Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

NeoBus opinie

Ocena na podstawie 186 opinii

2.74 / 5

  • Poziom cen
    3.01
  • Oferta
    2.81
  • Jakość obsługi
    2.37
  • Wygoda
    2.82

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 10
  • ~Podróżująca / 2019-04-23 07:36
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie jeżdżę neobusem zbyt często, ale z każdym kolejnym razem podróż wydaje się być coraz gorszej jakości.
    Nie mówię tu o kierowcach, bo zawsze są uprzejmi i pomocni, ale wygoda w autobusach jest na fatalnym poziomie. Człowiek, który ma odbyć szesciogodzinna podróż chcialby mieć przynajmniej trochę miejsca na nogi, ale niestety jest to niemożliwe,do tego torebka i kurtka na kolanach, koszmar...
    Zauważyłam, że firma chwali się nowymi autobusami, kupujcie je z głową i zadbajcie o minimalny komfort dla pasażerów.
    ZaletyMili kierowcy
    Woda dla każdego pasażera
    WadyNiewygodne siedzenia
    Brak miejsca na nogi
  • ~izkaa89 / 2019-04-19 00:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem jak opisać jakość przewozu nie używając agresywnego języka. Poważnie. Trasa Warszawa Krosno miała trwać nieco ponad 6 godzin, i zawsze mniej wiecej w jej połowie organizowany był postój, na którym można było skorzystać z toalety lub coś zjeść. Dziś jak zawsze kierowca zajechał na ten parking, ale nie zatrzymując się nawet, szybko z niego wyjechał. Nie ukrywam, bardzo mi na nim zależało. Oczywiście nie ma tym konkretnym miejscu, bo jeszcze wtedy myślałam, ze każde miejsce będzie dobre, byle by móc skorzystać z toalety. Gdy jednak pół godziny później zatrzymalismy sie na stacji paliw zmieniłam zdanie. Jedna toaleta (nie, nie jedna damska i jedna meska, tylko jedna wspólna) i kolejka na 20 osob. Postój trwa 10 minut. Oczywiście większość nie zdążyła. Gdy zrezygnowani wszyscy wracali do autobusu, poprosiłam stojącego obok kierowcę o dodatkowe trzy minuty, gdyz bardzo pilnie tego potrzebuje. Usłyszałam chamskim tonem 'Nie'. Później burknal coś, ze toaleta jest w autobusie. Owszem jest, mała i choć była nawet czysta, są dni w życiu kobiety kiedy potrzebuje ona toalety z prawdziwego zdarzenia. Niestety. Ale ok, jakoś dam rade, prawda? Jeszcze tylko trzy godziny. Mniej więcej. Tutaj jak sie domyślacie-wiecej. Dojeżdżając na dworzec w Rzeszowie mieliśmy już 35 minut opóźnienia. Jeszcze sie łudziłam, to tylko pol godziny. Jednak z każda kolejna minuta przestawalam.. Aż minęło 40. Tak. Staliśmy opóźnionym o pół godziny autobusem przez 40minut na dworcu. Tak po prostu. Nie był to ogloszony postój, więc nie mogliśmy sobie po prostu wyjsc na chwilę. Nie chcialam nawet pytać kierowcy, bo słyszałam jego chamskie odzywki do pytajacych o co innego pasażerów. Wywnioskowałam, ze czekaliśmy na autokar z Kielc. Jak się później dowiedziałam od starszej Pani, która się do mnie dosiadla, odjechał stamtąd z godzinnym opóźnieniem i nikt nie zapowiadał przesiadki. Co więcej, wybrała Neobusa bo zależało jej na braku przesiadek. I naprawdę było mi przykro mówić jej, ze w Niebylcu czeka ją kolejna. Gdy już udało nam się ruszyć z Rzeszowa (a wg rozkładu już od 15minut powinnam być na miejscu, w Krośnie), utknelismy w gigantycznym korku. Ostatecznie dojechałam na miejsce z prawie 2 godzinnym opóźnieniem. I o ile zupełnie rozumiem, ze z powodu wypadku na wyjeździe z Rzeszowa spoznilismy się o pół godziny, to zupełnie nie rozumiem ani pół godzinnego opóźnienia przed Rzeszowem (nie staliśmy w zadnym korku), ani tym bardziej tego 'postoju'ktory nie był postojem na tamtejszym dworcu. Mogłabym wiadomo, patrzeć na to otwarcie, tłumaczyć sobie, ze może jakieś problemy. Ale wtedy, uważam, ze cały autokar ludzi zasługuje na choć krótkie wyjaśnienie. Musimy poczekać tu pół godziny, przepraszamy za utrudnienia. Ale nie. To zbyt wiele.
    No i moze jeszcze dodam, ze 'wysoki' standard autokaru jest wysoki tylko z nazwy, miejsca bardzo ciasne, niedziłajace kontakty pod fotelami (już drugi raz mi sie to zdazyło, więc to nie przypadek jak sądzę). Ale naprawdę, jestem w stanie przejechać tą trasę w niewygodnym fotelu, życzyłabym sobie tylko odrobinę zrozumienia, empatii i szacunku ze strony kierowców. Chyba za coś my-pasażerowie-placimy?
    Zaletybrak
    Wadychamscy kierowcy
    niby nowy autokar, a jaki niewygodny
    opóźnienia niewynikajace z korków ani trudnej sytuacji na drodze
  • ~Grzegorz / 2019-04-18 22:12
    Ocena: 1.00 / 5
    To już nie ten Neobus co dawniej. Kierowcy nie mili do tego ukrainiec, nie można się dogadać (jedzie tragicznie). Autobus nie wygodny, ciasnota i duchota. No i do tego jak zwykle opóżniony ;/
    Zaletybrak
    Wadyjakość usług, obsługa, nieplanowość
  • ~_doza5 / 2019-04-18 16:27
    Ocena: 2.75 / 5
    Ceny biletów poszły w górę.. Za to jakość świadczonych usług znacznie się obniżyła..
  • ~Patol / 2019-04-17 16:39
    Ocena: 3.50 / 5
    Już 30 minut opóźniony autobus i tak jest za każdym razem. Dno i wodorosty
  • ~Mikołaj / 2019-04-14 11:30
    Ocena: 1.75 / 5
    W sobotę wieczorem przez stronę kupiłem dwa bilety z Krakowa do Przemyśla na niedziele rano o 7:50. Dziwne, ale w bilecie jest brak stanowiska na które musiałby podjechać bus, oraz brak bądz jakiego kontaktu do kierowcy, co jakby w nasze czasy jest sprawą normalną. Dalej na dzworcu ani na jednej z tablic informacyjnych kurs się nie pojawił. Pani na informacji powiedziała "Jeszczę go nie ma", tyle. Wiec czekam. Stałem bliżej wjazdu około stanowiska G1, na którym w ten moment stał bus do Oświęcima. O 7:50 widzę jak na płytę górną podjeżdża biały autobus z ogromnym napisem na bokach - "Neobus", z tabliczką "Przemyśl". Wjeżdża, robi kółko wokół wszystkich stanowisk, i odrazu naprawia się do wyjazdu. No i pojechał sobie. W mailu był numer infolinii wiec odrazu zadzwoniłem (niżej pod numerem było napisane że "opłata za minutę polączenia 1,29 zł brutto. Usługę świadczy Progress Plus s.c."). Po pięcu minutach słuchania głosu elektronicznego pani powiedziała że "bus stał chwilę na stanowisku G1 więc przepraszam ale Pan chyba poprostu się spóznił", no i o zwrocie kasy już nie może być mowy.


    Zaletypunktualność odjazdów
    Wadybrak kontaktu z kierowcą
    brak w ogóle bądż jakiego sensownego szybkiego kontaktu z organizacją
    brak możliwości reklamacji na stronie firmy
    omijanie pasażerów
  • ~Podróżujący / 2019-04-14 08:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak jakiego kol wiek kontaktu z klientem!!!
    Jak przyjedzie wcześniej nie ma szans ze wam ktoś zadzwonie i coś powie, info linia odbiera po 5 minutach oczekiwania, a później pani jak by kontaktuje się z kierowcom kolejne 10 min, a my za to płacimy po 1.40 zł za minutę!!!
    Totalni oszuści nie polecam! Kurde po co w takim razie podajemy swój nomer komurki?
    Neobus f*ck off!!!
    ZaletyEeeeeeee nie ma takich
    WadyWada to synonim nazwy Neobus
  • ~Stalewpodrozy / 2019-04-12 17:19
    Ocena: 2.00 / 5
    neobus prezentuje coraz gorszą jakość usług w zamian za coraz wyższą cenę- stałe opóźnienia na trasie Warszawa-Rzeszów, brak przerw, nie uwzględnianie robót drogowych w szacowanych godzinach przejazdu. A parę lat temu tak przyjemnie się korzystało z ich usług...
  • ~Karolina / 2019-04-10 04:31
    Ocena: 4.50 / 5
    Zawsze czysto, profesjonalnie i wygodnie.
    Bardzo pomocna infolinia i bezpieczni, grzeczni kierowcy. Dla mnie numer 1 w Polsce.
    ZaletyKomfortowo, wygodnie, bezpiecznie, punktualnoe,profesjonalnie.
  • ~winola / 2019-04-03 18:24
    Ocena: 4.50 / 5
    Możliwość zakupów tańszych biletów przewozu internet. Jest podanw hasło do internetu ale nigdy nie korzystam. W większości pojazdów wygodne fotele (około 200 przejazdów). Butelka bardzo dobrej jakościowo wody dla pasażerów, lokalny producent. Świetne rozwiązanie logistyczne obniżające cenę biletów i ograniczające zanieczyszczanie środowiska.
    ZaletyZawsze mili kierowcy. Profesjonalizm.
    WadyCzasem brudna toaleta i brak wody. To wina pasażerów bardziej
  • ~Jo / 2019-03-27 19:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Autobus na trasie Gliwice-Przemyśl punktualny, komfortowy, czysty. Kierowcy uprzejmi. Jazda bezpieczna i bezproblemowa. Polecam przewoźnika!!
  • ~Gabriela / 2019-03-22 23:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Spóźniając się na wyjazd z Wrocławia do Sanoka dotarłam do Krakowa na wlasna rękę i tam chciałam wsiąść na kolejny odcinek mojej wykupionej trasy, do tego samego autokaru, ktorym miałam jechać. Niestety musiałam płacić kolejny bilet, bez sensu.
  • ~Kszcz / 2019-03-19 04:58
    Ocena: 1.75 / 5
    Dzisiejsza sytuacja. Przyjeżdżam 2min przed odjazdem autobusu, bo niestety warunki pogodowe nie pozwalały na szybszy dojazd.. Ale zawsze to 2min! Po czym czekamy kilka minut, autobusu nie widać. Stwierdziliśmy, że może przez pogodę. Po 5min dzwonimy do siedziby.. niestety po około 10 próbach do dzwonienia się stwierdziliśmy, że pojedziemy do Niebylca, może zdążymy. W końcu w trakcie drogi dodzwonilismy się, usłyszeliśmy, że autobus jest już w domaradzu (jak to możliwe?) W takich warunkach pogodowych, gdzie było widać co najwyżej 5m do przodu.. masakra.. zdążyliśmy! Bo łaskawy pan, który odebrał telefon po kilkudziesięciu próbach, stwierdził a zaczęłam te 2min.. Po przyjeździe oczywiście ochrzan, czemu wygadujemy głupoty, że byliśmy itd. Ja wszystko rozumiem, każdy ma swój czas, ale swego czasu przy rezerwacji trzeba było podać nr telefonu, przed odjazdem dzwoniono, żeby potwierdzić wyjazd. Przejechaliśmy już tysiące km z neobusem, czasami był strach, ale z reguły nie narzekalismy na wygodę i obsługę. Ale po tej akcji raczej nie skorzystamy z tej oferty.
    WadyCiężko dodzwonić się na infolinię, z ich strony także nie można liczyć chociażby na potwierdzenie rezerwacji
  • ~Daniel / 2019-03-11 19:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Dobry Wieczor. Dziękuję za przekazanie sprawy.
    Opiszę jeszcze raz sytuację naraziliscie mnie na straty.
    Już piszę o co chodzi.
    1.Juz w sobotę chciałem zarezerwować bilet powrotny próbowałem zamówić bilet Opatów-Warszawa, bez skutku, system poprostu bardzo źle działa, laguje wyrzuca na inną stronę przy wpłacie, ktoś od was to sprawdzał jak to działa.
    Próbowałem w Niedziele tez się nie dalo
    Na Dworcu w Opatowie byłem na bus do Warszawy 17.48.Kierowca nie zabieram bez rezerwacji.Musialem być w pracy na rano więc wysiadłem w NEOBUSA do Rzeszowa z Opatowa do Tarnobrzega dojechałem. Wogole co za test kierowcy nie mam wydać że 100 zł i naliczyl za jazdę do Rzeszowa wysiadłem w Tarnobrzegu. 40 zł z Opatowa do Tarnobrzega skandal i rozbuj w biały dzień kierowca złodziej.
    2.W Tarnobrzegu chciałem kupić nieszczęsny bilet do Warszawy a system zakupił w odwrotnym kierunku z Dw Zachodniego do Tarnobrzegu.
    Zostałem na Dw w Tarnobrzegu potem przez Sandomierz dostałem się do Warszawy o dodzinie 2.00 w nocy busem, w Warszawie byłem o godzinie 6.00.Do pracy na 8.00
    Przez wasz system i niekompetentnych złodziei kierowców.
    Teraz proszę o rozpatrzenie zwrotu i zadośćuczynienie inaczej złożę skargę do odpowiedniego urzędu i Rzecznika Praw Konsumenta o niewłaściwe traktowanie pasażera.
    Jesteście bardzo zła firma o słabej reputacji.
    Naraziliscie mnie na stres szlajanie się po dworcu bezcelowe.
    To groziło mi niebezpieczeństwem była noc.
    I ten wasz system niech diabli wezmą.
    Szczegóły biletu
    Numer biletu 535661443039
    Ilość miejsc 1
    Linia N2 733 (5)
    Data odjazdu 2019-03-10 19:00:00
    Wyjazd z WARSZAWA Dw. Zach. st.7
    Przyjazd do TARNOBRZEG D.A.
    Dzień Dobry

    Chciałbym złożyć reklamację źle zakupionego biletu.
    Wczoraj 11.03.2019 chciałem zakupić bilet z Tarnobrzegu do Warszawy.
    System rezerwacyjny zabukowal bilet w odwrotnym kierunku czyli z Warszawy do Tarnobrzegu. Opłata została pobrana automatycznie z mojego konta. Bilety dostałem na skrzynkę mailową.
    Wogóle system ten nowy źle działa nie można często zakupić biletu.
    Intuicyjnie automatycznie dobiera dane.
    Fizycznie nie było mnie w autobusie z Warszawy do Tarnobrzega ponieważ w tamtej chwili byłem na Dworcu PKS Tarnobrzeg.
    Proszę o zwrot należności za bilet.
  • ~Wioleta / 2019-03-06 00:04
    Ocena: 2.25 / 5
    nie polecam tego przewoźnika bilety drogie jadąc do warszawy z rzeszowa zapłaciłem w kasie 48zł a z powrotem kupiłem u kierowcy i zapłaciłem 60zł INTERNET pisze ze darmowy ale trzeba sie zalogowac i podac hasło ale JAKIE chyba ze ktos ma fecboka to przez niego
  • ~XXX / 2019-03-04 21:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Dzień Dobry
    W niedziele 24 lutego wracałem autobusem Neobus kurs odj 20:50 Warszawa Okęcie - przyj 01:05 Rzeszów Dw. Kiedy wsiadłem do autobusu okazało się że jest prawie pełen, zająłem jedno z miejsc w środkowej części z innym pasażerem. Niestety nie byłem w stanie tam usiedzieć 5 min ponieważ nie dość że było ciasno to i nie było czym oddychać. Postanowiłem więc że przeniosę się na pierwsze siedzenie tuż za KIEROWCĄ. Było tamo o wiele więcej miejsca gdyż na miejscu obok spoczywała wygodnie tylko skrzynka z wodą. Okazało się też że bliżej kierowcy jest o wiele więcej świeżego powietrza i jest czym oddychać. Radość moja nie trwała długo, gdyż niespełna po 15 sekundach kierowca podniesionym tonem w bardzo nie miły sposób powiedział : "Niech Pan wraca na miejsce!!!!" Zapytałem dlaczego? Usłyszałem ponownie : "Niech Pan wraca na miejsce!!!!" Zacząłem się tłumaczyć że nie czuje się komfortowo z tyłu autobusu, nie ma czym oddychać itd. Pan kierowca już tym razem bardzo nie miłym i stanowczym głosem powiedział: "Niech pan wraca na miejsce bo zaraz zatrzymam autobus i i pana wysadzę !!!!!" Byłem tak zmęczony po jeszcze kilku godzinnej podróży wcześniej samolotem, że nie miałem siły się już kłócić. Po za tym nie chciałem spędzić nocy gdzieś przy drodze w lesie w końcu zapłaciłem za bilet. Nie wiem jaki regulamin posiada Neobus , ale czy przednie siedzenia zarówno za kierowcą, należą do skrzyneczki z wodą tak aby się jej lepiej podróżowało? A siedzenia przednie po prawej stronie na prywatne rzeczy kierowcy? Wiem że 67,50zł to nie są duże pieniądze żeby wymagać cudów ale przynajmniej jakakolwiek kultura powinna obowiązywać Kierowce!

  • ~qbus / 2019-03-01 13:31
    Ocena: 1.75 / 5
    Trasa Przemyśl - Warszawa. Nie ma ŻADNEJ informacji o przesiadce w Rzeszowie. Po czym autokar przepełniony, w porównaniu do innych ciasny i niewygodny - kolanami obijałem fotel.
    Nie po to wsiadam na pierwszej stacji, żeby później zająć miejsce byle gdzie. W przewozach nocnych musi być informacja o przesiadce. Gdybym wiedział to bym pojechał godzinę wcześniej PKS.
    Wadybrak informacji o przesiadce
  • ~Dariusz / 2019-02-24 22:09
    Ocena: 1.50 / 5
    Chciałem wsiasc na drugim przystanku w Warszawie przy zakupionym bilecie z pierwszego przystanku, okazało się, ze mam dopłacić dwukrotnosć zapłaconego biletu!
    Skandal!
    Złoze skarge do rzecznika Praw Konsumentów
    Nie polecam przewoznika!!!!!
  • ~Andri / 2019-02-21 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów co dzieje sie w tej firmie, jak traktuje sie pasazerow. A to co opowiadaja kierowcy jak wyglada ich praca w tej firmie nie miesci sie w glowie...
    ZaletyZero zalet
    WadyPisalbym godzinami
  • ~Nadia / 2019-02-19 08:55
    Ocena: 2.75 / 5
    Nie zdążyłam na odjazd. Dogoniłam go autem na kolejnym przystanku i musiałam kupić kolejny bilet. A w regulaminie mają, że w takich przypadkach trzeba zapłacić RÓŻNICĘ w cenie biletów, nie kolejny cały bilet. Do tego Pan kierowca niemiły i kłamliwy.
strona 1 z 10
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 777
Flixbus
Ocena: 2.11, ilość opinii: 335
NeoBus
Ocena: 2.74, ilość opinii: 186
PKS Polonus
Ocena: 1.92, ilość opinii: 91
Szwagropol
Ocena: 1.98, ilość opinii: 88
LEO Express
Ocena: 2.70, ilość opinii: 76
mBank
Ocena: 2.11, ilość opinii: 440
Link4
Ocena: 1.63, ilość opinii: 249
ITAKA
Ocena: 2.90, ilość opinii: 168
nju mobile
Ocena: 3.27, ilość opinii: 111
Netflix
Ocena: 2.97, ilość opinii: 107
Virgin Mobile
Ocena: 2.64, ilość opinii: 66