Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 751 opinii

2.28 / 5

  • Poziom cen
    2.59
  • Oferta
    2.44
  • Jakość obsługi
    1.94
  • Wygoda
    2.22

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dib / 2019-10-25 19:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Ponad 6 godzin z Warszawy do Krakowa to jakieś średniowiecze, nigdy więcej tym szrotem nie pojadę.
    ZaletyKontakt pod siedzeniem
    WadyOpóźniony z 30 lat
  • ~Piotr / 2019-10-25 14:31
    Ocena: 1.75 / 5
    Jeśli zamierzacie udać się w podróż i chcecie to zrobić autokarem, z kibelkiem, klimą, miłą i profesjonalną obsługą i wifi, to NIE RÓBCIE TEGO FLIX BUSEM... Wczoraj wysłałem tą firmą mamę do Ciechocinka na trzy tygodniowe sanatorium. Bilet zaklepałem miesiąc do przodu. Niestety nie ma bezpośredniego Wrocław-Ciechocinek, więc przejazd był z przesiadką w Toruniu. Tam miało być 10 minut czasu na przeskok do innego busa. i po 30 minutach lądowanie u celu. Autobus spóźnił się 15 minut, kolejny nie zaczekał i kilka osób zostało z palcem w dupie... Oczywiście po chwili przyszedł mail... :/ że "z przyczyn obiektywnych przejazd nie mógł się odbyć i zostanie podstawiony inny... za dwie godziny" To wszystko w MAILU... Moja mama obsługuje smartfon w stopniu adekwatnym do wieku 70++ i nie wyobrażam sobie jak mogła by odczytać pocztę elektroniczną. Po dwóch godzinach podjechał bus, mama pokazała wydrukowany w domu bilet, i nie działał.... bo był na busa, który speirdolił... Kolejny kod miała w mailu. Na szczęście był tam jakiś podróżny w tej samej sytuacji i pomógł. Kierowca miał wyjebane. Boiję się, bo mama wraca za trzy tygodnie tą samą firmą, tyle, że przesiadka w Wawie. Będzie stres. Reasumując Brak empatii, profesjonalizmu i zwykłej uprzejmości w tej kiedyś porządnej firmie "POLSKI BUS" powoduje, że ostrzegam innych.
  • ~Klaudia7869 / 2019-10-24 21:49
    Ocena: 2.25 / 5
    Choć autokarjest duży to wogole nie ma luksusu ani prestiżu , kierowca nie miły w stosunku do pasażera .Więcej razy nie pojadę i ci którzy jeżdżą ta firma to
    ZaletyChoć autokar duży i przestrzenny
    WadyBrak kultury osobistej z strony kierowcy
  • ~Waldemar / 2019-10-24 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Zarezerwowałem 4 przejazdy z czego 2 przejazdy jeszcze przed rozpoczęciem anulowano i zarezerwowano 2 kolejne w tym samym dniu w porze nocnej nie satysfakcjonującej mnie.
    Wnioskowałem na @ o anulowanie wszystkich przejazdów i zwrot pieniędzy 30.09.19. odpowiedzi nie otrzymałem, a po kilku telefonicznych interwencjach przyznano mi zwrot pieniędzy na @ w dniu 18.10.19.
    Już sama odpowiedź na wniosek o anulowanie i zwrot pieniędzy jest niezgodna z Ogólnymi warunkami przewozu zamieszczonymi na stronie internetowej przewoźnika, termin zwrotu 4 tygodnie jaki podała pani agentka (tak na marginesie nie podała imienia i nazwiska bo nie musi) w rozmowie telefonicznej to już całkowite przegięcie i łamanie podanych na stronie internetowej zasad:
    "16 Prawa pasażerów w przypadku opóźnienia lub anulowania odjazdu
    16.2 Jeśli można założyć, że zarezerwowany autobus zostanie anulowany bądź opóźni się o więcej niż 120 minut lub w przypadku braku wolnych miejsc, pasażer ma do wyboru następujące możliwości: (a) możliwie najwcześniejsze kontynuowanie podróży lub dalszą podróż ze zmienioną trasą do miejsca docelowego określonego w umowie przewozu przy zachowaniu porównywalnych warunków do tych podanych w umowie przewozu lub (b) zwrot kosztów biletu oraz również możliwie najwcześniejszą podróż powrotną autobusem do określonego w umowie przewozu miejsca odjazdu. Prawo do zwrotu kosztów pełnego biletu przysługuje zarówno za już przebyty odcinek drogi, jak również za jeszcze nieprzebytą trasę, jeśli podróż stała się niemożliwa zgodnie z pierwotnymi planami podróży pasażera. Koszty są zwracane w formie pieniężnej, chyba że pasażer wyraził zgodę na inną formę rekompensaty w ciągu 14 dni od wpłynięcia wniosku o zwrot kosztów lub została mu złożona propozycja wyboru opcji (a) lub (b)."

    Ciekawe co na to UOKiK chyba do nich napiszę zapytanie czy pieniądze powinny być zwrócone w regulaminowym terminie czy w/g widzi mi się agentów z centrali.
