. No nie daj Boże człowieku tak zadzwonić ,to to pan obrażony ,że człowiek czegoś nie wie ,toż to wypadki miewam codziennie . A w mail ,po co tam odpisywać ....
    ZaletyJakby ktoś wiedział o zaletach to dajcie znać
    WadyObsługa klienta beznadziejna
  • ~Kamil / 2019-01-09 08:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie gow..o. Nie polecam nikomu nawet wrogom.
    ZaletyBrak zalet. Zaleta będzie jak was na rynku nie będzie
    WadyTego hestia
  • ~Ktoś / 2019-01-07 14:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam pisze by wstawić oponie na temat wykupienia ubezpieczenia w państwa firmie totalne dno ... jednym słowem będę napewno odradzać by ubezpieczyć sprzęt w państwa firmie
    ZaletyZalet brak
    WadySami nie wiedza na co dają ubezpieczenie
  • ~obecny klijent / 2019-01-05 22:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Ekipę do wykonania usługi udało mi się wymusić po 24 godz. totalna niechęc do współpracy. Dezinformacja klienta.12 godz. na infolinii przekazywano mi nieprawdziwe informacje.
    Jak przyszła noc nie mogłam wymusić hotelu jak już wymusiłam rezerwację hotelu to bez dojazdu co można było załatwić znacznie wcześniej. Nawet usłyszałam, że zrezygnował z hotelu co nie było prawdą itd. Wszystko robią aby żadnych kosztów nie ponosić. Mówią, że oddzwonią jak załatwiona sprawa ale niestety tego nie robią.
    Można stać na mrozie przez bliżej nie określony czas i cały czas dzwonic i rozmawiać za każdym razem słuchając ROODO i opowiadając całąchistorię od nowa. Po 24 godz.uzyskałam wymuszoną pomoc. Zdecydowanie nie polecam ERGO Hestii. sama kończę na stałe z nią współpracę.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyAssistance w tej firmie to fikcja.
  • ~Michał / 2018-12-22 06:54
    Ocena: 2.33 / 5
    W grudniu 2017 roku zawarłem ubezpieczenie z ErgoHestią w zakresie OC i AC. Zapłaciłem 7.552,00, przez ten okres przydarzyła mi się szkoda z AC ( wymiana szyby w serwisie po kamyczku autostradowym). Miałem również 31.08 jeden wypadek w Niemczech na autostradzie ( niemiec nie spojrzał w lusterko i zajechał mi drogę doprowadzając do kolizji), była policja, on się nie przyznał, dostaliśmy notatki o zaistniałej sytuacji itd. Sprawę oddałem do niemieckiego rzeczoznawcy i adwokata, pieniądze dostałem z jego OC na konto i myślałem, ze sprawa zapomniana, dlatego się zdziwiłem gdy w październiku dostałem pismo z Ergohestii informujące mnie, że została zgłoszona sprawa wypadku z Niemiec w którym to ja jestem sprawcą a niemiec poszkodowanym. Złożyłem pisemne wyjaśnienie, ze to nie była moja wina i pieniądze dostałem już z jego polisy, myśląc, ze sprawa będzie zakończona. Nadszedł czas na zawarcie nowej polisy i dostałem ofertę na to samo auto w pakiecie OC i AC na kwotę 23.000,00zl, a jest spowodowane to tym, ze miałem tą szkodę z AC i nie zakończyli sprawy z niemieckim ubezpieczycielem przez kilka miesięcy i figuruje w UFG. Sprawy nie idzie odkręcić, jedyna opcja to zapłacić i później jak sprawa będzie zamknięta to pisać o rekalkulację ubezpieczenia. Ubezpieczenie wzrosło ponad 200% !!!! Przecież to jest niedorzeczne. Normalna lichwa i rozbój w biały dzień i sprawa nadaje się do telewizji, normę wszystkie ubezpieczalnie w Polsce to najwięksi złodzieje. Ludzie pracujący tam są niekompetentni, iadwokaci firm ubezpieczeniowych w sądach zgłaszają dla sędziego przy powoływaniu biegłego sądowego, ze proszą o wykluczenie takiego i takiego (z imienia i nazwiska) biegłego argumentując to tym, ze mają problemy z tymi rzeczoznawcami, bo orzekają na niekorzyść ubezpieczalni. To jest jedna wielka klita, której wydaje się, ze nie można ich ruszyć.
