Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

NeoBus opinie

Ocena na podstawie 684 opinii

2.64 / 5

  • Poziom cen
    2.83
  • Oferta
    2.78
  • Jakość obsługi
    2.27
  • Wygoda
    2.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~AZa / 2023-10-13 20:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam Wszystko ok
    Miałam problem ale dzięki świetnej obsłudze wszystko dobrze się skończyło
  • ~Bibi / 2023-10-01 19:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwoniąc na infolinię poprosiłam NIEMIŁĄ KONSULTANTKĘ, aby kierowca zaczekał dosłownie 2-3 minuty ponieważ autobus, z którego się przesiadałam utknął w korku już przy dworcu. Pani odpowiedziała, że poczeka minutę. Niestety nie zaczekał nawet tej minuty.
  • ~Hh / 2023-09-27 13:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Jadą powoli często blokując ruch. Na pytania odpowiadają niegrzecznie nie udzielając informacji. Ostatni raz korzystam z usług tego przewoźnika.
  • ~Patryk / 2023-09-26 21:57
    Ocena: 2.25 / 5
    Zastanawiam się czy ta firma kiedykolwiek odjechała punktualnie z przystanku. Jeżdżę już dość długo i jeszcze NIGDY nie byli o czasie na przystanku na którym wsiadam. Aż zadzwoniłem na infolinię z prośbą żeby zmienili rozkład jazdy skoro nie są w stanie dojechać punktualnie na dany przystanek a człowiek czeka jak debil po pół godziny i dłużej to jakaś wredna paniusia z wielkim pyskiem powiedziala mi żebym sobie zmienił przewoźnika jak mi nie pasuje. Normalnie szczyt chamstwa, człowiek płaci niemałe pieniądze za bilety a tu taki tekst z ust pracownika. Ciekawe czy właściciel wie jaką osobę zatrudnia. W dodatku ciężko się jej wysłowić poprawną polszczyzną, nikogo nie obrażając ale mocno pielęgnuje wiejską gwarę.
    WadyNotorycznie spóźnienia
  • ~Olaf / 2023-09-25 09:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Jak zawsze wszystko jest ok punktualnie cele przez internet jest bardzo niska nowiutkie autokary czego chcieć więcej. Oby więcej kontaktować 24 h na dobę otwarcia dla klienta. Wiadomo pisane są z reguły jak ktoś się zdenerwuje natomiast że jest wszystko fajnie no to się nikomu nie chce szukać miejsca w Internecie gdzie można obrazić
    ZaletyNowe i bezpieczne autobusy
    WadyKuerowcy czasem maja zły dzień ;)
  • ~Poul / 2023-09-19 13:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Notoryczne spóźnienia , jeżdżąc z wami od kilku lat nie miałem szczęścia odjechać punktualnie, reklamacja to jąkać farsa, a o zwrocie pieniędzy za bilet, można pomarzyć
  • ~JASIUSMIETANA@OP.PL / 2023-09-17 02:24
    Ocena: 5.00 / 5
    PAWEŁ I MARCIN CZURCZAK Z NIEBYLCA TO NAJLEPSZE CHŁOPAKI SĄ OKKKKKK!!! I RESZTA MORDA W KUBEŁ I W WSIO USAAAA!!!
    ZaletyOK USAAAA!!!
    WadyOK USA!!!
  • ~JASIUSMIETANA@OP.PL / 2023-09-17 02:20
    Ocena: 5.00 / 5
    WSIOOOO OKKKKKKK!!! CZURCZAKI DAJĄ RADĘ I WSIOOO JKEST OKKKKK!!
    Zaletyok usa!!!
    Wadyok usa!!
  • ~Podrożnik / 2023-09-15 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    NIEPUNKTUALNIE NIEBEZPIECZNIE DROGO BRAK JAKICHKOLWIEK INFORMACJI BRAK KONTAKTU Z OSOBAMI ODPOWIEDZIALNYMI POD TELEFONEM NIEMILE KOBIETY KTORE NIE MAJA NIC INNEGO DO POWIEDZENIA NIZ TO ZE WSZYSTKO JEST WINA REMONTOW NA DROGACH W NIEBYLCU NA ODJAZD CZEKA SIE GODZINAMI! DZIS MIAL BYC PRZYJAZD DO SANOKA 15.25 A AUTOBUS JESZCZE STOI W NIEBYLCU!!!!!!!
    NAJGORSZY TRANSPORT ŚWIATA!
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~Riko / 2023-09-11 09:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy którzy sprzątają autokar i znajdują rzeczy które do nich nie należą potrafią nadzwyczajne okraść z zawartości jaka się znajdowała w saszetce mojego syna.Sytuacja ta miała miejsce 10.09.2023 w Niebylcu, oddali saszetkę bez zawartości,szok jeszcze raz szok .
  • ~Jeleń / 2023-09-08 17:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie kupujcie biletu u kierowcy to się zwyczajnie nie opłaca przez neta o wiele taniej i nigdzie nie ma wzmianki o tym ze u kierowcy bilety o wiele droższe .Zawsze kupuje przez neta , myślę kupię na próbę u kierowcy a tu takie zdziwienie ze he!!!!j to się przejechaliśmy ????!!!!
  • ~przema / 2023-09-07 00:03
    Ocena: 3.75 / 5
    Wrocław-Katowice
    Jeżdże, są opóźnienia, ale kierowcy starają się nadrobić i z 20min opóźnienia finalnie 5min. Na pewno udział w tym mają parakonstruktorzy wrocławskiego dworca i p.Jacek Sutryk bo by wjechać trzeba objechać przez 4 skrzyżowania ze światłami cały dworzec.
    Oczekiwania innych może słuszne, ale u nas w Polsce chyba nierealne -wszędzie tylko cena, towary markowe i jakość to zawsze drugoplanowa kwestia.
    No i to że kierowcy... Ciekaw jestem co usłyszeć można z rozmów kierowców TIR-ów, innych -sam nieraz klnę, jak bezmyślność i hamstwo się szerzy, a na drogach wymuszanie i bezprawie to standard.
    Zaletyczystość, komfort i cena (spójrzmy na PKP droższe, mniej punktualne -własna elektryka i na swoich szlakach (nie tak jak busy -płatne autostrady)
    nie ma ciasnoty jak we Flix czy naszej kolejarskiej pogoni.
    Wadymała oferta (nie ma w czym wybierać), przebookowanie to sobie lepiej darować
  • ~Ostatni raz / 2023-09-02 11:53
    Ocena: 2.25 / 5
    To była najgorsza podróż w moim życiu.... trasa nocna Wrocław -Lesko 1.09.2023.... od Karowic zepsute ogrzewanie ... poczatkowe prośby o podkręcenie ogrzewania kończyły się chamskimi i wulkarnumi odżywkami kierowców.... Gdy już podszedł 5 klient z kolei z prośbą czy da się coś zrobić bo w autobusie na piętrze klimą dmucha na 14 stopni ludzie siedzą w kurtkach i jest cholernie zimno... kierowcy zaczęli krzyczeć do pasażerów obrażać ich... takiego braku szacunku do klienta nie widziałam nigdy w życiu... Pani poproszila o pomoc w zdjęciu bagażu usłyszała "a czy to mój bagaz" i musiała zdjąć go sama. Kolejna z bolącymi kolamen musiała wyjść na pietro bo na dole siedzieć nie można.... a cały dol wolne.... klienci są dla nich 0....
  • ~Ostatni raz / 2023-09-02 11:53
    Ocena: 2.25 / 5
    To była najgorsza podróż w moim życiu.... trasa nocna Wrocław -Lesko 1.09.2023.... od Karowic zepsute ogrzewanie ... poczatkowe prośby o podkręcenie ogrzewania kończyły się chamskimi i wulkarnumi odżywkami kierowców.... Gdy już podszedł 5 klient z kolei z prośbą czy da się coś zrobić bo w autobusie na piętrze klimą dmucha na 14 stopni ludzie siedzą w kurtkach i jest cholernie zimno... kierowcy zaczęli krzyczeć do pasażerów obrażać ich... takiego braku szacunku do klienta nie widziałam nigdy w życiu... Pani poproszila o pomoc w zdjęciu bagażu usłyszała "a czy to mój bagaz" i musiała zdjąć go sama. Kolejna z bolącymi kolamen musiała wyjść na pietro bo na dole siedzieć nie można.... a cały dol wolne.... klienci są dla nich 0....
  • ~M / 2023-08-25 17:43
    Ocena: 2.75 / 5
    Kierowcy na trasie Sanok- Warszawa 12 sierpnia wyjazd z Sanoka 12.20 tragedia. Chamscy, opryskliwi. 8 pierwszych siedzeń ( po 4 po każdej stronie) kierowcy " zajęli " to znaczy zapieli pasy tak aby nie można było usiąść , i przeganiali pasażerów którzy mieli czelność chcieć skorzystać z siedzeń. Pasażerowie kisili się jak sardynki za to panowie szlachta kierowcy siedzieli sobie jak paniska , nikt im nad glłową nie siedział.
    Jeżdżę często Flixbusem i porównanie poziomu i kultury kierowców - to jakby porównać syrenkę do mercedesa. Poczułam się jak u Barei.
    ZaletyDobre połączenie
    WadyPoziom kierowców, śmierdząca toaleta.
  • ~Henryk / 2023-08-22 00:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko ok! Autobusy czyste raczej punktualne kierowcy mili
    ZaletyCzyste autobusy gniazdka toaleta
    Wadybrak
  • ~Mały / 2023-08-21 12:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Przewóz na trasie Kraków Balice (Kraków Airport) – Gliwice (Gliwice Centrum Przesiadkowe) w dniu 20.08.2023.
    Autobus podstawił się z 40-to minutowym opźnieniem. Wyprzedane więcej biletów niż miejsc w autobusie.
    Obsługa (kierowcy) nie mili w kontakcie z pasażerami.
    Nie polecam tego przewoźnika.
    WadyNie miła obsługa(kierowcy).
    Brak informacji przed podróżą, na bieżąco i w trakcie podróży dot. opóźnień i innych okolicznosci zwiazanych z opóźnieniami, przerwami w podróży.
  • ~Ewa / 2023-08-16 09:11
    Ocena: 5.00 / 5
    Jak zawsze wszystko w porządku tym razem to był wyjazd Polańczyk Solina weekendowy???? rzadko korzystam ale jeszcze nigdy się nie zawiodłam fajnie sprawnie szybko klimatyzowane autokary toaleta czasami tylko kierowcy mają zły humor ale ogólnie wszystko w porządku
    ZaletyPołączenie w Bieszczady
    WadyKierowcy powinni wiedzieć że uśmiech dużo czasem załatwia
  • ~Krystyna / 2023-08-14 04:11
    Ocena: 1.75 / 5
    Jestem po prostu w szoku, że istnieją takie niemili kierowcy.Spóźnili się.Chciałam kupić bilet za gotówkę., zabrakło mi 20 groszy.Pan na mnie spójrzał i agresywnie powiedział, że niech Pani płaci kartą.Kto ma zapłacić resztę?Czy można traktować pasażyra jako człowieka?
  • ~Wysoki / 2023-08-10 19:27
    Ocena: 3.75 / 5
    Wcale a wcale się nie dziwie,że kierowcy się wkurzają jak im Ukraińcy mówią w swoim języku,prawda jest taka ,że się rozpanoszyli i nas wykorzystują na maksa,są wredni i odgrywają biednych i poszkodowanych ,a prawda jest zupełnie inna.kierowcy ich mają codziennie w autokarach to i nerwy im puszczaja,wożą się z jednego końca na drugi i ciągle czegoś chcą....
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.79, ilość opinii: 4699
Flixbus
Ocena: 2.18, ilość opinii: 2857
Sindbad
Ocena: 2.34, ilość opinii: 774
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 684
Szwagropol
Ocena: 1.98, ilość opinii: 318
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.89, ilość opinii: 256
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4142
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3754
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2792