Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Hestia opinie

Ocena na podstawie 819 opinii

1.82 / 5

  • Oferta
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.81
  • Cena/Jakość
    1.81

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 41
  • ~Elooooooo / 2024-03-21 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z jaką miałam doczynienia!!!! Ceny jak z kosmosu
  • ~ADAM / 2024-03-12 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam Ergo Hestia jak i Warte złodziejstwo może ktoś naprawdę zajmuje tymi Firmami łącze z Generali Szefowie tych Firm imprezy chwała się zdjeciami ludzie płacą duze składki a jak co to mają lekarzy od orzeczeń najgorszych NIE POLECAM
    ZaletyŻadne
    WadyWysokie składki brak numerów tefoniw do opiekunów
  • ~Eryk / 2024-03-10 21:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Na tym forum piszący opinie pozytywne to pracownicy ERGO HESTII.

    Nikt o zdrowych zmysłach nie wystawi pozytywnej opinii przecież Ergo Hestia bierze za to pieniążki.

    NAJGORSZA FIRMA UBEZPIECZENIOWA W POLSCE
    ZaletyZLODZIEJE
    WadyBRAK
  • ~Przemysław / 2024-02-27 17:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja zmarła mama miała u nich ubezpieczenie na życie, niestety nie udało mi się znaleźć polisy, jedyna możliwość zgłoszenia tego jest poprzez formularz, który wymaga podania nr polisy, którego nie mam, dramat i patologia.
  • ~Dagmara / 2024-02-07 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie nie polecamy! Oszusci! Najwyzszy pakiet ubezpieczenia wykupiony dla spokoju i bezpieczenstwa a przy niepodwazalnych szkodach i stratach, gdzie calosc powinna byc niezaprzeczalnie uznana i wyplacona, otrzymalismy po wielkich bojach z zaangazowaniem Prawnikow, co tez oczywiscie skutkowalo zaangazowaniem naszego dodatkowego czasu, pracy i finansow, jedyne 10%. Skandal! I od razu zaznaczam, to nie byla kwestia checi wycenienia tego na wyzej, opieralo sie to na profesjonalnej Wycenie Bieglego Rzeczoznawcy, ktora jest absokutnym wyznacznikiem, wzgkedem ktorego Ubezpieczalnie sa zobligowane. Pozostaje zlozyc wniosek do Sadu.
  • ~Kris / 2024-02-06 15:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Wymyslaja wszystko byleby nie przyjac urzadzenia do naprawy. Tylko zmarnowane 200 zl
    ZaletyBrak
    WadyZlodzieje
  • ~J / 2024-01-29 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinia bardzo negatywa, negatywna, negatywna, negatywna.
  • ~Bart / 2024-01-25 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma tragiczna, szkoda naprzód jest, wypłacana ,a po dwóch tygodniach ktoś u nich źle ocenił szkodę i zadają zwrotu pieniędzy. Nie polecam nigdy więcej tej firmy ubezpieczeniowej.
  • ~Pomorskie / 2024-01-13 13:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgłosiłam szkodę samochodu mając ubezpieczenie asistans ASSO ! 2 razy i przeżyłam szok zero pomocy każdy co innego mówiŁ CZEKAJAC GODZINAMI na konkrety,automatycznie odłączyli rozmowę.Samochod zastępczy jak i za pierwszym razem dostałam po 6 godzin prosząc o szybką interwencję, gdyż stałam na mrozie zero pomocy taksówki cokolwiek i do teraz czekam na zwrot kwoty za prywatna taksówkę aby nie zmarznąć na mrozie-16 stopni mieli pisać na meila po zgłoszeniu tej sprawy i do dzisiaj cisza
  • ~Agnieszka / 2023-12-21 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej ubezpieczalni ubezpieczyłam sprzęt rtv ,pięknie opowiadali i sprzedawali jak przyszło do naprawy sprzętu napisali ,,nie dotyczy,,i kazali jeszcze zapłacić za kuriera który miał nam zwrócić zepsuty sprzęt.
  • ~spiacyspioch / 2023-12-19 16:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam w ogóle. Kupiłem auto które miała jeszcze 1,5 miesiąca OC po poprzednim włascicielu. Przed końcem tej polisy zakupiłem polise w PZU bo była lepsza oferta. Po miesiącu Hestia przysłała mi fakture ze mam zapłacic od daty zakupu auta do konca polisy. Hestia pobiera kase drugi raz mimo ze wczesniejszy własciciel opłacił całą polise to zabieracie kase 2 raz za tą samą polise tj zwykłe wyłudzenie.
  • ~Serhii / 2023-12-05 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, siedzę już 5 dzień w zalanym mieszkanie bez prądu, niczego nie mogę zrobić, a wycena szkody może być za miesiąc.
    ZaletyNie polecam
    WadyNie polecam
  • ~Arhip / 2023-11-22 23:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Na 100% najgorsza firma z którą miałem umowę
    Nie polecam ubezpieczać sprzęt.Na wykupione ubezpieczenie za 2600 na telefon nie przyjmują telefonu do naprawy
    Na mail nie odpisują
    Kontakt telefoniczny beznadziejny (nikt nie odbiera)
    Ocena danej firmy -0
  • ~Nataliia / 2023-11-20 00:34
    Ocena: 4.67 / 5
    Polecam ,Klawdia Jaraczyk.Mila i pomocna pani doradca . Jestem bardzo zadoeoliona w konsultacii i w pimocy .Wytlymacze i odpiwie na wszystki pytania.
  • ~DDAARROO19 / 2023-11-19 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Serdecznie chciałem przestrzec przed ubezpieczaniem laptopów w RTV EURO AGD od Ergo Hestii. Są to zwykli naciągacze i oszuści. Ostatnio mój laptop uległ dosłownie całkowitemu zniszczeniu, zgłosiłem to do ubezpieczyciela, odebrali sprzęt przekazali go na drugi koniec Polski. Pierwsza rzecz to przeciąganie terminu naprawy, zero kontaktu z ich strony. Serwisy i ubezpieczyciele współpracują ze sobą po koleżeńsku i wspólnie dla własnego dorobku zatajają przed ubezpieczającym karty naprawy - gdyż jak podejrzewam używają tanich, chińskich zamienników!! Nawet nie wiem co zostało dokładnie wymienione w moim laptopie oraz jakie części zostały użyte, ponadto nie znam wartości części oraz naprawy. Od momentu odebrania laptopa od kuriera już były nieścisłości - obudowa w laptopie była źle skręcona, odpadła śrubka. Po uruchomieniu laptopa od razu masa błędów, nie dało się go uruchomić. Po kilkunastu próbach jakoś udało się w końcu zalogować do systemu, lecz nie dało się nacieszyć laptopem zbyt długo, gdyż średnio co jakieś 10-15 minut w laptopie wyskakuje niebieski błąd i resetuję się - z tego faktu nie da się sprawnie pracować na laptopie, czasem nawet nie chce się uruchomić. Laptop pracuje dużo głośniej niż przed oddaniem do naprawy (podejrzewam, że układ chłodzenia został zamieniony na tani chiński zamiennik). Wszystko zostało zgloszone w reklamacji do ubezpieczalni i otrzymałem odpowiedź, że w opinii punktu naprawczego naprawa była możliwa i opłacalna i została wykonana zgodnie z obowiązującymi procedurami, a sprzęt został przywrócony do prawidłowego działania. Zlepili od nowa laptopa z tanich chińskich zamienników, co trwało prawie miesiąc czasu (co mnie nie dziwi, w końcu zwykle tyle idą części z chin :)), co chwile przedłużając termin zwrócenia sprzętu do mnie. I na tej podstawie uznali, że naprawa jest możliwa, bo złożyli nowego laptopa na tanich zamiennikach. Uważam, że to jest jakaś kpina i żart z ich strony. Płacisz ponad 30% wartości sprzętu by otrzymać potem chiński badziew! W przypadku kupowania drogich laptopów jak moich (6 tys. zł) lepiej sobie odpuścić ubezpieczenie i kupić nowego laptopa za te pieniądze, na pewno lepiej będzie chodził niż taki chiński badziew zlepiony od nich!! Świetnie przywrócili sprzęt do prawidłowego działania - jeśli wg. nich problemy z uruchomieniem laptopa, głośno chodzący układ chłodzący i średnio co 10 minut wyskakujacy błąd resetujący całego laptopa to sprawny sprzęt, to niech wezmą go sobie do biura dla Pań do pracy biurowej! Na pewno będą zadowolone, że nie będą w stanie nawet napisać maila. Już nie mówiąc o tym, że jak się odpali trochę bardziej wymagający program, to laptop zaczyna szaleć, robi się czarny ekran, zaczyna głośno chodzić, na programie ledwo da się pracować i zaraz się resetuje z niebieskim błędem. STANOWCZO ODRADZAM UBEZPIECZYCIELA.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO OPISANE WYZEJ
  • ~januszcc / 2023-11-17 14:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem pośrednikiem ubezpieczeniowym tzw. OFWCA. Nie chcę bronić tego czy innego TU Od wielu lat zajmuję się tą profesją i czytając opinie innych nasuwa mi się wniosek: klienci w zdecydowanej większości nie czytają Ogólnych Warunków Ubezpieczenia ( OWU) więc jeśli agent nie przeprowadzi wyczerpującej prezentacji produktu oraz nie pozna potrzeb klienta tzw APK, to potem są takie skutki. W ubezpieczeniach na życie wysokość wypłaty świadczenia w zdecydowanej mierze zależy od sum ubezpieczenia na jakich została zawarta umowa. I jeszcze jedno bardzo ważna jest forma zgłoszenia szkody tak by nie pozostawiać zbyt wile miejsca na dowolna interpretację.
    Zalety+++++
  • ~Aleksandra / 2023-11-08 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda czasu i pieniędzy na polisy zawierane z tą firmą brak odpowiedzialności
  • ~Andrzej / 2023-11-06 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Ergo Hestia najgorsza firma ubezpieczeniowa z jaką miałem do tej pory doczynienia .Pani która pracuje w dziale likwidacji szkód za uszkodzenie dachu przyznała kwotę bezsporną 500zł???????? jednak nie chce przysłać ekipy która naprawi Dach ,pani nie przygotowana do pracy w zawodzie niski poziom wiedzy i kultury osobistej. Odradzam ubezpieczenie nieruchomości w tej firmie!!!
  • ~Patrycja / 2023-11-03 08:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma ubezpieczeniowa. Człowiek płaci za dodatkowe ubezpieczenie sprzętu, a ci oszuści każą dopłacać do naprawy 2/3 wartości sprzętu.
    Obsługa klienta również poziom poniżej dna, nie da się tam dodzwonić, kierują do formularza na stronie. Poza tym najpierw piszą SMS i maile, a potem nagle na odwołanie wysłane MAILOWO odpowiadają listem poleconym.
    Żenada, totalnie nie polecam, oszuści jakich mało.
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady i tylko wady
  • ~Aga / 2023-10-31 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Wypowiedzenie umowy OC na samochodód trwało pół godziny zamiast pół minuty.
    Dostałam maila z info - wypowiedzenie przez formularz na stronie, agenta ub, lub listownie na odres.

    Krok 1. Próbowałam przez stronę, najpierw bez logowania. Wymagają zdjęcia odręcznie wypisanego wypowiedzenia. Zwykłe zdjęcie z telefonu nie zostało załadowane przez ponad 5 minut (mój internet działa normalnie).

    Krok 2. Zalogowałam się, musiałam wyrazić jakieś zgody, których wcale nie chciałam wyrażać i przepisać ręcznie 10 znaczków z SMS. Wskazałam datę rozwiązania umowy - dzień końca ochrony ubezpieczeniowej. Przycisk 'zatwierdź' nie działa. Świetnie. Dopatrzyłam się, że data jest w czerwonej ramce i po najechaniu na nią jest komunikat "zbyt późna data".

    Krok 3. Dzwonię na infolinię, czekam swoje, później potwierdzają moje dane i wreszcie mogę uzyskać jakieś informacje. Okazało się, że jednak mogę rozwiązać umowę przez infolinię, łaskawcy! Szkoda, że nie napisali w mailu ani na swojej stronie, że w ogóle jest taka możliwość, nie wspominając o tym, że numer kontaktowy musiałam poszukać sobie sama.

    Teraz się zastanawiam, czy chce mi się pisać skargę do UOKiK... Pozdro, Hestia!
    WadyUtrudnienie wypowiedzenia umowy, podejrzewam, że celowe...
strona 1 z 41
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.82, ilość opinii: 819
PZU
Ocena: 1.45, ilość opinii: 709
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 604
Uniqua
Ocena: 2.11, ilość opinii: 439
Warta
Ocena: 1.36, ilość opinii: 408
Generali
Ocena: 1.61, ilość opinii: 282
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4229
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4082
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3734
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3454
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3179
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2770