Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 423 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.52
  • Oferta
    2.30
  • Jakość obsługi
    1.81
  • Wygoda
    2.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 22
  • ~Fliole / 2019-06-17 17:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety na informacji maja nie kompetentne osoby dzwoniąc dostałam informację że mogę kupić bilet w autobusie i że nie muszę mieć rezerwacji. Nie stety okazało się że autobus wogule nie wiechal do mojego miasta bo nie miałam rezerwacji. Przeto naraził się na koszty w wysokości 100 euro gdyż musiałam dojechać.. TARYFOM na pociąg oddalony odemnie 160 kilometrów. A osoba na informacji powiedziała mi jeszcze ze to nie możliwe że tak mi ktoś powiedzial
    NAWET NIE PRZEPROSILI. ŻENADA NIE POLECAM ICH USŁUG ????????????????????????
    ZaletyNie ma
    WadyZlá informacjia
  • ~Anna / 2019-06-17 16:42
    Ocena: 3.25 / 5
    To mój pierwszy i przedostatni kurs z tym przewoźnikiem(Niestety muszę nim wrócić) - trasa Warszawa-Lublin. Pół godziny opóźnienia przy wyjeździe, potem przez wypadek, kolejne pół godziny w plecy. Kierowca na trasie stara się nadrobić, ale jedzie bardzo szybko i kilka razy ryzykuje, Np. Wyprzedzając pod górę i ściągając się z ciezarowkami. Wi-fi jest tylko z nazwy niestety. Dodatkowo informacja na bilecie wprowadza w błąd. Puławska 145 to zupełnie nie jest miejsce odjazdu autobusu
    ZaletyNiską cena
    WadyZa dużo
  • ~Przemo / 2019-06-16 17:01
    Ocena: 2.75 / 5
    Jechałem w kwietniu 2019: Autobus z Santiago de Compostela do Porto (240km) przyjechał o czasie a w miejscu docelowym był 10 minut przed czasem, dość komfortowo ale bardzo drogo 22,99GBP (około 115PLN) za około 240km prawie 3 godziny jazdy bilet kupiony miesiąc przed odjazdem nie był tańszy, mimo że trochę tańszy niż konkurent ALSA


    Jechałem w czerwcu 2018: Autobus Malmo-Kopenhaga (19zł za około 45km) punktualny i Kopenhaga-Malmo (też 19zł, opóźniony o 2h10m, godzinę przed odjazdem przyszła informacja SMS że będzie opóźniony 1h45m)


    Jechałem w Maju 2018: Katowice-Łódź (19zł), Łódź-Gdańsk (29zł), Gdańsk-Katowice (35zł): wszystkie raczej o czasie, ceny są wyższe niż za czasów PolskiegoBusa (Jechałem Katowice-Warszawa za 2zł) ale nadal tanio szczególnie w porównaniu do przejazdów międzynarodowych, w autobusach w Polsce było brudno i śmierdziało ale za tą cenę kilkakrotnie niższą niż PKP czegoż wymagać, a toalety były dostępne zawsze...
    Zaletytoaleta, czyste i zadbane autobusy na trasach międzynarodowych, tanie przejazdy na trasach w Polsce
    Wadywysokie ceny na trasach międzynarodowych np. Santiago de Compostela-Porto 22,99GBP (około 115zł) za około 240km, opóźnienie z Kopenhagi do Malmo 2h10m, na przejazdach w Polsce chyba nie zatrudniają personelu czyszczącego, autobusy w Polsce brudne i śmierdzące
  • ~Michał / 2019-06-16 02:33
    Ocena: 2.25 / 5
    Ogarnijcie, do cholery, tę opcję "Dodatkowe miejsce" przy zakupie biletów przez Internet. Przy zakupie 2 biletów przez jedną osobę kierowcy za każdym razem stwarzają problemy i trzeba ich niemalże błagać, żeby wsiąść do autobusu, pomimo że oba bilety są opłacone. Zróbcie coś z tym i ze swoją infolinią, na której z nikim nie można się połączyć. Mam nadzieję, że zajmie się wami UOKiK.
  • ~Tomasz / 2019-06-14 22:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Pierwsze doświadczenie na trasie Szczecin-Kraków i z powrotem (pierwsze w ogóle z FLIX-em). Wygodnie, bez kłopotów, jedyne opóźnienia wynikłe z korków po drodze (szczyt w większym mieście czy wypadki). Polecam tę trasę bez porównania z PKP!
    ZaletyWygoda, klima, spokój i cisza...
    WadyNa tej trasie nie stwierdziłem absolutnie!
  • ~Natalia / 2019-06-14 21:04
    Ocena: 2.50 / 5
    Do dzisiejszego popołudnia miałam dobra opinie o flixbusie. Zdarzyły się niedociągnięcia ale były w granicach normy. Dziś o godz 18 30 miałam wracać do Katowic z Wrocławia. Niestety nie było mi to dane. Autobus nie przyjechał o czasie. A uzyskanie jakichkolwiek informacji było nie do osiągnięcia. Ani na tablicy informacja o opóźnieniu się nie ukazała. Uzyskanie informacji telefonicznej z infolinii było tak pokrętne że aż smieszne. Kiedy znalazłam Pana w firmowej koszulce przewoźnika i od niego chciałam uzyskać informację. Pan mi powiedział że to kierowca informuje o opóźnieniu autobusu. A że prowadzi to nie może dzwonic
    Nie wiem czy to miało być śmieszne. Proponuję w tym miejscu by może kierowcy mili jakieś zestawy głośnomowiace i informowali swoich klientów pasażerów o opóźnieniach. W końcu pojechałam z innym przewoźnikiem który zabrał nie tylko mnie ale kilka innych osób do Katowic bo miał wolne miejsca. Dzisiejsza przygoda bardzo zmieniła moje nastawienie do Flixbusa.

    WadyBrak informacji i możliwości jej uzyskania
  • ~Ajsu / 2019-06-14 02:23
    Ocena: 2.50 / 5
    Właśnie jadę z Katowic do Sopotu, w autobusie nie działa klimatyzacja, gorąco jak cholera. Każdy pasażer spocony a dodam że jedziemy nocą. Nie polecam!
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Anna / 2019-06-13 19:01
    Ocena: 1.75 / 5
    Moja podróż z Krakowa do Hamburga to koszmar . Niestety zarezerwowałam sobie miejsce i pech chciał , trafiłam na rozwalający się fotel , ciągle opadające oparcie >Zmiana miejsca niemożliwa -bo autobus pełny . Toaleta nie oglądała sprzątania od co najmniej tygodnia . Nieuprzejmi kierowcy , tylko dzięki dżentelmeńskiej pomocy dwóch panów udało mi się włożyć do luku bagażowego walizkę . Cóż jak się ma 70 lat na karku to nawet 18 kilowa walizka sprawa kłopot w podniesieniu jej wysoko . Moja prośba do kierowcy aby mi pomógł została skwitowana słowami : " to po co jeździ z wypchaną walichą , zostanie w domu i kłopotu nie będzie . Brud i chamstwo - tak postrzegam Flixbusa
    Zaletyżadnych
    Wadybrud , fotele rozpadające się i nie nadające na 12 godzinną jazdę , chamska obsługa
  • ~Lord Maciek / 2019-06-13 18:25
    Ocena: 3.00 / 5
    Gówniana firma i jakość na poziomie który zadowoli tylko największego janusza.
    ZaletyAutokar nowy i w dobrym stanie
    WadyNiska cena przez co nie brakuje januszy, Grażyn, i ogólnie biednych meneli którzy śmierdzą. Autokar bardzo brudny, jakaś czekolada na siedzeniach, które są niewygodne, kierowca nie wkłada bagaży do bagażnika( a powinien). Oraz ogólnie niski poziom prestiżu.
