Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 2852 opinii

2.18 / 5

  • Poziom cen
    2.43
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.85
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mariusz / 2024-03-06 21:59
    Ocena: 1.25 / 5
    Drodzy przyszli klienci Flixbusa-Nie podruzujcie z nimi!!!Odjazd z Warszawy ze stanowiska nr.8 odjezdza ze stanowiska nr.12.
    Kiedy dzwonimy z prosbą o interwecje.Powiedziano ze nie moga,a kiedy składamy reklamacje Pani kaze nam przeslac zdjęcie odjezdzajacego autobusu....????
    Debile!!!Nigdy wiecej.Wolalbym kucykiem.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko.Brak miejdca na opis
  • ~Bartosz / 2024-03-06 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowca sprzedal bilet 2x drożej niż w aplikacji. Zabral pieniądze do kiszeni, nie dał paragonu. Na moje żadanie pozwolil zeobić zdjęcie rezerwacji. Obsluga rozpatrywala moją sakrge 2 miesiące, wymyslając nowe argumenty i nie vwidząc swojej winy. Jechalem z Goleniowa do Kolobrzegu, kierowca jak się pozniej okazalo pobrał oplate do Koszalina, ale według obsługi wszystko było ok. Totalna żenada.
    Na szczęście jest Uokik i Us które chętnie takimi sprawami się zajmują!
    ZaletyBrak
    WadyObsłufa poniżej minimalnego poziomu. Klamstwa, krętactwa.
  • ~Piotr / 2024-03-05 00:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Po pierwsze każdy ma prawo mieć nerwy kierowca też gonił czas to logiczne że odjeżdża bez przerwy jak nikt nie raczył go zapytać o to ile ma na to czasu A obazsnki smaczne były nie tak sie sklada ze ja skorzystałem z toalety w autokarze i byłem w momencie ruszenia w polowie autokaru i nie widziałem aby ktos upad jeśli nie pasuje autokar liniowy trzeba było jechać autem własnym A nie wylewać tu nie uzasadnione pierdolamento SMS był odnośnie innego koloru logo też A kłamstwo odnośnie upadku jest nieuzasadnione tak więc jesteście przegrani po pierwsze zapytał ktoś kierowcy czy zdąży nie to o co to pierdolamento A w państwa kulturze jest normą kłamać w żywe oczy pojawiać i mataczy w faktach kture były całkiem inne.
  • ~Krzysztof / 2024-03-04 22:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Odnośnie kursu 1395 z Zakopanego do Poznania nikt nie ma pretensii o opóżnienie z powopdu korków tylko z powodu chamskiego zachowania kierowcy i braku możliwości skorzystania z toalety. o ile pamiętam to Państwo korzystali z niej na dworcu w Nowym Targu i wyśiedliście w Katowicach, więc nie czekała Was dalsza kilku godzinna podróż bez toalety. Skoro siedzieli Państwi z przodu busa, to nie widzieliście czy ktoś upadł za Wami. Ja ze swej strony przeprosiłem za swoje spóżnienie.
    Natomiast zachowanie i bluzgi kierowcy, bez względu na moje spóżnienie były naganne, jakoś nic na ten temat Pan nie pisze. Widocznie w Pana kulturze jest to norma. Pozdrawiam.
  • ~Piotr / 2024-03-04 20:48
    Ocena: 5.00 / 5
    Odnośnie kursu 1395 z Zakopanego do Poznania po pierwsze nikt w tym autobusie nie upadł kierowca nie ruszył gwałtownie po drugie trzeba się zapytać czy jest możliwość wyjścia do toalety czy ma się na to czas tak jak ja to uczyniłem z partnerką A nie iść sobie po obazanka A mówić byłem w toalecie autobus był opóźniony ale to z powodów korków i kierowca gonił czas to normalne na takich długich trasach A autobus był opisany po obu stronach logiem flixa jedynie co to nie był kolorze
    Eliza każdy dostał SMS że tak będzie tak więc bzdury kture napisał Pan Krzysztof są bez pokrycia my bylism6 zadowoleni z jazdy tymi liniami.
  • ~Krzysztof / 2024-03-04 18:29
    Ocena: 2.25 / 5
    Nigdy więcej FlixBus ! Wulgarny, chamski i blużniący kierowca. Linia 1395 z Zakopanego kierunek Poznań.
    Nr rezerwacji 314 440 6478 Autobus bez loga FlixBus wyjechał z Zakopanego bez wody w toalecie, wiadomo że po pewnym czasie brak możliwości skorzystania z toalety. W Krakowie z powodu opużnienia brak przerwy , podróżowaliśmu w trzy osoby starsze ( po 60 ), zdecydowaliśmy się w dwie osoby na bieg do toalety dworcowej. Kierowca mimo informacii żony że brak 2 osób odjeżdza z dworca, po kilku interwencjach wreszcie staje. Jednej osobie udaje sie wsiąść kierowca ponownie ostro rusza, pasażer upada. Kierowca mimo interwencji mojej żony że brakuje jeszcze jednego pasażera jedzie dalej mimo że ja 66 latek biegnę obok busa i macham rękoma. Wreszcie porzy wyjeżdzie z dworca bus się zatrzymuje i udaje mi się wsiąść. Byłem zdyszany, więc nie zdążyłem jeszcze nic powiedzieć a przywitał mnie wulgaryzmami.
    Zapłaciłem za 3 osoby 420,- zł ! z Zakopanego do łodzi. W PKP IC za Pierwszą klasę ze zniżką senior płaci się 70,- zł od osoby. Nigdy więcej FlixBus
  • ~Justyna / 2024-03-01 07:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra.Bus do Niemiec miał wyjazd o 6 rano.
    Był opóźniony 2h...bez żadnej informacji dla pasażerów.
    Dramat!
  • ~Aga / 2024-02-29 12:35
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurs o godzinie 00:20 z Lotniska Chopina do Krakowa. Chciałam kupić dla mnie i mojej rodziny bilety do Krakowa( miałam kupiony wcześniejszy bilet ale lot się opóźnił i czekaliśmy na właśnie tego) chciałam zapłacić kartą u kierowcy ale kierowca twierdzi że płatność tylko gotówką. A to bardzo dziwne bo nawet na drzwiach od autobusu napisane że płatność tylko kartą. Nie miałam gotówki musiałam lecieć na terminal wypłacić 500 zł bo aż tyle wyszło za 5 osób do Krakowa.
    Zapłaciłam kierowcy te 500 zł i zapytałam o bilet niestety odpowiedź uzyskałam chamską że albo wsiadacie albo oddaje kasę i nas zostawia.
    Sprawa zgłoszona i e mail flixbusowi i jeszcze dzisiaj dzwoniłam na infolinię. Mają się tym zająć i przy okazji zapytałam czy jest możliwość płatności gotówką i oczywiście że nie można!!
    Kierowcy oszuści i złodzieje!!
    WadyKierowcy oszuści i złodzieje
    Sprawa zgłoszona do flixbusa
  • ~Przemek / 2024-02-26 12:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam wszystkich podróżujących którzy korzystają z flix busa nie polecam nikomu o wiele taniej i szybciej pociągiem nawet jak jest przesiadka... W dniu dzisiejszym uciek autobus gdzie byliśmy przed czasem o 30 minut zapytałem kierowcy czy jedzie na Toruń odpowiedział ja nic nie wiem. Widział jak staliśmy w grupie 7 osób z tego dwójka dzieci dwulatków nawet nie powiedział żeby pokazać bilet czy co kolwiek i jeszcze do tego odjechał przed czasem niż powinnen strona z biura przyznała się do winy że kierowca odjechał przed czasem... Musieliśmy skorzystać z innego środka transportu ponieważ przebukowali nam bilet 10 godzin później tragedia. Kierowca powinnen być dyscyplinarnie zwolniony za niewiarygodne zachowanie które zrobił dla nich klient jest nie ważny. Jak można odjechać bez 7 osób... Oczywiście nie odpuszczę tej sprawy... uważajcie i korzystacie z innych transportów.nawet nie raczyli zadzwonic zapytać co się dzieje gdzie doskonale wiedzieli że jest dwójką małych dzieci po prostu skandal. Jeszcze raz uważajcie
  • ~Pasażer / 2024-02-25 17:32
    Ocena: 3.25 / 5
    Dziś t.j. 25.02.2024 dojechałam na przystanek w Żninie późno, fakt ale autobus flixbus jeszcze stał na dworcu. Kiedy podeszłam kierowca pokazał mi zegarek i odjechał. Przykład skrajnej nieuprzejmości i braku empatii. Zwłaszcza że wcześniej wiele razy zdarzało się że to autobus się spóźniał a kierowcy ani firma nie udzielały żadnych informacji. Autobus wyjechał o 15.30 do Poznania a mi pozostało skorzystać z innego środka transportu ale tam przynajmniej kierowcy byli przyjaźnie nastawieni do pasażerów.
  • ~Barbara / 2024-02-25 13:17
    Ocena: 1.25 / 5
    Sprzedano mi bilet na miejsce którego nie ma w autobusie. Infolinia nie działa całodobowo. Kierowca nie jest od tego, pasażer w tym momencie nie ma żadnego wsparcia. Nie polecam
  • ~Kamila / 2024-02-24 20:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnia 20.02.2024 o godzinie 10 50 miałam jechać z Kłodzka do Krakowa na lotnisko Zapłaciłam za bilety 188 97.Problemy były z rezerwacją biletów. Dzień przed odjazdem otrzymałam wiadomość że autobus nie jedzie.Bardzo dużo na tym straciłam pod względem finansowym jak i czasowym. Nie polecam nikomu tej firmy. Nie chcę także wyrażać się brzydko o ich działalności , chociaż powinno się to zrobić dosadnie.
  • ~Toś to szok!!! / 2024-02-24 01:57
    Ocena: 5.00 / 5
    ~Artur
    A. Pomyślałeś, że ktoś z innej godziny nie ma. Ubezpieczenia na dany przejazd??? Czy ty będziesz odpowiadał za tą osobę???? Nie!!!! Imbecylu kierowca nie daj bóg nieszczęścia pójdzie siedzieć za takiego prostaka jak ty ćwolu.... Dokształcić się trzeba, poczytać... A następnie pisać swoje tępe wypociny... Burak!!!!
  • ~Iwona / 2024-02-23 00:51
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT !!!! NIE POLECAM !!!!
    NIGDY WIĘCEJ NIE SKORZYSTAM
    MIAŁ BYĆ O 23.59 ZMIENIALI TYLKO W APLIKACJI CZAS OPÓŹNIENIA. A LUDZIE CZEKALI NA ZIMNIE I MARŹLI.
    PRZEPADŁO MI WAŻNE SPOTKANIE!!!!
    PORAŻKA! NIE KORZYSTACIE, SZKODA ZDROWIA, PIENIĘDZY.
    NIKT TAM ZA NIC NIE ODPOWIADA !
    ZaletyBRAK
    WadySame wady
  • ~Wojtek / 2024-02-21 10:39
    Ocena: 2.25 / 5
    FLIXBUS gowno jakich malo a kierowcy do wymiany !!! Wlasnie teraz kierowca zapomnial.o zjezdzie i doprowadzil do wypadku !!!!!!!! I jak zawsze nie polok ino czech albo ukrainiec UWAZAJCIE NIE POLECAM JUZ O SPOZNIENU nie bede mowic ino 2 godziny
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Artur / 2024-02-21 09:27
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA!!! Pomimo pustego autokaru (w środku dokładnie 4 osoby) kierowca nie zabiera pasażerów z następnej godziny. Obowiązkowa płatna zmiana terminu. Gdzie sens? gdzie logika ganiać puste wozy dla kilku srebrników. PKS nie robi problemów. Od lat korzysrałem z flixa i to już ostatni raz kiedy zaoferuję pieniądze za tak marne usługi. Polecam PKS, który jest Pro pasażerski i ma te same kursy. Ponadto PKS nie przyjeżdża wiecznie spóźniony
    Zaletyw porównaniu do konkurencji na trasie Szczecin - Berlin nie ma żadnych!
    WadyBRAK CHĘCI WSPÓŁPRACY Z KLIENTAMI. Bezduszny twór kapitalistyczno korporacyjny
  • ~Adrian / 2024-02-21 06:07
    Ocena: 3.25 / 5
    O tym ze autobusy maja opoznienie to raz i to czesto najczesciej na miedzynarodowych kursach nie ma kontaktu , czatu a infolinia od 9 do 17 w innych godzinach radz sobie sam słabo a ceny nie sa niskie pociag tanszy :) i czasamy szybszy
    ZaletyKierunki jazdy
    WadyBrak wygody slaba klimatyzacja zawsze przepelniony brak kontaktu czatu infolinia do q7 potem radz se sam
  • ~Krzysztof / 2024-02-20 19:57
    Ocena: 3.50 / 5
    Mijałem wątpliwą przyjemność podróżować z Berlina do Poznania .
    Kierowca sfrustrowany problemami zawodowymi ( miał scysję ze zmiennikiem i wyladował swoje frustracje na mnie - siedziałem za kierowcą. Na parkingu w chamski sposób zwracał mi uwagę na niezapięte pasy . Tłumaczyłem mu że stoimy i dopiero siadam po powrocie z WC . Nie reagował na żadne uwagi że powinien dbać o atmosferę i bezpieczeństwo . Po powrocie złożyłem zażalenie w firmie FlixBus ( dwukrotnie - bez odpowiedzi)
    Podróżowałem z Berlina 13.02.2024. g 23.35
    Krzysztof
  • ~DAn / 2024-02-17 23:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Jesli się spóznisz na zarezerwowony przejazd, a to nie trudne. W moim przypadku opózniony lot i koniec.
    Bilet przepada!!!
    Nie ma opcji żebś został zabrany przez kolejny autobus nawet jak są dostepne miejsca.
    Słabe!
    Nie polecam!
  • ~Pav / 2024-02-17 02:11
    Ocena: 5.00 / 5
    Komfortowy!6 Punktualność!6 Doświadczenie kierowców!6 Podróżuję na trasie Berlin Śląskie i jest Znakomicie! PKP się chowa bo różnica jest ogromna na korzyść Flixa! Polecam!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.78, ilość opinii: 4693
Flixbus
Ocena: 2.18, ilość opinii: 2852
Sindbad
Ocena: 2.34, ilość opinii: 774
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 683
Szwagropol
Ocena: 1.98, ilość opinii: 317
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.90, ilość opinii: 254
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4257
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4135
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3747
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3460
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2787