Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3401 opinii

2.17 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.36
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 171
  • ~Kapitan / 2025-10-25 02:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Podróż flixbusem okazała się dramatyczna.miał mnie zawieźć z Zabrza do Gdańska na ważną uroczystość i za Katowicami wypadek i to dosyć poważny cud że nikt nie zginął ani z samochodu osobowego w który uderzył nasz autokar i na szczęście żadna osoba nie ucierpiała w autokarz. Policja po przyjeździe stwierdziła ewidentną winę kierującego autokarem. Od początku naszej podróży kierowcy nie przestrzegali i lekceważyli przepisy. Z całej tej sytuacji człowiek zestresowany nie wiedząc co dalej Jak dotrzemy do Gdańska podstawiono w końcu autokar który zawija z powrotem do Katowic kolejny autokar który odjeżdżał czekał specjalnie na nas więc kolejne przypakowanie bagaży skończyło się zostawieniem prawdopodobnie w ten zastępczym autorzy tabletu którego Do dziś nie mogę odzyskać a dlaczego ponieważ kierowcy z drugiego autokaru wiedząc że reklamujemy zagubiony przedmiot nie pozwolono nam wrócić wrócić i poszukać naszych rzeczy i odjechał byli nie mieli i niezadowoleni że już są przez nas spóźnieni Mam na myśli wszystkich pasażerów którzy dostali bilet aby dalej kontynuować podróż do Gdańska w ogóle nie spieszyło zatrzymywali się na stacji kupowali sobie jedzenie bardziej papieroski generalnie bez stresu spóźniliśmy ponad cztery godziny a w rezultacie na ważną uroczystość można zapomnieć o zwrocie za bilety można zapomnieć o tablecie bo nikt nie był zainteresowany jego odnalezieniem wszystko miało miejsce w sobotę infolinia w weekendy i nie działa jakiekolwiek zgłoszenie kierowcy odsyłają na infolinię infolinię odsyła do formularza na stronie internetowej wszystko się przeciąga i nie są odpowiadać za pozostawione rzeczy bo to ja powinienem o nie dbać ale ktoś zapomniał że jeśli byłby osoby ranne w tym ja to niby jak miałbym zabrać swoje rzeczy z autokaru?!bezczelnie piszą że przecież wysłali mi sms-a za ile będzie autokar i mogłem zrezygnować z dalszej podróży flixbusem czyli ich pokrętnej logiki pracowników flixbusa miałem zrezygnować po wypadku wysiąść z autokaru zabrać swoje rzeczy i iść w stronę domu drogą szybkiego ruchu i ryzykować swoje życie!!! Dodam również że bilety zastępcze nie obowiązywały żadne miejsca w przeciwieństwie do pierwszego za które dopłaciłem za możliwość zajęcia w foteli przednich. Tutaj dochodziło do kłótni z innymi pasażerami który dosiadali się w Łodzi że oni chcą siedzieć na swoich fotelach ich to nie interesuje że my nie mamy przydzielonych miejsc ani kierowców a nie pasażerów nikogo uto nie interesowało i nie interweniowali w tej kwestii więc siedziałem z tyłu ponad 12 godzin!
    ZaletyBrak
    WadyNieodpowiedzialny kierowcy nie uprzejmi, ogromne opóźnienia i to nie pierwszy raz ciasne i niewygodny autokar na miejscach z tyłu zbyt mało postojów a jeżeli są to jest zakaz wychodzenia toaleta która śmierdzi i nie działa brak odpowiedzialności flixbus po wypadku autokaru z innym pojazdem
  • ~Beata / 2025-10-24 08:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dziękuję za wspaniały przejazd z Gliwic do Zakopanego 24 sierpnia 2025 o 9 rano.Bardzo mili i doskonali kierowcy zarówno Pan jak i Pani. Szczególne podziękowania dla Pani kierowcy... prowadzenie bardzo spokojne, intuicyjne na drodze...duuuży Plus.
    ZaletySpokój jazdy, mili kierowcy
    Wadyw tym przejeździe brak wad.
  • ~Milosz Sebastian Filipczak / 2025-10-24 02:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Z dnia dzisiejszego rozmawiająć przez telefon wyszedł pan z autobusu flix bus z numeru 10 Monachium godzina 2:30 i powiedział do mnie ze mam zamknąć mordę co to wogole ma znaczyć?¿bo tego nie rozumiem przyjeżdża po ludzi i ja czekający na autobus rozmawiajacy przez telefon wychodzi i mówi do mnie zamkni mordę co jak co ale trochę kultury ,prosze cos z tym zrobić bo to kosztuje nie tylko mnie ale innych ja płacę i oczekuje chociażby za grosz kultury naprawdę, dziękuję i dowidzenia
  • ~ Alla / 2025-10-23 02:16
    Ocena: 1.00 / 5
    cały czas pan chrapie…… śmierdzi kałem i moczem bezdomnego z toalety, kierowca mówi po rosyjsku i nie wiadomo o co chodzi, jak chciałam spokojnie zjeść to ktoś mnie uciszał a ja muszę wysłuchiwać jak jakiś stary Ukrainiec chrapie na cały autobus!!!!?!!!!!!3!3!3&. Nie xd!!!!!
    Zalety Nie ma
    Wady Głośne chrapanie, nie można zjeść w spokoju bo się patrzą i robią „ciiii”, śmierdzi z toalety, powoli jedzie, opóźnił się!!!! Po prostu Japidi…
  • ~Nieobsłużona / 2025-10-22 13:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Wykupiłam połączenie z Łodzi na Lotnisko w Warszawie. O wyznaczonej godzinie dostałam informację, że jest opóźnienie 49 minut i że może ulegać zmianie. Infolinia nie działała bo godzina była nocna, a w aplikacji nie widać gdzie jest autobus bo można go obserwować tylko na wykupionej przez siebie trasie. Informacja, że opóźnienie może się zmienić mogła oznaczać również że może się zwiększyć. Musiałam znaleźć na szybko alternatywny transport żeby zdążyć na samolot. Firma na złożoną reklamację odpowiedziała, że pieniądze zwraca tylko jeśli opóźnienie przekroczy 2 godziny. Cały mój przejazd miał tyle trwać więc uważam, że to skandaliczne. Jest to praktyka, która pozwala na przywłaszczanie pieniędzy za niezrealizowane usługi.
    Zaletybrak
    Wadyniepunktualność, nieprzewidywalność, lekceważenie klientów.
  • ~RJUN / 2025-10-21 18:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Chcielismy z partnerka pojechac do Czech ze Szklarskiej Poręby . Jestesmy pierwszy raz , Kupiliśmy bilet na bilecie odjazd z górna 10 ,pks. Poszliśmy wg GPS na górna 10 a tam nie bylo pks No i bus nie przyjechał. Po kontakcie i wyjaśnieniu ze wprowadzają w błąd bo to nie ta ulica ich to nie obchodzi i kasy nie zwrócaja . Podejście do klienta żenujące zeby nie oddać nawet części pieniędzy. Nigdy więcej!!
  • ~jolkagolka / 2025-10-20 16:21
    Ocena: 3.75 / 5
    Dramatyczne opóźnienia. Jeśli na przykład jedziesz do Berlina to zamiast o 15.05 będziesz o 17.05. Kierowca zza wschodniej granicy mówiący w swoim ojczystym języku, z pretensjami i miną zabójcy, zero uprzejmości, brak kultury osobistej i szkolenia w obsłudze klienta.
    Obsługa na poziomie zerowym. Reszta ujdzie w tłumie. KOREK przed Berlinem wieczność!!!!
    Zaletywygodne fotele
    Wadyjak wyżej
  • ~Mój nick / 2025-10-20 10:40
    Ocena: 3.25 / 5
    Relacja nr 1390 na trasie Gdynia - Kraków 19.10.2025 w godzinach popołudniowych. Niejaki Pan Daniel kierowca Flixbus-a zaraz po wejściu do autokaru przekazywał, że nie życzy sobie rozmów z trakcie jazdy, należy zapiąć pasy, nie spacerować po autobusie, odsłuchiwać muzykę, video wyłącznie na słuchawkach, a w trakcie postojów zabronił opuszczać pojazd. Bardzo się cieszę, że chciał zadbać o bezpieczeństwo, niestety nie szło to w parze z jego zachowaniem. Prowadził autobus niebezpiecznie, trzymając w drugiej ręce mikrofon na zmianę z telefonem, na który spoglądał nerwowo, czasami odpisując na wiadomości. Pod koniec mojej podróży zrugał pasażerkę, że musi usiąść, bo sobie kręgosłup złamie. Na odpowiedź pani, że trzyma się i da sobie radę, przekazał groźbę karalną. Zasugerował, że udowodni, że pasażerka złamie sobie kręgosłup. Ludzie z pojazdu wysiedli zdegustowani, czuli się jak dzieciaki zastraszone na wycieczce szkolnej. Pan Daniel, wdał się ze mną w pyskówkę. Flixbus zatrudnia kierowcę, który niestety ma jakieś problemy i przenosi to na swoje miejsce pracy. Nie polecam jazdy z Panem Danielem, zawsze jest jakieś słabsze ogniwo w firmie. Do tej pory nie mogłem narzekać na przewoźnika.
    ZaletyNa czas.
    WadyNiezrównoważony, nerwowy kierowca.
  • ~Ewa / 2025-10-15 16:49
    Ocena: 1.33 / 5
    W jedną i w drugą stronę opóźnienia . W jedną stronę na lotnisko 1 godzina a z lotniska teraz opóźnienie 2 godziny a sama podróż to 2,5 h. Skandal a na informacji bot. Nic nie jesteśmy w stanie wyjaśnić. I na bilet opóźniony nie możesz jechać wcześniejszym autobusem tylko musisz kupić nowe bilety- oczywiście kilkukrotnie droższe. Skandal. A kiedyś była to na prawdę solidna firma. Brak konkurencji powoduje, że nie muszą się starać jak Pkp
  • ~Wiktoria / 2025-10-15 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    OKRADZIONY BAGAŻ WE FLIXBUSIE NA PONAD 4 TYSIĄCE ZŁOTYCH!
    ‼️Niech ta długa wiadomość będzie dla Was przestrogą - Uważajcie!‼️

    Pilnujcie swoich bagaży! Bo jak widać, nawet odłożone w przeznaczone na to miejsce w bagażniku nie są w ŻADEN sposób bezpieczne.
    Zostałam OKRADZIONA z moich wszystkich wartościowych rzeczy. Laptop, tablet, prostownica, a nawet ktoś się nie powstrzymał przed SZCZOTECZKĄ do zębów. Wartość przekracza 4 tysiące złotych. Dla niektórych - zwykła strata materialna, odkupi się. Ale dla studentki architektury która wszystkie swoje projekty miała w jednym miejscu - koniec świata. Firma flixbus NIC sobie z tego nie robi. Maile? Telefony? No co wy…

    Ale dobrze, zacznijmy od początku…

    Jakiś czas temu odbywałam podróż z Wiednia do Rybnika. W Rybniku byłam o godzinie 4:30 i na moje nieszczęście, zapomniałam o bagażu w bagażniku autobusu. Zorientowałam sie po 20 minutach i natychmiast wypełniłam wniosek o zaginiony bagaż dostępny na stronie. Wykonałam również telefon, pani na infolinii potwierdziła że wniosek dotarł ale nic więcej nie mogę zrobić, po prostu czekać. 2 tygodnie stresu, bez narzędzi do pracy, bez żadnych informacji zwrotnych… Po dwóch tygodniach dostaje maila od firmy (swoją drogą mało pomocny z licznymi literówkami, a chyba taka duża firma powinna chociaż o to zadbać), że mój bagaż został odnaleziony, dostałam również załączone do maila zdjęcie które pokazuje, że moja walizka jest cała, zamek zamknięty - ważne. Hurra! Od razu mail (na który do tej pory nie dostałam odpowiedzi ???? ) i telefony. Dowiedziałam się, że bagaż znajduje się w partnerskim biurze rzeczy znalezionych - PKS Elbląg. Od razu zadzwoniłam. Okazało się, że mojego bagażu tam NIE ma. Znowu stres, o co chodzi? Czy ta firma chociaż w jednym aspekcie potrafi postawić się w dobrym świetle? Po kolejnych telefonach z pomocą PKS Elbląg okazało się, że mój bagaż jest CAŁY CZAS W AUTOBUSIE, którym jechałam. Dwa tygodnie. Tyle czekałam tylko po to aby dowiedzieć się, że już dawno mógł być w moich rękach. Gratulacje organizacji Flixbus, popisaliście się! Następnego dnia o 5:00 byłam już na przystanku na którym zatrzymywał się autobus. Kierowca był poinformowany, od razu wiedział o co chodzi, pokazuje mi bagaż i… widzę na górze że zamek jest lekko rozpięty, inaczej niż za zdjęciu które dostałam od firmy 3 dni wcześniej. Na jego oczach otworzyłam walizkę, która okazała się przetrzepana, bez laptopa, tableta, prostownicy… wszytskich najbardziej wartościowych dla mnie rzeczy. Co robić? Kierowca nie wiedział, polecił mi dzwonić do PKS Elbląg, Flixbusa. Wykonywałam telefony i nic. Sprawa poszła na policję. A ze strony firm-cisza. Rozumiem, że mój bagaż powinnam pilnować. Ale nie w mojej kwestii należy dopilnowanie aby bagaż który został w autobusie trafił NIEZWŁOCZNIE do partnerskiego biura rzeczy znalezionych, żeby był bezpieczny. Z mojej strony tyle. Ale moja noga więcej w tym autobusie nie postanie. Niech to będzie przestroga dla wszystkich użytkowników tej lini komunikacyjnej.
  • ~Al / 2025-10-13 21:54
    Ocena: 3.50 / 5
    Jeden z pasażerów w trakcie podróży, był kompletnie pijany. Toaleta była cała brudna, właśnie przez tego Pana. W trakcie podróży nie można wnieść do pojazdu kawy, ale alkohol już najbardziej tak, mimo iż jak widać zdecydowanie wyrządził bardzo dużo szkód. Koło tego Pana w ogóle nie można było usiąść, jeden pasażer miał miejsce właśnie obok niego, więc zaproponowałem, żeby usiadł koło mnie, bo widać, że czuł się niekomfortowo. Pijany jegomość wydawał się, jakby cały czas chciał “zwrócić” alkohol, a podczas podróży, cały czas dopijał trunki. To naprawdę niekomfortowe. Uważam, że tacy pasażerowie powinni w ogóle nie mieć wstępu i być wykluczani z podróży, bo to nie dotyczy tylko nich, ale też wszystkich pasażerów
  • ~Floki / 2025-10-12 07:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Zachowanie jednego z kierowców było skandaliczne,całe szczęście,że nie prowadził autobusu, Wyzywał pasażerów, groził,że wyrzuci pasażerów wcześniej z autobusu,całe zdarzenie miało miejsce w autobusie relacji Berlin -Warszawa Zachodnia.Wyjazd był w sobotę o 21.25 z Berlina w dniu 11.10.2025 ,ten pań ma na imię zMichal,wyzwał też publicznie własnego szefa.
  • ~Piotr / 2025-10-12 04:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Wracałem z Berlina 11.10.2025 jeden z pracowników, pań Michał, wypił za dużo alkoholu, i zaczął Nas wyzywacgrozic ze nie dojade do miejsca docelowego,
  • ~anonim i je*ać flixbusa / 2025-10-11 19:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem bilety na trasę Szczecin - Berlin Airport, 05.11.2025 06:00 i powrót 09.11.2025 21:35. Bez uprzedzenia przesunęli se odjazd 09.11.2025 na 20:10 kiedy jeszcze siedzę w samolocie. Pisałem do nich, czy autobus może poczekać około 10 min, czy może jest jakiś następny na który poczekam i zdąże. Olewka totalna, gadałem ku*wa z BOTEM, żadnych sensownych odpowiedzi na moje pytania, a po dwóch dniach pie*dolenia wysłali mi 200 PLN na konto - czyli połowę hajsu tylko za przejazd Powrotny. Ja się pytam, po kiego ch*ja zostawiliście mi bilety w jedną stronę? Teraz jadę autem, i uwaga dla wszystkich: bilety na tych pajaców kosztowały mnie za 3 osoby 420 PLN (tam+powrót), a paliwo ze Szczecina tam+powrtót i MCParking kosztują mnie...370 PLN. Nigdy więcej tego ści*rwa, se odwołują przejazdy kiedy chcą i nawet nie raczą zadzwonić i przeprosić tylko jak psa - połowę hajsu dają bez odzewu i się wal człowieku.
  • ~Rafał / 2025-10-10 15:56
    Ocena: 2.75 / 5
    Dzień dobry,zaznaczę na początku że nie jestem wymagającym klientem ,poprosiłem kierowców o właczenie klimatyzacji na 20 stopni (było bardzo gorąco,zwłaszcza z tyłu),jeden z nich powiedział że nie rozumie polsku,zapytałem się w jakim języku możemy porozmawiać , powiedział że o rosyjsku,na jego nieszczęście znam rosyjski,poprosiłem grzecznie o nastawienie na 20 stopni,jeden z nich bezczelnie stwierdził że mnie wysadzą i nie zmienią temperatury ( zauważyłem nastawione było na 25 )z takim chamstwem nigdy się nie spotkałem ,nie wiem jakiej nacji byli kierowcy ale kurs był do Wilna,oczywiście jak usiadłem na miejsce temperatura została zmniejszona ????
    ZaletyAutobus ok
    WadyKierowcy,jeszcze w Warszawie jedna kobieta chciała się zapytać o to czy to jest jej autobus to nawet jej dzwi nie otworzyli,totalny brak szacunku,nie rozumiem jak tak można
  • ~Rafał / 2025-10-10 15:56
    Ocena: 2.75 / 5
    Dzień dobry,zaznaczę na początku że nie jestem wymagającym klientem ,poprosiłem kierowców o właczenie klimatyzacji na 20 stopni (było bardzo gorąco,zwłaszcza z tyłu),jeden z nich powiedział że nie rozumie polsku,zapytałem się w jakim języku możemy porozmawiać , powiedział że o rosyjsku,na jego nieszczęście znam rosyjski,poprosiłem grzecznie o nastawienie na 20 stopni,jeden z nich bezczelnie stwierdził że mnie wysadzą i nie zmienią temperatury ( zauważyłem nastawione było na 25 )z takim chamstwem nigdy się nie spotkałem ,nie wiem jakiej nacji byli kierowcy ale kurs był do Wilna,oczywiście jak usiadłem na miejsce temperatura została zmniejszona ????
    ZaletyAutobus ok
    WadyKierowcy,jeszcze w Warszawie jedna kobieta chciała się zapytać o to czy to jest jej autobus to nawet jej dzwi nie otworzyli,totalny brak szacunku,nie rozumiem jak tak można
  • ~Polak / 2025-10-10 13:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam tej firmy kłamcy spóźniają się ludzi nie zdarzają na kolejny bus gdzie muszą płacić i szukać następnego przewozu a firma flix nie zwarca kosztów potem kłamie ze autobus był na czas nie polecam z całego serca jechałem 1raz i ostatni złodzieje.
  • ~Wojciech / 2025-10-10 08:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Przejazd z nimi to porażka. . Miejsca mimo rezerwacji pozajmowane...kierowca nic z tym nie robi ma to gdzieś!! Ostatni raz jadę z tą firmą przewozową i nie polecę jej nikomu!!!! Banda chamów bez kultury osobistej!!!!
    WadyNIGDY WIECEJ! BRAK REZERWACJI MIMO ZAMÓWIONEGO BILETU !!!!!
  • ~Monika / 2025-10-08 17:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Kierowca Arek Modlin- Warszawa dworzec zachodni przemiły!!!! Oby takich kierowców jak najwięcej!!!!
    ZaletyPrzemiła atmosfera
    WadyBrak
  • ~Ruslana / 2025-10-07 19:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nawet nie zadzwonili. Były 4 bilety na jeden numer telefonu. 40 euro, nikt nie wróci. Bardzo źle
strona 1 z 171
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5556
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3401
Sindbad
Ocena: 2.43, ilość opinii: 936
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 741
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 404
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 362
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4907
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4612
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4082
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3158