Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 890 opinii

2.28 / 5

  • Poziom cen
    2.59
  • Oferta
    2.44
  • Jakość obsługi
    1.95
  • Wygoda
    2.24

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aga / 2020-03-04 13:22
    Ocena: 3.25 / 5
    Omijajcie z daleka Flixbusa. Nie chodzi nawet o spóźnienia, ale o ciągłą zmianę przystanków. Gdy 2 tygodnie temu mieliśmy odjeżdżać z Tegla jak zwykle stanęliśmy na przystanku dolnym, który już miał być stalym przystankiem Flixbusa i patrzylismy jak kierowca odjeżdża z jeszcze innego przystanku. Oczywiście dodzwonienie się do Flixbusa jest niemożliwe, bo ktoś w kółko rozłącza lub nie odbiera. Nawet kierowcy Flixbusa byli zdziwieni tym, że autobus odjeżdża z innego przystanku. Straciliśmy cierpliwość i kupiliśmy bilety u konkurencji, która wykazała się większym profesjonalizmem, a jest on szczególnie ważny, gdy wraca się po wielogodziinym locie. Flixbus jest zdecydowanie najgorszą firma przewozowa, z jaką spotkałem się przez 30 lat korzystania z wielu przewoźników. Podsumowując nawet nie myślcie o tym by zarezerwować tam bilety, w najlepszym razie bilet zostawicie sobie na pamiątkę, bo na pewno nigdzie nie pojedziecie. Nawet nie chce mi się wysyłać reklamacji, pewnie no i tak nie odpowiedzą
  • ~aaaa / 2020-03-02 10:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Postanowiłam w końcu napisać opinie na temat Flixbusa. Nie pisałam wcześniej bo wpadka może być u każdego i zawsze daję kolejną szansę. Wcześniejsze przejazdy na trasie Kraków Katowice, Katowice Kraków-autobus regularnie opóźniony czy to w tygodniu czy w sobotę. Natomiast wczoraj z Częstochowy do Krakowa i autobus opóźniony, brak informacji dotyczącej opóźnienia, infolinia już nie pracuje i wtedy nie wiadomo jak długo czekać i czy szukać innej alternatywnej drogi bo nocne tułaczki w obcych miastach nie zawsze są miłe.
    ZaletyAutobusy bardzo wygodne
    WadyOpóźnienia i brak informacji
  • ~Marzena / 2020-03-01 15:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie wiem skąd wynikają złe opinie, ja natomiast mam bardzo dobre doświadczenie. Jechałyśmy z córką do Budapesztu z Katowic z przesiadką w Krakowie - obydwa autobusy przyjechały i odjechały zgodnie z planem. Kurs Kraków - Budapeszt przebiegł bardzo sprawnie, kierowcy ( dwóch ), Słowacy, bardzo rzeczowi i zorganizowani. Po kilku dniach kurs powrotny Budapeszt - Katowice tym razem kierowcy z Polski ( kobieta + mężczyzna ) i też bez zastrzeżeń, wszystko na czas, poza korkami na drodze ( już w Polsce ) i przez to małym opóźnieniem na co nie ma się wpływu. Co ważne, ktoś pisał, że nie można kupić biletów na pokładzie - u nas można było, nawet pani kierująca pomagała kupić pasażerce bilet online bo był na to czas, a było taniej.
    W autobusach, wszystkich, słowackim i polskich - czysto, sprawne toalety, wygodne siedzenia z przestrzenią na nogi, gniazdka, wi -fi ( choć słabe ).
    Podsumowując - po przeczytaniu opinii również miałam obawy jak będzie wyglądała nasza podróż jednak w naszym przypadku okazały się one nieuzasadnione.
    WadyPolski kierowca powinien popracować nad językiem/słownictwem.
  • ~Basia / 2020-02-29 22:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja córka miała wyjazd z Poznania o 19.45, flixbus przyjechał o 22 15. Nie ma z nimi żadnego kontaktu, żadnej informacji o spóźnieniu. Zastanówcie się poważnie, zanim skorzystacie z ich usług
  • ~Xenia / 2020-02-25 16:34
    Ocena: 1.67 / 5
    To jest skandal kierowca wyrzucił kobietę z rakiem. Nie chciała się przesiąść na inne miejsce które odstąpił jej jakiś Pan. Źle się czuła. Miała bilet co za różnica. Kierowca wezwał policję. Czegoś takiego jeszcze nie widziałam. Nigdy, nigdy więcej nie wsiądę do tego autobusu. Zatrudniają gościa, który postawi na swoim a kobietę po chemii zostawi na dworcu.
    WadyChamski kierowca
  • ~Niezadowolona / 2020-02-22 10:19
    Ocena: 1.75 / 5
    Niekompetentni pracownicy, nawet nie wiedzą,że zmieniły się zasady wystawiania faktur. Pan sprzedający bilety pomimo moich usilnych próśb nie wprowadził nipu do paragonu co spowodowało brak możliwości wystawienia faktury a co za tym idzie zostałam obciążona kosztami służbowej podróży.
  • ~Pepe swąd / 2020-02-22 01:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma wprowadza w błąd klientów. Jechałem służbowo ich autobusami i jeszcze przed samą rezerwacją wysłałem zapytanie jak dostać fakturę VAT na pracodawcę, gdyż na ich stronie nie ma możliwości wygenerowania prawidłowego dokumentu, ani podania numeru NIP. Otrzymałem instrukcję jak postąpić i wg niej wystosowałem prośbę o faktury. Czekałem na odpowiedź miesiąc i mimo ich zobowiązania się do wystawienia faktury dostałem odpowiedź odmowną na podstawie znowelizowanej ustawy o VAT... to są zwyczajni oszuści i tyle.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Kasia / 2020-02-21 10:58
    Ocena: 2.75 / 5
    Niestety rozczarowanie Flixbus... Autobus 057 odjechał z górnej płyty lotniska Tegel, a czekaliśmy na dolnej ponieważ przystanek do tej pory tam był, cóż to nie pierwsza wpadka, ząglują sobie przystankami jak chcą,a w dodatku kierowca mając telefon do nas, a jechało nas 9 osób nawet nie zadzwonił, nie wpływa to pozytywnie na klienta, po 24 hw podróży życie uratowała nam konkurencja PKS, ale musieliśmy kupić nowe bilety
  • ~Arkasz / 2020-02-21 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia !!!
    OSTRZERZENIE!!!

    Nigdy nie możesz być pewnym czy kierowca przyjedzie na przystanek.
    Korzystaliśmy z flixbus 4 razy i 3 wyjazdy nie doszły do skutku bo albo autobus nie przyjechał albo przyjechał na inny przystanek nie na ten który był zaznaczony.Oprocz tego kontakt z kierowca lub dyspozytorem jest niemożliwy gdyż rozmowa jest automatycznie rozlączana. Ogólnie DNO !.
    Nie warto ryzykować.
    Wpis z 21.02.2020
  • ~Bogusława / 2020-02-21 10:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada Wczoraj byłam świadkiem sytuacji Dwie dziewczyny chciały jechać do Lublina
    Kierowca nie puścił drugiej bo bilet był tak jagby na jedno nazwisko
    Biedna dziewczyna płakała całą drogę
    Bo ten .... kierowca nie puścił drugiej
    Wieloma przewoźnikami jeździłam ale takie sytuacje to jakaś wielka pomyłka
    Nie rozumiem dla czego kierowca tak postąpił bilet był kupiony na dwa miejsca
    A puścił tylko jedną dziewczynę
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyChamstwo kierowcy
    Na miejscu rodziców zrobiłam bym sprawę bo dziewczyna cała się trzęsą i płakała
  • ~Magda / 2020-02-19 02:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Trasa Gdynia - Zakopane
    Żeby było taniej kupiłam bilety już w październiku i faktycznie 70zł dla dwóch osób w jedną stronę, super. Żeby jeszcze bardziej sobie dogodzić zrobiłam rezerwację konkretnych miejsc. I co z tego... Po miesiącu moja rezerwacja była już nie ważna.. Wiecie może dlaczego tak oszukują ludzi? 24zł to nie jest majątek ale po to robię rezerwację by siedzieć tam gdzie mi się podoba i żeby było mi wygodnie... Ogromny minus za to i już na pewno nie skorzystam z tego przewoźnika!!! Tragedia..
    Zaletyczysta toaleta, klimatyzowany autobus
    Wadyoszukiwanie klientów
  • ~DIANA / 2020-02-16 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Wasz system na rezerwację miejsc jest tragiczny... Nikt nie informuje które miejsca są wolne które nie. Oczywiście na stronie można sobie to przeczytać ale też trzeba trochę poszukać. Miejsca oznaczone kolorem zielonym są wolne... I teraz nie wiadomo czy ten zielony kwadracik tyczy się jednego miejsca czy dwoch... Jeden wielki cyrk. Ostatna moją podróż...
  • ~Milena / 2020-02-16 13:34
    Ocena: 3.25 / 5
    Przez całą podróż powrotną śmierdziało okrutnie moczem z toalety. Kierowca podczas 4godzinnej podróży obiecał się zatrzymać na 10min przerwę, ale tego nie zrobił. W łazience nie ma mydła, nie działa spłuczka i nie ma wody w kranie.
    ZaletyCena
    WadySmród, niedotrzymanie obietnicy przez kierowcę, łazienka w stanie krytycznym.
  • ~Anna / 2020-02-16 11:19
    Ocena: 4.25 / 5
    Wszystko byłoby w porządku gdyby nie wpuszczali pianych pasażerów czułam sie bardzo nie konfotowo
  • ~mati / 2020-02-15 13:54
    Ocena: 1.75 / 5
    W każdej podróży wali niesamowicie gównem z kibla.
    WadyŚmierdzi
  • ~Bartosz / 2020-02-14 19:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Trasa Katowice - Poznań 14.02.20
    Autokar mial byc o 16:20, dostałem jednak smsa o opóźnieniu, później o kolejnym i kolejnym... Aż wkoncu nie dostawałem żadnych informacji a link podany w smsie do sprawdzania gdzie jest autokar nie dzialal. Finalnie czekalem do 18:30 i sie nie pojawił, teraz siedzę i czekam na pociąg. Zaloze sie, ze nie odzyskam pieniędzy. Ostatni raz się wybrałem na Flix busa. Oby forma zbankrutowała i tego im życzę.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyTa firma to wada
  • ~Karolina / 2020-02-14 11:55
    Ocena: 2.75 / 5
    Opóźnienia po 30-40 minut, czasem więcej. Wybieram Flixbus niestety tylko jako ostateczność
  • ~Jan / 2020-02-14 04:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Trasa Berlin - Warszawa oceniam jako ekstremalna. Flixbus chyba korzysta ze złomowanych już pojazdów siedziska niewygodne bez cześci amortyzującej oparcia nie rozkładają się porażka jest godz 4 ja zamiast spać jak i pozostali pasażerowie wszyscy walczą o przetrwanie nikomu nie polecam tej podróży takim złomem!
    ZaletyBrak zalet
    WadyGłośno , nie wygodnie , zimno , syf,
  • ~Jagoda / 2020-02-10 17:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Trasa Wrocław-Katowice 10 lutego 16:30. Autobus piętrowy, na górze prawie wszystkie miejsca zajęte, pozostały tylko pojedyńcze, więc kierowcą kieruje na górę. Na pytanie, czy można usiąść na dole, odpowiedź "zapraszam na górę". Na pytanie dlaczego nawet nie odpowiedział, bo wolał zignorować. Na bilecie informacja, że miejsca można zająć "wszędzie". Z pewnością. Jadąc w dwie osoby siedzieliśmy osobno w dusznym busie, mimo włączonej klimatyzacji, która ledwo działała.

    Dla informacji ze strony Flixbusa:
    13.1.3 Nie ma obowiązku (odpłatnej) rezerwacji miejsc siedzących. W razie braku rezerwacji miejsca siedzącego, podróżny po wejściu do autobusu może DOWOLNIE WYBRAĆ miejsce w określonej strefie. W takim przypadku nie można zagwarantować, że rodziny i grupy będą siedzieć razem. Zawsze istnieje jednak gwarancja, że każdy klient otrzyma w autobusie miejsce siedzące.

    Ostatnia podróż z tym przewoźnikiem. Na tej trasie zdecydowanie bardziej polecam innego przewoźnika - Neobus. Komfort jazdy bez porównania.
    ZaletyPunktualność
    WadyNiewygodne miejsca
    Brak kultury u wielu kierowców
  • ~JAN / 2020-02-10 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma od ponad 6 tygodni nie dokonała zwrotu z powodu podwójnego przelewu, mimo iż deklaruje zwrot w ciągu trzech dni - tak wynika z odpowiedzi automatycznej kolejne e-maile pozostają całkowicie bez odpowiedzi.

    Szkoda pierwszy mój zakup ale chyba też będzie ostatni.
    ZaletyCzysty i wygodny autokar
    WadyNiesatysfakcjonująca obsługa Klienta - automatyczna - gdy jest problem - potrzebny jest człowiek
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1304
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 890
NeoBus
Ocena: 2.68, ilość opinii: 382
Szwagropol
Ocena: 2.01, ilość opinii: 150
PKS Polonus
Ocena: 2.04, ilość opinii: 140
Voyager Transport
Ocena: 2.18, ilość opinii: 133
mBank
Ocena: 1.92, ilość opinii: 754
ITAKA
Ocena: 2.69, ilość opinii: 396
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 358
Netflix
Ocena: 2.60, ilość opinii: 261
HBO GO
Ocena: 1.79, ilość opinii: 188
nju mobile
Ocena: 3.02, ilość opinii: 176