Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 251 opinii

2.04 / 5

  • Poziom cen
    2.38
  • Oferta
    2.14
  • Jakość obsługi
    1.70
  • Wygoda
    1.98

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Walter / 2018-11-23 08:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Trasa Wrocław-Warszawa. K...., zimno jak diabli. Powinni na wejściu nauszniki rozdawać!!!
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyMróz w autokarze
  • ~Kamila Karina / 2018-11-22 23:08
    Ocena: 1.75 / 5
    Jeżdżę raz na jakiś czas na trasie Warszawa-Poznań, nie ma opóźnień , ale bez do cholery jak może nie być ogrzewania w zimę ? Wszyscy siedzą ubrani po uszy !!!!!! Kpina
  • ~Agi / 2018-11-22 04:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Flixbusie, oddaj nam Polskiego Busa! Obecne ceny nie zachwycają, a wartości dodanej nie ma żadnej.
  • ~Włodzimierz / 2018-11-20 11:37
    Ocena: 1.75 / 5
    Często nie mam nawet jak kupić biletów, bo interesujące mnie połączenia nagle wyparowują, co pewnie wiąże się z ekstremalnie słabym systemem informatycznym. Ceny wygórowane jak na poziom usług, fotele niewygodne, centrum obsługi klienta nie zajmuje się obsługą klienta. Nie polecam, tylko dla ludzi bez innych alternatyw.
  • ~zenek / 2018-11-17 21:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Kupiłem bilet na trasie Wiedeń-Kraków przychodzę na dworzec, a tu się okazuje, że bilet mi anulowali żeby było jasne autobus odjeżdża normalnie tylko, że beze mnie. Zaproponowali mi bilet zastępczy z przesiadką w Brnie trzy godziny czekania na mrozie -3 stopnie. Zrezygnowałem, ale nie oddali pełnej kwoty, pomniejszoną o 30 złotych. Dramat, stanowczo odradzam tego przewoźnika.
    WadyNie ma pewności że autobus odjedzie, a nawet jeśli tak to nie wiadomo czy nie anulują biletu 5 minut przed odjazdem.
  • ~Eugen / 2018-11-14 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Podróżowaliśmy tym przewoźnikiem z Warszawy do Wenecji, nowy autobus zepsuł się w Polsce, czekał 6 godzin na wymianę, w końcu dotarł do Wenecji 11 godzin później!
    Operatorzy centrów telefonicznych pracują bardzo słabo, a także w związku z żądaniem rekompensaty za szkody, po prostu rezygnują z subskrypcji
    WadyObsluga podrozy
  • ~krówka / 2018-11-13 12:04
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam
    Stanowczo odradzam tego przewoźnika autobusowego.Zostałam oszukana przez kierowcę,który nie chciał wpuścić mnie na pokład autobusu.Po czym bezpośrednio spytał się dyskretnie ile mam pieniędzy w portfelu.Powiedziałam,że mam tylko 30 Euro w gotówce.Następnie powiedział bezpośrednio,że jest to za mało i mam się udać do bankomatu.Razem z przyjaciółką nie miałyśmy wyjścia i musiałyśmy mu dać te pieniążki.Następnie po powrocie do Polski napisałyśmy do Flix busa,która nam odpisał ,że kierowca zrobił dobrze biorąc od nas" łapówkę".
    Zaletynic
    Wadyidą w złym kierunku
  • ~Beata / 2018-11-13 09:38
    Ocena: 3.75 / 5
    Jeżdżę na trasie Gdańsk Kraków co jakiś czas, ceny trochę wzrosły do tego płatna rezerwacja miejsc ???? na punktualność i kierowców nie mogę narzekać ???? natomiast podczas ostatniego kursu zarówno do Krakowa jak i z powrotem w autokarze zimno !!! Ubrana w kurtkę, szalik , ale nos , nogi i stopy zmarznięte ???? i to nie tylko moje odczucia ale i pasażerów obok również ????
  • ~Marta / 2018-11-11 15:44
    Ocena: 1.75 / 5
    11.11.2018 - planowany odjazd Flixbusa z Warszawy Centrum o godzinie 16.05. Szkoda tylko, że nikt dostatecznie wcześniej nie raczył poinformować, że została zmieniona trasa, a przystanek nie funkcjonuje. Bilet rezerwowany wieczorem dnia poprzedniego, kpina. Na stronie Flixbusa w żadnym miejscu nie ma informacji o zmianie, nawet teraz (godzina 15.40) widnieje informacja, że odjazd z Centrum jest według założeń, nie ma żadnego opóźnienia. SMS z informacją o likwidacji przystanku dotarł przed godziną 15.00, o 15.20 wyjazd tego samego kursu z Młocin. Uprzejma Pani na infolinii informuje, że może zwrócić pieniądze za kurs i można zarezerwować kolejny, oczywiście z moją dopłatą.
    Zaletybrak
    Wadypodejście w stosunku do klienta, brak informacji o zmianie trasy
  • ~Szomasz / 2018-11-11 13:56
    Ocena: 1.75 / 5
    Odkąd polskibus zmienił się w flixbus jest coraz drożej. Autobusy zostały te same tylko zmieniły kolor. Reklamują się darmowym wifi, nie dodaja że jest darmowe przez godzinę A dzięki niesamowitej prędkości w ta godzinę otworzysz z 10 stron/zakładek.
    3 lata temu mogłem jechać z Krakowa do Wrocławia za 10 zł jak dobrze trafiłem teraz cena w najbardziej obleganych godzinach dochodzi do 49 zł. Porażka polecam przesiąść się na polskich przewoźników.
    WadyCena
    Niedziałające wifi
    Coraz bardziej zniszczone autobusy
    WC dla karłów
Dodaj własną opinię »

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie » Zobacz wszystkie pytania »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.79, ilość opinii: 663
Flixbus
Ocena: 2.04, ilość opinii: 251
NeoBus
Ocena: 2.83, ilość opinii: 162
PKS Polonus
Ocena: 1.92, ilość opinii: 85
Szwagropol
Ocena: 1.98, ilość opinii: 77
LEO Express
Ocena: 2.71, ilość opinii: 73
mBank
Ocena: 2.13, ilość opinii: 408
Link4
Ocena: 1.62, ilość opinii: 215
ITAKA
Ocena: 2.89, ilość opinii: 151
nju mobile
Ocena: 3.42, ilość opinii: 98
Netflix
Ocena: 3.06, ilość opinii: 88
Virgin Mobile
Ocena: 2.68, ilość opinii: 48