Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 379 opinii

2.14 / 5

  • Poziom cen
    2.48
  • Oferta
    2.28
  • Jakość obsługi
    1.79
  • Wygoda
    2.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~WOJAK / 2019-03-03 00:38
    Ocena: 2.00 / 5
    DRAMAT
    ODRADZAM
    brak wiarygodności
    jestem 200 zl w plecy + bilet
    nie przyjechał, nie poinformował, nie przeprosił.
    SKANDAL I ŻEGNAM
    WIĘCEJ Z WAMI FLEX-AMI NIE WSPÓŁPRACUJĘ
    WOLAŁEM 100 RAZY BARDZIEJ PKS
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK KONTAKTU.
  • ~niezadowolony / 2019-03-02 11:50
    Ocena: 2.00 / 5
    W porównaniu z polską konkurencją, dno i 5 metrów mułu. Miejsca jak na lekarstwo, fotele kompletnie nieprzystosowane dla dorosłego człowieka, kompletnie nieergonomiczne stoliki. Kierowca bez wyobraźni, postój na opustoszałym dworcu, nie mówiąc o 1h opóźnieniu na miejscu spowodowanym bardzo wolną jazdą (wyprzedał nas skuter). NIE POLECAM!
    ZaletyBRAK
  • ~Tessa / 2019-02-28 17:06
    Ocena: 2.50 / 5
    Jechałam na trasie Berlin -Tegel -Szczecin.Niestety autobus przyjechał 5 minut przed odjazdem tak więc długie oczekiwanie na zimnie.Na platformie na lotnisku, gdzie zatrzymuje się autobus Flixbus nie ma żadnego oznaczenia , że on się tam zatrzymuje .Ciężki bagaż trzeba sobie włożyć do dolnego luku samemu lub szukać wród pasażerów kogoś chętnego do pomocy.W autobusie bardzo zimno .Kiedy powiedziałam kierowcy ,że jest zimno, udał bardzo zdziwionego.To jest nie do przyjęcia ,tym bardziej ,że ceny za przejazd nie są niskie.
  • ~Zocha / 2019-02-27 19:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Trasa Hamburg- Krakow bezposrednio . Zawsze przesiadka we Wroclawiu niby z przyczyn technicznych. Podroz obecna..27.02.2019..bagaze pakowane osobiscie przez pasazerow. Autobus nieogrzewany zupelnie.
    ZaletyTanio.
    WadyNiekompetentna obsluga. Chaos.
  • ~pawel / 2019-02-25 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałbym przestrzec wszystkich potencjalnych klientów, wyrozumiałość i ludzki odruch to w firmie Flixbus wartości nieznane. Pozostawiono mnie w środku nocy na lotnisku, nikt nie chciał pomóc rozwiązać problemu - najlepiej było odjechać...
    Na dodatek firma Flixbus nie widzi w tym nic złego ! NIGDY W ŻYCIU
    W ramach przeprosin otrzymałem .... VOUCHER na 5 zł !!! UPOKARZAJĄCE !
  • ~moni25@op.pl / 2019-02-24 20:31
    Ocena: 3.00 / 5
    Kierowcy bardzo niemili, zarozumiali w czasie jazdy rozmawiają przez telefon,obgadują współpracowników.na pytania odpowiadają niechętnie. Odjeżdżając z Wiednia dostałam SMS że będzie jechał inny autobus zamiast flix busa PKS szczecinek.jakież było zaskoczenie pasażerów gdy podjechał flixbus. Po co takie zamieszanie?
  • ~Konrad / 2019-02-24 15:50
    Ocena: 1.25 / 5
    Wielokrotnie korzystałem z oferty tego przewoźnika. Dzisiejszy przejazd jest moim ostatnim.
    Zalety- siatka połączeń
    Wady- brak ewidencji bagażu
    - brak informacji sms o opóźnieniach mimo wcześniejszej deklaracji o tym
    - brak gniazdek elektrycznych dla wszystkich pasażerów
  • ~Katarzyna / 2019-02-23 18:54
    Ocena: 2.50 / 5
    Trasa Lublin-Warszawa odjazd 23.02 godz.5.00 ponieważ należy stawić się 15 min przed odjazdem byłam 4.40 autobus stał ale nie przy stanowisku, z włączonym silnikiem nawet światłami i co? podjechał 5.05 na stanowisko tłum ludzi stał i marzł, odjechał ze znaaacznym opóźnieniem,
    po co pasażer ma stawiać się 15 min przed odjazdem?
  • ~Matik / 2019-02-23 07:05
    Ocena: 2.75 / 5
    Nie wygodne fotele nie nadające się na dłuższe trasy. Ogólnie mało miejsca w środku. Dziwne trasy jazdy np. Flixbus zatrzymuje się na tej samej trasie w gdańsku- gdańsk oliwa- sopot- gdynia. Po co oliwa i sopot?
    ZaletyCiepło w autokarze
  • ~Xxx / 2019-02-22 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus Kraków-Wrocław planowo wyjazd o 14:45 przyjechał spóźniony o ponad godzinę, po czym jeździł przez kolejna godzine po Krakowie i wrócił się na dworzec, ponieważ jedna osoba nie wsiadła do autobusu. Stad wyjazd zamiast o 14:45 odbył się o 17.
  • ~Kob / 2019-02-21 18:01
    Ocena: 2.75 / 5
    Naprawdę przejazd z Katowic do Warszawy trwa minimum 6 godzin?! Ło matko, niech PolskiBus wróci, zróbcie coś
  • ~Jack / 2019-02-20 15:05
    Ocena: 2.75 / 5
    Od 10 kwietnia zlikwidowano niezłe nocne połączenie z Krakowa do Budapesztu. Istnieje co prawda połączenie z Katowic, ale przyjazd do Budapesztu o godz. 10 to zbyt późno. Szkoda.
  • ~Konrad / 2019-02-19 20:30
    Ocena: 2.50 / 5
    Bardzo niekulturalna i niepokoją obsługa, która nie oferuje nic swoją obecnością klientowi potrzebującemu pomocy. Brak jakiejkolwiek empatii i zrozumienia drugiego człowieka.
    WadyObsługa fatalna
  • ~Niezadowolona / 2019-02-16 17:24
    Ocena: 2.75 / 5
    Bede robic wszystko, zeby wiecej nie skorzystac z uslug Flixbusa. I nie chodzi o jakosc podrozy, tylko obslugi. Ignoruja wiadomosci, nie odpowiadaja, przez telefon sa w szoku, ze jak to nikt nie odpowoedzial? A pozniej i tak to samo. Nie ma szans na wyegzekwowanie zwrotu za niewykorzystany bilet, nawet sporo przed terminem. Proponuja tylko viucher, ktorego i tak nie masz ochoty wykorzystac po takim traktowaniu. Koszmar!
  • ~Jerzy / 2019-02-15 19:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Chciałbym serdecznie podziękować załodze Flixbusa który odjeżdżał planowo dziś czyli 15.02.2019 z Warszawy Młociny do Gdańska. Mieliśmy (grupa 12 harcerzy) wykupione bilety na flixbus. Pojawił się jednak problem bo nasz samolot z Budapesztu opóźnił o 1/2 godziny lądowanie z uwagi na wylot delegacji rządowych z Konferencji Bliskowschodniej. Potem nie mogliśmy dojechać taksówkami na Młociny - z uwagi na blokady policyjne. Spóźniliśmy się ponad 10 minu na autobus ale załoga na nas poczekała uznając wyjątkowość naszej sytuacji. Bardzo im za to dziękujemy. W rezultacie do Gdańska i tak dotarliśmy przed planowanym czasem przyjazdu.
  • ~Kamil / 2019-02-15 18:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie pojmuje jak firma może szczycić się ze jej autobusy w 9/10 przypadków są na czas. W moim przypadku każda podróż na trasie Radom - Warszawa ma conajmniej 30 minut opóźniania. Dziś opóźnienie wyniosło prawie godzinę. Flixbusa nie polecam nikomu. Ofertę tej firmy wybieram jedynie w sytuacjach gdy wszelkie inne możliwości są niedostępne.
    ZaletyAutobusy są wygodne. Wi-fi działa bez zarzutu.
    WadySłaba komunikacja z obsługa klienta. 100% opóźnionych połączeń na linii Radom Warszawa
  • ~Katarzyna / 2019-02-15 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam kupiony przejazd na trasie Rzeszow - Warszawa dziś o 11.00, pieniądze zostały pobrane z konta (posiadam potwierdzenie zarówno z mojego banku jak i dotpay). Niestety na miejscu kierowca poinformował mojego narzeczonego dla którego zakupiłam bilet, że jego rezerwacja nie została utworzona, tym samym nie mógł pojechać o planowanej godzinie do Warszawy. Flixbus twierdzi, że nie ponosi za to odpowiedzialności, że jego rezerwacja nie została utworzona. Podkresle raz jeszcze, że pieniądze za rezerwację przyjęli i dostałam nawet maila z potwierdzeniem odbioru przelewu. Do tej pory nie uzyskałam zwrotu za bilet który nie istnieje. Nie zaproponowano zastępczego przejazdu, ani nie pozwolono wejść na pokład autobusu na podstawie potwierdzenia przelewu i własnej informacji zwrotnej o przyjęciu przelewu, która też miała numer identyfikacyjny opłaty. Kazano okazać bilet, którego przecież nie wygenerowano i w tym był problem. Po 2 połączeniach na infolinii i licznych wiadomościach na Facebooku firmy zdeklarowano laskawie zwrot za NIEwykonana usługę. Dodam, że nadal nie zaproponowano miejsca zastępczego aby móc dostać się do miasta docelowego. Cyrk na kółkach jednym słowem. Jedyne co można usłyszeć to ze "bardzo chcą pomóc, ale nie mogą". To dobrze, że chociaż chcą, bo próbować to nawet nie próbują. Nie polecam serdecznie.
  • ~Siwa / 2019-02-14 23:15
    Ocena: 3.50 / 5
    Chamski kierowca,strach się o coś zapytać.... Wybuchal od razu. toaleta ochydna, zapchana, brudna smród na pół autobusu. Mały limit internetu ( skończył się po 15 minutach)
    ZaletySzybko tanio i na czas
    WadyBrud, brak internetu, nie miła obsługa
  • ~Monia / 2019-02-14 14:43
    Ocena: 3.75 / 5
    Właśnie jadę do Wiednia w Katowicach po zmianie kierowców iden z panów bezczelnie na uchwycie od zasłony prosto przed oczami powiesił swoją kurtkę.gdy poprosiłam żeby powiesił na wieszaku z drugiej strony odpowiedział "takie życie ".Zachowanie niektórych kierowcow pozostawia wiele do życzenia.
  • ~G / 2019-02-13 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Odwołali autobus musiałem skorzystać z usług innego przewoźnika. Oczywiście, problem ze zwrotem pieniędzy. Odradzam nerwy i strata czasu !
    ZaletyNie wiem jakie zalety autobus się nie pojawił!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 842
Flixbus
Ocena: 2.14, ilość opinii: 379
NeoBus
Ocena: 2.69, ilość opinii: 210
PKS Polonus
Ocena: 1.93, ilość opinii: 96
Szwagropol
Ocena: 1.93, ilość opinii: 94
LEO Express
Ocena: 2.70, ilość opinii: 76
mBank
Ocena: 2.11, ilość opinii: 451
Link4
Ocena: 1.62, ilość opinii: 262
ITAKA
Ocena: 2.92, ilość opinii: 183
nju mobile
Ocena: 3.23, ilość opinii: 115
Netflix
Ocena: 2.92, ilość opinii: 113
Virgin Mobile
Ocena: 2.52, ilość opinii: 75