Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 310 opinii

2.12 / 5

  • Poziom cen
    2.45
  • Oferta
    2.24
  • Jakość obsługi
    1.78
  • Wygoda
    2.08

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~G / 2019-02-13 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Odwołali autobus musiałem skorzystać z usług innego przewoźnika. Oczywiście, problem ze zwrotem pieniędzy. Odradzam nerwy i strata czasu !
    ZaletyNie wiem jakie zalety autobus się nie pojawił!!
  • ~Zayn / 2019-02-13 10:34
    Ocena: 3.25 / 5
    Autobus opóźniony!! Wcześniej nie było mowy o przesiadce,a tu nagle okazuje się, że trzeba sie przesiadać. Dziwne zachowania pasażerów obok mnie
    Porażka
    WadySame wady
  • ~FIOLKA / 2019-02-11 22:57
    Ocena: 1.25 / 5
    Zakupiłam bilet na trasie Berlin SXF - SZCZECIN. Niestety samolot mial duze opòźnienie i to samo zdazylo się z bagażem. Nie zdążyłam nic zrobić przez internet, ciężko się łączy w siecią w samolocie. Zostalam pòźno w nocy na lotnisku bez dojazdubdo domu. Gdyby chociaż numer do kierowcy był podany ale nic. Musiałam wydać 430 zł by wròcić, a pieniędzy mi nie zwròcono bo taka jest polityka firmy
  • ~Paulina / 2019-02-10 20:17
    Ocena: 4.50 / 5
    Niestety rozliczenia biletów na wielki minus. Niby można zwrócić -wymienić bilety. Niestety w rzeczywistości firma FlixBus nie reaguje na reklamacje i zwroty. Kierowca doradził aby nie czekać 4 godzin na przesiadkę. Zwrócić bilet i zakupić następny na autokar który odjeżdżał po 10 minutach. Zakupiłam kolejne bilety ale niestety za poprzednie niewykorzystane bilety pieniędzy nie odzyskałam.
    ZaletyAutokar na czas, mili kierowcy, czysto.
    WadyNiepoważne podejście do klienta pracowników biurowych!
  • ~Aleksandra / 2019-02-09 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam tego przewoznika!!! Brak wody i spluczki w toalecie! Brud i syf! Gniazdka pod fotelami nje dzialaja! Wifi tylko 30min po czym limit sie konczy! Opoznienia w obie strony straszne! Wymijaja nas wszystkie samochody i autobusy!
    ZaletyNie ma!
    WadyBrak pradu,opoznienia,brak wody,brudna toaleta,brak internetu
  • ~Danuta / 2019-02-09 12:40
    Ocena: 3.75 / 5
    W ostatniej chwili przed wyjazdem, gdzie bilety miałam zakupione internetowo dowiedziałam się że nie mogę jechać z pieskiem ( dodam Maltańczyk, mały nieszkodliwy, nieuczulają...).
    Wydawało mi się że w obecnych czasach to nie problem ale rzeczywistość pokazuje że jednak tak.
    Podróżowanie ze zwierzętami to w dzisiejszych czasach standard ale nie dla tego przewoźnika, który trochę pozostaje w tyle...
    ZaletyTanie bilety
    WadyDyskryminacja zwierząt
  • ~Bet / 2019-02-08 20:44
    Ocena: 4.00 / 5
    Autobus Warszawa-Lublin o 21:25 punktualny. Wygodne siedzenia, dużo miejsca na nogi. Jednak nie było gniazdek, a wifi najpierw nie chciało się połączyć. Łączyło się, ale nie wyświetlała się strona logowania, a jak już się pojawiła to i udało się połączyć to po kilku sekundach połączenie zerwało. Śmieszne jest to, że na stronie jest napisane, że jak jest problem z połączeniem, to trzeba włączyć jakąś tam stronę. Ciekawe jak ma się ją włączyć nie mając internetu? Podróż minęła szybko i wygodnie, troszkę może było zbyt chłodno. Kilka osób przykryło się kurtkami, ale to i tak lepiej niż jakby był gorąc.
    ZaletyWygoda
    WadyProblemy z wifi
  • ~Seler125 / 2019-02-08 15:52
    Ocena: 1.50 / 5
    Autobus opóźniony godzine, zero informacji, musieliśmy czekać na mrozie, bo nie było miejsca na dworcu.
  • ~Maras / 2019-02-08 12:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Trasa Poznań-Berlin w dniu 7 lutego 2019. Poranny autobus o 6:50 podstawiony na czas i...to tyle pozytywów.
    W autobusie jakikolwiek brak ogrzewania(przy minus 4 stopniach na zewnątrz). W Świebodzinie próba "ominięcia komputera"-jak powiedział kierowca-zakończona niepowodzeniem. Czterogodzinna trasa przy zaparowanych szybach i ze skostniałymi stopami,w kurtce.Tak się nawet bydła nie wozi.Oczywiście flixbus nie poczuwa się do rekompensaty za to zdarzenie. Brakowało tylko żeby Pani powiedziała: sorry-taki mamy klimat. NIE POLECAM
    Zaletyna czas
    Wadybrak ogrzewania, brak reakcji flixbus
  • ~Grażyna / 2019-02-03 12:58
    Ocena: 1.50 / 5
    To co nas spotkało przy obecnej rezerwacji przechodzi wszelkie wyobrazenie o mozliwosci istnienia takiej firmy jak Państawa.Zabukowanie biletu udało się zarezerwować po 39 rozmowach telefonicznyh w Szczecinie od udzielania błędnych inforacji ze mogę zarezerwowac w Gryficach gdzie okazało się ze nie ma takiego punktu,zwalniałam się z pracy szukałam punktu ,ktory poprostu w moim miescie nigdy nie istnial,nastepnie sprawa fotelika dla 1/2 rocznego dziecka, że osoba przylatujaca powinna mieć fotelik ze sobą.Nastepnie brak mozliwosci bukowania i zapłaty online tzn sprawdzcie Panstwo -jest mozliwosc wyboru dodatkowego bagazu, miejsca itp, ale gdzie wybrać i zapłacić za dziecko co chyba jest najważniejsze.Zreszta na całym Świecie ani w samolotach ani w autokarach ani w pociagach nigdzie nie płaci się za półroczne dziecko. Po wielkich trudach Udało mi się zabukować bilet płacąc za dwa normalne bilety pełną cenę.Wreszcie dziń 24-01-2019 który na zawsze pozostanie w pamieci.Kierowca zostawia na lotnisku w styczniu matkę z bagazem i 1/2 rocznym dzieckiem na mrozie i śniegu.Jechaliśmy 300 km w jedna strone po córke z małym dzieckiem, gdzie wcześniej zapłaciłam za bilet online karta.Mam potwierdzenie zarówno zapłaty jak i rezerwacji. Podane były dwa telefonu polski i brytyjski, nikt nie zadzwonił gdzie wasze podejscie do klienta, jak traktujecie Państwo swoich klientów.Po raz pierwszy w zyciu doswiadczylismy takiej znieczulicy, niekompetencji,oszustwa, wyłudzenia pieniedzy.Córka byla 15 min przed odjazdem autokaru ,autokaru nie było a miał być podstawiony 15 min wcześniej.Ze względu podgodowych schroniła się pod dachem,Autokar przyjechał ,zabrał jednego klienta, po czym odjechał. Córka machała krzyczała biegła z bagazami i dzieckiem/ Sa na to zdarzenie swiadkowie/Pan kierowca miał telefony ale nie zadzwonił nie zainteresował się wogóle lista pasażerów. 
    Wadysame wady
Dodaj własną opinię »

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 730
Flixbus
Ocena: 2.12, ilość opinii: 310
NeoBus
Ocena: 2.75, ilość opinii: 174
PKS Polonus
Ocena: 1.93, ilość opinii: 90
Szwagropol
Ocena: 1.99, ilość opinii: 86
Voyager Transport
Ocena: 2.37, ilość opinii: 58
mBank
Ocena: 2.14, ilość opinii: 420
Link4
Ocena: 1.65, ilość opinii: 236
ITAKA
Ocena: 2.90, ilość opinii: 161
nju mobile
Ocena: 3.31, ilość opinii: 105
Netflix
Ocena: 3.03, ilość opinii: 99
Virgin Mobile
Ocena: 2.72, ilość opinii: 52