Dno. Omijać z daleka. Brać pieniądze potrafią jak coś się dzieje - rozmawiasz z botem na infolinii. Powinien zainteresować się tym przybytkiem UOKiK.
ZaletyBrak
WadyWysoka składka, BRAK KONTAKTU Z FIRMĄ
~Jony / 2023-06-21 16:37
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga firma nie ma e-maila kontaktowego podwyższa składki o 60 % i praktycznie uniemożliwia wypowiedzenie oc to PDF za duży to nie to zaznaczone koszmar
ZaletyBrak
WadyBrak emaila kontaktowego załączniki do 2 Mb brak kontaktu zwrotnego mylne formularze tragedia
~Michał / 2023-06-19 15:05
Ocena: 1.67 / 5
Bardzo powolne procedury. Lekceważące podejście do klienta.
ZaletyBrak
WadyJ.w.
~Karo / 2023-06-17 11:47
Ocena: 2.67 / 5
W przypadku sprzętu RTV/ADG brak możliwości umówienie się na konkretną godzinę odbioru sprzętu. Jest możliwość odbioru przez kuriera w godzinach 10-16 i ewentualnie wybranie konkretnego dnia, co utrudnia oddanie zepsutego urządzenia.
~antoni / 2023-06-16 10:15
Ocena: 1.33 / 5
kasa w błoto, pomimo wysokiego kosztu samego ubezpieczenia nawet za odesłanie sprzętu na serwis musiałem zapłacić a szkody nie zostały naprawione. Serdecznie nie polecam
~Antonio boss / 2023-06-13 14:08
Ocena: 1.00 / 5
To firma to jakiś scam i żart . Zdecydowanie nie polecam . Dramat
~Katarzyna1890 / 2023-06-10 11:03
Ocena: 1.00 / 5
Z założenia poprowadzona rozmowa w sposób z góry definiujacy brak możliwości wypłaty ubezpieczenia. Bardzo niekulturalny sposób rozmowy pracownika. Niestey potwierdzam, oszusci. Wprowadzanie klienta w błąd.
~Hagi / 2023-06-07 10:03
Ocena: 1.00 / 5
Banda oszustów nie polecam mieć z tą firmą nic wspólnego
~Ten ktoś / 2023-06-02 12:42
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje, fundusz zrównoważony a ktoś powinien to nazwać funduszem stratnym. Po dowiedzeniu się iż będę na minusie, mimo iż pani podczas podpisywania gwarantowała, że nie ma takiej opcji by być stratnym dowiedziałem się ze sam miałem sobie obserwować rynek i wypłacić jak będę stratny. Zapytam wtedy to po ch*j dawałem pieniądze im skoro mogłem sam to robić. Gwarancja, gwarancją a pracują tam albo idioci albo kłamcy. Kontakt bezposredni według firmy to zostawienie kartki w recepcji....
ZaletyBrak
WadyFirma to złodzieje
~Sylwia / 2023-06-01 10:59
Ocena: 1.00 / 5
Robią wszystko aby nie wypłacić odszkodowania do którego są zobowiązani. Strzeżcie się i nie ubezpieczajcie tam nawet kapci!!!. Nie polecam. Nie dajcie się namówić na ubezpieczenie w sklepach na urządzenia! To jest jedno wielkie oszustwo. Po otrzymaniu zapłaty przestajecie być klientami a ubezpieczenie jest na kartce papieru!
Zaletybrak!!!
Wadywszystko! Oszuści
~oszukany / 2023-05-31 09:03
Ocena: 1.00 / 5
beznadziejne towarzystwo ubezpieczeniowe, brak kompetencji, chamski język obsługi
Zaletybrak
Wadysame wady
~MJ / 2023-05-30 10:19
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam.Najgorsze towarzystwo ubezpieczeń.po kupnie auta z aktualną polisa sami zmienili mi polisę na prawie 2 tys.gdzie u ich agenta wychodziło ok 800 zł.kilkakrotnie zmieniali sami sumy w konsekwencji tak namieszali że to anulowali na co dostałam pismo.wszysko było by ok gdyby nie to że na koniec podali mnie do Kruka że nie zapłaciłam polisy.wiec....szkoda komentowac
ZaletyZadnych
WadyPod każdym względem
~Michał / 2023-05-26 12:34
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje robią rekalkulacje OC mimo że z góry ubezpieczenie opłacone na rok, po zakupie auta. Omijać szerokim łukiem. Żądają dopłaty chorych kwot.
ZaletyNIC
WadyWszystko
~Tom / 2023-05-25 10:08
Ocena: 1.00 / 5
18.04 została zgłoszona awaria zmywarki tego samego dnia przyjechał pan serwisant, który rzekomo naprawił brak odprowadzania wody. Następnego dnia kolejne zgłoszenie bo sprzęt nadal nie odprowadzał wody. Już teraz nie było tak szybko. Mimo ponagleń serwisant zjawił się 26 dnia od zgłoszenia a rzekomą naprawa została dokonana dopiero 30 dnia od zgłoszenia. 24.05 zgłosiłem kolejny raz usterkę. Po dwóch naprawach, miesiącu oczekiwania sprzęt jest w gorszym stanie niż przed 18.04. Nadal nie odprowadza wody, pracuje jakby pociąg przejeżdżał i przestała grzać grzałka- zmywarka "myje" zimną wodą w programie na 60. Po opieszałości, braku profesjonalizmu i ignorancji spodziewam się że serwis dotrze dopiero 30 dnia a sprzęt nadal nie będzie się nadawał do użytku. W opcjach dodatkowych ubezpieczeń widocznie chodzi tylko o opłacanie nic nie wartych opcji.
ZaletyBrak
WadyBrak słów
~Łukasz / 2023-05-24 21:33
Ocena: 1.00 / 5
Dno i wodorosty. Odradzam totalnie. Zgłosiłem szkodę z mojego AC, której nie uznano, nie stanowiło to jednak problemu dla tej pseudo ubezpieczalni,aby wciągnąć w/w szkodę do UFG. Reasumując, odszkodowanie nie wypłacone no szkody nie było, lecz zwyżki doliczone bo dlaczego nie. Złodzieje.
ZaletyBrak
WadyBaaaardzo długo by wymieniać.
~Klaudia / 2023-05-24 11:51
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje i oszuści. Pani konsultantka podczas dzisiejszej rozmowy bardzo nieprofesjonalna! Robiła łaskę że ze mna rozmawia! Nie potrafiła odpowiedzieć na wiele pytań z mojej strony, perfidnie mnie oszukała i jeszcze miała z tego satysfakcję. Jak jakas sadystka bez skrupułów!!!!! Dno dno dno i jeszcze raz wielkie DNO. Odradzam, ludzie nie utrzymujcie tych złodziei ktorzy na was żerują!
ZaletyBrak
WadyStrata czasu i pieniędzy
~Kotfilemon / 2023-05-23 07:55
Ocena: 4.67 / 5
A ja wbrew większości bardzo polecam mój sprzęt został szybko i rzetelnie naprawiony i odesłany bez żadnych problemów a po opiniach spodziewałem się że będą ogromne problemy... Dziękuję i pozdrawiam????
~Jacek / 2023-05-22 18:34
Ocena: 1.67 / 5
nie polecam, zwłaszcza przedsiębiorcom. przy szkodzie przedsiębiorca, który używa samochód 50/50 to musi z własnych środków zapłacić 50% VAT. takiego zapisu nie ma w umowie a Hestia powołuje się na Ustawę o VAT. jeśli musze dopłacić do AC 50% VAT (np.800 zł) z własnych środków to wynika z tego ze umowy AC w Hestii są o 800 zł droższe niz faktycznie zapłaciłem za polise. w takim razie będę szukał ubezpieczyciela który takich praktyk nie wykonuje.
~Klient / 2023-05-19 13:58
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam !!! Zero kompetencji u pracowników. Czas oczekiwania na serwisanta do lodówki 7 dni... Do tego czasu lodówka już całkiem się zepsuła.
~Daniel / 2023-05-17 13:09
Ocena: 1.00 / 5
Porażka. Nigdy więcej jakikolwiek ubezpieczeń u nich. Sprzęt który pojechał na serwis wrócił z wymienionymi częściami. Części z mojego sprzętu zabrali, a wsadzili jakieś stare. Jak coś wysyłacie róbcie zdjęcia każdego detalu. Bo później twierdzą że to tak było. I gadaj z dup*** to na ciebie narobi. Po prostu banda i nic więcej. Wielka porażka.