Z dużym rozczarowaniem obserwuję sposób, w jaki Ergo Hestia prowadzi sprawę dotyczącą wypłaty świadczenia z polisy na życie po śmierci osoby bliskiej. Pomimo dostarczenia pełnej, obszernej dokumentacji medycznej w wymaganym terminie, firma ubezpieczeniowa od wielu tygodni nie przedstawiła żadnej wiążącej decyzji ani nawet konkretnej informacji, na jakim etapie znajduje się postępowanie.
Kontakt z towarzystwem ubezpieczeniowym jest utrudniony – odpowiedzi są lakoniczne, nieprecyzyjne, a całość sprawia wrażenie unikania odpowiedzialności. Mam poczucie, że celowo przedłuża się postępowanie, licząc na zniechęcenie klienta i jego rezygnację z dochodzenia należnych świadczeń.
Z perspektywy osoby, która znalazła się w trudnej sytuacji życiowej, mogę stwierdzić jedno: w momencie próby nie otrzymałam żadnego wsparcia. Wręcz przeciwnie – zetknęłam się z formalizmem, brakiem empatii oraz mechanizmami, które zdają się działać przeciwko ubezpieczonemu.
Apeluję do osób rozważających wybór ubezpieczyciela: zanim podejmiecie decyzję, dokładnie sprawdźcie opinie o praktykach danej firmy. W moim przypadku Ergo Hestia zawiodła na całej linii – i nie życzę nikomu, by musiał przechodzić przez podobne doświadczenie.
ZaletyBrak zalet
WadyDużo wymieniać! Pierwszy raz spotkałam się z taką firmą..