  • ~Anna / 2019-10-23 17:11
    Ocena: 4.50 / 5
    Ogólnie nie mam zastrzeżeń, ale niestety często zdarzają się opóźnienia np. na trasie Berlin-Wrocław. Sama podróż przebiega komfortowo.
    Wadyopóźnienia
  • ~JOLA S / 2019-10-23 12:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Po anulowaniu rezerwacji problem z odzyskaniem pieniędzy.Sprawa ciągnie się od lipca i od 4 miesięcy słyszę że mam czekać a dział płatności przeleje mi środki, co oczywiście nie następuje.
    WadyBrak konkretnych rozwiązań zaistniałego problemu
  • ~Kinia / 2019-10-22 09:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Trasa Praga-Toruń 20.10.19
    Na dworzec podjechał autobus innej firmy z małą karteczką za szybą, że to Flixbus. Brak możliwości skorzystania z zapłaconych rezerwowanych miejsc. Kierowcy z Ukrainy, jeden nic nie rozumie, drugi duka mało co po polsku. Pierwsza próba skorzystania z ubikacji? Lakoniczna informacja, że jest nieczynna, będziemy stawać na stacjach. Owszem, ale toalety za każdym razem płatne.
    W Poznaniu niespodzianka!!! Autobus dalej nie jedzie!!! "To się tam zapytaj, stoi inny autobus" SERIO, tak odpowiedż kierowcy!!!
    SKANDAL!!!
    ZaletyBRAK!!!
    WadyWadą jest, że ta firma nadal funkcjonuje!!!
  • ~Pasażerka / 2019-10-21 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowca przyjechał minute przed odjazdem. Gdańsk-Berlin. Sprzedawał jeszcze bilety co trwało 20min. Na autostradzie zatrzymał się na stacji by zatankować! Co tez długo trwało! Było bardzo niemiło i duże opóźnienie z winy kierowcy!
  • ~Pasażerka / 2019-10-21 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowca przyjechał minute przed odjazdem. Gdańsk-Berlin. Sprzedawał jeszcze bilety co trwało 20min. Na autostradzie zatrzymał się na stacji by zatankować! Co tez długo trwało! Było bardzo niemiło i duże opóźnienie z winy kierowcy!
  • ~Wkurzony z Gdańska / 2019-10-21 15:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Skandal!! Czekam na autobus już 1,5 godziny a pani w informacji twierdzi że już odjechał... Niemiła obsługa, strona podaje błędna informacje odnośnie opóźnienia.
    ZaletyBrak
    WadyZły customer service
  • ~Cotygodniowy pasażer. / 2019-10-21 15:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Dotyczy trasy Kraków - Wrocław.
    O godz. 18.50 z Krakowa odjeżdżają 2 autobusy do Wrocławia. Oczywiście nikt nie patrzy na kóry kurs ma bilet i robi się niepotrzebny tłok i zamieszanie.
    Oba te autobusy jadą przez Katowice, gdzie z reguły nikt nie wsiada i nie wysiada. A opóźnia to podróż o 20 minut co najmniej.
    Pasażer kupując bilet nie jest informowany, o tym, iż przejazd odbywa się przez Katowice.
    Co do cen za przejazdy to są coraz wyższe. Wrocław-Kraków, Kraków Wrocław w piątki/niedziele dochodzą do 60 zł- ciężko kupić tańszy bilet.
    Autobusy nowe- ale bez gniazdek (przynajmniej cześć).
    ZaletyŻe jedzie.
    WadyWysokie ceny biletów
    Nie informowanie pasażerów przy zakupie, że Kurs nie jest bezpośredni- postój w Katowicach.
  • ~Ania / 2019-10-21 14:02
    Ocena: 1.75 / 5
    Dokonałam rezerwacji Bus nie przyjechał, otrzymałam sms-a że opóźnienie wyniesie 5 godzin więc zrezygnowałam. Za pomocą infolinii a następnie formularza poprosiłam o zwrot pieniędzy. Odpowiedziano że tak, pozytywnie rozpatrzono mój wniosek i pieniądze zostaną przelane na moje konto w ciągu 4 tygodni. Jutro mija 7 tydzień nie mam pieniędzy na koncie, ślę maile do FIXBUSA oni twierdzą że pieniądze zostały przelane i tyle. Dziś kolejne maile w załączeniu przesłałam wyciąg z mojego konta na dowód iż nie otrzymałam tych pieniędzy i nadal nic. Nie dość że zepsuli mi wyjazd nad morze do którego nie doszło to jeszcze masa nerwów i nadal nie mam zwrotu pieniędzy. Ta firma to jakaś masakra!!!
  • ~45tu67 / 2019-10-21 07:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Autokar Radom - Krakow miał być na 7.00 w Radomiu. Nie przyjechał w ogóle, na stronie internetowej w funkcji "Gdzie jest twój flixbus" połączenie anulowano.Stracilam wizytę u lekarza i 35 zł wydane na bilet online.
    ZaletyBrak, bo nie przyjechał.
