Chciałem zapytać Pani konduktor czy wsiadam do dobrego pociągu, pokazałem bilet. Pani konduktor stwierdziła cytuję: a ja nie wiem jaki pan bilet kupił proszę mi dać spokój. Moja rada zacznijcie robić to co do was należy bo za to wam płacą. I dziękuję pani Konduktor za pomoc. Żałosne. Następnym razem kiedy napotka mnie taka sytuacja zgłoszę to wyżej 0/10
ZaletyBrak
WadyW uj
~Marek / 2025-07-19 16:15
Ocena: 1.00 / 5
jednym słowem dramat. Nie działająca klimatyzacja w lato gdzie jest +30 stopni. Wylewająca się woda z toalety - powódź w 97
Zaletybrak
~Igo / 2025-07-19 14:29
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to jedna wielka pomyłka zakupiłem miejsce w wagonie przedziałowym okazało się że zostałem bez miejsca
ZaletyŻadne
~Marian / 2025-07-19 12:05
Ocena: 2.00 / 5
Zaziebiłem się jadąc 19. Lipca ze Szczecina do Łodzi pociągiem ICC Sukiennkce. Nie rozumiem polityki przewoźnika. Na dworze świetna temperatura - ok. 24 stopnie a w pociągu klima wieje zimnem na maxa. Prosiłem 2 razy personel żeby zmniejszyć chłodzenie ale bez skutku.Dziwna sprawa. Jak jadę zimą to grzeją że człowiek się poci.
WadyLatem za zimno w pociagu. Zimą za gorąco.
~Arletta / 2025-07-19 10:55
Ocena: 4.75 / 5
Bardzo dziękuję konsultantce p.Ewelinie za ekspresowe załatwienie problemu-odzyskanie zamówionych przez internet biletów, które nieszczęśliwym zbiegiem okoliczności były na poczcie znajomego, który zakupił nam bilety sypialne nad morze. Nie było dostępu do adresu poczty e-mail znajomego, a on niespodziewanie zmarł. Pani Ewelina wykazała się dużą empatią, była bardzo miła i w ciągu kilku minut odzyskała dla nas bilety. Dziękuję.
~Malgorzata / 2025-07-19 07:18
Ocena: 1.00 / 5
29 czerwca Krakowiak. W Warszawie wydobywał się dym. Pozwolili wsiąść. Za chwilę wygonili na peron. Przyjechała straż, policją. Po akcji kazali wsiadać gdzie się da. Dojechaliśmy do Warszawy Zachodniej. Wygonili nas na peron. Czekaliśmy 2,5 godziny na wagon. O 2.30 podczepili wagon. W Krakowie kazali się przesiadać do innych środków lokomocji.
Pociag miał być bezpośredni
Skandal
Kierownik i konduktor porażka
~Jakub / 2025-07-19 05:45
Ocena: 1.25 / 5
Pociąg przejechał bez mojego wagonu, TAK, nie miałem miejsca i tłumaczyli to wczorajszym wypadkiem, konduktor oburza się gdy mu to zgłoszono i nic z tym nie robi.To jest **rwa dziecinne aby cały wagon zaginął. W Olsztynie przesiadka a w tym momencie by mnie wyrzucili z pociągu. ***owa opinia dla **owych pracowników.
Powiem jedno ***ać PKP Intercity
ZaletyZero zalet
WadyBrak mojego wagonu, brak miejsca siedzącego, ***owa obsługa
~Andrzej / 2025-07-18 06:25
Ocena: 5.00 / 5
Intercity sypialnia Wars, linia Gdynia-Zakopane. Jechałem dzisiaj do Krakowa w wagonie sypialnym. Jestem mile zaskoczony obsługą pociągu. Na miejsce dojechaliśmy godzinę później z powodu opóźnienia, ale obie serdeczne Panie konduktorki, sprawiły, że podróż należała do jednej z przyjemniejszych w ostatnich miesiącach moich podróży.
Dziękuję pani Virginii i pani Sylwii za pełne empatii podejście do pasażerów.
ZaletyPełna kompetencja drużyny konduktorskiej Warsu
WadyBrak
~Staś / 2025-07-16 14:23
Ocena: 3.75 / 5
Jestem osobą niepełnosprawną na linii Rzeszów- Świnoujście zepsuła się jedyna toaleta dla niepełnosprawnych i musiałem pójść do normalnej. Na szczęście podróżowałem z asystentem który zdołał przesadzić mnie na toaletę i wywieźć wózek. Nie znaleźliśmy nikogo z obsługi komu można było to zgłosić
~Klaudia od pączków i kawy / 2025-07-16 12:43
Ocena: 5.00 / 5
Edit: Chciałabym serdecznie podziękować konduktorom na trasie Bydgoszcz Główna - Kutno, szczególnie Panu Andrzejowi z pociągu 83102 ZAMOYSKI za humor i najlepsze wsparcie w podróży (4 lipca 2025).
ZaletySuper konduktorzy
WadyBrak
~Klaudia od pączków i kawy / 2025-07-16 12:38
Ocena: 5.00 / 5
Chciałabym serdecznie podziękować konduktorom, szczególnie Panu Andrzejowi z pociągu 83102 ZAMOYSKI za humor i najlepsze wsparcie w podróży ????
ZaletySuper konduktorzy
WadyBrak wad
~Kuba / 2025-07-16 06:05
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia!!!! Ze stacji początkowej już 7 min spóźnieni. Normalnie szok co stacja dochodziło parę minut.
ZaletyBrak
WadyBrak profesjonalizmu, spóźnienia,załoga konduktorska nie ma o niczym pojęcia. Wymieniał by tak człowiek te wady ale ręce opadają
~Kunda / 2025-07-15 21:58
Ocena: 5.00 / 5
Składam wielkie podziękowania dla kierowników i konduktorów pociągów 15100 LAZUR i 1850 POSEJDON, dzięki którym doszło do skomunikowania pociągów w dniu 14.07.2025 r. i moja mama w ciągu 2min dokonała przesiadki z jednego pociągu do drugiego w Warszawie Centralnej o 6:50 :-)
Brawo PKP!!!
ZaletyŻyczliwość obsługi
WadyBrak
~Rozczarowana / 2025-07-15 18:10
Ocena: 1.25 / 5
15.07.25 Pociag IC Ustka-Przemysö Główny
Bilet kupiony na 1 klasę ,Wagon pamiętający PRL bez klimatyzacji obydwie toalety zabite po brzegi obrzydliwe!Pociąg opóźnoony 104 Minuty brak kompetentnej informacji po prostu nie dopuszczalne. Wagony 2klasy klimatyzowane i o wyzszym standarcie coś tu sie nie zgadza. Podróż PKP odradzam
ZaletyŻadne
WadyWyżej opisane
~Weronika / 2025-07-15 11:58
Ocena: 1.25 / 5
Opoznienia masakryczne. Po trostu porazka. Bez zadnego wyjasnienia bez zadnych przeprosin. Pogiag sobie stoi z niewiadomych przyczyn odpalaja go i gasza. Spoznilam sie przez nich na lot.
ZaletyBrak
WadyOpoznienia
~Michał / 2025-07-15 08:17
Ocena: 1.50 / 5
Kiedy płacisz ponad 200 zł za 1 klase to zasługujesz chyba na minimum bdb jakości . A było tak . Fotel w moim przedziale brudny . Konduktorzy 3 razy sprawdzają bilet tak jakby w systemie nie mogli zweryfikować że już to miało miejsce . Wars : 2 pracujące tam osoby odpowiadają oraz miny mają jakby pracowali tu za karę , wymięte koszule i ogólne wrażenie raczej zniechęcające do zamówienia czegokolwiek . Braki w dostępie do oferowanych dań . Jakość zdecydowanie nieadekwatna do ceny oferowanej usługi .
ZaletyBrak
WadyCena/jakosc
~Ania / 2025-07-14 16:56
Ocena: 1.00 / 5
Porażka, ciągle poc opóźnione o godz,50 min I słyszymy przepraszamy.a po co te przepraszam, skoro do miejsca docelowego dojeżdżam z 3h opóźnieniem ,ale za bilet ic kasę dostaje No bo jadę, nieważne ile godz szkoda słów, ani zimy mrozów,upałów to i tak opóźniony wstyd
~Sylwia / 2025-07-14 13:33
Ocena: 5.00 / 5
Witam składam serdecznie podziękowania dla pracowników PKP intercity za udziaielenie mi wsparcia w formie asysty podczas mojej podróży. Cieszy mnie taka forma wsparcia. Pomyślano o osobach niepełnosprawnych iż my też funkcjonujemy w społeczeństwie i podróżujemy.Asysta przebiegła sprawnie i profesjonalnie dzięki czemu bezpiecznie mogłam odbyć podróż.Pozdrawiam serdecznie.
~Zarzyk89m / 2025-07-13 20:57
Ocena: 1.25 / 5
Jadac Daszynskim myślałem że komfort. Wc nie działa, drzwi między wagonami otwarte. Pani mówiąca z głośników o wagonie gastronomicznym podwojnie. Konstruktor mowiacy o stacji i następnej stacji - nic nie słychać choć najgłośniej głośniki ustawione
Pociąg -totalny złom
ZaletyBrak
WadyMnustwo
~Czoper / 2025-07-13 19:14
Ocena: 2.75 / 5
Połączenie Giżycko - Warszawa, dnia 13.07.25 , wyjazd 15 20, po 20 minutach jazdy pociąg staje, ponieważ jest awaria trakcji w Siedliskach. Z Siedlisk autobusem do Ełku, tam przesiadka na pociąg do Grajewa. W Grajewie poczekalnia 2 godzinna, ponieważ nie ma maszynisty i nie ruszamy. Z Grajewa pociąg do Białegostoku. W Białymstoku przesiadka do Warszawy. Ta wspaniała wycieczka krajoznawcza za jedyną 75 PLN. Polecam, to naprawdę wspaniałe przeżycie, a stopień żenady jest nie do opisania.Nie pozdrawiam Intercity S.A