Firma nastawiona tylko na zysk - stosuje maksymalny wyzysk klienta.
Zaletyuprzejmy wyzysk
Wadywysoka cena
~Stanisław Kaczmarek / 2025-06-06 15:24
Ocena: 5.00 / 5
Bardo miła i profesjonalna obsługa , serdecznie polecam
~Grzegorz K. / 2025-06-05 11:38
Ocena: 3.00 / 5
Z winy przedstawiciela Play zostalky mi wyslane nie te aparaty ktore zamowilem, powiedzial mi zeby odeslal przesylke, nie odbierajac jej od kuriera- tak tez zrobilem.. od tygodnia czekam zeby przedluzyc umowe ponownie, niestey dostalem jedynie informacje, ze moja sprawa wymaga dodatkowych analiz:) nie pomagaja zgloszenia, ponaglenia i skargi, czesc zlecen jest ignorowana i nawet nie zapisuja uch w systemie. Zenada.
Zaletybrak
~Justyna / 2025-06-05 11:24
Ocena: 1.00 / 5
Mam telewizję i internet w UPC.Nigdy nie było większych problemów z internetem.Ake od kad przejęła je Play to jest tragedia z internetem.Ciagle się zacina
ZaletyDobry zasięg tv
WadyInternet się zacina
~serhii / 2025-06-04 22:41
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze połączenie, w ogóle nie ma internetu, to jest po prostu okropne, nie polecam korzystania, już planuję zmianę, korzystam z niego od 7 lat i od ostatnich 6 miesięcy nie mogę go znieść, to po prostu gówno
~adkwiet / 2025-06-04 12:42
Ocena: 2.33 / 5
Firma Play wymyśliła genialny przekręt i naciąga kilientów na spore koszty. Chodzi o pocztę głosową 792 200 200. Wystarczy, że abonęnt wyjedzie poza UE a troskliwa poczta natychmiast wykonuje rozliczne połączena z delikwentem. Co ciekawe koszt jest naliczany za połączenie przychodzące i wychodzące dokładnie w tych samych sekundach. Zadne z tych połoczeń nie jest sygnalizowane na telefonie. W UE poczta Play jakoś się nie łączy - połączenie nie generuje kosztów.
Zostałem naciągnięty na 170 zł. Do Egiptu latam co roku, wcześniej problemu nie było.
ZaletyŻadne, których nie ma w innych sieciach
~oszukany / 2025-06-03 21:58
Ocena: 1.67 / 5
Ta firma to totalna porażka. Wcześniej byłem w UPC i było OK. Po przejściu do PLAY multiroom po wi-fi nie działa. Konsultanci w bezczelny sposób twierdzą, że to przecież wiadomo że po wi-fi to multiroom nie będzie działał, tylko dlaczego gdy podpisywałem umowę wszystko było super i o tym mnie nie poinformowano. Uważam że zostałem w perfidny sposób oszukany. Tą firmą powinien zająć się UOKiK bo celowo działają na szkodę zbiorowego interesu klienta.
Zaletynie ma
Wadyprzedmiotowe traktowanie klienta, totalny brak profesjonalizmu, konsultanci nie posiadają żadnej wiedzy technicznej.
~Mariusz / 2025-06-03 21:54
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej nie popełnię tego błędu jak umowa z play ignorancja personelu z biura obsługi klienta mam internet a właściwie go nie mam bo zgłoszenie trwa już miesiąc każdemu odradzam. NOGDY WIECEJ DNO I WODOROSTY!!!!
ZaletyNIC
WadyDramat
~Barto / 2025-06-02 22:29
Ocena: 1.00 / 5
Firma Play to dramat totalny odradzam każdemu to są poprostu złodzieje pieniądze chcą odrazu a mi już internet nie idzie 4 dzień i jeszcze nikt nie przyjechał żeby cokolwiek zrobić a obsługa klienta to poprostu żenada tam chyba ludzi z pod sklepu biorą którzy na niczym się nie znają .
ZaletyZero zalet
WadyTa firma powinna się nazywać Wada
~Endriu / 2025-06-01 07:54
Ocena: 1.00 / 5
Naigorszy operator zero kompetencji dekodery trzeba resetować wykałaczką nie polecam słaby sprzęt internet bardzo słaby tylko płacić bez pomocy z ich strony wielokrotnie zgłaszałem złe działanie bez odzewu uważam iż powinni nam dopłacać z ich usług w punktach obsługi klienta w Szczecinie bardzo obsługa na najniższym poziomie ,opryskliwi,a wręcz chamscy zero kompetencji zadnej pomocy na interwencje
Zaletyzero
Wadycała gama wad
~Tomasz / 2025-05-29 21:48
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo słaby zasięg tam gdzie inni oglądali bez problemu filmy online ja będąc w Play miałem zasięg 3g.Tragedia nie polecam.Sam zerwałem umowę.
ZaletyBrak
WadyZasięg Obsługa klienta
~Jola / 2025-05-29 08:08
Ocena: 1.67 / 5
Przedstawiciel firmy Play zaoferował mi korzystanie ze światłowodu (internet i tv i aplikacje)Po umówieniu terminu przyszli montażyści i stwierdzili, że nie ma możliwości montażu w moim mieszkaniu.Distałam SMS o montażu za miesiąc.Zgłosiłam odstąpienie od umowy i zaraz dostałam fv 20 zł za korzystanie z tv ,której nie miałam i informację o tym,że mam odesłać sprzęt,którego nawet nie rozpakowałam ,na własny koszt.Ta przygoda zPlay kosztowała mnie 40 zł za nic.
Zaletynie widzę
WadyCała obsługa
~Michało / 2025-05-28 21:35
Ocena: 3.33 / 5
Na początku wszystko było super , korzystałem z pakietu za 35 zł Internet super ale nie których regionach Polski były problemy np. czasie podróży pkp , mniejszych miastach.
Denerwujący jest cykliczny pakiet ,pobierają pieniądze 28 maja a data odnowienia jest 9 czerwca
- problem tym że te pieniądze nie są bezpieczne , nie informują że zostało pobrane 5 zł, jeśli za wcześnie zużyje się Internetu
z tego powodu nie ma mowy odnowieniu pakietu, musisz dopłacić 5zł lub wybrać tańszy pakiet !
Resta jest miarę fajna nawet za granicą w tym pakiecie kiedy się dzwoni , nic nie pobierali za rozmowę , nawet spoko
Ale mimo tych zalet pół roku się zastanawiam o przeniesieniu się do innej sieci , chyba że poprawią ten cykliczny pakiet bo ile można go wyłączać i włączać niszy !
ZaletyPodróż za granicą też zależy gdzie bo nie wszędzie jest zasięg, nie limitowane rozmowy
Wadyza wcześnie pobiera pieniądze, brak infa o pobraniu , nie których miejscach brak zasięgu
~Zadowolony / 2025-05-28 14:11
Ocena: 5.00 / 5
Mam Play od 2 lat. Nie odczuwam negatywnych skutków działania internetu a korzystam ile się da. Place 40 zł za wariant na kartę. Neta nie wykorzystuje.
ZaletyZasięg, pomocny czat na Play 24. Nie dzwonię wciskają abo. Volte działa praktycznie na każdym telefonie z tą opcją nie ma wybrednosci.
WadyTrochę drogo.
~Hubert / 2025-05-26 20:21
Ocena: 1.00 / 5
Nic nie działa, tylko by kraść chcieli gołodupcy, do dupy nie pozdrawiam.
Zaletynie ma
Wadywszystkie
~Uri / 2025-05-26 17:38
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy nie spotkałem gorszego operatora komórkowego. Internet jest całkowicie bezużyteczny. Jedynym zaleceniem zespołu wsparcia było "ponowne uruchomienie urządzenia". Jakość sygnału w mojej okolicy jest bardzo słaba.
~Mirosław / 2025-05-25 19:01
Ocena: 2.00 / 5
Dzień dobry. Jestem abonentem telewizji i internetu światłowodowego i po ostatniej aktualizacji jaka miała miejsce kilka dni temu na dekodery Play Box TV 4B to jest totalna klapa. Obraz zamazany blokada dekoderów po naciśnięciu przycisku na inny kanał. Zła jakość obrazu. Zgłoszenia były i to kilka bez usunięcia usterki. Masakra.
ZaletyBrak
WadyZła wydana aktualizacja,brak naprawy
~Johny / 2025-05-24 17:00
Ocena: 1.00 / 5
Jako wieloletni klient najpierw Aster, później UPC mogę powiedzieć jedno - to jest dramat! W grudniu 2024 zmieniono mi dekodery z UPC na Play. Z UPC wszystko było bez zrzutu, jeśli był problem - był rozwiązywany. Z Play praktycznie codziennie powinienem reklamować - zatrzymanie obrazu, brak połączenia z internetem. Sugestia Play - zrestartuj router. Tym powinien zająć się UOK. Szczerze odradzam i przestrzegam! Szkoda pieniędzy, zdrowia i przede wszystkim straconego czasu na infolinii. I jeszcze na koniec rozmowy z infolinią, po 30 minutach oczekiwania i solennych obietnicach o chęci pomocy i przekazaniu sprawy dalej człowiek pyta o ocenę jego pracy.
~Majka / 2025-05-24 15:39
Ocena: 1.00 / 5
Firma Play brak jej kompetencji brak do niej zaufania nie potrafią naprawić dekodera zdalnie konsultanci są nie profesjonalni potrafią oszukiwać straszyć za zerwaniem umowy z winy operatora bo jak przez 10 dni nie mieć telewizora i nic sobie z tego nie robią a rachunki się płaci NIE POLECAM PLAY to jest banda kłamców i nieudacznikow ja jestem po 2 zawałach i udarze i mam z nimi cwaniakami walczyć do czego to poszło narodzie !!!!! Pomóżcie jak z nimi zakończyć współpracę a w salonie byłam 4 razy i wymieniałam dekoder w ciągu 8 dni to coś nie gra w tej dziadowskiej firmie
ZaletyZadne
WadyWiele wad
~Jarosław / 2025-05-23 17:03
Ocena: 1.00 / 5
Dekoder wadliwy obsługa klienta mało kompetetna dział techniczny zero reakcji proszę czekać na odpowiedź Priorytet unich o olewka gdyby nie wadliwe dekodery zostałbym w poniedziałek rozwiązuje umowę z przyczyn operatora