Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity

Ocena na podstawie 100 opinii

2.03 / 5

  • Wygoda
    1.98
  • Jakość obsługi
    1.89
  • Oferta
    1.94
  • Poziom cen
    2.02

Dodaj własną opinię »

Opinie

Sortuj wg: daty | oceny | przydatności opinii
strona 1 z 10
  • / 2017-09-19 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka.porażka syf smród zero informacji komunikaty jak zamazane albo pan nic nie jadł i nie ma siły mówić opóźnienia ale to już chyba normalne ścisk toalety to dno wstyd wstyd i jeszcze raz wstyd jeździć 8 godz w takich warunkach brak wszystkiego i jeszcze 2 godz spóźnienia i jakichkolwiek informacji
    ZaletyBrak
    WadySame wady wypisane powyżej
    Lat5
    Opinia jest nie na temat, wulgarna, jest spamem? Zgłoś ją!
  • / 2017-09-16 19:02
    Ocena: 2.25 / 5
    Najpierw trzeba zacząć od nauki języka angielskiego całej obsługi. W przedziale siedziały 4 Panie które nie znały języka polskiego, ale za to mówiły perfekcyjnie po angielsku. Gdy konduktor przyszedł i prosił o bilety tłumacze mu, żeby mówi po angielsku bo Panie nie rozumieją. Nie wspominając że nie zna podstawowych słów jak np. Ticket. Obrażony kiedy w końcu przetłumaczyłam Paniom o co chodzi, wychodzi i na korytarzu zaczyna najeżdżać do innych pasażerów na te staruszki, gdzie one nawet z tego nowe rozumieją słowa. Należy wspomnieć o smrodzie dochodzącym z toalety, w przedziale nie można było normalnie oddychać. O stanie pociągów lepiej nie wspominać. Można się czuć jakbyśmy się cofnęli w czasie o 50 lat.
    ZaletyTanio
    WadyNie znajomość języka angielskiego przez obsługę, smród i mega ścisk w pociągu
    Katowice-Gdańsk
    Opinia jest nie na temat, wulgarna, jest spamem? Zgłoś ją!
  • / 2017-09-15 17:33
    Ocena: 2.75 / 5
    Podróż pociągiem EIC relacji Berlin - Warszawa. Jadę z Poznania. Podróż służbowa, 4 godziny, opóźnienie w cenie biletu rzecz jasna. Tyle godzin siedzenia w zatłoczonym i ciasnym wagonie chciałoby się sensownie wykorzystać. Klasa 2 - ale o dziwo! - przy każdym siedzeniu kontakt. Można skorzystać z laptopa. Włączam kabel, rozkładam laptopa i..... zonk! W XXI wieku, w pociągu na trasie europejskiej - prądu w gniazdkach brak!:) Nie należy się prąd. Nie ta cena biletu? PKP - średniowiecze!
    ZaletyUprzejmość załogi.
    WadyPozostałe poza zaletą.
    Warszawa
    Opinia jest nie na temat, wulgarna, jest spamem? Zgłoś ją!
  • / 2017-09-15 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Zacznijmy od kupienia biletu w kasie - pani Ewa k. (obsługująca w kasie w tunelu na dworcu centralnym w Warszawie dnia 15.09 o godz. 10.15) niemiła, niekulturalna, gburowata - na moje "dzien dobry" odpowiedziała krzykiem ze ona teraz zmienia rolki w kasie a nie obsługuje.. Ok.. kiedy doszło do naszej kolejki wyjaśniłam pani ze potrzebuje 4bilety dla pracowników i bardzo prosze jezeli jest taka możliwość o miejsca obok siebie - No to na złość pani sprzedała bilety każdej osobie w zupełnie innym miejscu - choć pociąg w połowie przedziały ma całkowicie puste. Po wejściu do pociągu - z pewnością nie jest to poziom intercity, którym jeżdzę dość często - śmierdziało odchodami co jest straszne dla osób podróżujących na trasie przez cała Polskę Rzeszów - Gdynia.
