strona 1 z 167
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Łukasz / 2025-08-31 13:50
Kierunek Katowice Zakopane super podróż kierowcy mili WC w autobusie czynne Plus przerwy są robione na przystankach super się jechało polecam -
-
~Karolina / 2025-08-31 13:45
Flixbus nie poinformował mnie, że przejazd jest odwołany. Przeciwnie, dostałam tego dnia maila, że przejazd jest aktualny. O wyznaczonej godzinie autobus nie przyjechał. W informacji na dworcu potwierdzono, że przejazd jest anulowany, tymczasem linia obsługi klienta w samym Flixbus działa od poniedziałku do piątku, więc w niedzielę nie było możliwości kontaktu z firmą. -
~TDK / 2025-08-31 11:59
Jeśli musisz wybrać tego przewoźnika, to lepiej kup sobie bilet przez internet.
U kierowcy nie zapłacisz gotówką, a jeśli akurat terminal płatniczy w autobusie nie będzie działać (co mi się przytrafiło) to kierowca bez mrugnięcia okiem zostawi cię na przystanku - zupełnie jak w czasach PRL-u.
Jak sprawdziłem firma Flixbus nie ma żadnego problemu z takim traktowaniem pasażerów, więc lepiej nie liczyć na kupienie biletu u kierowcy. -
~Miki / 2025-08-31 11:40
Piatek na trasie Rzeszów -Kraków Balice, kierowca bardzo miły., widać że ma doświadczenie w zawodzie.Tymczasem dziś odwrotna trasa dwóch kierowców i niestety brak kultury, bekanie na głos ok czasem się zdąży ale szydera z pasażerów którzy nie znają polskiego to jakaś porażka. Kierowcy typowi cwaniacy. Bardzo ciężko się tego wszystkiego słucha.. ZaletyTanie bilety. Bezpośrednie połączenia.WadyKierowcy (nie wszyscy) -
~Ja / 2025-08-31 11:40
To jest dno i wodorosty 28.08.2025 wyjazd z Bydgoszczy do Płocka ponad godzinne opóźnienie, 31.08.2005 powrót i znowu opóźnienie ponad godzinę. W takim wypadku powinien nastąpić zwrot kosztów 50% za przejazd. Pierwszy i ostatni raz korzystam z usług tej "firmy". Nikomu nie polecam ZaletyBrakWadyNotoryczne opóźnienia -
~marten / 2025-08-30 11:18
Nie zatrzymał się na przystanku. Na
Jerozolimskiej,stał inny flixbus, jechał wolno i go ominął i pojechał
-
~Daniel / 2025-08-28 11:59
Flixtrain to porażka kupiłem bilet z Frankfurtu nad menem do Hamburga z przesiadką w Berlinie pociąg który miał być w Berlinie nie dotarł więc byłem zmuszony wziąć hotel ogólny stan pociągu którym jechałem do Berlina pozostawia wiele do życzenia brud wątpliwy stan stan techniczny pociągu brak klimatyzacji przy temperaturze 28stopni smród hałas nie do zniesienia przez otwarte okna w każdym przedziale teraz właśnie wracam filxbusem,wcale nie jest lepiej klimatyzacja choć jest nie działa kontakty zasilania nie działają ogólnie z całego serca nie polecam tej firmy ZaletyBrakWadyMnóstwo -
~Sylwia / 2025-08-28 09:38
ludzie piszą negatywne opinie o flixbus ale ja nie zauważyłam nic z tych złych rzeczy. Podróż przebiegła sprawnie i było bardzo komfortowo. Plus kierowca Pan Artur bardzo miły i życzliwy i konkretny. Polecam :) ZaletySzybko -
-
~Monika / 2025-08-27 08:05
Pozdrawiam młodą parę kierowców z którymi miałam przyjemność podróżować na odcinku Wrocław - Warszawa Modlin - Linia 1302 - Poniedziałek 25.08 Bardzo sympatyczni ludzi , co niestety rzadko zdarza się u kierowców , oceniam jakość usługi na najwyższym poziomie mam nadzieję że trafię na was po powrocie z wakacji ZaletyProfesjonalna UsługaWadyBrak -
~Beata / 2025-08-26 10:04
Chciałbym wyrazić swoje duże niezadowolenie z ostatniej podróży FlixBusem. Autobus miał aż trzy godziny opóźnienia, o czym nie zostaliśmy należycie poinformowani. Kierowcy byli bardzo nieuprzejmi i nie wykazywali żadnej chęci pomocy lub udzielenia wyjaśnień.
Dodatkowo, internet w autobusie w ogóle nie działał, telewizja była jedynie atrapą – ekrany były, ale nie można było z nich korzystać, a toaleta była całkowicie nieczynna. Przy tak długim opóźnieniu komfort podróży powinien być priorytetem, a niestety tak się nie stało.
Bardzo liczę na to, że FlixBus wyciągnie wnioski i poprawi jakość swoich usług, ponieważ w obecnej formie trudno polecić tę linię innym pasażerom. -
~Alicja / 2025-08-26 09:37
Brak zawiadomienia o zmianie autokaru z logo flixbus na czarny bez logo.z tego powodu nie wsiadłam do autokaru bo czekałam na zielony. Wady25 minut czekałam na rozmowę z konsultantem . I zrezygnowałam z zadania pytania. Podstawiają autobusy bez logo flixbus przez co odjechał mi autobus .z trudem zdązyłam na pogrzeb w Krakowie. -
~Cezary / 2025-08-25 14:30
Rezerwacja nr 3281174481
Rejs Szczecin-Berlin
Najwyższe uznania dla profesjonalnego a jednoczesnie z poczuciem humoru przeprowadzenia prcesu podrozy pod wzgledem informacji i bezpieczenstwa dla kierowcy Pana Łukasza. -
~Bomba / 2025-08-25 09:52
Smród w autobusie,kierowcy nie respektują tego że ma się wykupione miejsce w autobusie -
~Rene / 2025-08-24 23:35
Witam,
Dziś miałam przyjemność wraz ze swoim synem podróżować Flixbusem z Zamościa do Warszawy linią 1300
Od samego startu podróży Pan Paweł kierowca, którego miałam przyjemność poznać, pomógł nam z dość ciężkimi walizkami i wskazał uprzejmie wykupione miejsca...
Wszyscy pasażerowie jak zauważyłam byli traktowani bardzo uprzejmie i życzliwie...
Nie pierwszy raz podróżuję Flixbusem i zawsze sobie bardzo chwalę, zarówno komfort podróży jak i bezpieczeństwo...
Ale dziś doszedł kolejny bonus w postaci super kierowcy Pana Pawła,którego profesjonalizm i uprzejmość mówi o tym, że firma Flixbus zatrudnia prawdziwych profesjonalistów na wysokim poziomie...
Bardzo dziękuję za przyjemną i bezpieczną podróż...☺️
Do zobaczenia wkrótce...ZaletyWspaniała obsługa i komfort jazdy -
~Aleksander / 2025-08-24 21:48
Miałem zapłacony bilet Katowice Lwów.4 godziny przed odjazdem dostałem sms że autobus jest opóźniony 590 minut!!!!!! Tak,dobrze czytacie.Przebukowalem na następny dzień,pokazało mi autobusy po południu,bo poranny był droższy!!!! I mi go nie pokazało.Odwolali autobus i żadnego ukłonu w stronę pasażera!!!! Potem wszedłem na stronę i pisze nie że opóźniony,tylko pełen!!! Komunikacja autokarowa to dalej komuna,a ta sieć wpisanej się w to idealnie!!!!! ZaletyBrak -
~Mateusz / 2025-08-23 15:17
Linia 1316, 22.-23.08 [tam/ powrot]
Trasa Chełm - Praga
Dwóch bardzo dobrych kierowców. Skupienie na trasie cały czas (Katowice- Duszniki-Zdrój). Brak niepotrzebnego gadania. Pomoc w razie jakiegokolwiek problemu od razu.
Jeden Pan w Opolu poszedł na dłużej niż Panie informowali (5min) i nikt mu nie robił z tego chamskich uwag, choć może by się przydało!
Pozdrawiam Wszystkich użytkowników Flixbusa:-)ZaletyProfeskonalizm kierowcówWadyZachowanie niektórych pasażerow -
-
~Krzysztof / 2025-08-23 13:32
Właśnie przed chwilą kierowca nie zatrzymał się na przystanku w Náchod i wywiózł nam syna po za miasto zostawiając na pastwę losu na stacji benzynowej. Widzieliśmy przejeżdżający obok dworca bus,ale jakoś nie raczył wjechać na przystanek tylko zwyczajnie sobie pojechał dalej mimo zwrócenia uwagi o wysiadaniu.Masakra -
~Anonim / 2025-08-21 22:33
Pierwszy i ostatni raz.
Pierwsza rezerwacja wyjazd/powrót z Apeldoorn-Amsterdam Sloterdijk.
W trasie do Sloterdijk,kierowca uzupełnił papier toaletowy,kładąc go na dachu toalety.
Podróż powrotną, niestety,odbyła się pociągiem,ponieważ autobus zamknął drzwi,gdy dobiegliśmy (2 osoby dorosłe +dziecko 8 lat) ,pukaliśmy do drzwi.
Reakcja kierowcy była taka,że odwrócił się i popukał w czoło,po czym pojechał dalej.
Rozumiem,że czas może być kwestią dyskusyjną,ponieważ według zegara na stacji kolejowej był 16.16,a kierowca "odhaczył"wyjazd o 16.17.
Kierowca był świadomy,że proszą o otwarcie drzwi uczestnicy przejazdu,ponieważ pasażerowie podróżowali z tym kierowcą w nocy z 17 .08na 18 .08,oraz 3 godziny wcześniej przed feralnym wyjazdem.
Sprawy przepisów,godzin odjazdów,opóźnień ,mogą być dyskusyjne,ale,żeby nie zadbać o bezpieczeństwo pukającego dziecka do drzwi,pokazać mu "kuku na muniu" i jednocześnie rozpęd,a autobus,to jest szczyt niekompetencji.
Ten kierowca nie powinien z ludźmi pracować,a nawet że zwierzętami,bo z taką dbałością o bezpieczeństwo,to bym mu swojego psa nie powierzyła.
Zaznaczam,że miejsce zdarzenia było ,gdzie zatrzymanie autobusu nie powoduje złamania przepisów,zagrożenia dla uczestników ruchu drogowego.
Znając zachowania holenderskich kierowców,uprzejmość,dbałość o klienta,wyrozumiałość,to wstyd mi za polskiego kierowcę w oczach świadków zdarzenia,którzy z niedowierzaniem kiwali głową,że tak może zachować się kierowca.
Rozżalona zadzwoniłam do obsługi klienta.
Jedyne,co mogła dla mnie zrobić konsultantka,Panie Marlena,to poinformować,że powinnam być 15 minut przed odjazdem autobusu(sama zaznaczyła,że rozmowa jest nagrywana,gdybym chciała dochodzić praw).
Nie chcę ich,a właściwie moich pieniędzy.
Mamy XXI,standardy i możliwości wyboru.
Korzystajmy z nich i nie wybierajmy firm,które nie dbają o bezpieczeństwo nawet swoich klientów.
Poniży,rozjedzie,ale" postawi na swoim".
Przyniesie wstyd cywilizowanym rozwiązaniom,lakoniczne formułki odklepie przez telefon,zamiast wsparcia,zainteresowania.
Dodam,że ze Sloterdijk jest możliwość alternatywnej podróży(na tym odcinku) z firmą Flixbus,ale z innego państwa,ale p Marlena nie była zainteresowana pomocą klientowi .
Myślę,że firma Flixbus ma potencjał, ale....musi inwestować nie tylko w nowoczesną flotę,ale i w kompetentnych ludzi .
Na dzień dzisiejszy,mając porównanie z innym przewoźnikiem,to Flixbus przegrał.
Z przyczyn oczywistych, nie podam nazwy konkurenta,ale stwierdzam,że z Flixbusem ,może(teoretycznie) krócej,ale realnie....Dłużej,drożej,z dodatkowymi kosztami,a w pakiecie chamstwo i ignorancja,oraz brak podstawowego wyposażenia toalety. -
~Jarema / 2025-08-21 11:15
Zdarzenie miało miejsce na trasie Plymouth-Londyn. Zjawiłem się na stacji przed zalecanym przez przewoźnika czasem. W trakcie oczekiwania dostałem na aplikację informację o opóźnieniu 47 minutowym. Czekałem więc w poczekalni okresowo kontrolując sytuację na peronie. W pewnym momencie zrobiło się zamieszanie na zewnątrz, wybiegłem na peron zobaczyłem pasażerów biegnących za autobusem. Dogoniłem autobus przed opuszczeniem dworca autobusowego, odmówił wpuszczeni i ojechał. Była godzina 5 minut po planowanej godzinie odjazdu. W aplikacji komunikaty o wcześniejszym opóźnieniu znikły. Reklamacja nie została uwzględniona. Pierwszy I ostatni raz z Flixbusem. -
~Marek / 2025-08-21 08:23
Autobus dramat w którym dni upalne nie ma klimatyzacji za to jest włączone ogrzewanie. Zmiana bookingu i cena za to zmianę to zart. Nie wspomnę o anulacji bilety gdzie oddają 1/3 ceny ZaletyBrakWadyBrak klimatyzacji
strona 1 z 167
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »