Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Allianz opinie

Ocena na podstawie 96 opinii

1.54 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.54

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 5
  • ~Chester / 2019-09-09 15:51
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA miałem polisę za życie zostałem porostu okradziony. Jak zakładałem polisę pani kolsultant zapewniała mnie że wpłacone moje pieniądze nigdy nie stracę (to co wpłacam przy zerwaniu umowy będę miał oddane) umowę zerwalem po 10 latach współpracy i pieniądze oczywiście mi oddali ALE TYLKO 50%. Gdy kontaktowałem się z allianz wykrecali się jak tyko mogli. Uważajcie na tą firmę. ????????????
    ZaletyNie maja
    WadyNie polecam
  • ~Agnieszka / 2019-09-09 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam, Specjalnie, na wszelki wypadek wzięłam assistance z samochodem zastępczym na czas naprawy do 9 dni. pech chciał i faktycznie musiałam skorzystać z samochodu zastępczego (szkoda z AC). Okazało się, że dodatkowo płatny przedłużony assistance, gwarantuje mi samochód na 4 DNI!!! NIE ZALEŻNIE OD TEGO CZY SA TO DNI ROBOCZE CZY WOLNE!,chyba że samochód przyjechałby na lawecie, wtedy nie ma problemu - z tego wniosek ZA SŁABO USZKODZIŁAM SAMOCHÓD/TRZEBA WZYWAĆ LAWETĘ NAWET DO JEŻDŻĄCEGO SAMOCHODU. I tak zostałam bez samochodu. Dodatkowo, kontakt z infolinia nie istnieje, assistance jest fimrą zewnętrzną, która odsyła z zastrzeżeniami do BROKERA ABSOLUTNIE NIE POCZUWAJĄC SIE DO JAKIEJKOLWIEK ODPOWIEDZIALNOŚĆI! obiecany kontakt ze strony likwidatora szkody nie nastąpił do dnia dzisiejszego, nie ma mozliwości złożenia reklamacji, a porozmawiać mozna jedynie z linią sprzedażową. FIRMA BEZNADZIEJNA. NIGDY WIĘCEJ.
    ZaletyBRAK
    WadyJAK WYŻEJ
  • ~Luki / 2019-09-06 08:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam ubezpieczenia w firmie allianz. Od 10 dni próbuję uzyskać naprawę uszkodzonej opony ( z ubezpieczenia równa droga). Rzeczoznawca skontaktował się ze mną po 7 dniach od zgłoszenia po czy wycenił oponę na 50% wartości nowej. Pomijam fakt braku możliwości rozmowy z jakimkolwiek konsultantem, pozostaje tylko możliwość nagrania na sekretarce po czym musimy grzecznie czekać 24 h na odpwiedź. I to mają być niemieckie ,, standardy "
    Zaletyżadne
    WadyDługi czas oczekiwania na wycenę, długi okres odpowiedzi na zgłoszenie, brak możliwości bezpośredniego kontaktu z pracownikiem.
  • ~Zenon / 2019-09-01 15:38
    Ocena: 1.00 / 5
    mam szkodę na moim samochodzie z winy innego uytkownika. Napisał oświadczenie o swojej winie. Ponieważ ja mam w Allianz wykupione na mój samochód ubezpieczenie OC i AC zgłosiłem by zlikwidowali mi szkodę w ramch tzw, bezpośredniej likwidacji szkody i obcoążyli kosztami ubezpieczyciela sprawcy. Sprawa dotyczy szkody na samochodzie Peugeot 308 z 2012 r. zaistniałej 31,12,2018 r. Do wymiany są tylne drzwi i tylny błotnik, ale ich expert każe mi to prostować i malować, Takich rzeczy sie dziś nie robi, bo interwencje blacharsko lakiernicze zostaną bez trudu ujawnione gdy będe chciala samochód sprzedać. Mój samochód btł w ruchu do przodu gdy został uderzony w lewy bok przez cofającego sprawcę. poniwaz lakier jest metalik to uwazam, ze pomalowaniu podlega cały bok a nie jakies tam zaprawki. Nie chca uznać moich oczywistych racji i totalnie mnie olewają. Muszę sie sądzić ale to potrwa , ale nie podaruje, Firma skandaliczna. Od razu zlikwodowaliśmy u nich inne nasze ubezpieczenia pojazdów i budynków i ostrzegamy przed tym dziadostwem swoich znajomych. Totalne zółodziejstwo i oszustwo. Omijać szerokim łuk
    ZaletyNiewidzę w tej firmie żadnych zalet. kultury i dbałosci o klienta
    WadyFirma skandaliczna - potrafią tylko brać składki
  • ~lukka / 2019-08-30 10:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Miesiąc czekam na rozpatrzenie szkody z AC. Poza mailami nie da się z nimi skontaktować.
    Dwa razy wysłali informację, że wysłali wycenę, ale wyceny nie ma.
    Strasznie irytujące podejście do klienta.
    Wadywszystkie z opinii
  • ~HAK / 2019-08-30 09:40
    Ocena: 2.33 / 5
    Od miesiąca staram się o ofertę na przedłużenie OC + nowe AC. Infolinia to tragedia, trzeba po 5 razy opowiadać to samo bez efektu. Przysłanie na maila kodów dostępu do Ofert które nie działają. Tylko automatyczne logowanie i powtarzanie po kilka razy tych samych operacji bez efektu. Brak kontaktu mailowego dla uzgodnienia sprawy i do odpowiedzialnej osoby. Przerzucanie odpowiedzialności i zaangażowania na klienta który traci mnóstwo czasu. Żal czasów gdzie człowiek z człowiekiem uzgadniał wersję.
    Odcinanie się od klienta.
    ZaletyNie znalazłem poza reklamą
    WadyBrak kontaktu i automatyzacja która zabiera czas klientowi. Brak zaangażowania w temat
  • ~Maciej / 2019-08-27 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam stluczona szybe, od 3 dni wymieniam jakies dokumenty i sprawa nie rusza z miejsca. Nawet taka banalna sprawa nie moze byc prosto zalatwiona.
  • ~Wczasowiczka / 2019-08-23 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Podczas pobytu na wczasach we Francji, kontakt telefoniczny +48224224224 i druga opcja 0048224224224 nie działało połączenie tzn. nie można było wybrać tematu rozmowy, brak było możliwości "poczekaj na zgłoszenie konsultanta" i w automacie rozłączalo połączenie. I tak człowieku kupujesz sobie spokojna głowę płacąc za assistans, a tu proza życia codziennego nie możesz zgłosić potrzeby o pomoc. Chodziło w rezultacie o błahą sprawę nasz samochod zawiesił się na piasku na pseudo parkingu. Zakasaliśmy rękawy i rękoma odgrzebaliśmy piasek spod kół nowiutkiego Volvo S90 i wypchnęlismy na luzie. Dobrze, że było nas w aucie 5 osób i te osoby to serdecznie znajomi, a nie delegacja obcokrajowców. Naprawdę nie wiem jak wytłumaczylabym, że mam asassistans, ale nikt nie odbiera mojej prośby o pomoc. Sytuacja żenujaca
  • ~kawaler / 2019-08-19 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Mam bardzo złe doświadczenia z Allianz. Pamiętajcie. Jeśli chodzi o składki wszędzie was znajdą. Jeśli zaś chodzi o wypłatę należnego odszkodowania zrobią wszystko by tego nie wypłacić. Miałem kolizję w 2016 . Z mojej winy. Nie została wezwana policja na miejsce zdarzenia tylko spisaliśmy oświadczenie. Poszkodowana w tym zajściu dostała kasę do 2 tygodni . Mi zaś po 30 dniach od dnia zgłoszenia kolizji do ubezpieczalni nie wypłacili nic. Żenada. Gdyby nie było mnie stać na założenie sprawy cywilnej to jeździł bym rozbitym autem. Czekałem na wypłatę odszkodowania 1.5 roku. W trakcie trwania sprawy dzwoniono do mnie ze sprawa zajmie się detektyw. Żebym lepiej odpuścił. Nie wspomnę już ze zaniżają naprawę jak tylko mogą. Pan rzeczoznawca stwierdził że kupię nowy błotnik za 112 zł. Gdzie używany na jednym z portali kosztuje 280 pln. Dalekim łukiem
    ZaletyBrak
    WadyWszzystko co tylko możliwe,Żlodziej
  • ~Ewelina / 2019-08-09 10:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Ubezpieczenie od kosztów rezygnacji 100% z wyjazdu turystycznego. Podwójna decyzja odmowna. Zerowy kontakt z likwidatorem szkody, brak jakiejkolwiek wiedzy na infolinii!!!! Nie polecam !!!
  • ~Zuzol / 2019-08-01 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra! ubezpieczenie telefonów to porażka. Przedłużają wszystko ile się da, nie odpowiadają na maile. Nawalają na całej linii w kwestii naprawy szkody i sama musiałam dzwonić do serwisu bo oni nie dostali odpowiedzi na maila, więc najwyżej mogą napisać jeszcze jednego maila
    Zaletybrak
    Wadyczas oczekiwania na rozwiązanie problemu, brak odpowiedzi na maile
  • ~Mariusz / 2019-07-02 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem poszkodowany w kolizji. Sprawca ma ubezp. w Allianz. Duży problem z zatwierdzeniem kosztorysu, auto czeka na naprawę 2 miesiące. Obsługi klienta nie ma, brak kontaktu z konsultantem, nagrywanie na sekretarkę. Oczywiście nikt nie oddzwania nie odpowiada na maila. Nie można się doprosić o samochód zastępczy, który się należy.
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalet.
    WadyWiele wad, przede wszystkim brak kontaktu i obsługą klienta.
  • ~Halszka / 2019-06-27 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilka razy wysyłałam zdjęcia szkody pojazdu do Allianz. Wypłata polisy z OC sprawcy. Twierdzą, że ciągle nie dostają zdjęć. Kontakt tylko przez infolinie, nie oddzwaniaja, żenada! Kręcą, żeby wydłużyć cały proces. Serdecznie nie polecam firmy.
    ZaletyBrak
    WadyKlamcy i oszuści
  • ~Sebastian / 2019-06-18 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam masakra rok walczyłem o pieniadze które mi sie nalezaly po kolizji nie z mojej winy masakra odradzam kompletnie
    ZaletyBrak
    Wadyolewanie klienta kłamstwa
  • ~Becia / 2019-06-18 00:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak urazu ciała w tabeli (tabela nie przewiduje takiego urazu ciała)" to stwierdzenie z punktu widzenia językowego jest bardzo niejasne. Jednak na koniec 44 stron OWU okazuje się, że jest to ich wykręt, żeby odmawiać NNW. Jedynie likwidator szkód dopisuje na mail
    ZaletyBrak
    WadyTo nie jest ubezpieczenie tylko oszustwo
  • ~Tomek / 2019-06-02 00:32
    Ocena: 4.33 / 5
    Ubezpieczenie wyjazdowe .Potrzebny był lekarz przy bólach brzucha infolinia zareagowała błyskawicznie ,lekarz przyjechał do hotelu , zalecił usg i aby to zrobić potrzebna była wizyta w klinice do której zostałem dowieziony na koszt Allianz .Dostałem leki i dodatkowo receptę .Po powrocie oddano mi również za zakup leków w Aptece .
    Następnym razem tylko się ubezpieczę się w Allianz .
    ZaletySzybko bez kłopotów
    WadyBrak
  • ~sabina / 2019-05-27 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    brak kontaktu maskar zero informacji ostatni raz w tej firmie nie zależy im na kliencie odradzam i nie polecam
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu z klientem
  • ~ona / 2019-05-15 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    ubezpieczenie grupowe na zycie. niewyplacenie odszkodowania za:
    pobyt z dzieckiem w szpitalu
    wypadek przy pracy - oparzenie
    powazne zachorowanie - nowotwor.

    strata pieniedzy i czasu. odpisywanie na korespondencje po miesiacu, gra na czas. pakiet zawiera wszystko i nic jak sie okazalo. szok. choroba i sprawa w sadzie.

    Zaletybrak
    Wadytylko
  • ~Maciej / 2019-05-13 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    AC tragedia. Wszystko podzielone na kilka firm z których każda działa na własny rachunek i w efekcie na auto zastępcze czekam ponad 4 godziny Przestrzegam przed tą firmą. Dodatkowo auto przyznane na 2 doby mimo że naprawa potrwa conajmniej 6 dni. Jak mi wyjaśniono dostał bym auto zastępcze na cały okres naprawy jeśli zamówiłbym wcześniej lawetę a że dojechałem sam do mi się nie należy. Absurd.
    Zaletyładne logo?
    WadyDrogie, fatalna obsługa, absurdalne zasady.
  • ~Jakub / 2019-05-12 21:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Sytuacja realna , jadę trasę 1700km 90km przed celem padło mi auto ,szybki telefon do ADAC chorowanie na najbliższy Shell, telefon do Allianz ( wykupione AC + assistance Europa) , szybka reakcja za 30min holowanie do celu , pełna profesja !!! Sprawdziłem w boju
strona 1 z 5
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU
Ocena: 1.62, ilość opinii: 342
Hestia
Ocena: 1.53, ilość opinii: 309
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 301
Generali
Ocena: 1.77, ilość opinii: 177
MTU
Ocena: 1.66, ilość opinii: 128
AXA
Ocena: 1.45, ilość opinii: 122
Flixbus
Ocena: 2.26, ilość opinii: 631
mBank
Ocena: 2.02, ilość opinii: 541
ITAKA
Ocena: 2.77, ilość opinii: 261
Netflix
Ocena: 2.87, ilość opinii: 140
nju mobile
Ocena: 3.16, ilość opinii: 126
Virgin Mobile
Ocena: 2.60, ilość opinii: 91