Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Hestia opinie

Ocena na podstawie 269 opinii

1.47 / 5

  • Oferta
    1.57
  • Obsługa klienta
    1.44
  • Cena/Jakość
    1.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tczk / 2019-02-11 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    PRZESTRZEGAM PRZED WSPÓŁPRACA Z TA FIRMA !!!
    Miałem taka sytuacje, ze moja mama kupiła samochód ( stare punto, 1,1 benz). Z ubezpieczeniem zapłaconym na rok. Jeździła tym samochodem i hestia przysłała rekalkulację składki, do zapłaty UWAGA: 16 000 zł.
    O reklamacje oczywiście ciężko się doprosić a jak już się udało to do dzisiaj nie mamy odzewu na nią.
    Rozwiązaliśmy umowę i w innej ubezpieczalni wyszło mamie 1029 zł na cały rok.
    Natomiast hestia domaga się od nas około 3500zl, za te pare miesięcy.
    Czy jest możliwość, żeby zaplacic chociaż część tej kwoty?
    Czy ktoś był może w podobnej sytuacji?
  • ~natjacek / 2019-02-06 14:04
    Ocena: 3.33 / 5
    pzu wypłacilo za pobyt w szpitalu bardzo szybko w piątek złożono wypis ze szpitala we wtorek były pieniądze na koncie w hesti mija 3 tydzień i nic
  • ~Piekareczka666 / 2019-02-05 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Od tygodnia próbuję się skontaktować by zgłosić szkodę. Po raz trzeci mam tę samą awarię. W zgłoszeniu na cudnej stronie internetowej zakłamują historię moich kontaktów z nimi po pierwsze, po drugie gdy wreszcie udało mi się dodzwonić na infolinię konsultant się rozłączył. Tragedia! Kompletnie olewają klienta.
    WadyNie ma możliwości kontaktu.
  • ~bernadeta / 2019-02-02 17:19
    Ocena: 5.00 / 5
    likwidacja szkody z polisy ac.
    jestem bardzo zadowolona z obslugi.
    kontakt opiekuna szkody 3 dni po zgloszeniu.
    likwidator szkody przyjechal na oględziny w umowionym terminie .
    zamkniecie calego procesu likwidacyjnego lącznie z wpłatą na konto to czas 3 tygodnie.

    Zaletyszybka i miła obsluga opiekuna szkody jak i likwidatora szkody.
    Wadybrak
  • ~poszkodowana / 2019-01-28 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Radzę unikać tej ubezpieczalni. W październiku 2018r uległam wypadkowi samochodowemu. Sprawca wypadku miał auto ubezpieczone w Ergo Hesti. Gdy wyszłam ze szpitala zgłosiłam szkodę. Ubezpieczalnia broniła się wszelkimi sposobami od wypłaty mi należnego odszkodowania, auto poszło do kasacji. Przez prawie cztery miesiące ubezpieczalnia wysyłała korespondencje, że nie mają wszystkich odpowiednich dokumentów do wypłaty odszkodowania. Po czasie wypłacili odszkodowanie za auto. Okazało się jednak, że z tytułu zdrowotnego odszkodowanie mi się nie należy, ponieważ według nich nie poniosłam wielkich obrażeń. Kontakt z ubezpieczalnią też był ciężki bo albo nie odbierali telefonów, a na treści e-maili odpowiadali wiecznie tak samo. Radzę nie wykupować żadnego ubezpieczenia w Ergo Hesti, ponieważ natkniecie się na bardzo trudny kontakt i na wieczne opory w wypłacie należnego odszkodowania.
  • ~Agnieszka / 2019-01-23 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo złe podejście mają do klienta naprawiam już 5 raz pralke LG i wkoncu pusciły mi nerwy bo ileż to razy mozna naprawiać panel sterowania prosiłem o wymianę pralki to mnie poprostu olano ale 700 zl wzieli na ubezpieczenie pralki
  • ~gocha / 2019-01-21 22:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam auto zastępcze za które miała zapłacić Hestia, a po kilku miesiącach przyszło mi pismo z wezwaniem do zapłaty z wypożyczalni avisbudgetgroup.
    Zaletybrak
    Wadydużo...
  • ~Łukasz / 2019-01-18 22:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam,
    Przestrzegam przed firmą ERGO HESTIA. Jest to firma nierzetelna oraz niesłowna. Podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem, z którym uzgadniałem wysokość odszkodowania, a także samochód zastępczy na czas naprawy ( zaznaczę tylko, że samochód miał być darmowy ) nie spodziewałem się, iż po 9 miesiącach od kolizji dostanę wezwanie do zapłaty od firmy Avis Budget za czas użytkowania samochodu zastępczego bo jak się dowiedziałem towarzystwo ubezpieczeniowe odmówiło zapłaty. Obecnie czekam na wyjaśnienie sprawy. UWAŻAJCIE NA TĄ FIRMĘ !!!!!!
  • ~zizitop901 / 2019-01-14 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Co tu napisać. unikają naprawienia szkody w oparciu o polisę. bo ich spece zawsze mają rację. Firma Zelmer i ergo hestia sprzedaje sprzęt agd wraz z 2letnim dodatkowym okresem gwarancyjnym który ma na celu jedynie wyłudzanie pieniędzy od kupujących. Pomijam fakt że sprzęt zelmera padł kilka mcy po 2 letnim okresie gwarancyjnym i wysyłasz sprzęt na własny koszt 50zł do ekspertyzy. Nie polecam sprzętów elmera bo to szmelc jak i dodatkowych ubezpieczeń zawartych z ergo hestia.
    Zaletybrak zalet
    Wadysame wady
  • ~Piotr / 2019-01-11 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak słabej obsługi nie ma nigdzie. Trzymać się z daleka od nich!
    Wadyobsługa lub jej brak
Dodaj własną opinię »

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie » Zobacz wszystkie pytania »

Zobacz również

PZU
Ocena: 1.61, ilość opinii: 287
Hestia
Ocena: 1.47, ilość opinii: 269
Link4
Ocena: 1.65, ilość opinii: 236
Generali
Ocena: 1.87, ilość opinii: 147
MTU
Ocena: 1.70, ilość opinii: 118
AXA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 93
mBank
Ocena: 2.14, ilość opinii: 420
Flixbus
Ocena: 2.12, ilość opinii: 310
ITAKA
Ocena: 2.90, ilość opinii: 161
nju mobile
Ocena: 3.31, ilość opinii: 105
Netflix
Ocena: 3.03, ilość opinii: 99
Virgin Mobile
Ocena: 2.72, ilość opinii: 52