Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3393 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.36
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 170
  • ~Ewa / 2025-10-15 16:49
    Ocena: 1.33 / 5
    W jedną i w drugą stronę opóźnienia . W jedną stronę na lotnisko 1 godzina a z lotniska teraz opóźnienie 2 godziny a sama podróż to 2,5 h. Skandal a na informacji bot. Nic nie jesteśmy w stanie wyjaśnić. I na bilet opóźniony nie możesz jechać wcześniejszym autobusem tylko musisz kupić nowe bilety- oczywiście kilkukrotnie droższe. Skandal. A kiedyś była to na prawdę solidna firma. Brak konkurencji powoduje, że nie muszą się starać jak Pkp
  • ~Wiktoria / 2025-10-15 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    OKRADZIONY BAGAŻ WE FLIXBUSIE NA PONAD 4 TYSIĄCE ZŁOTYCH!
    ‼️Niech ta długa wiadomość będzie dla Was przestrogą - Uważajcie!‼️

    Pilnujcie swoich bagaży! Bo jak widać, nawet odłożone w przeznaczone na to miejsce w bagażniku nie są w ŻADEN sposób bezpieczne.
    Zostałam OKRADZIONA z moich wszystkich wartościowych rzeczy. Laptop, tablet, prostownica, a nawet ktoś się nie powstrzymał przed SZCZOTECZKĄ do zębów. Wartość przekracza 4 tysiące złotych. Dla niektórych - zwykła strata materialna, odkupi się. Ale dla studentki architektury która wszystkie swoje projekty miała w jednym miejscu - koniec świata. Firma flixbus NIC sobie z tego nie robi. Maile? Telefony? No co wy…

    Ale dobrze, zacznijmy od początku…

    Jakiś czas temu odbywałam podróż z Wiednia do Rybnika. W Rybniku byłam o godzinie 4:30 i na moje nieszczęście, zapomniałam o bagażu w bagażniku autobusu. Zorientowałam sie po 20 minutach i natychmiast wypełniłam wniosek o zaginiony bagaż dostępny na stronie. Wykonałam również telefon, pani na infolinii potwierdziła że wniosek dotarł ale nic więcej nie mogę zrobić, po prostu czekać. 2 tygodnie stresu, bez narzędzi do pracy, bez żadnych informacji zwrotnych… Po dwóch tygodniach dostaje maila od firmy (swoją drogą mało pomocny z licznymi literówkami, a chyba taka duża firma powinna chociaż o to zadbać), że mój bagaż został odnaleziony, dostałam również załączone do maila zdjęcie które pokazuje, że moja walizka jest cała, zamek zamknięty - ważne. Hurra! Od razu mail (na który do tej pory nie dostałam odpowiedzi ???? ) i telefony. Dowiedziałam się, że bagaż znajduje się w partnerskim biurze rzeczy znalezionych - PKS Elbląg. Od razu zadzwoniłam. Okazało się, że mojego bagażu tam NIE ma. Znowu stres, o co chodzi? Czy ta firma chociaż w jednym aspekcie potrafi postawić się w dobrym świetle? Po kolejnych telefonach z pomocą PKS Elbląg okazało się, że mój bagaż jest CAŁY CZAS W AUTOBUSIE, którym jechałam. Dwa tygodnie. Tyle czekałam tylko po to aby dowiedzieć się, że już dawno mógł być w moich rękach. Gratulacje organizacji Flixbus, popisaliście się! Następnego dnia o 5:00 byłam już na przystanku na którym zatrzymywał się autobus. Kierowca był poinformowany, od razu wiedział o co chodzi, pokazuje mi bagaż i… widzę na górze że zamek jest lekko rozpięty, inaczej niż za zdjęciu które dostałam od firmy 3 dni wcześniej. Na jego oczach otworzyłam walizkę, która okazała się przetrzepana, bez laptopa, tableta, prostownicy… wszytskich najbardziej wartościowych dla mnie rzeczy. Co robić? Kierowca nie wiedział, polecił mi dzwonić do PKS Elbląg, Flixbusa. Wykonywałam telefony i nic. Sprawa poszła na policję. A ze strony firm-cisza. Rozumiem, że mój bagaż powinnam pilnować. Ale nie w mojej kwestii należy dopilnowanie aby bagaż który został w autobusie trafił NIEZWŁOCZNIE do partnerskiego biura rzeczy znalezionych, żeby był bezpieczny. Z mojej strony tyle. Ale moja noga więcej w tym autobusie nie postanie. Niech to będzie przestroga dla wszystkich użytkowników tej lini komunikacyjnej.
  • ~Al / 2025-10-13 21:54
    Ocena: 3.50 / 5
    Jeden z pasażerów w trakcie podróży, był kompletnie pijany. Toaleta była cała brudna, właśnie przez tego Pana. W trakcie podróży nie można wnieść do pojazdu kawy, ale alkohol już najbardziej tak, mimo iż jak widać zdecydowanie wyrządził bardzo dużo szkód. Koło tego Pana w ogóle nie można było usiąść, jeden pasażer miał miejsce właśnie obok niego, więc zaproponowałem, żeby usiadł koło mnie, bo widać, że czuł się niekomfortowo. Pijany jegomość wydawał się, jakby cały czas chciał “zwrócić” alkohol, a podczas podróży, cały czas dopijał trunki. To naprawdę niekomfortowe. Uważam, że tacy pasażerowie powinni w ogóle nie mieć wstępu i być wykluczani z podróży, bo to nie dotyczy tylko nich, ale też wszystkich pasażerów
  • ~Floki / 2025-10-12 07:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Zachowanie jednego z kierowców było skandaliczne,całe szczęście,że nie prowadził autobusu, Wyzywał pasażerów, groził,że wyrzuci pasażerów wcześniej z autobusu,całe zdarzenie miało miejsce w autobusie relacji Berlin -Warszawa Zachodnia.Wyjazd był w sobotę o 21.25 z Berlina w dniu 11.10.2025 ,ten pań ma na imię zMichal,wyzwał też publicznie własnego szefa.
  • ~Piotr / 2025-10-12 04:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Wracałem z Berlina 11.10.2025 jeden z pracowników, pań Michał, wypił za dużo alkoholu, i zaczął Nas wyzywacgrozic ze nie dojade do miejsca docelowego,
  • ~anonim i je*ać flixbusa / 2025-10-11 19:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem bilety na trasę Szczecin - Berlin Airport, 05.11.2025 06:00 i powrót 09.11.2025 21:35. Bez uprzedzenia przesunęli se odjazd 09.11.2025 na 20:10 kiedy jeszcze siedzę w samolocie. Pisałem do nich, czy autobus może poczekać około 10 min, czy może jest jakiś następny na który poczekam i zdąże. Olewka totalna, gadałem ku*wa z BOTEM, żadnych sensownych odpowiedzi na moje pytania, a po dwóch dniach pie*dolenia wysłali mi 200 PLN na konto - czyli połowę hajsu tylko za przejazd Powrotny. Ja się pytam, po kiego ch*ja zostawiliście mi bilety w jedną stronę? Teraz jadę autem, i uwaga dla wszystkich: bilety na tych pajaców kosztowały mnie za 3 osoby 420 PLN (tam+powrót), a paliwo ze Szczecina tam+powrtót i MCParking kosztują mnie...370 PLN. Nigdy więcej tego ści*rwa, se odwołują przejazdy kiedy chcą i nawet nie raczą zadzwonić i przeprosić tylko jak psa - połowę hajsu dają bez odzewu i się wal człowieku.
  • ~Rafał / 2025-10-10 15:56
    Ocena: 2.75 / 5
    Dzień dobry,zaznaczę na początku że nie jestem wymagającym klientem ,poprosiłem kierowców o właczenie klimatyzacji na 20 stopni (było bardzo gorąco,zwłaszcza z tyłu),jeden z nich powiedział że nie rozumie polsku,zapytałem się w jakim języku możemy porozmawiać , powiedział że o rosyjsku,na jego nieszczęście znam rosyjski,poprosiłem grzecznie o nastawienie na 20 stopni,jeden z nich bezczelnie stwierdził że mnie wysadzą i nie zmienią temperatury ( zauważyłem nastawione było na 25 )z takim chamstwem nigdy się nie spotkałem ,nie wiem jakiej nacji byli kierowcy ale kurs był do Wilna,oczywiście jak usiadłem na miejsce temperatura została zmniejszona ????
    ZaletyAutobus ok
    WadyKierowcy,jeszcze w Warszawie jedna kobieta chciała się zapytać o to czy to jest jej autobus to nawet jej dzwi nie otworzyli,totalny brak szacunku,nie rozumiem jak tak można
  • ~Rafał / 2025-10-10 15:56
    Ocena: 2.75 / 5
    Dzień dobry,zaznaczę na początku że nie jestem wymagającym klientem ,poprosiłem kierowców o właczenie klimatyzacji na 20 stopni (było bardzo gorąco,zwłaszcza z tyłu),jeden z nich powiedział że nie rozumie polsku,zapytałem się w jakim języku możemy porozmawiać , powiedział że o rosyjsku,na jego nieszczęście znam rosyjski,poprosiłem grzecznie o nastawienie na 20 stopni,jeden z nich bezczelnie stwierdził że mnie wysadzą i nie zmienią temperatury ( zauważyłem nastawione było na 25 )z takim chamstwem nigdy się nie spotkałem ,nie wiem jakiej nacji byli kierowcy ale kurs był do Wilna,oczywiście jak usiadłem na miejsce temperatura została zmniejszona ????
    ZaletyAutobus ok
    WadyKierowcy,jeszcze w Warszawie jedna kobieta chciała się zapytać o to czy to jest jej autobus to nawet jej dzwi nie otworzyli,totalny brak szacunku,nie rozumiem jak tak można
  • ~Polak / 2025-10-10 13:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam tej firmy kłamcy spóźniają się ludzi nie zdarzają na kolejny bus gdzie muszą płacić i szukać następnego przewozu a firma flix nie zwarca kosztów potem kłamie ze autobus był na czas nie polecam z całego serca jechałem 1raz i ostatni złodzieje.
  • ~Wojciech / 2025-10-10 08:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Przejazd z nimi to porażka. . Miejsca mimo rezerwacji pozajmowane...kierowca nic z tym nie robi ma to gdzieś!! Ostatni raz jadę z tą firmą przewozową i nie polecę jej nikomu!!!! Banda chamów bez kultury osobistej!!!!
    WadyNIGDY WIECEJ! BRAK REZERWACJI MIMO ZAMÓWIONEGO BILETU !!!!!
  • ~Monika / 2025-10-08 17:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Kierowca Arek Modlin- Warszawa dworzec zachodni przemiły!!!! Oby takich kierowców jak najwięcej!!!!
    ZaletyPrzemiła atmosfera
    WadyBrak
  • ~Ruslana / 2025-10-07 19:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nawet nie zadzwonili. Były 4 bilety na jeden numer telefonu. 40 euro, nikt nie wróci. Bardzo źle
  • ~Robert / 2025-10-06 15:48
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 3.10.2025 miałem wykupiony bilet na godzinę 12.00 z Berlina (lotnisko) do Szczecina
    Wylądowałem wcześniej i był autobus do szczecina o godzinie 9.30.
    Podeszłem do kierowcy czy ma wolne miejsca. Tak mam odpowiedział. Ale pana nie zabiorę.
    Na pytanie dlaczego odpowiedział że " bo nie" potem że taki regulamin, a potem że "jak chcę jechać to mam wykupić sobie drugi bilet. Kupując bilet na 12.00 Pani z infolini zapewniała mnie że jeżeli kierowca ma wolne miejsca to na pewno mnie zabierze. Siedziałem w na lotnisku ponad 2,5 godziny oczekając na prawidłowy autobus.
    Nie polecam firmy. Kierowca beszczelny. Panie na infolini KŁAMIĄ. Lepiej pojechać inną firmą zapłacić te 50-70 zł więcej ale tam pracują ludzie a nie buraki
  • ~Poznańska pyra 420 / 2025-10-03 23:12
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie dość, że skasowali złodzieje ponad 10 złotych drożej niż standardowo, to jeszcze jakiś nied***bany kierowca nie zatrzymał się na przystanku z którego mialam jechać. Oczywiście pieniądze za bilet sobie zgarnęli Rozmowa z obsługą klienta była nie na poziomie i nic nie pomogła.. Jakaś wredna baba nie była ani trochę pomocna i w efekcie nie udało mi się nic załatwić i tym bardziej dojechać tam gdzie miałam!!! Skandal! Dotychczas byłam pasażerką tej firmy mimo CIAGLYCH opóźnień! ODRADZAM KAŻDEMU TĄ FIRMĘ! ZERO REKOMPENSATY ZA SYTUACJE MIMO ŻE POWINNI.
    OD DZISIAJ JUŻ NIGDY NIE UDAM SIĘ W PODRÓŻ Z TYMI ZŁODZIEJAMI. NIE POZDRAWIAM!
    ZaletyBrak
    WadyOpóźniania, droższe bilety niż zazwyczaj, brudne WC, fatalna obsługa
  • ~Asia / 2025-09-30 10:06
    Ocena: 4.50 / 5
    UWAGA ! autobusy dalekobieżne kursują z nieczynną toaletą , jest tak od dłuższego czasu , nic z tym nie robią .
    Zaletycena biletu
    Wadybardzo często nieczynne toalety , szczególnie na trasach dalekobieżnych
  • ~Marian / 2025-09-29 07:48
    Ocena: 1.00 / 5
    W czwartek 25 września autobus na linii Warszawa zachodnia - Lublin z godz 22:05 opóźnił się o 20 min. Chciałem kupić bilet u kirowcy a ten z uśmiechem powiedział mi że NIE bo autobus już odjechał... Ja mu na to że nie - bo on stoi tu na przystanku, a on mi na to że fizycznie tak ale w systemie już odjechał i nie może mi sprzedać biletu mimo że sa wolne miejsca. Zabrać mnie tez nie moze bo nie mam biletu... dramat!!!
    Zaletybedzie jeździł luźny, ja nigdy wiecej sie nie skusze.
    Wadysystem sprzedazy biletów
  • ~Ola ola / 2025-09-28 21:09
    Ocena: 2.75 / 5
    Jechaliśmy do Zakopanego 27 sierpnia. Kierowca na trasie Lublin Rzeszów bardzo przyjemny. Kulturalny, pomocny, nawet po postoju przeliczył pasażerów. Od Rzeszowa do Zakopanego kierowca tragedia
    Niesympatyczna nieprzyjemne odpowiada pod nosem. W Krakowie przerwa 5 min i odjeżdżał bez nas mimo tego ze wiedział ze w 3 os poszliśmy dod toalety. Matce z 6 letnim dzieckiem wręcz powiedział ze odjedzie jak sie chwilę spóźnia. Byłoby po 1 gwiazdce jednak za kierowcę nr 1 podniosłam ocenę
  • ~Anna / 2025-09-28 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Często podróżuję Flixbusem, jednak nie zawsze jestem usatysfakcjonowana.

    Po pierwsze w tym roku flixbus miał wielkie opóźnienie ok. 1,5 h!!!
    W maju czekałam na opóźniony flixbus na dość pustym dworcu ŁÓDŹ FABRYCZNA w NOCY!!!

    Ostatnio, jadąc z Łodzi do Wrocławia nue było w toalecie wody i mydła. Pan kierowca stwierdził, że trudno. Taki dostał autokar...

    Najczęściej kierowcy są mili i uczynni, ale bywają też sytuację krytyczne :(
    WadyJest dość ciasno. Toaleta pozostawia wiele do życzenia... O opóźnieniach pasażerowie są informowani dopiero od tego roku.
  • ~Monika / 2025-09-28 11:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dojechałam do Frankfurtu na czas
    A tu niespodzianka autobus odjechal nie poczekał na bilecie miałam przesiadki więc powinni czekać
    Zostalam sama z 5 letnim dzieckiem w nocy na dworcu ....
    Płacz dziecka,zimno...masakra co przeszłyśmy
    Dojechałam na własny koszt do miejsca zamieszkania w PL na 12 powinnam być około 4 fliksbusem,który na mnie nie poczekał
  • ~Joanna / 2025-09-28 10:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Prowadzić autokar nocą to bardzo poważna odpowiedzialność Brawa dla kierowców???? Wracałam trasą N1291 do Krakowa Dziękuję ❤️
    ZaletyNie ma
    WadyNie ma
strona 1 z 170
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5544
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3393
Sindbad
Ocena: 2.43, ilość opinii: 934
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 740
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 397
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 362
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4890
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4609
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4077
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3154