Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Hestia opinie

Ocena na podstawie 269 opinii

1.47 / 5

  • Oferta
    1.57
  • Obsługa klienta
    1.44
  • Cena/Jakość
    1.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kortez / 2019-01-10 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    A jakby tak zatrudnić ludzi ,którym się cokolwiek chce???
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta chamskie podejście
  • ~Kortez / 2019-01-10 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa fatalna. No nie daj Boże człowieku tak zadzwonić ,to to pan obrażony ,że człowiek czegoś nie wie ,toż to wypadki miewam codziennie . A w mail ,po co tam odpisywać ....
    ZaletyJakby ktoś wiedział o zaletach to dajcie znać
    WadyObsługa klienta beznadziejna
  • ~Kamil / 2019-01-09 08:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie gow..o. Nie polecam nikomu nawet wrogom.
    ZaletyBrak zalet. Zaleta będzie jak was na rynku nie będzie
    WadyTego hestia
  • ~Ktoś / 2019-01-07 14:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam pisze by wstawić oponie na temat wykupienia ubezpieczenia w państwa firmie totalne dno ... jednym słowem będę napewno odradzać by ubezpieczyć sprzęt w państwa firmie
    ZaletyZalet brak
    WadySami nie wiedza na co dają ubezpieczenie
  • ~obecny klijent / 2019-01-05 22:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Ekipę do wykonania usługi udało mi się wymusić po 24 godz. totalna niechęc do współpracy. Dezinformacja klienta.12 godz. na infolinii przekazywano mi nieprawdziwe informacje.
    Jak przyszła noc nie mogłam wymusić hotelu jak już wymusiłam rezerwację hotelu to bez dojazdu co można było załatwić znacznie wcześniej. Nawet usłyszałam, że zrezygnował z hotelu co nie było prawdą itd. Wszystko robią aby żadnych kosztów nie ponosić. Mówią, że oddzwonią jak załatwiona sprawa ale niestety tego nie robią.
    Można stać na mrozie przez bliżej nie określony czas i cały czas dzwonic i rozmawiać za każdym razem słuchając ROODO i opowiadając całąchistorię od nowa. Po 24 godz.uzyskałam wymuszoną pomoc. Zdecydowanie nie polecam ERGO Hestii. sama kończę na stałe z nią współpracę.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyAssistance w tej firmie to fikcja.
  • ~Michał / 2018-12-22 06:54
    Ocena: 2.33 / 5
    W grudniu 2017 roku zawarłem ubezpieczenie z ErgoHestią w zakresie OC i AC. Zapłaciłem 7.552,00, przez ten okres przydarzyła mi się szkoda z AC ( wymiana szyby w serwisie po kamyczku autostradowym). Miałem również 31.08 jeden wypadek w Niemczech na autostradzie ( niemiec nie spojrzał w lusterko i zajechał mi drogę doprowadzając do kolizji), była policja, on się nie przyznał, dostaliśmy notatki o zaistniałej sytuacji itd. Sprawę oddałem do niemieckiego rzeczoznawcy i adwokata, pieniądze dostałem z jego OC na konto i myślałem, ze sprawa zapomniana, dlatego się zdziwiłem gdy w październiku dostałem pismo z Ergohestii informujące mnie, że została zgłoszona sprawa wypadku z Niemiec w którym to ja jestem sprawcą a niemiec poszkodowanym. Złożyłem pisemne wyjaśnienie, ze to nie była moja wina i pieniądze dostałem już z jego polisy, myśląc, ze sprawa będzie zakończona. Nadszedł czas na zawarcie nowej polisy i dostałem ofertę na to samo auto w pakiecie OC i AC na kwotę 23.000,00zl, a jest spowodowane to tym, ze miałem tą szkodę z AC i nie zakończyli sprawy z niemieckim ubezpieczycielem przez kilka miesięcy i figuruje w UFG. Sprawy nie idzie odkręcić, jedyna opcja to zapłacić i później jak sprawa będzie zamknięta to pisać o rekalkulację ubezpieczenia. Ubezpieczenie wzrosło ponad 200% !!!! Przecież to jest niedorzeczne. Normalna lichwa i rozbój w biały dzień i sprawa nadaje się do telewizji, normę wszystkie ubezpieczalnie w Polsce to najwięksi złodzieje. Ludzie pracujący tam są niekompetentni, iadwokaci firm ubezpieczeniowych w sądach zgłaszają dla sędziego przy powoływaniu biegłego sądowego, ze proszą o wykluczenie takiego i takiego (z imienia i nazwiska) biegłego argumentując to tym, ze mają problemy z tymi rzeczoznawcami, bo orzekają na niekorzyść ubezpieczalni. To jest jedna wielka klita, której wydaje się, ze nie można ich ruszyć.
    WadyMotto tej firmy: ja nic nie poradzę.
  • ~paweł / 2018-12-14 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam ubezpieczyłem telefon i jak to zwykle bywa pani na infolinij po wysłuchaniu mnie oświadczyła że ubezpieczenie tej sytuacji nie obejmuje ( przypadkowe uszkodzenia ). Czytajcie definicje w umowie
    ZaletyNie ma zalet ak najdalej od tej firmy
    Wadywszystkie
  • ~Paweł / 2018-12-13 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy ergo hestia ubezpieczenie rtv oszustwo
  • ~Anna S / 2018-12-10 20:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy. Likwidacja ubezpieczenia trwa bardzo długo. Ich procedury sprawiaja ze to tak długo trwa (nie kontaktuja sie telefonicznie tylko pisza pisma; zadaja dokumentów co do ktorych mam watpliwosc czy powinni zadac, m.in umów miedzy partnerami handlowymi gdzie obowiazuje tajemnica handlowa; kopii ksiegi wieczystej...). na prosbe zeby kontaktowali sie telefonicznie bo tak najsprawniej załatwimy sprawy nie reaguja. likwidator szkody zmieniał sie 2 razy (i tu nie zostałam ani razu powiadomiona na pismie o nowym adresie email lub nazwisku nowego likwidatora). do likwidatora czasem przez kilka dni nie mozna sie dodzwonic. gdy likwidator sie zmienia to okazuje sie ze nowy likwidator nie ma dostepu do dokumentów przeslanych uprzednio, bo dokumenty te sa w skrzynce mailowej starego likwidatora). kontakt z rzecznikiem klienta również pozostawia do zyczenia: rzecznik klienta odpisuje do mnie tytułując mnie "panem" podczas gdy jestem kobieta. czuje sie totalnie zlekcewazona, nikt nie przywiazuje do mnie i mojej sprawy uwagi, a rzecznik klienta równiez okazuje lekcewazenie nie czytajac uwaznie wiadomosci ode mnie.
    dodam ze sprawa ciagnela sie ponad 2 miesiace. dla porónania w warcie podobna sprawa (rowniez trzeba było uzupełnic dokumentacje) została załatwiona w kilka dni (2 lub 3 o ile dobrze pamietam). nie polecam!
    Zaletyjedna z pan likwidatorek (ostatnia) była miła
    Wadywszystko co powyzej
  • ~Aleksandra / 2018-12-07 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy Ergo Hestia S.A. ani żadnego produktu tej firmy.
    Nie odpisują na wiadomości, na skargi, na reklamacje.
    Nie udzielają pomocy, sprzedają produkty widmo o pięknym zapisie w OWU jednak gdy dojdzie do szkody to umywają ręce.
    Infolinia to dramat, konsultanci dramat.
    Przed wykupieniem produktu powinniśmy podpisywać klauzulę 'na własne ryzyko'.
    To nie jest firma ubezpieczeniowa, to jest firma żerująca na ludzkiej naiwności.
    ZaletyBrak
    Wadyniekompetentni konsultanci, INFOLINIA TO DRAMAT, na reklamacje odpisują w ostatni dzień 30-sto dniowego obowiązku albo i wcale!, sprzedawane produkty to tylko ładny zapis w ogólnych warunkach w rzeczywistości nie można liczyć na ich pomoc, wielkie rozczarowanie
Dodaj własną opinię »

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie » Zobacz wszystkie pytania »

Zobacz również

PZU
Ocena: 1.61, ilość opinii: 287
Hestia
Ocena: 1.47, ilość opinii: 269
Link4
Ocena: 1.65, ilość opinii: 236
Generali
Ocena: 1.87, ilość opinii: 147
MTU
Ocena: 1.70, ilość opinii: 118
AXA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 93
mBank
Ocena: 2.14, ilość opinii: 420
Flixbus
Ocena: 2.12, ilość opinii: 310
ITAKA
Ocena: 2.90, ilość opinii: 161
nju mobile
Ocena: 3.31, ilość opinii: 105
Netflix
Ocena: 3.03, ilość opinii: 99
Virgin Mobile
Ocena: 2.72, ilość opinii: 52