Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3058 opinii

2.17 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.84
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 153
  • ~Aaaaaaaa / 2024-10-20 14:19
    Ocena: 2.25 / 5
    Dnia 17.10 kurs z Wrocławia do Norymbergi jeden ze starszych kierowców od początku rozpoczęcia trasy bardzo nerwowy i głośny.
    Po wyjedzie z Wrocławia chodził i chyba liczyl pasażerów, kazał zapinać pasy bezpieczeństwa to może akurat fajne dla własnego bezpieczeństwa.
    Niestety dalsza podróż to koszmar.
    Siedziałam na miejscu 1A nie dało się nie słyszeć o czym ten starszy Pan opowiada od złego szefa do katastrofalnej firmy. Potem zaczęła się nagonka na drugiego kierowcę, pospiesznie, komentowanie itp. Między dwoma kierowcami wywołała się sprzeczka. Gdy starszy Pan zasiadł za kierownicę to był horror, szarpanie,ostre hamownie i oczywiście głośne komentarze.
    Często jeżdżę tą linią ale z tymi Panami nie miałam nigdy przyjemności i mam nadzieję że więcej ich nie spotkam .
    WadyStarszy kierowca w czapce z daszkiem
  • ~Agnieszka / 2024-10-18 23:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Kurs z Warszawy do Poznania, 17.10 o 3.10. Tak mądrych, profesjonalnych i empatycznych kierowców nigdy wcześniej nie spotkałam. Narażając się na niezadowolenie, większości pasażerów, zadbali w 100% o najsłabszych, czyli młodą kobietę z 2 malutkich dzieci i mocno niepełnosprawną mamą. Wszystko spokojnie wytłumaczyli pozostalym podróżującym. Nikt się nie denerwował. Podróż przebiegła spokojnie i przyjemnie. Gratuluję takiej załogi
  • ~Ernest / 2024-10-16 14:18
    Ocena: 2.33 / 5
    kurs z Kielc do Zakopanego w poniedziałek. .14.10.2024 bardzo nie uprzejmi i bardzo ordynarni obaj kierowcy , stosunek do pasażera to jakby jechał za karę , Brak kultury , chamskie odzywki i zero szacunku . Jezdziłem czesto tym kursem ale tak nie kompetentnych kierowców jeszcze nie spotkałem . Jak nie lubią swojej pracy to niech się zwolnią . Raczej przestane korzystać ze tego środka transportu.
    ZaletyBarak
    Wadykierowcy - brak szacunku, do pasażerów, chamskie odzywki , nie skanują biletów przy wejściu a potem pretensje do całego świata.
  • ~Brygida pasazerka / 2024-10-15 13:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Byłam pasażerką autobusu linii N1385 w sobotę z Gdańska do Kołobrzegu wraz z mężem miejsce 12 a i b kierowcy przekazali w komunikacie o autobusie co się znajduje oraz o temperaturze którą ustawiali według życzenia pozdrawiam tych panów będziemy wracać za dwa tygodnie i może z tymi kierowcami aż miło tak podróżować
    ZaletyMiła obsługa
    WadyTrochę brudny autobus zewnątrz
  • ~Pasażerka z linii N1253 / 2024-10-15 00:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Linia N1253 wyjazd z Warszawy 14.10.2024 brak informacji o opóźnieniu. Standard Flixbusa spadł w dół mocno. Autokar nie chciał zabrać część pasażerów to jest tragedia!!!! Pasażerowie prosili stukając w szybę aby ich zabrał. GDZIE JEST SZEF???!!! To jest standard firmy???!!!
    Zaletynie ma żadnych
    WadyStandard spadł bardzo w dół, brak informacji o opóźnieniu, myślą że mogą wszystko.
  • ~Magda / 2024-10-15 00:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Linia 1250 to wielka masakra!!!Toaleta burd syf nieprzyjemny zapach, brak papieru i mydła. Autokar brudy w środku. Dość duże opóźnienie na trasie.
    Zaletybrak
    Wadydość duże opóźnienie na trasie, brudny autokar
  • ~Magdalena / 2024-10-14 13:29
    Ocena: 3.50 / 5
    Podróż na linii N1206 Warszawa Joensuu, 26 września. Autobus stoi w Warszawie na stanowisku, obok drzwi wejściowych mężczyzna w stroju służbowym Flixbusa, domyślam się, że jeden z kierowców. Podchodzę z bagażem i biletem w telefonie, kierowca mówi coś do mnie po ukraińsku chyba, odpowiadam mu po polsku że nie rozumiem a on dalej do mnie po ukraińsku. Musiałam domyślać się o co pyta. Jesteśmy w Polsce gdzie obowiązuje język polski. Rozumiem że firma zatrudnia pracowników z Ukrainy ze względu na niższe koszty ale pracownicy powinni chyba używać języka obowiązującego w kraju gdzie znajduje się firma. Pracownicy powinni spełniać standardy firmy no chyba że Flixbus o takie standardy nie dba albo ich nie ma... żenada.
  • ~Sladi / 2024-10-14 04:04
    Ocena: 1.00 / 5
    W toalecie podłoga mokra,śmierdzi i brak papieru
  • ~Magdalena / 2024-10-13 20:44
    Ocena: 3.25 / 5
    Podróż na linii N1206 Warszawa Joensuu, 26 września. Autobus stoi w Warszawie na stanowisku, obok drzwi wejściowych mężczyzna w stroju służbowym Flixbusa, domyślam się, że jeden z kierowców. Podchodzę z bagażem i biletem w telefonie, kierowca mówi coś do mnie po ukraińsku chyba, odpowiadam mu po polsku że nie rozumiem a on dalej do mnie po ukraińsku. Musiałam domyślać się o co pyta. Jesteśmy w Polsce gdzie obowiązuje język polski. Rozumiem że firma zatrudnia pracowników z Ukrainy ze względu na niższe koszty ale pracownicy powinni chyba używać języka obowiązującego w kraju gdzie znajduje się firma. Pracownicy powinni spełniać standardy firmy no chyba że Flixbus o takie standardy nie dba albo ich nie ma... żenada.
  • ~Magdalena / 2024-10-13 20:20
    Ocena: 3.25 / 5
    Podróż na linii 1301 Warszawa - Praga, 29 sierpnia. Wysiadka w Kłodzku i pozostawiony telefon z ładowarką w autobusie. Na miejscu obok ani z tyłu nikt nie siedział i nie mógł zgłosić pozostawienia telefonu do kierowcy. 5 minut po wyjściu z autobusu zgłoszenie ufakt na infolinię Flixbusa wraz z numerem miejsca. Pani na infolinii kazała wypełnić formularz drogą e-mailową oraz powiedziała że przesyła informację do kierowcy i może kierowca zadzwoni do mnie. Formularz przesłałam. Dzwoniłam na infolinię Flixbusa tego samego i następnego dnia, zero informacji, nikt nic nie wie, nie ma kontaktu z kierowcą. To samo tydzień później. Po miesiącu lakoniczna informacja że zgłoszony przedmiot nie został znaleziony. Chyba nie wymagam za dużo. Zostawiłam telefon komórkowy a nie pudełko ciastek. Fakt zagubienia zgłosiłam 5 min po wyjściu z autobusu. Telefon na pewno był jeszcze wtedy w siatce przed fotelem. Wystarczyła odrobina dobrej woli ze strony pani na infolinii i kierowcy - na pewną mają numery komórkowe do kierowców i można było zadzwonić zwłaszcza, że na tej trasie jeździ dwóch kierowców i można było zadzwonić do drugiego kierowcy siedzącego obok i poprosić o sprawdzenie na kolejnym przystanku czy telefon jest na zgłoszonym miejscu, na pewno wtedy jeszcze tam był. Telefon nie został znaleziony z winy obsługi infolinii i autobusu. Trzeba bardzo uważać, aby nie zapominać i nie zostawiać niczego w autobusach tej firmy bo pozostawione rzeczy są już nie do odzyskania.
  • ~Brygida / 2024-10-13 19:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Oczekiwanie na opóżniony autobus na wietrze i deszczu(brak wiaty).Opóźnienie podane w sms -29min,faktyczne 70 min,przez co straciłam możliwość przesiadki na 2 kolejne autobusy.Na moje grzeczne zapytanie bardzo aroganckie i obcesowe odpowiedzi pana sprawdzającego bilety,równie niegrzeczne zachowanie do innych pasażerów.Kierowca w trakcie jazdy rozmawiał przez telefon nie używając zestawu głośnomówiącego.Przez 70 min spóżnienie straciłam dużo czasu i poniosłam dodatkowy koszt na taksówkę.NIE POLECAM !!!
    ZaletyBRAK
    Wady70 min opóźnienie,arogancja i nieuprzejmość,zespół Flixbus nie używa słowa przepraszam-brak w sms z powiadomieniem o opóźnieniu,brak przeprosin dla oczekujących na wietrze i deszczu pasażerów
  • ~Zysio_44 / 2024-10-11 13:20
    Ocena: 1.75 / 5
    UWAGA, nie polecam korzystania z usług tej — pożal się boże — firmy. Brak kompetencji ze strony przewoźnika jest rażący wręcz. Dokonałem rezerwacji na przejazd z Lublina do Gdańska prawie trzy tygodnie wcześniej. Specjalnie kupiłem bilet na samolot, na dzień później niż miałem wylatywać planowo z uwagi na fakt, że akurat ten przewoźnik oferował połączenie bezpośrednie busem z 15 na 16 października o 22:50. Było to korzystniejsze niż jechać wcześniej i czekać wiele godzin na lotnisku. Dodam też, że przejazd nie należał do najtańszych, ponieważ kosztował 140 zł. Tymczasem w piątek, 11 października zaledwie 4 dni przed wyjazdem otrzymuje email w języku angielskim z informacją o odwołanym kursie, oraz propozycją zmiany daty wyjazdu. Serio? To już nie pierwszy raz jak flixbus leci sobie w kulki. W marcu tego roku również odwołali mi przejazd, z tym że 3 dni przed planowym odjazdem. Firma problemu nie widzi, oddadzą pieniądze, albo wcisną ci voucher na inne przejazdy, a ty się martw i organizuj przejazd na ostatnią chwilę często 4 razy droższy... Totalny brak szacunku ze strony firmy do swoich pasażerów. Nie polecam!
    ZaletyBrak, ponieważ nawet jeśli oferta jest wspaniała, co z tego, gdy odwołuje się na ostatnią chwilę?
    WadyNieodpowiedzialność
    Nieuczciwość
    Niekompetencja
    Niewywiązywanie się z umowy
  • ~cheettooss / 2024-10-09 15:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam usługi firmy Flixbus, dobre wychowanie panow kierowców zostało chyba w domu, po zwróceniu uwagi usłyszałam że mam zamknąć mordę i włożenie torby kobiecie ciężarnej nie jest wliczone w ich zakres obowiązków jak widać jakiekolwiek maniery również a koniec wyzwanie osoby z Ukrainy że mają wraca skąd przyjechali dobiło mnie już do reszty ( osoba którą rozwiniez była pasażerem ) - tak właśnie panowanie kierowcy z Flixbus się zachowują
    ZaletyŻadne
    WadyObsługa
  • ~Bartosz / 2024-10-08 22:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia ,kierowca zjechał z trasy ,pomijając przystanek na którym miałem wysiąść ,po zwróceniu uwagi pokazaniu biletu usłyszałem tego przystanku już nie ma ????ale jak ?skoro jest oznaczona godzina przyjazdu ? I do tej miejscowości kupiłem bilet ?
    Po prostu nie ma ????zostałem wysadzony na dworcu w innym mieście i musiałem dojechać na własną rękę dwoma pociągami . Infolinia oczywiście czynna do godziny 17 czat online też nie działa także katastrofa .Cala sytuacja miała miejsce na trasie Hamburg -Toruń 8.10.2024
  • ~Katarzyna / 2024-10-08 11:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Starszy kierowca zaraz za Katowicami uszkodził autobus prawdopodobnie zachaczyl o barierki na autostradzie, drugi z kierowców chciał wyjść na zewnątrz zobaczyć w ten czas usłyszał odpowiedź „a co to mój autobus „
    Na koniec podróży wyprzedzanie na czołówkę.!!
    Odradzam
    WadyKierowcy
    Niebezpieczne manewry
    Palnenie papierosa przez szybę podczas jazdy
  • ~W / 2024-10-05 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    ця культура завжди дозволяє кардіологу в автобусі...
    вони як італійці
  • ~F / 2024-10-04 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Manners maketh man.........................................


    Zalety....
    Wady.....
  • ~Dorota / 2024-10-04 10:30
    Ocena: 5.00 / 5
    W dniu 03.10.2024 kurs o godz 14.10 z Warszawy do Paryża Jestem pod dużym wrażeniem kultury osobistej dwóch Panów którzy kierowali autokarem.Takich ludzi powinno się dobrze wynagradzać i nigdy nie dać im odejść z firmy bo to prawdziwy skarb dla pracodawcy.Podróż minęła bez zakłóceń i napewno natepną kolejną wyprawę wybiorę właśnie z tą firmą.pozdrawiamn serdecznie, pasażerka
    ZaletyJw
    WadyBrak
  • ~Robert / 2024-10-02 11:35
    Ocena: 1.00 / 5
    W tym Zakopanem to są za ładne dziewczyny i pana no...
  • ~Mom / 2024-09-29 16:07
    Ocena: 3.25 / 5
    Flixbus zostawił nas na parkingu podczas przerwy na toaletę i odjechał. Nie polecam.
strona 1 z 153
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 4932
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3058
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 846
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 704
Szwagropol
Ocena: 2.01, ilość opinii: 341
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.92, ilość opinii: 301
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4384
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4375
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3855
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3487
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3196
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2891