Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
strona 1 z 45
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Marzena / 2025-07-06 14:14
Dzisiaj wyjazd z Londynu do Gdańska o 7 rano. Pierwsza przesiadka. Moja 75 letnia mama była w kolejce pierwsza do następnego autobusu. Autobus numer 87. Pilotka o imieniu Marta zaczęła wyczytywać nazwiska z listy pasażerów w kolejności alfabetycznej. Mama zwróciła jej uwagę, że jest kolejka i ona jest pierwszą i prosi o wpuszczenie do autobusu. Żadnej reakcji. Mama będąc pierwsza w kolejce wsiadła ostatnia bo pierwsza litera jej nazwiska jest na końcu alfabetu. Tutaj nadmienię, że ma chore serce i nogi. I dodam jeszcze, że jest klientką tej firmy 17 lat i nigdy nie było takiej sytuacji , żeby pilot wyczytywać nazwiska w kolejności alfabetycznej. Zawsze były wpuszczane osoby po kolei , które ustawiały się w kolejce. CO TO ZA WYMYSŁ PILOTKI? ABSURD ! BRAK EMPATII ! Teraz moja mama siedzi w autobusie , jest zdenerwowana a ja się martwię , bo ma chore serce. Jest kolejka do autobusu i wpuszczasz w kolejności od pierwszej osoby, która czeka najdłużej. Będę pisać skargę do Sindbad -
-
~Aga / 2025-07-05 12:34
Jedna wielka porażka. Początek tragedii biuro sprzedaży biletów. Zakup dwóch biletów i prośbą aby osoby siedziały razem na co pani że nie ma problemu wystarczy powiedzieć kierowcy bo on przydziela miejsca.Dzien wyjazdu przy autokarze chamski gbur który za kare chyba przyszedł do pracy stwierdził że to nie jest koncert życzeń i trzeba powiedzieć było pani w okienku że chcą siedzieć obok siebie . Pytam kogo ta firma zatrudnia zero kompetencji że już o kulturze osobistej nawet nie wspomnę. Najlepsze że pan kierowca stwierdził że ma pełny autobus ludzi i nie będzie przesadzał. Brawo za inteligencję jakbyś chciała wszystkich przesadzić na nowo a wystarczyło zamienic dwa miejsca . Finalnie sami zamienili się z pasażerka i nie było problemu , a firma najgorszy syf. NIE POLECAM!!!! ZaletyBrakWadyZero kultury kierowców ( nie wszyscy)
Brak kompetencji
Brak internetu (podobno wifi w cenie biletu) -
~Katarzyna / 2025-07-04 17:38
Wczoraj wracalam Autokarem Nr 2 z Polski do Niemiec, juz dawno podroz nie byla tak przyjemna i punktualna. Autokar wypelniony po brzegi, sporo malych dziei a dwoch panow kierowcow poprostu klasa sama w sobie, mili, spokojni, bez przezeklenstw, bez obgadywania kolegow, mialam wrazenie ze plyniemy tym autokarem, komfort i klasa ktorej bardzo brakuje temu przewoznikowi, jestem milo zaskoczona1 -
~Pasażer / 2025-06-29 08:16
Skandal! Kierowcy chamscy, krzyczący na pasaserów, wyładowujący frustrację na przypadkowych ludziach! PALĄCY w autobusie! Myślą, że są Bossami a w rzeczywistowci to prostactwo i buractwo!!!
Jak to możliwe, że ten przewoźnik jeszcze funkcjonuje? Toalety w stanie opłakanym chyba nikt ich nie czyści... obrzydliwe...czy Polska upadła tak nisko, że pozwala działać takim firmom? A i jazda odbyla sie bez klimatyzacji (przy najwiekszych upałach) bo byla usterka a w innym autobusie kierwcy chcieli ludzi zamrozć! Jeden pasażer grzecznie poprosil o zmiane temperatury a kierowca był bardzo ordynarny ...
