Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 1115 opinii

2.27 / 5

  • Poziom cen
    2.58
  • Oferta
    2.43
  • Jakość obsługi
    1.93
  • Wygoda
    2.25

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 56
  • ~Agnieszka / 2021-09-22 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłam bilet online, nie dostałam potwierdzenia rezerwacji , od kilku dni usiłuję odzyskać pieniądze bez rezultatu.
    Firma porażka. Odradzam. Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług.
    Zaletyżadne
  • ~Tysia45 / 2021-09-19 11:28
    Ocena: 3.50 / 5
    Jechałam na trasie Warszawa Zachodnia-Budapeszt oraz w drodze powrotnej na tej samej trasie. I nasuwa mi się jedna refleksja: jeśli chcesz przeżyć "przygodę", jedź z Flixbusem! Co mam na myśli? Że wszystko zależy od kierowcy! Na początku, na trasie Warszawa-Kraków, autobus prowadziła pani, której był to debiut, nie ukrywam, że dość słaby - pani non stop przeklinała, krzyczała na wsiadających pasażerów, a przede wszystkim - nie znając trasy, nie trzymała kierownicy podczas jazdy! W dalszej części trasy jednak zmienili ją bardzo mili kierowcy, którzy nawiązali z nami interakcję ;) Podobnie zresztą wyglądało to w drodze powrotnej - przemiły pan zapowiadał następne stacje, a nawet dziękował za przyjemną podróż! Mam tylko jedno zastrzeżenie jako ogół - kierowcy bardzo często palą w pobliżu wejścia. Nie ukrywam, że dla osoby niepalącej jest to problem, gdyż potem w pojeździe nie da się oddychać
  • ~Ewa / 2021-09-18 17:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Jechałam dziś z Zakopanego do Torunia. Zajęłam wskazane w bilecie miejsce, ale już w Krakowie pojawiła się osoba z tym samym numerem. Kiedy pokazałam kierowcy bilet w aplikacji, w wersji mobilnej widniało inne miejsce, które zresztą też było zajęte. Pod presją kierowcy musiałam się przesiąść, zajęłam pierwsze wolne. Dopiero w wersji pdf znalazłam i pokazałam kierowcy bilet gdzie widniała pierwotna miejscówka. Niestety miejsce już straciłam. Poza tym kierowcy rozmawiają o problemach w firmie, co wg mnie świadczy o braku profesjonalizmu.
  • ~Alicja / 2021-09-17 23:50
    Ocena: 3.25 / 5
    Jechałam z Paryża do Łodzi (17.09/18.09), po pierwszym przystanku, który miał miejsce w Niemczech miała miejsce zmiana kierowców. Wymienili się bardzo mili kierowcy, którzy prowadzili z Paryża do tego pierwszego przystanku (Bodajże Sarrebruck) z jakimiś ofochanym burakiem, którego ciężko mi opisać w miarę kulturalnymi słowami. Jak Państwo wiecie, ciężko określić chamstwo w miły sposób. Zdawało się, ze owy Pan pracuje tam za karę. Krzyczał na pasażerów, na wszystko odpowiadał „nie ma takiej opcji”, przeklinał i zachowywał się jak świnia. Przyspieszył, odjeżdżając z punktu, w którym miał odebrać pasażerów kiedy zobaczył parę biegnąca w stronę busa (daje słowo, ze byli 30 sekund po czasie- miałam zegarek). Zamknął Pana w busie, który pomagał usiąść swojej starszej mamie, po czym kiedy Pan poprosił z uśmiechem o otworzenie drzwi, kierowca wyszedł do niego i zaczął się dosłownie wdzierać „TO CO TU ROBISZ?” po czym przeklinał pod nosem. Uważam, ze kierowca krzywdzi swoim zachowaniem firmę FLIXBUS i to właśnie przez niego nie zamierzam ponownie korzystać z Panstwa usług. Złożę również reklamację i dołożę wszelkich starań, żeby Pan kierowca nie musiał się już męczyć w swojej pracy..
    ZaletyDobra cena, wygodnie
    WadyChamski kierowca
  • ~Ewelina / 2021-09-14 14:03
    Ocena: 2.50 / 5
    Odrazam korzystanie z Flixbusa - gdy autobus się zepsuje, nie zapewniają zastępczego, tylko po prostu zostawiają pasażerów na pastwę losu w obcym państwie, bez żadnej pomocy! Autobus nr 1338 z 12/08/2021, trasa międzynarodowa Wrocław - Bonn: wysiadła klimatyzacja, kierowca stwierdził, że dalej nie jedzie, i na dworcu Berlin ZOB wysiadka. Dostalismy sms, że podróż się zakonczyła, i mamy sobie dalej radzić sami! Zero pomocy, niektórzy nie mówili po niemiecku ani po angielsku, upał ponad 30 stopni na dworze.! Nie podstawili nowego autobusu, mieli pasażerów głeboko gdzieś! To jest skandal, nigdy więcej z tą firma nie pojadę!
    Wadygdy autobus zepsuje się na trasie nie podstawiają zastępczego, tylko zostawiają pasażerów samych sobie
  • ~Kama / 2021-09-13 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Podczas trasy Gdansk - Warszawa popsuł sie autokar w Zauskach. Przewoźnik nie zapewnił transportu zastępczego. Kazał wracać taxowkami na swój koszt - 300zl. Flix bus kategorycznie nie chce zwracać poniesionych dodatkowych kosztów przejazdu. Dodatkowo nie zwrócił wciaz pieniędzy za bilet. Co gdyby autobus popsuł sie za granica? Tez by mnie tak zostawili i kazali wracać na swój koszt nie czując żadnej odpowiedzialności?
    ZaletyBrak
  • ~Bogusław / 2021-09-13 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem jechać z Groningen do Gdańska, ale kierowca mnie nie zabrał. Jako powód podał brak testu covidowego. Na stronie informacja maseczka, dezynfekcja i nic o teście! Kasy nie odzyskałem, nie polecam tej firmy przewozowej!!! Czytając opinie, doszedłem do wniosku, że to złodziejska szajka!
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie
  • ~Wieprixxx / 2021-09-12 22:45
    Ocena: 2.25 / 5
    Kupiłem bilet na piętrowy autobus, ale przyjechało jakieś gowno na kołach. Miejsca jest mniej pomiędzy miejscami do siedzenia, brak gniazdka do ładowania. Nie polecam
  • ~Irena / 2021-09-12 20:41
    Ocena: 3.50 / 5
    Jechałam na trasie Zielona Góra-Zakopane, na bilecie jako miejsce odjazdu, był Dworzec PKP, ale podana ulica (bez numeru) nie zgadzała się z ulicą , na której znajduje się dworzec. Pani na infolinii nic nie pomogła, ona nie wie! Przyjechałam w okolice dworca i biegałam pytając kierowców autobusów miejskich, którzy mają tu swoją zajezdnię. Dopiero trzeci kierowca wskazał budkę przystankową, gdzie Flixbusy przyjeżdzają. A tam zero informacji, żadnego logo firmy. Nic! Byłam totalnie zestresowana. Żeby nie było, że tylko narzekam, autokar przyjechał na czas, w toalecie było ok. Jakiś czas temu na dzień przed planowanym wyjazdem zrezygnowałam z biletu i szybko był zwrot, bez żadnych potrąceń. Czyli coś na minus coś na plus????



  • ~Małgorzata / 2021-09-12 18:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Wracam z Zakopanego. Kurs o 17,50 i o zgrozo, czas pandemii-pełny autobus pasażerów i wszyscy z kierowcą włącznie bez maseczek. Ponieważ ja jadę w maseczce, jedynie pasażer siedzący obok stwierdził że również założy maskę.
  • ~Iwi / 2021-09-12 15:21
    Ocena: 1.25 / 5
    To jest nie kulturalne i niewiarygodne jeśli chodzi o zwrot pieniędzy nie zdążyliśmy na autobus z przyczyn niezależnych od nas i pieniądze przepadły i przejazd przepadł co to ma być w ogóle za firma że nie zwraca kosztów za niewykorzystany bilet to się w głowie nie mieści czuje się okradziona.
  • ~Niezadowolona123 / 2021-09-12 13:19
    Ocena: 1.50 / 5
    Jadąc 12.09.2021 z Zakopanego do Częstochowy flixbus miał bardzo duże opóźnienie oraz w autokarze słabo chodziła klima przez co wszystkim niekomfortowo się jechało i nie dało się wytrzymać wysokiej temperatury, a mimo tego kierowca zakłada ze flixbus jest w 100% sprawny. Szczerze nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyMało miejsca, opóźnienia, wysoka temperatura w autokarze
  • ~Ania / 2021-09-10 22:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Pozdrawiamy panów kierowców super obsługa i planowy przejazd linia 1200 12:30z Zachodniej do Nidzicy 3 panie :) grunt to dobry humor
    ZaletySame
    WadyBrak
  • ~Wioleta / 2021-09-10 20:42
    Ocena: 3.50 / 5
    Jestem nie zadowolona. Wyjechałam prawie punktualnie, natomiast potem była porażka. Kierowca strasznie wolno jechał i do tego na stacji benzynowej zrobił sobie 15 minut przerwy na papierosa. Opóźnienie było prawie godzinę czasu. Nie zdążyłam na pociąg.
  • ~Mike / 2021-09-10 07:45
    Ocena: 4.25 / 5
    Polecam wszystkim,pozdrawiam kierowców którzy zawieźli nas do Zakopanego
    ZaletyWyjazd punktualny, informacje udzielone
    WadyBrak
  • ~KT / 2021-09-09 09:42
    Ocena: 2.67 / 5
    Autobus odjechał z innego przystanku niż było to podane na bilecie który był kupiony 2 miesiące wcześniej. Pomimo, że brakowało pasażerów to kierowca nie podjechał sprawdzić czy nie ma pasażerów na innym przystanku (kilkaset metrów dalej, z którego to wcześniej odjezdzał). Podobno sytuacja się już nie raz powtórzyła. Zero kontaktu. Flixbus nie chce zwrócić kosztów biletów tłumacząc się tym że wysłał na maila informacje o zmianie miejsca odjazdu (który zresztą trafił do spamu) a mail ten został wysłany w dniu wyjazdu. Chyba nie ma obowiązku przez 24h/dobe sprawdzać @ ?. Do tego doszły jeszcze koszty noclegu itp. Ja dziękuje i już nie skorzystam
  • ~Beata / 2021-09-08 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia to mało opisane. Autobus spóźniony 3 h po czym na miejscu byłam 4 h później !!! Stracone pieniądze. Nie polecam nikomu !!!!
  • ~No kurde / 2021-09-08 03:37
    Ocena: 1.75 / 5
    Matko, słyszeliście kiedyś o mydle i o tym, żeby łazienkę czasem sprzątnąć? W kinlu można zarazić się dżumą czy innym tyfusem, prawie się zerzygqłam widząc całą osraną szczotkę... nie polecam.
    ZaletyJeden bus wygodny
    WadyAle inne to takie stsre rupiecie że to się w głowie nie mieści
  • ~Małgorzata / 2021-09-07 18:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety zbyt późno przewoźnik poinformował o opóźnienie i nie można było złożyć rezygnacji. Ponadto opóźnienie przedłużyło się. Nie polecam, lepiej skorzystać z lokalnych przewoźników
    ZaletyKolor autokaru
    WadyBrak komunikatów
  • ~Pukka / 2021-09-07 13:18
    Ocena: 5.00 / 5
    Jechałam kilka razy i nie mam zastrzeżeń. Autobusy nowe i bardzo wygodne, mili kierowcy, nawet jak były opóźnienia na trasie, to minimalne (korki). Ogólnie podróż przyjemna, fajnie, że są kontakty przy siedzeniach (zwłaszcza przydatne na dłuższych trasach), na pewno będę jeszcze nie raz korzystać.
    ZaletyWygodne autobusy
    Mili kierowcy
    WadyBrak
strona 1 z 56
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1698
Flixbus
Ocena: 2.27, ilość opinii: 1115
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 467
Szwagropol
Ocena: 1.98, ilość opinii: 185
PKS Polonus
Ocena: 2.08, ilość opinii: 162
Voyager Transport
Ocena: 2.24, ilość opinii: 141
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.11, ilość opinii: 2625
VECTRA
Ocena: 1.70, ilość opinii: 2438
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 2360
UPC Internet
Ocena: 1.94, ilość opinii: 2142
Play
Ocena: 1.44, ilość opinii: 1540
Orange
Ocena: 1.44, ilość opinii: 1512