Kierowcy palą papierosy podczas jazdy.
Na zewnątrz -12 w nocy a on okno otwiera.
ZaletyBrak
WadyKierowca
~Adam / 2025-02-14 17:26
Ocena: 2.50 / 5
Opinia dotyczy zarówno podejścia firmy do klienta jak i poziom kultury kierowcy
Zarezerwowałem przejazd rodziny na miesiąc przed planowanym wyjazdem, opłacony z rezerwacją miejsc i potwierdzony. Dzień wyjazdu 12 luty, podróż do celu bez większych problemów. Powrót niestety już nie była tak kolorowa. Najpierw spóźnienie 30 minut a potem tylko gorzej. W autobusie mimo rezerwacji miejsc oczywiście za dopłatą okazuje się że te miejsca są zajęte. Żeby było ciekawiej to osoby siedzące na tych miejscach mają też rezerwację. Kierowca proszony o wyjaśnienie po pokazaniu biletu stwierdza że jego nie obchodzi co na nim pisze bo można sobie wydrukować co się chce. "Śmiesznie " to dopiero było jak sprawdził w systemie i okazało się że rezerwacja na wyjazd rodzinny to 4 miejsca rozstrzelane po autobusie. W tym przypadku kierowca nie czuł obowiązku nic dalej z tym nie robić. Oczywiście rozumiem że nie ma wielu możliwości ale stwierdzenie że bilet mogę sobie wydrukować jaki chcę i to jego nie obchodzi to już całkowity brak profesjonalizmu i odrobiny kultury. Nie ważne że wpuszczał na podstawie kodu QR z biletu który podobno jest nieważny. Kontakt z biurem obsługi odsłonił kolejny brak profesjonalizmu tym razem firmy która jednostronnie zmienia warunki umowy zawartej z konsumentem sprzedając innym osobom miejsca zarezerwowane i opłacone na miesiąc przed podróżą. Jak się okazuje wysłano do mnie maila z informacją o samowolnej i jednostronnej zmianie umowy cywilnoprawnej łamiąc w ten sposób obowiązujące w naszym kraju prawo. Niestety nastąpiło to w dniu wyjazdu na dwa dni przed feralnym terminem. Nie widziałem tego maila gdyż w czasie wycieczki ograniczyłem używanie poczty i nie uzyskano ode mnie zgody na taką korektę umowy. Jak widać tak duża firma nie musi się martwić o prawo panujące w danym kraju i do niego się stosować. Jak wiele dużych firm czują się bezkarnie
~J / 2025-02-12 22:45
Ocena: 1.00 / 5
To co się przytrafiło nie powinno mieć wogóle miejsca. Kupiłam 3 bilety tydzień wcześniej,aby przejechać całą Polskę. O 6:40 stałam z dzieckiem, mamą pod wskazanym adresem. Autobus nie przyjechał,spytałam innego kierowcy busa. Dostałam odpowiedź, że on tu nie zajeżdża, tylko kawałek dalej.
Nie ma kompletnie żadnego kontaktu telefonicznego, ani do kierowcy,ani do jakiegoś biura obsługi. Wszyscy mają głęboko w du...,że ktoś ma bilety i tych osób nie ma! Pisałam reklamację, pieniędzy nie zwrócą, bo to ja nie wsiadałam. Poprosiłam, aby przesłano mi dane z adresu GPS, gdzie był ten autibus-odmowili. Więc ostrzegam Was, ja napewno nigdy więcej nie skorzystam z FLixbusa. Na moje pytanie dlaczego nie ma kontaktu do kierowcy? Bo jest RODO. 2 dni później jechałam zupełnie innym przewoźnikiem, który sam do mnie zadzwonił i ustalił miejsce skąd mnie zabrać. Otrzymałam też SMS z numerem telefonu do kierowcy. Czyli jednak można? No można -tylko chęci, których w flixbusie niestety nie ma. Oby kasę wziąść i reszta ich nie interesuje!
WadyBrak kontaktu telefonicznego, brak kontaktu z kierowcą. Nie ma zwrotów za bilety, chyba że zrobisz to odpowiednio wcześniej.
~Wojtek P / 2025-02-05 09:25
Ocena: 1.50 / 5
Najgorszy przewoźnik. Wszystkie przystanki są zlokalizowane w takich miejscach, żeby do nich nie można było trafić. Nikt na lotniskach nie wie, gdzie są. Odradzam.
WadyPowyżej
~Anna / 2025-02-04 18:03
Ocena: 2.00 / 5
Dzis skorzystalam z kursu Zakopane Kołobrzeg. Autobus został zatrzymany przez Policje. Stwierdzili ze jest niesprawny!!!!. Do celu dojechałam pociągiem trzy godzinnym opóźnieniem. Jestem osoba starsza, specjalnie wybrałam kurs bez przesiadek. Ponadto posiadał rezerwację miejsca, którą tydzień przed kursem została anulowana.
~Ania / 2025-01-28 23:23
Ocena: 3.50 / 5
FlixBus pod względem obsługi pasażerskiej to "porażka". Kierowcy szczególnie ukraińscy są bardzo nieuprzejmi, aroganccy, krzyczą na pasażerów. Ani kierowca polski ani ukraiński nie pomaga w załadowaniu/wyciagnięciu bagażu z dołu autokaru.
Brak dłuższych postojów na trasie o długości 400 km (Krynica Zdrój - Wwa). Szybka zmiana kierowców na stacji pod Krakowem.
Na szczęście toaleta w autobusie była sprawna.
Kierowca nie zwraca uwagi, czy wszyscy pasażerowie dotarli do autokaru po 10 min postoju (Kraków). To był ???? jedyny "dłuższy" ???? postój na niemalże 8 h trasie.
Temperatura w autobusie zbyt wysoka (zima). Kierowca nie reaguje na sygnały, że większości pasażerom jest zbyt gorąco.
Pasażerowie czują się ignorowani, gdyż praktycznie brak kontaktu z firmą.
ZaletyPunktualność
WadyObsługa pasażera, brak dłuższych postojów
~Marek Kamila / 2025-01-28 16:37
Ocena: 1.00 / 5
Witam serdecznie i chciałabym podzielić się swoją opinią na temat podróży autobusem flixbus.
Nie mogę ocenić żadną podróż tym transportem ponieważ odkąd tylko zaczęłam podróżować flixbusem. Zawsze były problemy przyjazdu flixbuza na czas w porze nocnej
Ten autobus notorycznie miał opóźnienia lub też nie przyjeżdżał pod wskazany adres według rozkładu jazdy. Nie można nawet skontaktować się po godzinie 20:00 z infolinią co się dzieje z tym autobusem ponieważ infolinia czynna od poniedziałku do piątku do godziny 17:00. Kiedy zadzwoniłam następnego dnia na infolinie flixbus o wyjaśnienie dlaczego kierowca nie raczył pojawić się pod prawidłowy adres po pasażerów, twierdzono że kierowca zabrał wszystkich pasażerów. W dniu kiedy dzwoniłam na infolinie poinformowano mnie abym napisała do service@flixbus.de o wyjaśnienie sytuacji. Wszystkie dowody na temat tego zdarzenia wysłałam na e-maila lecz te dowody z lokalizacją nie pomogły i nie mogą zwrócić mi za bilet ponieważ kierowca był na przystanku i zabrał wszystkich pasażerów.
Dziwna jest ta sytuacja ponieważ będąc na przystanku od godziny 19:07 a podróż powrotną a przyjazd autobusu był wyznaczony na godzinę 20:15 nie opuszczałam przystanku czekając na jego przyjazd. Nawet wtedy kiedy dostawałam sygnały o opóźnieniu flixbusa czekałam dalej. Z bólem kręgosłupa czekałam cierpliwie i coraz bardziej nerwy brały górę bo ileż można marznąć i czekać na autobus, który notorycznie ma opóźnienia
Zaletyżadnych
Wadyodradzam wyjazdy flixbusem relacja GORZÓW SZCZECIN W GODZINACH WIECZORNYCH
PONIEWAŻ TEN AUTOBUS MA NOTORYCZNE OPÓŹNIENIA I NIE MOŻNA LICZYĆ NA TO IŻ DOJEDZIEMY NA CZAS DO SZCZECINA
~Sztefa / 2025-01-27 11:18
Ocena: 5.00 / 5
Przez Bytom Zabrze.LGTB Gliwice niech też coś jeździ z kagankiem oświaty.W końcu to poniemieckie jest.
~Miles / 2025-01-25 11:33
Ocena: 3.00 / 5
Flixbus to taki gimbus jest.No na trasy miedzynarodowe pod przygotówki muzułmańskie, judeochrześcijańskie, niemieckie.
ZaletyKlingenthal intstrumenty muzyczne.
WadyA dziwni są ostatnio opiniujący tak zwani pasażerowie w 15os podróżujący tj w pół pustym busie, że nie piszą że notorycznie nocne kursy są spóźnione godzine i tak caly tydzień
~Katarzyna / 2025-01-14 20:57
Ocena: 5.00 / 5
Już parę razy jechałam z Wrocławia do Neckarsulm linia 1326. Bardzo często trafiałam na Pana Mateusza i Panią (proszę wybaczyć ale nie pamiętam godności)
Chciałabym bardzo pochwalić Państwa kierujących bardzo wysoki poziom, podróż przebiega w bardzo miłej atmosferze. Podziękowania dla Pana Mateusza za czuwanie nad pasażerami przez całą trwającą podróż. ( szczególnie dla tych pasażerów co ściągają śmierdzące buty i wykładają na drugie fotele… u Pana Mateusza nie ma to prawa bytu )
Dużo dużo na plus.
Jestem pod wrażeniem jazdy Pani, żeby kobieta jeździła takimi gabarytami to coś niesamowitego. Płynna jazda, pełne skupienie na drodze po prostu super :)
Mam przyjemność jeździć też z innymi kierowcami na tej lini to są dwa światy.
Proszę o dodatkowe wynagrodzenie dla kierowców bo Mateusz i jego partnerka na to zasługują :)
ZaletyKierowcy
WadyW tym przejeździe żadnych
~Gosia / 2025-01-13 17:31
Ocena: 2.50 / 5
W dniu 12.01.2024 jechałam linią 1252 odcinek Lublin-Medyka odjazd z Lublina 12:55,niestety spotkała mnie przykra sytuacja ponieważ kierowca w autokarze zapowiadał przystanek w języku Rosyjskim.Jechałam wiele razy Flixbusem bardzo mi się firma podoba ale niestety ta przykra sytuacja bardzo mnie zniechęcała. Na odcinku od Rzeszowa do Medyki już była zmiana kierowców i podróż odrazu zrobiła się przyjemniejsza bo kierowca zapowiadał przystanki w języku Polskim. Podróżowałam z córką miejsca nasze 10C 10D. Chce też dodać, że schemat jazdy Lublin-Rzeszów nie można zaliczyć do najbezpieczniejszych przejazdów. Chciałabym aby firma przeprowadziła rozmowę z kierowcą i wykluczała takie sytuacje.
~Katrin / 2025-01-13 13:43
Ocena: 2.50 / 5
Kilkakrotnie podróżowałam autobusem flixbus.O ile podróż przebiega sprawnie tak cała reszta kontroli nad zachowaniem pasażerow mnie przeraża.
Ostatnio kierowca zabrał parę w sztok pijanych pasazerow, smrod w autobusie nie do wytrzymania.
W drodze powrotniej grupę azjatów w przepoconych ciuchach, ciamkajacych bo caly czas sos jedli
Czy nie ma kontroli nad pasażerami takiej klasy ?
Spędzamy w podrózy kilka godzin
A jak widać nie kazdy potrafi sie zachować.
Jakies standardy powinny obowiązywać.
~Ryszard / 2025-01-12 19:56
Ocena: 1.00 / 5
Firma o złej renomie kierowca chamski i arogancki chciałem kupić bilet u kierowcy nie mają telefonu ani katy płatniczej o pónocy wolał odjechać prawie pusty a mnie i obcokrajowca nie zabrał gratulacje powiniście już dawno pójść z torbami czego wam życzę
ZaletyBrak
WadyChamstwo i arogancja kierowców brak zrozumienia obcokrajowiec podsumowałto jednym zdaniem chamski naród i ma rację nawet nie próbowałem zaprzeczać
~Passagir N. / 2025-01-12 13:13
Ocena: 1.00 / 5
Podróżowałem 20.12.2024 Wrocław-Wilno, przesiadka w Warszawie. Autobus spóźnił się 70 minut. W Warszawie autobus transferowy nie czekał i odjechał! Widziałem tylko jego „ogon”. Był spóźniony. Nie da się opisać moich uczuć. W nocy, w obcym mieście..... Stresu się najadłem!!!
Dyspozytor na stacji powiedział, że nie może pomóc. We FlixBusie nie ma operatorów ani dyspozytorów!!!!
Ktoś poradził mi, żebym złapał autobus taksówką. Nie miałem wyboru. Taksówkarz zawiózł mnie na następny dworzec w Warszawie i policzył 170(!!!) euro. Podróż trwała około 5 minut. Za te pieniądze mógłbym polecieć samolotem!
Tak, dogoniłem autobus. Kierowcy nawet nie przeprosili.
Ta firma jest okropna! W autobusie nie ma stewardessy, nie ostrzegają o przystankach, nie sprawdzają obecności pasażerów!!!
Nie pierwszy raz podróżuję międzynarodowymi autobusami, ale nigdy nie spotkałam się z taką nieodpowiedzialnością ze strony firmy! Oczywiście można by ich pozwać za stres, którego doznałem i za straty finansowe. Ale w takiej sytuacji nie można od razu podejmować właściwych decyzji. Nie poprosiłem taksówkarza o paragon i nie ma dowodu wydanej kwoty.
Kategorycznie nie polecam korzystania z usług FlixBus!!!!
Przetłumaczono z DeepL.com (wersja darmowa)
Zaletynieobecny
WadyNieodpowiedzialność, zaniedbanie
~Roksana / 2025-01-09 20:05
Ocena: 1.00 / 5
09.01.25р.купила два білети на автобус з кракова до закопане на 19-30.автобус запізнився.шофер хам.не впускав до автобуса і хамським тоном вимагав за хвилину з’їсти і випити іду бо не пустить в автобус.були змушені викинути все.в який раз розчаровуюсь в цьому перевізнику.
Wadyхамське ставлення шоферів
~Małgorzata / 2025-01-09 09:11
Ocena: 1.00 / 5
Linia n1316 z Krakowa do Pragi, kupiłam bilet u kierowcy za 250 zł. Liczyłam na paragon czy jaki kolwiek bilet żebym mogła pokazać pracodawcy dowód na to żeby mi zwrócił za dojazd w delegację. Pan kierowca wziął ode mnie 250zl twierdząc że bilet przyjdzie na e mail ( ciekawe jakim cudem jak nawet moich danych nie spisał)
Logiczne to było że wziął kasę do kieszeni!!!
Dwóch starszych kierowców około 60 lat
~Marta / 2025-01-07 13:23
Ocena: 5.00 / 5
Dziś jechałam z Hagi busem o 8 45. Panowie kierowcy Darek i Roman. Uprzejmi, profesjonalni. Podróż z nimi była bardO miła i udana.
~Leszek / 2025-01-06 12:18
Ocena: 1.25 / 5
Dzień dobry.
22 grudnia 17:50 Genewa Trasa 802 AS Amsterdam Sloterdijk , z przesiadką docelowo do Szczecina , niestety nie miałem okazji dojechać. Po przybyciu na przystanek autobusowy w Gendawa w końcu podjechał autobus który był spóźniony 10 minut. Kierowca zeskanował mój bilet i udałem się na swoje miejsce , WYKUPIONE ZA DODATKOWĄ OPŁATĄ 29,99 zł PANORAMA . W celu wykupionego za dodatkową opłatę swojego miejsca , na danym miejscu znajdował się duży plecak. Wziąłem plecak w rękę przestawiłem na siedzenie obok. Po czym kierowca wrócił do autobusu , i do mnie z wielkimi pretensjami dlaczego ja przestawiłem jego plecak te miejsce jest jego. Spokojnie i wyraźnie wytłumaczyłem, że nie jest to jego miejsce , ponieważ wykupiłem te miejsce za dodatkową opłatą. Kierowca do mnie dalej z pretensjami że te miejsce jest jego I proszę się przesiąść tam gdzie są wolne miejsca. Po czym ja znowu spokojnie że się nie przesiądę ponieważ mam te miejsce wykupione. No to kierowca już dostał piany i mówi w takim razie dzwoni na policję. Oczywiście zadzwonił policja przyjechała po około 20 minutach , i wyprosiła mnie z autobusu , po czym autobus podjechał. Po dłuższej rozmowie z policjantami przyznali mi rację , jeżeli jest w systemie ,że miejsce można wykupić za dodatkową opłatą czyli te miejsce jest moje. FLIXBUS nie poczuwa się do winy , i za bilet nie zwrócił mi pieniędzy. Musiałem dokonać ponownej rezerwacji żeby dotrzeć do Szczecina , A co jakbym nie miał pieniędzy na koncie , bo różne są sytuacje w życiu, święta spędziłbym w Gendawie ,zamiast w Szczecinie. Odpowiedź Flixbus na złożenie reklamacji o zwrot kosztów.
Według informacji, które posiadamy w systemie, nie uszanował Pan przydzielonego przez kierowcę miejsca, w przypadku kiedy pasażer w widoczny sposób narusza bezpieczeństwo i samopoczucie innych pasażerów oraz kierowcy, może on zostać wyproszony z pojazdu. Nieuszanowałem przydzielonego przez kierowcę miejsca??????? Przecież ja miejsce miałem wykupione za dodatkową opłatą, naruszam w widoczny sposób bezpieczeństwo i samopoczucie innych pasażerów?????? Proszę mi wyjaśnić w jakim sposób ?????? Że chciałem zająć swoje miejsce za które zapłaciłem dodatkowe pieniądze???????? Muszę stwierdzić że zostałem oszukany, ukradziony z moich pieniędzy , już nie wspomnę o moich nerwach które przeszedłem. DLA MNIE FIRMA FIixBUS , tu złodzieje i oszuści. Oferują coś za co płacę, a w chwili końcowej zostałem jeszcze oskarżony o naruszenie bezpieczeństwa, i nie skorzystanie z przydzielonego miejsca przez kierowcę. POWTARZAM PO RAZ KOLEJNY FlixBus. Dla mnie jesteście złodziejami , i nie umiecie się przyznać do swojego błędu. Nigdy w życiu kolejnego doświadczenia z wami
ZaletyŻadne
WadyOszustwo
~Aga / 2025-01-04 20:27
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam FlixBusa gdyż mają przesiadki i powinni sprawdzać kierowcy czy wszyscy wsiadli do autobusu a jeśli nie to poczekać bo starsze osoby w przypadku jak moi rodzice którzy jechali teraz 3.01.2025 byli na przystanku bo się przesadzali z pierwszego do drugiego ale nie wiadomo jak to się stało że autobus odjechał bez nich i musieli spędzić 3 godziny czekając na następny po to mają telefony by się kontaktować ale jak widać kierowca miał to gdzieś nie wspomnę o zepsutej toalecie w autobusie masakra
~Pasażer / 2025-01-04 15:16
Ocena: 5.00 / 5
Polecam kierowców z Berlina do Warszawy. Kierowcy jechali z Flensburga a dnia wcześniejszego wrócili z Kopenhagi do Flensburga.
Kierowcy to dwaj bracia, bardzo kompetentni i mili. Sprzedawali kawę i kanapki na pokładzie to na duży plus. Myślę że FLIXBUS powinien im wysłać jakąś nagrodę w postaci torby lub nowej odzieży pracowniczej.
ZaletyKierowcy dwaj bracia z okolic Lublina czy gdzieś stamtąd.