Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Szwagropol opinie

Ocena na podstawie 331 opinii

2.01 / 5

  • Wygoda
    2.12
  • Jakość obsługi
    1.71
  • Poziom cen
    2.18
  • Oferta
    2.14

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 17
  • ~Agnieszka / 2024-07-17 15:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Kierowca bardzo niemiły i niesympatyczny
    Nie polecam
  • ~lala / 2024-07-17 10:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dość że przyjechał spóźniony 30 minut to nie zatrzymał się nawet na przystanku, nawet jeśli jest pełny powinien się zatrzymać i o tym poinformować, a nie że po prostu sobie przejechał:)
  • ~Angel / 2024-07-11 18:02
    Ocena: 3.25 / 5
    W autobusie gorąc jak cholera, kierowca ma zamontowany wiatraczek a reszta niech zdycha. Komfort jazdy poniżej wszelkich norm. Kierowca ok względem pasażerów.Nastepnym razem wybiorę pociąg co prawda dłużej ale klimatyzacja działa nie tak jak w autobusie.
    ZaletySzybszy niż pociąg.
    WadyBrak klimatyzacji gorąc jak cholera.
  • ~Cytrynka / 2024-07-08 07:14
    Ocena: 5.00 / 5
    Serdecznie podziękowania dla firmy Szwagropol za super obsługę,za pomoc z dojazdem młodzieży i opiekunów na event "Szerpowie Nadziei"do schroniska Głodówka.
    Kontakt telefoniczny z Panią,z firmy na bieżąco,bez żadnych problemów,decyzję błyskawiczne co do naszych wymagań,nawet dzień przed wyjazdem,zmiana celu podróży nie była żadnym problemem.
    23 osoby w tym 20 osób z niepełnosprawnością dostarczonych pod samiuśką bramę schroniska.
    Kierowca bardzo miły,kulturalny tak samo do innych pasażerów na trasie .
    Bardzo dziękuję za bezpieczną podróż,na pewno w przyszłości będziemy korzystać.
    Ps.pozdrawiamy z Warmii i Mazur.
    ZaletyWygodny autokar,kierowca kulturalny,bezpieczną i szybka jazda
    WadyBrak
  • ~Elka / 2024-07-04 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Z przykrością stwierdzam że z tak niskim poziomem kultury osobistej kierowcy spotykam się rzadko,! Nie polecam! Panowie którym wydaje się że są władcami w krawatch autobusu, kiedy otworzy bagażnik drogi kierowco wypada zapytac czy pomóc zaznaczam nie dźwigać lecz pomoc wsunąć torbę szczególnie kobiecie bez względu na jej wiek! Po raz drugi spotykam się z chamstwem w tej Lini i już podziękuję! Nigdy więcej!!!
    Zalety????‍????
    Wady:((((
  • ~Barbara / 2024-06-26 11:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety przykro mi to muwic, jak może się spuznic 20 min po czasie to jakaś masakra ,miałam wykupiony bilet na inny autobus z Nowego Sącza ale niestety się spuznilam bo kierowca jechał jak ślimak, chyba nie miał pojęcia gdzie się znajduje , miał być w miejscowości Tęgoborze 9.17 ale przyjechał 9:35 normalne to jest chyba nie,szkoda że Voyager nie kursuje.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyNie doświadczony kierowca
  • ~Adam / 2024-06-14 12:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety, korzystam od ponad 20 lat na trasie Kraków-Nowy Sącz. Jazda na odcinku Brzesko-Nowy Sącz to jest dramat. Równie dobrze można wsiąść na rower... I nie można zwalić na taką a nie inną jakość drogi. Szwagropol sam wybiera, aby funkcjonować na zasadzie "lokalnego busa", który zatrzymuje się co kilometr na niezliczonej liczbie przystanków, przez co podróż na tym odcinku trwa zamiast 45 minut, to około 1,5 h. O jakimkolwiek "rozkładzie jazdy" można zapomnieć.
    ZaletyCóż... jeździ.
    WadyNierzadko przeładowany, wtedy zostajesz na przystanku. Zbiera wszystkich po drodze w każdej wioseczce, po prostu masakra!
  • ~Katarzyna / 2024-06-11 22:23
    Ocena: 4.75 / 5
    Pan kierowca odnalazł zgubiony portfel i przywiózł do Nowego Sącza. Zaznaczam że portfel dotarł w stanie nienaruszonym z wszystkimi dokumentami i gotówką. Dziękuję serdecznie za uczciwość i chęć pomocy:)
    ZaletyUczciwość kierowcy
  • ~??? / 2024-05-21 18:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Po pierwsze, autobusy spóźniają się nawet pół godziny jak nie dłużej. Po drugie, jeden z kierowców ustala sobie własne zasady. Odmawiał mi wielokrotnie przejazdu, ponieważ ustalił sobie, że będzie zezwalał tylko na płatność gotówką. To jest skandaliczne i tacy ludzie nie powinni dostawać pracy w przewozie ludzi! Dziś się nagle zlitował i mi pozwolił zapłacić kartą, ale tóż po tym jak kazał mi wysiąśc z autobusu, ponieważ "nie będzie stał pół godziny". Ta czynność trwa ledwo 10 sekund! WIelokrotnie byłem świadkiem jak zajmowało to owiele krócej niż przy płatności gotówką.
    WadyOpóźnienia oraz złe traktowanie.
  • ~Jan Tokarz / 2024-05-17 10:29
    Ocena: 2.50 / 5
    Niestety pomimo zakupionych biletów zawsze ustawia się nierozganizowanay kolejka, bo kierowca wychodząc nie mówi „najpierw osoby z biletami”. Nie każdy chce przepychać się przez ludzi jak w dziczy, a taka prosta informacja poprawiłyby komfort. Moim zdaniem właściciel firmy powinien się raz na jakiś czas przejechać takim busem. Dziś szwagropol został wyprzedzony przez majerbusa który odjechał z przystanku nowy targ później o 10 minut, droga trwała 2:25h zamiast 1:50 pomimo braku ruchu na drodze. Następnym razem wybiorę Majera bo są szybcy i wściekli
    WadyNieogarnięty kierowca powoli jeździ i kursy są opóźnione
  • ~LIDIA / 2024-05-15 07:41
    Ocena: 4.50 / 5
    12.05. 2024 godzina koło 18.30 wyjazd z Nowego Targu- mega pozytywny pan kierowca zabrał nas (osoba na wózku z przystawką) i psa asystenta bez problemu do Myślenic - konkurencja odjeżdżająca wcześniej (flixbus) uznała że psa nie przewiezie - tyle że to pies to asystent ON :) czyli nie zwykły piesek a pomocnik. Dla Szwagropolu nie było problemu z zabraniem pieska który leżał na podłodze przez całą trasę. Dzięki za okazaną emptatię :)
  • ~Siwa / 2024-05-04 13:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Trasa Kraków -Krynica i z powrotem. Kierowcy niesympatyczni, opryskliwi w stosunku do pasażerów. Skoro z toalety w autobusie skorzystać nie można to może warto byłoby uwzględnić w rozkładzie przerwę np na CPN żeby skorzystać z niej? Dlaczego nikt o tym nie pomyślał? Nie każdy jest w stanie "wytrzymać" kilkugodzinna trasę,zwłaszcza dzieci. Kierowca na pytanie Pani czy może skorzystać z toalety z wnukiem na jedynym z dworców na trasie spotkała się z bardzo niemiła odpowiedzią i pretensją że czasu nie ma,zabiera pasażerów i odjeżdża. No bez przesady. Trochę zrozumienia. I tak macie opóźnienia na trasie,czy te kilka minut postoju to naprawdę dla Was taki problem?
    WadyPrzede wszystkim nieuprzejmi i momentami opryskliwi kierowcy
  • ~Justyna / 2024-04-30 14:03
    Ocena: 3.75 / 5
    Niestety często spotyka się niesympatycznych kierowców, niekulturalnych, zniecierpliwionych i opryskliwych. Nie raz przysłuchiwałam się rozmowom kierowca-pasażer i po prostu usta sie otwierały na to jaki brak szacunku do pasażerów wykazują kierowcy. Dziś na trasie Kraków-NS o godz. 13:35 miałam okazje sama przekonać się o ww. Kierowca nie wpuścił mnie z zamkniętą kawą mrożoną. Nie rozumiem tego, że raz można a raz nie - próbowałam dopytać, nie widziałam też nigdzie zakazu. Usłyszałam jedynie, że „teraz nie można” i że to „nie jest kawiarnia”. Brawo
  • ~WK / 2024-04-19 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    19.04. kierowcy 2 autobusów linia Kraków - Nowy Sącz, 14:11 i 14:46, przystanek AGH, zatrzymali się i poinformowali, że biorą tylko z biletami miesięcznymi lub rezerwacjami, mieli miejsca stające.
    A więc kupiłem bilet on-line, żeby wreszcie wsiąść, na co kolejny kierowca kursowy 15:45, mówi, że ten bilet obowiązuje tylko na przystanku początkowym!!!!!!!!
    Na szczęście okazał się człowiekiem i nas zabrał.

    Jeździlem autobusami przez wiele lat na różnych odcinkach, ale takiego cyrku jeszcze nie widziałem.

    Jak dla mnie zarządzający firmą powinien trochę poczytać komentarzy i może samemu się przejechać liniami kursowymi, żeby poprawić wiele minusów które są.

  • ~NIEWAŻNE / 2024-04-15 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA, PEWIEN KIEROWCA POWINIEN ZOSTAĆ DYSCYPLINARNIE ZWOLNIONY!
  • ~Jan / 2024-04-01 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Horrible option. They will literally sell your ticket to another rando and let them on the bus even if you have a ticket. If you contact the company, they will tell you „sorry no refunds.” Pay the extra but for FlixBus so you don’t have to deal with PRL level service
  • ~Lolka / 2024-03-17 10:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś byłaś świadkiem jak kierowca kobiety z Jorkiem w koszyku nie zabrał drzwi jej nie chciał otworzyć mówiąc że nie weźmie później ją wpuścił gdzieś zadzwonił i powiedział że ma wysiąść skandal poniżenie dla ludzi wstyd pusty jedzie ludzie podróżują wszędzie że zwierzętami a tu takie prostactwo / następnym razem dam zarobić lepszej firmie / kierowca wyniosły bezczelny … resztę sobie dopowiedzieć można
    ZaletyBrak
    WadyObsługa / firma
  • ~Beata / 2024-03-17 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś mnie kierowca z krakowa do Zakopanego nie zabrał pseudo ekskluzywną firmą pies 2 kg nie pojedzie ale podobno Owczarek 30 kg przewodnik tak skandal nigdy więcej nie dam pieniędzy dla takiej firmy pies 2 kg w koszyku nie chodzący po autokarze skandal brak
    WadyObsługa
  • ~Jadwiga / 2024-03-08 12:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurs z Krakowa do Nowego Sącza 10.56, kierowca bardzo chamski w stosunku do pasażerów mało tego rozjechalby kobietę na drodze. Mój ostatni przejazd tą linią!
    WadyJak wyżej
  • ~Pasażerka 21.01.2024 godz 11:20 Kraków / 2024-01-21 12:31
    Ocena: 1.25 / 5
    Kierowca arogancki, odkręcił ogrzewanie, na prośbę pasażera nie zmniejszył. Jedzie ponad 100 na ograniczeniach, szarpie, hamuje gwałtownie, nie polecam tego przewoźnika
    ZaletyBrak
    WadyWyżej wymienione
strona 1 z 17
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 4839
Flixbus
Ocena: 2.18, ilość opinii: 2955
Sindbad
Ocena: 2.35, ilość opinii: 807
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 691
Szwagropol
Ocena: 2.01, ilość opinii: 331
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.92, ilość opinii: 282
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4338
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4269
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3806
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3477
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3190
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2851