Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 190 opinii

2.05 / 5

  • Poziom cen
    2.42
  • Oferta
    2.17
  • Jakość obsługi
    1.68
  • Wygoda
    1.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 19
  • ~Jadzia / 2018-10-16 10:53
    Ocena: 4.25 / 5
    SZOK co tu ludzie piszą, ja jestem zadowolona, nie chcę jeżdzić innym przewożnikiem.Co prawda małe opóżnienie, ale wszędzie mamy korki niestety.
  • ~Malum / 2018-10-15 16:55
    Ocena: 2.25 / 5

    DRAMAT PORAŻKA ŻENADA

    Dramat, podróż z Krakowa do Warszawy nie przebiegła planowo przez co spóźniłem się na pociąg.
    Najpierw autobus przyjechał spóźniony do Krakowa o 40 minut po czym zamiast nadrobić w trasie opóźnił się o dodatkową godzinę.
    Finalnie przyjechał d Warszawy z opóźnieniem o 1h 40 min.
    Dzięki wam uciekł mi pociąg, już pomijam fakt, że nikt mi za niego nie zwróci pieniędzy, ale przez to opóźnienie nie byłem na czas tam gdzie miałem być. Straciłem jeden dzień wyjazdu, noc spędziłem na dworcu plus zapąłciłem za jedną noc w hotelu ekstra - BRAWO.
    ŻENADA, NIE POLECAM, RADZĘ UWAŻAĆ.
    Wadypunktualność to dla nich obce słowo
  • ~Pasażerka / 2018-10-15 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko na nie , nigdy więcej tego busa .... masakra gorąco i śmierdzi , brak kultury pasażerów i kierowców , brak empatii, cena niska a podróż obrzydliwa
    Zaletyżadnych
    Wadywszystkie możliwe najgorsze w trakcie podróży
  • ~Wera / 2018-10-14 21:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Zakupiłam bilet i nie otrzymałam potwierdzenia. Na infolinii (po 2h prób dodzwonienia się ) konsultant zalecił kupno kolejnego biletu, kwota za pierwszy- felerny miała zostać zwrócona na konto w przeciągu 3dni. Pieniędzy nie odzyskalam. Po napisaniu wiadomości do obsługi internetowej klienta otrzymałam automatycznie wygenerowana odpowiedź nie związana zupełnie z tematem. Dwukrotnie.Pieniędzy nie zwrócono.
  • ~Ola / 2018-10-14 14:49
    Ocena: 1.25 / 5
    NIE POLECAM !!!!
    Kupiliśmy bilet on line zapłaciliśmy wszystko ok papierowa zawieszka z numerem rezerwacji imię nazwisko adres na walizce pech chciał ze wersja papierowa została zgubiona wersja online aktualna
    Pan kierowca nie miał najmniejszej ochoty na zweryfikowanie danych tej osoby nie był zainteresowany by udzielić jakiejkolwiek informacji nie wspominając o tym by udzielić pomocy po czym zostawił starsza osobę na lotnisku nie wpuszczając jej do autobusu ponad 200 km od domu....brak słów
    To był pierwszy i ostatni raz z tym przewoźnikiem
    Nie pozostawię suchej nitki na przewoźniku
    Dodatkowo pokryją wszelkie koszta związane z powrotem do domu tej osoby
    PO prostu SKANDAL
    Nigdy nie spotkałam się z taka ignorancja kierowcy i obsługi tej firmy!!!!
    NIE POLECAM NIKOMU!!!!
  • ~w.g-ska / 2018-10-13 04:46
    Ocena: 1.50 / 5
    Mąż miał zarezerwowany bilet na 23:05 z Kolonii do Wrocławia. Po kilkunastu próbach kontaktu z obsługą klienta brak konkretnej informacji-początkowo mówiono, że opóźnienie, ale prosili czekać, następnie okazało się, że autokar został uszkodzony, ale zorganizują busa zastępczego. Mąż czekał do 4:40,niestety bezskutecznie. Jesteśmy okropnie zawiedzeni brakiem profesjonalizmu i jakiegokolwiek szacunku do klienta.
    ZaletyBrak
    WadyBrak przyjazdu autokaru
    Brak kontaktu ze strony flixbusa
    Brak profesjonalizmu
  • ~Pasażer / 2018-10-12 22:32
    Ocena: 2.75 / 5
    Kultury niektórych pasażerów się nie nauczy. Prostactwo o brak empatii istniały od zawsze. Warto jednak zorganizować szkolenia z podejścia do klienta dla kierowców, którzy ewidentnie nie mają w tym zakresie żadnej wiedzy, traktując przewożone osoby często jak zło konieczne.
  • ~Marta / 2018-10-08 23:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Mielismy zarezerwowany bilety z Brukseli do Paryza na 3 godzine rano. Autobus przyjechal ale okazalo sie ze nie ma miejsc. W Paryzu mielismy oplacony hotel i inné atrakcje bez mozliwosci rezygnacji. Pojechalismy samochodem. Flixbus przyslal zapytanie jak podobala sie podroz. To jakis zart. Nigdy wiecej Flexbusa.
    ZaletyZadnych brak szacunku dla pasazerow.
    WadyWszystko do zmiany
  • ~Monika / 2018-10-08 22:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Z niewiadomych przyczyn moja rezerwacja, która została w dodatku od razu opłacona została anulowana! To jakieś kpiny z pasażerów.
    Zaletyżadnych
    Wadyfirma nierzetelna
  • ~Samanta / 2018-10-08 21:30
    Ocena: 5.00 / 5
    Jeżdżę co weekend do Warszawy . Jestem nieco poruszona faktem jakie głupoty ludzie tu piszą . FlixBus jest bardzo dobrym przewoźnikiem zawsze na czas czesto nawet przed czasem udaje sje być w Warszawie . Cena super szybkimi wygodnie . Polecam
    ZaletyWi-Fi toalety komfort jazdy
    WadyBrak
strona 1 z 19
Dodaj własną opinię »

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie » Zobacz wszystkie pytania »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.78, ilość opinii: 508
PolskiBus
Ocena: 2.23, ilość opinii: 304
Flixbus
Ocena: 2.05, ilość opinii: 190
NeoBus
Ocena: 2.85, ilość opinii: 123
PKS Polonus
Ocena: 1.96, ilość opinii: 78
LEO Express
Ocena: 2.72, ilość opinii: 71
mBank
Ocena: 2.15, ilość opinii: 375
Link4
Ocena: 1.61, ilość opinii: 195
ITAKA
Ocena: 2.90, ilość opinii: 119
nju mobile
Ocena: 3.45, ilość opinii: 86
Netflix
Ocena: 3.32, ilość opinii: 63
Virgin Mobile
Ocena: 2.84, ilość opinii: 41