Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 2954 opinii

2.18 / 5

  • Poziom cen
    2.43
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.84
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tyta / 2024-07-02 09:57
    Ocena: 2.25 / 5
    Praktyki tego przewoźnika są nie do zaakceptowania. Mojej mamie 2 dni przed terminem podróży wysłano meila z informacją o zmianie miejsca docelowego pdoróży - po prostu wysłano ją gdzie indziej. Bilet wykupiony został na Berlin ZOB, gdzie miala nastąpić przesiadka na Monachium, natomiast Flixbus zdecydował się zmienić miejsce docelowe na Berlin Hauptabahnhoff, czyli 16 km od miejsca przesiadki. NIE POLECAMY TEJ FIRMY
  • ~Gabi / 2024-07-01 23:25
    Ocena: 1.75 / 5
    Podróż z Łodzi do Katowic 1 lipca... kierowca opryskliwy i nie przyjemny, jednym słowem buc !!!????..
    ZaletyBrak opóźnienia
    WadyStanowczo wadą jest kietowca który prowadził autokar...
  • ~Monika / 2024-07-01 18:08
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam jechałam do Wrocławia autobusowy opóźniony wracała było już lepiej,nie interesuje nikogo czy pasażer zdazypdzesuasc się z jednego autobusu do drugiego. Kierowcy rosyjsko języczki.Mam nadzieję, że niedługo bdzie innyprzewoznik i będzie konkurencja może to spowoduje szacunek pracowników flixbusa do pasażerów. Pozdrawiam panią z infolinii która przestała odbierać połączenia w piątek popoludniu29.06 2024 kultura pani i pomoc mniej niż zero. To bylamoja pierwsza i ostatnia podróż z firmą flixbus
    Zalety Nie ma zalet
    WadySpóźnienia autobusowy,niemiła obsługa
  • ~Marek67 / 2024-06-29 06:13
    Ocena: 3.25 / 5
    Nie polecam. Rano miałem mieć wyjazd a wieczorem odwolali
  • ~Natsuuu / 2024-06-28 18:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Świetna podróż Kielce - Zakopane. Bardzo miła obsługa! Polecam serdecznie! Team Brode 28.06-30.06 2024r.
    ZaletyWygoda, wyrozumiałość!
    WadyBrak
  • ~Bartosz / 2024-06-28 17:18
    Ocena: 1.25 / 5
    brak możliwości zatrzymania się na przystanku to żart, dopłacam za bilet do warszawy chce wysiąść po drodze a kierowca mnie więzi w autobusie nie polecam
  • ~Bobi / 2024-06-28 16:18
    Ocena: 2.25 / 5
    Właśnie jadę z Katowic do Torunia opóźniony już na start 30 minut , WiFi szkoda gadać nawet aplikacji ani żadnej stronki nie da się otworzyć zero jakiego kolwiek postoju chodzby 10 min na rosprostowanie kości, zero komfortu 7h z du*ą na siedzeniu ...
    ZaletyBrak
    WadyWyżej wymienione
  • ~Megmarion / 2024-06-28 11:09
    Ocena: 1.25 / 5
    Jadąc z Krakowa do Krynicy Zdroj 21.06- linia najpierw opóźniona potem odwołana. Wracam 28.06. linia znów znacząco opóźniona. Masakra, a ceny dalej dość wysokie.
  • ~Monika / 2024-06-27 11:20
    Ocena: 3.33 / 5
    W dniu 26 czerwca zarezerwowałam bilety na trasie Jasło - Kraków, i z Krakowa do Gdańska bilet PKP. Połączenie było idealne, niestety otrzymałam wiadomość o odwołaniu przejazdu a co za tym idzie dalszy część podróży również musiałam anulować i zostałam obciążona dodatkowymi kosztami. Firma nie odpowiada za dalsze podróże klientów, więc poniesionych kosztów nie odzyskałam. Nie polecam.
  • ~Ela / 2024-06-26 22:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Nigdy więcej nie skorzystam z Flixbusa. Wykupione bilety ze Szczecina do Berlina i spowrotem. Wsiadając do busa do Berlina otrzymałam maila o zmianie mojego autobusu powrotnego. Nie dość że zmieniono przystanek z którego miał odjeżdżać bus co naraziło mnie na dodatkowe (całkiem nie małe) koszty żeby dojechać do nowego przystanku to dodatkowo to podróż kończyła się na warzymicach zamiast na dworcu PKS tak jak pierwotnie podróż była wykupiona. Za możliwość wydłużenia podróży do dworca oczywiście obowiązuje dopłata co jest dość absurdalne biorąc pod uwagę fakt ze miałam tą podróż wykupioną. Oczywiście dopłaciłam do miejsc żeby siedzieć z przodu, przy przebukowaniu podróży otrzymałam bilety na końcu autokaru. Ogólnie rzecz biorąc nikomu nie polecę takich podróży żeby zastanawiać się czy dojadę spowrotem czy może w ostatniej chwili zmienią mi podróż bez żadnego wyjaśnienia.
    WadyZmiana podróży
  • ~-Bogusia- / 2024-06-25 19:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam, wracałam dziś t.j. 25.06.2024 z Zakopanego do Olsztyna(linia 1221) często podróżuję flixbusem i pierwszy raz spotkałam się z takim niemiłym kierowcą(wysoki, otyły z broda ,rudy)był bardzo opryskliwy wobec pasażerów i drugiego kierowcy, który widać było że trzymał nerwy na wodzy. Jak się okazało podczas rozmowy tych dwóch panów to ten niemiły wręcz wredny Pan to był kierownik, powiem szczerze że razem z mężem przysluchiwalismy się temu jak on się odzywa z niedowierzaniem, było to bardzo nieeleganckie wręcz chamskie.
  • ~Ewelina / 2024-06-24 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus na trasie Warszawa-Gdańsk odjechał za szybko z przystanku Warszawa, Lotnisko Chopina przez co na niego nie zdążyłam i musiałam go gonić taksówką. Niestety, mój lot miał duże opóźnienie, ale według planowanego rozkładu jazdy zdążyłabym na autobus. Mam wiele doświadczeń z innymi firmami świadczącymi usługi transportu i zazwyczaj czeka się kilka minut na klienta w takich sytuacjach. Tutaj się całkowicie zawiodłam, bo nie było nawet jak skontaktować się z kierowcą a postępowanie kierowcy było skandaliczne - wiedząc że nie ma wszystkich pasażerów, odjechał z przystanku ZA SZYBKO. Wydałam ponad 150zł na taksówkę i dogoniłam autobus na jednym z kolejnych przystanków. I tutaj zawiodłam się po raz drugi, bo po zwróceniu uwagi kierowcy o za szybkim odjeździe, zostałam wyśmiana a o przeprosinach nie było mowy. Dodatkowo bezpieczeństwo też pozostawia wiele do życzenia, Pan kierowca wielokrotnie zjeżdzał ze swojego pasa, przysypiał. Od razu skontaktowałam się z firmą mailowo w sprawie za szybkiego odjazdu (potwierdzonego dowodem w postaci screena z aplikacji gdzie podana jest dokładna rzeczywista godzina odjazdu) jednak dostałam odpowiedź, że autobus odjechał o czasie i nic nie mogą zrobić (jakby nie widzieli dowodu, który im wysłałam). Nie polecam
  • ~Monika / 2024-06-24 08:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!opóźnił nam się chwilę lot i nie było jak poinformować!!!nie ma wogole kontaktu co do kierowcy, nie mozna wogole bylo anulować biletu a z przełożeniem tez był problem.Za bilet płacisz odrazu a potem mają Cię w dupie i żadnego zainteresowania z ich strony. Spóźniliśmy się dosłownie dwie minuty i bus odjechał. Nie ma żadnego kontaktu podanego do kierowcy a i z ich strony nikt też nie zadzwonił, Nie polecam nikomu bo tak się z człowiekiem nie robi, jest noc, ktoś ma do domu 250 km a on sprzed nosa odjeżdża!
  • ~Kriss / 2024-06-22 13:32
    Ocena: 3.25 / 5
    Muszę się podzielić opinią negatywna na temat dwóch Panów kierowców autokaru relacji Berlin - Bydgoszcz w dniu 21 czerwca 2024 r..Wracałem z meczu Polska-Austria. Obaj panowie wyrażali się na mój temat bardzo źle i mówili to publicznie przy wszystkich pasazerach, że jestem rzekomo pod wpływem alkoholu i że nie zabiorą mnie do autokaru bo źle się zachowuje.Zaznaczam, że to byly pomówienia tych panow. A człowiek był po prostu przemęczony wielogodzinną podroza.Przeszukiwali mi ci kierowcy również bagaż gdzie jest to niedopuszczalne. Nie polecam jezdzic z tymi panami.Musze przez tych panów wystawić negatywną opinię.
    ZaletyWygoda, czas podrozy
    WadyBezczelnie zachowanie kierowców
  • ~Nie znasz mnie / 2024-06-18 23:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Jade z Łomży do Niemczech , to jest masakra abym jechała 32 godziny . W dodatku bus cały obcokrajowcow Rumunów i Romów strasznie od nich śmierdzi jakby nie myli się z miesiąc. Dzieci siedzą wrzeszczą tak ze spać nie idzie. Zapłaciłam 700 zł za to aby nie przespać się chociaż godzinkę przez te 32 godziny ? Odradzam jeżdżenia flixbusem lepiej zostać gdzieś dłużej i pojechać z kimś łkogo się zna. NIE POLECAM SMRÓD I WRZASKI Z KAŻDEJ SRRONY
    ZaletyBRAK
    WadyWszystkie wypisane u góry
  • ~Agusia / 2024-06-16 20:00
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam podzielić się opinią i wyrazic swoje zdanie na temat taki że jedziemy na lotnisko do Katowic z dzieckiem 1 rok i 2 miesiące i kupując bilet Pani mnie w okienku informuje że ja muszę że sobą mieć fotelik żeby dziecko przewiezc. Taka duża linia to foteliki powinna mieć przygotowane a nie żebym ja z forelikiem musiała potem się bujać na wakacje jak lece za granicę. A podobno Pani z infolinii nie raz mówiła że zgłaszają takie problemy i nic z tym nie robicie więc moze warto zaczac działać w tym temacie takie foteliki powinny być z dwa to gdzieś gdzie się pakuje walizki albo coś a nie.
  • ~nick076 / 2024-06-16 13:36
    Ocena: 1.75 / 5
    Aroganccy kierowcy. Zachowania jak na na wiejskiej zabawie w remizie.
  • ~Michał / 2024-06-15 22:34
    Ocena: 2.75 / 5
    Sytuacja dotyczy jednego z kierowców na trasie N1275 do Przemyśla z 13 na 14 czerwca.
    Jechała z nami 2 kierowców, jedna pani w ciemnych włosach, która była miła i drugi pan, krótko ścięty, lekko otyły, charakteryzujący się wulgarnym i obrażonym tonem na cały świat, jakby pracował za karę.
    Odpowiadał chamsko mi, pasażerom na pokładzie, a gdy ktoś na dworcu poprosił go o informację w kwestii autokaru, to kontynuował swój gburowaty ton, przynoszący wstyd tak dużej firmie.
    Mam wrażenie, że firma z taką renomą oraz marką, powinna wysyłać ludzi na kursy kultury osobistej, bo niektórym kierowcom tego ewidentnie brakuje i zachowują się jak prostaki.
    Drugi raz naprawdę się zastanowię nad wyborem przejazdu z flixem wlasnie ze wzgledu na takich ludzi
    ZaletyKomfortowe siedzenia, miła pani za kierownica
    Wadyarogancki kierowca
  • ~Fusman / 2024-06-15 14:54
    Ocena: 1.50 / 5
    Autobus bez klimatyzacji. W autobusie 30 stopni. Wszyscy upoceni. Nie oczekiwany postój 45 minut bo autobus miał usterkę.
    Usterka nie naprawiona więc podróż uszkodzonym autobusem.
    Poprzez spóźnienie nie dopełnienie obowiązków. Przez co trzeba było zostać na noc dwa dni w Poznaniu !
    Nikomu nie polecam.
  • ~bozenkamik38 / 2024-06-15 08:45
    Ocena: 1.33 / 5
    Anulowałam bilet miesiąc temu. Do tej pory zero zwrotu pieniędzy, zero kontaktu. Porażka. Kontakt zerowy.
    WadyBrak kontaktu, brak zwrotu pieniędzy za anulowany bilet.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 4839
Flixbus
Ocena: 2.18, ilość opinii: 2954
Sindbad
Ocena: 2.35, ilość opinii: 807
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 691
Szwagropol
Ocena: 2.01, ilość opinii: 331
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.92, ilość opinii: 282
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4338
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4268
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3806
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3477
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3190
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2851