ZaletySzybko i bezpiecznie
strona 1 z 165
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~.... / 2025-08-12 21:50
Podróż z Warszawy do Łeby bardzo przyjemna czysto i szybko mimo małego opóźnieniania wszystko ok minus taki że pasażerki głośno się zachowywały ale kierowca szybko zareagował -
-
~Anna / 2025-08-12 12:47
Do starej baby: ~M / 2025-08-11 08:13
Ocena: 1.00 / 5
Dziś w godzinach porannych, na parkingu przy lotnisku Chopina, zwróciłam się do kierowcy autobusu (na litewskich tablicach rejestracyjnych) z prostym pytaniem, czy jedzie w kierunku Łodzi. Zamiast uzyskać odpowiedź, spotkałam się z wulgarnym, agresywnym i skrajnie nieuprzejmym zachowaniem. Kierowca w sposób arogancki stwierdził, że nie wsiądę do żadnego busa, który przyjedzie, a następnie bez mojej zgody zaczął mnie fotografować.
Idź się leczyć - sama zaczęłaś szerzyć nienawiść wobec kierowcy i go nagrywać, on zrobił jedynie to samo.ZaletyKierowcy i obsługaWadyDużo pustaków jeżdżących bez butów, stare prukwy co mają wąty o wszystko jeżdżący od Ciechocinka do Ciechocinka. -
~Michał / 2025-08-11 13:42
Najgorsza firma przewozową autobus spóźnił się godzinę, kędy zażądałem zwrotu pieniędzy odmówili, spóźniają się notorycznie. -
~Przemek / 2025-08-11 12:39
Zapłaciłem za bilet z Baska Voda do Makarska w Chorwacji za dwie osoby ponad 100 PLN. Autobus miał w aplikacji dwukrotne opóźnienie, które wyniosło 59 minut gdy było to dla mnie już za późno i musiałem skorzystać z innego środka transportu. Chcąc otrzymać zwrot pieniędzy za niewykorzystane bilety konsultant powiedział że mogą mi zwrócić ok 10 PLN i opis tego dlaczego tak jest jest pod tym linkiem: https://help.flixbus.com/s/article/PSSP-I-would-like-a-refund-for-my-unused-ticket-Where-can-I-apply-for-this?language=en_IE
Wcześniej jeszcze wysłał ten: https://global.flixbus.com/company/prices/processing-fee
Jest to jawne oszustwo i kpina, Flixbus nie poniósł żadnych kosztów, nie skorzystałem z zakupionego biletu przez ogromne spóźnienie. Flixbus nie poniósł żadnych kosztów a nie chcą oddać moich pieniędzy.
NIE KORZYSTAJCIE Z TEGO ŚRODKA TRANSPORTU, CHAOS ORGANIZACYJNY Z KTÓREGO WYNIKŁO DUŻE SPÓŹNIENIE ZEPSUŁ NAM PLANY NA CAŁY DZIEŃ.
Takie żerowanie na klientach na długo wam nie posłuży, obecnie liczą się długotrwałe relacje i zaufanie a nie to że na jakimś kliencie zarobiliście stówkę i się cieszycie.
ODRADZAM FLIXBIUS KAŻDEMU.ZaletyBRAKWadyZapłaciłem za bilet z Baska Voda do Makarska w Chorwacji za dwie osoby ponad 100 PLN. Autobus miał w aplikacji dwukrotne opóźnienie, które wyniosło 59 minut gdy było to dla mnie już za późno i musiałem skorzystać z innego środka transportu. Chcąc otrzymać zwrot pieniędzy za niewykorzystane bilety konsultant powiedział że mogą mi zwrócić ok 10 PLN i opis tego dlaczego tak jest jest pod tym linkiem: https://help.flixbus.com/s/article/PSSP-I-would-like-a-refund-for-my-unused-ticket-Where-can-I-apply-for-this?language=en_IE
Wcześniej jeszcze wysłał ten: https://global.flixbus.com/company/prices/processing-fee
Jest to jawne oszustwo i kpina, Flixbus nie poniósł żadnych kosztów, nie skorzystałem z zakupionego biletu przez ogromne spóźnienie. Flixbus nie poniósł żadnych kosztów a nie chcą oddać moich pieniędzy.
NIE KORZYSTAJCIE Z TEGO ŚRODKA TRANSPORTU, CHAOS ORGANIZACYJNY Z KTÓREGO WYNIKŁO DUŻE SPÓŹNIENIE ZEPSUŁ NAM PLANY NA CAŁY DZIEŃ.
Takie żerowanie na klientach na długo wam nie posłuży, obecnie liczą się długotrwałe relacje i zaufanie a nie to że na jakimś kliencie zarobiliście stówkę i się cieszycie.
ODRADZAM FLIXBIUS KAŻDEMU. -
~M / 2025-08-11 08:13
Dziś w godzinach porannych, na parkingu przy lotnisku Chopina, zwróciłam się do kierowcy autobusu (na litewskich tablicach rejestracyjnych) z prostym pytaniem, czy jedzie w kierunku Łodzi. Zamiast uzyskać odpowiedź, spotkałam się z wulgarnym, agresywnym i skrajnie nieuprzejmym zachowaniem. Kierowca w sposób arogancki stwierdził, że nie wsiądę do żadnego busa, który przyjedzie, a następnie bez mojej zgody zaczął mnie fotografować.
Dodatkowo kierowca posługiwał się wyłącznie językiem rosyjskim, co uniemożliwiło jakikolwiek normalny kontakt w języku polskim, mimo że sytuacja miała miejsce w Polsce. Takie zachowanie jest absolutnie niedopuszczalne, szczególnie w branży przewozowej, gdzie kontakt z pasażerem wymaga kultury osobistej, uprzejmości i profesjonalizmu.
Oczekuję, że firma podejmie pilne kroki w celu wyjaśnienia tej sytuacji, przeprosi za zaistniały incydent oraz wyciągnie konsekwencje wobec pracownika, aby podobne przypadki nie miały miejsca w przyszłości.
Takie zachowanie podważa zaufanie do marki i negatywnie wpływa na jej wizerunek. -
~Wojciech / 2025-08-11 04:44
Wracałem 10.08.2025 fluxbusem 23.35 N1360B z Opola do Berlina. Autobus był opóźniony o ok. 40 minut już w Opolu. Przyznam szczerze,że nie to jest powodem mojego negatywnej opinii,spóźnienia się zdarzają. Natomiast aroganckie zachowania kierowców autobusu pozostawiło we mnie ogromny niesmak.
Pierwsze co zwróciło moją uwagę, to brak pomocy przy umieszczeniu bagażu w lukach bagażowych. Na stacji paliw , gdzie tankowali paliwo, było wystarczająco dużo czasu na to by umożliwić pasażerom wyǰście autobusu , zaczerpnięcia trochę ruchu, czy ewentualnie kupno czegoś do picia. Na wielokrotne usilne prośby pasarzerów nie było z ich strony żadnej reakcji ani odpowiedzi. Ignorowanie próśb pasażerów nie należy chyba do dobrych zwyczajów firmy flixbus?
Uważam za niedopuszczalne traktowanie pasażerów jak zwierzęta zamknięte w klatce lub jak powitrze. Chciałbym określić dosadnie zachowanie panów kierowców, ale nie będę używał wulgaryzmów.
Długo będę się zastanawiał zanim podejmę decyzję następnym razem czy wybrać się w podróż flixbusem. -
~Wojciech / 2025-08-11 04:43
Wracałem 10.08.2025 fluxbusem 23.35 N1360B z Opola do Berlina. Autobus był opóźniony o ok. 40 minut już w Opolu. Przyznam szczerze,że nie to jest powodem mojego negatywnej opinii,spóźnienia się zdarzają. Natomiast aroganckie zachowania kierowców autobusu pozostawiło we mnie ogromny niesmak.
Pierwsze co zwróciło moją uwagę, to brak pomocy przy umieszczeniu bagażu w lukach bagażowych. Na stacji paliw , gdzie tankowali paliwo, było wystarczająco dużo czasu na to by umożliwić pasażerom wyǰście autobusu , zaczerpnięcia trochę ruchu, czy ewentualnie kupno czegoś do picia. Na wielokrotne usilne prośby pasarzerów nie było z ich strony żadnej reakcji ani odpowiedzi. Ignorowanie próśb pasażerów nie należy chyba do dobrych zwyczajów firmy flixbus?
Uważam za niedopuszczalne traktowanie pasażerów jak zwierzęta zamknięte w klatce lub jak powitrze. Chciałbym określić dosadnie zachowanie panów kierowców, ale nie będę używał wulgaryzmów.
Długo będę się zastanawiał zanim podejmę decyzję następnym razem czy wybrać się w podróż flixbusem. -
~Anna / 2025-08-10 09:40
FlixBus – płacisz, a miejsc brak!
Kupiłam dla 3 osób miejsca 6B, 6C i 6D. Dopłata była, ale w autobusie okazało się, że 6C i 6D… nie istnieją! Siedzieliśmy, gdzie się dało, a w Rzeszowie musiałam ustąpić komuś, kto miał miejsce wykupione – wyglądałam jak pasażer na gapę, choć zapłaciłam. 7 godzin podróży w stresie i dyskomforcie, bo rozkład miejsc na stronie różni się od rzeczywistości. Nigdy więcej!" -
-
~Ewa / 2025-08-10 09:12
Jadąc z Paryża do Pragi poprosiłam kierowcę o podniesienie przedniej rolety ,ponieważ widzę tylko czarny pas .Kierowca odpowiedział że rolety są dla kierowców a nie pasażerów.Roleta nie była po stronie kierowcy.Jeden miał na imię Karol. ZaletyŻadnych zaletWadyBrak obsługi,głośne rozmowy kierowców. -
~Aga / 2025-08-09 18:46
Jadąc z Krakowa do Gdańska pierwszy raz, z niechęcią ale skorzystaliśmy z tego przewoźnika, do Warszawy wszystko w najlepszym porządku, autokar odjechał punkt 23:00 i był w Gdańsku o 8:00 czyli bardzo planowo, miało być pięknie dalej do puki kierowca nie wpuścił bardzo podpitego pasażera który zmienił zapach w całym autokarze, ????????, jadąc z dzieckiem a były jeszcze inne dzieci jest to nie poszanowanie innych pasażerów którzy płacą za ten przejazd. 2 razy zmieniałam miejsce bo nie dało się wytrzymać a mi ten zapach bardzo przeszkadza i czyjeś nogi wywalone na moim miejscu. Zaczęło się dobrze wyszło że chyba nie wrócę do tej firmy. -
~Aga / 2025-08-09 18:46
Jadąc z Krakowa do Gdańska pierwszy raz, z niechęcią ale skorzystaliśmy z tego przewoźnika, do Warszawy wszystko w najlepszym porządku, autokar odjechał punkt 23:00 i był w Gdańsku o 8:00 czyli bardzo planowo, miało być pięknie dalej do puki kierowca nie wpuścił bardzo podpitego pasażera który zmienił zapach w całym autokarze, ????????, jadąc z dzieckiem a były jeszcze inne dzieci jest to nie poszanowanie innych pasażerów którzy płacą za ten przejazd. 2 razy zmieniałam miejsce bo nie dało się wytrzymać a mi ten zapach bardzo przeszkadza i czyjeś nogi wywalone na moim miejscu. Zaczęło się dobrze wyszło że chyba nie wrócę do tej firmy. -
~Anna / 2025-08-09 16:15
Nie polecam. Przewoznik spoźił się w Wilnie na trasie Ryga-Berlin 1h15 min bez żadnych informacji , powiadomienia mailem. Brak kontaktu. Biuro obsługi klienta nie wiedziało o opóźnieniu, nie potrafiło pomoc. Część czekających pasażerów zrezygnowała po godzinie czekania( a mogli pojechac, zeby byla jakakolwiek informacja)Nie warto szarpać nerwow. Zdecydowanie nie polecam -
~Nobody / 2025-08-09 13:27
Kierowca zamiast podejść profesjonalnie nie potrafił znaleźć dobrej drogi, nagle zażyczył 45 minut przerwy przez co zwiększyło się opóźnienie. W konsekwencji nie zdążyłem na pogrzeb członka rodziny. Kategorycznie odradzam i jestem bardzo niezadowolony. ZaletyBrakWadyNiekompetencja kierowcy -
~Mr / 2025-08-09 11:41
Odradzam zdecydowanie, 2 informacje dostałam o zmianie godziny odjazdu z 5 rano najpierw 9 potem jednak odjazd 8 a ostatecznie bus odjechał o 7 i pojechał bez nas, to tragedia i koszmar, zero szacunku do podróżujących, nie polecam, wręcz ODRADZAM ZDECYDOWANIE!! ZaletyBrakWadyŻadnej -
~Goo / 2025-08-09 01:04
Godzina opóźnienia. Jasno? Pani kierowca cały czas podczas jazdy sprawdzała telefon lub rozmawiała przez telefon. Siedziałam z córką obok więc wiem co mówię. Moje pasy nie działały. Pozdrawiam konkretnie i bez błędów. -
~Ula / 2025-08-08 17:03
Kierowcy FlixBusa z Ukrainy to koszmar.. Nie szanują pasażerów.. W czasie wypoczynku idą spać na wolne miejsca..Wywalają swoje grube śmierdzące tyłki i śmierdzące nogi do góry w skarpetach na siedzenia.. Obok siedzących pasażerów.. Miejsca zarezerwowane wcześniej są często zajęte przeze innych Ukraińców.. Może pasażerów na gapę.. Żaden kierowca Ukrainiec nie pomoże przy wkładaniu i wyciąganiu bagażu... On jest tylko i aż.. kierowcą... Ukraińcy bardzo niszczą opinię o FlixBusie.. -
-
~Marcin / 2025-08-08 14:25
Nie polecam zostawiono mnie na stacji w Norymberga miał przyjechać inny bus który nie dojechał jestem już 12 godz na postoju tego gówna jakim jest flixbus nie polecam tego syfu ZaletyGównoWadyGówno -
~Bartlomiej / 2025-08-08 07:14
Kurs krakow warszawa odjazd godz 2.dnia 8.08. bus faktycznie odjechal o 2.40. bo zmiennik kierowcy zaspał.Oczekuje rekompensaty za opoznienie. ZaletyCzystoWadyJak wyzej -
~Jak... / 2025-08-07 17:19
Co wy debile robicie dzwoniłem i miałem dostać informacje o opóźnieniu dosyć że jej nie dostałem to bus dalej opóźnia się i nic . Ciekaw jestem tego czy pokryje cię kosz mojego zmarnowanego czasu ,, firma światowa,, jeździcie wszędzie a nie potraficie dopilnować prostych rzeczy jakiś dramat . ZaletyŻadnych nie ma -
~Mateusz / 2025-08-07 09:26
Jechałem zagranicę flixbusem i nie mam żadnych zastrzeżeń wszystko było tak jak powinno. Nawet do punktu docelowego dojechałem wcześniej. Obsługa bardzo miła. Jeśli chodzi o cenę to taniej niż busem (1/3) ceny z busa.
strona 1 z 165
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »