Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 2955 opinii

2.18 / 5

  • Poziom cen
    2.43
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.84
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 148
  • ~Turysta123 / 2024-07-27 09:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierunek n1210 Warszawa-Łeba przystanek Jastrzębia Góra. Odjazd autobusu z tego przystanku powinien nastąpić o godzinie 8.20. Dotarłem na przystanek dziesięć minut przed odjazdem autobusu i wyobraźcie sobie moje zdziwienie, gdy dowiedziałem się, że mój autobus już odjechał. Chciałbym zapytać kierownictwo firmy flixbus, czy żeby wsiąść do autobusu muszę stawić się na przystanek godzinę przed odjazdem?
  • ~Radosna / 2024-07-26 22:33
    Ocena: 1.75 / 5
    Tragedia!! Siedzę właśnie w N1399 trasa do Przemyśla. W Łodzi miał być o 21:05. Godzina 21:15 a na stronie do śledzenia jest "na czas" ????????‍♀️????????‍♀️. Powtarzam wielokrotnie czynność i nie można śledzić trasy bo występuje błąd. Wreszcie!!! Godzina 21:40!!! Jest!!! I co się okazuje? Toaleta nie działa. Znowu podstawiony biały "szajz" ????!! I po 10 minutach od wyjazdu co??? Stacja benzynowa!! Siusiu, kupka goni a przy okazji coś ciepłego do jedzenia będą mieć pasażerowie i kierowcy w dłoni!!! Potem sprawdzanie czy wszyscy są. Czuję się jak w szkole podstawowej na wycieczce. Nie!!! Nie ma jednej Pani więc wszyscy czekamy. Wreszcie!!! Pani łaskawie wróciła. Jedziemy. A w środku takie zapachy od popsutego WC, że nos wykręca. Wierzę, że dojadę tylko zastanawiam się o której??! Przy dobrych wiatrach godzina opóźnienia??? Na pewno napiszę. Nigdy więcej Flixbusa!! Nigdy!!!Porażka!!! Pozdrawiam kierowców N1399 z dnia 26.07!!!
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienia, smród z WC, niepotrzebne postoje ba stacjach benzynowych
  • ~Bea36trice / 2024-07-22 20:11
    Ocena: 2.50 / 5
    JECHAŁAM NA TRASIE DO BERLINA LINIA 1326 I NA BOKU AUTOUSU BYLO LOGO "ED-BUS". TOTALNY BRAK SZACUNKU DLA PASAŻERÓW. SIEDZIAŁAM W DRUGIM RZĘDZIE I MUSIAŁAM SŁUCHAĆ CAŁĄ DROGE WYWODÓW KIEROWCÓW: A BO TO TEN GNIDA, TAMTEN SZEF KRETACZ. KPINA. JAKBY BYLI W TANIM PUBIE NA PIWIE.
    ZaletyCzyste fotele
    WadyŚmierdzącą toaleta
  • ~Mkry / 2024-07-22 14:18
    Ocena: 2.50 / 5
    15.07.2024 miałam wykupione bilety do Stegny na 7.30 kurs 1201. O opóźnieniu dowiedzieliśmy się pół godziny przed odjazdem czyli jak już czekaliśmy na autobus. 1.50 opóźnienia. Czyli ok 2,50 godziny czekanie na dworcu. Żadnego słowa przepraszam od kierowcy, był zniecierpliwiony i rozdrażniony. Gdy przyjechał autobus okazało się że nasze miejsca są zajęte przez inne osoby.Kierowca na moje pytanie gdzie mamy usiąść odpowiedział, że to mój problem i mam sobie radzić sama...czyli stać 5 godzin? Bo przecież rezerwacją objęte są wszystkie miejsca. Kilka osób było w takiej sytuacji jak ja, a poziom ignorancji i chamstwa kierowcy taki sam w stosunku do wszystkich pasażerów. Burczał do klientów, taka właśnie kultura osobista kierowcy i wizytówka Flixbusa. W toalecie od początku brak wody. Jestem zawiedziona i rozczarowana.
    WadyOpóźnienie 1.50 godz., brak kultury kierowcy
  • ~Justyna / 2024-07-21 22:39
    Ocena: 1.75 / 5
    Zakupiliśmy bilety z rezerwacją miejsc na 4 połączenia z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem
    Przed wyjazdem trzy dni zmieniono wszystkie cztery połączenia i odmówiono wyznaczenia nowych miejsc, co wsiadł ktoś z rezerwacją trzeba było się przesiadać
    Spowodowało to konieczność przeorganizowania reszty podróży i anulowania innych biletów ze stratą finansową dla nas
    Jeden z autobusów się spóźnił i nie było wiadomo ile trzeba było stać w słońcu i czekać bo może akurat podjedzie
    ZaletyRewelacyjni i bardzo pomocni kierowcy
    WadyZmiany rezerwacji niewiele przed wyjazdem
    Spóźnienia bez informacji o której konkretnie będzie autobus
    Infolinia czynna tylko w dni robocze do godziny 17:00
  • ~Natalia / 2024-07-20 21:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Wielkie dzięki dla pana Olivera, spóźniłam się kilka minut, moja wina i nie wiedziałam, co robić, zadzwoniłam do działu wsparcia, nie odebrali. Zapytałam, co mam zrobić w autobusie FlixBus, wszyscy kazali mi kupić bilet jeszcze raz, a on jakimś cudem skontaktował się z firmą, żeby wystawili mi nowy bilet, który przyszedł na pocztę i została wysłana następnym autobusem. To jest cud! I ktoś mógłby zignorować problem drugiego, ale nie! Tam są ludzie ! Dziękuję! Najważniejsze, że sam mnie znalazł, po prostu stałam zrozpaczona na przystanku. Poprowadzono mnie i wsadzono do autobusu I zapytali, czy wszystko mi odpowiada! Super pracownik firmy!
  • ~Ольга / 2024-07-18 11:18
    Ocena: 5.00 / 5
    18 липня їхала лінією 1326 (Е-Вus) з Mannheim на Berlin. Подорожжю дуже задоволена. Водії дуже ввічливі, в автобусі все чистенько. Єдиний минус дуже поганий WiFi ????
    ZaletyВвічливі водії, в автобусі чисто
    WadyПоганий WiFi
  • ~Artur / 2024-07-16 10:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie udało mi się skorzystać z ich oferty. Strona zrobiona fatalnie. Trasa Kołobrzeg-> Ostróda pokazywała się z przesiadką w Warszawie (zupełnie nie po drodze) mimo, że jest bezpośrednie połączenie z Ostródą (gdy wybierało się Olsztyn).
    Kontakt z infolinią niemożliwy - najpierw automat powolnie czytał nieistotne informacje, kilka razy kazał wybierać z dostępnych opcji, a na koniec mówił "dziękujemy za połączenie" i rozmowa była kończona. Tak działo się kila razy, niezależnie od tego co wybrałem w menu. Ta infolinia służy chyba tylko do wyciągania kasy za połączenie.
    Zaletybrak
    WadyFatalnie zaprojektowana strona, brak obsługi klienta.
  • ~Ksiezniczka / 2024-07-13 23:39
    Ocena: 2.00 / 5
    "To nie jest wycieczka krajoznawcza" takie słowa od kierowcy można usłyszeć po 8h jazdy po wyjściu na przystanku żeby się chwilkę rozprostować, kierowca chciał przestraszyć jeśli tak mogę to nazwać pasażerów i odjechał bezczelnie autobusem widząc wszystkich a następnie przejechaliśmy z 200m i staliśmy 30min bez możliwości chociaż na chwilkę wyjścia, po wielu przejazdach mogę śmiało stwierdzić że czystość toalety nie jest w najlepszym stanie .
    ZaletyNie wszyscy kierowcy są burakami wielu chętnie pomoże i są bardzo mili
  • ~Anna / 2024-07-12 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo nie polecam, moja podróż z Dźwirzyna do Bydgoszczy przebiegła w nerwowej atmosferze przez jednego z kierowców, starszy siwy pan, typu erotoman gawędziarz przez całą drogę podrywał jedną z pasażerek zamiast skupić się na jeździe mniej doświadczonego kolegi kierowcy, chamskie zachowanie w stosunku do pozostałych pasażerów, min awantura z powodu skorzystania z przedniego wejścia do autobusu na 5 min. postoju, czułam się niekomfortowo, jednak zostanę przy podróży pociągiem IC, inny poziom oraz kultura konduktorów, szkoda nerwów i pieniędzy.
    ZaletyPunktualność
    WadyChamskie zachowanie kierowcy
  • ~aga / 2024-07-12 14:21
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam korzystania z usług Flix Bus. Podróżowałam ze Szczecina na lotnisko w Berlinie. Autobus podstawiony w Szczecinie z godzinnym opóźnieniem po czym jak już wyruszył w drogę to stracił pół godziny na tankowanie autobusu. Efekt spóźniłam się na samolot.
    Droga powrotna z Berlina dp Szczecina. odjazd 21:35 odjechał 10 min wcześniej. Musiałam kupić kolejne dwa bilety i czekać 2,5 h na kolejny autobus, który tym razem spóźnił się 40 min.

    Kolejny raz się zawiodłam i nie skorzystam nigdy więcej. Jeśli chcesz dolecieć na wakacje to nie proponuję transferu Flix Bus bo może być różnie.
    Zaznaczę że nie było korków a kontrola na granicy przebiegła bardzo szybko i sprawnie.
    Zaletybrak
  • ~OLA95 / 2024-07-11 15:47
    Ocena: 2.25 / 5
    NIE POLECAM! już któryś raz z kolei opóźniony przejazd. Najpierw wysyłają emaila żeby być wcześniej bo przesunięty przejazd po czym w dniu wyjazdu autobus się spóźnia ponad godzinę, a człowiek kwitnie na przystanku przy 34stopniach. Ostatni raz z Wami jadę. Ludzie na przystanku oburzeni. Zróbcie coś z tym zanim ludzie przestaną z Wami jeździć!
    ZaletyKlimatyzacja
    WadyGodzina wyjazdu
  • ~Bula / 2024-07-10 21:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Problem z kierowcami podczas zmiany stoja I sobie gadaja mimo no. Godzin ego opuznienie, a puzniej znowu kierowcami sobie przypomina ze czego zapomnial I wraca po to na mieszkanie. Maja w dupie czy ty zajedziesz na miejsce
    ZaletyCena
    WadyKierowcy
  • ~Aro / 2024-07-10 12:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Wystawiam negatywną ocenę za brak jakiegokolwiek kontaktu i odpowiedzialności ze strony Flixbusa. Na lini Warszawa -Olsztyn na godz.22:05 sobota mieliśmy kupiony bilet przez stronę internetową kilka dni wcześniej. Tego dnia wracaliśmy z wycieczki i lot był opóźniony o godz. co przesunęło się z dojazdem z lotniska na waw.zachodnia przestanek autobusowy gdzie mieliśmy wsiąść do flixbusa . Niestety spóźniliśmy się około 7-10 minut trudno stało się tylko wczasiej gdy czekaliśmy na bagaż próbowałem kontaktować się tell. I mailowo. Rezultat był taki że informacja tel.pracuje od pon do piatku 8-17 a mail jest tylko podany niemiecki i po niemiecku dostałem informację że odezwa się jak najszybciej jak to możliwe, brak możliwości kontaktu z kierowcą. W pon odezwali sięz pytaniem jak minęła podróż i czy jesteśmy zadowoleni-absurd.Do dnia dzisiejszego nikt nie odp już nie wspomnę o zwrocie pieniędzy.Zespół FlixBus Polska to fikcja lub brak profesjonalizmu.
    WadySzkoda czasu żeby opisywać
  • ~Kinga / 2024-07-10 10:01
    Ocena: 1.00 / 5
    9.07.2024r. o godz7:43 chciałam się dostać z Sandomierza do Ostrowca świętokrzyskiego. Mam 1 grupe inwalidzką i jechałam z opiekunem na komisję lekarską.
    Próbowałam swój bilet kupić przez wyszukiwarkę flixbus. Ale bilet tam kosztuje 80 zł. Uznałam że to pomyłka bo taniej byłoby poruszać się samolotem dlatego chciałam kupić bilet u kierowcy.
    Ten kategorycznie odmówił. Początkowo myślałam że sobie żartuje. Wytłumaczyłam kierowcę że jestem osobą z pierwszą grupą inwalidzką i że jadę wraz ze swoim opiekunem na komisję lekarską. Wtedy kierowca mi oznajmił, że jeśli nadal będą opóźniać odjazd flixbusa to on wezwie policję. Nie chciał sprzedać mi biletu. I nie zabrał nas .
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Monika / 2024-07-10 02:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowca o 2:10 rano mial kurs Krakow Balice do Katowic 10 /07/2024 przyjechal spozniony bo o 2:12 Online juz bilety niebyly jzu dostene na ten kurs ( bo niby po czasie)Widac ze sciemnial,,bo mialo byc dwoch kierowcow a byl tylko on..( pewnie sie tak co 2ga nocke z Kempley wymianiaja.Raczka raczke myje.Zamkal drzwi frontowe I srodkowymi drzwiami wpuszczal jedynie .Niechcial sprzedac mi biletu nawet za gotowke ( bo powiedzial ze niema terminala) ,a miejsca byly.Pewnie terminal na kumpla byl drugiego kierowce.Nirmalnie zawsze moznq bylo kupic bilet u kierowcy.Powiedzial ze tylko online.Autobus prawie pusty odjechal a ja po dlugim locie zostalam na lodzie w nocy w Krakowie.Z Flixem zawsze jakies problemy.Niepolecam.


















  • ~Marta / 2024-07-09 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    08,07,2024 trasa Nowy targ- Koszalin. Toaleta nieczynna !!!! Postoje na stacjach cpn 10 minutowe!!! Cały autobus pasażerów. Informacja od szanownego kierowcy: nie liczymy pasażerów!! Jeżeli ktoś nie zdąży to zostaje na cpn, my odjeżdżamy!!! Stres towarzyszący podczas podróży... niezapomniany . Stanowczo nie polecam!!!!!
  • ~Okoki / 2024-07-07 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Bilet kupiony 3 miesięcy wcześniej, podróż na południe Niemiec z Bydgoszczy o 11.00 godzinie (opxja z rowerami), a o 6.00 rano przed wyjazdem ludki z tej firmy przysyłają info, że nie mieli autobusu z rowerami i wyjazd jest przesunięty na godzinę 0.55 następnego dnia!! Mieliśmy wszystko zaplanowane, noclegi , późniejsze połączenia itd, a gostek w śmiesznej zielonej czapce z rydelkiem się śmieję i mówi że przeciez dostaliście informację. A narzekamy, że w krajach trzeciego świata są kilku godzinne opóźnienia w komunikacji. Także mam nowy slogan reklamowy dla tej firmy, nie jedźcie do Afryki żeby się wkurzać na byle jactwo organizacji, ta juz tu jest i przyjedzie po was. Oczywiście z 14 godzinnym opóźnieniem. Motto dla przyszłych klientów tej firmy, jedźcie rwerem lub hulajnoga, będzie szybciej, taniej , przyjemniej i zdrowiej...
    ZaletyZadnych
    WadyNawet nie chce się pisać
  • ~Patrycja / 2024-07-07 11:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Kierowca z godziny 8:20 dnia 6.07 z Warszawy do Krakowa bardzo chamsko się zachowywał. Podczas odprawy ważył waga bagaże i ktoś miał o 20 g cięższą walizkę musiał dopłacać uwaga aż 40 zł.. oczywiście kwitów nie wydawał tylko pieniążki do kieszeni
    ZaletyOferta
    WadyKierowca oszust
  • ~Tomisława / 2024-07-03 10:57
    Ocena: 2.50 / 5
    Ogolnie calkiem niezly przejazd. Jednak glownie mam zastrzezenie, co do bagazu, ktory zostal skazany na niewiadomy los, gdyz pasazerowie sami biorą sobie bagaze. Zatem trzeba na kazdym postoju pilnowac "dobytku", zwłaszcza, ze po wlozeniu lub wyjeciu bagazu kierowca nie zamyka luku bagazowego od razu. Luk jest otwarty przez caly postoj, tak z 10-15 minut.
    Uprzedzam tez innych, aby nie liczyli na pomoc kierowcy we wlozeniu walizki do luku.
    ZaletyJa akurat mialam duzą przestrzen na nogi, ale takich miejsc jest malo.
    WadyBrak numerka na bagaz. Zero dbania kierowcy (choc bylo dwoch) o to, zeby nikt nie ukradl bagazu z luku.
strona 1 z 148
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 4839
Flixbus
Ocena: 2.18, ilość opinii: 2955
Sindbad
Ocena: 2.35, ilość opinii: 807
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 691
Szwagropol
Ocena: 2.01, ilość opinii: 331
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.92, ilość opinii: 282
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4338
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4269
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3806
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3477
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3190
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2851