strona 1 z 280
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Alona / 2025-11-05 17:38Ocena: 1.00 / 5
Dworzec Główny Bydgoszcz, kasa biletowa.
Dnia 05.11.2025 o godzinie 15:50 przyszłam na dworzec, aby złożyć reklamację. Pani w kasie dała mi formularz i powiedziała, żebym go wypełniła. Poprosiłam o długopis, na co usłyszałam, że ma tylko jeden i nie może mi go pożyczyć. Wyjaśniłam, że wypełnię formularz na miejscu i od razu oddam, jednak Pani powtórzyła, że nie da długopisu i że reklamację można złożyć online.
Powiedziałam, że dzwoniłam wcześniej na infolinię, gdzie dwie osoby poinformowały mnie, że reklamację należy złożyć właśnie w kasie. W odpowiedzi usłyszałam, że „na infolinii czasami gadają głupoty”.
Pani mówiła podniesionym głosem, a po chwili po prostu odeszła. Kiedy podeszłam do innej kasy, żeby poprosić o długopis, usłyszałam – że mam tylko jeden długopis. Pani, z którą rozmawiałam na początku, zaczęła głośno komentować sytuację swojej koleżance, a ta druga śmiała się z tego.
Uważam takie zachowanie za skrajnie nieprofesjonalne i niekulturalne.
Po co udostępniać formularze reklamacji, jeśli nie ma możliwości ich wypełnienia, bo „wszyscy mają tylko jeden długopis”? -
-
~Czterdziestolatek / 2025-11-05 16:27Ocena: 1.75 / 5
Decydując się podroz pociągiemw tym kraju to jak rzut moneta. Masz szanse, że dojedziesz na czas, ale tylko szansę ! Nawet płacąc za bilet cenę zbliżoną do ceny biletu lotniczego. Spóźnienia w tym sektorze transportu to chyba mają zapisane w DNA. W rozkładzie powinna być informacja z założenia, że jest on tylko sugestią. Masakra -
~Maciej / 2025-11-05 16:07Ocena: 4.25 / 5
Jadę z Chodzieży do Poznania o godz 15: 30 . Lekkie opóźnienie pociągu do przeżycia . Pociąg ładny nowy obsługa - konduktor wszystko ok przywitał się miły. Bile kosztował tylko 12 zł co bardzo mnie pozytywnie zaskoczyło więc poszedłem na kawkę i ciasto . Pani w barze miła niestety o ile sernik był w miarę dobry to z kawą jest tragedia . Cappuccino smakuje ohydnie jakieś takie smoliste . Moja prośba zmieńcie typ kawy jak na Orlenie może być droższa ale na Miłość Boską niech będzie dobra :) ZaletyCena biletu , czysto wysoki poziom obsługi.Tak jak powinno być.WadyKawa kuźwa niedobra czy e tej cenie powinna być lepsza jakaś crema nie wiem na pewno nie to co piłem dzisiaj.Może być droższa ale dobra ma być DOOBRAAASSSS!!!! -
~NN / 2025-11-05 07:25Ocena: 2.50 / 5
pan konduktor zaczął na mnie krzyczeć prawie że bezpodstawnie, rozumiem że można mieć gorszy dzień ale nie aż tak -
~Dojeżdżający codziennie / 2025-11-05 06:04Ocena: 1.00 / 5
Wiecznie spóźnione, komunikat przepraszamy za opóźnienie idzie już z nagrania bo gardło by zaschło. Pociągi z Łodzi do W-wa okrojone wcześniej dało radę dojechać do W-wa wcześniej teraz na wschodnim 6:01 dopiero, nikt nie liczy się z ludźmi dojeżdżający mi do pracy, aplikacja tragiczna z wiecznymi błędami zapłacisz za rezerwację której później nie masz i tak koniec końców kupujesz w kasie a pociąg się spóźnia o 40 minut. Od czasów PRL nic się nie zmieniło. Pociągi bez sensu stoją na centralnej po 20 minut. ZaletyBrakWadySame wady -
~Paweł / 2025-11-03 23:36Ocena: 5.00 / 5
Dzisiaj 3 listopada 2025 podróżuje pociągiem przemyślanin i sostała skradziona mi moja własność w postaci torby sportowej z zawartością po zgłoszeniu tego ochronie pociągu odrazu panowie przystąpili do poszukiwania bagażu jestem pełen podziwu bo po krótkim opisie torby sportowej w bardzo szybkim czasie została znaleziona przez pracownika ochrony pociągu dziękuję jeszcze raz ZaletySzybka reakcja i skuteczność -
~Oooooo / 2025-11-02 22:15Ocena: 1.00 / 5
Heweliusz 2.1q 25 opóźniony 20 minut, mam ostatni pociąg 3 stacje dalej aby dojechać I nie zdążę bo intercity się spóźnia mi Io że nie ma śniegu, mam daleko do domu autobusów również brak -
~Kapeć / 2025-11-02 18:35Ocena: 2.00 / 5
Ludzie co to jest pociąg relacji Kraków Główny- Bielsko-Biała Glowna z dnia 2 listopada.2025 roku to masakra człowiek sie śpieszy żeby zdążyć na pociąg a tu zamiast o 18:00 to 18:25 i co jest 18:31 i dalej stoimy może o 21 wyjedziemy anie nie wiem jaka przyczyna opóźnienia na polu gorąco a w pociągu jeszcze gorzej wystarczyła by informacja dlaczego jest opóźnienie a jeśli jakiś pociąg sie spóźnia to niech sobie poczeka a nie aby ludzie którzy chcą wrócić do domu rodzin i jeszcze nie wiadomo kogo czekają tymczasem już 5 pociągów odjechało ZaletyWygodne miejscaWadyGorąco, brak informacji o opóźnieniu[dlaczego] mało miejsca na bagaże obsługa średniego zachowania do pasażerów -
-
~Monika / 2025-11-02 11:45Ocena: 5.00 / 5
Relacja Gliwice - Przemyśl dnia 2.11 wyjazd z Kraków Płaszów 7.46, pociąg Intercity 43100
Konduktor legitymujący się nr 34616 wykazał się niezwykłą uprzejmością i pomocą. W dzisiejszych czasach nie często się to zdarza. Zasługuje to na niezwykłą pochwałę. Dziękuję za pomoc okazaną na stacji Łańcut. -
~Danny13 / 2025-11-01 20:01Ocena: 4.75 / 5
Witam, zwykle nie zostawiam ocen jednak dzisiejsza obsługa była świetna, sam pracuję z ludźmi i zachowanie kontrolera było obłędne (nie znam niestety imienia Pana, jednak w pociągu z Torunia do Gdyni głównej dnia 01/11/2025) Pan bardzo miły, bez krzywych spojrzeń w momencie gdy zauważył dość sporego czarnego psiaka) obok mnie był mniejszy psiak, dość szczekliwy i inni pasażerowie skarżyli się na tego psa, zachował on prywatność mówiąc szeptem do Pani, kulturalnie upominając ją o uspokojenie psa, kilka kroków później narobiłem mu dodatkowej roboty prosząc go o butelkę wody, że stoickim spokojem postanowił mi pomóc rozumiejąc sytuację że podróżuję sam z psem i ciężko mi jest przemieszczać się między wagonami. Przekazał konkretne informacje Panu z warsa który podszedł do mnie wiedząc o co prosiłem. Współpraca między Panami była świetna i bardzo mi Państwo zaimponowali -
~My mamę Is "IntercytiHater" / 2025-10-31 18:18Ocena: 1.00 / 5
ZAWSZE SIE SPÓŹNIA JA NIE MOGE JAK TAK MOZNA NIENAWIDZE WAS I WASZĄ MAME -
~NigdyWiecejPodrozyTymSyfem / 2025-10-30 23:08Ocena: 1.00 / 5
Bareja w najczystszej postaci.
Pociąg realcji Słupsk-Poznan na dziendobry opóźniony dwie i pół godziny.
W Koszalinie objazd do bialogardu przez...Kołobrzeg. W Kołobrzegu doczepianie lokomotywy bo trzeba jechać w drugą stronę i oczekiwanie na maszynistę bo zabrakło dla nas.
Planowo o 23-trzeciej to powinienem być już u siebie w domu a znalazłem sie w Kołobrzegu.
Oby się pojawił jakiś sensowny konkurencyjny przewoźnik bo to jest kpina z ludzi.ZaletyŻadnychWadyMiejsca by brakło na wymienienie -
~BB / 2025-10-30 17:50Ocena: 1.50 / 5
Infolinia niekompetentna. Pocisnęli mi kit, że mogę wymienić bilet (przykładowo) z Warszawy do Krakowa na bilet z Krakowa do Warszawy tego samego dnia. Wymiany dokonałem z pomocą konsultantki, która powiedziała mi, że pieniądze za stary bilet zostaną zwrócone w ciągu 7 dni. Dzień odjazdu minął, pieniędzy nie dostałem. Mimo wielokrotnego tłumaczenia sytuacji nie otrzymałem ostatecznie zwrotu. To samo z otrzymaniem pomocy od konduktora na peronie w sytuacji, kiedy pociąg wjedzie na inny tor. Trzeba się prosić po kilka razy, najlepiej uniżenie. Ponadto strona jest zarządzana po prostu źle, coraz trudniej też znaleźć przez wyszukiwarkę google miejsce, w którym można by dokonać zakupu biletu. Mam nadzieję, że już niebawem pojawi się konkurencyjny przewoźnik. ZaletyniewieleWadycałe mnóstwo -
~Anonimowy uzytkownik / 2025-10-29 14:03Ocena: 2.50 / 5
Ciągle opóźnienia pociągów ponad 60 minut, za które firma nie chce wypłacać odszkodowań, a ostatnio opóźnienia ściagają nawet 75 minut - 120 minut. Nigdy nie wiesz czy twój pociąg przyjedzie na czas, perony czy stacje odjazdu zmieniają się na 10 minut przed odjazdem pociągu. Przestoje w trakcie podróży z powodu uszkodzeń maszyny, a w wagonach można zamarznąć. Ostatnio firma podstawia dziecięce wagony, w których pasażerowie ledwo się mieszczą i cisną jak sardynki w puszce. -
~Mario / 2025-10-28 16:09Ocena: 2.75 / 5
Tragedia! Ciągle opóźnione pociągi. Oni chcą kolej rozbudowywać a tym co mają nie potrafią zarządzać. WadyWieczne opóźnienia i głupie tłumaczenie -
~Paulina / 2025-10-27 20:02Ocena: 3.25 / 5
W dzisiejszym połączeniu Gdynia Rzeszów cała droga przebiega w takim upale, że ogrzewanie parzy w buty i osłabia.. wielokrotne próby o wyłączenie ogrzewania po dłuższym czasie przynoszą 10min wytchnienia i znów patelnia.. na takiej długiej trasie jest to ekstremalnie męczące -
-
~Lk / 2025-10-27 13:26Ocena: 1.00 / 5
Chwala się że są punktualni a wszystkie pociągi mają opóźnienie . Niech wreszcie wejdzie zagraniczny przewoźnik to może się coś zmienia .na razie to jest dziadostwo ZaletyBrakWadyPunktualność -
~Liwia / 2025-10-27 12:49Ocena: 1.25 / 5
Chciałabym zgłosić skrajnie nieprofesjonalne zachowanie kierownika pociągu podczas podróży dnia 27.10.2025, relacja Bydgoszcz-Piła w pociągu IC 18100 Staszic.
Kierownik przy kontroli biletów nie chciał przyjąć dokumentu upoważniającego do ulgi w formie aplikacji mObywatel, pozwalał sobie na aroganckie uwagi wobec pasażerów, manipulowanie faktami, a w moim przypadku próbował wymusić przyznanie się do czegoś, czego w ogóle nie powiedziałam.
Kiedy moja koleżanka stanęła w mojej obronie, została przez niego nazwana „gówniarą” i wyśmiana ze względu na wygląd.
Mimo wielokrotnych, spokojnych próśb, kierownik odmówił okazania identyfikatora, pomimo swojego obowiązku, a końcowo podał fałszywy numer indentyfikacyjny i wymyślone Imię, zastraszał nas policją, sugerując, że to my wzywałyśmy interwencję i będziemy musiały ponieść koszta w wysokości 2500 tys. zł, w celu wywarcia na mnie presji dopłaty za rzekomy brak dokumentu. Gdy nalegałyśmy dalej na okazanie numeru identyfikacyjnego zostałyśmy zastraszone rozprawą sądową.
Takie zachowanie kompromituje całą firmę PKP i pokazuje brak jakichkolwiek standardów kultury osobistej wśród części pracowników.
Mam nadzieję, że firma przeprowadzi wewnętrzne postępowanie dyscyplinarne i zacznie realnie szkolić swoją kadrę z podstaw szacunku do pasażerów.
Zdarzenie mam udokumentowane nagraniem całego zdarzenia w celu okazania PKP jak skandaliczne była ta sytuacja. -
~Natalia / 2025-10-27 12:30Ocena: 1.50 / 5
Jadąc trasą Bydgoszcz - Piła dnia. 27.10.2025 nr. Pociągu 18101 STASZNIC godz. 9:28-10:52 nastąpiła bardzo nieprzyjemna sytuacja gdzie kierownik pociągu stosował wyzwiska i szantaż emocjonalny aby wymusić dopłatę za bilet z powodu braku dokumentu (nie przyjęli aplikacji, bilet był opłacony) szantażował mnie i koleżanki policja gdzie miałyśmy wybór aby poprostu wysiąść , powiedziaļ ze mamy do wyboru dopłate 150 zl lub 2000 za policje i jest to szantaż. Gdy zwrociłam uwage powiedział mi abym wyjeła kolczyka z nosa i wyzywał mnie od gówniar , gdy poprosiļam o wylegitymowanie sie zakrywał plakietke i podał fałszywy numer powiedział ze nie bedzie ze mna dyskutować i moge sobie pisać co chce, co jest przekroczeniem poniewaz obowiazkiem pracownikow pkp jest wylegitymowanie sie gdy klient chce złożyć skargę i podał fałszywe dane . Bardzo nie profesjonalne zachowanie, grożenie sądem o bilet który był opłacony. ZaletyBrakWadySznataz emocjonalny ,wyzywanie od gówniar, brak profesjonalizmu, brak wylegitymowania, podanie fałszywych danych, kometowanie wygladu pasażera podawanie pasażerów presji psychicznej, przekręcanie wypowiedzi -
~Momo / 2025-10-27 07:05Ocena: 2.25 / 5
Jechaliśmy nocnym pociągiem do Zakopanego klasą 1 wagonem z przedziałami bez kontaktów także Bonanza z lat PRLu więc nie wiem za co człowiek płaci. Z powrotem też nocnym, uwaga kontakty były ale jakiś idiota wymyślił że przy jednym siedzeniu nie ma możliwości podniesienia rączek czy podłokietników i jak była możliwość pospania bo byliśmy sami w przedziale to nikuta się nie położysz, podróż normalnie za karę. No nie zachęcacie.
strona 1 z 280
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