    WadyMotto tej firmy: ja nic nie poradzę.
  • ~paweł / 2018-12-14 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam ubezpieczyłem telefon i jak to zwykle bywa pani na infolinij po wysłuchaniu mnie oświadczyła że ubezpieczenie tej sytuacji nie obejmuje ( przypadkowe uszkodzenia ). Czytajcie definicje w umowie
    ZaletyNie ma zalet ak najdalej od tej firmy
    Wadywszystkie
  • ~Paweł / 2018-12-13 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy ergo hestia ubezpieczenie rtv oszustwo
  • ~Anna S / 2018-12-10 20:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy. Likwidacja ubezpieczenia trwa bardzo długo. Ich procedury sprawiaja ze to tak długo trwa (nie kontaktuja sie telefonicznie tylko pisza pisma; zadaja dokumentów co do ktorych mam watpliwosc czy powinni zadac, m.in umów miedzy partnerami handlowymi gdzie obowiazuje tajemnica handlowa; kopii ksiegi wieczystej...). na prosbe zeby kontaktowali sie telefonicznie bo tak najsprawniej załatwimy sprawy nie reaguja. likwidator szkody zmieniał sie 2 razy (i tu nie zostałam ani razu powiadomiona na pismie o nowym adresie email lub nazwisku nowego likwidatora). do likwidatora czasem przez kilka dni nie mozna sie dodzwonic. gdy likwidator sie zmienia to okazuje sie ze nowy likwidator nie ma dostepu do dokumentów przeslanych uprzednio, bo dokumenty te sa w skrzynce mailowej starego likwidatora). kontakt z rzecznikiem klienta również pozostawia do zyczenia: rzecznik klienta odpisuje do mnie tytułując mnie "panem" podczas gdy jestem kobieta. czuje sie totalnie zlekcewazona, nikt nie przywiazuje do mnie i mojej sprawy uwagi, a rzecznik klienta równiez okazuje lekcewazenie nie czytajac uwaznie wiadomosci ode mnie.
    dodam ze sprawa ciagnela sie ponad 2 miesiace. dla porónania w warcie podobna sprawa (rowniez trzeba było uzupełnic dokumentacje) została załatwiona w kilka dni (2 lub 3 o ile dobrze pamietam). nie polecam!
    Zaletyjedna z pan likwidatorek (ostatnia) była miła
    Wadywszystko co powyzej
  • ~Aleksandra / 2018-12-07 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy Ergo Hestia S.A. ani żadnego produktu tej firmy.
    Nie odpisują na wiadomości, na skargi, na reklamacje.
    Nie udzielają pomocy, sprzedają produkty widmo o pięknym zapisie w OWU jednak gdy dojdzie do szkody to umywają ręce.
    Infolinia to dramat, konsultanci dramat.
    Przed wykupieniem produktu powinniśmy podpisywać klauzulę 'na własne ryzyko'.
    To nie jest firma ubezpieczeniowa, to jest firma żerująca na ludzkiej naiwności.
    ZaletyBrak
    Wadyniekompetentni konsultanci, INFOLINIA TO DRAMAT, na reklamacje odpisują w ostatni dzień 30-sto dniowego obowiązku albo i wcale!, sprzedawane produkty to tylko ładny zapis w ogólnych warunkach w rzeczywistości nie można liczyć na ich pomoc, wielkie rozczarowanie
  • ~Ela / 2018-12-06 23:13
    Ocena: 1.33 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Od lipca próbuje zakończyć złomowanie auta. Obsługa klienta fatalna. Nie udało mi sie dowiedzieć w ramach jakiej kategorii mam wyslac mailowo skan zlomowania auta - no bo przeciez nie sprzedaz - jak mnie poinformowano na infolinii. Po osobistej wizycie w centrali i złożeniu pisma w recepcji w LIPCU, nadal nie zostało ono dołączone do sprawy, a Hestia nasłała na mnie windykatora, za rzekome zaleganie ze składka za ubezpieczenie.... Te ciągłe telefony od windykacji naprawdę skutecznie zniechęcają do korzystania z oferty Hestii.
    WadyBałagan,niekompetencja infolinii, gubienie dokumentów.
  • ~Jacek / 2018-12-06 08:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Ergo Hestia najgorsza firma ubezpieczeniowa nie ma wgl z nimi kontaktu miałem szkodę w aucie na 16 tys zł A wypłacili tylko 8 tyś szkoda gadać nie polecam tego ubezpieczyciela
  • ~Sylwia Shurlej / 2018-12-03 19:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Po pół roku trwania umowy ubezpieczenia samochodu, EH poinformowała że przeliczyli jeszcze raz wysokość składki. Gdyż w czasie zawierania umowy mieli niesprawny system. Z 1500 zł składka wzrosła do 7300 zł...
  • ~gonia434 / 2018-11-28 13:58
    Ocena: 1.00 / 5
    ostrzegam przed wykupem ubezpieczenia kupujacych sprzet w EURO AGD ,naciagaja klientow na ubezpieczenie ,a pozniej umywaja rece,bo starsza kobieta(ja)nie ma czym zrobic zdjec,porazka,wiec HESTIA nie ma mozliwosci przyslania kogokolwiek.!!!
  • ~Mariusz / 2018-11-19 20:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Korzystałem z ubezpieczenia podróżnego , niestety ale ta firma w żadnym kraju nie posiada możliwości zorganizowania lekarza w przypadku wystąpienia takiej potrzeby.
    Po 3 godzinach od zgłoszenia uslychalem akurat tutaj nie mamy lekarza ( a byłem w Portugalii w miejscowości turystycznej oddalonej o 35 km od dużego miasta ).
    Zdecydowanie nie polecam i przestrzegam : Na pomoc w nagłych przypadkach nie można liczyc
    ZaletyZadnych
    WadyBrak pomocy
  • ~Alicja / 2018-11-19 10:24
    Ocena: 3.67 / 5
    Spowodowałam kolizję, naprawiałam samochód z AC. Kosztorys przyjęty bez zarzutu (na kwotę prawię 12 000,00). Samochod zastepczy (o podobnej klasie) bez problemu na okres zgodny z wykupiona polisą, tj. 5 dni. (dlatego dziwi mnie opinia jednej Pani ze samochod jej "wyszarpano", skoro zapewne miała wykupioną taką polisę to nie ma się czemu dziwić).
    Naprawę miałam w salonach partnerskich. Z niego dostałam samochod zastępczy na cały czas trwania naprawy (2 tygodnie, auto nowe, klasę wyższe niż moje).
    Ogólnie bez zarzutu. Polisa jest jednak dosyć droga.
    Zaletyszybkość zgłoszenia szkody; uprzejmy konkat
    Wadycena polisy
  • ~Aleksander / 2018-11-19 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem auto z ich polisą, opłaconą do końca,zrobiły rekalkulację bez zawiadomienia na dopłatę 5800 za pozostałe 5 miesięcy. Zawiadomienie o dopłatę przysłały po dwóch miesiącach. Natychmiast anulowałem tę oc i wykupiłem w PZU za 1300 na cały rok!!! To i tak musiałem dopłacić 1600 za tę dwa miesiące. Złodzieje!!!
  • ~Kientka / 2018-11-13 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie ubezpieczajcie się w Ergo Hestii. Najgorszy kontakt! Szkodę można zgłosić. Ale dalej nic się nie dzieje!!! Nie mam auta ani kasy. Uciekajcie z tej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyCała firma to wada
  • ~dyre / 2018-11-09 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam wszystkie negatywne opinie. Nie znam gorszej firmy ubezpieczeniowej. Rzecznik klienta albo milczy, albo odpisuje zupełnie nie na temat, jakby nie czytał co do niego zostało napisane, lekceważąc w ten sposób klienta i tym samym stawiając się w pozycji rzecznika Hestii czy totalnego "tumiwisizmu" a nie klienta. Terminy likwidacji szkody sięgają i trzech miesięcy.
    Zaletybrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU
Ocena: 1.62, ilość opinii: 342
Hestia
Ocena: 1.53, ilość opinii: 309
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 301
Generali
Ocena: 1.77, ilość opinii: 177
MTU
Ocena: 1.66, ilość opinii: 128
AXA
Ocena: 1.45, ilość opinii: 122
Flixbus
Ocena: 2.26, ilość opinii: 633
mBank
Ocena: 2.02, ilość opinii: 542
ITAKA
Ocena: 2.77, ilość opinii: 261
Netflix
Ocena: 2.87, ilość opinii: 140
nju mobile
Ocena: 3.16, ilość opinii: 126
Virgin Mobile
Ocena: 2.60, ilość opinii: 91