strona 1 z 281
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Alicja / 2025-11-14 18:41Ocena: 3.00 / 5
Jeżdżę regularnie do Frankfurtu nad Odrą i w ciągu 4 lat odkąd tu mieszkam, na palcach jednej ręki mogę zliczyć ile razy pociąg przyjechał i odjechał na czas. To nie są opóźnienia typu 10-15 min, ale od ponad godziny do kilku godzin czasami!! Wiem, że wina leży tu po stronie Niemiec, natomiast nie wierzę, że nie da się przez tyle lat tego naprawić. Dajcie chociaż znać, ze jest aż takie opóźnienie, żeby człowiek nie siedział dwóch godzin na dworcu, albo obniżcie ceny biletów! Cena regularna, a usługa słaba. Jeszcze, żeby to były wyjątkowe sytuacje, ale wyjątkiem jest jeśli pociąg będzie na czas…. -
-
~Koko / 2025-11-14 11:51Ocena: 1.33 / 5
Te parchy dołączali składy przez pół godziny i jeszcze nie było informacji o tym. Porażka kompletna, z czym do Europy? Trasa Warszawa Kraków to jakiś trzeci świat...o czym mu rozmawiamy... ZaletyBrakWadyWszystko -
~Marek / 2025-11-13 21:06Ocena: 2.25 / 5
Podróżowanie pociagiem to w Polsce porażka non stop opóźnienia.Nikt nic nie mowi nikt nic nie wie.Nie dziwię sie ze ludzie wolą samochodem podróżować.Takim sposobem to my polski nie odbudujemy. ZaletyBrakWadyNie przestrzeganie rozkladu jazdy -
~Marti / 2025-11-12 19:33Ocena: 2.75 / 5
nigdy nigdzie nie mogę zdążyć na czas, aktualnie siedzę w pociągu, który stoi w jakimś polu od pół godziny i nikt nic nie daje znać, nie polecam -
~Krzysztof / 2025-11-12 17:09Ocena: 5.00 / 5
Witam dzisiaj podróżowałem Jasło Wrocław pociąg był lekko opóźniony ale czystość komfort podróżowania i miłe panie konduktor aż chce się podróżowc ZaletyWygoda szybkość cenaWadyNie ma -
~Michał Banasiak / 2025-11-12 06:35Ocena: 5.00 / 5
Chciałem wyrazić najwyzsze podziękowania za kulturę osobista pana kontrolera 13005 z ktorym miałem prawdziwa przyjemność jechać na trasie Warszawa - Wroclaw Glowny.
Klasą! DziękujęZaletyProfesjonalny, wysoka kultura osobista -
~Tom / 2025-11-11 20:22Ocena: 1.75 / 5
Dzisiejsza podróż to porażka,pociąg z Gdyni 16,09,bilet kupiony z przesiadka w Poznaniu do Konina i lipa ,pociąg z Gdyni spóźniony parę minut,a w Poznaniu do Konina nie czekał,bilet przepadł,bo pani powiedziała w kasie że nie można już zwrócić za bilet,bo jestem spóźniony,miałem kupić nowy bilet.czemu ich nie pomaga klientom,bilety sprzedane i brak możliwości zwrotu,powinni zrobić rozkład z większym zapasem czasowym ZaletyBrakWadyNirpubkuualnosc -
~Ppmm / 2025-11-11 20:05Ocena: 3.25 / 5
Opoóźnienia pociągów InrerCity stała się ich domeną.Notoryczne opóżnienia pociągów w minutach 60 minut na trasach relacji Przemysk - Wrocław.Tragedia .a tak było dibrze!! ZaletyW tym wypadku brakWadyOpoznienia -
-
~Karolina / 2025-11-11 15:46Ocena: 4.75 / 5
Polecam . Wygodnie . Pomocni koduktorzy.
Na czas. -
~Irena / 2025-11-11 14:52Ocena: 2.25 / 5
Od kilku lat podróżuję na trasie Warszawa - Piotrków Trybunalski - Warszawa. Od kilku miesięcy, może nawet od około roku obserwuję pogłębiającą się w szybkim tempie, roraz większą degenerację PKP. Coraz częściej, a właściwie ostatnie miesiące składy pociągów z cała pewnością są jeszcze z czasów PRL-u. Brud, zwłaszcza w toaletach i niewygodne fotele są niestety normą. Kupuję bilet na wagon bezprzedziałowy, przyjeżdża stary, przedziałowy rupieć. Opóźnienia na porządcu dziennym. Od sierpnia trasa która ma 120 kilometrów ma często nawet dwie przesiadki, co jest zwykłą kpiną. PKP zamiast się modernizować i rozwijać cofnęło się o kilanaście lat. Całkowity brak szacunku dla pasażera. PKP chba zapomniało że jest dla pasażerów, a nie odwrotnie ZaletyObecnie żadnychWadyTak dużo, że nawet trudno wymienić po kolei. -
~Niko / 2025-11-10 10:22Ocena: 1.00 / 5
Bałagan niesamowity brudno na podłożu pociąg jadący ze stracji Zakopane do Ostrowa wielkopolskiego na Ostrzeszów istna tragedia jeszcze tylko nasikać na środku zapach nie miły pociąg dosłownie jakby nie widział czyszczenia od miesiąca za mało miejsca do przejścia DRAMAT! ZaletyPanie z pociągu bardzo miłeWadyBrudno w pociągu za mało miejsca na przejście -
~nienawidzeintercity / 2025-11-08 17:20Ocena: 1.00 / 5
Chciałabym serdecznie „podziękować” za niezapomniane doświadczenie podróży pociągiem ICC. Spóźnienie wynosiło tylko i aż 2 godziny, więc oczywiście idealnie wpasowało się w mój grafik i rozwaliło mi cały dzień. Skład wyglądał, jakby pamiętał jeszcze czasy, gdy dinozaury jeździły na PKP, brudne siedzenia i atmosfera lekko „pachnąca” rozczarowaniem.
Cała podróż była tak komfortowa, że liczyłam minuty do wysiadki, a jedyną atrakcją był rosnący poziom frustracji wśród pasażerów. Naprawdę nie wiem, kto wpadł na pomysł, żeby to nazwać „komfortową koleją”. To był bardziej survival na szynach.
Nigdy więcej. Serio. Jeśli chcecie zachować choć odrobinę szacunku do pasażerów, może warto zacząć od podstaw: punktualność, czystość, i odrobina szacunku dla ludzkiego czasu. Naprawdę polecam naprawić się – i to szybko.Zaletynie maWadyistnieje -
~ANNX / 2025-11-08 17:11Ocena: 2.00 / 5
Dnia 8.11.2025 pociąg IC 32112 Hetman do Hrubieszów wyjazd 16:25 wagon 14 pozostał bez kontroli temperatury, która była wysoka i pasażerowie dusili się jak sardynki. Zgłoszono obsłudze Wszystkim było słabo.
Sami ratowaliśmy się otwierając okna.ZaletySzybką jazdaWadyWagon 14 mocne grzanie duszno słabo nam wszystkim było -
~Zyta / 2025-11-08 16:02Ocena: 1.00 / 5
Pociągi TLK IC to istny dramat, pociągi przyjeżdżają z ogromnym opóźnieniem, nigdy nie można liczyć na punktualność pociągów. Syf, w pociągu, jest że 30 stopni można oszaleć z gorącą. W Warszawie powinnam być o 14:50 a ciągle siedzę w pociągu w Mławie i jest godzina 16:00 a pociąg ciągle stoi. Można się wsciec, nie polecam podróżowania pociągami bo tylko można sobie popsuć humor. ZaletyBrak zaletWadyOgromne opóźnienia -
~Andrzej / 2025-11-08 13:01Ocena: 2.00 / 5
Jedziemy własnie z żoną pociągiem Heweliusz nr.45100 w toaletach brak ręcznika papierowego oraz papieru toaletowego po rozmowie z panią konduktor że strasznie mocno wieje mroźnym powietrzem z kratki pod oknem pani powiedziałem że już problem rozwiazała jak się okazało po ok 10 minutach to wyłączyła ogrzewanie a zimny nadmuch pozostał i tak już godzinę jedziemy poubierani w kurtki.Mam nadzieję że ktoś zrobi przeszkolenie z obsługi wagonów ZaletySzybkośćWadyObsługa nie jest odpowiednio przeszkolona -
~Vitus / 2025-11-07 19:34Ocena: 3.00 / 5
Ogólnie wszystko wydaje się być w porządku, jednak ostatnio pociągi ciągle się spóźniają. W każdą sobotę jeżdżę do Warszawy i prawie zawsze się spóźniam, czasem o godzinę, czasem o 20-30-40 minut. Z Warszawy również często zdarzają się naruszenia rozkładu jazdy. Czy naprawdę tak trudno jest podróżować bez zakłócania harmonogramu? -
-
~Iwona Borowiak / 2025-11-07 16:40Ocena: 1.00 / 5
Jadę z Gdańska do Wrocławia. Jeden wielki koszmar. Pociąg przepełniony. Ludzie siedzą na korytarzu, tarasują przejścia (Boże kochany, co będzie w razie wypadku?!). Nie ma możliwości dostać się do toalety. Wszędze smród, ścisk i duchota. Pasażerowi bezradnie szukają swoich miejsc. Nigdy więcej!!! -
~Ali / 2025-11-06 20:13Ocena: 5.00 / 5
Pociag kolbuszowa- Lublin: wygoda punktualność.
Pociąg rzeszów Berlin - prędkość drezyny ogólnie.
Cena b dobra/ wczesniej/- duży szok jak w Rzepinie zostałam sama w wagonie: bo resztę drogi do Berlina trzeba było zrobić podstawionym busem.
Info jaką podawał konduktor x mikrofon, mało słyszalna, obsługa zero interesu ze kilka osób siedziało w pociągu.WadyDo wagonów bezprzedziałowych należy zabrać swetry grube kurtki zwłaszcza przy oknach.
Wieje lodem x cały czas . -
~Kinga / 2025-11-06 14:12Ocena: 2.25 / 5
Z głębokim rozczarowaniem należy stwierdzić, że sposób zarządzania w spółkach kolejowych o charakterze państwowym — w tym w Trakcji oraz powiązanych strukturach, jak Intercity i WARS — pozostawia wiele do życzenia. Decyzje kadry kierowniczej często wydają się oderwane od realiów codziennej pracy i ludzkich możliwości. Standardy, które są narzucane pracownikom, nie uwzględniają fizycznych ani psychicznych granic człowieka.
Pracownicy Intercity, a w szczególności osoby zatrudnione w WARS, są obciążani nadmiernymi obowiązkami. W ciągu jednego dnia pracy zdarza się nawet do 18 godzin służby, formalnie z przerwą, która jednak często trwa zaledwie 30 minut. W tym czasie pracownik musi obsługiwać kuchnię, bar, pasażerów w całym składzie, prowadzić sprzedaż obwoźną wózkiem oraz równocześnie obsługiwać aplikację WARS, służącą do realizacji zamówień i dostaw na pokładzie pociągu. Wszystko to odbywa się przy niemal całkowitym braku realnej możliwości odpoczynku i regeneracji.
Pomimo przeciążenia oczekuje się perfekcyjnej realizacji wyśrubowanych standardów, a każde odstępstwo od nich skutkuje dotkliwymi karami finansowymi. System ten nie pozostawia miejsca na człowieczeństwo, empatię ani godne traktowanie.
Trudno nie zauważyć, że jako spółka rządowa — z całym zapleczem biurokratycznym i brakiem realnej odpowiedzialności — struktura ta pozostaje odporna na konstruktywną krytykę i zmiany. A przecież zmiana jest konieczna, jeśli mamy mówić o pracy, która szanuje człowieka.
Dlatego apeluję: jeśli jesteś pasażerem, pamiętaj, że ludzie, którzy Cię obsługują, wykonują ponadludzki wysiłek, by zapewnić Ci komfort. Okaż im szacunek, wdzięczność i zrozumienie. Za ich uśmiechem często kryje się ogromne zmęczenie i poczucie niedocenienia.
Czas, by wreszcie ktoś spojrzał na tych ludzi nie jak na trybiki w państwowej machinie, lecz jak na pełnowartościowych pracowników, którzy zasługują na odpoczynek, szacunek i godne warunki pracy. -
~Aleksandra / 2025-11-06 13:12Ocena: 1.50 / 5
System przesiadkowy, w razie opóźnienia regionalnego przewoźnika na pociąg IC, działa co najwyżej w teorii. Drużyny konduktorskie z IC zdają się być przeszkolone w zakresie niedostrzegania problemów Pasażerów. Przewoźnik nastawiony jedynie na zysk ze sprzedaży, zatem nie bez powodu zwany pieszczotliwie "ickami". Niniejszym dorzucam swoją cegiełkę do muru negatywnych opinii. Przydałaby się konkurencja dla PKP Intercity.
strona 1 z 281
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
