Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 1727 opinii

2.20 / 5

  • Poziom cen
    2.49
  • Oferta
    2.36
  • Jakość obsługi
    1.86
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 87
  • ~Igor / 2022-10-04 17:34
    Ocena: 1.50 / 5
    Autobus spóźnił się ponad 3 godziny, zero informacji na infolinii odnośnie kiedy autobus dojedzie i czy w ogóle dojedzie. Infolinia nia ma możliwości kontaktu z kierowcami co jest totalną kpiną. Przyjechał podsdstawiony autobus bez gniazdek, wifi. Po napisaniu reklamacji i zwrotu kosztów, odpisali ,że usługa została wykonana wiec o zadnej rekompensacie nie ma mowy. Pierwszy i ostatni raz Totalna KPINA z klientów !
  • ~Kita9314 / 2022-10-04 08:54
    Ocena: 2.25 / 5
    Generalnie jeden z tańszych przewoźników przez co chyba nie można za wiele wymagać. Obsługa często fatalna, strona internetowa nie aktualizowana, problem ze znalezieniem ważnych informacji, na infolinii siedzą osoby niemiłe i pretensjonalne, a załatwienie czegoś w sposób godny człowieka graniczy z cudem
    ZaletyCeny biletów
    WadyZa dużo by wymieniać
  • ~Pasażerka / 2022-10-02 09:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Dziś jechałam na trasie Warszawa- Monachium. Gdyby to połączenie było pół godziny wcześniej zdążyłabym na przesiadkę. A teraz muszę siedzieć na dworcu 3,5 godziny i czekać na kolejne połączenie. Polecam przesunąć godzinę wyjazdu Polski.
    Poza tym brak kontroli nad bagażem. Żaden z kierowców nie sprawdza czy na pewno każdy bierze swój bagaż.
    ZaletyPunktualność
    WadyPoziom bezpieczeństwa, brak komunikacji z klientem
  • ~Co cie to / 2022-10-01 07:08
    Ocena: 1.25 / 5
    Na planowany odjazd pare minut przed zostal odwolany sram na was
  • ~Rafal / 2022-09-29 21:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziękuję za obsługę klienta który miał wykupiony bilet do Wrocławia, stwierdzili, że jest pod wpływem alkoholu nie badając go alkomatem.
  • ~Michał / 2022-09-29 19:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Podróż wyjątkowo nieprzyjemna. Obsługa hamska
  • ~Joanna / 2022-09-29 12:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Podróż bardzo nieprzyjemna, żadnego poczucia bezpieczeństwa, pełno jakichś dziwnych typów z dziwnymi bagażami, zero kontroli, kierowcę nic nie obchodzi. Do bagażnika każdy może włożyć co chce, każdy może sobie wyjąc dowolny bagaż. Pomimo, ze zapłaciłam za wybór miejsca, i tak jakiś opalony pan mi je zajął i nie chciał ustąpić, a kierowca powiedział, żebym usiadła tam, gdzie jest wolne.
    Jeśli ktoś nie musi, niech tym nie jeździ.
    Zaletyw miarę dużo kursow
    WadyZero poczucia bezpieczeństwa, zero komfortu, nawet na minimalnym poziomie
  • ~Pablo / 2022-09-27 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    W tej firmie pracuja chyba debile, wysylaja smsy ze autobus spozniony o ponad pol godziny, a nastepnie przyjezdza dwie minuty spozniony i odjezdza 3 min po planowym czasie ... Przez xo nie zabralem sie
  • ~Ja / 2022-09-26 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Trasa Gdynia- Warszawa. Autobus nie pojawił się na wskazanym przystanku. Z kolei po 5 min opóźnieniu i wykonanym tel na infolinie Pani poinformowała ze widzi autobus na radarze kierujący się w stronę Gdańska!! Kpina! Otrzymałam informacje o rzekomym zwrocie pieniędzy w ciągu 7 dni. Ostatni raz jakakolwiek styczność z ta firma. Nie polecam.
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~Grzegorz / 2022-09-26 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 2 lat nie zwracają pieniędzy za anulowanie kursu autobusu. Zamiast pieniędzy dostałem vouchery na inny przejazd ale nie wykorzystane przeze mnie.
  • ~Agata / 2022-09-26 03:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Jadę dzisiaj na trasie Berlin-Gdansk kurs nocny.Obsluga nie podała ogólnej informacji dla pasażerów o możliwości korzystania z toalety ale za to Pan z obsługi sprawdzający bilety co chwilę każdego budzi mówiąc mu jak siedzieć. Komentując: ,,To nie jest Wagon sypialny" U większości osób siedzenie obok jest wolne. Nie można nawet rozłożyć siedzenia i przesiąść się na to miejsce obok by nie zakłócać spokoju osobie siedzącej za mną. Po prostu trzeba siedzieć na baczność.
    Cena biletow przy zakupie była dla mnie nie zrozumiała. Jak można dawać wyższa cenę na krótsza trasę a tańsza na dłuższą. Przykład z Berlina do Gdańska Główny bilet kosztował 159zl a do Gdańsk Hala Oliwa 1990zl
    WadyBardzo zła obsługa
  • ~Iwona / 2022-09-26 02:55
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam.
    Jechałam dzisiaj na trasie Berlin Łódź. Rejs nr 1323. Wszystko w najlepszym porządku. Obsługa, kierowcy super profesjonalni z jak najlepszą dbalascia o klienta i komfort jazdy. Reprezentują ta Firmę z klasą i profesjonalizmem. Wszystko o czasie w zgodzie z przepisami Unijnymi. Pogratulować pracowników Firmie.
    Na pewno po raz następny skorzystam z oferty Firmy i polece ja znajomym.. Tanio, komfortowo, na czas i z dbałością o klienta.
    Pozdrawiam
    Iwona
    ZaletyTanio, profesjonalnie, komfortowo..
    WadyBrak
  • ~ArturH. / 2022-09-26 01:16
    Ocena: 1.50 / 5
    Dwa przejazdy: Szczecin - Berlin i cztery dni później Berlin - Szczecin. Brak klimatyzacji i wentylacji to chyba najbardziej dotkliwy problem na trasie. Autokar prawie cały pel n i nie można obniżyć temperatury lub włączyć nawiewu. Za te pieniądze kompletnie nie warto. Lepiej pojechać DB ze Szczecina.
    ZaletyAutokar przykechał
    WadyBrak wentylacji i klimatyzacji, brak możliwości podłączenia ładowarki
  • ~Monik / 2022-09-24 22:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj miałem wyjazd 24.09.2022 z Duisburga o 19.35 ale autobus nie przyjechał, na szczęście jadąc autem złapaliśmy go w Bochum.
    Na pytanie czemu nie byli w Duisburg Kierowcy w beszczelny sposób zaczeli cyganić że byli i nie chcieli dalej rozmawiać.
    ZaletyŻadnych
    WadyZa dużo pisania
  • ~Karolina / 2022-09-24 16:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja jestem bardzo zadowolona. W ciągu 4 dni jechałam z Flixbusem 3 razy. Wszystkie trasy bez opóźnienia. Kierowcy bardzo mili. Cała podróż bezpieczna.
    ZaletyCena biletu, mili kierowcy, bezpieczeństwo, punktualność.
  • ~WZ / 2022-09-24 01:02
    Ocena: 1.00 / 5
    2h opóźnienia bez żadnej informacji. Przepraszam, była informacja o 16 minutach. Bus relacja Łódź Fabryczna - Warszawa Zachodnia 24.09.2022
  • ~Fiona / 2022-09-23 21:30
    Ocena: 3.50 / 5
    23.09.2022 jadąc z Krakowa do Szczecina (10h w ciągłej podróży) kierowca nie pozwolił wyjść z autobusu nawet na chwilę aby rozprostować zdrętwiałe nogi ,tłumacząc, że cyt"40 osób nie będzie czekało" w Zielonej Górze będzie parę minut.... Po 8 godzinach siedzenia!!! BRAWO!!!! Tylko, że z tych 40 tu osob parę tylko przejechało cały odcinek,dosiadali po drodze lub wysiedli. Chce podkreślić,że obaj Panowie kierowcy nie sympatyczni i nie mili odnoszący się podniesionym tonem do pasażerów.
    Zalety Podróż z punktu A do B
    Bez szukania innych połączeń aby dotrzeć do celu.
    Wady Brak parominutowych pauza na przystankach dla pasażerów!
  • ~Olena / 2022-09-22 21:03
    Ocena: 1.50 / 5
    Odbieram starszą osobę, jadącą z zagranicy. W środku trasy tracę kontakt telefoniczny. Autobus spóźnia się. Najpierw cieszę się że na stronie jest podana dokładna info. Cierpliwie czekam. Autobusu nie ma. Po ponad 20 minutach zaczynam się niepokoić. Na stronie brak aktualizacji. Na czacie bez numeru rezerwacji nie podają informacji co jest z autobusem ( powołują się na RODO). Mam skan biletu, ale numer nieczytelny - który mógł pomyśleć że żeby dowiedzieć się o opóźnieniu muszę go mieć.
    To samo na infolinii (NB!) o g 20:00 tylko po angielsku. Czy iść na Policję czy biegać szukać... Może przyjechali ale stoi gdzie indziej.W końcu dostaje SMS od innego pasażera że stoją w korku. I to cała tajemnica o której przewoźnik nie mógł poinformować. Porażka
  • ~klientka / 2022-09-22 20:47
    Ocena: 4.50 / 5
    Jestem bardzo pozytywnie zadowolona. Bez żadnych opóźnień, autobus wygodny, kierowca pomocny, uśmiechnięty. Trasa Lublin-Katowice 22.09.2022
  • ~Agnieszka / 2022-09-22 16:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej. Teoretycznie możliwa jest bezpłatna anulacja biletów ( tak piszą). W praktyce marnuje się popołudnie, bo najpierw system twierdzi, że nie ma takiej rezerwacji, a potem zamiast zwrotu środków wystawia voucher, którego w ogóle się nie chce. I koszmarny kontakt z obsługą. Nikt nie odpowiada na czasie, maile przychodzą w jakimś przedziwnym języku...
strona 1 z 87
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.76, ilość opinii: 3244
Flixbus
Ocena: 2.20, ilość opinii: 1727
NeoBus
Ocena: 2.62, ilość opinii: 552
Sindbad
Ocena: 2.28, ilość opinii: 329
Szwagropol
Ocena: 2.02, ilość opinii: 242
PKS Polonus
Ocena: 2.06, ilość opinii: 195
VECTRA
Ocena: 1.66, ilość opinii: 3201
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.07, ilość opinii: 2924
UPC Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2714
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2633
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2516
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2473