Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Hestia opinie

Ocena na podstawie 250 opinii

1.44 / 5

  • Oferta
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.42

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jerry / 2018-08-24 05:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupilem zmywarke po wygaszeniu zwyklej gwarancji przyszedl czas na dodatkowa no i masz padla pompa w zwiazku z tym telefonik do firmy pogadane i serwis na drugi dzien pompa wymontowana i nastapila cisza na ok 1,5 miesiaca. To mnie bardzo rozwscieczylo bo ile mozna czekac. No jakos dali rade. Lepsza sytuacja teraz jest poniewaz wg mnie padl programator zamek nie domyka i blat od ciepla kuchenki gazowej sie rozchodzi. W zwiazku z tym sprzet zabrali okazuje sie ze sprawny a blat jak to pani konsultant stwierdzila to uszkodzenie estetyczne i nie podlega gwarancji
    ZaletyBrak
    WadyTragedia, syf
  • ~luk / 2018-08-22 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Ubezpieczenie na sprzęt w ramach przedłużonej gwarancji to kpina. Na część trzeba czekać 30 dni, zero konkretnej pomocy,a klient pozostawiony sam sobie. Jednym słowem NIEMOC I BEZRADNOŚĆ.Unikać jak ognia
  • ~danuta / 2018-08-18 23:50
    Ocena: 1.33 / 5
    W dniu 02.04.2018r mój syn był uczestnikiem kolizji bez swojej winy potwierdzonej przez Policję.Ergo Hestia namówiła go do bezgotówkowej likwidacji szkody w warsztacie samochodowym w Gdańsku. Kwiecień maj i połowę czerwca auto stało na ulicy następnie laweta z warsztatu zabrała je do naprawy. Jest II połowa sierpnia a auto dalej nienaprawione. Reklamował mailowo, sms, telefonicznie w Hestii i Warsztacie - bez efektu.To już prawie 5 miesięcy.To jest skandaliczne.Hestia powinna się wstydzić swojej nieudolności i braku profesjonalizmu - to jest totalne olewanie klientów.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~TADEUSZ / 2018-08-16 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Ubezpieczony od nieszczęśliwych wypadków laptop po zalaniu klawiatury został zabrany przez kuriera przysłaneg przez hestię.Na wymianę klawiatury czekałem 43 dni. Po złożeniu 2 reklamacji i interwencji rzecznika odesłano mi laptop z wymienioną klawiaturą tyle tylko że nie wiadomo co to za klawiatura, ponieważ jest inna niż była moja, a co najważniejsze jest UŻYWANA !!! Nie polecam tej "firmy" ponieważ w umowie mają tyle kruczków prawnych że głowa mała.
    ZaletyB R A K
    WadyOPIESZAŁOŚĆ , NIEKOMPETENCJA KONSULTANTÓW, NACIĄGANIE KLIENTÓW
  • ~Kubacki / 2018-08-14 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem autko z ubezpiem jeszcze na dwa miesiące po 6 miesiącach przychodzi jakaś rekalkulacje nie wiadomo dlaczego skoro mam wszystkie zniszki i mieszkam w wiosce oddalonej od sprzedającego mi auto wcześnie zrobili mi rekalkulacje na Poznań po zmianie adresu o dziwo to samo ???????? masakra naprawdę złodziejstwo!! Bo jak to wytłumaczyć nik ze mną się nie kontaktował do tej firmy praktycznie nie da się dodzwonić, banda i tyle
    ZaletyŻadne
    WadyZero kontaktu np chyba że pocztą
  • ~Przemysław / 2018-08-10 10:55
    Ocena: 1.33 / 5
    Zdecydowanie odradzam. Może i są drudzy co do wielkości w PL, ale nie warto przechodzić przez tę nędzną obsługę dla tych paru złotych
    ZaletyCena
    WadyWszystko inne. Obsługa szkody to dramat w przypadku tego ubezpieczyciela
  • ~Marcin / 2018-08-08 08:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzedałem auto, wypowiedziałem umowę, poprosiłem o anulowanie składki za okres od sprzedaży do wypowiedzenia umowy. Konsultant na infolinii sam zasugerował mi napisanie pisma. Na moje pismo nie odpowiedzieli i skierowani sprawę do kancelarii prawnej. Stanowczo odradzam. Obsługa klienta kuleje.
  • ~Krzysztof / 2018-07-26 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam stanowczo. Z ubezpieczenia mieszkania za zalanie łazienki wypłacili kwotę 274zl. To mówi samo za siebie i nie wymaga dalszych komentarzy. Masakra...
    ZaletyBrak
  • ~stanislaw / 2018-07-22 08:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Minelo 8 dni od zgloszenia szkody i nadal nie mam wyznaczonego opiekuna szkody.
    Kilka razy prosilem telefonicznie o interwencje w przyspieszeniu w sprawie.
    Bezskutecznie mimo iz mialo to nastapic w 2-3 dni roboczych.
    nr zgloszenia WR-20/6733/18
    Nie polecam tej firmy
    Wadybrak zinteresowania klientem
  • ~stanislaw / 2018-07-22 08:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Minelo 8 dni od zgloszenia szkody i nadal nie mam wyznaczonego opiekuna szkody.
    Kilka razy prosilem telefonicznie o interwencje w przyspieszeniu w sprawie.
    Bezskutecznie mimo iz mialo to nastapic w 2-3 dni roboczych.
    nr zgloszenia WR-20/6733/18
    Nie polecam tej firmy
    Wadybrak zinteresowania klientem
Dodaj własną opinię »

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie » Zobacz wszystkie pytania »

Zobacz również

PZU
Ocena: 1.61, ilość opinii: 265
Hestia
Ocena: 1.44, ilość opinii: 250
Link4
Ocena: 1.62, ilość opinii: 215
Generali
Ocena: 1.92, ilość opinii: 134
MTU
Ocena: 1.73, ilość opinii: 114
AXA
Ocena: 1.67, ilość opinii: 85
mBank
Ocena: 2.13, ilość opinii: 408
Flixbus
Ocena: 2.04, ilość opinii: 251
ITAKA
Ocena: 2.89, ilość opinii: 151
nju mobile
Ocena: 3.42, ilość opinii: 98
Netflix
Ocena: 3.06, ilość opinii: 88
Virgin Mobile
Ocena: 2.68, ilość opinii: 48