Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 1304 opinii

1.83 / 5

  • Wygoda
    1.73
  • Jakość obsługi
    1.75
  • Oferta
    1.84
  • Poziom cen
    1.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 66
  • ~MyKara / 2020-07-13 17:29
    Ocena: 4.25 / 5
    Miła obsługa. Życzliwość i uprzejmość konduktorska. Na wysokim poziomie. Komfort podróży.
  • ~Ee / 2020-07-02 07:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś 2 rano pociąg spóźniony standard awaria kas awaria w internecie brak możliwości kupienia biletu. Za to oczywiście w pociągu dopłata 130zlkurwy i złodzieje żeby to zdechło
    ZaletyZaletą byłoby spalić wszystkie pociągi pkp
    WadySporo
  • ~Monia / 2020-06-28 17:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg relacji Gdynia Główna Zakopane jakaś kpina pociąg staje za Toruniem sprzeczne komunikaty naprawy techniczne potem czekanie za nową lokomotywę widmo której nie było potem autobus do Łodzi potem jednak nie do Łodzi tylko do Kutna potem dalej pociąg tylko pytanie co z miejscami wykupionymi w klasie 1. Gdzie my żyjemy tylko w Polsce tak może być. Osoba która wprowadziła taki chaos wydawaniem takich dyspozycji powinna spaść że stołka. Dodam że podróż trwała 3,5 godz.dłużej.
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~uchachany / 2020-06-25 09:33
    Ocena: 2.75 / 5
    Pociąg PKP Intercity Hutnik (Bielsko-Biała - Gdynia Gł.) w epoce pandemii - tylko dla miłośników mocnych wrażeń. Podróż dłuuuga, pociąg bez przedziałów. Pasażerowie BEZ MASECZEK (poza kilkoma chlubnymi wyjątkami). Nikt z obsługi nawet nie próbuje egzekwować używania maseczek czy utrzymania tzw. bezpiecznego odstępu społecznego... Pomorze cieszyło się z małej ilości zachorowań - nie martwcie się, kilka potencjalnych wylęgarni Corony codziennie do Was przyjeżdża... A ja przestrzegam przed korzystaniem z usług PKP Intercity - mają głęboko w ...poważaniu bezpieczeństwo pasażerów (przy założeniu, że ten wirus jednak nam zagraża)..
  • ~Izabela / 2020-06-23 09:56
    Ocena: 1.75 / 5
    Zawsze gdy muszę jechać pociągiem jest problem z tym, że miejsca na bilecie nie są zgodne z miejscami w pociągu. Opóźnienia po 20 minut i więcej.
  • ~Mira / 2020-06-12 23:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Żądanie miejscówki w momencie gdy kasa z powodu koronawirusa zamknięta a nabycie miejscówki przez internet jest niemożliwe bo trasa zbyt krótka to jakiś obłęd! Po co w ogóle IC umożliwia mi zakup biletu okresowego skoro nie mogę do niego nabyć miejscówki! Może zaistnieć sytuacja,że mimo posiadania biletu nie będę wpuszczona do pociągu ze względu na brak miejsc. Dopasujcie regulamin zakupu biletów przez internet do nowego wymogu posiadania miejscówki, bo stan obecny to paranoja.
    WadyNiedopasowane wzajemnie wykluczajace się obecne przepisy nabycia biletu i miejscówki na trasach krótszych niż 20 km.
  • ~Aneta / 2020-06-07 22:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Zawsze korzystam z usług PKP szybko wygodnie jak i przystępne cenny.Jednak dziś bardzo się zawiodłam -osoba która podróżuje musi mieć zakupione miejsce siedzące naprawde to dobry krok ale co mnie irytuje zakupone 2 miejsca przezemnie kieruje sie do danego wagonu i te miejsca są zajęte odpowiedz na moje pytanie ^dlaczego zajmują Państwo nasze miejsca?^ usłyszałam ^bo nasze miejsca też ktoś zajął ^także kupując bilety dla 2 osób z miejscami obok siebie na koniec mi zostalo siedzenie z drugą osobą towarzyszącą daleko od siebie.Gdy dane osoby zakończyły swoja podroz pokierowalam sie na moje miejsca wykupione lecz nie bylo satysfakcja dla mnie to gdy widze ^śmieci ^Nie ukrywam fajnie by było aby to jakoś rozważyć i naprawić polepszyć bo poczułam się potraktowana bezuczuciowo.Szkoda że w czasach jakie są jest znieczulica.I jeszcze jeden fakt o ktorym warto wspomnieć bezpieczenstwo ,osoby podróżujące maseczek brak mimo prosb osob ktore sprawdzaly bilety maseczki były zakladane ^na chwile^rozumiem ze nie da sie wpłynąć na ludzkie zachowania ale może jakaś kara by pomogła bo to zero pomyślunku o skutkach .Dziękuję Pozdrawiam
  • ~kwiatek 37 / 2020-05-21 22:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam .
    w dniu dzisiejszym w pociagu osobowym relacji Iława-Bydgoszcz została przeprowadzona kontrola biletów .Osoba wykonujaca kontrole pani ....była w stosunku do mojej osoby nie miła ,kiedy poprosiłam o zakupu biletu od razu zaczeła pisac mi wezwanie do zapłaty w wysokosci 112.90 zł w ciagu 7 dni ,Ponadto na wezwaniu do zapłaty widnieje ze powodem był brak dokumentu poswiadczajacego tozsamosc .to skad dane byly spisane do wezwania i pesel ,z ksiezyca ???ta Pani konduktor nie nadaje sie do pracy z ludzi którzy dojezdzaja do pracy bo od razy wstawia wezwania do zapaty tym bardziej ze mamy Korona Wirus i nie mozna miec bliskiej odległosci to pani siedziała i nie zachowała odpowiedniej odległosci co jest karalne .Kamery w pociagach sa wiec porosze to sprawdzic co robia konduktorzy i jak sie zachowuja wobec ludzi .robiac błedy w wezwaniu ,,ZENADA.Chciałam dodac ze na caly pociag została jedna osoba skontrolowana czyli ja a reszta sobie podrozowała bez kontroli wiec jaka tu sprawiedlliwosc....Wpociagach jest zakaz zakrywania twarzy ..a ludzie chodza bez maseczek i nie dostaja kar ....
    Wadynie miła obsługa zazwyczaj pani konduktor.....nie nadaja sie wogóle do tej pracy ....
  • ~Julia / 2020-05-02 16:46
    Ocena: 3.00 / 5
    Mój tata jechał dzisiaj i przedwczoraj pociągiem PKP Intercity. W pociągu, prawdopodobnie pod fotelami znajdują się pluskwy. Tata ma całe pogryzione nogi.
    Zaletycena i szybkość podróży (Poznań - Koszalin)
    WadyPluskwy pod siedzeniami, wysoka temperatura
  • ~Anonim / 2020-05-02 11:13
    Ocena: 1.75 / 5
    Jestem zmuszona do regularnego korzystania z firmy intercity na trasie Szczecin - Warszawa. Liczyłam, ze w czasie pandemii chociaz zachowają sie dobrze i staną na wysokości zadania. Mianowicie chodzi mi o sprzedaż biletów z zachowaniem bezpiecznej odległości. Skandal żeby miejsca były normalnie sprzedawane, nawet miejsca obok siebie są sprzedawane... i gdzie ta bezpieczna odległość? Tłumaczenie sie dla pasażera, który ma miejsce w dwójce ze mna raczej mało da, bo jak innemu pasażerowi sie powie, ze ma tutaj nie siadać, ponieważ miejsce ma wykupione ...
    WadyZabraknie miejsca
  • ~Grzegorz / 2020-05-01 15:21
    Ocena: 3.00 / 5
    Sprzedaż biletów przez internet mistrzostwo świata. Na czeskiej stronie sprawdzam ustawienie wagonów i miejsc( PKP nie jest w stanie zrobić takiej strony } TLK 18108 wagonu nr. 15 według systemu nie istnieje a nr.14 zapchany jak byłby środek lata 1980r. Nie dałem wiary systemowi , wsiadam w auto i jazda na dworzec A tam niespodzianka, pani bardzo miła błyskawicznie odnalazła zaginiony wagon nr. 15 i jeszcze do tego znalazła miejsca jakie sobie życzyłem.
    Geniusz kadry zarządzającej "PKP Informatyka " i jej informatyków jest porażająca.
    Nie starajcie się kupować biletów przez internet bo szkoda czasu i nerwów na taki system.
    ZaletyBardzo miła pani w kasie Bydgoszcz Głowna
    WadySystem sprzedaży biletów drogą elektroniczną nie nadaje się do użytku.
  • ~Marta / 2020-04-01 11:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Za kontakt na infolinii zapłaciłam 4,46 za 4 minuty rozmowy. Pytanie o pociąg kosztuje łącznie z sms 10 zł. To zdzierstwo. Drogie Intercity.
  • ~micko / 2020-03-28 18:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Rozkład jazdy. Inne pociągi kursują - inne są na tablicach. Ile kosztuje wydruk karty z rozkładem. Wiszą nieaktualne. Pracownice w informacji nie potrafią udzielić informacji (W-wa Zachodnia). W pociągu wagony wyłączone z żółtymi taśmami, kierowniczka zamiast od razu pokierować, aby do tego wagonu nie wchodzić - każe wychodzić tuż przed odjazdem pociągu. Plus że można jeździć bez biletu, bo od czasu "zarazy" ani razu nie miałem kontroli biletu
    Zaletypoprawa punktualności
    Wadyorganizacja
  • ~Newman1989 / 2020-03-28 17:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Słuchajcie złamasy z PKP jak już wstawiacie infolinię podczas koronawirusa to jak już mam płatny telefon do Was to nie pitolcie Mi 2 minuty co znajdę na stronie bo żeby się dowiedzieć czy Mój pociąg napewno jedzie o 18:01 muszę zapłacić 4 zł?? Wysłuchałem gówna o Rodo o koronawirusie i o zmianach na stronie!!!powinniście oddać za ten telefon 70%!!
    ZaletyPrzynajmniej Pani z infolini szybko udzieliła informacji, wyszło taniej niż oczekiwanie ????
    WadyZłodzieje z platym telefonem
  • ~PodrozNiespodzianka / 2020-03-07 16:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Pociag do Deblina o 15:42 odjezdza ze Srodmiescia. Na wschodniej konduktor mowi ze pociag nie zatrzymuje sie na nastepnej stacji (olszynka) i wszystkich stacjach do Otwocka wlacznie. Drzwi w drugim wagonie nie zostaly otwarte takze jak ktos z drugiego wagonu chcial sie przesiasc to mial pecha. Pociag zatrzymal sie na stacji Sulejowek Milosna (??????).
    Dalej nie jechalem bo nie wiadomo gdzie nastepnie bym wyladowal. Rozumiem opoznienia, ale mylne informacje lub ich brak to w Pkp codziennosc.
    ZaletyWszystkie :)
    WadyBrak :)
  • ~Isia / 2020-03-06 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    W pociagu Warszawa Lublin wyjazd z Warszawy 15.55
    Pozamykane toalety.konduktorzy niedostępni
    Duszno ,zapsute okno,pani koduktor w połowie drogi odpowiedziała niegrzecznie że nie jest wyposażona w młotek
    Taki poziom -miałam BILET 1KLASA
    NIE POLECAM PODROZY POCIAGAMI TO KOSZMAR
    I MĘKA

    ZaletySMROD DUCHOTA TEMP 27 ST
    WadySAME WADY
  • ~ML / 2020-03-06 10:28
    Ocena: 2.75 / 5
    PKP przebiło poziom żenady, usuwając kawę i herbatę z darmowego poczęstunku w pendolino. Bilet za 150zl i minister żałuje herbaty za 20gr - buractwo
  • ~Miecia / 2020-03-04 17:48
    Ocena: 2.50 / 5
    Tragedia trasa Kraków Rzeszów na dworze 12 stopni na plusie w przedziale grzeją 27stopni conajmniej
    Konduktor poproszony o skręcenie temperatury powiedział że komputer tak jest zaprogramowany że jak przykręci to za 5min będzie zimno
    Nie padłam tylko dlatego że pół drogi stałam przy drzwiach i łapałam powietrze na stacjach
    ZaletyBrak
    WadyGoraco
  • ~Mirek / 2020-02-27 09:24
    Ocena: 1.25 / 5
    Podróż z Warszawy do Katowic EIC. Bilety 150 zł 2 KLASA.SMROD W TOALECIE. OBSŁOGA OPRYSKLIWA KONDUKTOR. POCZĘSTUNEK I TU NAJLEPSZE WODA MINERALNA GAZ LUB BEZ ŚMIECH NA SALI...
  • ~lmkb / 2020-02-26 13:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzień dobry.

    2 lutego 2020 jechałam pociągiem TLK 35172 o 1:26 z Krakowa Głównego do Warszawy Centralnej.
    Podróżowałam z mężem kuszetką. Ponieważ było duszno uchyliliśmy drzwi, ale ponieważ stukały to włożyłam buta pomiędzy. Niestety rano okazało się, że ktoś go ukradł. Myślę, że młodzież stojąca na korytarzu tak dla hecy. Chciałam pochwalić konduktora, który bardzo się przejął tym faktem i mimo, ze nie miałam nadziei, że zguba się odnajdzie, to on nie dawał za wygraną, próbował go jeszcze znaleźć. Oczywiście but się nie znalazł. Natomiast pan konduktor widać, że bardzo sympatyczny człowiek.
strona 1 z 66
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1304
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 890
NeoBus
Ocena: 2.68, ilość opinii: 382
Szwagropol
Ocena: 2.01, ilość opinii: 150
PKS Polonus
Ocena: 2.04, ilość opinii: 140
Voyager Transport
Ocena: 2.18, ilość opinii: 133
mBank
Ocena: 1.92, ilość opinii: 754
ITAKA
Ocena: 2.69, ilość opinii: 396
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 358
Netflix
Ocena: 2.60, ilość opinii: 261
HBO GO
Ocena: 1.79, ilość opinii: 188
nju mobile
Ocena: 3.02, ilość opinii: 176