Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Allianz opinie

Ocena na podstawie 65 opinii

1.56 / 5

  • Oferta
    1.73
  • Obsługa klienta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 7
  • ~Rozczarowany klient / 2019-03-12 19:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam pakietu medycznego dla dziecka.
    Skorzystaliśmy 9 razy z pakietu i 9 razy natrafiliśmy na ogromne problemy.
    Długa lista punktów medycznych i lekarzy to fikcja. Od listopada nie potrafią nas umówić do neurologa dziecięcego w mieście jakim są Katowice mimo iż w ofercie posiadają placówki. Tłumaczą brakiem dostępnego kalendarza i proponują wizytę w Krakowie.
    Obecnie TRZECI dzień czekam na umówienie MORFOLOGII dla CHOREGO niemowlaka. Na pediatrę czekaliśmy cztery dni, po czym na miejscu u lekarza okazało się że chore pięciomiesięczne dziecko zostało umówione do GASTROLOGA DLA DOROSŁYCH.
    Ponadto jeśli idziecie do ortopedy to nie zdziwcie się jak każą wam płacić za usg które macie w pakiecie tylko dlatego że od razu je wykonaliście zgodnie z zaleceniami lekarza.Wg Allianz jeśli idziesz np ze skręconym kolanem umawiasz się na wizytę na którą z reguły czekasz kilka dni, lekarz mówi ci że musisz zrobić usg/rtg żeby było wiadomo jak to leczyć, ale ty musisz wyjść od tego lekarza z tym skręconym kolanem, zadzwonić do nich zarejestrować badanie, czekać kolejne pięć dni na wizytę i dopiero możesz wykonać badanie.
    Infolinia to kompleta paranoja, trafiam na niekompetentne osoby i w dodatku niemiłe.
    Zaletyniska cena
    Wadyjak wyżej
  • ~DJ83 / 2019-03-10 12:37
    Ocena: 1.67 / 5
    NIE POLECAM!!!
    AC to tylko na papierze. Mialem kolizje, wpadlem w poslizg chcac uniknac zderzenia z zwierzakiem i wyladowalem na drzewie, a TU Allianz dwa miesiace myslalo i odmowilo. Przyczyna to formulka kopiuj wklej jak do wielu z dopiskiem ze zrobilem to celowo w sposob kontrolowany. Ale po opiniach ludzi widze ze do kazdego zdarzenia znajda ciezki do zrozumienia argument aby odmowic. Tak wiec lepiej zaplacic pare zł wiecej i miec w razie co odpowiedzialnosc a nie tylko polise na papierze. Kontakt, obsluga jak na te czasy to porazka, nie ma z kim porozmawiac. Jedynie maile ktore pozostaja bez odpowiedzi!!!! NIGDY WIECEJ ALLIANZ
    ZaletyCena
    WadyKontakt,obsluga,jakosc
  • ~Kasiakate / 2019-03-08 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak bezpośredniego kontaktu! Na wiadomości nie oddzwaniają! Tragedia i porażka. Wszystko trwa za długo a kilka dni na wypłacenie odszkodowania już trwa dwa tygodnie i nic żadnej informacji z ich strony. Co to za czasy, że klient nie może po prostu bezpośrednio zadzwonić !
    WadyBrak kontaktu z klientem, długi czas oczekiwania na wypłatę odszkodowania, brak informacji o zgłoszonej szkodzie
  • ~tomasz / 2019-02-21 12:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Jednego dnia przesyłają informację, że wypłacą odszkodowanie brutto, a NASTĘPNEGO dnia odwołują swoją decyzję i nie chcą wypłacić podatku VAT pomimo, że prowadząc działalność gospodarczą nie jestem jego płatnikiem. Wypłacają odszkodowania w kwotach netto. Likwidator szkody zatrudniony chyba z łapanki, bo zmienia decyzję z dnia na dzień co dobrze o nim nie świadczy.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Mk / 2019-01-28 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Totalna porażka. Straciłem wzrok w jednym oku w wyniku zatoru od podnoszenia ciężarów w pracy w odpowiedzi moja szkoda nie zalicza się do nieszczęśliwego wypadku i nie dostałem ani grosza. W trakcie załatwiania przy wysłaniu całej dokumentacji ciągle coś im brakowało i bardzo długo czekałem na odpowiedź. A płaciłem składki przez 3 lata.
    ZaletyBrak
    WadyPorażka
  • ~Michał / 2019-01-23 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaba obsługa.
    Agenci pogubieni w swojej pracy i są świadomi "głupich" rozwiązań proceduralnych.
    Robią błędy w polisach, zwłaszcza dla tematu cesji. Pomylili się dwukrotnie.
    Zmiana danych na polisie to jakaś masakra. Pomyłki non stop.
    Sprawy załatwiane tylko osobiście lub listownie - nie działa serwis "załatw on-line".
    Beznadziejna strona do obsługi polisy.

    Składam wypowiedzenie umowy dzisiaj. Nie polecam!!!
    Zaletybrak
    WadyZa dużo żeby pisać elaborat
  • ~Dżordż Kogut / 2019-01-16 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów!!! Po 2 miesiącach brakuje ciągle jakiś dokumentów, kontakt tylko przez email, po miesiącu sam zlikwidowałem szkodę na własną ręke bo czekając na ubezpieczalnię jeździłbym teraz bez DR.

    Po zakończeniu polisy na pewno zmienię na inne towarzystwo.
    Nie polecam- omijać szerokim łukiem!!!
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu tel. tylko email
    długi termin rozpatrywania szkody
  • ~Ja / 2019-01-16 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma .Pomimo wysłania całej dokumentacji medycznej trzy listy z prośbę o doslanie dokumentów notabene wysłanych. Na koniec pismo o zamknięciu sprawy z powodu niekompletnej dokumentacji .Paranoja i walka z wiatrakami ....masło maślane. Tej firmie dziękujemy.
    ZaletyŻadnych
    WadyNiekompetencja
  • ~Md / 2019-01-10 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Podejście do klienta to jakaś tragedia. Szkoda ciągnie się od kilku miesięcy, zero konkretnej odpowiedzi tylko jakieś bzdury odpisywane. Na infolinii nic nie można się dowiedzieć tylko odsylaja do kontaktu emailowego. Na sam koniec jeszcze odpiszą, że odszkodowanie się nie należy. Nie polecam!!
    ZaletyBrak
  • ~EDi / 2019-01-07 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO,brak możliwości sprawdzenia statusu szkody.Nie przesyłają s-msa do zalogowania się,nie można nagrać wiadomości.Klient to wróg któremu trzeba wypłacić odszkodowanie nawet z AC.
    Wadybrak kontaktu i olewka klienta
strona 1 z 7
Dodaj własną opinię »

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie »

Zobacz również

PZU
Ocena: 1.62, ilość opinii: 291
Hestia
Ocena: 1.47, ilość opinii: 269
Link4
Ocena: 1.65, ilość opinii: 238
Generali
Ocena: 1.87, ilość opinii: 148
MTU
Ocena: 1.70, ilość opinii: 119
AXA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 94
mBank
Ocena: 2.14, ilość opinii: 422
Flixbus
Ocena: 2.12, ilość opinii: 320
ITAKA
Ocena: 2.90, ilość opinii: 161
nju mobile
Ocena: 3.28, ilość opinii: 107
Netflix
Ocena: 3.00, ilość opinii: 101
Virgin Mobile
Ocena: 2.62, ilość opinii: 56