Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 949 opinii

2.27 / 5

  • Poziom cen
    2.59
  • Oferta
    2.43
  • Jakość obsługi
    1.93
  • Wygoda
    2.23

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2020-07-12 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Sytuacja z końca września 2019 roku na trasie Berlin-Warszawa. Awaryjny postój busa gdzieś za Poznaniem, miał trwać 30 min. Bus odjeżdża wcześniej, więc wraz z przyjaciółką musimy wracać na własną rękę stopem. Co więcej, w busie zostaje nasz bagaż. Po wypełnieniu formularzu o zgubionym bagażu przez 3 tygodnie cisza. A potem informacja że niestety bagaż nie został jeszcze znaleziony. Udajemy się więc do punktu na Młocinach, żeby sie dowiedzieć co i jak. W szczególności że po tym jak ogarnęłyśmy się że nasz bus odjechał, zadzwonilismy do nich i bagaż miał zostać zabezpieczony. Na młocinach do biura rzeczy znalezionych wpuszcza nas praconik punktu, znajdujemy tam jedna z toreb, po drugiej i dwoch kurtkach ani sladu. Jednak w owej trobie znajdujemy formularz ktory wypelnia kierowca po znalezieniu zostawionych rzeczy. Na kartce jak byk ‚dwie torby i dwie kurtki’. Po kilku jeszcze wizytach w punkcie i przepychankach mejlowych proponuja nam rekompensate w wysokosci 650 zł (zaczynali od 400 zł, kiedy wartosć zgubionych (a raczej skradzionych) rzeczy przekraczala 2000 zł). Sprawa ciągnęła sie kilka miesięcy już, więc postanowiłyśmy przystać na te śmieszne pieniądze. Mejla z danymi do przelewu wysłałyśmy 19.06. Do dziś (12.07) nie ma żadnego śladu pieniędzy ani też żadnej informacji od Flixbusa. Korzystałyśmy z porady prawników, i jeśli nie podali terminu wysłania środków na konto, przelew powinien być natychmiastowo wykonany.
    Zaletybrak
  • ~Łodzianin / 2020-07-10 11:22
    Ocena: 2.50 / 5
    Dzisiejszy kurs Łódź-Gdańsk.W Toruniu ktoś wyciągając swój bagaż wystawił bagaż mojej Żony.W Gdańsku okazuje się że Małżonka zostaje z niczym. Z relacji świadka wynika że typ który wystawił nie włożył go do schowka śpiworem.Nikt się nie przejął,Kierowca chyba ślepy nie zareagował.Obdzwonilem wszystko co możliwe nawet taksówkarza na tym przystanku Toruń Miasto,i nic torby nie ma.Dno totalne.Nie polecam,nie życzę Niku takiej sytuacji z wyjątkiem tego typa który wyciągnął cudzy bagaż i nie włożył jej spowrotem.Pamietaj człowieku karmd wraca.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zainteresowania z obsługi.
  • ~Travel girl / 2020-07-05 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Bilet zakupiony przez aplikację, oplacony-przyszło potwierdzenie na maila. Stawiam się na miejscu odjazdu i po zeskanowaniu kodu kierowca mowi że NIE MA MNIE NA LIŚCIE PASAŻERÓW!!!! Jedno wielkie złodziejstwo! Anulowałam rezerwację, zwrotu kasy oczywiście nie dostałam tylko jakiś voucher na kolejne przejazdy ... Żenada
    Zaletybrak
    WadyArogancja kierowcy; brak przejazdy mimo posiadanego ważnego biletu,
  • ~Sabina / 2020-07-04 10:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam jadę właśnie z Warszawy do radomia mam ciężka walizkę a bagaż trzeba podnieść a wysokość pasa jestem kobieta nie mam siły dźwigać tyle kilogramów wiec poprosiłam kierowcę o pomoc została mi ta pomoc odmówiona kierowca powiedział „ nie jestem od tego “ patrząc na mnie jak na wariatkę jak bym zapytałam o jeść niewiadomo jaka pomoc żałosne żadnej kultury i szacunku do drugiego człowieka NIE POLECAM
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak udzielenia pomocy
  • ~Alek / 2020-07-04 07:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem bilet z rezerwacją miejsc na trasie Amsterdam-Przemysl wyjazd 03.07.2020 miałem zarezerwowane miejsce w 3cim zedzie 3C na górnym pokładzie, przyjechał autokar jednoppkladowy
    a kierowca ogłosił że zwiazku z tym rezerwacją miejsc nie obowiązuje i każdy siada gdzie chce a jak komuś się niepodobna to może opuścić autokar, więc zmuszony zostslem zajac inne miejsce, na pytanie o chaslo WiFi odpowiedź kierowcy że nowy autokar prosto z salonu i internet jeszcze zainstalowany autokar nie wyglądał na nowy.Zaluje że nie zapalcilem za przejazd creditcard to bym pieniądze za bilet z cashback odzyskał A tak to muszę się męczyć
    ZaletyNie potrafię sobie przypomnieć
  • ~Krzysztof / 2020-07-02 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma jaką można sobie wyobrazić. Oszuści moderują wpisy na FB, nie odbierają telefonów, odwoła
    li przejazd bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Banda oszustów
    Zaletynie ma
    Wadycała ta firma to porażka
  • ~Bazyliszek / 2020-06-30 07:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma masowo anuluje przejazdy informując o tym bardzo krótko przed terminem. Nie można się wiarygodnie dopytać, czy kurs się odbędzie, na FB zapewniają , że tak - w praktyce nie.
    WadyNie poważne traktowanie klienta
  • ~Ka111 / 2020-06-25 21:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Jechalem z krakowa do Katowic lina 1373 o 12:20 Kupiłem bilet z rezerwacją miejsca z przodu A po wejściu do autokaru idę do przodu A moim oczom ukazuje się zapasowane siedzenia pasami bezpieczeństwa. Pytam kierowcy,a on no rezerwacją jest z przodu odwołana,a ja kupiłem miejsce z przodu i zapłaciłem za to 7 zł. No dramat
    ZaletyŻadne specjalnie
    WadyZłodziejstwo
  • ~Patryk / 2020-06-20 08:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Autokar ma chyba ze sto lat
    Niema toalety, kontaktu, jest strasznie nie wygodny.
    Zamówiłem miejsce siedzące okazało się ze nie mogę siedzieć na tym miejscu !!! Tragednia nigdy więcej !!flixbus wielkie dnooooo!
    ZaletyŻadne
    WadyNie zliczę
  • ~And26 / 2020-06-16 19:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Zwróciłem bilety do zakopanego, za 6 dni Do daty odjazdu, koszt 2 osoby 90 zł, Zwróciło mi 38 ZŁ Z 90!!!! 52 złoty komisji ???! To za co ?! Tyle lat korzystałem z tego przewoźnika, teraz WIĘCEJ NIGDY!!! Nie polecam KATEGORYCZNIE!!!
    ZaletyKiedyś były
    WadySporo!
  • ~Weronika / 2020-06-16 03:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupilam 3 bilety nad morze dla siebie I znajomych. Kilka dni przed wyjazdem kurs odwolany!!! Zaproponowano voucher albo no we bilety. Problem polegal na tym, ze 1 bilet na inny kurs, a 2 na przesiadke z 3-godzinna przerwa! Jesli kupilam 3 bilety na jeden rachunek to chyba normalne, ze chcemy jechac razem?! Koniec koncow jedno z nas pojechalo oddzielnie, Bo po co nam voucher skoro musielibysmy kupic inne bilety? Domek byl juz zarezerwowany. Malo tego powrotny kurs na bilecie godzina 19 z wladyslawowa. Autobus sie spoznia, zadzwonismy na infolinie okazalo sie, ze 'pomylili' godziny. ZENADA. NIGDY WIECEJ


    Edit: okazalo sie, ze kolejny autobus jest odwolany
  • ~Żenada / 2020-06-15 11:33
    Ocena: 1.25 / 5
    wczoraj wracałam z gdańska do warszawy. Od czego by tu zacząć. Kupiłam przejazd z siecią Wifi niestety kierowcy sami sobie ustalili, że tą sieć wyłączają. Fajno fajno. co następne? Ah no przecież, księżna która pomyliła busa i przysneła, wsiadła do naszego i musieliśmy nadrabiać 30 km aby ją odstawić na właściwy przystanek. Sory ale to jej wina! Oczywiście toaleta nie działa bo przecież koronawirus ale klima w busie i czlowiek na człowieku nawet obcy to juz jest ok! Na trasie gdansk warszawa który miał trwać 4h 50 min a trwał 7h50 min. Wiadomo długi weekend raczej to oczywiste, że powrót może trwać dłużej ale raczej każda logicznie myśląca osoba uwzględni to w opisywaniu oferty na stronie internetowej. Tylko jeden postój na toaletę i to nie każdy się załapał bo była taka kolejka.
    powiem tyle żenada, pierwszy mój przejazd z flixbusem i na pewno ostatni. Nie polecam!
    Zalety-kontakt pod siedzeniem
    Wady-długość przejazdu
    -brak toalety
    -kierowca sam wyłacza wifi
    -jeden przystanek na toalete na 7h50min jazdy brawo!
  • ~AD / 2020-06-15 10:12
    Ocena: 3.25 / 5
    Moja trasa Toruń-Gdańsk, relacja Zakopane-Sopot. Opóźnienie 45min. Ubikacja nieczynna z powodu epidemii (współczuję osobą jadącym aż z Zakopanego). Około 30min przed dotarciem do celu wyłączona klimatyzacja (autokar pełen), gorąco,na zewnątrz + 25. Dopiero po stanowczej interwencji podróżnych włączona ponownie.
    Zaletybezpośrednia transport
    Wadyczęste opóźnienia, brak czynnego WC, oszczędzanie na klimatyzacji przy pełnym pokładzie
  • ~Stefcinak / 2020-06-14 15:31
    Ocena: 2.25 / 5
    Jadę właśnie z Warszawy do Poznania. Na ubikacji kartka że nieczynne A inforacja w internecie jest inna. I co?Kłamię i sprzedaje. Krucha! !
    WadyBrak poszanowania klientów
  • ~C0rsair / 2020-06-14 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    W tej firmie nie istnieje coś takiego jak rezerwacja miejsc, jest wieczna walka o siedzenia, kierowcy chamscy, autobusy badziewne a ceny wygórowane
  • ~Buga / 2020-06-13 22:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Chore ceny, brak mozliwosci odwolania jazdy i zwrotu pieniedzy,nie mozna sprawdzic trasy przejazdu, slabe polaczenia miedzy najwiekszymi miastami polski,jazda do warszawy z gdanska trwa 6 godzin a kierowca zatrzymal sie raz aby moc skorzystac z toalety bo akurat jemu sie zachcialo, w nastepnym busie miedzy warszawa a krakowem 4 godziny jazdy i zero postoju choc toalety sa nieczynne.
    ZaletyNie ma
    WadyBrak postojow, brak toalet, wysokie ceny, beznadziejna obsluga klienta, slabe wifi,
  • ~Joanna / 2020-06-13 13:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Jechałam dziś Flixbusem i wszystko było idealnie tak jak zawsze. Autobus z Warszawy do Wrocławia wyruszył punktualnie, w autobusie było chłodno. Nie odczułam uciążliwości upału. Toalety zamknięte, ale były aż dwa postoje podczas czterogodzinnej jazdy. Dojechaliśmy o planowanej godzinie. Kierowca był bardzo sympatyczny.
  • ~Angela / 2020-06-09 21:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam połączeń Flixbus.
    Oferują za niewykorzystane bilety vouchery, których nie można wykorzystać- ŻENADA!!!

    Ponadto obsługa klienta na MESSENGER poniżej krytyki.
    Pani Ola najpierw oferuje swoją pomoc, a za chwilę okazuje się, że nic nie może pomóc....PARANOJA!!!!
    Oprócz tego zwraca się do klienta po imieniu, więc dodatkowo ZERO KULTURY.
    Obsługa żadna i oferta nie pod klienta.

    ODRADZAM I NIE POLECAM!!!!
    ZaletyJak na razie żadne
    WadyNa szkodę klienta.
  • ~Nigdy więcej / 2020-06-05 14:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Chamski kierowca, bus który mial jechac do Paryża nie mial nawet gniazdka, toaleta nieczynna.
    WadyObsluga
    Profesjonalizm
    Wyposażenie
  • ~darewk / 2020-06-01 10:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja zostałem oszukany dwa razy w ten sposób że kupiłem dwa bilety po 100zł na Kwiecień na bezpośredni kurs łódz-berlin,po czym system zmienił na połączenie wrocław-berlin ,aż w końcu anulował połączenie całkowicie i otrzymałem tylko vouchery na 36zł zamiast 200zł. Brak odpowiedzi na maile,telefonu nikt nie odbiera.Jestem w plecy na 164zł i już się pogodziłem że nie otrzymam kasy. Pseudo Firma widmo bo nawet nie amotorska,w opiniach google ma najgorsze noty.Odradzam każdemu.Polskibus to była pierwsza liga a to nawet trampkarze nie są.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1345
Flixbus
Ocena: 2.27, ilość opinii: 949
NeoBus
Ocena: 2.69, ilość opinii: 400
Szwagropol
Ocena: 2.03, ilość opinii: 154
PKS Polonus
Ocena: 2.06, ilość opinii: 142
Voyager Transport
Ocena: 2.18, ilość opinii: 134
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2501
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2213
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2075
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1866
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1040
Play
Ocena: 1.49, ilość opinii: 839