Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 949 opinii

2.27 / 5

  • Poziom cen
    2.59
  • Oferta
    2.43
  • Jakość obsługi
    1.93
  • Wygoda
    2.23

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~strażak / 2020-08-28 12:06
    Ocena: 2.75 / 5
    Wykupienie miejscówki to strata pieniędzy

    Nikt nie pilnuje miejsc na które się kupuje miejscówki. Pozostaje samemu się przepychać z zajmującym Ci miejsce podróżującym. Obsługa ma całkowity brak kontroli nad tym tematem. W zasadzie nie jest w stanie nawet dojechać na czas wg. rozkładu mimo że wsiadasz nie w połowie trasy tylko prawie na jej początku. Kierowca niemiły jakby pracował za karę widać całkowity brak szkolenia do pracy z ludźmi. Polecam zmienić pracę na jakąś gdzie nie będzie miał Pan kontaktu z nimi. trasa Sibenik - Kraków
    WadyWykupienie miejscówki to strata pieniędzy
  • ~Joanna / 2020-08-23 11:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Historia trochę długa, więc dla tych co nie lubią czytać, w skrócie:

    Jeżeli lubisz dreszczyk emocji związany z myślą czy Twoja walizka dojedzie razem z Tobą, to przejazd FlixBusem jest jak najbardziej dla Ciebie. Natomiast jeżeli wolisz mieć pewność, że wysiadając będziesz mógł odebrać swój bagaż, to wybierz lepiej inną firmę. Wybierając FlixBusa stracisz tylko czas, nerwy, bagaż i pieniądze.

    A poniżej dalsza, dłuższa część:
    4 tygodnie temu FlixBus zgubił mój rejestrowany bagaż. Zaistniałą sytuację od razu zgłosiłam dla kierowcy. Wspólne przeszukanie luku bagażowego (który w tym momencie był już pusty - ostatni przystanek), telefon do kierowcy, który był podczas pierwszego etapu podróży, w celu potwierdzenia umieszczenia przeze mnie walizki w luku. Kolejny telefon do firmy i info od kierowcy, że mam wypełnić formularz na stronie, który wypełniłam zaraz po zdarzeniu. Dostałam maila zwrotnego, że zgłoszenie zostało przyjęte i w ciągu 14 dni mam dostać odpowiedź, a do tego czasu mogę sprawdzać status sprawy na stronie. Po kilku dniach zmiana statusu na: "gratulację znaleźliśmy Twoją zgubę". Minęło 14 dni, wysłany mail z zapytaniem co z moją walizką, zero odpowiedzi. Sprawdzam ponownie status, a tu informacja, że mojego bagażu nie udało się odnaleźć... wychodzi więc na to, że zgubili moją walizkę, znaleźli i ponownie zgubili ...
    Mijały kolejne dni, żadnego maila ze strony firmy, konsultanci na czacie odsyłali mnie do kolejnych formularzy (również zero odpowiedzi) informując, że zagubionym bagażem zajmuje się inny dział, do którego kontakt możliwy jest wyłącznie poprzez formularz, na który nikt przez 4 tygodnie nie odpowiedział !! Według regulaminu odpowiedź miała być w ciągu 14 dni

    Pytając się konsultantów, jak to w ogóle możliwe, że mój bagaż rejestrowany, na który miałam kwit, mógł zostać wydany innej osobie, dostałam odpowiedź, że ja jako pasażer jestem odpowiedzialna za swój bagaż (posiadam screen rozmowy). Jeżeli tak jest, to dlaczego, kierowca oklejając moją walizkę, wręczył mi kwit i kazał go zachować, gdyż będzie potrzebny przy odbiorze? Jeżeli firma nie ponosi odpowiedzialności za bagaż (choć jest to niezgodne z Prawem Przewozowym), to dlaczego nie informuje klientów, że mają wysiadać na każdym przystanku i pilnować, czy nikt im tego bagażu nie zabiera ! Wychodzi na to, że dowolna osoba może zabrać z luku bagażowego co tylko chce, ponieważ nikt nie sprawuje nad tym żadnej kontroli. Jeżeli posiadałabym taką wiedzę wcześniej to z całą pewnością nie wybrałabym tej firmy, a tym bardziej nie zabrałabym ze sobą bagażu, który każdy może sobie wyciągnąć i zabrać. Rozpoczynając podróż przez myśl mi nie przeszło, że zdarzenie, do którego doszło, w ogóle może mieć miejsce, bo inaczej po co byłaby ta cała "zabawa" w oklejanie walizek i wydawanie kwitów ?

    BTW - od konsultanta dowiedziałam się również, że nie jest w stanie mi pomóc i mam się zgłosić do "wyższych instytucji". Tak, pracownik firmy każe Wam szukać pomocy gdzie indziej... Po co w takim razie te całe biuro obsługi, skoro po pomoc trzeba się zgłaszać w inne miejsca? Wszystkim więc radzę nie marnować czasu na czekanie tak jak ja, tylko pisać "wyżej", ponieważ FlixBus nie jest ani odrobinę zainteresowany załatwieniem sprawy zaginięcia walizki, notabene z ich winy.
    WadyBiuro obsługi - nie potrafi i nie chce udzielić żadnych informacji.
    Firma nie przestrzega Prawa Przewozowego
    Brak jakiegokolwiekolwiek zainteresowania ze strony firmy klientem, który przez 4 tyg nadal pozostaje bez swoich osobistych rzeczy z ich winy !!
  • ~Krystyna / 2020-08-22 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletnie nie można się z nimi skontaktować. Na stronie żadnego maila nic. Zasłaniają się nieistniejącymi prawami. Nie mówiąc już o opóźnieniach i zielonym prawie zwrotu części kosztów jak się spóźni. Koszmar i kłamstwa.
  • ~Wiktoria / 2020-08-20 19:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry,
    Chciałabym poinformować o tragicznej obsłudze. Jechałam n456 z Krakowa do Ostravy. W Katowicach dosiadło się dwóch nowych kierowców. Jeden otyły wysoki w ciemnych włosach kierowca był oburzony, że zajełysmy miejsca zaraz za kierowcą (zmieniłysmy miejsce ze względu na dwójkę kaszlących dzieci siedzącymi zaraz za nami). Kierowca,który prowadził autobus z Krakowa do Katowic obiecał nam że znajdzie nam inne miejsca. Kierowca wysoki czarny po prostu nas z tych miejsc wygonił nie pytając o nic. Był zdenerwowany dlaczego te miejsca są zajęte. Przesiadlysmy się na miejsca zarezerwowane a dokładnie 3 rzad. Kierowca wysoki otyły chodząc po autobusie opierał się o koleżankę która siedziała od strony przejscia. Zwróciłam uwagę kierowcy żeby nie opierał się o kolezanke. Kierowca jeszcze bardziej się oburzył i zaczął mnie szantażować i grozić że wysadzi mnie na granicy i że będzie mnie pilnował cala noc z tą maska. Kierowca zagroził mi że nic mu nie mogę zrobić a on może mi zrobić wszystko.
    Jestem rozczarowana i takie zachowanie jest niedopuszczalne. Zrobię wszystko żeby ta historia trafiła w każde miejsce gdzie tylko można udostępnić opinie.

    Nie pozdrawiam
    WadyDzień dobry,
    Chciałabym poinformować o tragicznej obsłudze. Jechałam n456 z Krakowa do Ostravy. W Katowicach dosiadło się dwóch nowych kierowców. Jeden otyły wysoki w ciemnych włosach kierowca był oburzony, że zajełysmy miejsca zaraz za kierowcą (zmieniłysmy miejsce ze względu na dwójkę kaszlących dzieci siedzącymi zaraz za nami). Kierowca,który prowadził autobus z Krakowa do Katowic obiecał nam że znajdzie nam inne miejsca. Kierowca wysoki czarny po prostu nas z tych miejsc wygonił nie pytając o nic. Był zdenerwowany dlaczego te miejsca są zajęte. Przesiadlysmy się na miejsca zarezerwowane a dokładnie 3 rzad. Kierowca wysoki otyły chodząc po autobusie opierał się o koleżankę która siedziała od strony przejscia. Zwróciłam uwagę kierowcy żeby nie opierał się o kolezanke. Kierowca jeszcze bardziej się oburzył i zaczął mnie szantażować i grozić że wysadzi mnie na granicy i że będzie mnie pilnował cala noc z tą maska. Kierowca zagroził mi że nic mu nie mogę zrobić a on może mi zrobić wszystko.
    Jestem rozczarowana i takie zachowanie jest niedopuszczalne. Zrobię wszystko żeby ta historia trafiła w każde miejsce gdzie tylko można udostępnić opinie.

    Nie pozdrawiam
  • ~Alina / 2020-08-18 11:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak wody i papieru toaletowego w autobusach podróżujących z ludźmi przez wiele godzin to wstyd i porażka. Dodatkowo duże spóźnienie. Zimno w autobusie!! Nie polecam
    ZaletyCena
    WadyToalety uwłaczają ludzkiej godności, zimno w autobusie!
  • ~Wzbużona / 2020-08-17 17:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam , w dniu dzisiejszym 17.08. 2020r . Mój mąż z kolegą mieli wykupiony bilet o 16:05 z Chambery Francja do Warszawy kierowca nie zabrał ich ponieważ nie mieli paszportów . To jakiś żart !!! Zaznaczam obydwaj są Polakami . Porażka , a tak bardzo firma narzeka na COVID i brak pasażerów . Infolinia nie działa ( chyba świadczy to o dużej ilości reklamacji )
    Nie zostawimy tego .
  • ~Michał / 2020-08-17 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest to bardzo słaba firma nikomu nie polecam !
    W sobotę 16.8.20. Na lini N 1380 z Gdyni do Pragi o godz. 23:15 miałem okazję przekonać się na własnej skórze co do FLIXBUS ! Jechalem 1 raz więc nie wiedziałem że trzeba mieć bilet online ale zapytałem kierowcy czy można u niego kupić on powiedział nie ale coś pomyślimy wszedł do autobusu zapytał czy ktoś z państwa ma aplikację FLIXBUS 1 dziewczyna powiedziała że ma na to kierowca ,czy mogła by Pani kupić tym państwu bilety oni się z panią rozlicza. Odp. Tak a czy mógł by Pan pomoc bo nigdy tego nie robiłam ,kierowca powiedział nie ja nie mogę kupi Pani jak z tego przystanku nie da rady to z następnego Pani kupi, i po chwili ruszył my Pani zapłaciliśmy 160 zł i przejechaliśmy parę przystanków po czym w Gdańsku zabrakło miejsc dla wsiadajacych kierowca przez 30 minut chodził szukał wolnych miejsc aż do tego czasu jak powiedziałem że naszych biletów nie zeskanowal zdziwił się jak by nie wiedział o co chodzi zeskanowal je i okazało się ze dziewczyna zamówiła nam bilety na inny kurs ale jak prosilismy go o pomoc to powiedział nie. Zachowanie troche dziwne moze cos biora na wzmocnienie ale kazali nam wysiąść z autobusu i czekać na nasz autobus który wiedział dobrze ze już pojechał zapytałem o której będzie ten autobus on powiedział nie wiem proszę dzwonić do działu obsługi kiedy dział obsługi pracuje od pon. Do pi. W godz.8-17 zapytałem co z pieniędzmi które zapłaciliśmy to do działu reklamacji Ok później czytam że reklamacje można złożyć przed danym kursem tak więc zostaliśmy w środku nocy w Gdańsku minus 160 zl do samego rana pozdrawiam wszystkich kierowców byle nie FLIXBUS
    ZaletyMożna jeździć bez maseczek .
    WadyZepsute toalety,nacpani kierowcy
  • ~Paulina / 2020-08-17 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdyby była możliwość dodania liczy gwiazdek na - to na pewno tak by się stało, otóż wspaniały Flixbus anulował mi przejazd dnia 30,04,2020 i wystawił jakiś zasrany kupon na dalszy przejazd. Po anulowaniu tego kuponu w tym samym dniu dostała informację, że pieniądze mi zwrócone zostaną nawet do 9 tygodni, pisałam, ponaglałam aż w końcu dziś jak zadzwoniłam z innego numeru odebrali, i z łaską odpowiedzieli, że do działu księgowości można tylko na e-mail,ale że przecież dostałam informację że zwrot należności do 9 tygodni, z tego co wiem i umiem liczyć 9 tygodni już minęło,a zwrotu dalej brak. Także tak tandetnej i nieuczciwej firmy nie polecam nikomu!!!!
    WadyOszuści
  • ~Paula / 2020-08-16 01:02
    Ocena: 3.25 / 5
    Flixbus sam w sobie polecam ale kierowcy to porażka! Godzina 1 w nocy a radio na całą głośność, kierowca to kobieta i rozmawia jak nienormalna z pasażerem kiedy inni chcą!
    ZaletyCeny
    WadyKierowcy
  • ~Sabinka / 2020-08-15 22:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Zakupiłam dwa bilety z Katowic do Leverkusen i spowrotem .Jadę z synem 8 lat i nie mamy miejsc obok siebie, Poprosiłam kierowcę by poprosił kogoś o przesiadkę usłyszałam, że jedzie już 40 osób i nie ma wolnych miejsc obok siebie, Kpina!!!!!!! Żeby matka nie mogła jechać obok dziecka. Nie polecam.......
  • ~mikołaj / 2020-08-15 16:04
    Ocena: 1.75 / 5
    porazka nie polecam ,
    2 dni przed odjazdem autobus bydgoszcz kołobrzeg została mi anulowana rezerwacja
    na moje zapytanie mailem dlaczego rezerwacja uległa anulacji otrzymałam odpowiedz - ze względów sanitarno - epidemiologicznych
    godzine pózniej ponownie zajrzałam na stronę flixbusa , ten sam kurs nadal był dostępny
    ponownie kupiłam 2 bilety
    i oczywiście pojechałam
    niestety do samego końca bałam się że rezerwacja ulegnie anulacji
    nigdzy więcej już nie skorzystam z usług tego przewoznika

    Zaletybrak
    Wadynie polecam
  • ~Zawiedzony / 2020-08-14 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Jechalem do wroclawia kursem na Pragę.Połowa pasażerów bez masek.Zero komunikatów.Kierowcy nie pilnują.Internet nie działa w busie.Wracam tą samą trasą nadal brak internetu i połowa pasazerów bez masek.Kierowcy z Ukrainy nie wiedzą gdzie włączyć net.Dziadostwo.Do tego opóźniony o 1 g.Nieprzestrzegane zalecrnia rządu co do Covid.Bus caly pełny.Brak odleglosci.
    ZaletyBrak
  • ~Oksana / 2020-08-11 15:04
    Ocena: 2.50 / 5
    Korzystam z uslug Flix busa od wielu lat.Dzis jade Praha-Wroclaw 1305,wykupilam odrazu miejsce które bylo dostèpne na stronie FlixBusa,wydrukowalam bilet na którem miejsce bylo wskazane
    Kiedy chcialam zajać swoje miejsce panowie kierowcy bardzo nie grzecznie zaczeli sie zachowywać i powiedzieli że albo ja usiądze na miejsce zielonej strefy albo żebym wysiadla z autobusu.Od jednego pana kierowcy uslyszalam naweć że jego to nie obchodzi co ja mam wykupione miejsce..
    Dużo razy kupowalam bilet odrazu z miejscem dostepnym na stronie i nigdy czegoś takiego nie bylo!!!!!
  • ~Marek3+ / 2020-08-10 14:05
    Ocena: 1.75 / 5
    Ocena bardzo słaba. Wczoraj w nocy z Warszawy Zachodniej miał odjechać krajowy kurs z Warszawy do Przemyśla, z jednego ze stanowisk krajowych określonych na bilecie. Nie pojawił się. Nie można było uzyskać żadnej informacji co się dzieje z kursem. Po godzinie czekania pasażerowie rozeszli się. Dziś gdy w końcu udało się dodzwonić do infolinii, pracownik poinformował, że kurs odbył się i autobus odjechał - z jakiegoś innego stanowiska. Nawet jeśli to prawda (choć sprawdzałem kilka autobusów na innych stanowiskach), to dworzec jest duży - nie da się biegać po dworcu z dużym bagażem lub małym dzieckiem i sprawdzać każdy odjeżdżający autobus.
    Zdecydowanie nie polecam. Trasę odbyłem firmą MIŚ, bez problemów, szybciej i taniej.
    Zaletyniestety, nie było dane doświadczyć
    Wadyzłą organizacja kursów; bardzo trudny dostęp do infolinii; niemożność wcześniejszej rezygnacji z biletu ze zwrotem pieniędzy (dostaje się vaucher do wykorzystania)
  • ~niedoszły podróżny / 2020-08-10 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Przy rezygnacji z rezerwacji firma za wszelką cenę próbuje wcisnąć voucher. Informacja o tym, że zwrot pieniędzy na konto wymaga przesłania odrębnej prośby na kontakt nie jest podana w sposób umożliwiający dokonanie wyboru w odpowiednim momencie. Nie podają też informacji, że zwrot pieniędzy zajmie kilka tygodni (tłumaczenie się pandemią przy normalnie działającym systemie bankowości elektronicznej jest kuriozalne) Link do kontaktu podany w pomocy nie działa. Ogólnie firma sprawia wrażenie bardzo nieprofesjonalnej. Pocieszające jest, że nasze PKP bardzo usprawniło poziom usług, zwrot pieniędzy i zmiany rezerwacji są bardzo proste i sprawne.
    Zaletybrak
    Wadyjak wyżej
  • ~Malgorzata / 2020-08-10 12:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Odjeżdżają przed czasem nie informując pasażerów. Na stronie internetowej pisze że odjechał o czasie. Nikt nie odbiera telefonow. Nie warto się denerwować
    ZaletyNic
    WadyWszystkie
  • ~Rafal / 2020-08-09 22:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem bilet pieniądze znikły,a rezerwacji nie otrzymałem. Mam potwierdzenie z banku.System się posypał Flixbus.Rada obsługi zamówić następny,a poprzedni wróci w postaci vouchera.Usluga nie zrealizowana i brak rezerwacji zwrot gotówki na konto.Srodki wrócą dopiero po 180dniach.Rozmowa z botem i gotowe formułki.Wolalem Polskiego Busa zwrot był natychmiast i zawsze można było uzyskać pomoc.
    ZaletyMega promocje i marketing
    Wady-brak obsługi,komunikacji,wciskanie vouchera ( z winy ich),bałagan,brak realizacji i anulacje,drogie przejazdy a nawet te same co pkp
  • ~Daniel / 2020-08-09 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam flixbusa więc aplikacje również oceniam najniżej.
    Brak mi słów do postępowania tego przewoźnika , opłacam przejazd , kupuje bilety na dany kurs w 3 dni przed planowanym przejazdem otrzymuje informację, że kurs został odwołany...na pocieszenie mogę dostać voucher na kolejny przejazd równowartości jaka zapłaciłem za odwołany przejazd ...albo mogę składać reklamacje ,poczekać i może łaskawie zwrócą mi moje pieniądze. Zaplanowałem wyjazd na który miałem udać się flixbusem , przejazdem na który złożyłem rezerwacje i opłaciłem go wcześniej, opłaciłem też 2 noclegi w hotelu...flixbus odwołał kurs...a to był jedyny przewoźnik do miejsca do którego miałem się udać, więc musiałem zrezygnować i koszty poniosłem dość znaczne, przez nierzetelność tej pseudo firmy przewozowej. Nie polecam tego przewoźnika...
    ZaletyBral
    WadyBrak rzetelności
  • ~pasażer / 2020-08-08 10:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Autobus do Karpacza.
    Odjazd punktualnie, ceny umiarkowane, niestety wykupione wcześniej miejsca były zajęte przez innych pasażerów (po co więc opłata za wybrane miejsca?).
    A najistotniejsze - pasażerów w maseczkach można policzyć na palcach jednej ręki. Żadnych komun8katow, żadnej reakcji kierowcy, żadnej kontroli. Po poproszeniu najbliższych pasażerów o założenie maseczki - oburzenie ... zero respektowania prawa, czy prawa do ochrony współpasażerów... masakra ...
    Zaletycena
    Wadybrak poczucia bezpieczeństwa w dobie pandemii
  • ~Mateusz / 2020-08-05 13:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Bilety 3 razy droższe niż u konkurencji. Autobus opóźniony na 2 godzinnej trasie 3 godziny. Zwrotu nie da się uzyskać. Infolinia nie działa. Pracownik na dworcu nic nie wie. Nie sposób znaleźć kontaktu mailowego lub przez formularz. Zgodnie z regulaminem zwrot jest możliwy, ale w aplikacji można uzyskać tylko voucher, a nie zwrot. Fatalna marka, fatalny serwis, totalna dezinformacja i oszukiwanie.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1345
Flixbus
Ocena: 2.27, ilość opinii: 949
NeoBus
Ocena: 2.69, ilość opinii: 400
Szwagropol
Ocena: 2.03, ilość opinii: 154
PKS Polonus
Ocena: 2.06, ilość opinii: 142
Voyager Transport
Ocena: 2.18, ilość opinii: 134
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2501
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2213
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2075
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1866
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1040
Play
Ocena: 1.49, ilość opinii: 839