Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Allianz opinie

Ocena na podstawie 103 opinii

1.51 / 5

  • Oferta
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.51

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 6
  • ~Tomek / 2019-11-05 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Drodzy, beznadziejna obsługa, wypłatę szkody przeciągają w nieskończoność. Sprawa w końcu wylądowała u prawnika. Unikać!
    Zaletyżadnych
    Wadyopłaty, obsługa, terminowość, rzeczowość, reszta
  • ~noname / 2019-10-17 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, składki ściągać tak, jeśli mają coś wypłacić 101 wymówek żeby nie wypłacić odszkodowania, brak jakiego kontaktu, unikanie klienta, wypłata jakiego odszkodowania to tylko fikcja,
    ZaletyFajne ulotki Reklamowe przyciągające klientów
    WadyWszystkie możliwe wady
  • ~Ola / 2019-10-16 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Mija miesiąc od stłuczki, brak kontaktu ze strony ubezpieczyciela, mimo że przysłali wycene likwidacji szkody, od tamtej pory cisza. Dzwoniłam trzy razy nagrywając sie na skrzynkę - zero reakcji, pisałam mejle - zero reakcji.
    NIE POLECAM!
    Zaletybrak
  • ~Andrea / 2019-10-07 09:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo Zle, od fatalna obsluga klienta do dostepnosc terminow. To jest po prostu gorsze niz szpitale publiczny
    Zaletynie ma
    WadyWszystko
  • ~Milena / 2019-10-06 11:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Mimo wykupionego AĆ ubezpieczyciel miga się od wypłaty za naprawę auta. Na wycenę szkody czekaliśmy 6dni. A od prawie dwoch tygodni auto stoi i nke mozna podjac naprawy bo dalej nie mamy decyzji co do wyplaty ubezpieczenia. Nie polecam tego ubezpieczyciela. Mimo że mają daje oferty są bardzo nierzetelni i mają w głębokim poważaniu swoich klientów. Radzę się trzymać zdala od tego ubezpieczyciela
    WadyNierzrtelnosc
    Brak zainteresowania klientem
    Bardzo długi czas oczekiwania na decyzję
    Opóźnienie z wysłaniem dokumentów
  • ~adam / 2019-09-26 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści jak większość towarzystw składki za ubezpieczenie pobierać lubią ale jak przychodzi do wypłaty odszkodowania to 20% należności tak zaniżają.
    ZaletyJedyną zalete jaką widze to taką że można zmienić ubezpieczyciela.
    WadyZaniżanie należnych odszkodowań
  • ~noname / 2019-09-17 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    A kuku, wyroku Sądu Apelacyjnego Dnia 24 maja 2019 r. Sygn. akt V ACa 451/18

    https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=10&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjy3daj29fkAhXD-ioKHcbDCWYQFjAJegQICRAC&url=https%3A%2F%2Fsubiektywnieofinansach.pl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2019%2F08%2Fuzasadnienie-wyroku.docx&usg=AOvVaw1NrvtDTRTKEUhZAxliJDrM

  • ~Chester / 2019-09-09 15:51
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA miałem polisę za życie zostałem porostu okradziony. Jak zakładałem polisę pani kolsultant zapewniała mnie że wpłacone moje pieniądze nigdy nie stracę (to co wpłacam przy zerwaniu umowy będę miał oddane) umowę zerwalem po 10 latach współpracy i pieniądze oczywiście mi oddali ALE TYLKO 50%. Gdy kontaktowałem się z allianz wykrecali się jak tyko mogli. Uważajcie na tą firmę. ????????????
    ZaletyNie maja
    WadyNie polecam
  • ~Agnieszka / 2019-09-09 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam, Specjalnie, na wszelki wypadek wzięłam assistance z samochodem zastępczym na czas naprawy do 9 dni. pech chciał i faktycznie musiałam skorzystać z samochodu zastępczego (szkoda z AC). Okazało się, że dodatkowo płatny przedłużony assistance, gwarantuje mi samochód na 4 DNI!!! NIE ZALEŻNIE OD TEGO CZY SA TO DNI ROBOCZE CZY WOLNE!,chyba że samochód przyjechałby na lawecie, wtedy nie ma problemu - z tego wniosek ZA SŁABO USZKODZIŁAM SAMOCHÓD/TRZEBA WZYWAĆ LAWETĘ NAWET DO JEŻDŻĄCEGO SAMOCHODU. I tak zostałam bez samochodu. Dodatkowo, kontakt z infolinia nie istnieje, assistance jest fimrą zewnętrzną, która odsyła z zastrzeżeniami do BROKERA ABSOLUTNIE NIE POCZUWAJĄC SIE DO JAKIEJKOLWIEK ODPOWIEDZIALNOŚĆI! obiecany kontakt ze strony likwidatora szkody nie nastąpił do dnia dzisiejszego, nie ma mozliwości złożenia reklamacji, a porozmawiać mozna jedynie z linią sprzedażową. FIRMA BEZNADZIEJNA. NIGDY WIĘCEJ.
    ZaletyBRAK
    WadyJAK WYŻEJ
  • ~Luki / 2019-09-06 08:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam ubezpieczenia w firmie allianz. Od 10 dni próbuję uzyskać naprawę uszkodzonej opony ( z ubezpieczenia równa droga). Rzeczoznawca skontaktował się ze mną po 7 dniach od zgłoszenia po czy wycenił oponę na 50% wartości nowej. Pomijam fakt braku możliwości rozmowy z jakimkolwiek konsultantem, pozostaje tylko możliwość nagrania na sekretarce po czym musimy grzecznie czekać 24 h na odpwiedź. I to mają być niemieckie ,, standardy "
    Zaletyżadne
    WadyDługi czas oczekiwania na wycenę, długi okres odpowiedzi na zgłoszenie, brak możliwości bezpośredniego kontaktu z pracownikiem.
  • ~Zenon / 2019-09-01 15:38
    Ocena: 1.00 / 5
    mam szkodę na moim samochodzie z winy innego uytkownika. Napisał oświadczenie o swojej winie. Ponieważ ja mam w Allianz wykupione na mój samochód ubezpieczenie OC i AC zgłosiłem by zlikwidowali mi szkodę w ramch tzw, bezpośredniej likwidacji szkody i obcoążyli kosztami ubezpieczyciela sprawcy. Sprawa dotyczy szkody na samochodzie Peugeot 308 z 2012 r. zaistniałej 31,12,2018 r. Do wymiany są tylne drzwi i tylny błotnik, ale ich expert każe mi to prostować i malować, Takich rzeczy sie dziś nie robi, bo interwencje blacharsko lakiernicze zostaną bez trudu ujawnione gdy będe chciala samochód sprzedać. Mój samochód btł w ruchu do przodu gdy został uderzony w lewy bok przez cofającego sprawcę. poniwaz lakier jest metalik to uwazam, ze pomalowaniu podlega cały bok a nie jakies tam zaprawki. Nie chca uznać moich oczywistych racji i totalnie mnie olewają. Muszę sie sądzić ale to potrwa , ale nie podaruje, Firma skandaliczna. Od razu zlikwodowaliśmy u nich inne nasze ubezpieczenia pojazdów i budynków i ostrzegamy przed tym dziadostwem swoich znajomych. Totalne zółodziejstwo i oszustwo. Omijać szerokim łuk
    ZaletyNiewidzę w tej firmie żadnych zalet. kultury i dbałosci o klienta
    WadyFirma skandaliczna - potrafią tylko brać składki
  • ~lukka / 2019-08-30 10:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Miesiąc czekam na rozpatrzenie szkody z AC. Poza mailami nie da się z nimi skontaktować.
    Dwa razy wysłali informację, że wysłali wycenę, ale wyceny nie ma.
    Strasznie irytujące podejście do klienta.
    Wadywszystkie z opinii
  • ~HAK / 2019-08-30 09:40
    Ocena: 2.33 / 5
    Od miesiąca staram się o ofertę na przedłużenie OC + nowe AC. Infolinia to tragedia, trzeba po 5 razy opowiadać to samo bez efektu. Przysłanie na maila kodów dostępu do Ofert które nie działają. Tylko automatyczne logowanie i powtarzanie po kilka razy tych samych operacji bez efektu. Brak kontaktu mailowego dla uzgodnienia sprawy i do odpowiedzialnej osoby. Przerzucanie odpowiedzialności i zaangażowania na klienta który traci mnóstwo czasu. Żal czasów gdzie człowiek z człowiekiem uzgadniał wersję.
    Odcinanie się od klienta.
    ZaletyNie znalazłem poza reklamą
    WadyBrak kontaktu i automatyzacja która zabiera czas klientowi. Brak zaangażowania w temat
  • ~Maciej / 2019-08-27 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam stluczona szybe, od 3 dni wymieniam jakies dokumenty i sprawa nie rusza z miejsca. Nawet taka banalna sprawa nie moze byc prosto zalatwiona.
  • ~Wczasowiczka / 2019-08-23 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Podczas pobytu na wczasach we Francji, kontakt telefoniczny +48224224224 i druga opcja 0048224224224 nie działało połączenie tzn. nie można było wybrać tematu rozmowy, brak było możliwości "poczekaj na zgłoszenie konsultanta" i w automacie rozłączalo połączenie. I tak człowieku kupujesz sobie spokojna głowę płacąc za assistans, a tu proza życia codziennego nie możesz zgłosić potrzeby o pomoc. Chodziło w rezultacie o błahą sprawę nasz samochod zawiesił się na piasku na pseudo parkingu. Zakasaliśmy rękawy i rękoma odgrzebaliśmy piasek spod kół nowiutkiego Volvo S90 i wypchnęlismy na luzie. Dobrze, że było nas w aucie 5 osób i te osoby to serdecznie znajomi, a nie delegacja obcokrajowców. Naprawdę nie wiem jak wytłumaczylabym, że mam asassistans, ale nikt nie odbiera mojej prośby o pomoc. Sytuacja żenujaca
  • ~kawaler / 2019-08-19 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Mam bardzo złe doświadczenia z Allianz. Pamiętajcie. Jeśli chodzi o składki wszędzie was znajdą. Jeśli zaś chodzi o wypłatę należnego odszkodowania zrobią wszystko by tego nie wypłacić. Miałem kolizję w 2016 . Z mojej winy. Nie została wezwana policja na miejsce zdarzenia tylko spisaliśmy oświadczenie. Poszkodowana w tym zajściu dostała kasę do 2 tygodni . Mi zaś po 30 dniach od dnia zgłoszenia kolizji do ubezpieczalni nie wypłacili nic. Żenada. Gdyby nie było mnie stać na założenie sprawy cywilnej to jeździł bym rozbitym autem. Czekałem na wypłatę odszkodowania 1.5 roku. W trakcie trwania sprawy dzwoniono do mnie ze sprawa zajmie się detektyw. Żebym lepiej odpuścił. Nie wspomnę już ze zaniżają naprawę jak tylko mogą. Pan rzeczoznawca stwierdził że kupię nowy błotnik za 112 zł. Gdzie używany na jednym z portali kosztuje 280 pln. Dalekim łukiem
    ZaletyBrak
    WadyWszzystko co tylko możliwe,Żlodziej
  • ~Ewelina / 2019-08-09 10:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Ubezpieczenie od kosztów rezygnacji 100% z wyjazdu turystycznego. Podwójna decyzja odmowna. Zerowy kontakt z likwidatorem szkody, brak jakiejkolwiek wiedzy na infolinii!!!! Nie polecam !!!
  • ~Zuzol / 2019-08-01 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra! ubezpieczenie telefonów to porażka. Przedłużają wszystko ile się da, nie odpowiadają na maile. Nawalają na całej linii w kwestii naprawy szkody i sama musiałam dzwonić do serwisu bo oni nie dostali odpowiedzi na maila, więc najwyżej mogą napisać jeszcze jednego maila
    Zaletybrak
    Wadyczas oczekiwania na rozwiązanie problemu, brak odpowiedzi na maile
  • ~Mariusz / 2019-07-02 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem poszkodowany w kolizji. Sprawca ma ubezp. w Allianz. Duży problem z zatwierdzeniem kosztorysu, auto czeka na naprawę 2 miesiące. Obsługi klienta nie ma, brak kontaktu z konsultantem, nagrywanie na sekretarkę. Oczywiście nikt nie oddzwania nie odpowiada na maila. Nie można się doprosić o samochód zastępczy, który się należy.
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalet.
    WadyWiele wad, przede wszystkim brak kontaktu i obsługą klienta.
  • ~Halszka / 2019-06-27 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilka razy wysyłałam zdjęcia szkody pojazdu do Allianz. Wypłata polisy z OC sprawcy. Twierdzą, że ciągle nie dostają zdjęć. Kontakt tylko przez infolinie, nie oddzwaniaja, żenada! Kręcą, żeby wydłużyć cały proces. Serdecznie nie polecam firmy.
    ZaletyBrak
    WadyKlamcy i oszuści
strona 1 z 6
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.74, ilość opinii: 368
PZU
Ocena: 1.63, ilość opinii: 357
Link4
Ocena: 1.58, ilość opinii: 324
Generali
Ocena: 1.75, ilość opinii: 181
AXA
Ocena: 1.51, ilość opinii: 134
MTU
Ocena: 1.64, ilość opinii: 131
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 764
mBank
Ocena: 1.94, ilość opinii: 607
ITAKA
Ocena: 2.78, ilość opinii: 325
Netflix
Ocena: 2.77, ilość opinii: 179
nju mobile
Ocena: 3.16, ilość opinii: 138
Virgin Mobile
Ocena: 2.54, ilość opinii: 105