Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 562 opinii

2.22 / 5

  • Poziom cen
    2.54
  • Oferta
    2.37
  • Jakość obsługi
    1.89
  • Wygoda
    2.17

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Madziar / 2019-07-16 07:48
    Ocena: 4.50 / 5
    Opinie na stronie były fatalne, także też się przestraszyłam przed podróżą, gdy bilet już był zarezerwowany przez męża, a ja się naczytałam tu nie wiadomo czego :D A jednak wszystko było w porządku, jechaliśmy jednego dnia z rana na trasie Wrocław-Kraków zupełnie nowym autobusem, kierowca nie szarżował na drodze, właściwie nie mam nic do zarzucenia. Trochę dziwna jest organizacja, że czasem jadą dwa autobusy o tym samym numerze kursu, ale kierowcy są uprzejmi i wszystko wytłumaczą, także luz. Podróż minęła w sumie wygodnie, przyjechaliśmy o czasie, zero spóźnień. Tak samo wracaliśmy z powrotem - Kraków-Wrocław, tu już większe zamieszanie, bo autobus był pełen ludzi, ale nadal wszystko było w najlepszym porządku. Mój wniosek to: ludzie częściej piszą złe opinie, jak coś ich wkurzy, niż te dobre. Jak wszystko minie w porządku, to zwykle nie chce im się pisać i zapominają o sprawie, jednak to zaciemnia rzeczywistość. Dlatego ja dzielę się dobrą opinią, bo nie mam Flixbusowi nic do zarzucenia :)
    Zaletymożna wcześniej kupić bilet w dobrej cenie, wygoda, przyjazd o czasie
    Wadymały chaos z organizacją
  • ~Maria / 2019-07-15 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Problemy z kupieniem biletu, a dokładnie z dokonaniem płatności. Platforma Flixbus'a: (https://www.flixbus.pl/) odrzuciła kolejno płatności kartą Visa, MasterCard, PayPal oraz google play. Oczywiście telefon kontaktowy nie odbiera, chat również. Całkowity brak profesjonalizmu. Biletu w końcu nie kupiłam - punktów sprzedarzy zasadniczo nie ma.
    Zaletybrak
    Wadyniemożliwość dokonania płatności za bilet
  • ~Pm / 2019-07-15 18:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandal !!! Zabukowalem bilet na lotnisko, a flixbus dzien przed wylotem poinformowal mnie ze jednak rezerwacja zostala anulowana i maja dla mnie inny bilet, problem w tym ze przyjazd na lotnisko mialby byc 3 godziny po odlocie mojego samolotu.
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~NoMen / 2019-07-15 10:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i dziadostwo, odjeżdżają o której chcą i skąd chcą, rozkład jazdy czy peron to tylko dla tej firmy drobna sugestia.
    Poziom kontaktu z klientem jest zerowy a kierowcy nie ponoszą za nic odpowiedzialności.
    Kasa za zwrot za bilet, nawet jeśli autobus odjechał nie z tego peronu, który był planowany na rozkładzie, się nie należy.
    Odradzam tę firmę Krzak.
  • ~Kasia / 2019-07-14 21:08
    Ocena: 1.00 / 5
    To prawda zero kontaktu z firmą brak zwrotu za nie wykorzystany bilet, nie czekają na pasażera mimo kontaktu Drugie bilety brak promocji
    ZaletyPrzystanek centrum Warszawy
  • ~julia / 2019-07-14 15:34
    Ocena: 1.50 / 5
    Polscy kierowcy (z którymi miałam wątpliwą przyjemność jechać) byli nieuprzejmi, szukali zaczepki, mieli gdzieś komfort pasażera, wpuszczali ludzi w nocy mimo braku wolnych miejsc. Mam nadzieję, że już nigdy nie będę musiała podróżować FlixBusem. Nie polecam i współczuję ludziom, którzy będą musieli trafić na takich przewoźników.
    Wady-fatalne podejście do klienta
  • ~Magda / 2019-07-14 08:36
    Ocena: 1.00 / 5
    24.06.19 wracałam z Wrocławia do Berlina mieliśmy przerwę na stacji benzynowej niestety bardzo nie odpowiedzialni kierowcy mie na niej zostawili. Najgorszego w tym że torba się nie odnalazła A dzisiaj juz jest 14.06.19.I bardzo w to wątpię że się znajdzie. mam nadzieję że ich też coś takiego kiedyś spotka
    ZaletyNiestety nie ma
    WadyKradną bagaże
  • ~Paweł / 2019-07-13 09:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Jechałem Zgorzelec-Warszawa. Powinien wyć Wifi- nie ma. Coś z siecią, jak powiedzieli kierowcę. W toalecie nie ma papieru, nie działa suszarka do rąk. Na niewygodnych do siedzenia siedzeniach nie ma stolika z przodu. Chciwi, leniwi polscy kłamcy, obłudnicy.
  • ~Paweł / 2019-07-12 19:21
    Ocena: 2.50 / 5
    Ciągłe opóźnienia autobusu P6 na trasie Zakopane Warszawa Wilanowska W Radomiu planówy przyjazd 15.25 zawsze opóźniony średnio 30 min. W autobusie pojedyńczy pasażerowie zajmują dwa siedzenia obok siebie. Nie można się doprosić o zwolnienie miejsca. Kierowcy niereagują. Robi się dziadowska firma.
  • ~Przemyslaw / 2019-07-12 10:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Jechałem z Krakowa do Bytomia. Autobus bardzo wygodny, kierowca jak i obsługa na dworcu w Krakowie bardzo mili.
  • ~Ewami / 2019-07-11 22:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam usługi oferowane przez firmę Flixbus. Mój 85-letni tata skorzystał z przejazdu ze Zgorzelca do Warszawy. Był bardzo zadowolony z podróży. Autobus przestronny, czysty, miły kierowca.
    ZaletyKrótki czas przejazdu, komfort i dobra cena.
    WadyBrak.
  • ~Franek / 2019-07-11 20:57
    Ocena: 4.25 / 5
    Jechałem Flixbusem na trasie Gdańsk-Warszawa potem po przesiadce Warszawa- Sandomierza w tamtym roku. W porównaniu z moim lokalnym przewoźnikiem, który jechał z Warszawy do Gdańska od 6 i pół godziny Flixbus dotarł bardzo szybko 4 i pół godziny o dwie krócej. Oczywiście podczas podróży korzystałem z gniazdek przez całą podróż i Wi-fi przy czym był z nim problem gdyż działo tylko przez pół godziny, ale to nie był jakiś wielki problem. Opóźnienie było tylko pięć minut więc w porządku. Potem czas na przesiadkę 2 i pół godziny odpowiedni czas aby sobie odpocząć. Jedyny problem na trasie Gdańsk- Warszawa to zapach z toalety, który było czuć przy otwieraniu drzwi w całym autobusie ten problem nie występował na trasie Warszawa-Sandomierz (ja wysiadałem w Sandomierzu autobus jechał do Rzeszowa). Klimatyzacja działała. Kierowca był w porządku nie szalał na drodze nie był chamski (na obydwu trasach). Odprawa nie trwała jakoś długo. Oczywiście cena bardzo się zmienia trzy tygodnie wcześniej bardzo tanio w ostatniej chwili bardzo drogo.
    ZaletyCzas przejazdu
    Klimatyzacja
    Wi-fi
    WadyCena
    Przystanek Młociny
  • ~Kasia / 2019-07-10 21:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat!!! Kradną bagaże, nie poczuwają się do odpowiedzialności. Zero kontaktu. Najgorsza firma przewozowa!!!!
    ZaletyBrak
    WadyKradną bagaże, zero kontaktu z firmą
  • ~Alina / 2019-07-10 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza usługa, szkoda że już nie ma polskiego busu i teraz taka debilna firma FlixBus istnieje. Czekać ponad miesiąc zwrot pieniędzy i jeszcze nawet nie dostać żadnej wiadomości? Najgorsza usługa!!!!!!
    ZaletyWszystko źle
    WadyWszystko źle
  • ~Anna / 2019-07-09 07:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Przybyłam na przystanek 10 minut przed czasem bo miałam przesiadkę z innego miasta w Szczecinie. Autobusu już nie było. Pomimo, ze zarezerwowałam 4 miejsca (ja i trójka małych dzieci) i za nie zapłaciłam przy każdym podając nr telefonu, nikt nie starał się ze mną skontaktować. Reklamacji dokonałam jeszcze w czasie mojego teoretycznego przejazdu-po2 dniach otrzymałam informację, że nie otrzymam zwrotu pieniędzy. Oprócz mnie jeszcze jedna pani "zrobiła się tak samo" na tej samej linii.
    Zdecydowanie nie polecam i mam nadzieję, że nie będę musiała w przyszłości korzystać. Będę tą firmę omijać szerokim łukiem.
    WadyOdjeżdżają przed czasem, nie zwracają pieniędzy za niewykorzystany przejazd.
  • ~Patrycja / 2019-07-09 01:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy w zyciu. Dzieci nie moga dostac fotelika. Probowalam dzwonic i prosilam o pomoc ale nie ma mozliwosci rezerwacji fotelika..moje dziecko nie zostanie wziete wiec
  • ~Marcin / 2019-07-08 19:36
    Ocena: 1.25 / 5
    Bardzo nie polecam tego przewoźnika!!!! Mój bagaż dziwnym trafem zginął z luku bagazowego.... nikt nawet nie poczuwa sie do winy... parodia :/
  • ~Bożena / 2019-07-08 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam dzisiaj mialam pojechać na moje nieszczęście tymi liniami do Kudowy wyjazd 8.50 autobus wogole nie przyjechał bez wcześniejszych informacji że nie pojedzie.Wszellie próby kontaktu z przewoźnikiem wszystkich oszukanych konczyly się rozlaczeniem telefonu xr strony Flixbusu. Do tej pory nawet żadnej skruchy z icjstrony abilety zapłacone.
  • ~Piotr / 2019-07-08 13:04
    Ocena: 1.75 / 5
    Autobus spóźniony, zero informacji na temat spóźnienia więc nie było wiadomo ile mam czekać, na stronie podają że do 30min od czasu wyjazdu powinna być informacja przesłana w razie opóźnień lecz takiej nie otrzymałem. W biurze obługi pracuje tylko automat który co chwilę wyłącza połączenie. Nie polecam, już lepiej parę zł dołożyć i być na czas bez nerwów.
  • ~Blanka / 2019-07-07 21:01
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM!!!!
    Wystrzegajcie się tego przewoźnika!
    Miałam jechać z córką do Kudowy z Katowic o godz. 8.00. Cieszyłam się że udało mi się na ok 2 tygodnie wcześniej kupić taniutko bilety w jakiejś mega promocji. Oczywiście sprawdziłam opinie, które pochlebne nie są wiec przezornie sprawdziłam sobie czy będę miała czym dojechać jak ta firma nawali. No i moja przezorność się opłaciła. 2 dni przed podróżą otrzymałam smsa od tej firmy-kogucik, że nie może być mój przejazd zrealizowany (bez logicznego wytłumaczenia dlaczego) ale by mnie udobruchać to mi proponują wyjazd 4 godziny później czyli ok 12.00. Już się nie dałam nabrać i wybrałam inny dojazd. Myśle sobie, że na ten "mój" kurs było sporo chętnych, wiec firma wolała zabrać tych, którzy nie załapali się już na promocje i kupili po prostu droższe bilety. Jestem też pewna, że te negatywne opinie na temat Flixbusa naprawdę są prawdziwe.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1089
Flixbus
Ocena: 2.22, ilość opinii: 562
PolskiBus
Ocena: 2.24, ilość opinii: 304
NeoBus
Ocena: 2.56, ilość opinii: 274
PKS Polonus
Ocena: 1.93, ilość opinii: 113
Szwagropol
Ocena: 1.93, ilość opinii: 104
mBank
Ocena: 2.05, ilość opinii: 512
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 294
ITAKA
Ocena: 2.78, ilość opinii: 246
Netflix
Ocena: 2.86, ilość opinii: 134
nju mobile
Ocena: 3.15, ilość opinii: 124
Virgin Mobile
Ocena: 2.57, ilość opinii: 86