    ZaletyBrak
    47zl - trasa Warszawa - Włocławek
    Opinia jest nie na temat, wulgarna, jest spamem? Zgłoś ją!
  • / 2017-09-13 17:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Wlasnie jade pociagiem na trasie Katowice Szczecin. Wagon kl.1 tragedia. Chyba to jest jakis sklad z bocznicy. Brudno smierdzaco brak Warsu brak podlaczen do sprzetu (gniazdek). Podobno sa w kibelku. Cena nieadekwatna do zakupionego produktu. Nigdy wiecej z tego polaczenia nie skorzystam. Wstyd podstawiac takie wagony na trase dalekobiezna.
    Opinia jest nie na temat, wulgarna, jest spamem? Zgłoś ją!
  • / 2017-09-12 14:05
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA!!! Nie dość że pociąg opóźniony ponad 40 min to jeszcze bilety drogie jak zboże do tego gniazdka w których nie ma prądu ŻENADA NIE POLECAM!!!! Nie wspomnę już o czasie podróży z wwa do szczecina ponad 7 godzin PORAŻKA
    ZaletyMili konduktorzy
    WadyWszystko
    Co 2 TYG jeżdżę i tydzień w tydzień to samo
    Opinia jest nie na temat, wulgarna, jest spamem? Zgłoś ją!
  • / 2017-09-10 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogromna cena za obskurny wagon. Powyrywane stoliki. Pomimo zwróconej uwagi na trasie Warszawa - Zakopane, w drodze powrotnej, ten sam wagon. Dalej powyrywane stoliki. Zero zmian. Na odcinku Warszawa - Kraków, nie podano napojów, ponieważ była tylko jedna kelnerka w Warsie. Generalnie zmiany w PKP są! Na gorsze.
    Opinia jest nie na temat, wulgarna, jest spamem? Zgłoś ją!
  • / 2017-09-09 17:31
    Podróż z osobą niepełnosprawną na wózku kolejami PKP nie należą do łatwych, nawet po zgłoszeniu przez daną osobę przejazdu w ramach pomocy przy wsiadaniu czy wysiadaniu z pociągu.Osoba niepełnosprawna zdana jest tylko wtedy na zrezygnowaniu z danej podróży.Czy nasza kolej nie może ułatwić i pomóc takiej osobie niepełnosprawnej w podróży?...smutne to trochę ze takie sytuacje mają miejsce , i niestety nie ułatwia się podróży osobą na wózku .Moim zdaniem PKP powinni w każdym pociągu mieć ,nawet w starym windy i umożliwić osobą na wózkach normalne podróżowanie,na razie to jest utrudnione niestety.Smutne to,ale prawdziwe.
    Opinia jest nie na temat, wulgarna, jest spamem? Zgłoś ją!
  • / 2017-09-09 10:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Opóźnienia i jeszcze raz opóźnienia, jeżdzę raz w tygodniu Lublin-Rzeszów-Przemyśł Głw i co drugi pociąg jest opóźniony ...
    Zaletymamy tory i pociągi
    Wady-cuchnie
    -tłok
    -brak wygody
    -gorąco
    -OPÓŹNIENA
    Opinia jest nie na temat, wulgarna, jest spamem? Zgłoś ją!
  • / 2017-09-04 19:57
    Ocena: 3.25 / 5
    No więc tak:

    Sytuacja z Krakowa ( lipiec/sierpień )

    Głównie sprawa dot obsługi klienta ( w centrum obsługi klienta, gdzie również można skorzystać z zakupu ), na zakup biletów powrotnych na trasę Świnoujście - Kraków , a dokładniej mówiąc Pani tam pracującej ( blondynka, włosy upięte w kucyk, lekki balejaż, bardzo łatwa do weryfikacji ), z którą miałam nieprzyjemność tegoż spotkania. Zachowanie karygodne, nie wiem co owa osoba robi na takim stanowisku, miałam wrażenie, że jest tam za kare, nie wiem jak to nazwać... już tłumaczę, miałam na celu zakup biletów powrotnych, z około tygodniowym wyprzedzeniem, w sumie to miałam czas w dniu wyjazdu, wiec stwierdziłam a co? pójdę, kupię powrotne skoro do odjazdu mam sporo ponad godzinę. Odwiedziłam ową Panią, powiedziała, że ŻADNYCH biletów nie ma, 'jedynek' , kuszetek dosłownie nic, drugiej klasy, no nie ma... w miedzy czasie pomachała jakiejś tam 'koleżance' która gdzieś tam przechodziła, zlała mnie totalnie, powtarzając iż biletów na tydzien do przodu nie ma żadnych gdyż zostały wyprzedane, zasłaniając się tym że została otwarta sprzedaż internetowa w dn 23 lipca a ja próbowałam zakupic bilety 24 ;D ( jeden dzien później ) i co? nie ma nic? to jakim cudem mam wrócić, to oznaczałoby że bilety w jedną strone są.. a wrócić nie mam jak, bo nagle wszystko wyprzedane. Głównie zależało mi na kuszetkach, nie ważne czy dolne/górne, jakiekolwiek, podałam tam bliżej określony dzien, na który bym chciała... usłyszałam po raz krotny iż żadnych biletów nie ma! Pani wstała i poszła sobie, podejrzewam że do koleżanki, do której 'pomachała' stawiając kartke z informacją iż kasa nieczynna coś tego typu ( kazdy wie o co mi chodzi ).
    Zniesmaczona a zarazem smutna, że nie mam jak wrócić, poszłam.
    Nie upierałam się , no skoro nie ma to nie ma... nie wrócę ;p trudno... ( poszłam z Mamą na jakieś małe zakupy do biedronki )czekając i pilnując walizek, stwierdzilam aaaa co mi tam, wejde na stronę i sprawdzę czy faktycznie nic nie ma.. ( no tak jestem niedowiarkiem).
    Nie uwierzycie jak sie we mnie zagotowało...
    Pomijając fakt, że biletów multum! na I klase, II , aaaa nawet na moje upragnione kuszetki. Dosłownie wszystko. Poczekałam niecierpliwie na mamę, zdałam szybko relacje, wróciłyśmy...
    Trzymam w dłoni telefon z biletami ( z informacją, że są dostępne, na 2 os, kuszetki bla bla bla.. )
    PECH! znów trafiłam z trzech mozliwych na tą samą kobiete!
    mówię.. dlaczego poinformowała mnie Pani o braku biletów, skoro są, a nawet udało mi sie znaleźć kuszetki.
    A ta dalej swoje, wzieła mi telefon i kłóci się ze mną, ze nie ma.. ze nie mozliwe... żebym sobie kupiła przez telefon skoro są.. u niej w systemie nie ma nic, Wszystko wyprzedane,
    ale po co? skoro przyszłam do obslugi klienta i chce u Państwa zakupić owe bilety, nie bede specjalnie szukać drukarni/ksero zeby to sobie teraz drukować ( kiedy cały czas zbliża sie godzina odjazdu ).
    Nie ma i nie ma, Pani sie wciąż upiera mając mój telefon w ręce, gdzie czarno na białym jest napisane że bilety są!
    Nie mogłam na nią patrzeć, zdenerwowana poszłam do Pani obok, gdyż się zwolniło miejsce. Mówiąc co i jak. ( moja ulubienica, co nie co słyszała widziałam, po jej minie ;p ) Zdałam relacje, poprosiłam o konkretny bilet, Pani sprawdziła, bo skoro na stronie internetowej są to dlaczego u niej ma nie być, okazało się że są, wydrukowała, ja zapłaciłam i sprawa zamknięta.

    Powiedzcie mi, jakim cudem taki jak opisany powyżej przypadek tejże kobiety, pracuje na takim stanowisku? w takim miejscu ? :/
    Opinia jest nie na temat, wulgarna, jest spamem? Zgłoś ją!
strona 1 z 10

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie » Zobacz wszystkie pytania »

Zobacz również

PolskiBus
Ocena: 2.18, ilość opinii: 174
PKP Intercity
Ocena: 2.03, ilość opinii: 100
NeoBus
Ocena: 3.12, ilość opinii: 43
LEO Express
Ocena: 2.98, ilość opinii: 28
Szwagropol
Ocena: 2.29, ilość opinii: 23
PKS Polonus
Ocena: 1.82, ilość opinii: 22
mBank
Ocena: 2.20, ilość opinii: 315
Deutsche Bank
Ocena: 1.99, ilość opinii: 171
Link4
Ocena: 1.75, ilość opinii: 121
nju mobile
Ocena: 3.93, ilość opinii: 46
Netflix
Ocena: 3.81, ilość opinii: 26
Virgin Mobile
Ocena: 3.56, ilość opinii: 7