Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 963 opinii

2.27 / 5

  • Poziom cen
    2.59
  • Oferta
    2.43
  • Jakość obsługi
    1.93
  • Wygoda
    2.23

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 49
  • ~wiepap / 2021-01-04 16:51
    Ocena: 1.75 / 5
    Poziom cen: w moim przypadku , os. niepełnosprawna ceny u wszystkich przewoźników się wiele nie różnią (2* gwiazdki )
    Oferta: też 2* , może jest na pozór dobra - ale zmieniają ją często na złą , odwołania kursów i rezerwowanych miejsc.
    Jakość obsługi 2* , okropna obsługa klienta zamawiającego przejazdy , dają vouchery ale to nie rekompensuje poniesionych strat w związku z powiązanymi innymi środkami komunikacji jak pociągi ,samoloty itp. należy wszystkie dokonane rezerwacje zmieniać przebukować - OKROPNE .
    Wygoda : również źle , daję 1 * Zakupione miejsca na galeriach ( przód ) zmieniają na inne wolne siedzenia - WSTYD.
    Dlatego będziemy się starać o zmianę przewoźnika aby nie ponosić dodatkowych strat i KŁOPOTÓW .

    Nie polecam .
    ZaletyżADNE
    Wadyopisane powyżej - same Wady
  • ~Marta / 2021-01-04 16:30
    Ocena: 1.25 / 5
    Kupiłam bilet dużo wczesniej, żeby zapłacić mniejszą cenę. Flixbus anuluje często przejazdy, przez co trzeba kupić bilet za 50% większą cenę, a następnie jak się chce uzyskać zwrot kwoty z anulowanego przejazdu, to nie chcą zwrócić tylko wciskają vouchery. Ponadto nie były przestrzegane zadne zasady dystansu, ludzie siedzieli obok siebie, a gdy były wolne miejsca na przodzie to kierowca się wydzierał, że nie wolno tam siedzieć, tylko musieliśmy siedzieć na końcu wszyscy ściśnięci. Firma pełna krętaczy i naciągaczy. Szczerze odradzam.
    WadyNie zwracają pieniędzy za anulowane przez nich przejazdy
  • ~b / 2021-01-04 16:22
    Ocena: 2.00 / 5
    W czasie pandemii w ogóle nie są egzekwowane maseczki, obsługa również ich nie nosi. Prawie wsystkie miejsca są zajęte wbrew zapewnieniom na stronie busa o połowie miejsc wolnych by zachować bezpieczeństwo podczas pandemii.
    ZaletyDuża oferta połączeń, w miarę punktualna trasa
    WadyBrak utrzymywania bezpieczeństwa i higieny podczas pandemii, fałszywe informacje dotyczące środków zapobiegawczych na stronie, brud
  • ~Grzegorz / 2020-11-20 18:21
    Ocena: 1.50 / 5
    Wyjazd z niepełnosprawnym dzieckiem na zaplanowane badania do Krakowa. Autobus nie przyjechał. Pomimo złożenia reklamacji nie zwrócono środków finansowych.Odpowiedź od firmy podpisywane tylko imieniem i tylko elektronicznie. Na prośbę wysłania pisemnej odpowiedzi, na złożoną reklamację odpowiedź nie bo nie wysyłamy.
    Zalety- Siatka połączeń
    Wady- Niewykonanie usługi
    - Brak zwrotu środków
    - Podejście do klienta z poprzedniej epoki
  • ~Żaneta M / 2020-11-05 09:55
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam! Oszukują! Nie oddają pieniędzy! Nie dbają o bezpieczeństwo!
    Zaletyjeździ nocą
    Wadybrak masek u kierowców
    nie zwracają środków za przejazdy, które się nie odbyły
    brak kontaktu z obsługa telefonicznie
    brak rzetelnych odpowiedzi mailowo
  • ~Patrasss / 2020-10-24 09:14
    Ocena: 2.50 / 5
    Pani za jierownoca pol dogi z kwidzyna do bydgoszczy rozmawiala przez telefon kierujac jedna reka 24.10.2020.bardzo slabe to bylo naprawde.pogod nie ciekawa bo duze zamglenie
  • ~axerdz / 2020-10-20 19:12
    Ocena: 3.25 / 5
    Flixbus jest okej, kiedy wszystko działa. Zakup biletu, wydruk lub zapis w telefonie i ruszamy w drogę. Bomba.
    Gorzej, kiedy pojawia się problem. W trakcie jednego wyjazdu Flixbus zawalił dwukrotnie (łącznie 4 przejazdy, z czego 2 się nie odbyły). W tym przypadku nikt nie wiedział, co dzieje się z autobusem: ani obsługa dworca, ani załogi innych Flixów przewijających się przez parking. Na stronie operatora (gdzie teoretycznie można podglądać trasę w czasie rzeczywistym) danej linii nie było w ogóle.
    Złożyłem reklamację, pozostała bez odzewu, przez covid miałem inne rzeczy na głowie i teraz nawet nie mam ochoty na interakcję z kimkolwiek spod znaku zielonego autobusu.
    Polecam ludziom, którzy są w czepku urodzeni i nie spotykają ich takie rzeczy oraz tym, którzy lubią niespodziewane przygody. Stanowczo odradzam tym, którzy cenią swoje pieniądze, czas i przede wszystkim reputację swoich potencjalnych zleceniobiorców.
    Zalety- konkurencyjne ceny
    - połączenia są dobrą alternatywą dla połączeń kolejowych, a czasem funkcjonują tam gdzie pociągi nie docierają
    Wady- w przypadku problemów brak kontaktu z obsługą, zarówno w momencie zaistnienia sytuacji jak i po
  • ~Kasiaaa / 2020-10-13 12:30
    Ocena: 3.00 / 5
    25.09 jechałam autokarem z Paryża do Warszawy. Na stronie www FLIXBUS była informacja, że autokar będzie miał połowę obłożenia, czyli 1 osoba na 2 miejsca. Jak wsiadaliśmy w Paryżu było ok. Na przystanku we Frankfurcie wsiadło tyle osób, że cały autokar był pełen aż do Warszawy.
    Beznadzieja
  • ~Niezadowolony pasażer / 2020-10-11 12:15
    Ocena: 1.75 / 5
    Autobus spóźnił się pół godziny. Następnie kierowcy umyślnie zaparkowali na końcu ulicy (powinni na początku, przy przystanku), żebyśmy musieli do nich maszerować w środku nocy. Jazda była katorżnicza. Kierowcy krzyczeli, podrywali w wulgarny sposób pasażerkę i częstokroć powtarzali, że: "W dupie mamy pasażerów!". Polski Bus oferował wspaniałe usługi w porównaniu do tego chłamu.
  • ~Bozena / 2020-10-11 11:27
    Ocena: 5.00 / 5
    To byla moja pierwsza podróż z firmą Flixbus. Jestem bardzo milo zaskoczona (tym bardziej ze po przeczytaniu opini nie mialam dobrego nastawienia). Podróż spokojna i bezpieczna, autobus czysty, kierowcy bardzo uprzejmi,informowali przez mikrofon o przystankach. Napewno skorzystam i będę polecać dalej. (N1311 pełna perfekcja linia Bielsko-Biała -Torun i z powrotem).Pozdrawiam.
  • ~Janusz / 2020-10-08 16:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam dzwonie dzisiaj do firma jadyny numer to alarmowy,mowie pani ze to jedna linia gdzie mozna sie dzwonic czyli alarmowy telefon odebrany po ok 10 min. potem sie pytam babki czy firma do danej miejscowosci jezdzi i na jaka ulicy, odp. To jest numer alarmowy i nie moge udzielic odpowiedzi po 15 min. Potem sie jej pytam jaki to numer alarmowy jak pani dalej ze mna gada a jakby byl wypadek to po tych wszystkich 15 minutach gadki byloby nieszczescie a ta w dobry humorze to jest numer alarmowy. Rezygnuje nie polecam.
    ZaletyBrak
  • ~Yrw8w82 / 2020-10-07 21:19
    Ocena: 4.50 / 5
    Jechalem z wroclwia do krakowa i zarezerwowalem miejsce z przodu u gory. Na moim miejscu siedział facet który niezarezerwowal tam miejsca. Byli to Ukraińcy którzy w ogóle nie chcieli s stamtąd się przesiąść mimo że to nie było ich miejsca.Ludzoe zajmują niewłaściwe miejsca. Niektórzy kierowcy zwracaja uwagę na zajmowane przez ludzi miejsca A niektórzy mają to gdzieś
    ZaletyKomfortowy autokar
    WadyBrak czujności pod względem rezerwacji miejsc
  • ~Sara / 2020-10-06 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze! Kupiłam bilet na ich stronie, kasę pobrały , a biletu brak. Infolinia nie odppwiada , moje e-mail idą do spamu.
  • ~Ola / 2020-10-05 20:21
    Ocena: 1.25 / 5
    30 minut postoju bez jakiejkolwiek informacji wyjaśniającej od kierowcy, brak jakiejkolwiek rekompensaty.
    WadyOpóźnienia
  • ~Moon / 2020-10-05 15:30
    Ocena: 2.25 / 5
    Bardzo częste opóźnienia trwające nawet półtorej godziny.
    WadyOgromne opóźnienia
  • ~Miroslaw / 2020-10-01 17:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamawiam kurs tam i ma powrót ,no i piszą że mają dużo pracy i nie wiedzą ile zapłaciłem za bilet i tego rodzaju bzdety.Mija miesiąc i nie ma żadnej info o zwrocie pieniędzy za odwołany kurs.Jest to wyjątkowe lekceważeni klientami.A ja myślałem że jak to mniemieckie firma to będzie gut.. a to jak widać jest mniemieckie dno.
  • ~Anna / 2020-09-29 19:53
    Ocena: 2.75 / 5
    Po raz pierwszy jechałam Flixbusem we na początku września tego roku. Wsiadałam na dworcu PKS we Wrocławiu i moja niedługa dwugodzinna podróż zakończyła się w Polanicy Zdroju. Autobus jadący z Warszawy przyjechał punktualnie, a na miejsce również dotarł planowy. Było sporo pasażerów więc wypakowywanie bagaży trochę trwało. Wiedząc gdzie jadą pasażerowie kierowcy nie wpadli na prosty pomysł by bagaże pasażerów wysiadających jak ja w Polanicy wstawić do łuku bagażowego na końcu. Na przystanku w Polanicy wysiadało kilku pasażerów więc zaczęło się losowe "wyławianie" walizek i przerzucanie ich przez zdenerwowanych kierowców. Możne było przecież prozmieścić bagaż wg docelowych miejscowości. Co mnie zastanawia to brak pokwitowań dla pasażerów przy wstawianiu walizek przed podrózą, a przy wydawaniu ich w docelowej miejscowości wskazywaniu palcem kierowcy, że ta to jest moja waliza. Coś tu nie tak. Kolejna sprawa to brak przestrzegania obowiązujących przepisów sanitarnych przez kierowców (obaj przyjmowali pasażerów na pokład bez masek). Przed odjazdem jeden z kierowców pofatygował się przejść między pasażerami nie po to by przypomnieć o obowiązku zakrywania ust i nosa lecz by pouczyć pasażerów by nic nie wkładać do siatek przy siedzeniach, bo te się uszkadzają. Autobus był w 3/4 zapełniony, a z połowa pasażerów siedziała z odsłoniętymi ustami i nosami.
    ZaletyByło punktualnie
    WadyBrak dystansu i przestrzegania przepisów z powodu pandemii, zamieszanie z bagażem
  • ~Dan / 2020-09-23 20:02
    Ocena: 1.50 / 5
    They don’t follow sanitary restrictions and check wearing masks in the bus ! Everyone is coughing with no mask. Their air conditioning is not working. More over they had 1:30 h delay with no prior notice and sms. I won’t take this carrier anymore unless I have no more choice
  • ~FB / 2020-09-23 19:57
    Ocena: 2.75 / 5
    I traveled recently. Most of the passengers weren't wearing masks and air conditioning unit didn't work or adjust properly so the air inside was warm and stuffy. Such a poor regulation for Covid-19 time
  • ~Margaret / 2020-09-23 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Stosunkowo często podróżuje FlixBusem ale w dniu dzisiejszym to już Panowie Kierowcy przeszli samych siebie. Autobus linia Warszawa-Paryż godz. 14.00 podstawiony zaledwie 10 min. przed odjazdem a potem pośpiech, krzyki na pasażerów aby zachować dystans, zamykanie drzwi, wstrzymywanie odprawy, a Pan (niesympatyczny, niski blondyn) zachowuje się jakby był pilotem boeninga, a nie autobusu. Krzyki na peronie, a w autobusie wszystkie miejsca zajęte i nikt już nie mówi o dystansie. Nigdy do tej pory nie spotkałam tak niekulturalnego kierowcy. Masz zły dzień nie wsiadaj za kierownicę... Z takim nerwowym i nie kulturalnym człowiekiem trudno czuć się bezpiecznie, a podróż jeszcze przed jej rozpoczęciem trudno uznać za przyjemną. Ostatnio podróżowałam linią Hoper i teraz już mam pewność, że kolejna podróż z tym Przewoźnikiem. A to co dzieje się we Flixie to od kilku miesięcy dramat. A propos reklamacji też mija się to z celem bo nie odpowiadają na nie. Z nutą żalu wspominam podróże Polskim Busem. We Flixie wszystko szło słabo od początku... Brak obsługi bagażowej, punktualność, a teraz jeszcze krzyczący kierowcy. To niewątpliwie mój ostatni raz z Flix Busem. ????
    ZaletyBrak
    WadyNie punktualność, naganne zachowanie kierowcy, tłok
strona 1 z 49
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1375
Flixbus
Ocena: 2.27, ilość opinii: 963
NeoBus
Ocena: 2.70, ilość opinii: 413
Szwagropol
Ocena: 2.02, ilość opinii: 156
PKS Polonus
Ocena: 2.05, ilość opinii: 144
Voyager Transport
Ocena: 2.19, ilość opinii: 136
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2540
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2274
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 2155
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1943
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1060
Play
Ocena: 1.49, ilość opinii: 1031