WadyBrak pgrzewania w porannych trasach do warszawy
strona 1 z 171
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Mroźny busik / 2025-11-13 06:56Ocena: 2.00 / 5
W porannych Autobusach do Warszawy nie działa ogrzewanie, pomimo dobrej woli kierowcy, mechanicy flixbusa myślą że jest lato. -
-
~Zosia / 2025-11-12 06:14Ocena: 1.00 / 5
12.11.2025 Miałam przejazd Lubeka-Kraków. Start 1:40 w nocy. Kierowca nawet nie wjechał na przystanek autobusowy, na którym powinien się zatrzymać. Odjechał beze mnie. Z mężem jechaliśmy za nim chwilke, pokazywaliśmy mu, że mamy bilet, żeby się zatrzymał. I nic. Cieszę się, że żyję w Niemczech, bo jakby to spotkało osobę, której ten stop byłby tylko przesiadką to już by nie było fajnie. -
~MrFmr / 2025-11-08 03:10Ocena: 1.50 / 5
Kurs N1360B w kierunku Berlina. Trasa z Wrocławia to ponad 5godzin. W busie gorąco tak ze mozna zdechnąć. Mimo postoju na tankowanie, kierowcy nie chcą wypuścić pasażerów na stację po butelkę wody. Zadnego postoju nie robią zeby mozna było chodz złapać oddech! Powinni jezdzic z paletami a nie z ludzmi :/ ZaletyTrasa dobiega koncaWadyKierowcy -
~Karol / 2025-11-07 09:16Ocena: 2.25 / 5
Tak chamskiej obsĺugi nie pamiètam od 30 lat. Kierowca robi łaskę, że pozwala wsiąść do autobusu. Na zwrócenie uwagi grozi, że nie zabierze pasażera. To chyba jednak z ostatnich moich podróży tymi liniami WadyKierowcy :))))) -
~Majka / 2025-11-07 01:31Ocena: 2.00 / 5
To najgorszy przewoźnik z jakim miałam do czynienia!!!! Musiałam z nim wracać kilka rady na trasie Warszawa- Ostrów Mazowiecka, przez 4 miesiące tylko raz przyjechał o czasie ale to nie opóźnienia są najgorsze a aplikacja i mylne informacje. Aplikacja pokazuje opóźnienie i zamiast 21:45 odjazd ma być o 22:08.... o godz 22:00 byłam na przystanku i..... autobus już odjechał! Bilet miałam kupiony przez internet i nie pojechałam.... takie błędy są częste, autobus jeździ jak chce, a kierowcy czesto są opryskliwi, czasem nawet chamscy! Kiedyś widziałam jak drugi kierowca krzyczy na matkę ze śpiącym małym dzieckiem bo ta zaczęła coś jesc.... I akurat u tej Pani mu się to nie spodobało. masakra! Nie polecam!!! WadyBłędy w aplikacji, opryskliwa obsluga -
~Vera / 2025-11-03 12:25Ocena: 1.00 / 5
NIESTETY NIE REKOMENDUJE!!!!!
Zamknęli drzwi i nie chciał otworzyć bo 1 min po. Smiejali że spóźniła na 1 min i pojechali ( Dortmund - Wrocław). Na infolinię powierzali że sprawdzili wszystkich , alei nikt nie zadzwonił. Ja była na przystanku, a oni stanęli dalej dla tego nie zauważyła.
Pieniędzy nikt mi nie wróci bo taki regulamin -
~mdhak / 2025-10-30 19:43Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nie polecam tej lini, oszukali mojego męża na pieniądze. Kupił on bilet przed planowanym odjazdem, po czym nagle pojawia się informacja o 80 minutowym opóźnieniu, więc chciał otrzymać zwrot pieniędzy, by dotrzeć innym środkiem transportu gdyż było późno. Jakiś ciapak, który pracuje na czacie z którym pisał mój mąż w celu zwrotu pieniędzy chamsko rozłączył czat. Nie było na aplikacji możliwości anulowania jedynie można było odwołać bilet 15 minut przed odjazdem, a dlaczego przepraszam bardzo nie było informacji o opóźnieniu?????? Po prostu skrajna żenada, nie chcieli zwrócić pieniędzy ani nie poinformowali o opóźnieniu!!! Po prostu skandal nie do pomyślenia i absurd z jakimś zwrotem powyżej opóźnienia 2h! A jakby ktoś nie miał fizycznej możliwości powrotu następnym autobusem lub nie zdążyłby na przesiadkę? Jaki polglowek ustala ten regulamin???? Jesteście żałośni Wadyjak wyżej -
~M / 2025-10-29 19:58Ocena: 2.25 / 5
Totalnie niegodny zaufania przewoźnik, notoryczne opóźnienia. Brak aktualnych informacji o czasie odjazdu i dojazdu na miejsce, siatka połączeń teraz naprawdę średnia. WadyPermanentna niepunktualność -
-
~Rafał / 2025-10-28 16:49Ocena: 1.75 / 5
Najgorszy transport ever! Wieczne opóźnienia lub odjazdy przed czasem! Oczywiście support umywa ręce… -
~Asia / 2025-10-25 19:40Ocena: 5.00 / 5
Dziękuję wszystkim kierowcą za trasę i pracę ???? ZaletySuperWadyBrak -
~Asia / 2025-10-25 19:39Ocena: 5.00 / 5
Dziękuję wszystkim kierowcą za trasę i pracę ???? ZaletySuperWadyBrak -
~Kapitan / 2025-10-25 02:02Ocena: 1.00 / 5
Podróż flixbusem okazała się dramatyczna.miał mnie zawieźć z Zabrza do Gdańska na ważną uroczystość i za Katowicami wypadek i to dosyć poważny cud że nikt nie zginął ani z samochodu osobowego w który uderzył nasz autokar i na szczęście żadna osoba nie ucierpiała w autokarz. Policja po przyjeździe stwierdziła ewidentną winę kierującego autokarem. Od początku naszej podróży kierowcy nie przestrzegali i lekceważyli przepisy. Z całej tej sytuacji człowiek zestresowany nie wiedząc co dalej Jak dotrzemy do Gdańska podstawiono w końcu autokar który zawija z powrotem do Katowic kolejny autokar który odjeżdżał czekał specjalnie na nas więc kolejne przypakowanie bagaży skończyło się zostawieniem prawdopodobnie w ten zastępczym autorzy tabletu którego Do dziś nie mogę odzyskać a dlaczego ponieważ kierowcy z drugiego autokaru wiedząc że reklamujemy zagubiony przedmiot nie pozwolono nam wrócić wrócić i poszukać naszych rzeczy i odjechał byli nie mieli i niezadowoleni że już są przez nas spóźnieni Mam na myśli wszystkich pasażerów którzy dostali bilet aby dalej kontynuować podróż do Gdańska w ogóle nie spieszyło zatrzymywali się na stacji kupowali sobie jedzenie bardziej papieroski generalnie bez stresu spóźniliśmy ponad cztery godziny a w rezultacie na ważną uroczystość można zapomnieć o zwrocie za bilety można zapomnieć o tablecie bo nikt nie był zainteresowany jego odnalezieniem wszystko miało miejsce w sobotę infolinia w weekendy i nie działa jakiekolwiek zgłoszenie kierowcy odsyłają na infolinię infolinię odsyła do formularza na stronie internetowej wszystko się przeciąga i nie są odpowiadać za pozostawione rzeczy bo to ja powinienem o nie dbać ale ktoś zapomniał że jeśli byłby osoby ranne w tym ja to niby jak miałbym zabrać swoje rzeczy z autokaru?!bezczelnie piszą że przecież wysłali mi sms-a za ile będzie autokar i mogłem zrezygnować z dalszej podróży flixbusem czyli ich pokrętnej logiki pracowników flixbusa miałem zrezygnować po wypadku wysiąść z autokaru zabrać swoje rzeczy i iść w stronę domu drogą szybkiego ruchu i ryzykować swoje życie!!! Dodam również że bilety zastępcze nie obowiązywały żadne miejsca w przeciwieństwie do pierwszego za które dopłaciłem za możliwość zajęcia w foteli przednich. Tutaj dochodziło do kłótni z innymi pasażerami który dosiadali się w Łodzi że oni chcą siedzieć na swoich fotelach ich to nie interesuje że my nie mamy przydzielonych miejsc ani kierowców a nie pasażerów nikogo uto nie interesowało i nie interweniowali w tej kwestii więc siedziałem z tyłu ponad 12 godzin! ZaletyBrakWadyNieodpowiedzialny kierowcy nie uprzejmi, ogromne opóźnienia i to nie pierwszy raz ciasne i niewygodny autokar na miejscach z tyłu zbyt mało postojów a jeżeli są to jest zakaz wychodzenia toaleta która śmierdzi i nie działa brak odpowiedzialności flixbus po wypadku autokaru z innym pojazdem -
~Beata / 2025-10-24 08:16Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dziękuję za wspaniały przejazd z Gliwic do Zakopanego 24 sierpnia 2025 o 9 rano.Bardzo mili i doskonali kierowcy zarówno Pan jak i Pani. Szczególne podziękowania dla Pani kierowcy... prowadzenie bardzo spokojne, intuicyjne na drodze...duuuży Plus. ZaletySpokój jazdy, mili kierowcyWadyw tym przejeździe brak wad. -
~Milosz Sebastian Filipczak / 2025-10-24 02:45Ocena: 1.00 / 5
Z dnia dzisiejszego rozmawiająć przez telefon wyszedł pan z autobusu flix bus z numeru 10 Monachium godzina 2:30 i powiedział do mnie ze mam zamknąć mordę co to wogole ma znaczyć?¿bo tego nie rozumiem przyjeżdża po ludzi i ja czekający na autobus rozmawiajacy przez telefon wychodzi i mówi do mnie zamkni mordę co jak co ale trochę kultury ,prosze cos z tym zrobić bo to kosztuje nie tylko mnie ale innych ja płacę i oczekuje chociażby za grosz kultury naprawdę, dziękuję i dowidzenia -
~ Alla / 2025-10-23 02:16Ocena: 1.00 / 5
cały czas pan chrapie…… śmierdzi kałem i moczem bezdomnego z toalety, kierowca mówi po rosyjsku i nie wiadomo o co chodzi, jak chciałam spokojnie zjeść to ktoś mnie uciszał a ja muszę wysłuchiwać jak jakiś stary Ukrainiec chrapie na cały autobus!!!!?!!!!!!3!3!3&. Nie xd!!!!! Zalety Nie maWady Głośne chrapanie, nie można zjeść w spokoju bo się patrzą i robią „ciiii”, śmierdzi z toalety, powoli jedzie, opóźnił się!!!! Po prostu Japidi… -
~Nieobsłużona / 2025-10-22 13:02Ocena: 1.50 / 5
Wykupiłam połączenie z Łodzi na Lotnisko w Warszawie. O wyznaczonej godzinie dostałam informację, że jest opóźnienie 49 minut i że może ulegać zmianie. Infolinia nie działała bo godzina była nocna, a w aplikacji nie widać gdzie jest autobus bo można go obserwować tylko na wykupionej przez siebie trasie. Informacja, że opóźnienie może się zmienić mogła oznaczać również że może się zwiększyć. Musiałam znaleźć na szybko alternatywny transport żeby zdążyć na samolot. Firma na złożoną reklamację odpowiedziała, że pieniądze zwraca tylko jeśli opóźnienie przekroczy 2 godziny. Cały mój przejazd miał tyle trwać więc uważam, że to skandaliczne. Jest to praktyka, która pozwala na przywłaszczanie pieniędzy za niezrealizowane usługi. ZaletybrakWadyniepunktualność, nieprzewidywalność, lekceważenie klientów. -
-
~RJUN / 2025-10-21 18:34Ocena: 2.00 / 5
Chcielismy z partnerka pojechac do Czech ze Szklarskiej Poręby . Jestesmy pierwszy raz , Kupiliśmy bilet na bilecie odjazd z górna 10 ,pks. Poszliśmy wg GPS na górna 10 a tam nie bylo pks No i bus nie przyjechał. Po kontakcie i wyjaśnieniu ze wprowadzają w błąd bo to nie ta ulica ich to nie obchodzi i kasy nie zwrócaja . Podejście do klienta żenujące zeby nie oddać nawet części pieniędzy. Nigdy więcej!! -
~jolkagolka / 2025-10-20 16:21Ocena: 3.75 / 5
Dramatyczne opóźnienia. Jeśli na przykład jedziesz do Berlina to zamiast o 15.05 będziesz o 17.05. Kierowca zza wschodniej granicy mówiący w swoim ojczystym języku, z pretensjami i miną zabójcy, zero uprzejmości, brak kultury osobistej i szkolenia w obsłudze klienta.
Obsługa na poziomie zerowym. Reszta ujdzie w tłumie. KOREK przed Berlinem wieczność!!!!Zaletywygodne foteleWadyjak wyżej -
~Mój nick / 2025-10-20 10:40Ocena: 3.25 / 5
Relacja nr 1390 na trasie Gdynia - Kraków 19.10.2025 w godzinach popołudniowych. Niejaki Pan Daniel kierowca Flixbus-a zaraz po wejściu do autokaru przekazywał, że nie życzy sobie rozmów z trakcie jazdy, należy zapiąć pasy, nie spacerować po autobusie, odsłuchiwać muzykę, video wyłącznie na słuchawkach, a w trakcie postojów zabronił opuszczać pojazd. Bardzo się cieszę, że chciał zadbać o bezpieczeństwo, niestety nie szło to w parze z jego zachowaniem. Prowadził autobus niebezpiecznie, trzymając w drugiej ręce mikrofon na zmianę z telefonem, na który spoglądał nerwowo, czasami odpisując na wiadomości. Pod koniec mojej podróży zrugał pasażerkę, że musi usiąść, bo sobie kręgosłup złamie. Na odpowiedź pani, że trzyma się i da sobie radę, przekazał groźbę karalną. Zasugerował, że udowodni, że pasażerka złamie sobie kręgosłup. Ludzie z pojazdu wysiedli zdegustowani, czuli się jak dzieciaki zastraszone na wycieczce szkolnej. Pan Daniel, wdał się ze mną w pyskówkę. Flixbus zatrudnia kierowcę, który niestety ma jakieś problemy i przenosi to na swoje miejsce pracy. Nie polecam jazdy z Panem Danielem, zawsze jest jakieś słabsze ogniwo w firmie. Do tej pory nie mogłem narzekać na przewoźnika. ZaletyNa czas.WadyNiezrównoważony, nerwowy kierowca. -
~Ewa / 2025-10-15 16:49Ocena: 1.33 / 5
W jedną i w drugą stronę opóźnienia . W jedną stronę na lotnisko 1 godzina a z lotniska teraz opóźnienie 2 godziny a sama podróż to 2,5 h. Skandal a na informacji bot. Nic nie jesteśmy w stanie wyjaśnić. I na bilet opóźniony nie możesz jechać wcześniejszym autobusem tylko musisz kupić nowe bilety- oczywiście kilkukrotnie droższe. Skandal. A kiedyś była to na prawdę solidna firma. Brak konkurencji powoduje, że nie muszą się starać jak Pkp
strona 1 z 171
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
