Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 1944 opinii

2.21 / 5

  • Poziom cen
    2.50
  • Oferta
    2.38
  • Jakość obsługi
    1.88
  • Wygoda
    2.21

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 98
  • ~Monika / 2023-02-06 20:42
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzisiaj po raz pierwszy miałam okazję skorzystać z usług firmy FLIXBUS, na trasie Brzesko-Wrocław, lini 1360. Muszę przyznać że jestem pod wielkim wrażeniem. Pan Zbysiu, kierowca autokaru przesympatyczny człowiek, chętny do pomocy, dbający o komfort i bezpieczeństwo każdego z pasażerów. W Katowicach dołączył drugi kierowca również bardzo sympatyczny Pan Kaziu. Autokar na najwyższym poziomie, bardzo czysty oraz wygodny, z możliwością podladowania telefonu. Jestem zachwycona, dziękuję Panom za bezpieczne dowiezienie mnie do celu. Od dzisiaj będę korzystała tylko i wyłącznie z firmy FLIXBUS. Pozdrawiam serdecznie i życzę szerokości:-)
    Zaletysame zalety
    Wadybrak
  • ~XYZ / 2023-02-06 19:30
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 4 lutego 2023 podróż z Paryża do Wrocławia . W nocy autobus zepsuł się na autostradzie.
    Oczywiście zdarzenie losowe co nikt nie może przewidzieć ale to co firma zrobiła to żenada i kpina -podstawili autobus zastępczy który dojechał do Wetzlar na dworzec (około 70km od miejsca gdzie się zepsuł autobus) tam dosłownie zostaliśmy "wyrzuceni" i INFORMACJA PROSZĘ DO PUNKTU DOCELOWEGO DOJECHAĆ SOBIE NA WŁASNĄ RĘKĘ i można reklamować.
    Od bardzo "kompetentnych i empatycznych" (co jest oczywiście ironią ) pań z biura obsługi które rozmawiały z kierowcą i kierowca przekazał jednej Pani telefon dowiedzieliśmy się "CIESZCIE SIĘ ,ŻE NIE ZOSTALIŚCIE NA AUTOSTRADZIE".
    BARDZO NIE POLECAM
    NIEKTÓRZY PODRÓŻUJĄCY BEZ PIENIĘDZY ABY JECHAĆ W DALSZĄ PODRÓŻ ZOSTALI W WETZLAR W NOCY OGRANIZUJĄC SOBIE "PIENIĄDZE' ABY DOJECHAĆ DO PUNKTU DOCELOWEGO.

  • ~Kasta / 2023-02-06 12:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Każdy pasażer ma obowiązek podpisania swojego bagażu. Tylko tak kierowca może zweryfikować do kogo należy dany bagaż. Jeśli pasażer tego nie zrobi to może mieć pretensje tylko do siebie
  • ~Balbina / 2023-02-05 22:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Ukradli mi bagaż.Jeden wielki bałagan.Kierowca otwiera luk i kto chce bierze sobie bagaż niekoniecznie swój.
    Nie ma żadnej kontroli nad wydawaniem bagażu.

    ZaletyBrak
  • ~Pitbull / 2023-02-05 21:25
    Ocena: 4.00 / 5
    Co za stek kłamstw !!!
    Pasażerowie? Banda rozwydrzonych nastolatków!!
    Słoma z butów wystaje chamy chamy!!!
    Po.1 Kierowcy to nie niańki!
    Po.2 77 pasażerów x minimum dwie walizki każdy to jest około 160 walizek.
    Po.3 w regulaminie Flix Busa jest napisane kierowcy nie mają prawa lądować bagaży więc to że w ogóle wam pomagają należy się dziękuję!
    Po.4 w regulaminie pasażera na jeden bilet przysługuje jeden bagaż podręczny 7 kg. I jeden do luku bagażowego 20 kg. Wy łądujecie bagaże po 30-35 kg i jeszcze wymagacie od kierowców żeby je dźwigali? Bezczelność!!
    Po.5 co do bagaży na lotniskach obowiązuje ta sama zasada tam potraficie nie przekroczyć progu kg. A jeśli to dopłacacię bez problemu bo inaczej nie wezmą bagażu.
    Po.6 syf w autobusie w toalecie? Przecież sami z niej korzystacie świnie!! I tak samo jest w autobusie zostawiacie mega syf kto to potem sprząta? Tak kierowcy.
    Po.7 opóźnienia? To nie samolot korków nie przeleci.
    Tak by można było by pisać pisać i pisać ale ciemnota nie zrozumie myślą że jak kupią bilet za 60 euro to pany a kierowca będzie klękał i latal jak piesek na zawołanie!! Myślą że sługę sobie kupili.
    Ludzie!!! Najpierw zacznijcie się wy zachowywać i przestrzegać a potem wymagać tego od innych!!
    ZaletyWszystkie
    WadyBrak
  • ~Kama / 2023-02-05 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Sytuacja z ostatniej nocy: Flixbus z Frankfurtu do Polski psuje się na autostradzie niedaleko Frankfurtu, pasażerowie stoją dwie godziny z bagażami przy szosie autostrady mamieni informacjami, że zostaną podstawione autobusy zastępcze, po czym przyjeżdża autokar jadący do Paryża i podwozi ich do najbliższego miasteczka, gdzie dalej na zewnątrz (hala stacji zamknięta), na mrozie, również ludzie starsi i matki z dziećmi, około dwóch godzin czekają na jakiekolwiek informacje. Po telefonach do infolinii słyszą: cieszcie się, że nie stoicie na autostradzie. Oraz komunikat, że sami muszą sobie zorganizować dalszy transport, firma łaskawie zwróci kasę za bilet lub pokryje koszty kolejnego. Niektórzy zmuszeni są do powrotu do punktu startowego. Dno, nieludzkie traktowanie, nigdy więcej.
  • ~Macga / 2023-02-03 21:11
    Ocena: 4.75 / 5
    Do tego poniżej, przestań gadać głupoty, widzisz jakie warunki na drodze.
    Jak najmniej takich pseudo pasazerow
  • ~Macga / 2023-02-03 21:11
    Ocena: 4.75 / 5
    Do tego poniżej, przestań gadać głupoty, widzisz jakie warunki na drodze.
    Jak najmniej takich pseudo pasazerow
  • ~Stanisław / 2023-02-03 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dna, prawie 2 godziny opóźnienia na 300 kilometrowej trasie. Obsługa na Kraków MDA to porażka, pytani o orientacyjną godzinę przyjazdu mówią że jak przyjedzie to będzie. Pierwszy i ostatni raz korzystałem z tego paraprzewoźnika.
  • ~Kiero / 2023-02-02 18:43
    Ocena: 3.25 / 5
    Jakim d.e.b.i.l,em trzeba być żeby porównać FLIXa do transportu ludzi do obozu koncentracyjnego. Jestek kierowcą, nie fanem flixa ale tego wytrzymać już nie mogę. Jedź taksówką i wymagaj.
    ZaletySiatka połączeń.
    WadyFlix nie posiada własnych autokarów i kierowców. Partnerzy zatrudniaja wszystkich byle potrafili pojechac. Dla najlepszych lubiacych pracę z ludźmi motywacja ze strony flix jest minimalna wręcz śmieszna.
  • ~DP / 2023-02-02 02:08
    Ocena: 1.50 / 5
    jedna gwiazdka to za duzo dla flixbusa. Gdybym wiedziala, ze tak bedzie wygladala moja podroz kupilabym bilet na Megabus. Otoz jadac wczoraj z Cardiff o 17.15 do Londynu kierowca przyjechal z opoznieniem jakies 15min. Mial okolo 12 pasazerow z Bristolu, ktory jest okolo godziny jazdy z Cardiff. Zauwazylam, ze jedzie juz jakies 2,5 godziny i Bristolu nie ma. Bylismy juz okolo 100km od Londynu.Po jakims czasie zaczeli do kierowcy podchodzic pasazerowie. Okazalo sie, ze zapomnial ze ma jechac do Bristolu. Zawrocil na kolejnym zjezdzie i pojechalismy odwiezc tych ludzi. W Bristolu czekalo na niego rowniez w zimnie okolo 10 pasazerow. Mial spoznienie 1,5 godziny. Dobrze jechal i nadrabial. Gdy dojezdzalismy do Londynu wydawalo mi sie, ze bedzie tylko okolo 40 min spoznienia. Niestety kierowca zamiast do stacji Hammersmith i potem do Victorii pojechal na lotnisko Heatrow. Kazal nam sie zabierac i oswiadczyl ze dalej nie pojedzie. Byly ze mna 2 Ukrainki ktore nie znaly angielskiego i mialy Flixbusa dalej do Kijowa. Placz nic nie pomogl. Kierowca dalej nie pojechal. Pomoglam kobietom dojechac do Victorii. Aby tam dojechac trzeba bylo kupic bilet na metro i jechac z przesiadka. Jedna z kobiet nie zdazyla na swoj autobus do Luton National Express ale moze jej sie jakos udalo dotrzec na lotnisko.Gorzej z ta druga ktora miala Flixbusa dalej do Kijowa z 3 przesiadkami. Na autobus o 22 nie zdazyla. Stacja jest zamykana na noc a jest zima. Gdzie sie podziala, nie wiem.Mielismy byc na Victorii o 21.30. a dotarlysmy kilka minut po 23. Nie dosc ze tak sie stalo to kierowca nie wlaczyl ogrzewania nawet po mojej prosbie. Przemarzlysmy a ja dzis jestem chora i mam temperature i zatoki. Wystrzegajcie sie tego przewoznika. Co mi po zwrocie za bilet. Moich lekow i cierpienia nikt nie zrekompensuje.
    Wadyprzyjechalam na lotnisko Heatrow zamiast na stacje Victoria. Zostalam wyrzucona z autobusu jak i inni pasazerowie. Mialam olbrzymia walizke a jestem osiba niepelnosprawna. Bylo zimno w autokarze i kierowca nie wlaczyl ogrzewania nawet gdy zwrocilam mu uwage
  • ~MARIUSZ / 2023-02-02 01:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli ktoś z historii wie jak wygląda transport Żydów do Birkenau to tutaj wygląda tak samo
  • ~Ka / 2023-02-01 15:54
    Ocena: 1.75 / 5
    wykupilam bilet Berlin - Lodz wraz z rezerwacja miejsc (tuz za kierowca) dla siebie i dla syna. Prowadzacy pojazdem odmowil mi mozliwosci zajecia tych miejsc twierdzac ze dla dziecka powinnam posiadac fotelik. Byl wyjatkowo nieuprzejmy (delikatnie ujmujac). Oczywiscie nie ma zadnego przepisu mowiacego o tym iz 7 latek musi podrozowac na jakimkolwiek miejscu w foteliku.w momencie kiedy powolalam sie na regulamin oraz na fakt iz na tych miejscach juz jezdzilismy nakazal mi zaprzestac dyskusji oraz poszukac sobie innego miejsca. Oczywiscie wi-fi brak. Kultura kierowcy - dramat.
    To byla moja ostatnia wycieczka z ta firma.
    Zaletyczyste sprawne autobusy
    Wadykultura obslugi,
  • ~B / 2023-01-30 23:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Łatwe rezerwowanie biletów. Autobus do Berlina zastępczy zero internetu, toalety ale bardzo mili kierowcy. Powrot Berlin -Poznań 30.01 g 23.35 celowo podaję jaki kurs bo Pan kierowca w okularach bardzo niemiły, opryskliwy!! Bezszczelnie odpowiedzial mi ze autobus zastepczy, miejsca numerowane nieobowiazuja a jak mi sie nie podoba mam latać samolotami.
    Autobus oczywiscie zastepczy wiec znowunic nie działalo
    ZaletyLatwe bookowanie. Na czas
    WadyAutobusy. Kierowca
  • ~Robert / 2023-01-30 22:37
    Ocena: 4.50 / 5
    Łatwe wyszukanie i zamówienie biletu. W autobusie było ciepło, czysto i wygodnie. Kierowcy jechali bezpiecznie i planowo. Można doładować telefon, skorzystać z czystej toalety. Jechaliśmy z Amsterdamu do Szczecina i dojechaliśmy 2 minuty przed czasem. Cena biletu mogła by być trochę niższa.
  • ~Qwerty / 2023-01-28 11:27
    Ocena: 1.50 / 5

    W czym możemy ci pomóc?
    Wpisz tu swoje pytanie

    FlixBus
    Zaplanuj swoją podróż
    Usługa
    Informacje o podróży
    Pomoc
    Czat
    Dziękuję za Twoją cierpliwość.
    Wpisz swoje pytanie,
    wkrótce połączysz się z agentem.


    Dziś
    Maryla
    11:14
    Dzień dobry,
    Strahinja
    11:17
    Witam, czy mogę prosić o pisanie po angielsku
    System
    11:19
    Jesteś tam jeszcze? Wyślij wiadomość w ciągu najbliższych 2 minut. lub ten czat wygaśnie.
    Strahinja
    11:20
    are you still there
    Maryla
    11:20
    Skladam zażalenie na późniejszy autobusu- kierowca wiedziałc ze juz ma 13 min spóźnienia, dlatego powinienem zrobić tuz przy granicy, ktora z 10 min wydłużyła się do 20 min! Potem powiadomiono kogoś przez zestaw głośnomówiący, że będzie miał obowiązek ok 15 min w Krakowie, dalej, na trasie między Wrocławiem a Katowicami, a na pewnym przydrożnym parkingu na papierosa, mało tego, przedłużył postoj w Katowicach, również na papierosa, w przepisie ja spóźniłam się na dalsze prowadzenie z Krakowa!
    Maryla
    11:21
    Skladam zażalenie na późniejszy autobusu- kierowca wiedziałc ze juz ma 13 min spóźnienia w Berlinie, dlatego dokonałem tuz przy granicy, ktora z 10 min wydłużyła się do 20 min! Potem powiadomiono kogoś przez zestaw głośnomówiący, że będzie miał obowiązek ok 15 min w Krakowie, dalej, na trasie między Wrocławiem a Katowicami, a na pewnym przydrożnym parkingu na papierosa, mało tego, przedłużył postoj w Katowicach, również na papierosa, w przepisie ja spóźniłam się na dalsze prowadzenie z Krakowa!

    Może Flixbus powinien przestać zatrudniać kierowców którzy palą? Zawsze wtedy są opóźnienia!
  • ~Senior / 2023-01-28 09:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Absolutne chamstwo załogi. Jechałem z Krakowa do Frankfurtu/M Takich komentarzy na temat pasażerów to jeszcze nigdy nie słyszałem. Arogancja i zwykła nieżyczliwość. Przypomniały mi się czasy Panów Kierowców z PKSów z czasów dawno minionych.
    ZaletyNooo.. jakoś dojechałem
    WadyPanowie Kierowcy powinny jeździć "Tirami" żeby nie mieć kontaktu z ludźmi
  • ~Edyta / 2023-01-27 16:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Kolejny raz autobus spóźniony. Brak informacji kiedy przyjedzie. Informacja z aplikacji - nie wiedzą gdzie autobus jest, nie mają lokalizacji. Porażka.
  • ~ArekA / 2023-01-27 15:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Wykupiłem bilet na trasie Kielce - Poznań na 7 lutego. Jestem wysoki (194cm) więc dokupiłem miejsce obok żeby było mi wygodnie. Po dwóch tygodniach od zamówienia (dzisiaj) przewoźnik anulował mi bilet. Dzwonię na infolinię - informacja że autokar się zepsuł i nie będzie jechał. 11 dni przed wyjazdem już wiedzą że nie będzie naprawiony? Nie ma pojazdu zastępczego? Domyślam się że anulowano moje dwa miejsca żeby sprzedać dwa bilety oddzielnie za wyższą cenę. Nie polecam planowania podróży z tą "firmą".
  • ~Fiona / 2023-01-27 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, zgubili bagaż mojej babci, brak odzewu! Babcia została z niczym. Nie polecam , napewno już nie skorzystam z ich usług
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
strona 1 z 98
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.76, ilość opinii: 3596
Flixbus
Ocena: 2.21, ilość opinii: 1944
NeoBus
Ocena: 2.62, ilość opinii: 576
Sindbad
Ocena: 2.28, ilość opinii: 424
Szwagropol
Ocena: 2.03, ilość opinii: 257
PKS Polonus
Ocena: 2.04, ilość opinii: 198
VECTRA
Ocena: 1.65, ilość opinii: 3408
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.05, ilość opinii: 2997
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2961
UPC Internet
Ocena: 1.85, ilość opinii: 2905
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2868
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2492