Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

NeoBus opinie

Ocena na podstawie 239 opinii

2.61 / 5

  • Poziom cen
    2.87
  • Oferta
    2.65
  • Jakość obsługi
    2.22
  • Wygoda
    2.71

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 12
  • ~morpho13 / 2019-07-19 10:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Autokar z Warszawy wyjechał z uszkodzoną klimatyzacją o czym kierowca był łaskawy poinformować 30 km za Warszawą i oznajmił że jeśli ktoś nie chce kontynuować podróży może wysiąść a firma zwróci za bilet jest 19.07 2019 godzin 10.12 w autokarze jest 28 stopni Celsjusza przede mną podróż do Rzeszowa jakość usług neobusu dramatycznie słaba
    ZaletyBrak
    WadyBrak klimatyzacji
  • ~Anonim123 / 2019-07-18 15:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Ceny wysokie gdzie flixbus bierze polowe taniej! Jak mozna takie ceny ustalac. To do Swinoujścia taniej placilam z Tarnowa. W dodatku na stronie nie ma informacji o ponad 1,5godz opoznienia. Darujcie sobie chocby nawet patrzac na "komfor" ktory nie siega nawet 1/3 ceny. Pierwszy i ostatni raz.
    ZaletyZadne
    WadyCena, czas jady
  • ~Adam / 2019-07-11 22:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Trasa z Łodzi dn 11.07 g. 22 30 bardzo chamski i nie uprzejmy kierowca, całkowity brak kultury i obycia. Odradzam podróżowania tym przewoźnikiem. Dawno się nie spotkałem z takim chamstwem. Żenada
    WadyKierowca
  • ~Zuza / 2019-07-08 23:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Z oferty NeoBus korzystałam pierwszy raz do 2 lat, czułam się jak uczestnik szkolnej wycieczki w latach 90. Sposób jazdy sprawiał, że żołądek kilkakrotnie zawiązał mi się na supełek. Dodatkowo jeśli kierowca decyduje się na taki zawód to miło by było, aby powstrzymywał się od przykrych komentarzy na temat pasażerów.
    Niestety ten kierowca z Neobusa mocno zespół mi opinie o przewoźniku i pomimo wysokiego standardu pojazdów i udogodnień w postaci możliwości zakupi biletu online, czy częstych połączeń nie szybko zdecyduję się na kolejna podróż.
    ZaletyWysoki standard autokarów
    Wadypoziom obsługi, sposób jazdy kierowców
  • ~Agb / 2019-07-05 21:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety jadę drugi i na to wyglada ostatni raz. Z Warszawy do Przemyśla jechał jeden autokar a raczej do Rzeszowa bo okazało się że tam mamy się przesiąść do całkiem innego autokaru. Wysiadam a pan kierowca mówi że na kolejny autokar który zawiezie mnie do przemyśla muszę czekać 20-30 min. Po czym zamyka drzwi i z kilkoma pasażerami odjeżdża nie wiadomo gdzie. Czekam już ponad godzinę autokaru nadal nie widać. Jakby nie mógł prosto do przemyśla już jechać!
  • ~maria / 2019-07-04 12:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko w porządku, podróż z Przemyśla do Buska Zdroju przebiegła zgodnie z planem, bez zarzutu. Udało się bez problemu przebukować bilet (inny przystanek początkowy i inna godzina odjazdu). Pani na Infolinii była bardzo uprzejma i pomocna
    Wadyzbyt mało połączeń. Ale czy to wina przewoźnika ? Nie wiem. W ogóle jest mało połączeń autobusowych.
  • ~Lukadz / 2019-07-04 11:19
    Ocena: 1.25 / 5
    01 lipca kupiony bilet na 3 osoby na trasie Warszawa- Rzeszów na 3 lipca

    3 lipca przez duże korki wypadek na s8 nie docieramy na czas odjazdu na 11 godzinę na dworzec zachodni.

    Dzwonimy na infolinię 1,20zl za minutę
    Informujemy o fakcie i pytamy gdzie jeszcze w okolicach Warszawa zatrzymuje się autobus aby dojechać na inny przystanek.
    Słyszymy info terminal na Okęciu i ostatni przystanek Sękocin za światłami
    Wybieramy Sękocin
    Przy tym Pani mówi że poinformuje kierowcę że tam będziemy czekać.
    Zjawiamy się w Sękocinie czekamy autobus przyjeżdża, kierowca pyta ile osób informujemy że jadą dwie osoby tylko bo jedna zrezygnowała nimi i iż bilet był opłacony na trzy osoby.
    Kierowca rząda opłaty w wysokości 40 zł za dwie osoby dla tego że wsiadamy na innym przystanku.
    To jest chore nie dość że mają zapłacone za dodatkowo osobę która nie jedzie.
    To jeszcze rządaja dopłaty za to że wsiadamy na innym przystanku.
    Drugi i ostatni raz korzystamy z usług neobusa
    ZaletyBrak
    WadyDopłaty nie wiadomo za co
  • ~Barbara / 2019-07-02 22:56
    Ocena: 2.00 / 5
    W dniu 01.07.2019 autobus z Warszawy do Niebylca przyjechał pół godziny opóźniony,po przesiadce do innego autobusu okazało się że dla pięciu osób brakło miejsca.Kierowca powiedział ,że pojedziemy busem ale bus już odjechał.Czekaliśmy ,stojąc na parkingu w upale 33 st.W Brzozowie byliśmy spóźnieni 40min.
    WadyBrak punktualności i to nie tylko w tym dniu.Rozkład jazdy nadaje się do poprawy.Wysoka cena biletów w stosunku do jakości.
  • ~PiotrJanuszJr / 2019-07-02 16:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Autobus spóźnił się 26 minut o czym psażerowie nie zostali w żaden sposób poinformowani. Bardzo słaby stosunek jakości usługi do jej ceny. Nie polecam.
    Pozdrawiam,
    Piotr Janusz jr.
    ZaletyBrak
    WadyBrak punktualności i entuzjazmu ze strony obsługi.
  • ~Majk / 2019-07-02 14:43
    Ocena: 2.75 / 5
    Kurs warszawa Krosno 01.07.2019 godz 00.10. Skandaliczne zachowanie kierowcy chamskie odzywki do pasażerów,na Okęcie nie zabrał pasażerów (którzy chcieli kupić bilet)do Radomia mimo że kilka miejsc było. Jak zszedlem po wodę na dół to przeklinal po cichu że mu firankę odsunąłem którą prowadzi do części pasażerskiej. W Kolbuszowej dosiadł sie drugi mądry kierowca i do aamego niebylca przeklinanie a pasazer ktory chcial wysiąść w babice siedem stwierdził do drugiego (wyj.... go tutaj).po prostu dramat.
  • ~Kubus Puchatek / 2019-07-02 07:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Niepunktualni, zero informacji mailowej o jakiejkolwiek zmianie, dramat! Człowiek ma czekać i niczego więcej się nie dowie.
  • ~BYŁY KLIENT / 2019-07-01 17:24
    Ocena: 1.25 / 5
    Kurs Katowice-Wrocław 25.06.2019 autobus przyjeżdza spózniony 26 minut / zero informacji ze strony infolinii / pasżerowie wysiedli i nowi wsiedli potem pierwszy kierowca wychodzi na papierosa ......pali na peronie gdzie jest ZAKAZ !!!
    Po czy wychodzi drugi .......na papierosa - skutek opoznienie na trasie ponad 40 minut !!!!

    W drodze powrotnej kierowca zamiast stanąc na bramce Via Toll pcha się na osobówki stoimy ponad 10 minut Trasa Wrocław-Katowice / czas jazdy 2 godziny 20 minut - skutek opoznienie ponad 25 minut !!!
    ZaletyBYŁ TO OSTATNI KURS Z TYMI CHAMSKIMI KIEROWCAMI
    WadySZKODA CZASU NA ZLICZANIE TAK ICH WIELE
  • ~666 / 2019-06-25 00:32
    Ocena: 2.50 / 5
    TERAZ. Wypiłem jednego drinka na spotkaniu służbowym , mały zasraniec mieniący się kierowcą prawie wyrzucił mnie z autokaru, twierdząc że jestem pijany .....
  • ~k / 2019-06-23 15:58
    Ocena: 2.50 / 5
    Kurs dnia 22.06.2019 Rzeszów Krosno o 22.03. Kierowca odjechał przed czasem mimo wcześniejszego telefonu i gorącej prośby aby tego nie robił gdyż od tego uzależnione było zdążenie na busa. Po wykonaniu telefonu na infolinię o 22.01 Pani oświadczyła kłamiąc, że kierowca odjechał o czasie. Samo prowadzenie rozmowy przez Panią z infolinii bardzo agresywne, niegrzeczne i niekulturalne. Z pewnością będę unikać tego przewoźnika.
    ZaletyNie doszukałam się.
    WadyKierowcy jeżdżą według swojego "widzi mi się"
    Infolinia - jej pracownica - KATASTROFA!!!
  • ~Pekaes / 2019-06-23 02:26
    Ocena: 2.50 / 5
    Chamowaci kierowcy , zero kultury. Trasa Sanok - Warszawa , jazda jak z ziemniakami w workach , przekraczanie dozwolonej prędkości i wiele innych wykroczeń. Autobus załadowany jak stary PKS. Nie pierwszy ale ostatni raz korzystałem z usług tej firmy
    ZaletyBilet w dobrej cenie
    WadyChamstwo kierowców, brawura ,nadmierna prędkość
  • ~Student / 2019-06-22 20:19
    Ocena: 3.00 / 5
    Brak gniazdek w autobusie piętrowym, utrudnia mi swobodna jazdę.
  • ~To ja / 2019-06-21 18:19
    Ocena: 3.00 / 5
    Ceny oraz oferta rewelacja. Zastrzeżenia tylko do nieuprzejmych kierowców, widocznie niektórzy dalej wykonują niewolniczą pracę z której są ewidentnie sfrustrowani.
    WadyKierowcy buraki
  • ~Ostatnia podróż / 2019-06-19 10:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Łódz-Kielce 19.06
    Tragiczny sposób jazdy!!! Ryzykowne wyprzedzanie - samochody z naprzeciwka musiały zjeżdżać na pobocze, gwałtowne hamowanie i nie zachowywanie bezpiecznej odległości od innych pojazdów.
    Podczas ledwo 2,5 godzinnej podróży wielokrotnie bałam się wypadku.
    "Klimatyzacja" ledwie działająca. Pracownik pytany o możliwość otworzenia szyberdachu odmówił.

    Zdecydowanie ostatnia podróż z tym przewoźnikiem!
    Wady-sposób jazdy
    -ryzyko że to ostatnia podróż w twoim życiu
    -brak klimatyzacji
  • ~Andrzej / 2019-06-18 19:47
    Ocena: 1.75 / 5
    Firma schodzi na psy. Kiedyś można było przebukowywać bilety bez problemu, teraz tylko zwrot i zakup nowych z czego za zwrot biletów żądają 20%. Przy tanich biletach nie ma problemu przy drogich straciłem sporo. Ostatni raz korzystałem z usług tej firmy.
  • ~Marek / 2019-06-16 21:09
    Ocena: 3.00 / 5
    Niedziela 16.06.19 kurs Niebylec Warszawa godz.15.10. Będąc na placu firmy Neobus o godz 14.56 i oczekując do 15.20 nikt mnie nie zabrał. Pani w biurze oświadczyła klamiąc ze kierowca odjechał o czasie. Ręce opadają. Firma uduś.
strona 1 z 12
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 990
Flixbus
Ocena: 2.19, ilość opinii: 493
PolskiBus
Ocena: 2.24, ilość opinii: 304
NeoBus
Ocena: 2.61, ilość opinii: 239
PKS Polonus
Ocena: 1.96, ilość opinii: 102
Szwagropol
Ocena: 1.95, ilość opinii: 99
mBank
Ocena: 2.09, ilość opinii: 482
Link4
Ocena: 1.58, ilość opinii: 286
ITAKA
Ocena: 2.83, ilość opinii: 222
Netflix
Ocena: 2.89, ilość opinii: 127
nju mobile
Ocena: 3.17, ilość opinii: 123
Virgin Mobile
Ocena: 2.56, ilość opinii: 84