    WadyBrak przyjazdu.
  • ~Karolina / 2019-10-20 22:44
    Ocena: 4.25 / 5
    Kurs ze Slowacji do Krakowa. Autobus przyjechal na czas. Niestety do celu dotarl ponad 1,5 godz po czasie, co bylo przyczyna wielu komplikacji zw. z dalsza podroza. Opoznienie przez korki jest zrozumiale, nie rozumiem jedynie po wprowadzac Klienta w blad i nadzieje, skoro sami kierowcy przyznali ze to na tej trasie i o tej godzinie to standard a w dni robocze jest jeszcze gorzej. Druga przyczyna opoznienia bylo to, ze po zatankowaniu okazalo sie ze karta płatnicza nie dziala. Po serii telefonow udalo sie zaplacic i ruszylismy. uff....
    ZaletyMili kierowcy, bezpieczeństwo jazdy, cena, kurs przez Slowacje - nareszcie!
    WadyOpoznienia...
  • ~SAJSUNG / 2019-10-20 13:46
    Ocena: 5.00 / 5
    wygodne autobusy,mili kierowcy zawsze na czasz i bezpiecznie
    Zaletywszystko OK
    Wadybrak
  • ~Inkwizytor / 2019-10-16 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Uznali reklamację na początku września i poprosili o nr konta w formacie IBAN zaglądam a tu przelewu brak .W październiku się upomniałem o kasę to rozpatrzyli ponownie reklamację- tyle, że negatywnie :))) To się nazywa max zysków :)))
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Karolina / 2019-10-15 19:52
    Ocena: 1.75 / 5
    Obsługa klienta poziom 0, na fakturę czekam od miesiąca, podają terminy realizacji, a później się z niej nie wywiązują. mówię, żeby Pani dopisała na stronie, bądź informowała klientów, że nie ma możliwości wydania faktury do zakupionego biletu, a ona na to, że przecież kiedyś wydadzą. Pytam zatem kiedy, bo za delegację bę∂ę musiała zapłacić sama, na co ona odpowiada - w najkrótszym możliwym terminie!!!! Powiedzcie to przełożonemu :D więcej nie skorzystam
    Zaletycena
    Wadywszystko inne
  • ~Paweł / 2019-10-15 13:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa klienta na bardzo niskim poziomie. Chciałem zmienić rezerwację na późniejszą godzinę. Infolinia rozłącza połączenie po wybraniu opcji rozmowy z konsultantem. W skutek czego jak twierdzi flixbus, upłynął czas zmiany rezerwacji. Pomimo prośby mailowej musiałem dokonać ponownego zakupu biletu!! Firma nie działa na korzyść klienta a przeciwnie zasłania się regulaminem. W odpowiedzi mailowej na moje zażalenie nie dostałem nawet zwykłego PRZEPRASZAMY
    Będę omijał tego przewoźnika szerokim łukiem.
  • ~kuba / 2019-10-14 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO! Zwracasz bilet otrzymujesz jakiś zasrany voucher. Żeby łaskawie go anulowali i zwrócili pieniądze musisz się nieźle nagimnastykować, przy czym po wysłaniu żądania zwrotu pieniędzy poprzez zakamuflowany na stronie FliXBUSa formularz nie otrzymujesz na maila automatycznego potwierdzenia że takie żądanie nastąpiło. Trzeba łaskawie czekać na wiadomość na maila. Przyślą albo nie przyślą. W moim przypadku zażądałem zwrotu za 6 pozycji. Po kilku dniach przyszła informacja, ale tylko co do 2 zwrotów. Jeżeli już łaskawie zwracają to po miesiącu lub później, w wielu przypadkach trzeba swoje pieniądze dosłownie wyrwać im z gardła. Środki klientów traktują jak darmową linię kredytową. I tu pytanie do urzędasów z UOKiKu: Co robią w tej sprawie? Ta dziadowska f
    ZaletyTakie, że nie ma przymusu korzystania :)
    WadyDROGO, CIASNO, NIEPUNKTUALNIE, PROBLEMY Z ODZYSKANIEM PIENIĘDZY ZA ZWRÓCONE BILETY
  • ~TanBoTao / 2019-10-14 17:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety jeden bilet łączony z przesiadką opóźnienie i efekt proszę zaczekać na dworcu 21h na następny kurs
    ZaletyTyko sieć i ceny czasem
    WadyOlewanie ludzi
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1239
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 751
NeoBus
Ocena: 2.67, ilość opinii: 343
Szwagropol
Ocena: 1.95, ilość opinii: 134
PKS Polonus
Ocena: 1.94, ilość opinii: 129
Voyager Transport
Ocena: 2.21, ilość opinii: 114
mBank
Ocena: 1.95, ilość opinii: 600
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 319
ITAKA
Ocena: 2.78, ilość opinii: 315
Netflix
Ocena: 2.77, ilość opinii: 169
nju mobile
Ocena: 3.17, ilość opinii: 134
Virgin Mobile
Ocena: 2.57, ilość opinii: 102