Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 288 opinii

2.09 / 5

  • Poziom cen
    2.42
  • Oferta
    2.20
  • Jakość obsługi
    1.74
  • Wygoda
    2.05

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 29
  • ~Niezadowolona / 2019-02-16 17:24
    Ocena: 2.75 / 5
    Bede robic wszystko, zeby wiecej nie skorzystac z uslug Flixbusa. I nie chodzi o jakosc podrozy, tylko obslugi. Ignoruja wiadomosci, nie odpowiadaja, przez telefon sa w szoku, ze jak to nikt nie odpowoedzial? A pozniej i tak to samo. Nie ma szans na wyegzekwowanie zwrotu za niewykorzystany bilet, nawet sporo przed terminem. Proponuja tylko viucher, ktorego i tak nie masz ochoty wykorzystac po takim traktowaniu. Koszmar!
  • ~Jerzy / 2019-02-15 19:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Chciałbym serdecznie podziękować załodze Flixbusa który odjeżdżał planowo dziś czyli 15.02.2019 z Warszawy Młociny do Gdańska. Mieliśmy (grupa 12 harcerzy) wykupione bilety na flixbus. Pojawił się jednak problem bo nasz samolot z Budapesztu opóźnił o 1/2 godziny lądowanie z uwagi na wylot delegacji rządowych z Konferencji Bliskowschodniej. Potem nie mogliśmy dojechać taksówkami na Młociny - z uwagi na blokady policyjne. Spóźniliśmy się ponad 10 minu na autobus ale załoga na nas poczekała uznając wyjątkowość naszej sytuacji. Bardzo im za to dziękujemy. W rezultacie do Gdańska i tak dotarliśmy przed planowanym czasem przyjazdu.
  • ~Kamil / 2019-02-15 18:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie pojmuje jak firma może szczycić się ze jej autobusy w 9/10 przypadków są na czas. W moim przypadku każda podróż na trasie Radom - Warszawa ma conajmniej 30 minut opóźniania. Dziś opóźnienie wyniosło prawie godzinę. Flixbusa nie polecam nikomu. Ofertę tej firmy wybieram jedynie w sytuacjach gdy wszelkie inne możliwości są niedostępne.
    ZaletyAutobusy są wygodne. Wi-fi działa bez zarzutu.
    WadySłaba komunikacja z obsługa klienta. 100% opóźnionych połączeń na linii Radom Warszawa
  • ~Katarzyna / 2019-02-15 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam kupiony przejazd na trasie Rzeszow - Warszawa dziś o 11.00, pieniądze zostały pobrane z konta (posiadam potwierdzenie zarówno z mojego banku jak i dotpay). Niestety na miejscu kierowca poinformował mojego narzeczonego dla którego zakupiłam bilet, że jego rezerwacja nie została utworzona, tym samym nie mógł pojechać o planowanej godzinie do Warszawy. Flixbus twierdzi, że nie ponosi za to odpowiedzialności, że jego rezerwacja nie została utworzona. Podkresle raz jeszcze, że pieniądze za rezerwację przyjęli i dostałam nawet maila z potwierdzeniem odbioru przelewu. Do tej pory nie uzyskałam zwrotu za bilet który nie istnieje. Nie zaproponowano zastępczego przejazdu, ani nie pozwolono wejść na pokład autobusu na podstawie potwierdzenia przelewu i własnej informacji zwrotnej o przyjęciu przelewu, która też miała numer identyfikacyjny opłaty. Kazano okazać bilet, którego przecież nie wygenerowano i w tym był problem. Po 2 połączeniach na infolinii i licznych wiadomościach na Facebooku firmy zdeklarowano laskawie zwrot za NIEwykonana usługę. Dodam, że nadal nie zaproponowano miejsca zastępczego aby móc dostać się do miasta docelowego. Cyrk na kółkach jednym słowem. Jedyne co można usłyszeć to ze "bardzo chcą pomóc, ale nie mogą". To dobrze, że chociaż chcą, bo próbować to nawet nie próbują. Nie polecam serdecznie.
  • ~Siwa / 2019-02-14 23:15
    Ocena: 3.50 / 5
    Chamski kierowca,strach się o coś zapytać.... Wybuchal od razu. toaleta ochydna, zapchana, brudna smród na pół autobusu. Mały limit internetu ( skończył się po 15 minutach)
    ZaletySzybko tanio i na czas
    WadyBrud, brak internetu, nie miła obsługa
  • ~Monia / 2019-02-14 14:43
    Ocena: 3.75 / 5
    Właśnie jadę do Wiednia w Katowicach po zmianie kierowców iden z panów bezczelnie na uchwycie od zasłony prosto przed oczami powiesił swoją kurtkę.gdy poprosiłam żeby powiesił na wieszaku z drugiej strony odpowiedział "takie życie ".Zachowanie niektórych kierowcow pozostawia wiele do życzenia.
  • ~G / 2019-02-13 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Odwołali autobus musiałem skorzystać z usług innego przewoźnika. Oczywiście, problem ze zwrotem pieniędzy. Odradzam nerwy i strata czasu !
    ZaletyNie wiem jakie zalety autobus się nie pojawił!!
  • ~Zayn / 2019-02-13 10:34
    Ocena: 3.25 / 5
    Autobus opóźniony!! Wcześniej nie było mowy o przesiadce,a tu nagle okazuje się, że trzeba sie przesiadać. Dziwne zachowania pasażerów obok mnie
    Porażka
    WadySame wady
  • ~FIOLKA / 2019-02-11 22:57
    Ocena: 1.25 / 5
    Zakupiłam bilet na trasie Berlin SXF - SZCZECIN. Niestety samolot mial duze opòźnienie i to samo zdazylo się z bagażem. Nie zdążyłam nic zrobić przez internet, ciężko się łączy w siecią w samolocie. Zostalam pòźno w nocy na lotnisku bez dojazdubdo domu. Gdyby chociaż numer do kierowcy był podany ale nic. Musiałam wydać 430 zł by wròcić, a pieniędzy mi nie zwròcono bo taka jest polityka firmy
  • ~Paulina / 2019-02-10 20:17
    Ocena: 4.50 / 5
    Niestety rozliczenia biletów na wielki minus. Niby można zwrócić -wymienić bilety. Niestety w rzeczywistości firma FlixBus nie reaguje na reklamacje i zwroty. Kierowca doradził aby nie czekać 4 godzin na przesiadkę. Zwrócić bilet i zakupić następny na autokar który odjeżdżał po 10 minutach. Zakupiłam kolejne bilety ale niestety za poprzednie niewykorzystane bilety pieniędzy nie odzyskałam.
    ZaletyAutokar na czas, mili kierowcy, czysto.
    WadyNiepoważne podejście do klienta pracowników biurowych!
strona 1 z 29
Dodaj własną opinię »

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie » Zobacz wszystkie pytania »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 699
Flixbus
Ocena: 2.09, ilość opinii: 288
NeoBus
Ocena: 2.78, ilość opinii: 166
PKS Polonus
Ocena: 1.93, ilość opinii: 90
Szwagropol
Ocena: 1.98, ilość opinii: 79
LEO Express
Ocena: 2.71, ilość opinii: 73
mBank
Ocena: 2.14, ilość opinii: 415
Link4
Ocena: 1.63, ilość opinii: 220
ITAKA
Ocena: 2.93, ilość opinii: 158
nju mobile
Ocena: 3.37, ilość opinii: 100
Netflix
Ocena: 2.99, ilość opinii: 97
Virgin Mobile
Ocena: 2.69, ilość opinii: 49