Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 807 opinii

2.30 / 5

  • Poziom cen
    2.61
  • Oferta
    2.46
  • Jakość obsługi
    1.96
  • Wygoda
    2.24

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 41
  • ~Przemek / 2020-01-18 21:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie Polecam.Dzisiaj miałem przejazd z Wrocławia Główny do Halle.Bylem na przystanku 30min wcześniej na wyswietlaczu byl pokazany numer autokaru ktorym mialem jechac.Wyjazd planowany na godzine 16:20 ale nie przyjechal.Czekalem do 17:20 bo w aplikacji pokazywalo opóźnienie.Kilka minut później odswiezylem strone zobaczylem ze autobus jedzie w strone juz granicy (dalej czekam na tym peronie) zadzwonilem na infolinie i Pani mowi mi ze wyjechal planowo.Mowie jej ze jak moze wyjechac planowo skoro nawet go nie bylo a ona dalej twierdzi ze byl.Cale szczęście ze mam dowody czekania na autobus i godzine przybycia na peron z ktorego mialem wyjezdzac.NAPRAWDE NIE POLECAM!!!
  • ~Fasada / 2020-01-18 16:49
    Ocena: 1.00 / 5
    BRAK INFORMACJI O BUSIE!!

    Miałam jechać z Pragi do Katowic z przesiadką w Brnie. Będąc na miejscu jakieś 30 min przed odjazdem, szukałam informacji na temat stanowiska, na którym się ten autobus zatrzymuje. Pytałam kierowców, ale oni nie wiedzieli. I tak musiałam wrócić do kraju pociągiem, gdzie nie miałam rezerwacji i musiałam się tułać. NIE POLECAM!!!!!!!
    ZaletyBrak
  • ~Aga / 2020-01-17 22:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwie godziny czekania dziś 17.01.20 na lotnisku w Balicach, autobus nie przyjechał, najpierw był opóźniony 25 min a w momencie planowanego przyjazdu po prostu zniknął z apki. Nikt nie dał znać. Pierwszy i ostatni raz z Flixbusem.
  • ~Iwona / 2020-01-17 19:49
    Ocena: 1.25 / 5
    Podróży nie jestem w stanie ocenić, ponieważ nie odbyłam jej, pomimo posiadanych biletów. Zostałam wyproszona z autobusu,gdyż podróżowałam z małym psem. Wcześniej zostałam zapewniona przez kierowcę, że w firmie nie ma zakazu przewozu zwierząt, tylko wymagane jest zaświadczenie o szczepieniu i kaganiec.Pieniędzy nie odzyskałam, a wysyłany formularz to tylko ściema. Nikt na niego nie odpisuje. Na infolinię dodzwonić się nie można.Firma bardzo nieuczciwa. Jeśli już otrzyma kasę, to możemy o niej zapomnieć, nawet jeśli nie odbędziemy podróży nie z naszej winy.
    Wady Nie respektuje praw klienta
  • ~PBT / 2020-01-17 19:35
    Ocena: 3.00 / 5
    Bilety w tej chwili droższe o 1/2 niż z 3 lata temu. Trasy też są okrojone, nie ma np. Budapesztu. Dzisiaj tj. 17.01 autobus Zakopane-Rzeszów dojechał do Zakopanego 30min po czasie, a ze względu na porę roku nie jest za fajnie czekać prawie godzinę na autobus. Podczas czekania na przyjazd BRAK ŚLEDZENIA AUTOBUSU W APLIKACJI przez co nie wiadomo czy można gdzieś pójść w ciepłe miejsce czy trzeba czekać i ile. W trakcie trasy apka się przebudziła, opóźnienie wynosi teraz bagatela 2h. Nice...
    ZaletyCzysto, wygodnie, ładowarka, ciepło
    WadyDuże opóźnienie, aplikacja flixbusa raz działa raz brak sygnału (brak sygnału częściej niż działająca).
  • ~Justa / 2020-01-17 17:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Autobus na czas, bez opóźnień z winy przewoźnika. Czysto, autobus w super stanie. Informacje na bieżąco. Jestem zachwycona. Porzuciłam auto na długie trasy. No i tanio:)
    ZaletyWszystko!!!!
    WadyBrak
  • ~Agnieszka / 2020-01-17 12:18
    Ocena: 4.50 / 5
    Dwa razy w tygodniu jeżdżę z Warszawy do Wrocławia i spowrotem. Po przeczytaniu tych wszystkich opinii jakich się naczytalem że brudno, stare autobusy itd. Postanowiłamagni sprawdzić z samego rana w jakim stanie jest toaleta, było czysto, po dojechania do Sieradza noniestety ale zalana. Więc kochani pasażerowie zacznijcie sami dbać o czystość, a nie piszcie że jest brudno. Pozdrawiam kierowców tej Lini i dużo cierpliwosci
    ZaletyNa początku czysto, potem wiadomo bydło smieci
    WadyChyba brak
  • ~Bardzo zły / 2020-01-17 00:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie dno, na infolinię informują o tym że wszystkie bilety z lotniska są "open ticket" czyli możemy jechać kursem +/- 12h po przybyciu na przystanek kierowca nie chciał nas wpuścić na pokład autobusu po czym gdzieś zadzwonił i zamknął drzwi przed nosem czyste chamstwo i wprowadzanie klienta w błąd. Przez co jestem zmuszony czekać 10h na kolejnego busa tej wspaniałej firmy
    ZaletyŻadne
  • ~Marhewque / 2020-01-13 18:36
    Ocena: 4.50 / 5
    Autobus był na czas. Trasa mineła miło i przyjemnie. Jedyne minusy to kiepskie wi-fi i syf w toalecie a reszta ok.
  • ~Ada / 2020-01-13 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzedali mi bilet przez internet (trasa bytom - Kraków) na autobus którego nie było na razkładzie.
    Przyjechałam na dworzec na pół godziny przed czasem, czekam następne pół godziny, żadnej informacji, smsa czy maila od firmy flixbus. Zadzwoniłam do Warszawy, i pani mi powiedziała że mój autobus odjechał o godzinie 01 w nocy. Moja rezerwacja była na 11;25 w południe. Potem stwierdziła że to błąd w systemie. Dostałam następną rezerwację 4 godziny po zarezerwowanym czasie. Stałam popnad godzinę na przystanku. Styczeń, zimno, zmarzłam i się przeziębiłam, nie przyjechałam na umówione ważne spotkanie. To jakieś jaja które nie powinny mieć miejsca w dzisiejszych czasach.
    ZaletyNIE MA
    WadyBEZ KOMENTARZA
  • ~Dexa / 2020-01-12 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Rezygnowałam z biletu na podróż 29.12 i do dzisiaj (tj. 12.01) nie dostałam ani zwrotu pieniędzy ani vouchera. Chyba z powrotem przesiądę się na pociąg.
  • ~Angi / 2020-01-11 03:48
    Ocena: 2.75 / 5
    Łódź-Gdańsk(3.01.20)Autobus 30 m opóźniony. Zapłacone za rezerwację miejsce zajęte. Musiałam Panią przesadzić. Podróż ok. Całe szczęście mało przystanków i większość trasy pokonywana A1. Powrót Gdańsk-Łódź(06.01.20Super punktualnie
    Moje zarezerwowane miejsce odziwo wolne. Trochę malo miejsca między siedzeniami. W Toruniu postój 20 minut dla mnie fajnie jako palacza. Postój w Toruniu się przedłuży do ponad pół godziny
    Czekamy na drugiego kierowcę. Czas nadrobiony na A1 do 5 min spóźnienia
    ZaletyBezpieczeństwo, komfort jazdy, mili Kierowcyerowcy, czystość
    WadyOpóźnienie. Cena biletów,
  • ~Kasia / 2020-01-10 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo zawiodłam się po ostatniej (nie) podróży. Kupując bilet na flixbusa, oczekuję dobrze oznakowanego przystanku oraz autobusu, jak to zazwyczaj wygląda. Zakupiłam bilet na dzień 6.01 o 22:00 z Gdańska do Warszawy. Przyjechałam na dworzec PKS 20 min przed planowanym odjazdem. Peron 8, zielone oznaczenia flixbus. Razem ze mną czekały dwie osoby. Jedna kobieta z Warszawy i mężczyzna ze Szwecji nie rozumiejący języka polskiego. Jak się dowiedziałam, czekał od godziny na przystanku, gdyż nie udało mu się pojechać na pociągiem, dlatego kupił bilet na flixbusa. Pytał innego kierowcę flixbusa czy ma czekać w obecnym miejscu czyli na peronie 8. Kierowca poinformował go, że jest do właściwe miejsce. Godzina 21:50, orientujemy się, że zostało mało czasu do odjazdu, czeka nas tylko 3, co jest trochę dziwne, ale może przez wzgląd na późną godzinę i święto, nie było większego zainteresowania. Na peronie czeka na odjazd inny flixbus, jadący do Gdyni, postanowiliśmy zapytać czy wiadomo coś o autobusie w kierunku Warszawy. Obsługa informuje, że nic nie wiedzą, ale mamy czekać. Nie zastanawiając się dłużej, postanowiłam zadzwonić na infolinię. Ze względu na święto 3 Króli, infolinia nie działa (co jest wielkim nieporozumieniem, skoro autobusy kursują, to infolinia powinna być dostępna w godzinach kursów, czy to święto czy nie!F). Połączyłam się z zagraniczną obsługą. Tłumacząc sytuację, że jest już po czasie, czekamy na peronie, autobusu nie ma i chcemy dowiedzieć się co się dzieje. Pani informuje, że autobus nie ma gpsa i nie może zobaczyć gdzie się znajduje, ale spróbuje coś zrobić i oddzwoni za 10 min (nie oddzwoniła wcale). Godzina 22:20 podjeżdża kolejny flixbus, pytamy, kierowca mówi, że widział nasz autobus na postoju i miał jechać za nim, ale będzie opóźniony 15-20min. Czekamy. Po tym czasie nie ma żadnego autobusu. Dzwonię ponownie na infolinię i rozmawiam z obsługą po angielsku, bo inaczej nie ma opcji. Tłumaczę jeszcze raz sytuację, dowiaduję się, że nasz autobus nie jest typowym flixbusem, tylko jest z firmy współpracującej z flixem i dlatego nie ma gpsa, ale panie może mi podać 2 nr tel, na które mogę zadzwonić i próbować się czegoś dowiedzieć. Dzwonię pod podany nr cisza, dzownię pod drugi nr, tam nagrana reklama, ale pod koniec nagrania podany jest kolejny nr tel 503354300. Odbiera Pan, mówi, że zadzwoni do kierowcy i oddzwoni. Po 5 min, Pan dzwoni i mówi, że to nie jest flixbus tylko firma współpracująca i autokar jest czarny oraz odjeżdża gdzieś zza dworca pks, a nie z peronu 8, odjechał o czasie i on nic nie zrobi. Sytuacja wygląda tak, że jest godzina 23:30. Ja zdecydowałam się na podróż autokarem, gdyż miał być o 3:00 w Warszawie, gdzie pociągiem byłabym o 00:10, a o godzinie 6:40 miałam lot z Warszawy, dlatego wybrałam taki środek transportu. Pociągu nocnego nie było, blabla car też nie miał nic do zaoferowania, a ja musiałam być przed 5 na lotnisku w Warszawie. Ostatecznie poprosiłam rodzinę, aby zawieźli mnie i pozostałe 2 osoby samochodem. Patrząc na bilet faktycznie jest drobna informacja, że trasa Gdańsk-Lublin odjeżdża z innego miejsca, ale skoro tyle osób z obsługi flixbusa pytanych, mówiło, że czekamy w dobrym miejscu, to nie przyszło nam do głowy, że może być inaczej, dlatego też zdaję sobie sprawę, że nie mam prawa ubiegać się o zwrot za bilet. Chore jest tylko to, że wysyłając tyle maili z badziewnymi informacjami, nie ma informacji, aby zjawić się w innym miejscu i nie pomylić zielonego autobusu z czarnym. Dodam jeszcze, że pisałam na facebooku to firmy, a odpowiedź dostałam nad ranem, więc raczej już na nic nieprzydatny kontakt. Było mi szkoda chłopaka, ze Szwecji, który wcześniej pomylił pociągi, a następnie czekając na autokar, też nie udało mu się nim dojechać. Zdezorientowany, nic nie wiedział. Gdyby to była starsza osoba, też nie poradziłaby sobie w obcym mieście w środku nocy. Finalnie, zdążyłam dojechać samochodem o 4:30 na lotnisko, czyli 2h przed odlotem. Ta podróż była dla mnie bardzo stresująca i męcząca. Mój brat wracał w środku nocy ponownie z Warszawy do Gdańska, co było bardzo niebezpieczne i dlatego po takich doświadczeniach z tą firmą, czy też firmą, z którą współpracuje flixbus, nie mam przyjemności więcej korzystać z usług transportowych. Czasem warto poczekać trochę dłużej jadąc pociągiem, ale mając pewność skąd odjeżdża.
    Wadyjw
  • ~Teg / 2020-01-10 11:59
    Ocena: 2.50 / 5
    Po ponad 3godzinnym opóźnienia autobusu nie dostałem zwrotu nawet złotówki a obsługa mnie zbywala, ze nic mi sie nie należy. To juz pkp lepiej zdecydowanie podchodzi do tematu. Nie widziałem jeszcze połączeń za 1zł czym sie chwalili.
  • ~MP / 2020-01-09 22:06
    Ocena: 4.25 / 5
    podróżuję flixbusem, godziny dogodne, bez przesiadek. mila obsługa, wszystko na czas ale co dobre szybko się konczy. od 1,01,2020 zmieniono godz odjazdu z warszawy do grudziadza i jeszcze przesiadki, dłuższe godz przejazdu. nie dobrze. i ceny wzrosły.
  • ~Hulk / 2020-01-08 23:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Do wszystkich niezadowolonych
    Macie zawsze źle smród, zimno/ciepło niewygodnie itp. Zastanówcie się dlaczego jest syf w autobusie ano dlatego że sami to robicie zacznijcie po sobie sprzątać zacznijcie szanować innych A szczególnie kierowcę bo nie jest waszym sługą jak macie problem zróbcie prawo jazdy na autobus i do roboty zobaczycie jaki to stres i odpowiedzialność. Ciągle marudzacy pasażerowie o wszystko inni kierowcy na drodze którzy też mają gdzieś innych i wymuszają pchają się zjeżdżają drogę itp A kierowca autobusu musi z tym wszystki się zmierzyć A potem jeszcze wraca do domu i kolejne zadanie dzieci żona choroby itp przestańcie być egoistami DRAMAT ps. A kobieta to niedogodzi wszędzie macie problem jak się n8eda płacić gotówka u kierowcy to się nie da takie zasady ma Flix bus jak ktoś siedzi na twoim miejscu to sobie załatw z tym co na nim siedzi A nie do kierowcy pretensje w domu umiecie wywierać wydzierac gębę o wszystko. Kierowca ma mieć spokój A nie ciągle stresy z każdej strony bo w jego rękach jest wasze życie
  • ~Brak / 2020-01-08 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka!Firma "nie daj się".Z dnia na dzień zmieniają rozkład jazdy,a na zwrot kosztów za bilety mam czekać przeszło dwa tygodnie a przecież muszę zarezerwować sobię nowe bilety a nie mam kasy,ale na pewno nie w Flixbusie!!!
    ZaletyBrak
    WadyNaciągacze
  • ~Nie zadowolony klient / 2020-01-08 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda oszustów i naciagaczy. Z godziny na godzinę zmieniają rozkład jazdy. Możliwości na odzyskanie pieniędzy za bilety graniczy z cudem. Dodatkowo Pani z infolinii bardzo nie zorientowana w swojej pracy i w odpowiedziach na pytanie dlaczego godziny przejazdu zostały zmienione pogrąża swoją osobę jak i całą tą zasyfiałą firmę. Serdecznie nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo
  • ~Mariola / 2020-01-08 07:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Flixbus zwariował z cenami, oszaleli, prawie 40 zł za kurs Opole-Zabrze. Jako student nie stać mnie na takie ceny. W reklamach piękne ceny, z tym, że nie wiem dla kogo?, bo godziny zupełnie niedostosowane dla pracujących i studiujących. Ekonomika zmusiła mnie zmienić dojazdy na PKP za 11zł w jedną stronę.
    ZaletyWygoda w autobusach
    WadyCeny, kultura kierowców
  • ~Marek / 2020-01-07 08:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurs 2019/10/12 godz 11:25 z lotniska Kraków Balice do Bielska Białej .
    Kierowca wulgarny, obskurny , niegrzeczny dla pasażerów i nie bezpieczny na drodze!
    Na moją prośbę by zmniejszył temperaturę obscesowo burknął, że jest chory i tego nie zrobi?! Zero kultury w rozmowach z pasażerami i dodatkowo całą drogę rozmawiał głośno z kimś przez telefon przeklinając i wyśmiewając innych kierowców na drodze. Notoryczne przekraczanie prędkości i wyprzedzanie pod górę na wąskiej drodze! Polecam właścicielom FlixBus wysłanie kierowców na kurs do Szwecji , czy innego kraju skandynawskiego by zobaczyli jak powinien zachowywać się kierowca autokaru na drodze i wobec pasażerów .
    ZaletyCena
    WadyKierowca
strona 1 z 41
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1267
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 807
NeoBus
Ocena: 2.68, ilość opinii: 359
Szwagropol
Ocena: 1.97, ilość opinii: 136
PKS Polonus
Ocena: 1.95, ilość opinii: 133
Voyager Transport
Ocena: 2.21, ilość opinii: 123
mBank
Ocena: 1.93, ilość opinii: 647
ITAKA
Ocena: 2.76, ilość opinii: 340
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 328
Netflix
Ocena: 2.65, ilość opinii: 199
nju mobile
Ocena: 3.13, ilość opinii: 144
Virgin Mobile
Ocena: 2.53, ilość opinii: 114