ZaletyBrak
Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
strona 1 z 46
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Hwdp / 2025-08-06 16:32
Wracałem z Niemiec z robolami polskimi do Wawy.. poziom zachorowania kierowcy to masakra - cała podróż to porażka . Przesiadka w nocy 2 godziny na chłodzie to też super pomysł . -
-
~Katarzyna / 2025-08-05 23:54
Wyslalam syna,16 lat ,mial byc pod opieka tzn na granicy Tam gdzie jest przesiatka ,absolutnie nikt niezwrocil na niego uwagi ,inne autokary mialy opuznienie ,stal Sam tak pozno w nocy ,nikt sie niezainteresial.Ceny sa nieadekwatne do obslugi ,niewspomne o juz wspomnianych przesiatkach w srodku nocy.Nie polecam w zadnym wypadku wysylac dzieci/mlodziezy .Moj syn na szczescie sobie poradzil ale ja przezylam swoje stres . ZaletyZadneWadyNiekompetentni pracownicy -
~Ilona / 2025-08-05 19:55
Chciałabym serdecznie podziękować pilotce Pani Marcie oraz kierowcom autokaru Sindbad o nr 6 za wspaniałą obsługę podczas naszej podróży. Pani pilotka wykazała się ogromnym profesjonalizmem, życzliwością i doskonałą organizacją – przez cały wyjazd czuliśmy się zaopiekowani i doskonale poinformowani. Jej uśmiech i pozytywna energia towarzyszyły nam każdego dnia, co zdecydowanie wpłynęło na atmosferę podróży.
Kierowcy zasługują na wielkie uznanie za spokojną, bezpieczną i punktualną jazdę. Podróż przebiegała bardzo komfortowo, a ich kultura osobista i życzliwe podejście do pasażerów były na najwyższym poziomie.
Podróżowałam na trasie z Aachen do Bytomia w dniu wczorajszym.
Dziękuję za niezapomnianą podróż i mam nadzieję, że kolejne moje przejazdy będą równie przyjemne
l.
-
~Piotr Yogi / 2025-08-03 18:13
Podróż z Wejherowo do Frankfurtu z pieskiem dnia 02.08.2025.
Przy zakupie biletu poinformowano mnie że istnieje możliwość wybrania sobie miejsca w autobusie -wzgledy zdrowia - co po zakupie okazało się nieprawdą.
Już przy pakowaniu bagażu do autobusu Pan pilot potraktował mnie z arogancja i chamskimi odzywkami jakby to on tu jest najważniejszy..burak i cham..
W czasie jazdy wielu pasażerów pije alkohol chodzi bez przerwy do toalety...opary alkoholu i potężny smród muszą znosić inni podróżni.
Obsługa dokładnie o tym wie ale nie reaguje.. choć jest to wyraźnie zabronione.
Firma na zewnątrz przedstawia się jako coś o bardzo wysokim standardzie... niestety personel niedouczone buraki i arogancja w białych koszulach.
Nigdy więcej...i ostrzeżenie dla innych.
Przy przewozie małego pieska 3 kg trzeba zapłacić całą cena biletu.ZaletyTylko możliwość kupna biletu online co chyba posiadają też inne firmy na rynku.WadyChamska obsługa... smród pijani pasażerowie...zaszczane toalety... brak rezerwacji miejsca w autobusie dla ludzi chorych. -
~Arnold / 2025-08-03 12:42
Jesteście pieprzona firma która sobie wjechała na rynek parę lat temu .
Z tego co widzę kierujecie się ilością nie jakością .
Macie w śród swoich ludzi którzy przewożą, Polaków troglodytów, dzbanów , bezinteligencji kierowców .
Jeden z nich przyjął odemnie „opłatę za dodatkowy bagaż „
Chodź macie w swojej ofercie 20/30kg .
Czy ten kierowca który pobrał za mnie opłatę na swój własny numer telefonu , dzieli się z wami ?
To jego numer telefonu 602321583 na który kazał mi wysłać 10 euro za bagaż , o którym w waszej ofercie nie miałem okazji przeczytać .
Nie pozdrawiam wasz brak klimatyzacji , i zachowanie Pani OPUCHNIĘTEJ Marty nie budzi ciepła i zrozumienia .
NIGSY WIĘCEJ NIE POJADĘ Z TYMI PRZEWOŹNIKAMI .ZaletyŻadnychWadyWszystko -
~Ania / 2025-08-03 12:33
Nikomu nie polecam , każdy z tymi ludźmi .
Począwszy od klimatyzacji , zepsutej toalety , obrzydliwych chamow kierowcow i pani napuchniętej na ryju Marty . Wybierzcie coś innego .WadyWszystko -
~Bartek Skotarczak / 2025-08-03 12:29
A żeby was piorun czasnal , tyle godzin bez klimatyzacji .
Tragedia NIE POLECAMWadyWszystko jest wadą .
Klimatyzacja , ilość miejsca , szanowanie podróżnych -
~Bartek Skotarczak / 2025-08-03 12:29
A żeby was piorun czasnal , tyle godzin bez klimatyzacji .
Tragedia NIE POLECAMWadyWszystko jest wadą .
Klimatyzacja , ilość miejsca , szanowanie podróżnych -
-
~Stawik / 2025-08-01 08:18
Moja pierwsza i ostatnia podróż tymi autokarami. Normalnie porażka totalna kierowcy i generalnie obsługa chamska, słoma im z butów wystaje. W dodatku żeby tyle płacić za autokar i nie można było nawet mieć normalnego dostępu do prądu??? Co to XX wiek?? Jedno gniazdko na 2 miejsca w dodatku z ograniczonym prądem, bo uwaga teraz hit! Laptopa nie podładujesz, chyba że masz wejście typu c. Ostatnia rzecz to taka, że jedna z pracowniczek, pomimo że większą część podróży przeleżała sobie, to nawet nie chce jej się za przeproszeniem albo i nie, dupy ruszyć, żeby kawę zrobić. To w takim razie po co ona tam jest przepraszam bardzo?? ZaletyChyba jedynie to, że na górne piętro rzadko ktokolwiek przychodziWadyDługo by pisać -
~Acik / 2025-07-30 21:02
Jechałam 25.07 25r z katwoc do Niemiec i niestety nie pierwszy raz brak pilota na pokładzie.. panowie kierowcy ok ale nie liczyli ile ludzi jest w autokarze po przerwie ponieważ powiedzieli że nie będą tego robi. Po drugie brak możliwości zakupu ciepłego napoju bo kierowcy nie roboa. Po trzecie jadac 18 godz nawet jednego filmu nie pościeli. Zdarzyło mi się to w tym roku już 4neazy. Sindbad bardzo sie zepsuł. Nie polecam. ZaletyBrakWadyBrak pilota na pokładzie Brak ciepłych napoju obsługa do kitu -
~Wasil / 2025-07-27 19:37
To jest jakieś nie porozumienie że piwka nie można, jechałem 2 lata temu to na każdym postoju ktoś ładował browarka czy to setke i nie było problemu, nagle jestem świadkiem że ktoś „jest pod wpływem” i nie może wsiąść. Walizki upychane jak tetris w sumie obsługa Pań na pokładzie jak zawsze profeska ale kierowcy dają wiele do życzenia. Jak chce się poprostu czlowiek gdzieś dostać to sie dostanie. ZaletyProfeska obsługa Pań pokładowychWadyZakaz browarka -
~Urszula / 2025-07-23 11:52
Ja wracałam do Monachium 21 lipca autokar z Opola nu 63 Pan kierowca serwował ciepłe napoje.Caly czas pilnował wszystkiego.Super.Na koniec mu pojechałam.Dziwkuje bardzo.Jestem bardzo zadowolona bezpieczna jazda i pełny profesjonalizm. -
~Urszula / 2025-07-23 11:45
Super firma zawsze godna polecenia.Jestem zawsze Mega zadowolona.Pozdrawuam serdecznie. -
~Dorota / 2025-07-19 10:51
Jechałam pierwszy raz jestem zadowolony jeżeli chodzi o kierowców super mili wyrozumiali dla palacza serdecznie pozdrawiam ZaletyMiła atmosferaWadyNie ma -
~Riposta / 2025-07-16 15:56
Przejazd do Kopenhaga tragediia to raczej Swiniobus nigdy więcej takiej jazdy z ta firma miejsce które dostałem za małe by było na dziecko a co dopiero na kogoś mojej postury ostatni rząd siedzeń to powinny być co najwyżej 4 miejsca a nie upychać ludzi bo kasa tragedia -
~Boss / 2025-07-14 17:09
Jak zawsze szybko i bezpiecznie i komfortowo polecam numer autobus 140✌️✌️ ZaletyBezpienie i komfortowoWadyŻadnych -
-
~JULIA / 2025-07-13 17:18
Niestety kierowcy nie szanują przedmiotów, które klient przewozi. Mimo tego, że upomniałam kierowcę, on dalej nie uważał na inne przewożone walizki. WadyBrak uszanowania własności klientów -
~Obserwator / 2025-07-12 14:18
Nawet nie pisze o godzinnym opóźnieniu.
Autobus 74 dijon Opole ,kierowca Ukrainiec z telefonem w ręce już dwa razy złapał pobocza,potem wpierdalal kanapki i by wjechał w TIRa który jechał przed nim.
Singbad spadł na psy i szczerze nie polecam.
Mam filmik z kierowcą jak pisze tą telefonie i prowadzi autokar,napewno będzie to zgłoszoneZaletyBrak -
~Marzena / 2025-07-06 14:14
Dzisiaj wyjazd z Londynu do Gdańska o 7 rano. Pierwsza przesiadka. Moja 75 letnia mama była w kolejce pierwsza do następnego autobusu. Autobus numer 87. Pilotka o imieniu Marta zaczęła wyczytywać nazwiska z listy pasażerów w kolejności alfabetycznej. Mama zwróciła jej uwagę, że jest kolejka i ona jest pierwszą i prosi o wpuszczenie do autobusu. Żadnej reakcji. Mama będąc pierwsza w kolejce wsiadła ostatnia bo pierwsza litera jej nazwiska jest na końcu alfabetu. Tutaj nadmienię, że ma chore serce i nogi. I dodam jeszcze, że jest klientką tej firmy 17 lat i nigdy nie było takiej sytuacji , żeby pilot wyczytywać nazwiska w kolejności alfabetycznej. Zawsze były wpuszczane osoby po kolei , które ustawiały się w kolejce. CO TO ZA WYMYSŁ PILOTKI? ABSURD ! BRAK EMPATII ! Teraz moja mama siedzi w autobusie , jest zdenerwowana a ja się martwię , bo ma chore serce. Jest kolejka do autobusu i wpuszczasz w kolejności od pierwszej osoby, która czeka najdłużej. Będę pisać skargę do Sindbad -
~Aga / 2025-07-05 12:34
Jedna wielka porażka. Początek tragedii biuro sprzedaży biletów. Zakup dwóch biletów i prośbą aby osoby siedziały razem na co pani że nie ma problemu wystarczy powiedzieć kierowcy bo on przydziela miejsca.Dzien wyjazdu przy autokarze chamski gbur który za kare chyba przyszedł do pracy stwierdził że to nie jest koncert życzeń i trzeba powiedzieć było pani w okienku że chcą siedzieć obok siebie . Pytam kogo ta firma zatrudnia zero kompetencji że już o kulturze osobistej nawet nie wspomnę. Najlepsze że pan kierowca stwierdził że ma pełny autobus ludzi i nie będzie przesadzał. Brawo za inteligencję jakbyś chciała wszystkich przesadzić na nowo a wystarczyło zamienic dwa miejsca . Finalnie sami zamienili się z pasażerka i nie było problemu , a firma najgorszy syf. NIE POLECAM!!!! ZaletyBrakWadyZero kultury kierowców ( nie wszyscy)
Brak kompetencji
Brak internetu (podobno wifi w cenie biletu)
strona 1 z 46
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »