Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 2858 opinii

2.18 / 5

  • Poziom cen
    2.43
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.85
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 143
  • ~Wściekła / 2024-04-26 23:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam. Jechałam dziś 26.04.2024 Flixbusem z Lublin GL. do Warszawa Zachod. Przyjechał opóźniony o 20 min. do Lublina, a po drodze zrobił kolejne 20 min. opóźnienia, pomimo że była to trasa i żadnych korków, wypadku. Podeszłam do kierowcy poprosić żeby nadrobił spóźnienie...zatem "dorobił" kolejne 20 min. We Warszawie miałam pociąg, na który nie zdążyłam, pomimo że kierowca wypuścił mnie na światłach i pobiegłam biegiem. Omijać szerokim łukiem!!!
    Więcej nie wsiądę. Totalne dno...
    ZaletyZadnych
  • ~Strazak4646 / 2024-04-23 06:54
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 23,04.2024r g 6 Dworzec PKP Gdynia miał być autobus Flixbus według aplikacji . Autobus się nie pojawił Nawet na info odpowiedź była następny będzie g.19. Parodja Dobrze iż nie kupiłem biletu bo bym się Teraz kulał po telefonach jak odzyskać za bilet Moim zdaniem nie polecam
    ZaletyZadne
    WadyBrak info porażka
  • ~Mirra / 2024-04-21 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry. Dzięki firmie Flix Buss przeżyliśmy poważny stres i jego konsekwencje!!! Mieliśmy bilety 03.04.24 z Genui na 11.35 do Monachium, a z Monachium do Wrocławia. Jedna przesiadka. A we Wrocławiu mieliśmy być o 9.35 rano 04.04.24. W nocy przed wyjazdem otrzymaliśmy SMS z informacją, że autobus przyjedzie o 14.35. Z powodu tego, że autobus się spóźnił, zmienili nam trasę i zamiast jednej przesiadki stało teraz dwie. Z Genui do Monachium, z Monachium do Berlina, a z Berlina do Wrocławia. Przyjechaliśmy do Genui. Podczas gdy czekaliśmy ciągle informowali nas, że autobus będzie jeszcze później, potem jeszcze później, i jeszcze.... w końcu przyjechał o 16.10, spóźniając się prawie 5 godzin. Wsiedliśmy do autobusu, a klimatyzacja w nim była zepsuta, było strasznie duszno. Kierowca zamknął toaletę i nie dawał klucza. W drodze do Mediolanu otrzymaliśmy SMS, że z przyczyn technicznych ten autobus zabierze nas tylko do Mediolanu, a nie do Monachium. Obsługa klienta działa tylko od 9.00 do 17.00. Nigdzie się nie dodzwonić. Po pewnym czasie przyszła nam na mejla nowa trasa naszej podróży. Z Mediolanu dojeżdżamy już do Mannheim, a z Mannheim do Berlina. I to wszystko!!! To był nasz ostatni przystanek na nowym bilecie. Nie Wrocław, tylko Berlin. Kierowca autobusu nie mógł nam pomóc. Jakiś pracownik Flix Bus na stacji w Mediolanie kazał nam iść do kasy, że nam tam zmienią bilety. W kasie powiedziano nam, że nic się nie zmieni, że mogą nam tylko sprzedać bilety z Berlina do Wrocławia za 150 euro. Po 19.00 podjechał autobus Flix Buss który jechał do Lublina. Mąż poszedł poprosić ich o pomoc. Mieli wolne miejsca i jeden z kierowców powiedział do drugiego: "weźmy ich? " ale drugi nie chciał nas brać... Ten drugi kierowca właśnie wiózł nas z Wenecji do Genui 25.04.24. Linia nr 456 do Marsylii. U niego i jego kolegi akurat była przed tym sytuacja: Na parkingu, gdzie stał ich autobus, człowiek, który kosił trawę, wybił okno w autobusie, coś wyleciało spod kosiarki. Tak więc "dobry" kierowca nam nie pomógł. Nie mieliśmy pieniędzy na zakup biletów z Berlina do Wrocławia. Stresowaliśmy się tym wszystkim... Dotarliśmy do Mannheim, wsiedliśmy do autobusu. Od 9.00 zaczęliśmy dzwonić do obsługi klienta. Tam bardzo się zdziwili, jak to możliwe, że dostaliśmy taki bilet do Berlina, a nie do Wrocławia. I zrobili nam kolejny bilet z Berlina do Wroclawii. Przyjechaliśmy do Wrocławii nie o 9.35 ranku, a o 23.00 wieczoru. Następnego ranka mój mąż miał zaplanowany egzamin na kategorię C, ciężarówkę. Egzamin ten kosztuje 250 zł i trzeba na niego czekać miesiąc. Oczywiście po tak długiej i stresującej podróży, w której mąż nie mógł spać z powodu nerwów, on nie mógł normalnie skupić się na egzaminie i czuł się źle i nie zdał egzaminu.
  • ~Ewa / 2024-04-21 12:07
    Ocena: 5.00 / 5
    Przebieg podróży z Częstochowy do Katowic bardzo przyjemna,super państwo kierowcy zaproszenie na rosół aktualne;)
    ZaletyFajna atmosfera
  • ~Agusia / 2024-04-19 16:07
    Ocena: 4.50 / 5
    Super polecam, miła i rzetelna obsługa. Warto korzystać z państwa usług.
    ZaletyCena biletów
    WadyBrak bezpośrednich połączenia Rzeszów-Nowy Sącz
  • ~Pasazer / 2024-04-19 08:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nocny kurs,który miał być z Warszawy do Kielc był opóźniony około 2 godzin. Ani informacji,ani przeprosin nie było. Serwis jest na poziomie mniej niż 0.
  • ~Jennie / 2024-04-17 01:26
    Ocena: 3.00 / 5
    Dobrze by było jakby pojawiło się więcej przerw 5/10 min a nie tylko 1 max 2 gdzie są ludzie co jadą 15 godzin i chcą sobie wyprostować ciało albo zapalić także miło by było jakby flixbus takie coś wdrożył.
  • ~KTOŚ / 2024-04-17 01:23
    Ocena: 3.50 / 5
    Nie mam zastrzeżeń ani do kierowców ani do wyposażenia transportu NATOMIAST dobrze by było jakby na trasie gdzie się jedzie 12/15 godzin była możliwość również zapalić przez 5 minut, bo niestety kierowca sobie dwa razy zrobił chyba prywatną przerwę i na papierosa sobie wyszedł, ale już drzwi dla osób co są w autobusie nie raczył otworzyć żeby też ktoś mógł zapalić bądź ciało wyprostować, bo jednak tyle czasu jazdy jest dość męczące dla ciała.
  • ~darius / 2024-04-15 12:13
    Ocena: 2.75 / 5
    Jedna gwiazdka, gdybym mógł to nie dałbym żadnej. Sprawa wygląda tak, że kierowca całkowicie olał rozkład jazdy. Godzina odjazdu 4:35, on jechał już sobie 4:10 w trasę, minęliśmy się z nim idąc na przystanek. Był to piątek 12.04.2024 roku, Grudziądz, z dworca PKP.
  • ~Kamila i Monika / 2024-04-14 07:44
    Ocena: 5.00 / 5
    13 kwietnia kurs 1250 Warszawa-Rzeszów, wyjazd z Warszawy o 17:15, kierowca profesjonalista w swojej sprawie, wykonał swoją pracę na 100%, bez zastanowienia pomógł nam kupić bilety na kolejny autobus do Medyki, bezpieczna jazda, kultura zachowania w stosunku do pasażerów, dziękuję wspaniały kierowca, szkoda, że nie powiedział własny imię , dziękujе firmie za takich kierowców
  • ~Barbara / 2024-04-12 15:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Dnia 11.04 podróżowałam z siostrą na trasie Gorzów Wielkopolski- Wrocław
    Linia 1362 kierunek zakopane
    Od Gorzowa jechał młody kierowca wszystko ok pełna kultura sposób prowadzenia pojazdu bez zastrzeżeń pełen profesjonalizm
    W pewnym momencie dosiadł się drugi kierowca po czym gdzieś na MOP doszło do zmiany kierowcy
    Pan w wieku ok 50 lat prowadził pojazd jak by w ogóle nie miał uprawnień
    Chwile przed nasza wysiadką we Wrocławiu ( byliśmy na wysokości portu lotniczego Wrocław) kierowca odpłynął... jechał jak pijany... zaczął tak gwałtownie hamować że prawie wszyscy pasażerowie pospadali z siedzen ( wiadomo taka sytuacja na drodze może się wydarzyć) ale po chwili dojeżdżając do sygnalizacji sytuacja się powtórzyła.
    Kierowca miał zwrócona uwagę przeprosił ale czy przy takiej pracy mozna pozwalać sobie na takie błędy? No chyba nie.
    Kolejna sytuacja miała miejsce ok 10 minut później wyjeżdżając z pod wiaduktu kierowca autobusu zmieniając pas zachaczyl o lusterko w aucie osobowym i wygiął je w drugą stronę i nawet się nie zatrzymał - w środku autobusu słuchać było jak uderzył o plastik ( udawał że nie wie o co chodzi) ( nie wiem jak to się mogło dalej skończyć ponieważ po chwili wysiedliśmy na dworcu i nasza podróż na całe szczęście dobiegła końca) sprawa zgłoszona do flixbus mam nadzieje ze zostaną nam zwrócone pieniądze za przejazd a flix będzie miał większa kontrolę nad tym kto prowadzi pojazdy . NIGDY WIĘCEJ NIE SKORZYSTAM
    NIE POLECAM!!!!!
    ZaletyCeny dosyć optymalne
    WadyBrak przeszkolenia załogi
  • ~Wanda / 2024-04-12 09:47
    Ocena: 1.50 / 5
    Chciałam zabrać się z Flixbusem , na stronie wyczytałam , że można płacić gotówką lub kartą ale niestety panowie nie mieli terminala. Błąd informacji. Przyleciałam na Lotnisko Chopina. Nie było czasu na wykupienie biletu z aplikacji. Panowie nieuprzejmi .Po moich prośbach łaskawie W końcu dali mi 3 minuty na kupienie przez stronę ale już wyszło zamiast 47 zł to prawie 67. Nie tak powinno być, wprowadzacie klientów w błąd.
    ZaletySzybki przejazd
    WadyNieuprzejmość kierowców.
  • ~Mark2 / 2024-04-11 22:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie zostałem wpuszczony na pokład ze względu na hulajnogę. Myśle, ok jak maja takie zasady to rozumiem. Proszę o zwrot za bilet i uwaga! Autobus spóźniony 20 min pytam się kierowcy w jaki sposób mogę zwrócić bilet. Kierowca zbywa mnie mówiąc że jest obok punkt Fixbusa (oczywiście nie ma). Dzwonię na infolinie i po meandrach wciskania guzików dowiaduje się że nie można zwrócić biletu ze względu na to że jest już po wyjedzie.
    Właśnie Flixbus zarobił sobie na moim pustym bilecie.

    Czy jest to w ogóle zgodne z prawem ? Można zostać nie wpuszczonym i nie dostać zwrotu ?

    Zwracajcie na to uwagę,
    WadyBrak zwrotu za bilet, w momencie kiedy (z różnych względów) nie zostajesz wpuszczony na pokład.
  • ~Tomasz / 2024-04-06 19:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Chcialem zabrac sie z Wami z Krakowa do Lublina! I jede cham z drugim nie chciali im sie wydrukowac biletu i mnie nie wzieli!
    ZaletyBrak
    WadyArogancja kierowców
  • ~WOJCIECH / 2024-04-04 18:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Co za chamy pracują w tej firmie. Przyjechał bus zgodnie z godziną tą co mam na bilecie czyli 18 i kierowca mówi oni są z 17 i przyjechali spóźnieni. Mimo wszystko godzina się zgadza, numer busa się zgadza i masa wolnych miejsc. Pytam, więc grzecznie kierowcy czy mimo wszystko mogę jechać skoro wszystko się zgadza, a mam dopasowane kolejne polaczenie. Chamsko powiedział, że nie że to jak samolot i trzasnął drzwami. Gonić takich chamow !!! Nie polecam
    WadyChamstwo i buta kierowców. Brak
    Możliwości przejazdu mimo wolnych miejsc.
  • ~Damian / 2024-04-04 17:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Ceny kuszą na start, lecz w chwili gdzy masz nieoczekiwany bagaż, musisz za niego dopłacić. No niech im będzie… ale okazało się że musiałem zapłacić u każdego kierowcy osobno. Miałem na szczęście jedną przesiadkę, czyli musiałem dopłacić każdego 20 franków, co dało już 40 franków. Co by było gdybym miał 3?
    Dodatkowo opłaciłem miejsce z przodu, gdzie kiedy próbowałem usiąść usłyszałem ,,gdzie się pchasz”. Podobno te miejsca są przypisane do kierowców. Dlaczego nie piszą tego na stronie w chwili zakupów?
    ZaletyCena bazowa, ale to nie znaczy że nie będzie dziwnych dopłat lub problemów. Wydaje mi się że są HR robi dużo starań, by wyciągnąć najgorsze najdziwniejszych ludzi ze świata patologii i zrobić z nich kierowców. Brawa dla nich za inicjatywę!
    Dodam jedynie, że pierwszą podróż odbyłem z Włochem i odbiór kierowcy był bardzo pozytywny. Chyba tylko Polska strona leży i kwiczy ????‍???? Do boju Polsko
    WadyOkazało się że jest zakaz jedzenia w autobusie. Udało mi się to jakoś sprostować i zakaz dotyczy fast foodów i…. Uwaga…. Kawy

    To dlaczego w chwili postoju parzą sobie kawę, a ja nie mam prawa jej posiadać wchodząc na pokład. Nie wiem co mnie skusiło by znowu wybrać tego przewoźnika. W sumie wiem… Późna godzina odjazdu, ale postarać się nie zrobić tego błędu ponownie.
  • ~Japacyk / 2024-03-31 23:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam podróży flixbusem. Kierowcy wiecznie rozmawiający ze sobą , nie skupiający się jeździe. Złamane wszystkie ograniczenia prędkości, chodzący kierowca po autobusie z wrzątkiem , bo przecież brak prądu przy fotelach. Wyprzedzanie innych użytkowników na podwójnej ciągłej. Komentarze kierowców pod adresem innych użytkowników drogi np. „ ciesz się że mam założony kaganiec bo dawno bym cię łyknęła. Buta kierowców po zwróceniu uwagi. Zdecydowanie polecam poszukanie innej opcji podróży , moja przygoda z flixbusem skończyła się definitywnie.
  • ~Podróżnik na trasie 1351 / 2024-03-30 07:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam podróżowanie flixbusem.
    Kierowcy nie przestrzegają żadnych przepisów ruchu drogowego. Przekraczają prędkość, wyprzedzają na podwójnej ciągłej. Do tego jeden kierowca podpuszcza drugiego. W autokarach brak jest gniazdek i wifi, bo pojazdy są dzierżawione od innych firm przewozowych. Dopłacanie do wyboru miejsca też mija się z celem, bo po wejściu do autokaru okazuje się, że numeracja jest zmieniona i siedzicie gdzie indziej.
    Jeśli życie Wam miłe rozważcie inny środek transportu, bo albo zabije was kierowca, który prowadzi pojazd 100km/h albo ten drugi Was obleje wrzątkiem, bo akurat właśnie w tym samym czasie przemierza pół autokaru z czajnikiem z gorącą wodą, bo tylko w okolicach toalety jest gniazdko.
  • ~Pasażerka x2 / 2024-03-28 20:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Po raz drugi miałam z koleżanką „szczęście „ trafić na dwóch starszych kierowców z Berlina do Wrocławia z godziny 18:25. Na starcie wyjazd opóźniony bo jeden z panów zgubił gdzieś okulary i szukał przez 5 minut pytając ludzi czy nikt nie widział okularów. Znalazły się były w lodówce z tego co zrozumiałam. I się zaczęło jak kiedyś jeden pogania drugiego mówi jak ma jechać. Drugi kierowca opowiadał mu opryskliwie. Po dojeździe na stację paliw nastąpiła zmiana kierowców, starszy pan zapowiedział prez mikrofon że 10 minut pauzy.
    Po upłynięciu 10 minut jeden z kierowców poszedł policzyć ludzi, okazało się że brakuje 4 osób. Jeden z panów poszedł do budynku stacji paliw ich szukać. Niestety nie znalazł nikogo. Poszedł drugi raz policzyć ludzi i okazało się że są wszyscy., Oczywiście nakrzyczał na kolegę że jest ślepy i nie potrafi liczyć. Przez tą całą sytuację straciliśmy na stacji 25 minut zamiast 10.
    Po wyjeździe ze stacji paliw jeden z kierowców poszedł gdzieś do tyłu usiąść. Podejrzewam że nie chce się patrzeć jeden na drugiego.
    Dziwi mnie to że firma nic z tym nie robi żeby jeździli osobno ale to nie moja sprawa lecz wpływa bardzo na komfort jazdy.
    Podobna sytuacja miała miejsce około pół roku temu, również pisałam tutaj na forum.
    Życzę zgody kierowcom żeby doszli do porozumienia.
    P.S autobus czysty, widziałam że toaleta jest sprzątana na bieżąco. Na Berlin Zob oraz na stacji Orlen.
    ZaletyAutobus czysty
    Toaleta czysta i pachnąca
    WadyKierowcy nie dogadują się między soba
    Słuchanie ich kłótni
  • ~Ania / 2024-03-27 17:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny raz awaria i opóźnienia na trasie Bydgoszcz - Warszawa. Jeden autobus awaria i nie dojechał a drugi z opóźnieniem.
    Nie ma dnia bez opóźnień. Na infolinii informuja, ze przyjedzie a w praktyce autobus odwołany.
    Brak rzetelnych informacji i komunikacji z pasażerem. Autobusy do wymiany…
    Zaletyplus tylko dla aplikacjii
    WadyAwarie, stare autobusy, brak rzetelnej komunikacji i aktualizacjii
    Spóźnienia
strona 1 z 143
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.79, ilość opinii: 4700
Flixbus
Ocena: 2.18, ilość opinii: 2858
Sindbad
Ocena: 2.34, ilość opinii: 775
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 684
Szwagropol
Ocena: 1.98, ilość opinii: 318
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.89, ilość opinii: 258
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4144
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2795