Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 1377 opinii

1.84 / 5

  • Wygoda
    1.75
  • Jakość obsługi
    1.77
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    1.98

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kasstr / 2020-08-13 13:29
    Ocena: 2.00 / 5
    DRAMAT!!!! Jadąc z Kalisza do Szklarskiej Poręby pociąg spóźnił się 2 GODZINY!!! Z powrotem tak samo.... nie polecam jak komuś się serio spieszy to lepiej niech nie opiera się ma godzinach podanych w rozkładzie jazdy bo się rozczaruje jap nie zdąży na samolot albo jakieś spotkanie. Niech was nie zmylą te wygodne pociągi bo się psują nom stop.... i ten konduktor służbista zamiast podjeść na spokojnie do osób co nie maja maseczek na nosie to od razu z pretensjami zaczyna straszyć policja i mandatami. Porażka
    ZaletyJedyna zaleta to klima i w miarę wygodne fotele
    WadyWielkie opóźnienia
  • ~Maciej / 2020-08-10 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Wracam właśnie z władysławowa do jarocina tragedia gorąca w przedzialach na dworze 29stopni a taki gruby stary sluzbista łazi i jeszcze każe maski nosić ledwo idzie oddychac gadają ze 2metry koło siebie a w przedzialach full????
    WadyNie polecam zero klimy sto lat za murzynami PKP jest
  • ~Wojciech / 2020-08-10 00:51
    Ocena: 2.50 / 5
    10.08.2020, pociąg "pendolino", numer EIP 5305 relacji Gdynia Główna - Kraków Główny, odjazd z Gdynii 12:09. Przyjazd do Krakowa spóźniony o około godzinę, między Krakowem a Warszawą pociąg kilka razy stał w szczerym polu i czekał nie wiadomo na co. Przez nagłośnienie odtwarzane są komunikaty o rzekomej "dyspozycji dla pasażerów" załogi pociągu, co absolutnie mija się z prawdą gdyż nie ma nikogo kto pomógłby zdjąć / założyć na wieszak rower, trzeba robić to samemu w pomieszczeniu o wielkości około 1 metra kwadratowego, przy okazji uważając aby rowerem nie urwać klamki od toalety... Ciekawy jestem jak w takiej sytuacji miałaby poradzić sobie drobnej budowy kobieta, zwłaszcza że miejsc "rowerowych" jest na cały skład aż 4, no ogrom pracy dla załogi... Chamowate zachowanie konduktora, który po przebyciu kilku wagonów nie pozwolił mi przejść dalej do WARS, ponieważ nie miałem przy sobie biletu do okazania do kontroli (bilet został przy moim miejscu gdy udałem się po kawę), mimo że wcześniej już byłem przez innego konduktora kontrolowany! Nie dość że płacimy za przejazd polskim pociągiem "klasy premium", to traktują ludzi jak potencjalnych złodziejów i gapowiczów. Jakim idiotą musiałbym być, aby wsiadać w pociąg, gdzie przed docelową stacją gdy miała miejsce opisana sytuacja, poprzednia jest ponad 300km wcześniej (Warszawa Zachodnia przed Krakowem Głównym)? Dno i wodorosty, podejście do pasażerów jak w krajach 3 świata, buractwo i chamstwo nie do opisania, nie polecam.
    Zaletysiatka i rozkład połączeń
    Wadyobsługa, podejście do pasażera przez sprawdzających bilety, opóźnienia
  • ~M. / 2020-08-09 19:29
    Ocena: 4.75 / 5
    Serdeczne podziękowania za odnalezienie zagubionego portfela wraz z dokumentami w pociągu nr 3606 relacji Kraków-Gdynia w dniu 08.08.2020 godz.8.19.
  • ~Pasażer / 2020-08-09 17:23
    Ocena: 3.25 / 5
    Witam ostatnio korzystałam z państwa usług w czasie pandemii i jestem przerażona, ponieważ jest obowiązek noszenia masek w środkach transportu publicznego i nawet rozdają państwo pakiety ochronne to dlaczego tak wielu pasażerów nie miało masek i nikt z obsługi się tym nie zainteresował? W czasie tak dużego wzrostu zachorowań jest to karygodne ze strony przewoźnika.
    ZaletyWygoda i szybkość
    WadyBrak zainteresowania personelu obecna sytuacja
  • ~Xxx / 2020-08-09 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Podróżuje bardzo często pociągami, bo nie mam innego wyboru ... Ale żeby w upał 32 stopni dawać wagony bez klimatyzacji w okresie gdzie trzeba mieć maseczki na twarzy. Cały przedział ludzi, ludzie na korytarzu... Pani w okienku na dworcu twierdząca, ze co drugie miejsce jest sprzedawane... Tak dbają o swoich pasażerów? Taki wysoki poziom przedstawiają jako kolej Polska? Śmiech na sali, a raczej płacz pasażerów w pociągu ...
  • ~Remek / 2020-08-07 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Jadę pierwszy raz od 2 lat pociągiem i nigdzie nie było napisane na pociągu ani nic że trzeba kupić bilet przed startem pociągu. Kiedyś można było kupić bilet u konduktora i nie trzeba było latać i go szukać. Kara zapłacona i zamiast zapłacić 10 zł zapłaciłem prawie 70 zł a moja znajoma prawie 90 zł. Najlepsze jest to że ja kupiłem ulgowy i konduktor nawet nie sprawdził czy mam ważną kartę studencką co mniejszą nawet nie zwrócił uwagi na to że parę osób w przedziale nie posiada maseczki ochronnej. 16:46 do Piotrkowa Trybunalskiego super podróż już nigdy więcej nie wsiądę do waszych pociągów.
  • ~Valdeck / 2020-08-07 14:17
    Ocena: 2.25 / 5
    Poc Małopolska opóźniony 70 min brak wody w toaletach, mydła, papieru Pandemii już nie ma?Sporo podróżnych na przesiadkę w różnych kierunkach brak informacji czy będzie skomunikowanie
  • ~Xyz / 2020-08-04 20:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Pociagi IC ogolnie czyste szybkie wygodne. Ale co do cen pozostawia to wiele do komentarza. Dzis jadac z krakowa z 2letnia corka nie zdarzylam zakupic biletu na ostatni pociag ktory jechal do mojego miasta. Pomyslalam a co tam kupie w pociagu. Spotkala mnie przykra niespodzianka poniewaz kupujac bilet w pociagu pan powiedzial mi chamsko ze tu jest kasa i ze trzeba tam a jak u niego to 130zl za osobe (co przewyzsza kwote biletu kupiona w pierwsza strone 6razy ) a jak nie to zebym sobie na nastepny pociag czekała , a juz wiecej pociagow dzis nie bylo. Nawet bilet dla 2letniego dziecka policzyli ta kwota . Dla mnie jest to zlodziejstwo . Nie zawsze zdarzy sie kupic w kasie lub wie ze nalezy kupic tam aby bylo taniej bo np w pociagu sie da ale 6 czy 8 razy drozej a jesli w pociagu jest mozliwosc powinna byc to kwota zblizona do tej w kasie .porażka jest to moja ostatnia podroz waszymi pociagami .
  • ~Palownik / 2020-07-28 19:06
    Ocena: 1.75 / 5
    Stary wagon, bez klimatyzacji i weź tu człowieku wysiedź 8 godzin jazdy w maseczce, gdzie co chwila Cię upominają o jej noszenie.
  • ~STEFANIA / 2020-07-26 14:32
    Ocena: 4.25 / 5
    Wracałam z Nowego Targu do Bydgoszczy pociągiem "Witkacy w klasie I " obsługa b.dobra,wygodny,klimatyzacja dobrze ustawiona.
    WadyTrasa długa z Zakopanego do Gdyni (WC po dłuższej podróży w połowie drogi podłoga mokra nie sprzątana ,brak papieru toaletowego i papieru do rąk.)Jest to miejsce szczególnie narażone na bakterie powinno być częściej doglądane.
  • ~Olo / 2020-07-25 14:05
    Ocena: 2.50 / 5
    Jadę obecnie pociągiem "sztygar" z Kielc do Gliwic. Wagon nr.12 upał jak w solarium,wagon trzeszczy na zakrętach jak cholera, na 90% w jakimś wagonie trzymają hamulce ponieważ na stacjach czuć spalone okładziny.Wifi również nie działa.Nie polecam.
    WadyBrak klimy lub źle ustawiona.
  • ~Micska / 2020-07-20 20:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam dość tego tragicznego monopolu. Wieczne opóźnienia, brak szacunku dla klienta. W normalnych warunkach to wszystko dawno by już upadło.
  • ~MyKara / 2020-07-13 17:29
    Ocena: 4.25 / 5
    Miła obsługa. Życzliwość i uprzejmość konduktorska. Na wysokim poziomie. Komfort podróży.
  • ~Ee / 2020-07-02 07:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś 2 rano pociąg spóźniony standard awaria kas awaria w internecie brak możliwości kupienia biletu. Za to oczywiście w pociągu dopłata 130zlkurwy i złodzieje żeby to zdechło
    ZaletyZaletą byłoby spalić wszystkie pociągi pkp
    WadySporo
  • ~Monia / 2020-06-28 17:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg relacji Gdynia Główna Zakopane jakaś kpina pociąg staje za Toruniem sprzeczne komunikaty naprawy techniczne potem czekanie za nową lokomotywę widmo której nie było potem autobus do Łodzi potem jednak nie do Łodzi tylko do Kutna potem dalej pociąg tylko pytanie co z miejscami wykupionymi w klasie 1. Gdzie my żyjemy tylko w Polsce tak może być. Osoba która wprowadziła taki chaos wydawaniem takich dyspozycji powinna spaść że stołka. Dodam że podróż trwała 3,5 godz.dłużej.
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~uchachany / 2020-06-25 09:33
    Ocena: 2.75 / 5
    Pociąg PKP Intercity Hutnik (Bielsko-Biała - Gdynia Gł.) w epoce pandemii - tylko dla miłośników mocnych wrażeń. Podróż dłuuuga, pociąg bez przedziałów. Pasażerowie BEZ MASECZEK (poza kilkoma chlubnymi wyjątkami). Nikt z obsługi nawet nie próbuje egzekwować używania maseczek czy utrzymania tzw. bezpiecznego odstępu społecznego... Pomorze cieszyło się z małej ilości zachorowań - nie martwcie się, kilka potencjalnych wylęgarni Corony codziennie do Was przyjeżdża... A ja przestrzegam przed korzystaniem z usług PKP Intercity - mają głęboko w ...poważaniu bezpieczeństwo pasażerów (przy założeniu, że ten wirus jednak nam zagraża)..
  • ~Izabela / 2020-06-23 09:56
    Ocena: 1.75 / 5
    Zawsze gdy muszę jechać pociągiem jest problem z tym, że miejsca na bilecie nie są zgodne z miejscami w pociągu. Opóźnienia po 20 minut i więcej.
  • ~Mira / 2020-06-12 23:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Żądanie miejscówki w momencie gdy kasa z powodu koronawirusa zamknięta a nabycie miejscówki przez internet jest niemożliwe bo trasa zbyt krótka to jakiś obłęd! Po co w ogóle IC umożliwia mi zakup biletu okresowego skoro nie mogę do niego nabyć miejscówki! Może zaistnieć sytuacja,że mimo posiadania biletu nie będę wpuszczona do pociągu ze względu na brak miejsc. Dopasujcie regulamin zakupu biletów przez internet do nowego wymogu posiadania miejscówki, bo stan obecny to paranoja.
    WadyNiedopasowane wzajemnie wykluczajace się obecne przepisy nabycia biletu i miejscówki na trasach krótszych niż 20 km.
  • ~Aneta / 2020-06-07 22:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Zawsze korzystam z usług PKP szybko wygodnie jak i przystępne cenny.Jednak dziś bardzo się zawiodłam -osoba która podróżuje musi mieć zakupione miejsce siedzące naprawde to dobry krok ale co mnie irytuje zakupone 2 miejsca przezemnie kieruje sie do danego wagonu i te miejsca są zajęte odpowiedz na moje pytanie ^dlaczego zajmują Państwo nasze miejsca?^ usłyszałam ^bo nasze miejsca też ktoś zajął ^także kupując bilety dla 2 osób z miejscami obok siebie na koniec mi zostalo siedzenie z drugą osobą towarzyszącą daleko od siebie.Gdy dane osoby zakończyły swoja podroz pokierowalam sie na moje miejsca wykupione lecz nie bylo satysfakcja dla mnie to gdy widze ^śmieci ^Nie ukrywam fajnie by było aby to jakoś rozważyć i naprawić polepszyć bo poczułam się potraktowana bezuczuciowo.Szkoda że w czasach jakie są jest znieczulica.I jeszcze jeden fakt o ktorym warto wspomnieć bezpieczenstwo ,osoby podróżujące maseczek brak mimo prosb osob ktore sprawdzaly bilety maseczki były zakladane ^na chwile^rozumiem ze nie da sie wpłynąć na ludzkie zachowania ale może jakaś kara by pomogła bo to zero pomyślunku o skutkach .Dziękuję Pozdrawiam
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1377
Flixbus
Ocena: 2.27, ilość opinii: 963
NeoBus
Ocena: 2.70, ilość opinii: 413
Szwagropol
Ocena: 2.02, ilość opinii: 156
PKS Polonus
Ocena: 2.05, ilość opinii: 144
Voyager Transport
Ocena: 2.19, ilość opinii: 136
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2540
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2274
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 2157
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1945
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1062
Play
Ocena: 1.49, ilość opinii: 1034