strona 1 z 256
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Alek / 2025-05-25 16:08
Kocham intercity <3 nie ma jak 5 godzin na stojąco, na szczęście w tej samej cenie co miejsce siedzące
W ogóle to nie smierdzi wałkiem !! ;) -
-
~Niezadowolony pasażer / 2025-05-25 15:36
Drobiazgowość przekracza wszelkie granice. Czepianie się najdrobniejszych nieścisłości. Każdy konduktor ma inną wersję przepisów i stosuje je według swojego widzimisię. Za ten sam bilet trzeba płacić kilkakrotnie. Wygląda to na walkę z Koleo -
~andrzej / 2025-05-25 11:15
Pociąg relacji Kołobrzeg- Kraków 24 05 2025r ... Na stacji nie ma luznego taboru / wolne wagony / Był opozniony pociąg
z Wrocławia o 110 minut .... wagony z tego pociągu miały stanowuć część składu trasy Kołobrzeg - Kraków .
Brakowało tych koniecznych wagonów na które czekaliśmy 2 godziny .by stanowiły częśc naszego pociągu .który z tego powodu nie mógł odjechać planowo o godz 12 minut 46 a odjechał o godz 14 minut 35 ... Na trasie złapał dodatkowe
opoznienie łacznie w Poznaniu było to 125 minut .... Kierownik pociągu nie poinformował pasażerów ani jednym słowem
przez system audio o zaistniałej sytuacji . Nie powitał pasażerów na pokładzie składu gdy odjeżdzaliśmy , nie przeprosił , był nieobecny przez całą podróż .0 informacji . Cała sprawę totalnie olał ...Nie polecam usług PKP IC . -
~Ania / 2025-05-24 16:59
Dzień dobry , 24. 05.2025 w pociągu relacji Bielsko-Biała - Gdynia w wagonie numer 10 brak możliwości wyłączenia (regulacji) zimnego nawiewu . Mimo próśb interwencję obsługa nie podjęła żadnych kroków w tym kierunku . Przez 7, 5 godziny zmarzłam „na kość „. NIE POLECAM ZaletyOpcjonalny środek lokomocjiWadyZimno -
~Playtime.co / 2025-05-24 14:39
Pociąg się opóźnił o dwie godziny i musieliśmy czekać ZaletyNicWadyOpuźnienie 2 godzinne -
~Ela / 2025-05-23 16:58
To, że pociąg jest opóźniony to potrafię zrozumieć, ale togo, że na przedostatniej stacji nie można określić wielkości tego spóźnienia to już nie rozumiem. Podają 15 min, jest prawie 30. Tymczasem odjeżdża inny pociąg, którym można by było dojechać wcześniej, gdyby tylko powiedzieli prawdę. No i widnieje w aplikacji jako punktualnie. Miejsce stojące to kolejny minus.
-
~Daria / 2025-05-23 13:18
Jestem wściekła po raz kolejny wracam z Krakowa w piątek znowu sprzedali mi bilet beż miejsca ...MASAKRA PORAZKA .....A w Warsie ludzie siedzą nic nie zamawiają tylko pełny Wars ludzi przy pustych stolikach nawet kawy mie zamawiają...... nie zjem nic bo nie ma miejsca ..kawy też się nie napije ...muszę stać z torbami głodna..bez miejsca z biletem ..nawet kawy ani wody mineralnej nie kupie ...bo gdzie się z tym podziać....NAPRAWDĘ CZY JA TU JADĘ ZA DARMO CO SIE DZIEJE Z INTER CITY ....CO TO SA ZA LINIE ..GDZIE PODZIAŁ SIE WASZA KULTURA I PROFESJONALIZM ...CXY NAPRAWDĘ TEAKTUJECOE JYZ PASAZEROW TULKO JAK BILET . żeby kupił a reszta ...w ...go mamy orzecoez i tak pojedzie ..a jakich warunkach kogo to obchodzi. -
~laurka / 2025-05-23 02:20
Pan Kamil (z ochorny, prawdopodobnie z Gdyni) jest jak zawsze pomocny i świetnie współpracuje z drużyną konduktorska w stresowych sytuacjach. Takich ochroniarzy ze świecą szukać! :) <3 ZaletyMożna czuć się bezpiecznie przy takich ochroniarzachWadybrak -
-
~Andrzej / 2025-05-22 20:31
Miałem wykupiony bilet że Szczecin Dąbie do Kraków.wsiadlem do niewłaściwego pociągu,też do Krakowa,różnica w odjeździe 6 min.nie uznano mi biletu i sprzedano mi nowy z opłatą manipulacyjna? Poza tym zlikwidowano super przeglądarkę połączeń sitkol i zastapiliscie ja czymś co nie nadaje się do użytku.skandal!!! ZaletyMogę poczytać,nie muszę męczyć się w samochodzieWadyTrudno o miejsca w ostatniej chwili a nawet kilka dni przed wyjazdem -
~Dorota / 2025-05-22 13:52
Jakas porazka. Ludzie zatrunieni nie sa kompetentni. Najpierw Pani wystawila mi zly bilet, potem konduktorka z pania z infolinii kazaly napisac reklamacje. Pytalam na infolinii czy ma miec zaswiadczenie o niewykorzystaniu biletu, pani powiedziala ze nie. Po zlozeniu 2krotnie reklamacji uslyszalam ze to moja wina, bo ja nie znam regulaminu pkp icc. Szkoda tylko, ze pracownicy tej instytucji tez go nie znaja! Ale wine za ich wprowadzenie mnie w blad ponioslam ja! Beznadzieja! Lepiej wybrac samochod albo autobus! -
~Kamil / 2025-05-19 17:21
Jestem bardzo zadowolony z podróży PKP Intercity. Pociąg był czysty, wygodny i przyjechał na czas. Obsługa była uprzejma, a zakup biletu online szybki i prosty. Zdecydowanie polecam! ZaletyCzysto zadbane przedziały oraz miła obsługa.Wady--- -
~Podróżnik / 2025-05-19 17:19
PKP Intercity to świetny wybór na podróż – pociągi są czyste, komfortowe i punktualne. Obsługa miła i profesjonalna, a system rezerwacji działa bez zarzutu. Nowoczesny tabor i wysoki standard sprawiają, że podróżowanie koleją po Polsce jest wygodne i przyjemne. Polecam! ZaletyCzysto,komfortowo oraz punktualność !Wady---- -
~Robert / 2025-05-19 11:35
Nie widziałem jeszcze pociągu Intercity, który nie miałby w trakcie jakiegoś opóźnienia. W swojej profesji tak samo chciałbym ściągać z klientów olbrzymi hajs, przy czym samemu odwalać takie partactwo i nie ponosić z tego powodu żadnych konsekwencji. Nic tutaj od nikogo nie zależy, jedna spółka zajmuje się tym, siamta owym i tak to się kręci.
Zaorać to gówno i posadzić pietruszkę. Będzie z tego więcej pożytku. -
~Tomasz / 2025-05-18 18:11
Dziś z kolega wracamy z Warszawy do jeleniej Góry bilet mamy kupiony z przesiadka we Wrocławiu według biletu na przesiadkę mieliśmy 7 min pociąg spuźnił się 10 min,nie poczekano na nas 3 min gdzie wcześniej zgłaszaliśmy ten fakt kierownikowi pociągu który zadzwonił w tej sprawie na co dostał odpowiedź że nie poczekają więc ja pytam dlaczego są sprzedawane takie bilety tym bardziej że to tylko trzy min .Napewno nie skorzystamy więcej z kolei,które mają pasażera za nic.i teraz siedzimy na dworcu i do następnego pociągu mamy 2 godz ,także brawo kolej liczy się kasa a nie klient. -
~Mirosław / 2025-05-18 11:56
Dzień dobry 16,05 jechałem z Tczewa do Rybnika w bardzo złych warunkach w pociągu relacji Gdynia Bielsko Biała w wagonie nr 10 ,przez te złe warunki w pociągu przeziębiłem się
Dzisiaj ,tj,18,05 wracam z Rybnika do Tczewa ,,tą samą trasą i w tym samym , wagonie . Chociaż wracam nadal przeziębiony ,przez winę konduktorów w tamą stronę to chyba czytali ,moją opinię bo obecnie warunki podróży są bardzo,dobre i mam nadzieję że nic nie zmieni się ,czy nie można było tak odrazu zrobić
-
~koń / 2025-05-17 20:55
jeździłem koleją na mazury ze śląska ale teraz wolę jeździć samochodem ponieważ zlikwidowali połączenia ale samozachwty to ich przerasta nie ludzko ludzie czemu niszczycie wszystko co było dobre kiedyś jechał pociąg relacji racibórz ełk to go zlikwidowali bo poco nie opłaca się al e czechom wszystko się opłaca czegoś nie rozumiem
-
-
~Zadowolony podróżnik / 2025-05-17 08:15
Jestem bardzo zadowolony z usług PKP Intercity! Podróż przebiegła komfortowo, punktualnie i bez żadnych problemów. Pociąg był czysty, dobrze utrzymany, a obsługa uprzejma i pomocna. Szczególnie doceniam wygodne siedzenia, dostęp do gniazdek elektrycznych i spokojną atmosferę w wagonie. Możliwość rezerwacji miejsc online oraz przejrzysty system informacji pasażerskiej sprawiają, że planowanie podróży jest niezwykle proste. Często korzystam z PKP Intercity i z przyjemnością będę to robić nadal – to świetny wybór na trasach krajowych i międzynarodowych!
ZaletyCzysto, miła obsługa -
~Mirosław / 2025-05-17 05:54
Wczoraj , jechałem pociągiem relacji Gdynia, Bielsko Biała Przy sprawdzaniu biletów ,dwukrotnie prosząc konduktorów o zakręcenie zimnego powietrza w wagonie 10
.Na zewnątrz zimno i deszcz a w wagonie dodatkowo ,zimny nawiew.Od Wrocławia do Rybnika już nie było żadnego konduktora by ponownie zgłosić .Teraz , przeziębiony leżę biorę leki to efekt podróży pociągiem i znieczulicy konduktorów -
~Justyna / 2025-05-16 17:03
Witam, w dniu 18 maja moja córka miała jechać z Sopotu w kierunku Warszawy. Tak się złożyło, że musiała wymienić bilet na późniejszy pociąg poprzez aplikację Koleo i tu niestety zrobiła błąd, zamiast wymienić bilet na pociąg Pendolino wyjeżdżający o godz. 14.30 z Sopotu w kierunku Warszawy wymieniła bilet na poziąg Pendolino wyjeżdżajocy o godz. 13:30. Zorientowała się o pomyłce po wejściu do pociągu. Zgłosiła ten fakt u konduktorów niezwłocznie, gdy pociąg ruszył. Pokazała zakupiny w aplikacji bilet oraz wymiany z dopłatą, których dokonała. I co na to Pani konduktor? Kazała dziecku wysiąść lub zapłacić 150 zł(za zakupiony bilet zapłaciła już 56 zł). Córka się rozpłakała i zapytała czy może spędzić tę podróż na korytarzu lub w Wasie? Niestety kazano jej wysiąść z pociągu. Rozumiem pewne zasady, ale brak człowieczeństwa już Nie!!!! Tragedia!!! Mam nadzieję, że Panią konduktor, grubsza Pani w koku, kiedyś ktoś potraktuje równie bezwzględnie. Moje nastolenie, nieletnie dziecko z plecakiem, z torbą, zmokniente i z płaczem wysiadło na stacji Gdańsk Główny, kupiło kolejny bilet i czekało na kolejny pociąg. Czy naprawdę za swoją uczciwość musiała zostać tak potraktowana? Czy naprawdę nie można było wykazać odrobiny człowieczeństwa zwłaszcza, że bilety na Pendolino nie należą do najtańsych?!!! Sugeruję szkolenie dla pracowników pociągu z relacji międzyludzkich!!! -
~???????????????????????????????? / 2025-05-16 15:42
Gruba baba w ciemnych włosach i koku z pedolino zwolnijcie ją plis
strona 1 z 256
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »