Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 3596 opinii

1.76 / 5

  • Wygoda
    1.68
  • Jakość obsługi
    1.67
  • Oferta
    1.77
  • Poziom cen
    1.91

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marwys / 2023-01-12 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Poprostu tragedia nie dość że ceny poszły w górę to w pociągu nie da się jechać smród niesamowity czuć moczem aż słabo się robi jak nie takie atrajcje to wieczne opóźnienia

    Brawo pkp jedno co wam wychodzi to branie kasy
  • ~Martini / 2023-01-12 09:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Opóźnienia opóźnienia opóźnienia dramat za tak wysoką cenę nie polecam
  • ~Joel85 / 2023-01-12 00:15
    Ocena: 3.25 / 5
    Nie rozumiem jednej rzeczy. Jeśli na trasie krk - waw są notoryczne opóźnienia z powodu remontów to błagam zaznaczajcie gdy kupuje się bilet. Czas przejazdu 2.40 a jedzie się 3.30. To ważne.
    Obsługa bardzo ok.
    ZaletyObsluga
    WadyOpóźnienia które są regularne ale nie ma o nich info przy zakupie biletów.
  • ~NigdyWiecejPKP / 2023-01-11 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Żałosne. Pociąg opóźniony ponad 20min, stoimy od kilkunastu minut i nie ruszamy... Przerwa na kawę? Zero informacji ze strony konduktora. Powinno was się za te opóźnienia wsadzać.
    WadyTragedia, opóźnienia!!!
  • ~Tomss / 2023-01-11 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Zenada jest oponienie pocigow ic! Dlaczego pociagi osobowe maja pierwszenstwo przed pospiesznymi co generuje lolosalne opnienia. Nie po to place na bilet 100zl zeby dojechac na miejsce godzine pozniej!!!!
  • ~Adrian / 2023-01-11 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Spóźnili się i nie zdążyłem na pociąg skandal nigdy więcej nie pojadę tym
  • ~Kevin / 2023-01-11 12:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Dziękuję za podnoszenie cen za to jedzie mniej ludzi i większe opóźnienia .
  • ~Oni / 2023-01-11 07:27
    Ocena: 3.25 / 5
    Jadę aktualnie do Wrocławia że Szczecin Główny. Wyjazd 5.53.Wyjechal punktualnie.Nowy rozkład układał chyba niepełnosprawny umysłowo.Szczecin Glowny-Szczecin Dabie-Szczecin Główny -Gryfino.W Gryfinie już 12 minut opóźnienia.Gdybym wiedział, że po czterdziestu kilku minutach będzie z powrotem na Szczecin Główny to mógłbym dłużej pospać. Nikt z mojego wagonu bezprzedziałowe go nie wysiadł w Dąbiu. Gdzie tu logika.Nie działają wyświetlacze.
  • ~Rozczarowany / 2023-01-11 06:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Hmmm.... Pierwszy dzień po podwyżce cen biletow i.... O dziwo pociagi po opóźniane.... 50 min. Kasę brać to i owszem ale zeby wywiązać się z umowy to juz pkp się nie chce. Skandal!!!
  • ~Pasazer / 2023-01-10 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Ojj musicie się w końcu zająć tym kogo przyjmujecie do pracy. Żeby jakiś typ sapał ze ktoś nie kupił biletu.. Chociaż że byłem z przesiadki mialem bilet z tamtego pociągu. To i dostałem mandat oczywiście pisze odwołanie. Jeżeli masz zły dzień to nie idz do pracy.
  • ~Kamil / 2023-01-10 10:20
    Ocena: 1.50 / 5
    W ostatnich dwóch miesiącach podróżowałem pociągiem co najmniej 10 razy. Za każdym razem pociąg był opóźniony ! Nie mówię tu o opóźnieniu 5 min, tylko co najmniej 20 min. Najbardziej zabawne jest to, że głównie dotyczy to EIC relacji Kraków-Warszawa-Kraków, gdzie bilet jest bardzo drogi. I co ? i za każdym razem opóźniony znacznie. Raz ponad 120 min.

    Z perspektywy zapowiedzianych podwyżek cen biletów jest to śmiech na sali.
  • ~Iza / 2023-01-09 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Heweliusz wagon 12 w dniu 9.01.2023 z wrocka do Gdynii taki gorąc jak w saunie. Próbowali zmniejszyć temperaturę i nic.
  • ~Zadowolona / 2023-01-08 15:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Pragnę podziękować obsłudze konduktorskiej pociągu relacji Warszawa - Szklarska Poręba w dniu 7.01.2023 za osobiste zaangażowanie i wszelką pomoc w odnalezieniu mojego telefonu. Jeszcze raz dziękuję i życzę wszystkim kontaktu z tak uprzejmą obsługą PKP INTERCITY.
  • ~Chris / 2023-01-08 01:59
    Ocena: 1.75 / 5
    Proszę coś wyjaśnić. Pociąg PKP intercity opóźniony 110 minut i jest komunikat że opóźnienie nie jest zależne od PKP Intercity. Pociąg jest Wasz, tory są wasze. Czyja to wina?! Pan Wiesio wykupił odcinek i posadził tam zboże? To co oferujecie klientom to jest jeden wielki żart! Ale co się dziwić, jaki rząd takie PKP!
    ZaletyObsługa, osoby z obsługi nie są niczemu winne.
    WadyChyba samo proponowanie jakiejkolwiek usługi!
  • ~matrisz / 2023-01-07 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza lini na swiecie konduktorzy chamscy i nie mili,tacy ludzie nie powinni mieć kontaktu z społeczeństwem. Nie podrawiam pana ktory nie przyjął legitymacji z m obywateli, i wezwał police, ktora go zgasila i wyszedl obrazony na zycie. Podpal sie k@*!+ pozdrawiam z poznania:)
    Zaletynie ma żadnych
  • ~Org / 2023-01-07 16:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Bilet wykupiony miesiąc wcześniej w lepszej klasie. Wsiadamy do wagonu a miejsca zajęte przez krnąbrne kobiety. Konduktor każe szukać miejsca w innym wagonie. Młodzi Panowie z Ukrainy zgarniają moja żonę z miejsca. Dno totalne. 2 godzinna podróż na stojąco w wyższej klasie. Nie ma sensu kupować biletów wcześniej, szkoda pieniędzy i nerwów.
    WadyZero organizacji.
  • ~Paulina / 2023-01-06 20:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka porażka świnie w chlewie mają lepiej niż człowiek który ma przebyć podróż 10 h obsługa chamska i olewająca lekceważąca pasażerów.
    ZaletyNie ma
    WadyDługo by pisać
  • ~Jmgtmt / 2023-01-05 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Podróż na trasie POZNAŃ GŁÓWNY- ŚWINOUJŚCIE zaczęła się dobrze, niestety po niekrótkim czasie czasie zamieniła się ona w koszmar. W wagonie było okropnie duszno, gdy Pani obok mnie zwróciła uwagę Pani konduktor, aby zmniejszyć temperaturę , ta odpowiedziała że to zrobi po czym odeszła ( i juz nie wróciła). Pani konduktor zamiast zmniejszyć to jeszcze bardziej podkręciła temperaturę, podejrzewam że to było zaplanowane, ponieważ wcześniej odburknęła z niezadowoleniem i było widać że Pani ma zły humor. I tak właśnie jechalam 6 godzin w niesamowitym upale, gdy wysiadlam juz na miejscu bylam tak przegrzana że na następny dzień bylam chora. Linie PKP powinny coś poradzić na to ogrzewanie a nie że człowiek za każdym razem jeździ albo w zbyt przegrzanym pociągu albo w zbyt wychłodzony. Nie wiem czy jest system utrzymywania temperatury czy nie ma ale jeśli jest to konduktorzy powinni otrzymać jakiś kurs regulowania tego systemu bo to jakis dramat jest
  • ~Ja / 2023-01-05 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo proszę o zmiane konduktora z lini Hel -Gdynia.5 stycznia 2023,godz.14.40 Człowiek nie moze spokojnie jechac temu facetowi buzia się nie zamyka. Paple aby paplać, zaczepia..tragedia. Litosci na Warszawke go dajcie albo na dol Polski.
    ZaletyNie ma
    WadyŚmierdzi i głośny konduktor
  • ~fnowacki / 2023-01-05 11:00
    Ocena: 2.33 / 5
    W dniu 5 listopada 2022 sobota około godz. 9.30 udałem się ze swoją żoną do kasy biletowej na Dworcu
    Warszawa Wschodnia, aby zakupić bilety do Łodzi Widzew na godz. 10.14 numer pociągu 5620. Kasa biletowa
    na Dworcu Warszawa Wschodnia z bliżej nie wyjaśnionych przyczyn odmówiła kategorycznie sprzedaży biletów
    tłumacząc w/w, że rzekomo nie ma miejsc, a potem powiedziała, że nie wie co jest, że nie może sprzedać mi
    biletu. Kasa nie sprzedała mi również biletu bez rezerwacji miejsca, ani nie otrzymałem żadnego pokwitowania z omawianego zdarzenia. Przy wejściu do pociągu natychmiast udałem się do Kierownika pociągu i przekazałem całe zdarzenie w kasie biletowej. Kierownik powiedział, ze trzeba by pisać raport. Tylko pytanie kto ma zrobić kasa biletowa czy Kierownik? Po wejściu do omawianego pociągu nr. 5620 były fizycznie wolne miejsca dosiedzenia i nie było żadnego przepełnienia wskazującego na brak miejsc o czym mówiła kasjerka. Co najmniej 1/3 ilości wszystkich miejsc wagonu w którym siedzieliśmy oraz sąsiedniego była wolna. W związku z błędnym działaniem kasy biletowej czy Waszego sytemu sprzedażowego biletów, zostaliśmy zmuszeni do pobrania opłaty przez konduktora w pociągu co przy dwóch biletach wyniosło 40 zł. Powtarzam raz jeszcze. Kasa biletowa odmówiła sprzedaży biletów w pociągu w którym były wolne miejsca do stacji Łódź Widzew, czego świadkiem jestem ja oraz moja żona. Dlatego, że pani kasjerka nie sprzedała biletu, czy źle zadziałał Wasz system sprzedażowy do biletów, to niewinny pasażer ma płacić dodatkowe opłaty u konduktora za wydanie biletu . To co się stało to jest skandal i żerowanie na niewinnych pasażerach bo źle zadziałał Wasz system. W tym wypadku cena wydania dwóch biletów była równa jednemu biletowi do Łodzi Widzew. Wnioskuje o zwrot pobranej kwoty 40 zł . Kwotę powyższą proszę przelać na moje konto.

    Żyć nie umierać. Czysty zysk 20 zł od pasażera.
    Przeliczając to np. razy 400 pasażerów jednego pociągu IC to dodatkowo macie 8000 zł z jednego pociągu wyrwane bezprawnie od pasażerów. Czyli co najlepiej teraz nie sprzedawać biletów w kasach biletowych albo je w ogóle pozamykać tylko inkasować opłaty j/w u konduktora.
    A takie reklamy piszecie ze 1000 biletów darmowych IC . Tylko gdzie i dla kogo ?
    Nie dosyć ze biletu nie można kupić to jeszcze dodatkowa opłata !!!
    WadyOkradanie pasażera prez IC
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.76, ilość opinii: 3596
Flixbus
Ocena: 2.21, ilość opinii: 1944
NeoBus
Ocena: 2.62, ilość opinii: 576
Sindbad
Ocena: 2.28, ilość opinii: 424
Szwagropol
Ocena: 2.03, ilość opinii: 257
PKS Polonus
Ocena: 2.04, ilość opinii: 198
VECTRA
Ocena: 1.65, ilość opinii: 3408
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.05, ilość opinii: 2997
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2961
UPC Internet
Ocena: 1.85, ilość opinii: 2905
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2868
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2492