Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 917 opinii

2.26 / 5

  • Poziom cen
    2.58
  • Oferta
    2.43
  • Jakość obsługi
    1.94
  • Wygoda
    2.23

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 46
  • ~Oksana / 2020-08-11 15:04
    Ocena: 2.50 / 5
    Korzystam z uslug Flix busa od wielu lat.Dzis jade Praha-Wroclaw 1305,wykupilam odrazu miejsce które bylo dostèpne na stronie FlixBusa,wydrukowalam bilet na którem miejsce bylo wskazane
    Kiedy chcialam zajać swoje miejsce panowie kierowcy bardzo nie grzecznie zaczeli sie zachowywać i powiedzieli że albo ja usiądze na miejsce zielonej strefy albo żebym wysiadla z autobusu.Od jednego pana kierowcy uslyszalam naweć że jego to nie obchodzi co ja mam wykupione miejsce..
    Dużo razy kupowalam bilet odrazu z miejscem dostepnym na stronie i nigdy czegoś takiego nie bylo!!!!!
  • ~Marek3+ / 2020-08-10 14:05
    Ocena: 1.75 / 5
    Ocena bardzo słaba. Wczoraj w nocy z Warszawy Zachodniej miał odjechać krajowy kurs z Warszawy do Przemyśla, z jednego ze stanowisk krajowych określonych na bilecie. Nie pojawił się. Nie można było uzyskać żadnej informacji co się dzieje z kursem. Po godzinie czekania pasażerowie rozeszli się. Dziś gdy w końcu udało się dodzwonić do infolinii, pracownik poinformował, że kurs odbył się i autobus odjechał - z jakiegoś innego stanowiska. Nawet jeśli to prawda (choć sprawdzałem kilka autobusów na innych stanowiskach), to dworzec jest duży - nie da się biegać po dworcu z dużym bagażem lub małym dzieckiem i sprawdzać każdy odjeżdżający autobus.
    Zdecydowanie nie polecam. Trasę odbyłem firmą MIŚ, bez problemów, szybciej i taniej.
    Zaletyniestety, nie było dane doświadczyć
    Wadyzłą organizacja kursów; bardzo trudny dostęp do infolinii; niemożność wcześniejszej rezygnacji z biletu ze zwrotem pieniędzy (dostaje się vaucher do wykorzystania)
  • ~niedoszły podróżny / 2020-08-10 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Przy rezygnacji z rezerwacji firma za wszelką cenę próbuje wcisnąć voucher. Informacja o tym, że zwrot pieniędzy na konto wymaga przesłania odrębnej prośby na kontakt nie jest podana w sposób umożliwiający dokonanie wyboru w odpowiednim momencie. Nie podają też informacji, że zwrot pieniędzy zajmie kilka tygodni (tłumaczenie się pandemią przy normalnie działającym systemie bankowości elektronicznej jest kuriozalne) Link do kontaktu podany w pomocy nie działa. Ogólnie firma sprawia wrażenie bardzo nieprofesjonalnej. Pocieszające jest, że nasze PKP bardzo usprawniło poziom usług, zwrot pieniędzy i zmiany rezerwacji są bardzo proste i sprawne.
    Zaletybrak
    Wadyjak wyżej
  • ~Malgorzata / 2020-08-10 12:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Odjeżdżają przed czasem nie informując pasażerów. Na stronie internetowej pisze że odjechał o czasie. Nikt nie odbiera telefonow. Nie warto się denerwować
    ZaletyNic
    WadyWszystkie
  • ~Rafal / 2020-08-09 22:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem bilet pieniądze znikły,a rezerwacji nie otrzymałem. Mam potwierdzenie z banku.System się posypał Flixbus.Rada obsługi zamówić następny,a poprzedni wróci w postaci vouchera.Usluga nie zrealizowana i brak rezerwacji zwrot gotówki na konto.Srodki wrócą dopiero po 180dniach.Rozmowa z botem i gotowe formułki.Wolalem Polskiego Busa zwrot był natychmiast i zawsze można było uzyskać pomoc.
    ZaletyMega promocje i marketing
    Wady-brak obsługi,komunikacji,wciskanie vouchera ( z winy ich),bałagan,brak realizacji i anulacje,drogie przejazdy a nawet te same co pkp
  • ~Daniel / 2020-08-09 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam flixbusa więc aplikacje również oceniam najniżej.
    Brak mi słów do postępowania tego przewoźnika , opłacam przejazd , kupuje bilety na dany kurs w 3 dni przed planowanym przejazdem otrzymuje informację, że kurs został odwołany...na pocieszenie mogę dostać voucher na kolejny przejazd równowartości jaka zapłaciłem za odwołany przejazd ...albo mogę składać reklamacje ,poczekać i może łaskawie zwrócą mi moje pieniądze. Zaplanowałem wyjazd na który miałem udać się flixbusem , przejazdem na który złożyłem rezerwacje i opłaciłem go wcześniej, opłaciłem też 2 noclegi w hotelu...flixbus odwołał kurs...a to był jedyny przewoźnik do miejsca do którego miałem się udać, więc musiałem zrezygnować i koszty poniosłem dość znaczne, przez nierzetelność tej pseudo firmy przewozowej. Nie polecam tego przewoźnika...
    ZaletyBral
    WadyBrak rzetelności
  • ~pasażer / 2020-08-08 10:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Autobus do Karpacza.
    Odjazd punktualnie, ceny umiarkowane, niestety wykupione wcześniej miejsca były zajęte przez innych pasażerów (po co więc opłata za wybrane miejsca?).
    A najistotniejsze - pasażerów w maseczkach można policzyć na palcach jednej ręki. Żadnych komun8katow, żadnej reakcji kierowcy, żadnej kontroli. Po poproszeniu najbliższych pasażerów o założenie maseczki - oburzenie ... zero respektowania prawa, czy prawa do ochrony współpasażerów... masakra ...
    Zaletycena
    Wadybrak poczucia bezpieczeństwa w dobie pandemii
  • ~Mateusz / 2020-08-05 13:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Bilety 3 razy droższe niż u konkurencji. Autobus opóźniony na 2 godzinnej trasie 3 godziny. Zwrotu nie da się uzyskać. Infolinia nie działa. Pracownik na dworcu nic nie wie. Nie sposób znaleźć kontaktu mailowego lub przez formularz. Zgodnie z regulaminem zwrot jest możliwy, ale w aplikacji można uzyskać tylko voucher, a nie zwrot. Fatalna marka, fatalny serwis, totalna dezinformacja i oszukiwanie.
  • ~Kinga / 2020-08-03 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat i tragedia.
    Brak rezerwacji miejsc, ponoć kierowca miał wyznaczać. myślałam że to w związku z koronawirusem, ale nie. Wszystkie miejsca i tak zajęte, więc nie ma mowy o zachowaniu odstępów. Tylko pojawia się problem i sprzeczki kto ma gdzie siedzieć. Kompletny chaos. Żeby tego było mało 3 dni przed planowanym przejazdem odwołują cały kurs i wracaj sobie człowieku z wakacji ???? oczywiście o własne pieniądze musisz się prosić, bo oni zwracają tylko voucher, żeby znowu skorzystać z ich beznadziejnego transportu. Może o pociągiem jedzie się dłużej, ale chociaż się jedzie. Nie polecam, raczej więcej nie skorzystam.
  • ~Bartek / 2020-08-03 07:26
    Ocena: 4.25 / 5
    Ogromna poprawa obsługi w ciągu roku. Kierowcy sami szukają pasażerów na dworcu. Świetna obsługa!
  • ~Anna / 2020-08-02 16:47
    Ocena: 2.75 / 5
    Zakup biletów przez aplikację to niezłe tortury i droga przez mękę jeśli chcę dodać np. rezerwację określanych miejsc. Zamiast rezerwacji miejsc dla 2 osób robi rezerwację dla 1 osoby i dodatkowego miejsca. Proszę o info jeśli udało się to komuś przeskoczyć.
  • ~pasażer / 2020-07-31 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Covid a samowola w autobusach Flixbusa.
    Dziś jechałem z Warszawy do Wrocławia kursem, który jechał do Pragi.Wsiadło 12 hindusów, którzy przy wsiadaniu nosili maseczki, ale po wyjeździe z Warszawy ściągnęli maseczki, nowi, usiedli blisko siebie,pościągali skarpety i wywalili gołe nogi na siedzenia.Zero kultury, po za tym zero zainteresowanie kierowców pasażerami, czy mają maski, czy siedzą w odpowiedniej odległości.Jechałem z dzieckiem i po prostu się bałem.Mówią w mediach o obowiązku noszenia masek i zachowaniu odległości, a we flix busie pozbijali ludzi blisko siebie, którzy nie mają masek a kierowcy odcieli się na dolnym pokładzie od pasażerów i w d....e mieli pasażerów,bezpieczeństwo i obostrzenia. Odradzam każdemu podróżowanie flixbusem-jeżeli chcesz zachorować na COVID to masz wielkie szanse.Jak zachorujemy do pozwę tego przewoźnika, mam nagrania.
  • ~Juja / 2020-07-31 10:09
    Ocena: 4.75 / 5
    Jechałam na trasie Czestochowa-Poznań, autobus przyjechał nawet chwile przed czasem. Wszystko super, żadnych problemów
    ZaletyMiła obsługa i ludzie którzy jechali
    WadyMimo podania wifi na stronie, nie ma
    go
  • ~Zimne / 2020-07-29 17:57
    Ocena: 1.00 / 5

    W dniu dzisiejszym otrzymałam maila o braku możliwości odbycia podróży w wybranym przeze mnie terminie na trasie Kraków > Warszawa Zachodnia. Właśnie sprawdziłam na stronie przewoźnika i widzę, że kurs nie został odwołany. W dodatku nie miałam sama możliwości wybrać alternatywnego przejazdu tylko otrzymałam informację, że sami podjęli za mnie decyzję. Zamiast dojechać do Warszawy Zachodniej wybrali Wilanowską, z której mam godzinę dojazdu do domu ( z Zachodniej 10 minut). Poza tym autobus dojeżdża nie na godzinę 23:05 a wcześniejszy kurs kończył się o godzinie 21:05 (2 godziny różnicy). Na dobicie, kiedy chcę anulować zamówienie, to nie dostaję vouchera na 29,99 zł (czyli o pełnej wartości), jednak na 16,01 zł. Reasumując odwołali rezerwację na kurs, który się odbywa, przebukowali bez mojej zgody na późniejszy do innej lokalizacji i teraz chcą mi zwrócić 50% wartości vouchera..................
    DNO DNO DNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    W dodatku infolinia to fikcja - działa tylko automat, który raczej nie jest w stanie pomóc!
    Zaletyobługa autobusu
    Wadywszystko poza obsługą samego autobusu
  • ~Ewa / 2020-07-28 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia nie polecam , ciasno bez masek , kierowca również i na datek
    pasażerowie spożywający alkohol . Moja trasa z Poznania do Warszawy była horrorem .
  • ~berek / 2020-07-28 07:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam, brak przestrzegania zasad sanitarnych, człowiek przy człowieku, może we Flixbusach Covid nie działa?
    Zaletybrak
    Wadyludzie bez maseczek, ciasno, duszno
  • ~Piotr / 2020-07-27 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Bus opóźniony prawie o godzinę (55min), nie można połączyć się z konsultantem, na stronie i automatycznej infolinii informacja, że bus przyjechał na czas. Po wybraniu 1 infolinia rozłącza się. Ludzie nie wiedzą co robić. Skandal! Omijajcie z daleka!
  • ~Darekki / 2020-07-26 22:35
    Ocena: 2.50 / 5
    Relacja Radom Warszawa Łódź. Sobota 19.45 z Radomia. Ok.
    Przesiadka w Warszawie.
    Zero informacji. Autobusu nie ma o 22.45
    A tu noc mnie czeka..
    Podjeżdża autobus do Berlina przez Łódź. Bilet nie pasuje. Chce kupić przez stronę, strona nie działa.
    Kierowca mnie wpuścił i dojechałem ale musiałem mu dać łapówkę.
    Niestety innej możliwości nie miałem.
  • ~Ola / 2020-07-24 18:20
    Ocena: 3.25 / 5
    Zakopane. Turystyczna mieścina.
    Odjazd autobusów spod marketu,mówiąc wprost z pod wejścia do WC.
    Oczekiwanie na opóźniony autobus 45 minut bez żadnej informacji,a kiedy już informacja się pojawila przekaz był jasny : autobus odjedzie za nastepne 45 minut. Większość pasażerów zgarnął odnaleziony na własną rękę inny kurs (wcześniejszy od tego turbo opóźnionego ) w połowie pusty autobus,ale zgarnął tylko tych,których czekała przesiadka.
    Słabo wyszło.
  • ~Saxon / 2020-07-24 17:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Porażka cenowa
    Nie polecam
    Ceny z kosmosu 80 zł za podróż z tegel do Szczecina
strona 1 z 46
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1316
Flixbus
Ocena: 2.26, ilość opinii: 917
NeoBus
Ocena: 2.69, ilość opinii: 385
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 152
PKS Polonus
Ocena: 2.06, ilość opinii: 141
Voyager Transport
Ocena: 2.18, ilość opinii: 133
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2493
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2198
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2062
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1845
Orange Neostrada
Ocena: 1.98, ilość opinii: 1038
Play
Ocena: 1.50, ilość opinii: 798