Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

NeoBus opinie

Ocena na podstawie 301 opinii

2.58 / 5

  • Poziom cen
    2.82
  • Oferta
    2.65
  • Jakość obsługi
    2.20
  • Wygoda
    2.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paulina / 2019-08-10 15:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy raz jechałam z Neobusem i ostatni raz. Tragedia. Przesiadka w Niebylcu ludzie masakrują się walizkami, kierowcy pośpieszają żeby szybciej wyciągać walizki. Po pośpiechu w szukaniu walizki i zaliczeniu kilku siniaków zmieniamy autobus gdzie czekamy 40 min na kierowcę. Autobus z Warszawy do Krosna opóźniony o ponad godzinę.
    Nie polecam nikomu ja napewno już nie skorzystam.
  • ~Episteme / 2019-08-10 13:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Jesteśmy kolejny raz rozczarowani. Autobus spóźniony godzinę. Nikt nie raczył zadzwonić I poinformować. Trzeba oczywiście dzwonić na płatną infolinię aby uzyskać informację, z resztą zdawkową. Kierowcy bardzo nieuprzejmi, niegrzeczni I wręcz niekulturalni. Firma kolejny raz pokazuje, że nie zależy jej na kliencie. Tracicie kolejnych klientów. Niby XXI wiek a obsługa z innych czasów.
    ZaletyWygodne autokary
    WadyKierowcy "do wymiany"...
  • ~Marta / 2019-08-09 18:11
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam! Mimo opóźnienia relacji Warszawa-Rzeszów o 20 minut, kierowca robi 15 minutową przerwę w Kunowie, gdzie PKS w Ostrowcu Św. jest 5 minut stąd. Ludzie, którzy wysiadają w Ostrowcu mają przez to około 40 minut opóźnienia, jakby nie można było zatrzymać się na dworcu w Ostrowcu. Nie wspomnę o cenach z kosmosu.
  • ~pasażerka / 2019-08-05 20:12
    Ocena: 2.75 / 5
    Witam, mam bardzo negatywne wrażenia zwiazane ze stylem jazdy kierowców. Kierowcy niejednokrotnie energicznie przyspieszają po czym hamują i stwarzają niebezpieczne sytuacje w ruchu drogowym.
    Poprzednim razem nie działała klimatyzacja, nie było żadnej przerwy (trasa trwała prawie 7 godzin), autobus na trasie Warszawa Rzeszów był opóźniony o 1.30h. Brak właściwej komunikacji że strony kierowca pasażer.
    ZaletyCzęstotliwość kursów
  • ~Ketsalp / 2019-08-04 17:02
    Ocena: 2.25 / 5
    Firma nie poinformowała swoich pasażerów o zmianie miejsca odjazdu z uwagi na Tour De Pologne. Autobus opóźniony 40 min, a na płatnej infolini po 5 minutach oczekiwania słychać jak ktoś odbiera i zaraz się rozłączył! Żenada.
    WadyInfolinia, organizacja, informacja.
  • ~Maciek / 2019-08-02 21:31
    Ocena: 1.50 / 5
    Beznadziejna firma nie szanująca klientów w trakcie podróży z Warszawy do Rzeszowa w dniu 02.08.2019 wyjazd o godz. 17 A planowany dojazd o 22:30 zero przerwy na pytanie pasażerski o przerwę kierowca odburknął jej " nie ma ", nie podając żadnego powodu. Gdy zadzwoniłem o 21 na infolinię to pani która odebrała telefon arogancko oświadczyła mi że przerwa jest dla kierowcy jak jej potrzebuje a nie dla pasażerów. A co ze starszymi ludźmi którzy nie są w stanie przesiedzieć tyle bez postoju i rozprostowania się, A co z pasażerami którzy potrzebowali by sobie kupić coś do zjedzenia. A co w końcu z wizytą chociażby w toalecie bo w tej autobusowej to się ciężko zmieścić A efekty czuć w całym autobusie przez kilka lub kilkanaście minut. Zero poszanowania i dbałości o klienta A tym bardziej zero jakiegokolwiek szacunku, nie lepiej zaplanować 10 min więcej na podróż aby i kierowca mógł złapać oddech i klienci odetchnąć w czasie prawie 6 godzinnej podróży.
  • ~Marzena / 2019-08-02 08:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Jechałam z Warszawy do Polańczyka 1 lipca byłam w szoku kto temu kierowcy dał prawo jazdy jechał jak do pożaru ciągle przejeżdżał na czerwonym świetle Kierowca był bardzo nie miły Walizki bez numerku każda była kładziona bagażnika bez kontroli Kierowca jeszcze chyba nie miał przypadku pomylenia bagażu Pozdrawiam
  • ~sam / 2019-08-01 23:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Pijani ukraińcy na trasie Niebylec Warszawa, awantury, przeszkadzanie innym podróżnym a kierowcy nie reagują... skandal
  • ~Szyms80 / 2019-08-01 18:53
    Ocena: 4.00 / 5
    Kupiłem bilet Wrocław - Katowice, taniej niż FlixBus. Ale tez z uwagi na to ze krótszy czas podróży. Czekając na busa przeczytałem te wszystkie negatywne oponie, trochę się wystarszylem, ale bus przyjechał 15min przed odjazdem, obsługa OK, bus nowy.
    ZaletyNiskie ceny, krótszy czas podróży niż konkurencja.
    WadyBrak aplikacji na której widać aktualne dane przejazdu jak FlixBus
  • ~Barbara / 2019-08-01 11:20
    Ocena: 2.50 / 5
    Opóźnienie ostatnie na Lini Warszawa Zachodnia-Nibylec -Ustrzyki wyjazd 9.00 rano a wyjechaliśmy o 10.30 brak jakiejkolwiek informacji. A jak chcesz informacje czy autobus będzie to masz linie płatną. Zachodni został poinformowany o opóźnienie, ale głośniki na zewnątrz nie działały więc stojąc i czekając na autobus na zewnątrz nie było nic słychać. Strona to żart ostatnio. Jeździłam tą firmą jak zaczynali podchodząc i pytając się czy podiweść do Sanoka busem. Potem już rozdawali wizytówki nawet jedna mam. Wtedy liczył się klient. Teraz zapłaciłeś za bilet na stronie a chcesz informacji na temat tego przejazdu plac jeszcze. Chcesz wiedzieć czy będziemy na czas to płać za te informacje. Patrząc przenpryzmat tych wszystkich lat co jeździłam z tą firmą to pierwszy raz otwarcie nie polecam. Nawet jak chcesz zmienić bilet na inny dzień i płacieś 5 zł taniej niż normalnie byś kupił u kierowcy to i tak ci zwracają 80 procent biletu i na dodatek musisz zadzwonić na infolinię a tam cię znowu trzymają i przedłużający czas rozmowy.
    WadyWady spóźnienia i brak normalnej komunikacji z firmą. Brak infolinii. Infolinia to jakiś żart.
  • ~zły / 2019-08-01 09:45
    Ocena: 2.75 / 5
    28.01.2019 - 1.0 h opóźniony, planowany z 17.30 odjazd z Niebylca do Wrocławia bez jakiejkolwiek informacji,
    Zaletyz czasem coraz mniej
    Wadynotoryczne opóźnienia
  • ~tonyhalik / 2019-07-31 11:54
    Ocena: 3.75 / 5
    Infolinia to jakiś żart. Jeśli ktoś zwraca bilet, to nie ważne na jak długo przed podróżą, to i tak zwracają tylko 80%, chciałem przebukować na inny termin - dopłać 10zł. Przewoźnik spoko ale obsługa klientów lezy i kwiczy. Nawet w najgorszym PolskimBusie aż takk nie było...
  • ~Varismi / 2019-07-30 18:51
    Ocena: 2.25 / 5
    Częste opóźnienia, dziś dodatkowo (oprócz prawie godzinnego opóźnienia) spotkałam się z wyniosłym, niemiłym kierowcą. Uważajcie na płatność gotówką. Kierowcy nie mają wydać ze 100 złotych. Gdybym sama nie zapytała o możliwość płatności kartą nie pojechałabym nigdzie.
    WadyNiemiła obsługa, opóznienia.
  • ~passenger / 2019-07-29 11:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam!!!
    Najgorsza firma!
    Dziś wyjechaliśmy z Warszawy o 5.00 i mieliśmy wyjechać z Rzeszowa o 10.00 do Przemyśla. Teraz już 11.30 i jesteśmy jeszcze w Rzeszowie i już nie zdążymy na pociąg.
  • ~Dawid / 2019-07-28 19:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna firma. Autobus się spóźnił 1.5 godziny i nikt nie raczył nas o niczym poinformować.
    WadyBrak informacji, spóźnianie się...
  • ~Minika / 2019-07-27 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus spoznil się 2 godziny masakra pierwszy i ostatni raz wybrałam te firmę!!!!
    WadyTragedia
  • ~Mar / 2019-07-26 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus zapchany i bardzo niewygodny, wygląda na to że dołożono kolejne siedzienia.
    Nie wyobrażam sobie jak wytrzymują dalsze podróże ludzie wysocy lub o większej wadze! Jazda tym autobusem to prawdziwa droga przez mękę. Nie dość że w Krakowie autobus miał 15 minut opóźnienia, to na dodatek, w Rzeszowie, po 15 min postoju i przy absolutnie wszystkich miejscach zajętych, kierowca ogłosił następne 15 minut postoju, bo podobno dyspozytor kazał czekać na autobus z Warszawy, nie wiadomo po co... miejsc wolnych już nie było, igły nie dałoby się wcisnąć!Może dyspozytor chciał zeby coś dla niego zabrać i dlatego autobus z prawie setką ludzi czekał razem pół godziny w Rzeszowie?
    Internet, podobno jest, gdy zapytałam kierowców o hasło, popatrzyli znacząco na siebie i hasło podali, jednak po kwadransie prób gdy w końcu udało się zalogować, prawie natychmiast rozłączyło...
    Nie polecam, jak tylko się da, omijać!
  • ~AUU / 2019-07-25 09:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurs z Soliny do Warszawy. Przesiadka w Niebylcu (jakos tak).14.07.2019 O tym fakcie dowiedzialysmy sie od gospodarzy u ktorych mieszkalysmy,bo przeciez to jest takie oczywiste... moze dla stalych klientow.
    Pani Kierowca,bardzo niemiła.
    Jeśli chodzi o autobus bardzo niewygodny . Tak ciasne fotele(a miejsca wszystkie zajęte)
    Do tego klimatyzacja.. porażka. Nie polecam.
  • ~Małgośka / 2019-07-23 14:02
    Ocena: 2.75 / 5
    Podróż z Przemyśla do Katowic 11 lipca 2019 r. Przesiadka w Rzeszowie. Dość duże opóźnienie. Na zwrócenie uwagi, że przez duże opóźnienie nie zdążyliśmy na opłacony transfer z Katowic na lotnisko Pyrzowice, kierowca ( lub pomocnik kierowcy, otwierający luki bagażowe) wściekły wykrzyczał, że można kupić sobie samochód i dojeżdżać autem a nie Neobusem. Skandal. Za poniesione koszty finansowe nikt nam nie zwrócił oczywiście, a taxi kosztowało 105 zł.
    ZaletyWygodny autokar
    WadyObsługa, brak kultury, nieprofesjonalizm
  • ~Eva 7533 / 2019-07-22 23:09
    Ocena: 2.50 / 5
    Większość kierowców nie miłych .Urzadzajacych sobie zawody na drodze .MASAKRA
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1158
Flixbus
Ocena: 2.26, ilość opinii: 633
PolskiBus
Ocena: 2.24, ilość opinii: 304
NeoBus
Ocena: 2.58, ilość opinii: 301
PKS Polonus
Ocena: 1.90, ilość opinii: 120
Szwagropol
Ocena: 1.93, ilość opinii: 115
mBank
Ocena: 2.02, ilość opinii: 542
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 301
ITAKA
Ocena: 2.77, ilość opinii: 261
Netflix
Ocena: 2.87, ilość opinii: 140
nju mobile
Ocena: 3.16, ilość opinii: 126
Virgin Mobile
Ocena: 2.60, ilość opinii: 91