Zalety11godzin jechac w dusznym spoconym i ogolnie bez klimatyzacji busie przez cała Polske jest conajmniej karą
strona 1 z 157
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Alfred / 2025-04-25 15:11
Za 50tys zlotych idzie kupić konia sportowego pół krwi..co jeszcze pojeździ ze 3 lata dobrze..ktore auto z tym przebiegiem da tyle uciechy i brakiem sprawnosci gdy na wszystkich pod-wiaduktach trzeba spuścić powietrze...To jest ta rada spuścić ...z tonu.Odejść w cień i zapomnienie jest dla nich lepiej..tylko celebryci otwarcie mowią, że są koniami półkrwi ale to jest za 200tysi miesiecznie -
-
~Monika / 2025-04-25 13:11
Brak słów i tyle w temacie. Zero odpowiedzialności ze poniesione straty ZaletyBrakWadySame -
~Wilhelm / 2025-04-24 08:32
A najśmieszniejsze jest to że miasta pozwalają na wjazd do centrum.Dla samochodów osobowych koniec podróży w wielopietrowych parkingach przed centrami miast i tramwaj..a autokary 25tonowe w ciasnych uliczkach np Pragi 50/ h- że im poprzewraca te zabytki.W ogóle panie marszałku gdzie Pan jest wtedy ze swoim pasem zieli..buspasem..szanowaniem obywatela w tym mieście..i platanami na miejscach parkingowych.
Możesz sobie Pan przeleciec biała farbką kopertę 'tu je moje miejsce' i jak mi kto zarysuje gwoździem ..to skonczy sie dzieñ dziecka.
A Pan panie marszalku skoro osobówki będą zatrzymywać sie poza centrum miasta w wielopietrowych parkingach musi podjąc decyzje o zatrzymywaniu sie dużych pojazdow wszystkich autokarów poza centrami miasta, tam gdzie są te parkingi wybudowane drogo i dokladnie do tego przecież przeznaczone. Nie stać nas robic np z ulicy Bismarcka trade- marketuWadyNaprawde pomimo sprzedawanej panoramy, nie można jeździć centrum starych miast 50/h bo i tak naiwnie a nie ma panoramy -
~Lia / 2025-04-23 04:14
Podróż z flixbusem to jakiś dramat. Niekończące się opóźnienia. Brak logistyki. Zero pomocy. Kultura pracowników pozostawia wiele do życzenia. Ostatni raz!!! ZaletyBrakWadyWszystko -
~Sowa / 2025-04-21 20:37
Witam
Wyjeżdżałam przed swietami wielkanocnymi z Holandii z Tilburga z przewoźnikiem, że nie działał moj internet mialam spisany numer rezerwacji na kartce papieru. Pan Kierowca stwierdził, że nie ma mnie na liście i nie może mnie zabrać, wyśmiał, że 21 wieku nie mam internetu a biletu u niego nie mogę na miejscu kupić po długich dyskusjach i błaganiach zadzwonil na zielona infolinię i na liście bylam zero przeprosin a stresu olbrzymi ..skwitował, że różne sytuacje się dzieją.
Pozniej przesiadkę mialam w Berlinie na lotnisku tam obsługiwał kierowca uprzejmy mezczyzna dla którego nic nie bylo problemem i uśmiechem na ustach obsługiwał innych pasażerów.Mozna ? Można tylko trzeba chciećZaletyCenaWadyWygodne miejsce -
~Marek / 2025-04-21 14:44
Muszę wystawić negatywną opinię. Podróż z Gorzowa do Hamburga z przesiadką w Berlinie (Zob) okazała się koszmarem. Autobus zepsuł się na lotnisku w Berlinie, a my zostaliśmy na lodzie bez żadnego wsparcia. Musiałem na własną rękę organizować transport Uberem, żeby zdążyć na kolejny autobus do Hamburga – kosztowało mnie to 50 euro, których oczywiście nikt mi nie zwrócił.
Co gorsza, mój powrót z Sylt przebiegł sprawnie pociągiem do Hamburga, ale tam okazało się, że autobus powrotny został… odwołany. I to w Wielkanoc, 21.04, kiedy wszystko jest pozamykane, a najbliższa możliwość przerezerwowania była dopiero na następny dzień. Musiałem wracać z powrotem na wyspę.To całkowicie zniechęciło mnie do korzystania z usług FlixBusa.
WadyDodatkowo ogromnym minusem jest brak realnego kontaktu z konsultantem. Wszystko odbywa się online – wysyłają tylko automatyczne odpowiedzi, linki i swoje klauzule. Zero pomocy w nagłych sytuacjach. -
~Jacek / 2025-04-21 12:42
Sytuacja z linii N1261 wyjazd w Warszawy 23.59 dnia 20 kwietnia.
Kierowca nie wjechali na dworzec autobusowy w Kielcach po czym zaczęli cofać na skrzyżowaniu by wróci się . Kiedy cofnęli się po pasażerke na dworcu jeden z kierowców był strasznie chamski wobec pasażerkiWadyKierowcy -
~Klaudia / 2025-04-18 21:33
Witam jadąc trasą Łódź Konin kierowcą pochodzenia ukraińskiego był prawdopodobnie pod wpływem alkoholu było czuć od niego woń procentów, kierowcą nie kontaktował co się do niego mówi mam nadzieję że coś z tym zrobią bo chodzi o bezpieczeństwo a nie bycie na przysłowiowym gazie... czas zdarzenia jest bierzacy bo to 18.04.2025 godziny wieczorne... ZaletyBrakWadyPijany kierowca -
-
~P / 2025-04-14 20:09
Al poszedł siedziec za podatki.
3 razy..jest pan Marin nieobliczalny..z nimi.oni dzień dobry nie mowią - bariera..wiedzieliby wtedy że nikt im nie odpowie
Sind-bad -
~Mari / 2025-04-13 16:24
Jechałam z Bergamo do Wrocławia - 10.04, Praga - Bergamo do Wrocławia. Przesiadki w Wenecji i Pradze. Nr tras - Bergamo - Wenecja trasa N405, Wenecja - Praga trasa 861 , Praga - Wrocław trasa N1300. Na każdej z tych tras bardzo niemili kierowcy. Niezależnie od narodowości. Trasa Wenecja - Praga - toaleta niedostępna - podobno zepsuta - skorzystałam, działała.
Ok 50 osób, długa podróż - brak przystanków z toaletą - jak mam wytrzymać ???
Nie każdy z pasażerów ma odwagę się odezwać/ bariery językowe
Pierwszy raz i mam nadzieję że ostatni skorzystałam
Kierowcy czują się jak panowie świata - fajnie że zarabiają, ale jeszcze empatia dla pasażerów - a tak na prawdę, mają ich w d... :) jak panie w skarbówce
I są chamscy - moje doświadczeniaZaletydowiezienie na miejscseWadykierowcy, masakra -
~Patrycja / 2025-04-10 08:26
Koordynatorzy o ile można ich tak nazywać na Dworcu Zachodnim w Warszawie to istna porażka.
Pani z Flixbusa jak się później okazało Ukrainka pozwalała na wszytko pasażerom z Ukrainy.
Można brać zwierzęta na pokład duża iloć bagażu, ale gdy podszedł Polak rodak z walizka cięższa o 0,5 kg to dopłata 20 zł. Kierowca stanął w mojej obronie ale ta dziewczynka z Ukrainy powiedziała że tylko Ukraińcy mają przywileje…
Regulamin tylko dla Polaków, a ***** z Ukrainy mogą wszystko.
Skończyło się tak że zapłaciłam za bagaż 20 zł
A ta patologia z Ukrainy zabrała 1 psa i 2 koty, i do tego multum bagażu dodatkowego oczywiście bezpłatnego.
To nie koniec.
Za Wrocławiem kontrol graniczna i na wszystkich szczęście właśnie ta cała banda Ukraińców ze zwierzętami wyleciała z autobusu bo coś się nie zgadzało..
Kierowcy zachowali się super bo podszedł na koniec policjant i zapytał czy może ich wezmą a usłyszałam tylko stanowcze NEIN :)
Podsumowując:
Ukraińców regulamin nie dotyczy.
Z Polaka wycisnął każdy grosz.
Skonsultowałam się moim prawnikiem aby się przyjrzał co się dzieje przy odprawie na dworcu zachodnim.
Linia n1305. Z Warszawy do Paris.ZaletyKierowcy bardzo dobrze się zachowali ale mieli ręce związane przez tą pseudokordynatorke z UkrainyWadyKordynatorka z Ukrainy
Ukraińcy pasażerowie -
~Patryk / 2025-04-09 18:02
Linia n1316 kierowca z chelma bardzo agresywny na drodze. W stosunku do pasażerów także. Drugi kierowca się w ogóle nie odzywał, siedział wystraszony.
Kurs 09.04 z Chełm z 16:30 do Lublin.
Właśnie wysiadłem i nigdy więcej.
Zdecydowanie lepiej pociąg.ZaletyCenaWadyKierowca -
~John / 2025-04-04 19:49
Dziś 4.04 niestety zmuszony byłem skorzystać z flixbusa i jeszcze jakby było mało trafiłem znowu na tego kierowce z którym kiedyś już miałem nieprzyjemność podróżować. Kraków- Warszawa I tak się zastanawiam skąd wy bierzecie tych kierowców spod żabki czy prosto z melanzu na rynku no gosc ewidentnie na fazie sadze ze nie tylko po alkoholu. Następnym razem o ile taki będzie zadzwonię na policję. Gość dość duży stąd bałem się zadzwonić że ktoś z pasażerów by mnie podał że to ja zadzwoniłem i by mnie jeszcze pobił bo widać po chlopie że na nerwówce I jak na pecha drugi raz z tym kierowca jechałem i drugi raz taka sytuacja to chyba w takim razie norma. Wy w ogóle kontrolujecie tych kierowców przecież stwarzają zagrożenie -
~Pafcio / 2025-03-31 08:43
Podróż na trasie Warszawa-Kielce.
Obydwaj kierowcy bez znajomości języka polskiego, nie dało się skomunikować z żadnym z nich.
Jakość Wi-Fi w autobusie bardzo słaba.
Nie działało żadne gniazdo elektryczne przy siedzeniach pasażera.
Do tego przyjazd do Kielc z opóźnieniem 35 minut. -
~er / 2025-03-29 11:50
а зараз знайдеш, жартівник, бо всі це знають якщо він не хоче бути
і вона повернеться одна, тому що вона одна -
~stała klientka / 2025-03-28 14:21
Jestem, byłam do dziś stałą klientką flixbus to co dziś mnie spotkało było bardzo przykre. Firma nie szanuje stałych klientów i nie gratyfikuje ich. Dziś zmuszona byłam zmienić termin rezerwacji i została mi naliczona dodatkowa kwota za zmianę 75zł z 1 zmianę za 2 kolejna taka kwota. Bardzo miła pani i infolinii oświeciła mnie że Fliksbus wprowadził opłaty za zmiany w rezerwacjach i anulowanie podróży i zwraca z wydanej kwoty jedynie 20%. więc na jednej rezerwacji biletu doliczono mi około 150zł. -
-
~Anatolii / 2025-03-26 17:11
Dotarłem na dworzec autobusowy o 11:40. Na tablicy informacyjnej podano, że autobus przyjedzie punktualnie o 12:55 na peron czwarty. O 12:50 na peron przyjechał Flixbus, ale z innym numerem. Zapytałem kierowcę, czy mam bilet na ten lot, odpowiedział, że nie, że to inny numer autobusu. Na tablicy informacyjnej przy czwartym peronie było napisane, że o 12:55 powinien odjechać autobus o numerze, który był na moim bilecie. Ale nigdy nim nie był. Na piątym peronie stał autobus innej firmy. Pierwszy, drugi i trzeci peron były puste. Autobusy odjeżdżały o czwartej i piątej. Nigdy nie widziałem swojego. O 13:15 poszedłem do kasy biletowej i zapytałem o mój autobus. Odpowiedziała, że już wyszedł. Odpowiedziałem, że nie było to na peronie 4. Odpowiedziała, że mogło być na innym peronie. Mówię, że nie widziałem tego u innych. Odpowiedziała, że nie mogę w żaden sposób pomóc. Jesteśmy bardzo rozczarowani jakością usług świadczonych przez Waszą firmę. -
~Bagaż / 2025-03-26 14:35
Byłam świadkiem jak ktoś zapomniał bagaż to kierowcy między soba mówili że dojedziemy do Gdyni bodajże i otworzymy może jest coś ciekawego. Więc wątpię że kierowcy oddają zagubione bagaże do punktu a pewne jest to że wyrzucają z zawartością jeżeli nic nie ma wartościowego w środku co by mogli wziąć sobie. WadyKierowcy złodzieje -
~Podróżnik1 / 2025-03-25 09:55
Nie lubię pisać negatywnych opinii ale tym razem to zrobię. Z Łodzi do Zakopanego podróżowała moja mama. Kobitka po 70-ce. Wyjeżdża sama bardzo rzadko. I tak się złożyło, że zapomniała wyjąć walizkę z bagażnika. Wróciła zaraz ale autobus juź odjeźdzał. Bagaż został w bagażniku. No trudno. Zgłosiła zaraz tę sytuację do obsługi klienta. Kazali czekać dwa tygodnie bo kierowcy podobno zawsze po zakończonym kursie sprawdzają bagażnik i w razie czego oddają taki bagaż do biura rzeczy znalezionych. Tam pracownicy sprawdzają i się kontaktują jak znajdą. Po pięciu dniach ktoś włączył znajdujący się w bagażu tablet. Uznaliśmy, że to dobry znak, bo może coś się w sprawie ruszyło, bagaż jest już w biurze i szukają do kogo należy. Niestety po dwóch tygodniach od zgłoszenia otrzymaliśmy info, źe bagaż się nie znalazł. Bardzo dziwne, pospolity złodziej otworzyłby walizkę zaraz a nie czekał pięć dni. Więc podejrzewamy, źe tas prawa śmierdzi. Szkoda. -
~Barbara / 2025-03-24 23:23
W lutym zakupiłam bilety na przejazd z Łodzi na lotnisko Chopina- na 26 marca, godzina 9,35. 3 marca dostałam z Flixbusa wiadomość, że przejazd ten jest odwołany. Sugerowano przejazd w innych godzinach, zmieniłam więc bilety na godzinę 7,50. Dziś, tj. w przeddzień zaplanowanej podróży, późnym wieczorem otrzymałam z Flixbusa wiadomość, że odwołano także ten przejazd. W tej sytuacji zmuszona jestem wystawić firmie Flixbus jak najgorszą opinię. Dwukrotnie powtórzona sytuacja z odwołaniem przejazdu, świadczy, że nie był to incydent lecz karygodna praktyka tego przewoźnika, dowód na to, że lekceważy on swoich klientów.
strona 1 z 157
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »