Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 850 opinii

2.30 / 5

  • Poziom cen
    2.62
  • Oferta
    2.46
  • Jakość obsługi
    1.97
  • Wygoda
    2.25

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 43
  • ~Xenia / 2020-02-25 16:34
    Ocena: 1.67 / 5
    To jest skandal kierowca wyrzucił kobietę z rakiem. Nie chciała się przesiąść na inne miejsce które odstąpił jej jakiś Pan. Źle się czuła. Miała bilet co za różnica. Kierowca wezwał policję. Czegoś takiego jeszcze nie widziałam. Nigdy, nigdy więcej nie wsiądę do tego autobusu. Zatrudniają gościa, który postawi na swoim a kobietę po chemii zostawi na dworcu.
    WadyChamski kierowca
  • ~Niezadowolona / 2020-02-22 10:19
    Ocena: 1.75 / 5
    Niekompetentni pracownicy, nawet nie wiedzą,że zmieniły się zasady wystawiania faktur. Pan sprzedający bilety pomimo moich usilnych próśb nie wprowadził nipu do paragonu co spowodowało brak możliwości wystawienia faktury a co za tym idzie zostałam obciążona kosztami służbowej podróży.
  • ~Pepe swąd / 2020-02-22 01:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma wprowadza w błąd klientów. Jechałem służbowo ich autobusami i jeszcze przed samą rezerwacją wysłałem zapytanie jak dostać fakturę VAT na pracodawcę, gdyż na ich stronie nie ma możliwości wygenerowania prawidłowego dokumentu, ani podania numeru NIP. Otrzymałem instrukcję jak postąpić i wg niej wystosowałem prośbę o faktury. Czekałem na odpowiedź miesiąc i mimo ich zobowiązania się do wystawienia faktury dostałem odpowiedź odmowną na podstawie znowelizowanej ustawy o VAT... to są zwyczajni oszuści i tyle.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Kasia / 2020-02-21 10:58
    Ocena: 2.75 / 5
    Niestety rozczarowanie Flixbus... Autobus 057 odjechał z górnej płyty lotniska Tegel, a czekaliśmy na dolnej ponieważ przystanek do tej pory tam był, cóż to nie pierwsza wpadka, ząglują sobie przystankami jak chcą,a w dodatku kierowca mając telefon do nas, a jechało nas 9 osób nawet nie zadzwonił, nie wpływa to pozytywnie na klienta, po 24 hw podróży życie uratowała nam konkurencja PKS, ale musieliśmy kupić nowe bilety
  • ~Arkasz / 2020-02-21 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia !!!
    OSTRZERZENIE!!!

    Nigdy nie możesz być pewnym czy kierowca przyjedzie na przystanek.
    Korzystaliśmy z flixbus 4 razy i 3 wyjazdy nie doszły do skutku bo albo autobus nie przyjechał albo przyjechał na inny przystanek nie na ten który był zaznaczony.Oprocz tego kontakt z kierowca lub dyspozytorem jest niemożliwy gdyż rozmowa jest automatycznie rozlączana. Ogólnie DNO !.
    Nie warto ryzykować.
    Wpis z 21.02.2020
  • ~Bogusława / 2020-02-21 10:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada Wczoraj byłam świadkiem sytuacji Dwie dziewczyny chciały jechać do Lublina
    Kierowca nie puścił drugiej bo bilet był tak jagby na jedno nazwisko
    Biedna dziewczyna płakała całą drogę
    Bo ten .... kierowca nie puścił drugiej
    Wieloma przewoźnikami jeździłam ale takie sytuacje to jakaś wielka pomyłka
    Nie rozumiem dla czego kierowca tak postąpił bilet był kupiony na dwa miejsca
    A puścił tylko jedną dziewczynę
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyChamstwo kierowcy
    Na miejscu rodziców zrobiłam bym sprawę bo dziewczyna cała się trzęsą i płakała
  • ~Magda / 2020-02-19 02:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Trasa Gdynia - Zakopane
    Żeby było taniej kupiłam bilety już w październiku i faktycznie 70zł dla dwóch osób w jedną stronę, super. Żeby jeszcze bardziej sobie dogodzić zrobiłam rezerwację konkretnych miejsc. I co z tego... Po miesiącu moja rezerwacja była już nie ważna.. Wiecie może dlaczego tak oszukują ludzi? 24zł to nie jest majątek ale po to robię rezerwację by siedzieć tam gdzie mi się podoba i żeby było mi wygodnie... Ogromny minus za to i już na pewno nie skorzystam z tego przewoźnika!!! Tragedia..
    Zaletyczysta toaleta, klimatyzowany autobus
    Wadyoszukiwanie klientów
  • ~DIANA / 2020-02-16 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Wasz system na rezerwację miejsc jest tragiczny... Nikt nie informuje które miejsca są wolne które nie. Oczywiście na stronie można sobie to przeczytać ale też trzeba trochę poszukać. Miejsca oznaczone kolorem zielonym są wolne... I teraz nie wiadomo czy ten zielony kwadracik tyczy się jednego miejsca czy dwoch... Jeden wielki cyrk. Ostatna moją podróż...
  • ~Milena / 2020-02-16 13:37
    Ocena: 1.75 / 5
    Przez całą podróż powrotną śmierdziało okrutnie moczem z toalety. Kierowca podczas 4godzinnej podróży obiecał się zatrzymać na 10min przerwę, ale tego nie zrobił. W łazience nie ma mydła, nie działa spłuczka i nie ma wody w kranie.
    ZaletyCena
    WadySmród, niedotrzymanie obietnicy przez kierowcę, łazienka w stanie krytycznym.
  • ~Milena / 2020-02-16 13:34
    Ocena: 3.25 / 5
    Przez całą podróż powrotną śmierdziało okrutnie moczem z toalety. Kierowca podczas 4godzinnej podróży obiecał się zatrzymać na 10min przerwę, ale tego nie zrobił. W łazience nie ma mydła, nie działa spłuczka i nie ma wody w kranie.
    ZaletyCena
    WadySmród, niedotrzymanie obietnicy przez kierowcę, łazienka w stanie krytycznym.
  • ~Anna / 2020-02-16 11:19
    Ocena: 4.25 / 5
    Wszystko byłoby w porządku gdyby nie wpuszczali pianych pasażerów czułam sie bardzo nie konfotowo
  • ~mati / 2020-02-15 13:54
    Ocena: 1.75 / 5
    W każdej podróży wali niesamowicie gównem z kibla.
    WadyŚmierdzi
  • ~Bartosz / 2020-02-14 19:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Trasa Katowice - Poznań 14.02.20
    Autokar mial byc o 16:20, dostałem jednak smsa o opóźnieniu, później o kolejnym i kolejnym... Aż wkoncu nie dostawałem żadnych informacji a link podany w smsie do sprawdzania gdzie jest autokar nie dzialal. Finalnie czekalem do 18:30 i sie nie pojawił, teraz siedzę i czekam na pociąg. Zaloze sie, ze nie odzyskam pieniędzy. Ostatni raz się wybrałem na Flix busa. Oby forma zbankrutowała i tego im życzę.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyTa firma to wada
  • ~Karolina / 2020-02-14 11:55
    Ocena: 2.75 / 5
    Opóźnienia po 30-40 minut, czasem więcej. Wybieram Flixbus niestety tylko jako ostateczność
  • ~Jan / 2020-02-14 04:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Trasa Berlin - Warszawa oceniam jako ekstremalna. Flixbus chyba korzysta ze złomowanych już pojazdów siedziska niewygodne bez cześci amortyzującej oparcia nie rozkładają się porażka jest godz 4 ja zamiast spać jak i pozostali pasażerowie wszyscy walczą o przetrwanie nikomu nie polecam tej podróży takim złomem!
    ZaletyBrak zalet
    WadyGłośno , nie wygodnie , zimno , syf,
  • ~Jagoda / 2020-02-10 17:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Trasa Wrocław-Katowice 10 lutego 16:30. Autobus piętrowy, na górze prawie wszystkie miejsca zajęte, pozostały tylko pojedyńcze, więc kierowcą kieruje na górę. Na pytanie, czy można usiąść na dole, odpowiedź "zapraszam na górę". Na pytanie dlaczego nawet nie odpowiedział, bo wolał zignorować. Na bilecie informacja, że miejsca można zająć "wszędzie". Z pewnością. Jadąc w dwie osoby siedzieliśmy osobno w dusznym busie, mimo włączonej klimatyzacji, która ledwo działała.

    Dla informacji ze strony Flixbusa:
    13.1.3 Nie ma obowiązku (odpłatnej) rezerwacji miejsc siedzących. W razie braku rezerwacji miejsca siedzącego, podróżny po wejściu do autobusu może DOWOLNIE WYBRAĆ miejsce w określonej strefie. W takim przypadku nie można zagwarantować, że rodziny i grupy będą siedzieć razem. Zawsze istnieje jednak gwarancja, że każdy klient otrzyma w autobusie miejsce siedzące.

    Ostatnia podróż z tym przewoźnikiem. Na tej trasie zdecydowanie bardziej polecam innego przewoźnika - Neobus. Komfort jazdy bez porównania.
    ZaletyPunktualność
    WadyNiewygodne miejsca
    Brak kultury u wielu kierowców
  • ~JAN / 2020-02-10 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma od ponad 6 tygodni nie dokonała zwrotu z powodu podwójnego przelewu, mimo iż deklaruje zwrot w ciągu trzech dni - tak wynika z odpowiedzi automatycznej kolejne e-maile pozostają całkowicie bez odpowiedzi.

    Szkoda pierwszy mój zakup ale chyba też będzie ostatni.
    ZaletyCzysty i wygodny autokar
    WadyNiesatysfakcjonująca obsługa Klienta - automatyczna - gdy jest problem - potrzebny jest człowiek
  • ~Ewa / 2020-02-09 12:06
    Ocena: 3.67 / 5
    Wykupiłam bilet na Flixbusa , w internecie i przy wsiadaniu kierowca nie mógł odczytać kodu QR z mojego telefonu. Już myślałam, że muszę kupić drugi bilet - tragedia -. W końcu wpadliśmy na pomysł, żeby przesłać mojego maila na telefon kuzynki i z jej telefonu kierowca wreszcie odczytał kod QR. Uważam ten pomysł z kodem za beznadziejny- ile nerwów mnie to kosztowało, a ile czasu musiał czekać kierowca. Czy nie wystarczy podać nazwisko i numer biletu - tak jak w neobusie?
  • ~Janusz / 2020-02-08 18:04
    Ocena: 3.50 / 5
    Dlaczego na stronie Flixbus nie ma tras po których porusza się dana linia, ani wykazu przystanków pośrednich? Dzisiaj jedna ze znajomych osób jechała do Brna. Z Katowic do Brna też dojeżdżała jej znajoma. Niestety, nie udało się nigdzie ustalić (nawet przez korespondencję na fb ) czy autobus wyjeżdżający z Krakowa w stronę Brna jedzie przez Katowice, a co najważniejsze czy ma tam przystanek. W sumie osoba z Katowic pojechała całkiem innym autobusem i inną trasą. Gdyby chociaż na stronie Flixbusa w rozkładzie jazdy był podany numer trasy to można byłoby sprawdzić czy ma przystanek w Katowicach i obie znajome pojechałby z Katowic tym samym autobusem a tak spotkały się dopiero w Brnie. Drugi przykład utrudnienia związanego z brakiem wykazu przystanków pośrednich. Kiedyś gdy jeszcze linię z Krakowa do Warszawy obsługiwał Polski Bus to mogłem sobie sprawdzić jak jedzie dana linia i w którym miejscu zatrzymuje się w Warszawie (bo różne linie w różnych miejscach zatrzymywały się w Warszawie). Oczywiście na stronie Flixbusa zero informacji o przystankach danej linii. Zapytałem przez messengera, gdzie znajdę taką informację. Niestety osoba pisząca ze mną też nie umiała udzielić odpowiedzi. Zastanawia mnie jedno. Jaki jest powód nieudostępniania takich informacji? Czy brak takiej informacji wynika z bierności i obojętności firmy Flixbus czy po prostu z braku odczuwalności konkurencji i w konsekwencji "olewania" klientów. Jakby tego wszystkiego było mało to linii Kraków-Praga nie ma nawet w rozkładzie jazdy Flixbusa.
  • ~Joanna / 2020-02-08 17:53
    Ocena: 1.75 / 5
    Wykupiłam dziadkowi bilet Gdańsk- Warszawa niestety dziadek jako osoba starsza nie ma wypasionego telefonu żeby mieć bilet ani komputera w domu żeby sobie go wydrukować . Miał jest jedynie numer rezerwacji który mu podałam do tej pory nie było większych problemów dziś dziadek nie został wpuszczony do autobusu i tak został na dworcu w Gdańsku. Standard państwa przewozu po połączeniu polskiego busa z flix busem mocno spadł . Na szczęście ja już z niego korzystać nie będę.
strona 1 z 43
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1293
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 850
NeoBus
Ocena: 2.68, ilość opinii: 367
Szwagropol
Ocena: 1.97, ilość opinii: 145
PKS Polonus
Ocena: 2.02, ilość opinii: 140
Voyager Transport
Ocena: 2.16, ilość opinii: 136
mBank
Ocena: 1.94, ilość opinii: 662
ITAKA
Ocena: 2.78, ilość opinii: 368
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 336
Netflix
Ocena: 2.62, ilość opinii: 210
nju mobile
Ocena: 3.14, ilość opinii: 149
Virgin Mobile
Ocena: 2.52, ilość opinii: 120