ZaletyBrak
strona 5 z 143
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »
-
~Piotr / 2024-02-01 17:25
Najgorsza firma przewozowa jaką znam. Miałem wykupiony przejazd na lotnisko . Niestety nie było mi dane z tego skorzystać . Nie przyjechał . Samolot odleciał be ze mnie. Przejazd też się nie udał znowu nie przyjechał. Przejazd Kraków Katowice trwał 6 godzin. -
-
~pasażer / 2024-01-31 21:59
Niestety trzeba liczyć się z kliku godzinnymi opóźnieniami autobusów, korki na drogach naturalnie nie są winą kierowców, natomiast zespół w dziale obsługi klienta jest fatalny, nie grzeczny, a wręcz opryskliwy, od którego nie można uzyskać informacji. Ceny wysokie w stosunku do innych przewoźników. Wadybrak informacji, fatalny zespół obsługi klienta -
~Agnieszka / 2024-01-31 21:30
Ten środek transportu to jakaś porażka!!!!
Mieliśmy wykupione bilety na 27 stycznia na godz 7.05 z Katowic do Zakopanego,autobus nie przyjechał,nikt nawet nie raczył nas poinformować,musieliśmy kupić nowe bilety o ponad 100zl droższe i czekać na następny o 9.30,tragedia!!!
Oczywiście przyjechał ale podróż to jeden wielki koszmar,jechałam na połamanym siedzeniu na w połowie leżąco bo po zgłoszeniu kierowcy odburknął ze ktoś popsuł i on za to nie odpowiada.Zenada,że tyle się płaci i jedzie w warunkach jak zwierzęta.Zarabiaja na biletach jak tylko mogą na maxa a warunki w autobusie poniżej krytyki.Nie polecam nikomu jazdy z tym przewoźnikiem!!!!!ZaletyZeroWadyZa mało miejsca żeby wymienic -
~Kasia / 2024-01-31 11:53
Ceny bardzo wysokie, dramatyczne opóźnienia. Nie polecam. -
~gtcy / 2024-01-30 20:18
oszusci bez serca, wiezie cie jak worek kartofli albo wcale i zostajesz z problemem ZaletybrakWadyistnienie firmy -
~Ruslan / 2024-01-30 11:32
Tragedia - non stop spóźniony, lepiej pociągiem ????zazwyczaj nie przyjemnie pachnie :( może warto napisać kartkę - proszę nie zdejmować butów ???? -
~Madziulek / 2024-01-30 11:27
Do pana kierowcy dla pana wiedzy ja się nie spóźniłam,ale było dużo osób które nie zdążyły na kolejne połączenia. A spóźnienia wcale nie wynikały z przyczyn losowych.Nie wystawiła bym opinii ,gdybym nie miała podstaw. WadyDuże opóźnienia -
~Jacek / 2024-01-28 16:25
Czytam te opinie i stwierdzam, że część pasażerów to półgłówki! Autokar jedzie takimi samymi drogami jak Wy często swoimi autami. Stoi w takich samych korkach, musi pojechać te same objazdy. A ludzie mają pretensję, że autokar się spóźnił. A może ludzie macie pecha i trafiacie na samych złośliwych kierowców, którzy nie mają rodzin i nie chcą na czas zakończyć pracy. Ludzie, jesteście żenujący! ZaletySiatka połączeńWadyRoszczeniowi pasażerowie nie czytający regulaminów! -
-
~Solomiia / 2024-01-28 10:10
W dniu 26.01.2024 o godzinie 18:30 zgodnie z rozkładem autobus 1301 powinien jechać na Dworzec Autobusowy Wrocław. Musiałem dojechać do Łodzi Kaliskiej, a strona, na której zamawiałem bilety, mówiła, że będę w Łodzi o 21:45. Ale autobus przyjechał do Łodzi Fabrycznej, więc obliczyłem, że z Fabrycznej do Kalisk dojadę w godzinę. pieszo, bo później o 22:49 miałem ostatni pociąg do innego miasta. Autobus się spóźnił i przyjechał o 19:11. Ponieważ jechaliśmy przez Kaliski, poprosiłam kierowcę, żeby mnie przepuścił do Kalisk, na co kierowca odmówił, choć jednocześnie przepuścił mężczyznę. W rezultacie dotarliśmy na miejsce o 22:30 i miałem tylko 20 minut na pociąg, więc zamówiłem taksówkę i wydałem 35 złotych we Flixbusie. Żądam zwrotu przynajmniej za taksówkę, nie mówiąc już o tym, że autobus się spóźnił i przez to wszystkie plany legły w gruzach.Na stronie podaję adres e-mail, dlatego proszę o kontakt za jego pośrednictwem -
~Natalija / 2024-01-28 05:34
Kierowcy tragedia! Bezszcelni, złośliwi, opryskliwa. Autokar godzina opóźnienia, nie pozwalali po 20h jazdy wyjsc na przystankach a sami zatrzymywali się na parkingach żeby zapalić! Nie pozwalając wyjsc przy tym ludziom! ZaletyCenaWadyKierowcy -
~Matrl / 2024-01-27 19:40
Tragedia !!! Autobus się spóźnił ponad 2h, wcześniej nie było żadnej informacji . Inny pracownik rozkładał ręce i nie mógł nam przekazać ile czekać. Odpowiedział " trzeba czekać ". Kolejny autobus przyjechał i kazali płacić jeszcze raz za drugi bilet
.ZaletyBrak -
~Krzysztof / 2024-01-26 22:38
W życiu już tym gownem nie pojadę. Dzisiaj na trasie która miała trwać 2 godziny przyjechał spóźniony 50 minut. Skandal -
~Kierowca / 2024-01-26 22:16
Do pani Madziulek kto na ostatni czas się wybiera by nie zdążyć są różne sytuacje na drodze chyba że jest takim tempym człowiekiem by nie zrozumieć a bawić die w pisanie głupich opini -
~Kierowca / 2024-01-26 22:12
Na biletach są na dole z jakiego stanowiska odjadą autobusy i niech nie gadają głupot pasażerowie bo mimo że jestem kierowca autobusu to nie raz mam bilety w ręku pasażerów i pisze na dole tylko niechce się czytac -
~Marioo1791 / 2024-01-26 16:49
Tragedia.Tragedia.Tragedia.Autobus tej firny mial odjechac z 8 stanowiska Warszawa Zach.Czekalismy i sprawdzalismy wszystkie...Odjechal Bialy Autobus ze st nr.11
Pani z Infolini kazala mi przy reklamacji przekazac zdjecie odjezdzajacego autobusu ze st.nr 11.
To wystarczy mi,zeby juz nigdy nie jezdzic tymi liniami.Szok!!! -
~Madziulek / 2024-01-26 14:53
Nie polecam. W pierwszym kursie 1.5 godz spóźnienia w drugim pół godz. Szczęście że na ostatnią chwilę zdążyłam. WadyDwa przejazdy i oba z dużymi opóźnieniami. Jeśli ktoś chce dotrzeć na czas to proponuję 3 godzinny zapas. -
-
~Seq / 2024-01-26 00:36
Basia !
Gdzie na bilecie masz napisane że autobus będzie zielony ?
Ponoć człowiek ma rozum, po co chodzić i pytać czy autobus jedzie np. do Warszawy ? Wystarczy stać na stanowisku i popatrzeć na tablicę z przodu autobusu !
JprdlZaletyNawet okWadyTrochę do poprawy -
~Rafał / 2024-01-25 18:27
~Basia / 2024-01-25 14:50 jeśli już to nie flixbusa tylko podwykonawcy a podwykonawca podstawia takie autobusy jakie ma -
~Basia / 2024-01-25 14:50
Odradzam tego przewoźnika. Wolę zapłacić więcej i być pewnym że pojadę. Podstawiają autobusy nie oznakowane i oczekują że podróżujący będzie podchodził do każdego autokaru i wypytywał się czy on jest od firmy i gdzie jedzie. Porażka. Oczywiście nie uznają reklamacji no bo autobus był. Nie nie było autobusu od firmy Flixbus a u takiego przewoźnika był kupiony bilet i taka nazwa była na bilecie. Nigdy więcej. -
~Mqr / 2024-01-24 14:58
Sam kierowca to wspaniały człowiek, ale sama firma zarządzająca to kretynizm. Autobus miał odjeżdżać z peronu G16, na tablicy napisane było że ma odjeżdżać z G16, zgadzała się godzina itp. skąd odjechał autobus? Z peronu G14 ot tak z dupy. Nigdzie nie zgłaszano, nic nie powiedziano po prostu odjechali. Reklamacji nie uznadzą ponieważ "miejsce może ulec zmianie" i już. Nigdy, przenigdy nie należy ufać takim przewoźnikom, tylko sobie. ZaletyKierowcaWadyCała struktura organizacyjna
strona 5 z 143
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »