Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 563 opinii

2.22 / 5

  • Poziom cen
    2.55
  • Oferta
    2.37
  • Jakość obsługi
    1.89
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 29
  • ~Melan / 2019-08-19 07:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Jechałam na trasie Szczecin-Olsztyn w godzinach nocnych. Panowie kierowcy bardzo mili, bardzo dużo miejsca na nogi, jest stoliczek na picie czy ew kanapki ! Podróż minęła ekspresowo, a na miejscu byliśmy ponad 30 min przed czasem !!!
  • ~H / 2019-08-19 01:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Wszystko super, tylko Pan kierowca jeśli chce posłuchać radia to mógłby założyć słuchawki bo jak się jedzie w nocy to chciałoby się SPAĆ.
  • ~Mateusz / 2019-08-18 21:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Postanowiliśmy pojechać autobusem flix bus w moje rodzinne strony . Wszystko ok jednakże po wypiciu zostalem zaszufladkowany jako agresywny i nie moglem wstąpić na pokład autobusu ktory zapłaciłem 50 zl i nie skorzystałem dziekuje bardzo nigdy wiecej nie skorzystam nawet za darmo.
    ZaletyŻadnych
    WadyNie wykorzystanie biletu
  • ~Pasażer / 2019-08-18 14:17
    Ocena: 1.25 / 5
    DNO!!!Trasa Lublin-Wrocław autobus stary, nieoklejony(więc trzeba się dopytywać, czy to na pewno Flixbus) Zapłaciliśmy za "przejzd nowoczesnym autobusem", a jedziemy starym gratem. Autobus nie posiada toalety!!! W ofercie było Wi-Fi oraz możliwość podłączenia telefonu, to kolejna fikcyjna informacja. Gniazdka to atrapy. Są dodatkowo wejścia na ładowarki samochodowe... szkoda, że w ofercie nikt nie zaznaczył, że jest takie wspaniałomyślne udogodnienie. Na pewno każdy by wziął swoją samochodową ładowarkę, żeby podpiąć ja do bezużyteczngo gniazdka. Podsumowując płacisz za usługi, które nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Nikomu nie polecam.
  • ~Marzena / 2019-08-17 13:03
    Ocena: 4.75 / 5
    Korzystam z usług Flixbus kilka razy w roku i nie mam zastrzeżeń.
    Chociaż mogłoby być więcej połączeń z Łodzi:)
  • ~Joanna / 2019-08-12 21:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat! Moja pierwsza podróż tym przewoźnikiem nie doszła do skutku, pomimo zapłacenia za bilety nie otrzymałam ich. Ciężki kontakt z obsługą klienta, nic się nie da załatwić, odsyłają do formularzy online, których wypełnienie nic nie daje. Skutek jest taki, że oni mają na koncie moje pieniądze, a ja proszę od kilku dni o ich zwrot - nonsens! Nigdy więcej i ostrzegam przed tą firmą. Płatność dokonałam za pomocą dotpay.
    Zaletyżadne
  • ~Eliza / 2019-08-12 11:44
    Ocena: 4.75 / 5
    Podróż na trasie Ustrzyki Górne - Warszawa w dn. 9.08 wyjazd o 19.25. Punktualnie, a nawet w Wwie ciut przed czasem, kierowcy - ok, klimatyzacja - ok. W porównaniu z Neobusem więcej miejsca na nogi.
    ZaletyPunktualność
    Klimatyzacja
    Działające gniazdka
    Miejsce na nogi
    Kierowcy
    WadyBrak wi-fi
  • ~Aneta / 2019-08-12 07:01
    Ocena: 1.75 / 5
    Gdy rezerwowałam bilet na stronce nie było opcji aby zarezerwować miejscówkę,po czym okazało się że niektórzy owe miejscówki mają zarezerwowane i lataliśmy po całym autokarze co przystanek żeby znaleźć miejsce.Obsługa bardzo nie przyjemna ,zero pomocy,opryskliwa.Nie polecam .Miał to być fajny urlop A już początek okazał się porażką
    WadyZła organizacja,kiepska obsługa
  • ~Jj / 2019-08-12 02:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, nawet gniazdko nie działa i nie mozna naladowac telefonu! Kierowca nie mily, toaleta zatkana, nie wygodnie.
  • ~Beata / 2019-08-10 22:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Zarezerwowalam bilet, ale niestety nie mogłam wyjechać. Nie było żadnego problemu że jego zwrotem. Wysłałam maila z prośbą o zwrot wpłaty i w krótkim czasie pieniądze były koncie.
  • ~Felix / 2019-08-10 09:25
    Ocena: 2.75 / 5
    Kierowcy na trasach międzynarodowych między innymi Szwecja Dania nie znają podstaw języka angielskiego nie wspomnę już o szwedzkim czy duńskim. Jedyny znany im język to rosyjski.
    W takiej sytuacji odzyskanie walizki z luku bagażowego trwało 10min bo szanowni kierowcy nie rozumieli co się od nich chce.
  • ~kaisa / 2019-08-09 21:58
    Ocena: 1.00 / 5
    59,90 zł za kurs z Krakowa do Zakopanego, to chyba lekka porzesda!
    ZaletyTrduno określić, bo nie skorzystałam z tej promocji!
    WadyCena! 59,00 z Krakowa do Zakopanego
  • ~Daniel / 2019-08-09 20:09
    Ocena: 4.75 / 5
    Wyjaz do Chorwacji.
    02.08.2019 kupno biletu. 03.08.2019 wyjazd z Katowic w kierunku Split. Bilet 299 zł + coś z 10 zł na dojazd koleją do Katowic (bus, którym planowałem jechać 390 zł - odbiór z Żor, niestety brak miejsc w tym terminie; BlaBlaCar w tym kietunku 270 zł - odbiór z okolic Żor - A1, niestety zbyt późna odpowiedź potwierdzająca od kolegi, z którym miałem jechać).
    Naczytałem się tutaj wielu negatywnych opinii. Bilet kupowałem z tzw duszą na ramieniu, niemniej brak alternatywy (decyzja co do wyjazdu podjęta w ostatnim momencie) zmusił mnie do skorzystania z Flixbusa.
    I muszę napisać, że było OK.
    Niewielkie spóźnienie w Katowicach (z 10 min), kierowcy (dwóch) kulturalni, żadnego grubiaństwa itp., tłumaczą gdzie siadać w zależności od tego czy ma się rezerwację czy nie; informują ile czasu na przerwę i przeliczają "sztuki" po krótkich postojach także trzeba się postarać, żeby kogoś gdzieś zostawili po drodze.
    Autobus czysty (kibelek na początku też później zależnie od kutury podróżujących), działające gniazdka z "220 V" po dwa przy siedzeniach.
    Punkt docelowy w Chorwacji osiągnąłem z może 12 min opóźnieniem co dla mnie jak na tę trasę jest jakby żadnego spóźnia nie było.
    W przypadku tego typu wyjazdów podstawa to posiadanie wymaganych przez przewoźnika dokumentów - bilet i dowód potwierdzający tożsamość. Także dla dzieci! W Katowicach jedna z pasażerek, Ukrainka, nie miała żadnego dokumentu dla dziecka więc kierowca ich nie wpuścił na pokład autobusu. Żal, ale pamiętajmy, że na granicach jeszcze się zdarza sprawdzanie dokumentów i wtedy byłby większy kłopot.
    Ja ze swojej strony mogę polecić.
    ZaletyNiezła i jak się okazuje niedroga alternatywa podróżowania.
    WadyTrochę mnie to zdziwiło ale niewygodne siedzenia. Niby autobus wygląda "w dechę" a tutaj taki "zonk".
  • ~Ja / 2019-08-09 12:00
    Ocena: 2.50 / 5
    Punktualność. Autobus juz w Rzeszowa wyjechał z połgodzinym opóźnieniem.
    Jak to możliwe żeby już od początku trasy łapać takie opóźnienie! I wydaje się że spóźnienie pół godziny już w Rzeszowie, jest standardem, inne osoby podróżujące Flixbusem na tej trasie ( Przemyśl - Berlin ) zauważyły to samo.
    Druga kwestia to toaleta, po prostu śmierdziała z braku wody do spłukiwania, i to również wydaje się być standardem we Flixbusie.
    Dalej, internet bardzo słaby, załadowanie jakiejkolwiek strony prawie niemożliwe, a nawet jeśli się udało to połączenie zaraz się zrywało.
    Wady1. Znowu półgodzinne opóźnienie i to juz od początku trasy ( kierowca spóźnił się do pracy czy jakaś inna przyczyna???),
    2. Śmierdząca toaleta przez całą podróż, brak wody do spłukiwania. Czy ktoś tą toaletę sprząta przed rozpoczęciem kursu??
    3. Bardzo słaby internet,jak zwykle zresztą, rwie cały czas, podróżni muszą używać swojego internetu mimo że podobno na pokładzie Flixbusa jest internet...
  • ~Anna / 2019-08-09 10:48
    Ocena: 1.75 / 5
    Dzisiejszy kurs N 1380 to jakaś porażka ponad 3h opóźnienia i co godzinę SMS z kolejką wiescią że o kolejne min się spóźni.Zero słowa przepraszam A ja z chorą teściową marzłyśmy na dworcu w wiacie przystanku. Zero poczekalni i jakiś konkretnych informacji.
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku do pasażera.
  • ~Sebastian / 2019-08-08 22:08
    Ocena: 1.00 / 5
    dno dno i syf chamstwo i bydło zero kultury . nie polecam
  • ~CeeDee / 2019-08-08 00:17
    Ocena: 2.25 / 5
    Omijać szerokim łukiem. Opóźnienie, opóźnieniem, opóźnienie pogania.
    ZaletyDowożą jeszcze do celu
    WadyReszta
  • ~Zofia / 2019-08-08 00:12
    Ocena: 3.25 / 5
    Podrozowalam Flixbusem z Amsterdamu do Krakowa. Oprócz ceny i miejsca nic nam się nie podobało. Przystanki mimo długiej podróży były krótkie i nie zapowiedziane wcześniej. Kierowca informacji udzielał w niezrozumiałym języku (oczekiwałam informacji po polsku lub holendersku). Ponadto kierowca bardzo często i długo rozmawiał przez telefon o prywatnych sprawach. Takie zachowanie nie jest na miejscu i stwarza zagrożenie. Przed Katowicami ogłosił 5 cio minutowa przerwę podczas której mimo chłodem dowiedziałam się że muszę się przesiąść do innego autobusu bo ten ma usterkę. Przy podróży trwającej prawie 20 godz trudno spakować się w tak krótkim czasie. Przy szybkim przeładowania bagażu moja nowa walizka została uszkodzona (złamane kolko).
  • ~XXXXX / 2019-08-07 19:03
    Ocena: 2.75 / 5
    Podróż na trasie Warszawa-Praga, Praga-Warszawa. Na podróż w stronę Pragi nie ma co narzekać, kierowca miły, robiący postoje po 20 minut, bardzo komfortowo, gdyż można wyjść do łazienki czy coś zjeść. Niestety łazienki w bardzo niskim standardzie.
    Podróż Praga-Warszawa, kierowca robiący sobie postoje na papieroska, w momencie przybycia do Wrocławia po zapytaniu o przerwę zaczął odpryskiwac pod nosem i mówić, ze żadnej przerwy nie będzie (po 6,5 godzinach drogi)
    Wifi działa, ale często się przeciąża. Wolno chodzi.
    Płacąc 15zl za miejsce z panorama spodziewałam się więcej miejsca na nogi i komfortu. Tak samo po zobaczeniu miejsc ze stolikami (mało miejsca).
    Zielona strefa nie powinna być miejscami oznaczony do rezerwacji- podczas przerwy Pani zajęła nasze miejsce i nie chciała się przesiąść.
    Zaletycena
    klimatyzacja
    brak przesiadek
    Wadyobsługa kierowców
    brak przerw
    brudne toalety
  • ~Alicja / 2019-08-07 08:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Jechałam 22.07.2019 z Wrocławia do Szczecina.Kierowca, który zamienił się z kolegą w czasie podróży bez przerwy w czasie jazdy rozmawiał przez swój telefon,obdzwaniał wszystkich znajomych, ale najgorsze moje przerażenie było jak w czasie jazdy zaczął zapisywać numer telefonu w swoim telefonie.Siedziałam zaraz za kierowcą.

    Linia N1362, kierunek Szczecin station 22.07.2019 06:05 Wrocław, dworzec autobusowy → Szczecin, główny dworzec kolejowy (ulica Kolumba)
    2 Miejsca: 1A, 1B
    Zaletynie wiem,chyba wygodne siedzenia
    Wadywiejąca zimna klimatyzacja w nogi,skończyła się katarem
strona 1 z 29
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1089
Flixbus
Ocena: 2.22, ilość opinii: 563
PolskiBus
Ocena: 2.24, ilość opinii: 304
NeoBus
Ocena: 2.56, ilość opinii: 274
PKS Polonus
Ocena: 1.93, ilość opinii: 113
Szwagropol
Ocena: 1.93, ilość opinii: 104
mBank
Ocena: 2.05, ilość opinii: 512
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 294
ITAKA
Ocena: 2.78, ilość opinii: 246
Netflix
Ocena: 2.86, ilość opinii: 134
nju mobile
Ocena: 3.15, ilość opinii: 124
Virgin Mobile
Ocena: 2.57, ilość opinii: 86