Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3425 opinii

2.17 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.36
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 172
  • ~Wilku / 2025-12-14 21:34
    Ocena: 1.75 / 5
    Pierwszy i ostatni raz jechałem tym przewoźnikiem. Opóźnienia spowodowały, że z Wrocławia do Kielc wracałem...przez Warszawę. Podróż zacząłem o 18.15 a na miejscu byłem o 6 rano i to tylko dlatego, że zrezygnowałem z dalszych usług tego przewoźnika, gdyż przy dalszej współpracy nie wiem czy bym zdążył na 14 do pracy dnia następnego. Bilet kosztował 200zl.Najpierw na Łódź Fabryczna a dalej miało być do Kielc. W końcu firma mnie tak wysterowala, że za podróż zapłaciłem łącznie blisko 400zl a podróż trwała blisko 12h. Do tego informacja we Wrocławiu nje miała najzwyczajniej ochoty mi pomóc, zatrudniona "babcia klozetowa" powiedziała że mam sobie dzwonic do przewoźnika w...Niemczech, pracując w informacji oznaczonej marka FlixBus żadnych informacji nie potrafiła udzielić oprócz tej, że cud.bedzie jak dojadę. Jednak nasze PkP lepiej sobie radzi, fakt, że opóźnienia są zawsze ale i cena niższa i obsługa bardziej kompetentna. Dalej gdy wsiadłem do pociągu(jakoś musiałem się dostać do domu ze względu na prace) FlixBus wysłał mi SMS, że jednak ten drugi autobus też się spóźni...ze względu, że zakupiłem bilet do Warszawy(cel podróży był w drugim kierunku zupełnie, do Kielc) całkowicie straciłem zaufanie do tej firmy i wolę jechać pół Polski naokoło, niż po raz kolejny zaufać tym pseudo przewoźnikom.nie polecam chyba, że ktoś chce pojeździć po całej Polsce za horrendalne pieniądze.
  • ~Pasażerowie / 2025-12-13 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    FlixBus – jedna z najgorszych podróży, jakie miałem

    Ta podróż FlixBusem to kompletna porażka. Autobus w fatalnym stanie technicznym – fotele nienaprawione, zużyte i niewygodne. Do tego skrajnie wysoka temperatura, jak w saunie. Człowiek wychodzi z autobusu dosłownie zlany potem.

    Mimo wykupionego miejsca nie da się usiąść tam, gdzie się powinno, bo miejsca są już zajęte. Efekt? Kłótnie między pasażerami i totalny chaos organizacyjny, za który nikt nie bierze odpowiedzialności.

    Zachowanie kierowcy to absolutne dno. Krzyki na pasażerów, wyżywanie się emocjonalne oraz obraźliwe komentarze pod adresem własnej firmy podczas rozmowy telefonicznej. To skrajnie nieprofesjonalne i niedopuszczalne – kierowca reprezentuje markę, a nie prywatne frustracje.

    FlixBus robi chaotyczne podmiany autobusów, co kończy się bałaganem, stresem i brakiem jakiejkolwiek kontroli nad sytuacją. Firma nie dba ani o komfort, ani o bezpieczeństwo, ani o podstawowy szacunek do klienta.

    Szczerze? Starsze polskie autobusy oferują lepszy standard i kulturę obsługi. Po tym doświadczeniu zdecydowanie nie polecam FlixBusa.
    WadyWszystko od kierowców
  • ~Qwerty / 2025-12-11 00:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Сколько пользовалась этим перевозчиком проблем не было . За месяц мне нужно было, по собственной причине отменить поездку. Ваучером не стала делать возврат, указала возврат средств на карту. Прошло 7м рабочих дней в течении которых должны были вернуть денежные средства. На карту они так и не пришли . Пишу операторам , никто проблему решить не может.
  • ~Agata / 2025-12-10 22:11
    Ocena: 1.00 / 5
    ...
    Szkoda , że nie ma oceny zero. 3.5 h przed odjazdem anulowali mi bilet, dokladniej przesuneli na za 3h. Niestety samoloty nie czekają na pasażerów , ktorych w konia robi flixbus. Trasa Warszawa Białystok. Zamiennego środka transportu do Warszawy nie było. Do tego zwróciło mi ledwo 15procent ceny biletu. Nie polecam, najgorsi na świecie. Częściowa rekompensata w formie bonu do wykorzystania z krótkim terminem. Po takiej akcji nigdy więcej jazdy z flixbusem
  • ~Oleńka / 2025-12-10 20:19
    Ocena: 2.75 / 5
    Ceny świetne rzeczywiście, ale pomimo tego to był mój pierwszy i ostatni kurs tą linią gdziekolwiek przez zachowanie kierowców oraz warunki w autobusie.
    ZaletyJedyne dlaczego warto się zdecydować na tą opcję przejazdu są ceny i różne możliwości przewozów w wiele miejsc.
    WadyKontakt z kierowcami jest praktycznie zerowy - gdy ktoś ich o coś zapyta udają że nie słyszą i kiwną głową bez udzielenia żadnej konkretnej odpowiedzii. Jak już się łaskawie odezwą to żeby kogoś opieprzyć za nic. Dramat, wiadomo że to nie łatwa praca ale panowie trochę szacunku ;)
  • ~Agnieszka / 2025-12-07 23:15
    Ocena: 2.25 / 5
    Warszawa-Sandomierz 07.12.2025 Pan z brzuchem kazał posprzątać nam po sobie bałagan! Dodam że rzeczy które spożyłam(a mam cukrzycę wiec moje posiłki musza byc regularne) spakowałam grzecznie do reklamówki zabrałam ze sobą! Ale tuż przed wyjściem Pan świecił mi latarka na podłogę i kazał zbierać okruszki! Może Flixbus powinien się zaopatrzeć w odkurzacze samochodowe dla klientów? Klęczac na kolanach i zbierając chusteczką okruszki słyszałam szyderczy śmiech kierowcy! Nigdy więcej nie wsiądę do Flixbusa a miałam tak dobra opinię o nich do dnia dzisiejszego!
    ZaletyBrak
    WadyOpinia powinna wystarczyć!
  • ~Sylwia Stefania / 2025-12-03 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Kilkumiesięczne dziecko płaci jak dorosły. Poza tym wymagany fotelik! W samolocie takich wymagań nie ma, ale flixbus ma! Bez fotelika, albo nie jedziesz, albo dają Ci swoje! Sztuk 1. Problem polegał na tym, że fotelik był cały w dieslu, czego od razu nie zauważyłam! Całe szczęście położyłam moją kurtkę przed umieszczeniem dziecka! Kurtka cała w dieslu do wyrzucenia, na lotnisku musiałam kupić nową, wszystkie ciuszki dziecka też do wyrzucenia bo śmierdziały dieslem i nie mogłam ich doprać. Piszę do flixbusa, o zwrot pieniędzy za kurtkę, po czym Customer service, który jest ostatnim dnem, pisze praktycznie, bla bla bla, reasumując, nic nas to nie obchodzi, have a nice journey with US next time! Jakaś porażka po prostu!!!!!!
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~Nikodem / 2025-11-29 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Słaba firma ,słaba organizacja.
    Za nic nie odpowiada bo w regulaminie jesteś jako klient winnym na samym starcie .Jak kupiłeś bilet i autobus przypadkiem się spóźni to żadnego zwrotu i mają w dupie czy jechałeś tym autobusem czy innej firmy,jedyne co potrafią wysłać maila gdzie najpierw przeroszają, a na samym końcu maila i tak wyjdziesz na winnego.Wiec polecę mniejsze firmy ,który są o niebo lepsze.
    Co do personelu kierowca zwyczajny burak i ma wyje**** w klienta i pozwala sobie delikatnie mówiąc za dużo.Co do zgubionych rzeczy też nie odzyskasz więc proszę się zastanowić czy stać wam emocjonalnie na taką podróż .
    Ja zrezygnowałem.
    ZaletyŻadne
  • ~Beata / 2025-11-28 13:59
    Ocena: 2.25 / 5
    W przypadku odszkodowania za 150-minutowe opoznienie żenująca ignorancja.
    Obsluga klienta nie dysponujaca podstawowa wiedzą w zakresie Praw Pasazera.
  • ~Ania / 2025-11-27 13:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzień dobry, podróżowałam flixbusem w dniu 27 listopada na trasie Lublin Modlin. Cudowna obsługa, przemiły pan kierowca, dyspozycyjny, profesjonalny i bardzo ludzki. Opinia podróży jak najbardziej pozytywna. Polecam gorąco
  • ~Milosz / 2025-11-21 18:27
    Ocena: 4.00 / 5
    Witam, trochę nie w temacie ale może się uda. Podróżowałem Flixbusem dzisiaj 20-21.11.2025 na trasie Praga-Zamość. Ktoś zapewne przypadkowo zabrał moją walizkę. Proszę o kontakt np na fejsie. Miłosz Kaczkowski, Tomaszów Lubelski
  • ~Damian / 2025-11-21 10:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma to jedno wielkie nie porozumienie ,zero obsługi klienta ,poślizg w przyjeździe na miejsce około 3h ,miejsce w środku również nie rozpieszcza gorzej jak w autobusie miejskim, nie polecam
  • ~Mroźny busik / 2025-11-13 06:56
    Ocena: 2.00 / 5
    W porannych Autobusach do Warszawy nie działa ogrzewanie, pomimo dobrej woli kierowcy, mechanicy flixbusa myślą że jest lato.
    WadyBrak pgrzewania w porannych trasach do warszawy
  • ~Zosia / 2025-11-12 06:14
    Ocena: 1.00 / 5
    12.11.2025 Miałam przejazd Lubeka-Kraków. Start 1:40 w nocy. Kierowca nawet nie wjechał na przystanek autobusowy, na którym powinien się zatrzymać. Odjechał beze mnie. Z mężem jechaliśmy za nim chwilke, pokazywaliśmy mu, że mamy bilet, żeby się zatrzymał. I nic. Cieszę się, że żyję w Niemczech, bo jakby to spotkało osobę, której ten stop byłby tylko przesiadką to już by nie było fajnie.
  • ~MrFmr / 2025-11-08 03:10
    Ocena: 1.50 / 5
    Kurs N1360B w kierunku Berlina. Trasa z Wrocławia to ponad 5godzin. W busie gorąco tak ze mozna zdechnąć. Mimo postoju na tankowanie, kierowcy nie chcą wypuścić pasażerów na stację po butelkę wody. Zadnego postoju nie robią zeby mozna było chodz złapać oddech! Powinni jezdzic z paletami a nie z ludzmi :/
    ZaletyTrasa dobiega konca
    WadyKierowcy
  • ~Karol / 2025-11-07 09:16
    Ocena: 2.25 / 5
    Tak chamskiej obsĺugi nie pamiètam od 30 lat. Kierowca robi łaskę, że pozwala wsiąść do autobusu. Na zwrócenie uwagi grozi, że nie zabierze pasażera. To chyba jednak z ostatnich moich podróży tymi liniami
    WadyKierowcy :)))))
  • ~Majka / 2025-11-07 01:31
    Ocena: 2.00 / 5
    To najgorszy przewoźnik z jakim miałam do czynienia!!!! Musiałam z nim wracać kilka rady na trasie Warszawa- Ostrów Mazowiecka, przez 4 miesiące tylko raz przyjechał o czasie ale to nie opóźnienia są najgorsze a aplikacja i mylne informacje. Aplikacja pokazuje opóźnienie i zamiast 21:45 odjazd ma być o 22:08.... o godz 22:00 byłam na przystanku i..... autobus już odjechał! Bilet miałam kupiony przez internet i nie pojechałam.... takie błędy są częste, autobus jeździ jak chce, a kierowcy czesto są opryskliwi, czasem nawet chamscy! Kiedyś widziałam jak drugi kierowca krzyczy na matkę ze śpiącym małym dzieckiem bo ta zaczęła coś jesc.... I akurat u tej Pani mu się to nie spodobało. masakra! Nie polecam!!!
    WadyBłędy w aplikacji, opryskliwa obsluga
  • ~Vera / 2025-11-03 12:25
    Ocena: 1.00 / 5
    NIESTETY NIE REKOMENDUJE!!!!!
    Zamknęli drzwi i nie chciał otworzyć bo 1 min po. Smiejali że spóźniła na 1 min i pojechali ( Dortmund - Wrocław). Na infolinię powierzali że sprawdzili wszystkich , alei nikt nie zadzwonił. Ja była na przystanku, a oni stanęli dalej dla tego nie zauważyła.
    Pieniędzy nikt mi nie wróci bo taki regulamin
  • ~mdhak / 2025-10-30 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie polecam tej lini, oszukali mojego męża na pieniądze. Kupił on bilet przed planowanym odjazdem, po czym nagle pojawia się informacja o 80 minutowym opóźnieniu, więc chciał otrzymać zwrot pieniędzy, by dotrzeć innym środkiem transportu gdyż było późno. Jakiś ciapak, który pracuje na czacie z którym pisał mój mąż w celu zwrotu pieniędzy chamsko rozłączył czat. Nie było na aplikacji możliwości anulowania jedynie można było odwołać bilet 15 minut przed odjazdem, a dlaczego przepraszam bardzo nie było informacji o opóźnieniu?????? Po prostu skrajna żenada, nie chcieli zwrócić pieniędzy ani nie poinformowali o opóźnieniu!!! Po prostu skandal nie do pomyślenia i absurd z jakimś zwrotem powyżej opóźnienia 2h! A jakby ktoś nie miał fizycznej możliwości powrotu następnym autobusem lub nie zdążyłby na przesiadkę? Jaki polglowek ustala ten regulamin???? Jesteście żałośni
    Wadyjak wyżej
  • ~M / 2025-10-29 19:58
    Ocena: 2.25 / 5
    Totalnie niegodny zaufania przewoźnik, notoryczne opóźnienia. Brak aktualnych informacji o czasie odjazdu i dojazdu na miejsce, siatka połączeń teraz naprawdę średnia.
    WadyPermanentna niepunktualność
strona 1 z 172
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5663
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3425
Sindbad
Ocena: 2.44, ilość opinii: 951
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 742
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 427
Koleje Śląskie
Ocena: 1.57, ilość opinii: 408
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4999
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4638
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4120
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192