Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 2923 opinii

2.18 / 5

  • Poziom cen
    2.43
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.85
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~. / 2024-05-01 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowcy robią przerwy więcej niż 10 min na tankowania autobusu.??
    Serio
    Spóźniony na 30 min
    WadyWszytko jest źle
  • ~. / 2024-05-01 14:42
    Ocena: 2.25 / 5
    Jechałam już nie pierwszy raz, ale teraz 1.05 2024 masakra, trasa zmieniona ,jechaliśmy długo.
    Oprócz tego Flix Bus zmiana trasę i godziny wyjazdu jak im pasuje , na pasażerów zero szacunku.
    Dziękuje że informujecie zmiany.
    ZaletyNie ma
    WadyJesteś mega nie zadowolona, zła. Godziny nie te co powinny ,spóźnienia.
    Zero szacunku zeroo
  • ~Jacek / 2024-04-28 04:37
    Ocena: 4.75 / 5
    Jak najbardziej polecam
    Kierowcy uprzejmi
    Trasa z lekkim opóźnieniem ale to niestety wina korków
  • ~Piotr / 2024-04-27 23:56
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam
    18.04.2024 Wyjazd z Krakowa do Lublina FLIXBUSEM!
    W Rzeszowie zatrzymujemy się na dworcu,kierowca oznajmia,że jak ktoś chce może wyśiąść na papierosa, czy pospacerować kilka chwil.Odjazd za kilka minut ze stanowiska nr 1. Wychodzę z autobusu oznajmiając, że idę do toalety. Kierowca mówi że odjeżdża za trzy minuty.
    Wracam szybko, a autobusu już nie ma!
    Odjechał z moim bagażem. (W bagażu leki, insulina, wziewka.)Udaję się do punktu informacyjnego na dworcu, dostaję nr do kierowcy, dzwonię mówiąc, że zostawił mnie na dworcu ( a kierowca,na, to
    że się sam zostawiłem! , i to nie jego problem!) Po kilku wymienionych zdaniach rozłącza się.
    Dzwonię na infolinię, ( kilka razy) tłumaczę jaka sytuacja , nic to nie daje!.W końcu kierowca oddzwania , i z wielką łaską mówi że bagaż zostawi na dworcu w Lublinie, i mogę go odebrać na drugi dzień do godziny 12.40
    Ponieważ było już późno, około20.00,i mieszkam 50 km od Lublina , nie dojechałem na czas, i bagaż kierowca zabrał z dworca.!!!!
    Telefonu już nie odbierał!! (Bagaż zostawiony
    był u ochrony)
    Dzwoniłem na infolinię, pisałem maile, minęło już 9 dni ,i żadnego odzewu!!! Masakra! Twierdzą że jak bagaż zaginie , mają 14 dni na odpowiedź, tylko, że ten bagaż ostani miał ze sobą kierowca ( Flixbusa)
    ZaletyŻadnych
    WadyWiele
  • ~Darek / 2024-04-27 20:58
    Ocena: 1.25 / 5
    Miałem w dniu 26.04 wykupiony bilet Antwerpia- Einthoven na godz 19:00. Ciągle była informacja, że bus będzie opóźniony ostatecznie o 21 była informacja o odwołaniu kursu. Wsiadłem w pociąg czekałem w sumie 2 godziny na opóźniony bus. O 21:20 była informacja,że przyjedzie bus zastępczy. Nigdy więcej jazdy tym środkiem transportu odradzam.
    WadyBrak szacunku dla klienta
  • ~Wściekła / 2024-04-26 23:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam. Jechałam dziś 26.04.2024 Flixbusem z Lublin GL. do Warszawa Zachod. Przyjechał opóźniony o 20 min. do Lublina, a po drodze zrobił kolejne 20 min. opóźnienia, pomimo że była to trasa i żadnych korków, wypadku. Podeszłam do kierowcy poprosić żeby nadrobił spóźnienie...zatem "dorobił" kolejne 20 min. We Warszawie miałam pociąg, na który nie zdążyłam, pomimo że kierowca wypuścił mnie na światłach i pobiegłam biegiem. Omijać szerokim łukiem!!!
    Więcej nie wsiądę. Totalne dno...
    ZaletyZadnych
  • ~Strazak4646 / 2024-04-23 06:54
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 23,04.2024r g 6 Dworzec PKP Gdynia miał być autobus Flixbus według aplikacji . Autobus się nie pojawił Nawet na info odpowiedź była następny będzie g.19. Parodja Dobrze iż nie kupiłem biletu bo bym się Teraz kulał po telefonach jak odzyskać za bilet Moim zdaniem nie polecam
    ZaletyZadne
    WadyBrak info porażka
  • ~Mirra / 2024-04-21 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry. Dzięki firmie Flix Buss przeżyliśmy poważny stres i jego konsekwencje!!! Mieliśmy bilety 03.04.24 z Genui na 11.35 do Monachium, a z Monachium do Wrocławia. Jedna przesiadka. A we Wrocławiu mieliśmy być o 9.35 rano 04.04.24. W nocy przed wyjazdem otrzymaliśmy SMS z informacją, że autobus przyjedzie o 14.35. Z powodu tego, że autobus się spóźnił, zmienili nam trasę i zamiast jednej przesiadki stało teraz dwie. Z Genui do Monachium, z Monachium do Berlina, a z Berlina do Wrocławia. Przyjechaliśmy do Genui. Podczas gdy czekaliśmy ciągle informowali nas, że autobus będzie jeszcze później, potem jeszcze później, i jeszcze.... w końcu przyjechał o 16.10, spóźniając się prawie 5 godzin. Wsiedliśmy do autobusu, a klimatyzacja w nim była zepsuta, było strasznie duszno. Kierowca zamknął toaletę i nie dawał klucza. W drodze do Mediolanu otrzymaliśmy SMS, że z przyczyn technicznych ten autobus zabierze nas tylko do Mediolanu, a nie do Monachium. Obsługa klienta działa tylko od 9.00 do 17.00. Nigdzie się nie dodzwonić. Po pewnym czasie przyszła nam na mejla nowa trasa naszej podróży. Z Mediolanu dojeżdżamy już do Mannheim, a z Mannheim do Berlina. I to wszystko!!! To był nasz ostatni przystanek na nowym bilecie. Nie Wrocław, tylko Berlin. Kierowca autobusu nie mógł nam pomóc. Jakiś pracownik Flix Bus na stacji w Mediolanie kazał nam iść do kasy, że nam tam zmienią bilety. W kasie powiedziano nam, że nic się nie zmieni, że mogą nam tylko sprzedać bilety z Berlina do Wrocławia za 150 euro. Po 19.00 podjechał autobus Flix Buss który jechał do Lublina. Mąż poszedł poprosić ich o pomoc. Mieli wolne miejsca i jeden z kierowców powiedział do drugiego: "weźmy ich? " ale drugi nie chciał nas brać... Ten drugi kierowca właśnie wiózł nas z Wenecji do Genui 25.04.24. Linia nr 456 do Marsylii. U niego i jego kolegi akurat była przed tym sytuacja: Na parkingu, gdzie stał ich autobus, człowiek, który kosił trawę, wybił okno w autobusie, coś wyleciało spod kosiarki. Tak więc "dobry" kierowca nam nie pomógł. Nie mieliśmy pieniędzy na zakup biletów z Berlina do Wrocławia. Stresowaliśmy się tym wszystkim... Dotarliśmy do Mannheim, wsiedliśmy do autobusu. Od 9.00 zaczęliśmy dzwonić do obsługi klienta. Tam bardzo się zdziwili, jak to możliwe, że dostaliśmy taki bilet do Berlina, a nie do Wrocławia. I zrobili nam kolejny bilet z Berlina do Wroclawii. Przyjechaliśmy do Wrocławii nie o 9.35 ranku, a o 23.00 wieczoru. Następnego ranka mój mąż miał zaplanowany egzamin na kategorię C, ciężarówkę. Egzamin ten kosztuje 250 zł i trzeba na niego czekać miesiąc. Oczywiście po tak długiej i stresującej podróży, w której mąż nie mógł spać z powodu nerwów, on nie mógł normalnie skupić się na egzaminie i czuł się źle i nie zdał egzaminu.
  • ~Ewa / 2024-04-21 12:07
    Ocena: 5.00 / 5
    Przebieg podróży z Częstochowy do Katowic bardzo przyjemna,super państwo kierowcy zaproszenie na rosół aktualne;)
    ZaletyFajna atmosfera
  • ~Agusia / 2024-04-19 16:07
    Ocena: 4.50 / 5
    Super polecam, miła i rzetelna obsługa. Warto korzystać z państwa usług.
    ZaletyCena biletów
    WadyBrak bezpośrednich połączenia Rzeszów-Nowy Sącz
  • ~Pasazer / 2024-04-19 08:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nocny kurs,który miał być z Warszawy do Kielc był opóźniony około 2 godzin. Ani informacji,ani przeprosin nie było. Serwis jest na poziomie mniej niż 0.
  • ~Jennie / 2024-04-17 01:26
    Ocena: 3.00 / 5
    Dobrze by było jakby pojawiło się więcej przerw 5/10 min a nie tylko 1 max 2 gdzie są ludzie co jadą 15 godzin i chcą sobie wyprostować ciało albo zapalić także miło by było jakby flixbus takie coś wdrożył.
  • ~KTOŚ / 2024-04-17 01:23
    Ocena: 3.50 / 5
    Nie mam zastrzeżeń ani do kierowców ani do wyposażenia transportu NATOMIAST dobrze by było jakby na trasie gdzie się jedzie 12/15 godzin była możliwość również zapalić przez 5 minut, bo niestety kierowca sobie dwa razy zrobił chyba prywatną przerwę i na papierosa sobie wyszedł, ale już drzwi dla osób co są w autobusie nie raczył otworzyć żeby też ktoś mógł zapalić bądź ciało wyprostować, bo jednak tyle czasu jazdy jest dość męczące dla ciała.
  • ~darius / 2024-04-15 12:13
    Ocena: 2.75 / 5
    Jedna gwiazdka, gdybym mógł to nie dałbym żadnej. Sprawa wygląda tak, że kierowca całkowicie olał rozkład jazdy. Godzina odjazdu 4:35, on jechał już sobie 4:10 w trasę, minęliśmy się z nim idąc na przystanek. Był to piątek 12.04.2024 roku, Grudziądz, z dworca PKP.
  • ~Kamila i Monika / 2024-04-14 07:44
    Ocena: 5.00 / 5
    13 kwietnia kurs 1250 Warszawa-Rzeszów, wyjazd z Warszawy o 17:15, kierowca profesjonalista w swojej sprawie, wykonał swoją pracę na 100%, bez zastanowienia pomógł nam kupić bilety na kolejny autobus do Medyki, bezpieczna jazda, kultura zachowania w stosunku do pasażerów, dziękuję wspaniały kierowca, szkoda, że nie powiedział własny imię , dziękujе firmie za takich kierowców
  • ~Barbara / 2024-04-12 15:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Dnia 11.04 podróżowałam z siostrą na trasie Gorzów Wielkopolski- Wrocław
    Linia 1362 kierunek zakopane
    Od Gorzowa jechał młody kierowca wszystko ok pełna kultura sposób prowadzenia pojazdu bez zastrzeżeń pełen profesjonalizm
    W pewnym momencie dosiadł się drugi kierowca po czym gdzieś na MOP doszło do zmiany kierowcy
    Pan w wieku ok 50 lat prowadził pojazd jak by w ogóle nie miał uprawnień
    Chwile przed nasza wysiadką we Wrocławiu ( byliśmy na wysokości portu lotniczego Wrocław) kierowca odpłynął... jechał jak pijany... zaczął tak gwałtownie hamować że prawie wszyscy pasażerowie pospadali z siedzen ( wiadomo taka sytuacja na drodze może się wydarzyć) ale po chwili dojeżdżając do sygnalizacji sytuacja się powtórzyła.
    Kierowca miał zwrócona uwagę przeprosił ale czy przy takiej pracy mozna pozwalać sobie na takie błędy? No chyba nie.
    Kolejna sytuacja miała miejsce ok 10 minut później wyjeżdżając z pod wiaduktu kierowca autobusu zmieniając pas zachaczyl o lusterko w aucie osobowym i wygiął je w drugą stronę i nawet się nie zatrzymał - w środku autobusu słuchać było jak uderzył o plastik ( udawał że nie wie o co chodzi) ( nie wiem jak to się mogło dalej skończyć ponieważ po chwili wysiedliśmy na dworcu i nasza podróż na całe szczęście dobiegła końca) sprawa zgłoszona do flixbus mam nadzieje ze zostaną nam zwrócone pieniądze za przejazd a flix będzie miał większa kontrolę nad tym kto prowadzi pojazdy . NIGDY WIĘCEJ NIE SKORZYSTAM
    NIE POLECAM!!!!!
    ZaletyCeny dosyć optymalne
    WadyBrak przeszkolenia załogi
  • ~Wanda / 2024-04-12 09:47
    Ocena: 1.50 / 5
    Chciałam zabrać się z Flixbusem , na stronie wyczytałam , że można płacić gotówką lub kartą ale niestety panowie nie mieli terminala. Błąd informacji. Przyleciałam na Lotnisko Chopina. Nie było czasu na wykupienie biletu z aplikacji. Panowie nieuprzejmi .Po moich prośbach łaskawie W końcu dali mi 3 minuty na kupienie przez stronę ale już wyszło zamiast 47 zł to prawie 67. Nie tak powinno być, wprowadzacie klientów w błąd.
    ZaletySzybki przejazd
    WadyNieuprzejmość kierowców.
  • ~Mark2 / 2024-04-11 22:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie zostałem wpuszczony na pokład ze względu na hulajnogę. Myśle, ok jak maja takie zasady to rozumiem. Proszę o zwrot za bilet i uwaga! Autobus spóźniony 20 min pytam się kierowcy w jaki sposób mogę zwrócić bilet. Kierowca zbywa mnie mówiąc że jest obok punkt Fixbusa (oczywiście nie ma). Dzwonię na infolinie i po meandrach wciskania guzików dowiaduje się że nie można zwrócić biletu ze względu na to że jest już po wyjedzie.
    Właśnie Flixbus zarobił sobie na moim pustym bilecie.

    Czy jest to w ogóle zgodne z prawem ? Można zostać nie wpuszczonym i nie dostać zwrotu ?

    Zwracajcie na to uwagę,
    WadyBrak zwrotu za bilet, w momencie kiedy (z różnych względów) nie zostajesz wpuszczony na pokład.
  • ~Tomasz / 2024-04-06 19:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Chcialem zabrac sie z Wami z Krakowa do Lublina! I jede cham z drugim nie chciali im sie wydrukowac biletu i mnie nie wzieli!
    ZaletyBrak
    WadyArogancja kierowców
  • ~WOJCIECH / 2024-04-04 18:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Co za chamy pracują w tej firmie. Przyjechał bus zgodnie z godziną tą co mam na bilecie czyli 18 i kierowca mówi oni są z 17 i przyjechali spóźnieni. Mimo wszystko godzina się zgadza, numer busa się zgadza i masa wolnych miejsc. Pytam, więc grzecznie kierowcy czy mimo wszystko mogę jechać skoro wszystko się zgadza, a mam dopasowane kolejne polaczenie. Chamsko powiedział, że nie że to jak samolot i trzasnął drzwami. Gonić takich chamow !!! Nie polecam
    WadyChamstwo i buta kierowców. Brak
    Możliwości przejazdu mimo wolnych miejsc.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.79, ilość opinii: 4788
Flixbus
Ocena: 2.18, ilość opinii: 2923
Sindbad
Ocena: 2.34, ilość opinii: 791
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 690
Szwagropol
Ocena: 2.01, ilość opinii: 325
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.91, ilość opinii: 275
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4314
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4220
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3789
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3469
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3190
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2831