Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Szwagropol opinie

Ocena na podstawie 154 opinii

2.03 / 5

  • Wygoda
    2.10
  • Jakość obsługi
    1.64
  • Poziom cen
    2.20
  • Oferta
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 8
  • ~Darek / 2020-09-28 08:36
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurs 5.25 dnia 28.09 z Nowego Sącza. Kierowca jedzie jak ślimak. Zatrzymuje się na każdym przystanku chociaż nikt nie wsiada. Miałem pociąg na dalszą trasę na godz 8.20 więc prawie godzinę zapasu,ale na dworzec dojeżdżamy o 8.18. Jak niby w 2 minuty mam dobiec do pociągu?? Z Brzeska wyjeżdża 10 minut opóźniony także kolejny autokar jadący do Krakowa nas wyprzedza. Może by tak zatrudnić kierowców z prawdziwego zdarzenia, a nie takie melepety. Jak spotkam tego kierowcę następnym razem to mu powiem co myślę o jego jeździe.
    ZaletyCzęsto kursuje. Fajne autokary.
    WadyJazda kierowcy, celowe opoźnienie,
  • ~Bartek / 2020-08-31 17:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Dobre szybkie i co najwazniejsze czeste polaczenie (choc zalezne od sytuacji na drodze), wygodny autokar.

    Ludzie (z poprzednich komentarzy), jak dla was jest "pandemia" to siedzcie w domu, albo kupcie sobie samochod, a nie jezdzijcie publicznym transportem. Jesli macie tak watle zdrowie, ze jakikolwiek wirus was skosi, to jak sadzicie ze jakies maseczki was uchronia i dzieki temu jeszcze zyjecie to gratuluje naiwnosci. Chociazby w ile miejsc w takim autobusie sie dotykacie gdzie inni tymi rekami co podczas zakladania i sciagani wczesniej tych samych wiele razy uzytych maseczek?
    Nie, nie pracuje dla szwagropolu, jestem normalnym pasazerem i mam dosc sluchania i patrzenia na ludzi oblakanych "pandemia", co jeszcze innych chca terroryzowac.
  • ~Alll / 2020-08-03 20:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeden z Panów prowadzących jest bardzo nieuprzejmy dla jadących z nim pasażerów. Kierowca na mnie nakrzyczał. Kierowcy w ogóle nie przestrzegają zasad obowiązujących w związku z pandemią. Miałam wrażenie, że kierowca chciał się tylko na mnie „wyżyć”. W drogę powrotną prowadził Pan, który jest miły natomiast w ogóle nie przestrzega zasad drogowych. Używał dwóch telefonów jednocześnie jeszcze przepisując coś z kartki jadąc 50km/h. Podczas jazdy Bardzo bałam się o moje bezpieczeństwo.
    BARDZO ZŁE DOŚWIADCZENIE.
    WadyNieprzestrzeganie zasad dotyczących pandemii.
    Brak przestrzegania zasad zachowania się za kierownicą.
    Niemiła atmosfera.
  • ~Michal / 2020-07-31 15:50
    Ocena: 3.25 / 5
    Kierowca cham co jedzie z krakowa do zakopanego, ale reszta spoko, wygodny autokarek, szybko jedzie,
  • ~Maria / 2020-07-22 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakaś kpina. Kierowca rozmawia sobie przez tel,nie zwraca uwagi na nic,zero ostrożności,bez maseczki. Nawet nie zauważył że jedzie z otwartymi drzwiami środkowymi. Nie pozdrawiam kierowcy,który w tej chwili prowadzi autobus trasa Nowy Sącz Kraków
  • ~xvorne / 2020-07-14 10:55
    Ocena: 3.25 / 5
    Ja rozumiem że każdy chce dojechać autobusem w dane miejsce ale to już jest kpina. Stan epidemii a tu brak jakiejkolwiek ostrożności. Autobus przepełniony, osoby zamaost siedzieć w pojedynkę to siedzą w podwójnej obsadzie. Zero jakiegokolwiek odstępu. Branie osób na każdym przystanku. Brak kontroli temperatury. Oprócz tego dosiadł się do mnie Pan który był pijany, nie dało się tego nie zauważyć! Jak dla mnie w ogóle nie powinien się znaleźć w tym autobusie!
    Dodatkowo do autobusu został wpuszczony pan bez maseczki i Pan który ciągle kaszlał aż się krztusił, może miał astmę ale też powinno być to sprawdzone bo wiadomo jaką mamy sytuację.
  • ~Kropka / 2020-06-26 16:43
    Ocena: 2.25 / 5
    Kierowca nie zatrzymuje się na przystankach mimo że był sygnał. Może mogłam wejść na jezdnię to może by zobaczył ale wątpię.
  • ~Kar90 / 2020-06-07 20:50
    Ocena: 3.25 / 5
    Kierowcy kompletnie nie trzymają się rozkładu jazdy
    Ponadto w dniu dzisiejszym o godzinie 15.19 - planowy kurs do Krakowa - w Czhowie kierowca nie zatrzymał się na przystanku mimo odpowiednio wcześnie otrzymanego sygnału
    To niedopuszczalne!
    Osoby stale korzystające z usług tego przewoźnika twierdzą że tak się dzieje byle kiedy - dotyczy zarówno nietrzymania się rozkładu jazdy na przystankach pośrednich (opóźnienia bądź przyśpieszenia realizacji kursu mieszczą się w średnich odstepstwach 10- 15 min od czasu podanego na rozkładzie) jak i niezatrzymywania się na ww przystankach mimo dawanych przez oczekujących sygnałów pomijając fakt problemu z realizacją biletu zakupionego on-line na daną godzinę- skoro kierowca nie trzyma się rozkładu to bilet siła rzeczy staje się nieważny)
    Najwyższy czas by ktoś wreszcie zajął się tym notorycznie powtarzającym się problemem aby ta firma wreszcie zaczęła działać dla klientów a nie przeciwko nim .
    ZaletyCzystość (zwłaszcza wewnątrz) pojazdu i komfort podróży 10/10 ! Tak trzymać i nie zmieniać!
    WadyNietrzymanie się rozkładu jazdy i wynikłe z tego powodu problemy z realizacją biletu zakupionego wcześniej
    Arogancja ze strony niektórych kierowców
    Niezatrzymywanie się na przystankach mimo odpowiednio wcześnie sygnalizowanego żądania ze strony oczekujących podróżnych
  • ~Mariola / 2020-06-07 14:46
    Ocena: 2.25 / 5
    Witam chcialbym zapytać czy brana pod uwagę jest kwestia dodania kursów po godzinie 21 i 22 w kierunku Zakopane. Ludzie kończą pracę po godzinie 20 i 21 i dobrze by było czym wrócić do domu.

    Zalety
  • ~pasażer / 2020-05-24 18:01
    Ocena: 2.50 / 5
    Obsługa na infolinii to jakaś kpina. Pracownicy podają wykluczające się informacje, kiedy Pani na infolinii zaprzeczyła sama sobie rozłączyła się. Jestem osobą posiadającą bilet miesięczny, otrzymałem informację że przewoźnik nie jest w stanie zapewnić mi miejsca w autobusie i jeżeli uda mi się, że się zmieszczę to pojadę ale Pani nie przekaże kierowcy żadnej informacji że będę na konkretnym przystanku czekał pomimo, że kierowca wyraźnie mówił że należy zgłaszać na infolinii iż zamierzam jechać danym kursem a wtedy miejsce dla mnie będzie zarezerwowane. Pani, z którą rozmawiałem na infolinii była niemiła i sprawiała wrażenie jakby wykonując swoją pracę robiła mi łaskę że w ogóle ze mną rozmawia.
  • ~ala wilk / 2020-03-05 14:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Jechałam na trasie Krynica-Zdrój - Nowy-Sącz autobus nowy, wygodny, nie śmierdzący, komfort jazdy bardzo dobry, pani kierowca nie łamała przepisów, wszystko na czas.
  • ~Henia / 2020-02-17 13:58
    Ocena: 3.00 / 5
    Podróż z Krakowa do Zakopanego, ponad 2 godziny w "puszce" bez możliwości otwarcia okna. Słońce praży przez szyby, a nawiew, tudzież "klimatyzacja" nie działa tak, jak powinna. Nie ma czym oddychać, pot się leje po plecach Pierwszy i ostatni raz. Nie polecam
    ZaletyCena biletu
    WadyBrak komfortu jazdy
  • ~Mariola / 2020-02-17 08:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutna beznadzieja. Co najmniej 10 osób podrozujacych na stojąco. Bagaże zamiast w luku na podłodze, nagłe hamowanie, czy nie daj Boże stłuczka i tragedia gotowa. kierowca dużo przed czasem sprzedający bilety. Niedziela trasa Zakopane - Kraków godzina 18.45. Poniedziałek godzina 8.20 tekefony w firmie milczą. Wnioski - liczy się kasa. Bezpieczeństwo podroznych, o komforcie jazdy już nie wspomnę firma ma gdzieś
    ZaletyBrak
    WadyZero bezpieczeństwa, osoby stojące i bagaże na podłodze w przejsciu
  • ~b / 2020-02-16 20:30
    Ocena: 5.00 / 5
    polecam, fajna firma, dużo lepsza niż voyager wygodny przejazd
  • ~Mariusz / 2020-02-16 13:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowca frajer wyzywa, następnie nie chce wpuścić do autobusu mimo wolnych miejsc.
    ZaletyBrak
    WadyKierowcy
  • ~KotletSchabowy / 2020-02-16 13:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowca burak nie chciał mnie wpuścić do autobusu!!!
  • ~Niezadowolony klient / 2020-02-14 23:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Powiem tak, po powrocie do domu ciuchy zabarwione od bordowych foteli, no dramat!!!! Plamy na spodniach, bluzie i czapce, Pomijajac fakt nieuprzejmego kierowcy i zapachu moczu w calym autobusie, nigdy wiecej nie skorzystam i nie polecam, pierwszy i ostatni raz!!!
    ZaletyZero
    WadyCałe Mnóstwo
  • ~Oburzona / 2020-02-09 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj jechałam z Krakowa do Bukowiny. Dojechałam bez bagażu. Minęły 24 h, bagażu nadal nie ma.
  • ~Hugo / 2020-02-07 23:20
    Ocena: 1.50 / 5
    Ceny wygórowane bez podstaw. Autusy niewygodne, stan techniczny floty tragiczny, aż strach jeździć. Za każdym razem autobus przepełniony. Oferta? Albo jej brak! Do Muszyny tylko 2 kursy w ciągu dnia. Dziwne że chętnych pasażerów nie ubywa a kursów coraz mniej... Wniosek firma jest zapewne nieatrakcyjna dla potencjalnych pracowników. Skandalem jest czekanie ponad godzinę na autobus zastępczy, brak szybkiej organizacji, kierowca miał utrudniony kontakt z telefoniczny z osobą z firm(sam słyszałem) Z całego serca NIE POLECAM!!!!!!!! Jeszcze raz dramat, mam nadzieję że pojawi się jakaś sensowna konkurencja i zniszczy ten złom na drogach jakim jest szwa.. pol
    ZaletyBrak
  • ~Podróżniczka / 2020-02-06 19:41
    Ocena: 3.25 / 5
    Połączenia ok, czas dotarcia punktualnie, zdecydowanie lepiej niż u konkurencji
    ZaletyNa czas.
    WadyKultura w kontakcie z klientem mogłoby być jeszcze lepiej.
strona 1 z 8
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1345
Flixbus
Ocena: 2.27, ilość opinii: 949
NeoBus
Ocena: 2.69, ilość opinii: 401
Szwagropol
Ocena: 2.03, ilość opinii: 154
PKS Polonus
Ocena: 2.06, ilość opinii: 142
Voyager Transport
Ocena: 2.18, ilość opinii: 134
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2501
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2213
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2075
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1866
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1040
Play
Ocena: 1.49, ilość opinii: 839