  • ~nie_polecam / 2019-06-13 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam (nie)przyjemność jechać Flixbusem do Krakowa 11.06. kurs z godz. 10:00. Jedno słowo: skandal. Autobus nie miał sprawnej klimatyzacji, nawiew ledwo odczuwalny (jedyne co, to dostarczał niewielkich ilości tlenu - na tyle, żeby nie umrzeć). Jest czerwiec, fala upałów, a firma podstawia autobusy bez okien, bez klimatyzacji, z niewydolnym nawiewem. Jakby tego było mało czas przejazdu dłuższy o godzinę (intencją było zapewne abyśmy nacieszyli się wyjątkowo "komfortowymi" warunkami jazdy...). Cud, że żaden z pasażerów nie zszedł z tego świata. Nigdy więcej nie skorzystam z usług Flixbusa i będę odradzać je każdemu, kogo znam (a z pomocą internetu także tym, których nie znam).
    ZaletyBRAK
  • ~Mateusz / 2019-06-13 14:45
    Ocena: 3.75 / 5
    Polecam wysłać na szkolenie z zakresu kultury i kontaktu z klientem obsługę autobusu lini P12 z Krakowa do Gdańska z dnia 13.06.2019 o godz 13:00, ponieważ panowie ewidentnie zatrzymali się mentalnie w poprzednim ustroju. Czy pasażer musi złożyć w ofierze kawał pasztetowej i pół litra, żeby nie czuć się jak zło konieczne? Może warto się zastanowić nad zmianą pracy i wozić inne "towary", z którymi nie będzie trzeba nawiązywać kontaktów interpersonalnych, np. buraki? Nie chodzi o to, że jestem wrażliwy i płaczę w kącie kiedy ktoś na mnie burknie, ale chyba uzyskanie podstawowych informacji i pomoc w podróży bez poczucia, że jest się niemile widzianym zawiera się w cenie biletu. A może coś przeoczyłem i jest za to jakaś dodatkowa opłata?

    Pozdrawiam obsługę i życzę więcej radości z pracy. Tak, wiem, że są 33 stopnie w cieniu, ale chyba większości z nas to doskwiera.
  • ~Andrzej Wit / 2019-06-13 12:29
    Ocena: 2.25 / 5
    Drobnostka - Rzeszów- Warszawa 12.06.2019 - bilety owszem sprzedano dwa, ale na miejscach 2c i 2d - były schody!!! Kierowcę to nie interesowało. Nagminnie nie są myte przednie szyby w pietrowych autobusach - samo rozbryzgane robactwo. Klimatyzacja - wolne żarty - owszem działała ale na półkach na bagaże - termos z ciepłą kawą położony na tej półce do Radomia przemienił się w kawę mrożoną. Autobus prawie trup - lekka górka i już kłopoty z podjechaniem. Ach ręce opadają
    ZaletyPunktualnie co do minuty
    WadyFizyczny brak miejsc sprzedanych, brak klimatyzacji, potwornie brudne szyby
  • ~Gregor / 2019-06-12 15:58
    Ocena: 1.50 / 5
    11.06.2019 jechałem Flixbusem z Drezna do Warszawy. Autobus się zepsuł po 70 km jazdy. Wysiadła elektryka wskutek czego nie można było otworzyć bagażnika. Następny autobus przyjechał po 5 godzinach którym pojechała część podróżnych zostawiajac swoje bagaże w zamkniętym bagażniku. Podobno zostaną odesłane. Serwis miał być o 18 i nikt się nie zjawił. Pomogła niemiecka policja która eskortowała wieczorem autobus do Bautzen i tam w serwisie Mercedesa otworzyli bagażnik. Z Bautzen pasażerowie pojechali na własny koszt pociągiem w kierunku Wrocławia. Ogólnie to spędziliśmy 8 godzin na parkingu w ponad 30 stopniowym upale. Jedna z pasażerek zemdlala i została odwieziona do szpitala. Brawo Flixbus. Zero pomocy, zero serwisu. Wstyd.
  • ~Niezadowolony / 2019-06-12 00:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus się zepsuł w trasie. Opóźnienie ponad 2 godziny, przez co nie załatwiłem sprawy. Złożyłem reklamację. Odpowiedzieli po miesiącu, że awarie się zdarzają i nic nie dostanę w zamian. Gdy napisałem, że reklamację uważa się za zasadną ponieważ nie została udzielona odpowiedź do miesiąca (wg.praw konsumenta) przestali odpowiadać na moje maile, i przypomnienia i przypomnienia do przypomnień. Dziady myślą, że im odpuszczę. Nic bardziej mylnego.
  • ~Magduha / 2019-06-11 13:17
    Ocena: 2.25 / 5
    Dramat. Brak klimatyzacji w autobusie, tylko jakis bieda nawiew, ktory sie psuje co chwile. 3h podroz to mordega. W srodku jest z 50 stopni. Ludzie zaraz zaczna mdlec. flixbus powinien sie wstydzic, ze wozi ludzi takim taborem. Nigdy wiecej.
  • ~Grrr / 2019-06-11 13:11
    Ocena: 1.67 / 5
    W autobusie nie działa klima, a są straszne upały. Autobus ma spore opóźnienie.
  • ~Marta / 2019-06-11 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna beznadzieja piszą, że sprzedają bilety u kierowcy co niestety jest nieprawdą. Chciałam pojechać z Kudowy do Gdyni i niestety kierowca poinformował mnie że niestety nie kupię u niego biletu i mnie nie zabierze.
  • ~JRK / 2019-06-11 09:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Tanie podróżowanie (bilet Poznań-Warszawa 28zł), autobus klimatyzowany dwupoziomowy, punktualny (odjazd i przyjazd), mili kierowcy. Dobra alternatywa na uciążliwe PKP (częste blokady zakupu biletów internetowych w promocji, wieczne opóźnienia, horror z reklamacjami). Do podróży Flixbusem podchodziłam z rezerwą ze wzgl na dużo negatywnych opinii, ale w moim przypadku było to bezpodstawne. Podróż ok.
    Zaletyj.w.
    Wadybrak
  • ~Zbyszek / 2019-06-10 23:47
    Ocena: 1.75 / 5
    W dniu 10.6.czekalismy na przyjazd autobusu z Rybnika do Warszawy (w Katowicach)od 11.00 do 15:10.Poczatkowo otrzymywaliśmy SMS y co godzinę ze jest opoznienie.od 13.50 SMS y zamilkly.po godz 14 przyjechał autobus tej firmy Wiedeń-Warszawa z kilkoma(3-4)osobami na pokładzie.nikogo oczywiście (ok 25-30osob)nie zabrano bo to nie ten kurs.o godz 15. zrezygnowałem z podróży.po powrocie do domu zadzwoniłem do flixbusa z zapytaniem gdzie zginal autobus i kto zwróci poniesione koszty.panienka z firmy odpowiedziała”przykro mi” i się rozłączyła.a miało być punktualnie miło i uprzejmie.w związku z taka sytuacja występuje na drogę sądowa wobec firmy flixbus jeżeli w ciągu 7 dni nie dostanę konkretnej odpowiedzi
  • ~agate / 2019-06-10 18:50
    Ocena: 4.00 / 5
    Przejazd Flixbusem w dniu 28 maja na trasie Frankfurt nad Menem do Warszawy z przesiadką w Berlinie.Żaden z Autobusów nie miał spóźnienia, nie miałam wykupionego miejsca ale z tym nie było również problemu. Bardzo grzecznie ze strony kierowców, jak poprosiłam o pomoc przy załadowaniu ciężkiej walizki nie było problemu. W obu autobusach śmierdzące toalety a w autobusie do Warszawy nie działające kontakty do ładowarek to jedyne minusy. Żenujące zachowanie polskiego pasażera, który chciał zmusić kierowcę do wysadzenia pomiędzy przystankami a gdy ten odmówił zbluzganie go od najgorszych, tylko dlatego że kierowca był z Ukrainy.
    Zaletypolecam
strona 1 z 22
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 901
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 423
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 221
PKS Polonus
Ocena: 1.93, ilość opinii: 100
Szwagropol
Ocena: 1.92, ilość opinii: 96
LEO Express
Ocena: 2.67, ilość opinii: 78
mBank
Ocena: 2.11, ilość opinii: 457
Link4
Ocena: 1.62, ilość opinii: 270
ITAKA
Ocena: 2.79, ilość opinii: 202
Netflix
Ocena: 2.89, ilość opinii: 120
nju mobile
Ocena: 3.20, ilość opinii: 117
Virgin Mobile
Ocena: 2.55, ilość opinii: 78