Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 949 opinii

2.27 / 5

  • Poziom cen
    2.59
  • Oferta
    2.43
  • Jakość obsługi
    1.93
  • Wygoda
    2.23

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kinga / 2020-08-03 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat i tragedia.
    Brak rezerwacji miejsc, ponoć kierowca miał wyznaczać. myślałam że to w związku z koronawirusem, ale nie. Wszystkie miejsca i tak zajęte, więc nie ma mowy o zachowaniu odstępów. Tylko pojawia się problem i sprzeczki kto ma gdzie siedzieć. Kompletny chaos. Żeby tego było mało 3 dni przed planowanym przejazdem odwołują cały kurs i wracaj sobie człowieku z wakacji ???? oczywiście o własne pieniądze musisz się prosić, bo oni zwracają tylko voucher, żeby znowu skorzystać z ich beznadziejnego transportu. Może o pociągiem jedzie się dłużej, ale chociaż się jedzie. Nie polecam, raczej więcej nie skorzystam.
  • ~Bartek / 2020-08-03 07:26
    Ocena: 4.25 / 5
    Ogromna poprawa obsługi w ciągu roku. Kierowcy sami szukają pasażerów na dworcu. Świetna obsługa!
  • ~Anna / 2020-08-02 16:47
    Ocena: 2.75 / 5
    Zakup biletów przez aplikację to niezłe tortury i droga przez mękę jeśli chcę dodać np. rezerwację określanych miejsc. Zamiast rezerwacji miejsc dla 2 osób robi rezerwację dla 1 osoby i dodatkowego miejsca. Proszę o info jeśli udało się to komuś przeskoczyć.
  • ~pasażer / 2020-07-31 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Covid a samowola w autobusach Flixbusa.
    Dziś jechałem z Warszawy do Wrocławia kursem, który jechał do Pragi.Wsiadło 12 hindusów, którzy przy wsiadaniu nosili maseczki, ale po wyjeździe z Warszawy ściągnęli maseczki, nowi, usiedli blisko siebie,pościągali skarpety i wywalili gołe nogi na siedzenia.Zero kultury, po za tym zero zainteresowanie kierowców pasażerami, czy mają maski, czy siedzą w odpowiedniej odległości.Jechałem z dzieckiem i po prostu się bałem.Mówią w mediach o obowiązku noszenia masek i zachowaniu odległości, a we flix busie pozbijali ludzi blisko siebie, którzy nie mają masek a kierowcy odcieli się na dolnym pokładzie od pasażerów i w d....e mieli pasażerów,bezpieczeństwo i obostrzenia. Odradzam każdemu podróżowanie flixbusem-jeżeli chcesz zachorować na COVID to masz wielkie szanse.Jak zachorujemy do pozwę tego przewoźnika, mam nagrania.
  • ~Juja / 2020-07-31 10:09
    Ocena: 4.75 / 5
    Jechałam na trasie Czestochowa-Poznań, autobus przyjechał nawet chwile przed czasem. Wszystko super, żadnych problemów
    ZaletyMiła obsługa i ludzie którzy jechali
    WadyMimo podania wifi na stronie, nie ma
    go
  • ~Zimne / 2020-07-29 17:57
    Ocena: 1.00 / 5

    W dniu dzisiejszym otrzymałam maila o braku możliwości odbycia podróży w wybranym przeze mnie terminie na trasie Kraków > Warszawa Zachodnia. Właśnie sprawdziłam na stronie przewoźnika i widzę, że kurs nie został odwołany. W dodatku nie miałam sama możliwości wybrać alternatywnego przejazdu tylko otrzymałam informację, że sami podjęli za mnie decyzję. Zamiast dojechać do Warszawy Zachodniej wybrali Wilanowską, z której mam godzinę dojazdu do domu ( z Zachodniej 10 minut). Poza tym autobus dojeżdża nie na godzinę 23:05 a wcześniejszy kurs kończył się o godzinie 21:05 (2 godziny różnicy). Na dobicie, kiedy chcę anulować zamówienie, to nie dostaję vouchera na 29,99 zł (czyli o pełnej wartości), jednak na 16,01 zł. Reasumując odwołali rezerwację na kurs, który się odbywa, przebukowali bez mojej zgody na późniejszy do innej lokalizacji i teraz chcą mi zwrócić 50% wartości vouchera..................
    DNO DNO DNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    W dodatku infolinia to fikcja - działa tylko automat, który raczej nie jest w stanie pomóc!
    Zaletyobługa autobusu
    Wadywszystko poza obsługą samego autobusu
  • ~Ewa / 2020-07-28 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia nie polecam , ciasno bez masek , kierowca również i na datek
    pasażerowie spożywający alkohol . Moja trasa z Poznania do Warszawy była horrorem .
  • ~berek / 2020-07-28 07:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam, brak przestrzegania zasad sanitarnych, człowiek przy człowieku, może we Flixbusach Covid nie działa?
    Zaletybrak
    Wadyludzie bez maseczek, ciasno, duszno
  • ~Piotr / 2020-07-27 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Bus opóźniony prawie o godzinę (55min), nie można połączyć się z konsultantem, na stronie i automatycznej infolinii informacja, że bus przyjechał na czas. Po wybraniu 1 infolinia rozłącza się. Ludzie nie wiedzą co robić. Skandal! Omijajcie z daleka!
  • ~Darekki / 2020-07-26 22:35
    Ocena: 2.50 / 5
    Relacja Radom Warszawa Łódź. Sobota 19.45 z Radomia. Ok.
    Przesiadka w Warszawie.
    Zero informacji. Autobusu nie ma o 22.45
    A tu noc mnie czeka..
    Podjeżdża autobus do Berlina przez Łódź. Bilet nie pasuje. Chce kupić przez stronę, strona nie działa.
    Kierowca mnie wpuścił i dojechałem ale musiałem mu dać łapówkę.
    Niestety innej możliwości nie miałem.
  • ~Ola / 2020-07-24 18:20
    Ocena: 3.25 / 5
    Zakopane. Turystyczna mieścina.
    Odjazd autobusów spod marketu,mówiąc wprost z pod wejścia do WC.
    Oczekiwanie na opóźniony autobus 45 minut bez żadnej informacji,a kiedy już informacja się pojawila przekaz był jasny : autobus odjedzie za nastepne 45 minut. Większość pasażerów zgarnął odnaleziony na własną rękę inny kurs (wcześniejszy od tego turbo opóźnionego ) w połowie pusty autobus,ale zgarnął tylko tych,których czekała przesiadka.
    Słabo wyszło.
  • ~Saxon / 2020-07-24 17:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Porażka cenowa
    Nie polecam
    Ceny z kosmosu 80 zł za podróż z tegel do Szczecina
  • ~Teresa / 2020-07-23 17:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie mogę doczekać się zwrotu pieniędzy za odwołany przez tę firmę przejazd. Nie polecam.
  • ~Joanna / 2020-07-23 07:10
    Ocena: 3.25 / 5
    Jechałam 19.07.20 z Zakopanego o 13.40 Brak jakiejkolwiek reakcji obsługi kursu na brak maseczek i dezynfekcji rąk u wiekszosci pasażerów. Pomimo wygodnego autokaru podróż byla dla mnie bardzo stresująca. To był mój ostatni przejazd z tym przewoźnikiem. Żal
  • ~wściekła / 2020-07-22 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Najwięksi oszuści na świecie. Od 4 miesięcy nie mogę doprosić się zwrotu za przejazd, który mi sami odwołali.
    Oczywiście najpierw dostałam voucher, żeby przypadkiem od razu nie dostać pieniędzy.
    NIGDY TAM NIE KUPUJCIE.
    Z obsługa oczywiście też nie można się dogadać - jeden idiota za drugim potrafi tylko wysyłać automatyczne odpowiedzi z podmienionymi datami - nie porozmawiasz jak z człowiekiem. Kłamcy i złodzieje, którzy zerują na klientach nawet w trudnych czasach koronawirusa!
    Zaletybrak
    Wadywszystko po kolei co oferują to chłam i oszustwo
  • ~Marfig / 2020-07-18 21:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Bus był zaplanowany na 3:55. Gdy minęła ta godzina sprawdziłam jeszcze raz stronę flixbusa, gdzie wlasnie dodali informację, że odwołano ten przejazd. Niepoważne podejście do klienta, nawet żadnego maila z informacją nie wysłali, a komunikat na stronie pojawił się w momencie kiedy bus już powinien być na przystanku. Pieniędzy wciąż nie ma. Na wiadomość napisaną do tej firmy w związku z tą sytuacją odpowiedzieli, że im przykro i to tyle, zero inicjatywy i wyjścia do klienta. Nie polecam.
  • ~nieznajomy111 / 2020-07-18 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Odwołali mi wyjazd dnia 17.07.2020 oraz 19.07.2020. Napisali mi SMS, że wyjazdy nie są możliwe. Gdyż zależało mi bardzo na tym wyjeździe.
    ZaletyBrak
  • ~Anja / 2020-07-15 18:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowca nie włączył klimatyzacji, pomimo interwencji, gotujemy się.
  • ~Małgorzata / 2020-07-14 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam jechać z Wiednia/Erdberg/ do Warszawy w dniu 10.07.2020 g.21.40 bus odjechał a na przystanku zostawił ponad 20 osób, ponieważ nikt nie miał wstępu na część zajezdni przez corv-19 był wyznaczony przystanek E, ale nie interesował on kierowców 2 było przejechali i pojechali pustym do Polski zostaliśmy wszyscy na ulicy nigdzie można było się dodzwonić nikt nie pomógł rozpacz pasażerów była straszna niektórzy płakali i byli zdesperowani taka obsługa. Wcześniej 2 tyg. Jechałam z Warszawy do Wiednia z nimi to były zamknięte toalety i brak środków ostrożność firma niesolidna, pieniędzy odzyskać nie można. Informacji też żadnych tylko pokierowanie jak wpłacić. nie ma jak odezyskać później pieniędzy, dają wouczery i nie zabierają ludzi. Niesolidni i niewiarygodni.
    Zaletyżadne
    Wadybrak kontaktu, brak toalet, brak solidności, brak serwisu dla pasażera, brak kontaktu.
  • ~Podrozniczka / 2020-07-13 17:14
    Ocena: 1.25 / 5
    Jechałam do Pragi to moja podróż była ok chociaż odjazd był 25 minut po czasie kurs 1300. Natomiast powrót z Pragi nie podobał mi się chociaż z tego względu że bilet o 50 zł droższy. Nie w tym jednak problem. Pan kierowca nie pozwolił usiąść na miejscach ponieważ była rezerwacja do że podobno we Wrocławiu miał ktoś wsiąść. Przecież z Pragi do Wrocławia jest 330 km. No cóż pan kierowca nie pozwalał siadać na pierwszych 8 miejscach bo wiózł swoją rodzinę. Wszystkim pasażerom kazał podróżować w maskach ala rodzina kierowcy nie. Kurs 1301. Brak wody w WC. Jechałam już tymi liniami ale jeszcze nie spotkałam takiego lekceważenia. Bilet mnie kosztował 120 zł.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1345
Flixbus
Ocena: 2.27, ilość opinii: 949
NeoBus
Ocena: 2.69, ilość opinii: 400
Szwagropol
Ocena: 2.03, ilość opinii: 154
PKS Polonus
Ocena: 2.06, ilość opinii: 142
Voyager Transport
Ocena: 2.18, ilość opinii: 134
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2501
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2213
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2075
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1866
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1040
Play
Ocena: 1.49, ilość opinii: 839