Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 849 opinii

2.30 / 5

  • Poziom cen
    2.62
  • Oferta
    2.46
  • Jakość obsługi
    1.97
  • Wygoda
    2.25

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nie zadowolony klient / 2020-01-08 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda oszustów i naciagaczy. Z godziny na godzinę zmieniają rozkład jazdy. Możliwości na odzyskanie pieniędzy za bilety graniczy z cudem. Dodatkowo Pani z infolinii bardzo nie zorientowana w swojej pracy i w odpowiedziach na pytanie dlaczego godziny przejazdu zostały zmienione pogrąża swoją osobę jak i całą tą zasyfiałą firmę. Serdecznie nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo
  • ~Mariola / 2020-01-08 07:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Flixbus zwariował z cenami, oszaleli, prawie 40 zł za kurs Opole-Zabrze. Jako student nie stać mnie na takie ceny. W reklamach piękne ceny, z tym, że nie wiem dla kogo?, bo godziny zupełnie niedostosowane dla pracujących i studiujących. Ekonomika zmusiła mnie zmienić dojazdy na PKP za 11zł w jedną stronę.
    ZaletyWygoda w autobusach
    WadyCeny, kultura kierowców
  • ~Marek / 2020-01-07 08:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurs 2019/10/12 godz 11:25 z lotniska Kraków Balice do Bielska Białej .
    Kierowca wulgarny, obskurny , niegrzeczny dla pasażerów i nie bezpieczny na drodze!
    Na moją prośbę by zmniejszył temperaturę obscesowo burknął, że jest chory i tego nie zrobi?! Zero kultury w rozmowach z pasażerami i dodatkowo całą drogę rozmawiał głośno z kimś przez telefon przeklinając i wyśmiewając innych kierowców na drodze. Notoryczne przekraczanie prędkości i wyprzedzanie pod górę na wąskiej drodze! Polecam właścicielom FlixBus wysłanie kierowców na kurs do Szwecji , czy innego kraju skandynawskiego by zobaczyli jak powinien zachowywać się kierowca autokaru na drodze i wobec pasażerów .
    ZaletyCena
    WadyKierowca
  • ~mm / 2020-01-06 23:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Miałem okazje podrozowac kursem z Warszawy do Berlina w dniu 30 grudnia o godz 21:40.
    Bylem swiadkiem chamskiego zachowania kierowcy wobec podrozujacej Japonki/koreanki. Typ nie potrafil wykrztusic slowa po angielsku wiec chcac jej zakomunikowac koniecznosc zmiany miejsca zaczal gwizdac i machac reka.
    Przestraszona podrozna spojrzala na mnie proszac wzrokiem o pomoc.
    Wyjasnilem jej ze najprawdopodobniej powinna zajac miejsce w zielonej strefie.
    Wstyd . Przydaloby sie kilka lekcji angielskiego dla tego typa. Nie wspomne jak sie wczesniej odnosil do pasazerow z bliskiego wschodu... brak slow..
    jesli ktos z flixbusa jest zainteresowany szczegolami to redakacja portalu ma moj email.
  • ~Paula / 2020-01-06 19:06
    Ocena: 4.75 / 5
    Przemili kierowcy. Podróźowałam dziś z Brna do Warszawy. Jedna z najfajniejszych podróży od dłuższego czasu. Częste 5cio minutowe postoje, czysta łazienka, w dodatku do celu dojechalißmy chwilé wcześniej.
  • ~Diego / 2020-01-05 09:13
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam,kierowcy gburowaci wrecz chamscy,brak Wifi,brak postojow pomimo ze w oczekiwaniu na zmiennika kierowcy czekalismy okolo 30minut nie mozna bylo opuscic autokaru,calkowity brak zaineresowania kierowcow pasazerem.Kiedy po wejsciu na poklad okazalo sie ze moje miejsca za ktore zaplacilam rezerwacje sa zajete a siedzacy tam pasazerowie nie zamierzaja opuscic miejsc pan kierowca powiedzial i co pani poradze.2h opoznienie na trasie Bremen-Katowice.Jazda w nocy z wlaczonym swiatlem ,po mojej prosbie o wylaczenie swiatla pan kierowca z chamskim komentarzem zgasil swiatla na pokladzie dla paserow na doslownie 1h .Katastrofa,Nie polecam!!!!
    ZaletyZadnych.
    WadyBrak postojow,chamstwo kierowcow,brak Wifi
  • ~M / 2020-01-03 22:03
    Ocena: 1.25 / 5
    Agresywni kierowcy be znajomosci trasy!!!! Przejazd 8h zamiast 2h bo sie debile zgubili!!
    WadyBezczelni kierowcy
  • ~martynaa / 2020-01-02 16:05
    Ocena: 2.75 / 5
    Bardzo odradzam. przejazd na trasie budapeszt poznan - kierowca agresywny, rzucajacy obelgami po polsku do obcokrajowca, trzaskajacy drzwiami.
  • ~jasmin / 2020-01-02 11:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Zakupiłam bilet z mojego miejsca zamieszkania do W - wy na dzień 26.12. Mając bilet w kieszeni zaplanowałam dalszą podróż, bo W-wa była dla mnie tylko przystankiem. Kupiłam bilet do Berlina na godzinę, która korespondowała z godziną Flixbusa. Czekałam na pustym dworcu na peryferiach miast od 1.30 w nocy / autobus miał planowy odjazd o 2.00 / do 3.30. Niestety autobus nie przyjechał. Przezyłam horror, zwłaszcza, że liczyły się godziny, abym zdążyła do pracy. Po fakcie dowiedziałam się, że firma po prostu zmieniła kurs na 27.12. To jest szacunek do klienta. Będę dochodziła swoich praw.
    Wadybrak szacunku do klienta, narażanie klienta na straty finansowe i zawodowe
  • ~Bartek9999 / 2019-12-30 23:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus mial przyjechac na dworzec w Olsztynie a okazalo sie ze odjechal z jakiegos miejskiego przystanku. Masakra z infolinia. Nie polecam
  • ~Magdalena / 2019-12-29 00:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona, przemili kierowcy ogólnie super
    ZaletySame zalety
    WadyNie wad
  • ~waldemar / 2019-12-27 18:51
    Ocena: 5.00 / 5
    wsaniala firma polecamy wszystko ok obsluga mjla wygoda ok co pisza xe zle to klamstwo
  • ~Roman / 2019-12-27 07:09
    Ocena: 2.50 / 5
    Jak to jest w tym pieprzonym GlistBus że kupujesz bilety bez przesiadek z Gdańska do Pragi, a w końcu trzy razy zmieniamy autokar, w Szczecinie i w Berlinie? Nie polecam. Gdyby chciałem jechać z przesiadkami to bym kupił taki bilet.
  • ~Olga / 2019-12-26 16:49
    Ocena: 4.00 / 5
    Ceny super, połączenia wygodne i komfortowe. W autobusie WC (duży plus). Gorąco polecam. Jedyna wada to rezerwacja miejsc. Zawsze dodatkowo dopłacam żeby siedzieć tam gdzie wolę (przy oknie jak najbardziej z przodu). Ostatnio wchodzę a tam miejsce zajęte, więc informuje panią ze to moje miejsce i sobie je dodatkowo opłaciłam. A ta że gdzie to pisze że moje i że to obojętne gdzie się siedzi... A ja jej że każdy może sobie wykupić miejsce i wystarczy czytać.. przesiadła się po okazaniu jej biletu, zła i coś tam mruczała... Flixbus powinien jakoś oznaczać te miejsca lub wymyślić lepszy system informacji dla takich ludzi jak "ta pani".
    ZaletyCena, toaleta w autobusie, dobre polaczenia
    WadyŹle oznaczona rezerwacja miejsc
  • ~Lukasz / 2019-12-24 21:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Miałem rezerwację, zapłaciłem dodatkowo za rezerwację miejsca w autokarze 15 zł. Po tygodniu anulowali mi rezerwację miejsca i wysłali korektę faktury na 9 groszy. W kolejnym dniu anulowali mi przejazd (dzień przed wyjazdem) i zaproponowali przejazd w kolejnym dniu. Nie polecam! Tragiczne traktowanie klienta. Nikt nie wytłumaczył mi dlaczego anulowano mój przejazd. Przejazd Niemcy Polska.
    ZaletyDojazdy o czasie(o podanych godzinach)
    WadyAnulowane przejazdy, brak wifi, brak miejsc do ładowania tel, tabletu. Obsługa nie udzielała żadnych informacji. Brudno. Niedbałość o bagaż.
  • ~Dariusz Mazurek / 2019-12-23 22:54
    Ocena: 3.00 / 5
    dziękuje dwóm K.....ą co 23 .12.2-19 sprzedawały biety w kasie Wrocławskiej . w Vratislavi te panie powinno się zwolnić

    Ku.....wy . przez te panie nie dojechałem na czas na święta
    Wadywady ??? sprzedawczynie we Wrocławiu 23.12.2019 ranna zmianaq
  • ~Jacwk / 2019-12-21 15:53
    Ocena: 2.25 / 5
    Stanowczo Odradzam.
    Trasa Londyn-Warszawa z przesiadką w Brukseli 30godzin +4godz.opóznienia.Jedzie jak zwykły autobus podmiejski. zbiera ludzi na trasie z całej Europy.
    Wszystkie przystanki są w miejscach gdzie niema sklepu ani toalety.
    Jeśli pierwszy autobus nie zdążył by na ten w który się przesiadasz, zostawią Cię!!
    Mimo że kupujesz bilet na cały przejazd to dla nich są to dwa osobne kursy.
    Ukradną ci bagaż z luku zadzwoń sobie na infolinię.Byłem świadkiem takiej sytuacji.
    Kierowca prowadzi tylko pojazd zero pomocy,zero
    języków obcych.

  • ~Jacek / 2019-12-21 15:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Stanowczo Odradzam.
    Trasa Londyn-Warszawa z przesiadką w Brukseli 30godzin +4godz.opóznienia.Jedzie jak zwykły autobus podmiejski. zbiera ludzi na trasie z całej Europy.
    Wszystkie przystanki są w miejscach gdzie niema sklepu ani toalety.
    Jeśli pierwszy autobus nie zdążył by na ten w który się przesiadasz, zostawią Cię!!
    Mimo że kupujesz bilet na cały przejazd to dla nich są to dwa osobne kursy.
    Ukradną ci bagaż z luku zadzwoń sobie na infolinię.Byłem świadkiem takiej sytuacji.
    Kierowca prowadzi tylko pojazd zero pomocy,zero
    języków obcych.

  • ~Katarzyna / 2019-12-21 12:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Opóźniony ponad 2 h.Pol godziny do odjazdu dopiero informację sms, że będzie opóźnienie.
    ZaletyZadnych
    WadyOpóźnienie
  • ~Oburzony pasażer / 2019-12-20 21:51
    Ocena: 2.25 / 5
    Dzisiaj na trasie Wrocław Budapeszt kierowca wsadził pasażerkę nie na tej stacji autobusowej co trzeba mało tego odburkną po zadaniu pytania nie udzielił informacji gdzie ma się kierować podróż jest opłacona z Wrocławia do Cluj Napoka a pasażer został Olany już w Budapeszcie nie polecam
    WadyŻadnej informacji i pomocy ze strony kierowcy wstyd
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1291
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 849
NeoBus
Ocena: 2.68, ilość opinii: 366
Szwagropol
Ocena: 1.97, ilość opinii: 145
PKS Polonus
Ocena: 2.02, ilość opinii: 138
Voyager Transport
Ocena: 2.16, ilość opinii: 136
mBank
Ocena: 1.94, ilość opinii: 662
ITAKA
Ocena: 2.79, ilość opinii: 365
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 336
Netflix
Ocena: 2.62, ilość opinii: 209
nju mobile
Ocena: 3.14, ilość opinii: 149
Virgin Mobile
Ocena: 2.53, ilość opinii: 119