A brak internetu w XXI wieku to już kpina.. -
~Sowa / 2025-06-22 14:41
Ślamazarnie, z dużym opóźnieniem z przyczyn przesiadek i postojów na parkingach i przystankach. Nie dbają o przyjazd na czas. -
~Beni / 2025-06-22 09:59
Opóźnienia, długie postoje spowodowane wewnętrzną organizacją przesiadek, nierzetelna informacja (miała być jedna przesiadka w/g opisu, w rzeczywistości były dwie) WadyDużo pzesiadek -
~Justyna / 2025-06-16 14:41
Artur i Sławek, autobus 50 - gorąco polecam!!! Norwegia z tymi Panami, to sama przyjemność. -
~KK / 2025-06-14 14:21
Bardzo niemiła obsługa autobusu. Kierowcy zrozumieli i arogantcy -
-
~Klientka / 2025-06-13 08:09
Miałam wyjazd z Trento 7 czerwca 2025 autobusem nr 70 i byłam bardzo mile zaskoczona, ponieważ jestem po operacji kręgosłupa szyjnego cała załoga: kierowcy i Pani Pilotka była bardzo pomocna i przemiła. Ujęła mnie kultura osobista, szacunek, a klient jest na pierwszym miejscu. Poza tym autokar się zepsuł co rzecz jasna się zdarza i to jest niezależne od kierowców, ale Pan nam wszystko wytłumaczył, a czas oczekiwania na nowe autobus upłynął w bardzo przyjemnej atmosferze. Bardzo się starali by rozładować napięcie i udało się ponieważ pasażerowie zaczeli żartować i było super. Kierowcy sami pomogli mi załadować moje bagaże na wózek za co serdecznie dziękuję. Chciałabym zawsze podróżować z taką załogą, aż było żal się z nimi rozstawać, ale musieliśmy się niestety rozstać w Opolu. Widać, że swoją pracę traktują z empatią, z pasją i szacunkiem do ludzi co w dzisiejszych czasach jest rzadkością. Dziękuję Państwu serdecznie, a czas spędzony z Państwem to czysta przyjemność, proszę mi uwierzyć ponieważ podróżowałam sporo. ZaletyCudowna obsługa załogi z autobusu 70 -
~Jurek / 2025-06-08 10:46
Wczoraj kierowca jadacy do polski skasowal mnie za nad bagaż pomimo ze posiadam karte stalego klijenta bo jego to nie obchodzi ze posiadam ta karte kierowca byl nie kompetentny i nie przyjemny zato pani pilotka bardzo go tlumaczyla -
~Jurek / 2025-06-08 06:05
Wyludzanie piniedzy przez kierowcow za bagaż i oszukiwanie -
~Pasazerka / 2025-06-08 00:54
Nie liczcie,że jak nawet będą wolne miejsca to mając nawet VIPowską kartę to zawsze je dostaniecie. 07.06.2025. Autokar nr 49- 6 wolnych miejsc a ja ze złota karta siedzę z podchmielonych pasażerem.
Na pytanie do kierowcy czy mogę zająć inne miejsce( przecież 6 jest wolnych (!) odpowiada krótko nie i tyle rozmowy. Proszę mi wytłumaczyć, co kierowało Państea pracownikiem? Dlaczego nie można było dać tych wolnych miejsc ludziom? Normalnie komuna...ZaletyMają dobre godziny i mało przesiadek, pomagają z bagażem. Pewność że autokar zawsze przyjedzie.WadyWysoka cena, długie przerwy czasami po 45 min ( słaba logistyka),trafiają się chamscy kierowcy, ale to już chyba wszędzie się zdążą. -
~Przemysław Zawodny / 2025-05-26 08:27
Gdybym miał wybór podróżować jeszcze raz to z pewnością wybrałbym Sindbada. Autobus numer 026 i kierowców Pana Wiesia i Pana Stasia. Jak dla mnie ci Panowie to elita kierowców -
~MrFreezy / 2025-05-24 00:34
TRAGEDIA – nigdy więcej!
Jeśli zależy Ci na komforcie podróży – omijaj szerokim łukiem.
Trasa Niemcy–Polska, koniec maja, a klimatyzacja zipie jak stary wentylator z PRL-u. W środku duszno, gorąco, pot leje się po plecach – można się udusić.
Siedzenia? Koszmar.
Ciasnota jak w tanim samolocie niskobudżetowym, tylko że podróż trwa kilkanaście godzin. Zero miejsca na nogi, człowiek siedzi skulony jak sardynka. Nie da się spać, nie da się siedzieć wygodnie, nie da się wytrzymać.
Autobus stary, skrzypi, trzeszczy – jakby pamiętał jeszcze czasy kaset magnetofonowych. Żadnych zniżek, ceny z kosmosu, komfort z piekła rodem.
Jedyny plus? Kierowcy mili i cierpliwi. Ale co z tego, skoro firma ewidentnie oszczędza na wszystkim, co się da – tylko nie na biletach.
Nie polecam.
Dla zdrowia fizycznego i psychicznego – lepiej dopłacić i wybrać coś normalnego.ZaletyABSOLUTNY BRAK !WadyZa dużo by wszystkie wymieniać -
~Ma / 2025-05-19 20:25
Z Opola do Zurychu nie dość że spóźniony wyjechał z bazy to jeszcze poinformowali nas że jadą usunąć usterki na serwis z pasażerami porażka nie polecam ZaletyBrakWadyZa duzo ich do opisania ogóle obsługa chamska -
~Marko / 2025-05-19 09:55
Obsługa bardzo nie miła nie wpuścili mnie do autobusu Bo wypiłem jedno piwo gdzie nie byłem pijany ani agresywny delikatnie pachniało tylko piwem nic więcej był tłum przepełniony autobus kierowca stwierdził że jeżeli pachnie ode mnie piwem to nie wejdę straciłem przez to cały transport pieniążki zorganizowane wakacje nie polecam polecam za to flexibus zielone autobusy bardzo wygodnie nie przepełniony świetna trasa mili kierowcy WadyPrzepełniony autobus jak na ceny polecam flexibus można się przespać wygodnie przejechać a niewiele naprawdę różnicy cenowej jest -
-
~Johan / 2025-05-19 07:46
Niewygodne siedzenia.Brak wlan,nie ma ulg, pisze - 10 % to nieprawda -
~Mariola / 2025-05-15 20:55
Wyrażając swoją opinie, muszę napisać że jestem zawiedziona obsługą i zrozumieniem wobec pasażerów z niepełnosprawnością.
Wracającz Frankfurtu do Dzierżoniowa, telefonicznie prosiłam o wygodniejsze miejsce dla niepelsprawnego syna,ale został potraktowany obojętnie. Pomimo że akurat przez całą trase do Okmian
trzy miejsca przy stoliku były puste,obsługa nie zezwoliła na zamianę miejsc.Bardzo nam przykro że może tak podle się zachować. -
~Alina / 2025-05-04 15:36
Wiele lat podróżuję z firmą Sindbad i niestety coraz częściej myślę, że jest coraz gorzej. Jeśli chodzi o pilotów i panów kierowców to nie mam zarzutów. Ale autokary ... Kto decyduje o rozmieszczeniu foteli? Zastanawiam się czy osoby decyzyjne w tej kwestii przejechały się choć raz w pozycji na baczność przez 24 godziny podróży. Jak można tak ciasno rozmieścić siedzenia. Kolana ledwo się mieszczą a o uchyleniu oparcia nie ma mowy. Pasażerowie się kłócą bo rzeczywiście trudno mieć na kolanach inną osobę przez 24 godziny.
To jest rzeczywiście brak szacunku dla pasażerów. Bo cóż zapłacił, wsiadł to jaki ma wybór musi cierpieć. Ale reklamę to się przedstawia jaki to komfort, wygoda i WiFi które nigdy nie działa.
Jestem przekonana, że odpowiedzialność za taki stan rzeczy leży po stronie władz firmy. Zapraszam więc kierownicwo do wspólnej podróży chociaż raz ,szczególnie na przykład numerem autokaru 85. -
~Zbyszek123 / 2025-04-27 01:32
Najgorsza podróż jaką kiedy kolwiek miałem autobus to śmiech na sali dla małych dzieci chyba tak ciasno że szprotki w puszce maja więcej miejsca nie polecam. Na tak długą trasę dać taki autobus nie wiem kto tym zarządza ale.lepiej zredukować ilość mi3jsc na koszt miejsca porażka nikomu nie polece WadyBrak miejsca
strona 1 z 45
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »