Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 562 opinii

2.22 / 5

  • Poziom cen
    2.54
  • Oferta
    2.37
  • Jakość obsługi
    1.89
  • Wygoda
    2.17

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Grzesiek / 2019-07-23 05:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Żal żenada wstyd zawsze jeździłem z Gdańska do Torunia pociągami dałem się namówić na PKS połączenie firma flixbus podchodzę do autobusu pierwszy zgrzyt nie przyjmują gotówki dobra Człowiek na dworcu chciał pomoc zapłaci karta oddam gotówkę kolejny zgrzyt odmowa kłócę się z kierowcą kolejny pasażer wychodzi pyta czy mam gotówkę mówię tak On zapłaci kasę ma na koncie kolejny zgrzyt nie działa efekt? Zamiast być w Toruniu przed 8 będę o 9.51 śmiech na sali a reklamację? Nie ma na stronie odpowiedniego formularza jawna kpina
    ZaletyBrak
    WadyBrak możliwości płatności gotówką, nie działające terminale w pojazdach
  • ~Ilona / 2019-07-22 22:33
    Ocena: 2.50 / 5
    Na dworcu we Wrocławiu autokar był nieoznaczony logo firmy i na skutek braku miejsca na peronie, z którego miał odjeżdzać, znajdował się na innym peronie. Nie wiedząc, że zatrzymał się na innym stanowisku czekałam na wskazanym przez tablice informacyjne, myśląc ze się spóźnia. Pojazd jednak odjechał, bez informacji o zmianie stanowiska. Po złożeniu reklamacji otrzymałam odpowiedz, że w systemie mają, że odjechał z odpowiedniego stanowiska i że był oznaczony( był to biały autokar bez żadnych widocznych oznaczeń). Osoba podpisująca się pod odpowiedzią na moją reklamację to Juraj z FlixBusa, więc nawet nie podpisuje się konkretna osoba, tylko Bóg raczy wiedzieć kto. Generalnie, w d...e mają klienta, liczy się tylko zainkasowana kasa. Odpowiedz na reklamację bez żadnej analizy, sztampowa, dla każdego pewnie jednakowa wysyłana przez system. Nie odnoszą się do sytuacji klienta tylko do tego co im system mówi. Zenada, nie polecam
    Zaletybrak
    Wadyjeżeli nic się nie dzieje, nie ma korków i innych zdarzeń losowych, system im działa, jak są przeszkody Pan System przestaje działać i nie ma informacji o zmianach, brak empatii w stosunku do klienta, kasa zainkasowana, to rób co chcesz
  • ~Jerzy / 2019-07-22 16:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Dzisiaj miałem okazję pierwszy raz skorzystać z usługi firmy Flixbus i jestem niemile zaskoczony tym co mnie spotkało. Firma, która w swoich anonsach pisze o bezpieczeństwie pasażerów, przez swoje niedociągnięcia może pośrednio doprowadzić do śmierci niedoszłych pasażerów. Wykupiłem bilet z Sosnowca do Krakowa, kurs o godzinie 9:40. Przystanek Sosnowiec dworzec PKP. Są dwa przystanki o takiej samej nazwie, które rozdziela bardzo ruchliwa czterpasmowa droga wraz z torowiskiem. Teraz pytanie po której stronie drogi stanąć? Od strony dworca Sosnowiec Gł, znalazłem kartkę z rozkładem jazdy powyższej firmy, lecz mojego autobusu tam nie było. Przeszedłem więc wraz z bagażem przejściem podziemnym na drugą stronę ulicy, co zajęło mi dobrych kilka minut czasu. Tam znalazłem kolejną kartkę z rozkładem jazdy i tam już mój autobus był ujęty. Piętnaście minut po czasie odjazdu, autobus przejechał obok przystanku z rozkładem jazdy nie zatrzymując się, następnie przejechał kilkaset metrów dalej, na rondzie zawrócił i podjechał na przystanek po drugiej stronie ulicy. Dalsza część to już horror, pisk opon samochodów, przekleństwa kierowców i około 10 osobowa grupa pasażerów, która na przełaj przez bardzo ruchliwą drogę czteropasmową, pokonując barierki usiłowała się dostać do upragnionego autobusu. Dobrze. że nikt nie został potrącony przez przejeżdżające samochody, czy tramwaj. Czy naprawdę tej firmie tak trudno zmienić rozkład, do tego gdzie zatrzymują się autobusy (zaledwie prawidłowa rozpiska i wymiana dwóch kartek z rozkładem jazdy), lub zobowiązać kierowców, aby zatrzymywali się tam gdzie są rozkłady jazdy tych autobusów. Czy musi dojść do jakiegoś nieszczęścia, żeby to zmienić. Jeszcze jedna uwaga. Firma się anonsuje, że grzeczni uczynni kierowcy. Na moje pytanie do kierowcy, czemu się nie zatrzymał tam gdzie jest rozkład jazdy, usłyszałem, żebym na niego nie krzyczał, jak odpowiedziałem, że nie krzyczę tylko zadałem pytanie, usłyszałem straszenie że może mnie nie zabrać, że mogę jechać, albo nie (mimo, że miałem wykupiony drogą elektroniczną bilet) i wreszcie niesatysfakcjonująca mnie odpowiedź, ze tak jeżdżą już od dwóch lat (złapałem się za głowę, że to już tak długo trwa), na koniec jeszcze usłyszałem, że znowu problem z Tym Sosnowcem. Jestem rodowitym sosnowiczaninem i uwłaszcza mi takie stwierdzenie z Tym Sosnowcem. To jest raczej problem z nieprawidłowościami w firmie Flixbus, którą Pan kierowca reprezentuje. Raczej z usług tej firmy więcej nie skorzystam. Z wyrazami wątpliwego szacunku Jerzy Jaworski.
  • ~Maggie / 2019-07-22 14:13
    Ocena: 4.75 / 5
    Podróżowałam Flixbusem kilka razy zarówno po Polsce, jak i za granicę (Niemcy, Czechy). Za każdym razem dojechałam na miejsce bez większych problemów.

    Czytając na początku recenzje miałam wątpliwości, czy to dobry pomysł. Po kilku przejazdach podzielę się swoimi spostrzeżeniami.

    Jeśli chodzi o opóźnienia, to nie wynikały one nigdy z winy kierowcy. Na trasach międzynarodowych trzeba po prostu brać pod uwagę, że trafiają się remonty czy budowy dróg i objazdy wydłużają podróż. Tak wygląda teraz sytuacja np. na trasie Poznań-Wrocław i korki na trasach objazdowych są czymś, czemu nikt nie zapobiegnie. Najlepiej chyba wcześniej sprawdzić samemu, co się dzieje na drogach i przewidzieć 1-1,5h czasu przerwy między przesiadkami. Inną kwestią są pasażerowie, którzy nie czytają smsów z powiadomieniami, przez których też mieliśmy raz mały poślizg.

    Co do komfortu w autobusach - zawsze było czysto, z klimatyzacją, nowe autobusy mają często siedzenia, do których się nie przykleimy, ale są i te, które pamiętamy jeszcze z Polskiego Busa. W tej cenie też nie możemy wymagać nie wiadomo czego.

    Podsumowując, może miałam szczęście, ale każdy planowany wyjazd dochodził do skutku i trafiałam do celu z max. 1h opóźnienia. Kierowcy zwykle byli uprzejmi, nie spotkałam się z dziwnymi zachowaniami. Także jeśli nie wymagacie zbyt wiele, chcecie dojechać w miarę komfortowo i za niewygórowaną cenę, to można polecić.
  • ~Piotr / 2019-07-21 19:01
    Ocena: 5.00 / 5
    wszystko na + a jechałem już 10+ razy
    autobus zawsze na czas
    wygodne miejsca i sporo miejsca na nogi w każdym autokarze
    mili kierowcy
    jedynie współpasażerowie nie potrafili się zachować ale za każdym razem po krótkiej kłótni zmieniali swoje maniery
    Zaletywszystko
    Wadybrak
  • ~Lena / 2019-07-21 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Trasa Krynica Zdrój - Kołobrzeg, tam i z powrotem

    Do Kołobrzegu autobus piętrowy, niewygodne siedzenia, mało miejsca na nogi (mam tylko 165 cm wzrostu), SMRÓD JAK W SZAMBIE, pasażerowie na piętrze całą drogę pili piwsko i latali sikać, kolejki do toalety były nawet na postojach. Dlaczego kierowcy na to pozwalali? Pijanym pasażerom szkoda 2,50 na wc na dworcu?? Jak można pozwalać na spożywanie alkoholu?

    Powrót do Krynicy- też piętrowy, spóźniony godzinę. Kierowcy próbowali to nadrobić BRAKIEM POSTOJÓW. Tylko dwa razy pozwololi na 10 minutowy postój (jeszcze zapowiedzieli, że jak ktoś się spóźni to odjadą bez niego, żenada). Z toaletą podobnie, pozwalali korzystać, tym razem na szczęście nie śmierdziało tak strasznie ale i tak uważam, że toaleta w autobusie powinna być tylko w awaryjnych sytuacjach używana. To nie samolot i od tego są postoje. Nikt nie chce jechać tyle godzin w smrodzie.

    Nie polecam i nigdy więcej nie zamierzam się męczyć tyle godzin w takich warunkach.
    Zaletybrak
    Wadysmród z toalety na cały autobus (przez całą drogę)
    niewygodne siedzenia, mało miejsca na nogi
    godzinne opóźnienie nadrabiane brakiem postojów
    nieostrożne pakowanie bagaży
  • ~Mk / 2019-07-21 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziecko 16 lat, wyjazd z Wiednia do Łodzi z przesiadką w Częstochowie, autobus opóźniony 40 min. Taka informacja dotarła sms-em.
    Jednak autobus nie przyjechał w ogóle na miejsce gdzie dziecko czekało, samo w obcym kraju. Oczywiście zero kontaktu z firmą.
    Tragedia!!!!!
    ZaletyBrak
  • ~Ola / 2019-07-21 14:16
    Ocena: 3.75 / 5
    Podrozujac z Berlina do Torunia bylo dwoch kierowcow. Jeden Pan bardzo sympatyczny i mily. A drugi - Pan Darek- to tragedia. Pan przeklinal, wyprzedal na ppdwojnej ciaglej. Na prosbe o zmniejszenie klimatyzacji odpowiedzial ze "jak sie nie podoba to mozna wysiasc". Na jednej ze stacji (Inowroclaw) stwierdzil ze nie bedzie za nikim czekal (chociaz to nie byl jeszcze czas do odjazdu) i odjechal.
  • ~Bla bla / 2019-07-20 17:31
    Ocena: 4.25 / 5
    :wszystko by bylo dobrze jest wygoda podrozojac z dziecmi toaleta jest nie zbedne .Co do czystosci w toalecie to jakas Masakra smierdzace I brudne .
    ZaletySzybki zakup biletow i dobrze rozwinieta siec polaczen
    WadyBrudne , smierdzace toaletta . Nawet na poczatkujacym przystanku .:(
  • ~Dorota / 2019-07-20 15:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Zarezerwowałem i zapłaciłem za przejazd 02 lipca. W dniu 17 lipca przejazd został odwołany. Mam 2 dni robocze by znaleźć inny przejazd. To niepoważne i nieprofesjonalne. Nigdy więcej nie skorzystam z tego przewoźnika.
  • ~Joanna / 2019-07-19 21:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Podróż z Warszawy do Olsztyna. Bardzo miły i grzeczny kierowca. Wygodny autokar, byliśmy zgodnie z podanym czasem w Olsztynie.
    ZaletyWygodny autokar
    Wadybrak
  • ~Mervilleux / 2019-07-19 19:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Miałem bilet bez kodu. Kierowca - najmadrzejszy na świecie - uczy mnie o postępie. Jako ostatnich wpóscił do autobusu, gdzie już ją i partnerka nie znaleźliśmy miejsc obok siebie. Zwróciłem się z tym do kierowcy, ale jego sprawa nie o chodziła. Dodatkowo straszył nas ze brak kodu na bilecie spowoduje mandat w wysokości 2000zl. Po pierwsze imieniny bilet w Polsce jest akceptowany i PAN kierowca nie może robić łaski jeżeli musi ręcznie w telefonie mnie dodać. Nie może z tego powodu odsyłać na koniec kolejki.
    Choć o telefonach mogę nauczać - z telefonem ślubu nie wziąłem i żaden kierowca debil nie będzie mnie uczył. Sam kiedyś byłem kierowca.
    Żyjemy w Polsce, gdzie byle debil, inteligentnym chce prawo narzucać.
    ZaletyBrak.
    WadyBezczelny kierowca. Kiedy popsuje humor, że krew się gotuje, nie można dostrzec zalet.
  • ~Majka / 2019-07-18 10:35
    Ocena: 2.25 / 5
    Jechałam autobusem na trasie Gdynia-Praga. Przejazd był przyzwoity, minusem był brak dłuższego postoju np. Na stacji benzynowej gdzie można by było zakupić coś do jedzenia czy picia czy chociażby rozprostować nogi. Stan autobusu był w porządku poza faktem iż był niedziałający zamek toalety :) Delikatne opóźnienie ale ogólnie było w porządku. Natomiast droga powrotna (Praga-Gdynia) spodobała mi się mniej. Wraz z chłopakiem zakupiliśmy miejsca z przodu autobusu które są droższe. Trafiło nam się siedzenie z niedziałający pasem który był na stałe wciśnięty z zamek. Poszliśmy do kierowcy on po patrzył, stuknął puknął stwierdził, ze zgłosi to a mój chłopak może się przesiąść :) Jak rozumiem miał się przesiadać za każdym razem jak pojawi się pasażer z zajętego miejsca? Mam również nadzieje ze zdawał sobie sprawę z tego, iż siedzieliśmy z samego przodu autobusu, naprzeciw wielkiej szyby bez zapiętych pasów. Stan samego autobusu znacznie gorszy, rozlatujący się. Na przedniej szybie znajdowała się wisząca wycieraczka, jestem ciekawa czy działająca.
  • ~Anika / 2019-07-17 18:18
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z podróży Flixbusem. Jechałam 16 lipca na trasie Kraków - Rzeszów o godz. 20.30 z Krakowa. Autobus przyjechał na dworzec punktualnie. Kierowca, który odznaczał się wysokim poziomem kultury osobistej wyszedł z autobusu, grzecznie poinformował, że wsiadanie odbędzie się środkowymi drzwiami i że należy poczekać aż pasażerowie wysiądą i zabiorą swoje bagaże. Pan, który "sprawdzał" bilety osób wsiadających do autobusu robił to bardzo sprawnie, był miły. Przed odjazdem do kierowcy podeszła jedna osoba z pytaniami o podróż, ponieważ siedziałam z przodu słyszałam tę rozmowę. Kierowca odznaczył się pełnym profesjonalizmem, był bardzo pomocny i uprzejmy. Cała podróż przebiegła bardzo dobrze. Autokar był czysty, do Rzeszowa przyjechał punktualnie. Kierowca podziękował pasażerom za podróż i życzył dobrej nocy. Każdemu przy wysiadaniu odpowiadał "dobranoc" co świadczyło o tym, że nie lekceważy pasażerów. Serdecznie polecam.
  • ~Karolina / 2019-07-17 18:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Odradzam tego przewoźnika , czekalam z rodzina na przystanku Flixbus jednak autobus zatrzymał sie gdzie indziej i niestety nas nie zabrał , odjechał 5 min wczesnej , dzwoniłam na infolinie oczywiście bez powodzenia , jak juz sie dodzwoniłam usłyszałam informacje ze moge napisać reklamacje , skandal , z małymi dziećmi czekałam następne dwie godziny na następny autobus z nadzieja ze bedą miejsca ponieważ nie można było zarezerwować . Możecie sobie państwo wyobrazić jak sie czuliśmy , złość , wściekłość i płacz dzieci
    ZaletyŻadne
    WadyBrak rzetelności , lekceważenie klienta
  • ~Megg / 2019-07-16 22:40
    Ocena: 3.75 / 5
    Nie wiem skąd tyle negatywnych recenzji.
    Jechałam tydzień temu z Flixbusem pierwszy raz na trasie Katowice-Gdynia i spowrotem i nie mam jakiś wielkich zastrzeżeń.
    Kierowcy ok, czasowo tez do zaakceptowania, jedynie co mogliby częściej sprzątać w toaletach, tyle. Przejazd jak przejazd, siedzenia wygodne, ok. Nie mogłam jedynie zlokalizować gniazdek, widzi dla mnie bez znaczenia . Byle dojechać bezpiecznie z puntu a do b. Ja polecam
  • ~Niezadowolony / 2019-07-16 17:31
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam tej firmy. Jest wyjątkowo nie rzetelna. Nie zwracają pieniędzy za niewykorzystany bilet. Żerują na klientach. Jechałem na tarasie Kraków Rzeszów o opóźnieniu autobusu zostałem poinformowany zbyt późno aby anulować bilet przez system. Na ich stronie nie można znaleźć absolutnie żadnego numeru telefonu do bezpośredniego kontaktu. Jakikolwiek kontakt jest możliwy tylko przez maile.
  • ~Marcin / 2019-07-16 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem dwa bilety z be do pl z winy flixbusa nie pojechałem, ponieważ po dwóch godzinach na infolinii nie było kontaktu teraz nie chcą zwrócić pieniędzy zadają stosu do dokumentów by przesłać do Berlina ale przy kupnie jakoś niczego nie żądano,kieruje sprawę właśnie na drogę sądową, złodzieje ,oszuści,skandal,NIE POLECAM,JUZ NIGDY FLIXBUS!!!
    ZaletyBrak
    WadyKilka godzin na infolinii bez rezultatu
  • ~Katarzyna / 2019-07-16 11:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Ostatnio miałam okazję jechać Flixem na trasie Poznań - Wałcz pierwszy raz. Po przeczytaniu w internecie wielu negatywnych komentarzy trochę obawiałam się skorzystać z tego przewoźnika. No ale jak sama się nie przekonam to nie będę wiedzieć na 100%. Byłam bardzo zadowolona mimo dojechania na miejsce 340min później przez korki w 1 miejscowości. Polecam i na pewno jeszcze skorzystam
    Zaletyczysto, toaleta, mili i pomocni kierowcy, wi-fi, pasy bezpieczeństwa, klimatyzacja, niska cena, rezerwacja miejsca za 2zł, kontakt przy siedzeniu, bardzo dużo miejsca na nogi
  • ~kaarin / 2019-07-16 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodaje swoja opinie o Fixbusie.
    Kiedy był Polski bus jeździłam
    duzo więcej. Prawie 2-3 razy
    w miesiącu.
    Teraz kiedy jest Fixbus jeżdżę rzadko,
    bo nie ma takiego komfortu. jaki był
    w Polskim busie.Mam wrażenie ze
    kupno biletu było bardziej prostsze niż
    teraz..Kupowalam bilet przez internet dawniej
    i płaciłam polska karta polskimi zlotowkami
    Bylo wszystko ok. Teraz kopiłam bilet przez internet z Wiednia do Warszawy i kupujac myslalam ze
    zaplace tez polskim zl. Dopiero po potraceniu z mojego konta bylo widoczne ile musiala zaplacic Euro za bilet. Jest firma po prostu nie do zaakceptowania przez normalnego PolaKA:tO FIRMA nIEMIECKA ;ktora zada zaplaty w Euro.. Raz dalam sie nabrac, ale drugi raz juz nie .Lepiej za ta sume kupic bilet w kasie na pociag i dojechac do celu. Nie tłuc się autobusem. Nie polecam nikomu tego Fixbusa. :
    ZaletyNie widze zalet, nie ma postoju na zjedzenie czegos cieplego.
    WadyWad jest bardzo duzo., dodatkowe przystanki jedzie sie dlugo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1089
Flixbus
Ocena: 2.22, ilość opinii: 562
PolskiBus
Ocena: 2.24, ilość opinii: 304
NeoBus
Ocena: 2.56, ilość opinii: 274
PKS Polonus
Ocena: 1.93, ilość opinii: 113
Szwagropol
Ocena: 1.93, ilość opinii: 104
mBank
Ocena: 2.05, ilość opinii: 512
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 294
ITAKA
Ocena: 2.78, ilość opinii: 246
Netflix
Ocena: 2.86, ilość opinii: 134
nju mobile
Ocena: 3.15, ilość opinii: 124
Virgin Mobile
Ocena: 2.57, ilość opinii: 86