strona 1 z 270
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Arek / 2025-08-15 11:48
Fenomenalna I obsługa oraz uprzejmości ze strony kierownika pociągu o numerze 8110 jadącego z poznania do Warszawy. Kierownictwo pociągu wyraziło zrozumienia dla podbramkowej sytuacji związanej z awarią samochodu i koniecznością natychmiastowego transportu pociągiem do domu, mimo braku miejsc -
-
~Pan / 2025-08-15 10:30
Najgorsza firma w Polsce. Bardzo nie polecam niszczą ludzia plany które były zaplanowane od miesięcy ZaletyBrakWadySpóźnienia odwołania straszny syf w pociągach. -
~karolina / 2025-08-15 09:38
mielismy byc w Warszawie o godzinie 10:40 jest 9:34 a my stoimy za wroclawiem posrodku niczego dostalismy informacje ze kolejny raz cofamy sie do Wrocławia ale narazie stoimy od 20 minut Zaletypani w warsie bardzo mila, sympatyczna kobieta -
~Panie Krzysztofie, / 2025-08-15 02:24
konduktor jest osobą uprawnioną do sprawdzania dokumentów, w tym dokumentów tożsamości, których okazanie ma na celu zweryfikowanie, czy na jednym kodzie QR z biletu elektronicznego podróżuje uprawniona do tego osoba i czy ów bilet nie jest rozpowszechniany, aby wyłudzić przejazd. W związku z czym bilet internetowy jest ważny wyłącznie wraz z dokumentem tożsamości ze zdjęciem, ktorego dane winny pokrywać się z imieniem i nazwiskiem widniejącymi na bilecie jako właściciel tegoż. Jeśli nie życzy sobie Pan tego – proszę kupić papierowy bilet w kasie lub automacie, wówczas – jeśli nie korzysta Pan z ulg i ofert – Pana obowiązkiem będzie wyłącznie okazanie papierowego biletu. Pozdrawiam!!! -
~Krzysztof / 2025-08-14 21:50
Podróż z Zielonej Góry do Poznania 13.08.2025r. Wyjazd 17:40 , po 5 minutach staliśmy w polu około 20 minut. W Poznaniu mieliśmy przesiadkę, ledwo zdążyliśmy . Podróż w stresie, najbardziej irytująca była Pani konduktor, która żądała pod rygorem kary okazania dowodu osobistego. Zakup biletu dokonałem przez internet płacąc blikiem. Pytanie do PKP, na jakiej podstawie żądacie wylegitymowania się osoby kupującej biletu bez zniżek. Gdzie jest RODO.
Zgadzam się z innymi opiniami PRL.
Dlaczego my obywatele dopłacamy do tego burdelu..
-
~Pasazerka / 2025-08-14 17:58
Nie polecam .Zziębnięta jak poprosiłam o podwyższenie temperatury to Pan powiedział że opinia pozostałych pasażerów jest ważna . Pani przede mną ubierała córkę ale ani nie podjęła słówkiem .A Pan konduktor stanął i oznajmił czy pasażerowie chcą duchotę -doslownie cytuję więc odrazu nikt nie chciał no ja też nie .Przepraszam a nie można było obniżyć o stopień dwa klimatyzacji tylko odrazu straszyć duchota? -
~Marcin / 2025-08-14 17:56
Powiem szczerze tragedia, w dwie strony nie mialem miejsca. Z powodu braku wagonów, doplacilem ze miejsce a tu takie cyrki. Poprostu zlodzieje, szok ZaletyBrakWadyZa duzo by wymieniac -
~Józef / 2025-08-14 17:56
Nie będę wspominać pozytywnie podróży z Intercity. W dniu 14.08.25 w dwie strony w moim pociągu nie było miejsc których wykupiłem z powodu zmiany wagonów. W pierwszą strone musiałem siedzieć na podłodze, natomiast w drugą szukałem wolnego miejsca i co chwile mnie ktoś przeganiał. Masakra - kupuje się miejsca a i tak ich nie ma. ZaletyO dziwo punktualnieWadyOszustwo na pieniądze z wykupieniem miejsc -
-
~Monika / 2025-08-14 16:52
Pociąg Intercity Zakopane -Gdynia Główna 14.08.25. Brak klimatyzacji, można się ugotować dosłownie. Tylko za Krakowem już 40 minut opóźnienia, co chwila postój... techniczny w szczerym polu. Masakra WadyBrak klimatyzacji, opóźnienia -
~Dagmara / 2025-08-14 16:43
Podróżując dzis relacja Olsztyn-Tczew zostałam ugotowana!dosłownie na podwórku 39 stopni a klimatyzacji BRAK!!!!PORAŻKA -
~Daga / 2025-08-14 16:41
Podróżując dzis relacja Olsztyn-Tczew ,ugotowana dosłownie. Ludzie kochanie 39 stopni a klimatyzacja NIE DZIAŁA!!!!!PORAŻKA -
~Annabelee / 2025-08-14 15:59
Pociąg IC Artus, podróż z Gdańska do Rybnika, temperatura 39 stopni, klimatyzacja nie działa...Nie działają również toalety, wagony przeładowane, ludzie stoją w przejściach...Dno... ZaletyBrak -
~Wanda / 2025-08-14 15:33
Podróż z Gdyni do Gniezna. 34 stopnie pociąg bez klimatyzacji. Koszmar. -
~Valfa / 2025-08-14 15:18
Gorąco Każą pokazywać dowód osobisty do normalnego biletu bez zniżek Nie mam ochoty byle komu peselu pokazywac Opóźniony Siedzenia ponumerowane według ułańskiej fantazji bez żadnej logiki -
~Kasia / 2025-08-14 15:08
Brak klimy
31'C
Wiele niecxynnych toalet
Juhuu ścięte białko -
~Artur / 2025-08-14 14:36
Po pierwsze bardzo gorąco po 2 nie ma klimy a po trzecie niewygodne miejsca. I ciągle opóźnienia po kilka godzin. ZaletyMiła obsługaWadyGorąco nie ma klimy i ciągłe opóźnienia -
-
~Szymon / 2025-08-14 13:29
NIE WAZNE KTORE INTERCITY KAZDE MA WIECZNE OPOZNIENIA I PROBLEMY, KONTAKT Z INFOLINIA ZEROWY, PRZESIADKI NIEUDANE BO OPOZNIENIA A NA KONCU BRAK ZWROTU ZA BILET Z PRZESIADKI BO JUZ MINAL CZAS. TRAGEDIA A NIE LINIA KOLEJOWA ZaletyBrakWadyJedyna wadą jest tutaj Intercity -
~Krzysztof / 2025-08-14 11:33
Pomylono wagony i musieliśmy siedzieć na podłodze, mimo wydania 300 zł na konkretne miejsca. ZaletyBrakWadyZa duży by wymieniać -
~Beata / 2025-08-14 09:10
Niestety podróż STASZICEM to porażka. Brak klimatyzacji przy 30 C. Siedzieliśmy jak sardynki w puszcze. Z powodu opóźnienia 110 min nie dostaliśmy nawet butelki wody. Jadąc ponad 9 godz i bedąc na miejscu ok 23.45 to naprawdę wstyd. Droga to Kołobrzeg Warszawa 11.08.2025.
STASZIC nie umywa się do POSEJDONA. -
~Wiktoria / 2025-08-13 22:51
Od 3 lat jestem zmuszona korzystać z tych pociągów dość często, głównie na odcinku Słupsk - Gdańsk i w drugą stronę. Jako studentowi przysługuje mi rabat, jednak żeby bilet za tak krótką trasę kosztował 20zł w jedną stronę to przesada. W ciągu 3 lat ani razu nie zdarzyło mi się, aby przyjechał punktualnie. Czasami to było opóźnienie rzędu 10 minut, ale zazwyczaj przekraczało 30 lub godzinę, co stanowi już ponad 50% długości obiecanego czasu. Nie ma jakiejkolwiek gwarancji, że pociąg dotrze na czas i podróżny zdąży się przesiąść, a konduktorzy nie są zbyt przychylni jeśli chodzi o kontaktowanie innych pociągów i proszenie o zaczekanie na przesiadających się pasażerów. Na dłuższych odcinkach 3 godziny opóźnienia to norma, u mojej przyjaciółki powodem był zapłon lokomotywy. Nie ma także co oczekiwać mydła czy papieru w toalecie, choć inne pociągi, np polregio takich problemów nie mają. Miało być przyspieszenie podróży, ale jakoś efektów nie widać, są jedyne same opóźnienia. Na dodatek zgłoszenia z prośbą o zwrot pieniędzy (do czego pasażer ma prawo wg regulaminu pkp) są po prostu olewane, choć nie można się ubiegać nawet o zwrot całej kwoty a jedynie jej procent w zależności od długości spóźnienia (jedynie 1h+). Te pociągi to jakiś żart, nie można liczyć na to, że gdziekolwiek dotrze się na czas. Zdecydowanie nie polecam WadyNotoryczne spóźnienia
Cena
strona 1 z 270
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »