strona 1 z 162
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Paula / 2025-07-22 10:56
Brak słów dla tego przewoźnika. Uznają tylko swoją stronę błędów,nie ma tutaj miejsca na wyjście do klienta z pomocą albo chociaż chęcią na to. Jedyne co można usłyszeć to “nic nie możemy zrobić” i podpieranie się regulaminem, w którym pewne sytuacje nie są do końca jasno opisane… Mój chłopak zakupił bilet o 10:19 na autobus o 10:20, jednak niefortunnie ze złą datą. Chcieliśmy zmienić bilet na kolejny dzień. Usłyszeliśmy, że można to zrobić 15 minut przed odjazdem i to jedyna możliwość na reklamacje… -
-
~Romana / 2025-07-22 10:27
Przewożnik unika odpowiedzialności za duże opóźnienia tłumacząc tym, że,cyt. ,,to się zdarza.Mozna by to zrozumieć, gdyby nie fakt, że opóżnienie wynosi 1,5 h, a czasem więcej -
~Fenix / 2025-07-21 22:57
Ktoś z mojej rodziny w lecie postanowił wracać autobusem flixbus z Zakopanego do Krakowa.
Autobus był spóźniony
Klimatyzacja nie działała
Kierowca nie rozumiał po polsku
W trakcie podróży ktoś zemdlał z przegrzania, ciężko było się dogadać z kierowcą żeby zatrzymał autobus z tego powodu
Ceny są chore w porównaniu do cen za taki np. pociąg z klimatyzacją, wifi itd.WadyCeny, Kierowca nie rozumiał po polsku, klimatyzacja uszkodzona -
~Magdalena / 2025-07-20 14:54
Najgorsza linia jaka jechałam, nie polecam kierowcy opryskliwi tłumaczą się że to nie ich wina ale byłam świadkiem kiedy jeden z nich młody taki cwaniaczek kiedy na prośbę starszej osoby aby pomógł włożyć bagaż w Łuck bagażowy powiedział że on fizjoterapię bierze i chciał dać do zrozumienia że pomagać nie ma zamiaru. To co on w ogóle w tej branży robi . Wstyd autobus miał być o 13.05 a wyjechaliśmy o 14.45 . Wolę dopłacić więcej do biletu a nie czekać w stresie. Musiałam anulować bilety które zakupiłam online na kolejne połączenie z Krakowa do nowego Sącza. Nigdy więcej flixbus -
~Nensi / 2025-07-20 13:05
Wczoraj (19.07) po raz pierwszy jechałam busem linii N1390 z Gdyni Głównej do Zakopanego, z planowanym odjazdem o godzinie 19:00. Zwykle autobusy podjeżdżają na stanowisko 5–10 minut wcześniej, żeby sprawdzić bilety, załadować bagaże itd. Tym razem bus nie pojawił się na przystanku aż do ostatniej chwili, co wywołało u mnie stres – zaczęłam się zastanawiać, czy może odjeżdża z innego miejsca.
Podczas sprawdzania tablicy odjazdów zauważyłam, że autobus stoi na parkingu kilka minut piechotą od dworca. Podeszłam więc z walizką i zapytałam kierowców, czy to ta linia i czy już odjeżdżają. Odpowiedziano mi, że „tak, ale z przystanku nr 1 na dworcu”. Zapytałam grzecznie, czy mogę zostawić walizkę w luku, żeby nie musieć znowu jej targać. W odpowiedzi usłyszałam z ironicznym uśmiechem: „No nie, a co jak zginie po drodze…”, po czym kierowcy zaczęli się śmiać.
Na przystanku bus pojawił się spóźniony o 7 minut. Nikt nie przeprosił ani za opóźnienie, ani za wcześniejsze zamieszanie. Obsługa była niemiła, a całe doświadczenie pozostawiło bardzo złe wrażenie. Brak profesjonalizmu i kultury ze strony kierowców. -
~Robert / 2025-07-19 17:26
Ostrzegam przed podróżą tą firmą . Podróż z Frejus do Chambery od 8.00 rano 29 czerwca (niedziela ) trwała do poniedziałku 30 czerwca . Najpierw opóźnienie jednego autokaru na autostradzie co skutkowało odjechaniu autokaru do którego wszyscy mieliśmy się przesiąść. Po dojechaniu do pośredniego przystanku (Aix en Provence)kierowca oznajmił aby sobie kupić następny bilet on line . I pojechać następnym. Tylko moja podróż nie kończyła się w Chambery -był to mój główny przystanek aby przedostać się w okolice Alberville. Co za tym idzie cała zaplanowana podróż poszła w zapomnienie. Przesiadki kupione bilety wcześniej. Dodatkowy stres i stracony czas .... ale to nie koniec . Wynajołem hotel. Poczekałem do kolejnego dnia i wystartowałem na tej samej trasie z nowym biletem od Flixbusa który zakupiłem on line. Po paru godzinach podróży około południa. Kierowca oznajmił nam wszystkim że będzie przystanek 25 minut przerwy. Ucieszyłem się bo WC nie działało w tym i w poprzednim autokarze , nie byłem odosobniony Wszyscy czekali na przerwę w podróży. Zatrzymaliśmy się na autostradzie (A 7) zjazd Aire de Montélimar est . Po 18 minutach kierowca odjechał pozostawiając 3 pasażerów beż bagaży tak jak stali. Do tej pory nie odzyskałem 3 bagaży , pieniędzy, mimo że składałem skargę , reklamację pisemną , online i telefonicznie. Moje bagaże i dwóch pozostałych pasażerów są w Genewie, nawet nie wiem w którym miejscu bo sam bym po nie pojechał. Dziś jest 21 dzień od mojej podróży. Jechałem w delegację z dokumentami , laptopami, ubraniami osobistymi i do pracy . Zostałem w przysłowiowych trampkach małym plecaczkiem i brakiem odzewu ze strony Giganta transportu w Uropie. Zastanówcie się dobrze czy chcecie korzystać z ich usług. Ja osobiście mam przygotowany pozew do sądu. WadyOkradziony z bagaży , opóźnienia , brak współpracy. -
~Mati / 2025-07-18 19:45
Korzystałem kilka razy z usług Flixbusa na trasie Gdynia Główna- Katowice. Za każdym razem przynajmniej jeden z kierowców jest nieuprzejmy i zachowuje sie jakby " robił łaskę", że w ogóle prowadzi autobus. -
~Małgorzata / 2025-07-17 18:10
Pan z Panią kierująca bardzo weseli i mili.
Linia 1326 z Wrocławia do Heidelberg.ZaletyKierowcyWadyBrak -
-
~Bogdan / 2025-07-16 22:42
Kierowca z autobusu N893 uniemożliwił nam przejazd z Puli do Rijeki mimo wykupionych biletów. Odjechał o 21:30 16 lipca a my zostaliśmy na przystanku. flixbus to najbardziej bezczelny i oszukańczy przewoźnik, będę wszędzie przed wami ostrzegał. Zero gwiazdek. WadyMożliwość oszustwa -
~czarny1958 / 2025-07-16 13:16
Autobus do Amsterdamu 16 lipca spóźniony w Słupsku ponad pół godziny. Kierowca nie poinformował o przyczynie opóźnienia. W połowie drogi opźnienie wzrosło do ponad dwóch godzin. Ciągłe przystanki, na dodatek awaria i przesiadka do innego wozu. Kierowcy wychodzą palą papierosy, nie informują podróżnych o możliwości opuszczenia pojazdu. Toalety istny koszmar, wstyd. Dlaczego na jakichś postojach nie są sprzątane? Nie wiem, kiedy dotrę na miejsce, na dodatek wykupiłem bilet powrotny. Nigdy więcej. WadySame wady. -
~Grzegorz / 2025-07-16 11:53
Trasa 1390 12.07.2025 Relacji Ciechocinek- Katowice kurs opóźniony o 47min, byłem zmuszony do wzięcia taksówki jechać do Torunia aby dostać się na czas do Katowic, a następnie na lotnisko w Katowicach Pyrzowicach. Moja próba złożenia reklamacji za niewykorzystane dwa bilety zakończyła się fiaskiem, z informacji jakie uzyskałem na czacie to to że zgodnie z polityką firmy nie kwalifikuje się do zwrotu kosztów ponieważ opóźnienie nie przekroczyło 120 min. Już nigdy więcej nie skorzystam z usług tego pseudo przewoźnika. ZaletyWygodaWadyCzęste spóźnienia -
~Sandra / 2025-07-15 07:40
Bus is over an hour late and the website says it's on time - to keep statistics? I called the customer service and they didn't even apologize and blamed it on the website error. -
~Ania / 2025-07-15 00:45
Linia N1261 kierowca Damian bardzo wesoły człowiek. Dosiadł się nad ranem w okolicach Kielc i rozweselał ludzi na pokładzie. Podróż bardzo sprawna i przyjemna za sprawą Pana kierowcy. ZaletyKierowcaWadyLudzie chrapią -
~Justyna / 2025-07-14 13:23
Flixbus byś oddaje tylko 20% zwrotu za rezerwację w przypadku rezygnacji . Częste opóźnienia. -
~Dorota / 2025-07-14 11:20
Cena byłaby przystępna, gdyby usługa została zrealizowana. Autobus nie pojechał na przystanek, gdzie czekało troje pasażerów. Strona internetowa jest dosyć rozbudowana, ale nie ma zakładki dotyczącej REKLAMACJI. Nie można porozumieć się poprzez czat (konsultant wyjaśnia problem, po 2 minutach bez wyjaśnienia się rozłącza). Można natomiast zobaczyć, że autobus pojechał sobie dalej (dla uściślenia: obecność pasażera na przystanku 25 minut przed czasem). Bilet wystawiono bezpośrednio po zapłacie, ale można sobie nim tylko pomachać na przystanku. Wadybrak poszanowania klienta -
~Elblążanka / 2025-07-11 13:31
11.07.2025
Trasa Elbląg -Warszawa
Toaleta zapchana,włącznik spłuczki nie działa. Masakra ???? -
-
~Michal / 2025-07-10 09:27
Trasa Szczecin-Zakopane. Kierowcy w większości mówili po ukraińsku, ciężko się dogadać. Na pytanie czy można włączyć lampkę do czytania, powiedział że nie bo ludzie śpią! Poważnie to po co są te lampki?!?! Na pytania po polsku, odpowiadali po ukraińsku. Jeszcze na obszarze gdzie obowiązuje 50km/h jechali około 80km/h, brak słów. WadyObsługa autokaru. -
~Anna / 2025-07-09 21:53
Jestem ogromnie rozczarowana. Mogę zrozumieć komplikacje na drodze, ale prawie trzy godziny opóźnienia ogłosić sms zaraz po wykupieniu biletów na daną godzinę?! Od razu należy zaznaczyć jaka będzie godzina wyjazdu, a nie po tranzakcji. Jeszcze dwa lata temu polecałam usługi tej firmy, teraz odradzam. -
~Maria / 2025-07-08 23:40
Pan mówi że idzie na 10 min a nie ma go 30 min. Też człowiek mógłby wyjść i kupić sobie coś do jedzenia. ZaletyDość wygodny autokarWadyKierowcy raczej uważają że wiozą bydło -
~Patrycja / 2025-07-08 20:14
Pani kierująca z Mannheim do Wrocławia bardzo dobrze prowadziła autobus. Bez szarpania zbędnych manewrów. Jej partner również bardzo przyjazny dla pasażerów.
Linia 1326 Mannheim-Wrocław.ZaletyKierowcy
strona 1 z 162
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »