Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 2854 opinii

2.18 / 5

  • Poziom cen
    2.43
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.85
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kasia / 2024-01-31 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Ceny bardzo wysokie, dramatyczne opóźnienia. Nie polecam.
  • ~gtcy / 2024-01-30 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    oszusci bez serca, wiezie cie jak worek kartofli albo wcale i zostajesz z problemem
    Zaletybrak
    Wadyistnienie firmy
  • ~Ruslan / 2024-01-30 11:32
    Ocena: 2.50 / 5
    Tragedia - non stop spóźniony, lepiej pociągiem ????zazwyczaj nie przyjemnie pachnie :( może warto napisać kartkę - proszę nie zdejmować butów ????
  • ~Madziulek / 2024-01-30 11:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Do pana kierowcy dla pana wiedzy ja się nie spóźniłam,ale było dużo osób które nie zdążyły na kolejne połączenia. A spóźnienia wcale nie wynikały z przyczyn losowych.Nie wystawiła bym opinii ,gdybym nie miała podstaw.
    WadyDuże opóźnienia
  • ~Jacek / 2024-01-28 16:25
    Ocena: 4.00 / 5
    Czytam te opinie i stwierdzam, że część pasażerów to półgłówki! Autokar jedzie takimi samymi drogami jak Wy często swoimi autami. Stoi w takich samych korkach, musi pojechać te same objazdy. A ludzie mają pretensję, że autokar się spóźnił. A może ludzie macie pecha i trafiacie na samych złośliwych kierowców, którzy nie mają rodzin i nie chcą na czas zakończyć pracy. Ludzie, jesteście żenujący!
    ZaletySiatka połączeń
    WadyRoszczeniowi pasażerowie nie czytający regulaminów!
  • ~Solomiia / 2024-01-28 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 26.01.2024 o godzinie 18:30 zgodnie z rozkładem autobus 1301 powinien jechać na Dworzec Autobusowy Wrocław. Musiałem dojechać do Łodzi Kaliskiej, a strona, na której zamawiałem bilety, mówiła, że ​​będę w Łodzi o 21:45. Ale autobus przyjechał do Łodzi Fabrycznej, więc obliczyłem, że z Fabrycznej do Kalisk dojadę w godzinę. pieszo, bo później o 22:49 miałem ostatni pociąg do innego miasta. Autobus się spóźnił i przyjechał o 19:11. Ponieważ jechaliśmy przez Kaliski, poprosiłam kierowcę, żeby mnie przepuścił do Kalisk, na co kierowca odmówił, choć jednocześnie przepuścił mężczyznę. W rezultacie dotarliśmy na miejsce o 22:30 i miałem tylko 20 minut na pociąg, więc zamówiłem taksówkę i wydałem 35 złotych we Flixbusie. Żądam zwrotu przynajmniej za taksówkę, nie mówiąc już o tym, że autobus się spóźnił i przez to wszystkie plany legły w gruzach.Na stronie podaję adres e-mail, dlatego proszę o kontakt za jego pośrednictwem
  • ~Natalija / 2024-01-28 05:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowcy tragedia! Bezszcelni, złośliwi, opryskliwa. Autokar godzina opóźnienia, nie pozwalali po 20h jazdy wyjsc na przystankach a sami zatrzymywali się na parkingach żeby zapalić! Nie pozwalając wyjsc przy tym ludziom!
    ZaletyCena
    WadyKierowcy
  • ~Matrl / 2024-01-27 19:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia !!! Autobus się spóźnił ponad 2h, wcześniej nie było żadnej informacji . Inny pracownik rozkładał ręce i nie mógł nam przekazać ile czekać. Odpowiedział " trzeba czekać ". Kolejny autobus przyjechał i kazali płacić jeszcze raz za drugi bilet
    .
    ZaletyBrak
  • ~Krzysztof / 2024-01-26 22:38
    Ocena: 1.00 / 5
    W życiu już tym gownem nie pojadę. Dzisiaj na trasie która miała trwać 2 godziny przyjechał spóźniony 50 minut. Skandal
  • ~Kierowca / 2024-01-26 22:16
    Ocena: 4.00 / 5
    Do pani Madziulek kto na ostatni czas się wybiera by nie zdążyć są różne sytuacje na drodze chyba że jest takim tempym człowiekiem by nie zrozumieć a bawić die w pisanie głupich opini
  • ~Kierowca / 2024-01-26 22:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Na biletach są na dole z jakiego stanowiska odjadą autobusy i niech nie gadają głupot pasażerowie bo mimo że jestem kierowca autobusu to nie raz mam bilety w ręku pasażerów i pisze na dole tylko niechce się czytac
  • ~Marioo1791 / 2024-01-26 16:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia.Tragedia.Tragedia.Autobus tej firny mial odjechac z 8 stanowiska Warszawa Zach.Czekalismy i sprawdzalismy wszystkie...Odjechal Bialy Autobus ze st nr.11
    Pani z Infolini kazala mi przy reklamacji przekazac zdjecie odjezdzajacego autobusu ze st.nr 11.
    To wystarczy mi,zeby juz nigdy nie jezdzic tymi liniami.Szok!!!
  • ~Madziulek / 2024-01-26 14:53
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam. W pierwszym kursie 1.5 godz spóźnienia w drugim pół godz. Szczęście że na ostatnią chwilę zdążyłam.
    WadyDwa przejazdy i oba z dużymi opóźnieniami. Jeśli ktoś chce dotrzeć na czas to proponuję 3 godzinny zapas.
  • ~Seq / 2024-01-26 00:36
    Ocena: 3.00 / 5
    Basia !
    Gdzie na bilecie masz napisane że autobus będzie zielony ?
    Ponoć człowiek ma rozum, po co chodzić i pytać czy autobus jedzie np. do Warszawy ? Wystarczy stać na stanowisku i popatrzeć na tablicę z przodu autobusu !

    Jprdl
    ZaletyNawet ok
    WadyTrochę do poprawy
  • ~Rafał / 2024-01-25 18:27
    Ocena: 5.00 / 5
    ~Basia / 2024-01-25 14:50 jeśli już to nie flixbusa tylko podwykonawcy a podwykonawca podstawia takie autobusy jakie ma
  • ~Basia / 2024-01-25 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam tego przewoźnika. Wolę zapłacić więcej i być pewnym że pojadę. Podstawiają autobusy nie oznakowane i oczekują że podróżujący będzie podchodził do każdego autokaru i wypytywał się czy on jest od firmy i gdzie jedzie. Porażka. Oczywiście nie uznają reklamacji no bo autobus był. Nie nie było autobusu od firmy Flixbus a u takiego przewoźnika był kupiony bilet i taka nazwa była na bilecie. Nigdy więcej.
  • ~Mqr / 2024-01-24 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Sam kierowca to wspaniały człowiek, ale sama firma zarządzająca to kretynizm. Autobus miał odjeżdżać z peronu G16, na tablicy napisane było że ma odjeżdżać z G16, zgadzała się godzina itp. skąd odjechał autobus? Z peronu G14 ot tak z dupy. Nigdzie nie zgłaszano, nic nie powiedziano po prostu odjechali. Reklamacji nie uznadzą ponieważ "miejsce może ulec zmianie" i już. Nigdy, przenigdy nie należy ufać takim przewoźnikom, tylko sobie.
    ZaletyKierowca
    WadyCała struktura organizacyjna
  • ~A / 2024-01-24 00:03
    Ocena: 1.00 / 5
    W niedzielę 21 stycznia podróżowałam z córką na trasie Hamburg- Poznań z przewoźnikiem Flixbus. Na stacji benzynowej w miejscowości Torzym wyszłam do toalety i zakupić picie dla córki. Autokar odjechał. Miałam przy sobie szczęśliwie telefon. Autokar jeszcze widziałam jak wjeżdzał na rondo.
    Natychmiast zadzwoniłam do córki, żeby komuś dała telefon(ona ma problem z komunikacją w sytuacjach stresowych). Telefon przejął Pan, który szybko zareagował i przekazał kierowcy, że ja zostałam. Odmówił zatrzymania i pojechał dalej z moją córką, dokumentami. Pod numerem 112 dowiedziałam się tylko tyle, że mam zgłosić to na komendzie w mojej miejscowości zamieszkania.Z relacji Pana, który pomógł mojemu dziecku wiem, że była w tragicznym stanie psychicznym. Córka wysiadła w Poznaniu, Pan ze swoją żoną poszli na dworzec PKP i zaoferowali swoją pomoc do momentu aż ja jakoś dotrę do Poznania. Dzięki pomocy ludzi na tej stacji udało mi się dojechać pod Poznań, do ostatniej bramki poboru opłat. Tam również poprosiłam o pomoc policjanta, niestety odmówił. Wezwałam taksówkę i czekałam na przyjazd ponad 40 minut w ciemności i zimnie. Cały czas w kontakcie z córką, która strasznie przeżywała całą tą sytuację. Wydałam mnóstwo pieniędzy za dojazd taksówką, uciekły nam 2 pociągi do domu. Wreszcie jakoś dotarłyśmy w stanie psychicznego i fizycznego wycieńczenia. Pasażer, który pomógł córce zgłosił w poniedziałek sprawę na infolinii. Ja oczywiście też. Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem. Pani przejęta jednak cisza, bez reakcji. Mam nr rejestracyjne tego autokaru, namiary na tego pasażera świadka. Gdzie ja mam szukać pomocy, jeżli ta firma nie reaguje.
    Dodam, że przed Berlinem Pan kierowca został zatrzymany przez służby na autostradzie. Z tego co ztozumiałam z rozmowy-dostsli mandat. Podczas tego zatrzymania nie powiedzieli nic do pasażerów. Ludzie zaczęli po czasie wychodzić na papierosa, do toalety. Po tym jak Pani z tych służb przyniosła kierowcom dokumenty zamknęli drzwi i odjechali .Nie orientując się czy wszyscy są. Wtedy akurat byli. W Berlinie na jednym z przystanków jakiś pasażer poszedł do toalety. Autokar odjechał. Kobieta, która zobaczyła, że są rzeczy tego pasażera zgłosiła to kierowcy ale on pojechał. Pasażer zorientował się , przeskoczył barierkę, przewrócił jakiegoś człowieka i zdążył tylko dlatego, że autokar zatrzymał się na czerwonym świetle. Szukam kontakty do tego pasażera, bo słyszałam jak mówił, że tego tak nie zostawi. Kierowca bluźnił do jakiegoś człowieka, bo źle zaparkiwał auto i groził mu.
    Proszę o pomoc w nagłośnieniu tej sprawy, za pozbawienie poczucia bezpieczeństwa mojego dziecka i mojego rekomensaty za narażenie na utratę zdrowia psychicznego i fizycznego oraz poniesionych przeze mnie kosztach.
    ZaletyBrak
    WadyJak w opisie
  • ~Marcin / 2024-01-22 13:49
    Ocena: 1.50 / 5
    W dniu dzisiejszym (22.01.24) nie działa rezerwacja online.
    Pierwszy zakup pieniądze pobrane brak rezerwacji, infolinia 50 minut i się nie doczekałem na połączenie z konsultantem.
    Kolejny telefon informacja że trzeba jeszcze raz kupić bo nie widać rezerwacji.
    Ponowny zakup i ta sama sytuacja. Brak rezerwacji.
    Kolejny telefon i tu dopiero dowiedziałem się że jest awaria i może potrwać do jutra...
    Dwa razy kupiony bilet którego nie mam.
    Zablokowane pieniądze na 72 godziny
  • ~Bartek / 2024-01-22 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Pfff nie można anulować biletu 15 minut po zakupie złodzieje i tyle !!!!!
    WadyBrak anulacji
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.78, ilość opinii: 4695
Flixbus
Ocena: 2.18, ilość opinii: 2854
Sindbad
Ocena: 2.34, ilość opinii: 774
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 683
Szwagropol
Ocena: 1.98, ilość opinii: 318
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.89, ilość opinii: 255
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4259
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4137
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3748
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3460
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2789