Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

NeoBus opinie

Ocena na podstawie 166 opinii

2.78 / 5

  • Poziom cen
    3.05
  • Oferta
    2.86
  • Jakość obsługi
    2.40
  • Wygoda
    2.89

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 17
  • ~Anna / 2019-02-18 00:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Wieczne opóźnienia, kierowcy wgl nie pilnują rozkładów. Ryzykowna jazda w trudnych warunkach, zero dbałości o bezpieczeństwo i wygodę.
  • ~Tomek / 2019-02-12 12:41
    Ocena: 3.25 / 5
    Zamiast opinii zgodnie z informacją przekazaną do firmy Neobus przedstawiam korespondencję mailową dotyczącą",rezerwacji" biletów i deklarowanej zniżki dla dzieci. Z uwagi na regulamin usunąłem z korespondencji dane personalne.

    Witam
    Niestety nie spotkałem się z żadną reakcją Waszej firmy na mój mail. Z uwagi na powyższe mogę uznać, że opisana sytuacja jest celowym działaniem i wymaga upublicznienia przeze mnie w internecie korespondencji dotyczącej przedmiotowej sprawy
    Tomasz
    Wysłano z telefonu komórkowego Huawei

    -------- Wiadomość oryginalna --------
    Temat: Odp: RE: Neobus - Formularz - Kontaktowy
    Od:
    Do: NEOBUS
    DW:
    Witam
    Jestem bardzo rozczarowany sposobem załatwienia sprawy. W dniu 13 stycznia br zarezerwowałem bilety na przejazd dla mnie i dla mojego dziecka na trasie Warszawa Zachodnia- Sanok- Warszawa Zachodnia z uwagi na brak możliwości zakupu biletu ze zniżką poprzez stronę internetową Waszej firmy. Niestety w dniu wyjazdu spotkała mnie bardzo niemiła sytuacja. Okazało się , że ta pesudo"rezerwacja" jest zwykłym naciąganiem ( raczej wypadało by tu użyć mocniejszych słów). Zamiast spodziewanej przeze mnie opłaty w kwocie około 60 złotych (39 złotych bilet normalny +20 złotych bilet z 50% ulgą) kierowca zażądał ode mnie kwotę 105 złotych( 70 złotych bilet normalny+ 35 złotych bilet z 50% ulgą). W czasie rozmowy stwierdziłem, że jest to nieuczciwe załatwienie sprawy na, co pan kierowca odpowiedział mi "to weź pan im to napisz", co też niniejszym czynię. Gdybym wiedział, że rezerwacja wygląda właśnie w ten sposób, to najzwyczajniej kupiłbym dwa normalne bilety za kwotę 80 złotych. Nie wiem dlaczego brak możliwości zakupu przez stronę internetową biletu z ulgą powoduje konieczność zakupu biletów po maksymalnej cenie. Wielokrotnie korzystałem z usług Waszej firmy i uważam, że takie postępowanie niezbyt korzystnie wpływa na Wasz wizerunek. Taka pseudo "oszczędność" dotycząca naprawdę małej ilości dzieci uprawnionych do tej zniżki jest w mojej ocenie na żenującym poziomie. Z uwagi na to przykre doświadczenie niezwłocznie zapłaciłem za swój bilet powrotny przez internet, a za dziecko znowu u kierowcy musiałem zapłacić połowę najwyższej ceny biletu. Myślę, że dla takiej firmy jak Neobus dodanie możliwości zakupu biletów zniżkowych w "cywilizowanej" formie nie powinno stanowić zbytniego problemu i traktuję to jako zwykłe niedopatrzenie, a nie celowe działanie. Przynajmniej taką mam taką nadzieję.
    Pozdrawiam
    Tomasz .....


    Dnia 13 stycznia 2019 17:11 NEOBUS napisał(a):



    Witam,



    Potwierdzam rezerwację na nazwisko Tomasz ..... dla dwóch osób na 24.01. oraz 31.01.



    Pozdrawiam,

    M. K.......

    NEOBUS







    NEOBUS POLSKA Sp. z o.o. Sp.k.

    38-114 Niebylec 163

    NIP: 8191664145

    logo NEOBUS (1)



    From:.......wp.pl <.....wp.pl>
    Sent: Sunday, January 13, 2019 4:45 PM
    To: NEOBUS
    Subject: OD: Neobus - Formularz - Kontaktowy



    Poproszę o rezerwację dla mnie i dla dziecka. Wtedy będę mógł opłacić bilet u kierowcy. Przejazd z Warszawy Zachodniej do Sanoka ul. Dworcowa 24 stycznia 20.40 i powrót 31 stycznia 23.50 z Sanoka ul. Dworcowa do Warszawy Zachodniej.
    Dziękuje za pomoc
    Pozdrawiam serdecznie
    Tomasz .....
    Wysłano z telefonu komórkowego Huawei


    -------- Wiadomość oryginalna --------
    Temat: RE: Neobus - Formularz - Kontaktowy
    Od: NEOBUS
    Do: 'Tomasz.....'
    DW:

    Witam,



    Czym mam dokonać rezerwacji dla dziecka z ulga 50%?

    To ma być Sanok ul. Dworcowa, Krakowska czy Staszica?



    Pozdrawiam,

    M. K.....

    NEOBUS









    NEOBUS POLSKA Sp. z o.o. Sp.k.

    38-114 Niebylec 163

    NIP: 8191664145

    logo NEOBUS (1)



    From: Tomasz
    Sent: Sunday, January 13, 2019 3:59 PM
    To: [email protected]
    Subject: Neobus - Formularz - Kontaktowy



    Nadawca:
    Tomasz

    ......wp.pl

    Wiadomość:
    Witam Wielokrotnie korzystałem z przejazdów Państwa firmą. Pierwszy raz będę podróżował z dzieckiem w wieku 4 lata. Niestety na stronie podczas zakupu biletów nie ma możliwości uwzględnienia zniżki 50% na bilet dla dziecka. Proszę o wskazówkę co zrobić, żeby rabat został uwzględniony. Wyjazd 24 stycznia o 20.40 z Warszawy Zachodniej do Sanoka i powrót 31 stycznia ze Sanoka o 23.50 do Warszawy. Pozdrawiam Tomasz ....

    ZaletyCzęste połączenia
    WadyTragiczna obsługa
  • ~Adastec / 2019-02-09 16:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona Kraków Wrocław dużo miejsca na nogi , a co najważniejsze czynna toaleta przy -15 stopniach gdzie inni już dawno mają pozamykane ! Brawo dla Neobusa
    Polecam na 100%
    ZaletyWC czynne nawet przy -15 stopniach SZACUN!
    WadyZa mało kursów i linii
  • ~Xxxxxxxxxxjjjj / 2019-02-09 12:58
    Ocena: 1.50 / 5
    W autobusie jest ciasno i niesamowicie gorąco - blisko 30 stopni w lutym... tragedia. Nie polecam...
  • ~Katarzyna / 2019-02-01 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurs z Wrocławia do Krakowa o 3.50 w sobotę 26 stycznia br. Autobus nie podjeżdża. Jedna z oczekujących osób dodzwoniła się na infolinię. Autobus uszkodzony, nie wiadomo, o której podstawią. Brak awaryjnego, brak informacji sms - podajemy numery telefonu. Może się zdarzyć awaria każdej firmie przewozowej ale brak zupełnie odpowiedzialności za pasażerów i próby zminimalizowania strat. Za bilet zwrócono ale nie za prywatny przejazd, który zorganizowałam - nawet za koszt opłat na bramkach. Nawet nie usłyszałam ani nie otrzymałam słowa przepraszam.
  • ~Pasażer / 2019-01-24 18:02
    Ocena: 1.50 / 5
    24-01-2019 kurs Warszawa Iwonicz Zdrój kierowca przed skrzyżowaniem na Iwonicz Zdrój zatrzymuje auto i zamiast jechać zgodnie z rozkładem urządza głosowanie,czy najpierw do Iwonicza czy do Rymanowa.Demokratyczna większość hanysow radzi że Rymanów.Kierowca wbrew rozkładów doprowadza do ponad godzinnego opóźnienia,kradzieży bagażu i ogólnego burdelu.Mam w dupiee przeprosiny pani z infolinii neobus.Szacunek do klienta to podstawa
    ZaletyBrak
    WadyChamstwo kierowców
  • ~Tomek / 2019-01-16 21:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko super. Często jeżdżę na lotnisko Chopina i najbardziej wnerwiają mnie ci co kombinują z bardzo tanimi biletami chcąc wysiąść na lotnisku , a jak kierowca im grzecznie zwróci uwagę to od razu z pyskiem. Przez takich kombinatorów reszta czeka.
    Polecam! Jest porządek , a i pijany też nie pojedzie. Tak ma być bo za to płacę i wymagam.
    ZaletyCwaniactwo i pijactwo nie jest tolerowane
    WadyCzasem nie działa wifi
  • ~Pani D / 2019-01-16 17:29
    Ocena: 4.50 / 5
    Bardzo często wyruszam w trase z Firmą Neobus Nigdy nie trafiła się jakaś przykra sytuacja że strony kierowców. Czego nie mogę powiedzieć o osobach które podróżują Neobusem. Społeczniacy: jednemu przeszkadzało że miałam wyłożone nogi na siedzenie pomimo iż byłam bez botów drugi był nieuprzejmy ponieważ zwróciłam mu uwagę na alkohol. Ale dzisiaj pewna starsza Pani przeszła samą siebie. Wsiada w Ostrowcu przystanek mamy w Kunowie- ruszamy zadaje pytanie kierowcy jak długo jeszcze będziemy jechać i drugie odbiegające od tematu podróży trzymając paczkę paluszków w ręce z kultury czestuje kierowcę nagle wstaje Pani Starsza Wredna Baba i wydziera na mnie swoją znieszmaczona" morde" że mam nie przeszkadzać kierowcy że niej A jestem kierowcą i mam się zwyczajnie zamknąć. Odpowiadam jej że aż tak jej przeszakadza że zamieniła słowo do kierowcy? I czy może być bardziej kulturalną jak na swój wiek oczywiście odpowiedziała swoje i zamknęła tą wyszczekaną mordke. Jasno mówię to nie kierowcy tylko Wy ludzie jesteście okropni i sami sobie robicie problemy.
    ZaletySzybko, czysto i miło.
    WadyBilety rozchodzą się jak świeże bułeczki
  • ~BYŁY KLIENY / 2019-01-14 21:33
    Ocena: 1.00 / 5
    PODCZAS KURSU SANOK-KATOWICE ODMÓWIONO MI USŁUGI PRAWA PRZEWOZU POMIMO ZAKUPIONEGO I OPŁACONEGO ON-LINE BILETU !!!! WEZWANA POLICJA NIC NIE MOGŁA ZROBIĆ , POJECHAŁEM DO NIEBYLCA TAM PONOWNIE WYWABIONO ,MNIE Z AUTOKARU KTÓRY ODJECHAŁ - SPRAWA W SĄDZIE !!!
    ZaletyBRAK - WYBIERZCIE KONKURENCJĘ !!!!
    WadyCHAMSTWO KIEROWCÓW
    OPÓZNIENIA
    ODMOWA PRZEJAZDU POMIMO POSIADANIA ZAKUPIONEGO BILETU
  • ~Rozczarowana / 2019-01-14 11:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Autobus Warszawa - Krosno jedzie ponad 6 godzin bez żadnego przystanku. Kierowca zrobił sobie 5 min przerwy na papierosa (!) Ale o pasażerów nikt nie dba. Chamstwo kierowców poraża. Odradzam. Jak tylko macie inny sposób dojazdu od Nelbusa lepiej trzymać się z daleka.
strona 1 z 17
Dodaj własną opinię »

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie » Zobacz wszystkie pytania »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 699
Flixbus
Ocena: 2.09, ilość opinii: 288
NeoBus
Ocena: 2.78, ilość opinii: 166
PKS Polonus
Ocena: 1.93, ilość opinii: 90
Szwagropol
Ocena: 1.98, ilość opinii: 79
LEO Express
Ocena: 2.71, ilość opinii: 73
mBank
Ocena: 2.14, ilość opinii: 415
Link4
Ocena: 1.63, ilość opinii: 220
ITAKA
Ocena: 2.93, ilość opinii: 158
nju mobile
Ocena: 3.37, ilość opinii: 100
Netflix
Ocena: 2.99, ilość opinii: 97
Virgin Mobile
Ocena: 2.69, ilość opinii: 49