strona 1 z 169
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~mała / 2025-09-17 08:39
Dzień dobry trochę mi zeszło by napisać swoje zdanie sytuacja miała miejsce ostatniego sierpnia tego roku kupiłam bilet przez apke do Katowic w ostatniej praktycznie chwili -nie było już miejsc w pociągach dlatego kupiłam tu(kurs chyba był do Zakopanego niewiem dokładnie) podróżowałam z małym kotkiem który bez zabezpieczony w transporterze-tak wiem podobno w regulaminie jest zapis że nie nie wolno przewozić zwierząt prócz psa przewodnika niestety w tamtej chwili zwyczajnie nie miałam czasu by go czytać kupiłam wsiadłam bez problemu chociaż kierowca widział transporter na ramieniu nic się nie odezwał ,ruszyliśmy oczywiście jakieś 10 min przed planowanym odjazdem bo przyjechał wcześniej.W pewnym momencie kotek zaczął niespokojnie miauczeć co spowodowało że po pewnym czasie czasie przyszedł kierowca coś tam mi zarzucił i se poszedł spowrotem, nie minęło może 10 min później widzę że gdzieś zjechaliśmy jakby z trasy zatrzymaliśmy i przyszło do mnie obu kierowców i wielką pretensją niepowiem ,,morda,, żeby nie było kazali wysiąść czując presję obu gburów musiałam wysiąść bo straszyli policja a że niepotrzebne mi dodatkowe atrakcje wysiadłam .Po chwili okazało się że wysadzili mnie na jakimś zjeździe gdzie była stacja benzynowa i gdzieś w oddali Kfc I zero możliwości wydostania się stamtąd oddaliłam się od busa w stronę stacji i zwyczajnie pękłam Nie chcecie wiedzieć jak stamtąd się wydostałam do Opola a chciałam Katowice Drodzy kierowcy jeżeli już trafiacie na taką sytuację jak ja miałam więcej empatii i wysadzajcie pasażera w miejscu by mógł jakos ogarnąć i inne polaczenia a nie na jakiejś popidowie pośrodku niczego
Kij w oko z kasą za bilet udławcie tym 120zl Aczkolwiek ja z ich usług nie skorzystam !! Poprostu brak słów !! -
-
~Agnieszka / 2025-09-16 21:14
Bardzo sympatyczna podróż :) dnia 16.09.2025 g.6:50 z Katowic do Wrocławia, miałyśmy przyjemność jechać z przesympatycznymi Panami, podróż była tak miła, że zdecydowałyśmy się na powrót g.20:20 do Katowic też w tym towarzystwie. Serdecznie pozdrawiamy Pana Artura i Pana Tomasza (przepraszam za błąd w poprzedniej opinie z imieniem), bardzo dziękujemy za bezpieczną i przyjemną podróż :) Tacy kierowcy to skarb każdej firmy przewozowej. -
~Róża / 2025-09-16 21:10
Wybrałam się pełna obaw na wycieczkę Flixbusem do Wrocławia. Już w Katowicach zostałam miło zaskoczona serdecznością i kulturą pana Artura i pana Tomasza. Komfort jazdy oraz opieka wymienionych panów sprawiła, że drogę powrotną wybrałam z tym samym składem panów kierowców. Polecam wygodę, oraz obsługę autokaru, natomiast podróżnym życzę opieki Pana Artura i Pana Tomasza -
~Agnieszka / 2025-09-16 20:59
Bardzo sympatyczna podróż :) dnia 16.09.2025 g.6:50 z Katowic do Wrocławia, miałyśmy przyjemność jechać z przesympatycznymi Panami, podróż była tak miła, że zdecydowałyśmy się na powrót g.20:20 do Katowic też w tym towarzystwie. Serdecznie pozdrawiamy Pana Artura i Pana Pawła, bardzo dziękujemy za bezpieczną i przyjemną podróż :) Tacy kierowcy to skarb każdej firmy przewozowej. -
~Tusia / 2025-09-16 17:53
Pani kierowca nie wpuściła pasażera bez biletu bo stwierdziła że nie zdazy go kupić choć jak się okazało autobus stał na peronie jeszcze 5 minut. Ogólnie odniosłam nie fajne zachowanie tej pani. Wszystko inne jest ok ZaletyCena, komfort jazdyWadyZachowanie kierowcy -
~K. / 2025-09-15 21:40
Musiałam się gdzieś podzielić może akurat żona tego kierowcy przeczyta i skojarzy że o niego chodzi
Niedziela Berlin wysoki kierowca wkładał mi walizkę z taką natarczywością że aż czułam się z tym źle widziałam że albo miał obrączkę albo widoczny ślad po obrączce bo to już było tydzień czy dwa tygodnie temu ale nie dawało mi to spokoju Nie byłam zainteresowana a gość ewidentnie. Kobieto żono tego kierowcy współczuję Ci z całego serca obyś szybciej niż później się dowiedziala jaką gadkę ma Twój mąż do pasażerek i czym zajmuje się w pracy bo ewidentnie to nie jest sam zawód kierowcy. -
~Barbara / 2025-09-13 21:23
Dziś mój partner jedzie w strone Gdyni i ukradli mu plecak. Zgłosił to kierowcy a kierowca to zbagatelizował. -
~Dmytro / 2025-09-12 13:13
03.09.2025 linia 1230 z Wrocławia do Łodzi. Numer mojego biletu to 3281427978.
Przyjechałem na dworzec we Wrocławiu, podszedłem do autobusu o 4:40 (03.09.2025), autobus zaczął odjeżdżać. Pokazałem wydrukowany bilet przez okno dwóm kierowcom i zacząłem machać rękami, żeby kierowca się zatrzymał.
Ale kierowca machnął na mnie ręką i odjechał. Musiałem pojechać taksówką do Łodzi za 150 zł.
Nie polecam Flixbusa. Skontaktowałem się z infolinią Flixbusa, ale mnie zignorowali! Nie polecam Flixbusa.ZaletyNie maWadyFlixbusa mnie zignorowali! -
-
~Zadowolony ???? / 2025-09-11 09:24
Wolę już na pieszo iść z Warszawy do Łodzi niż objazd po stolicy i okolicach robić bo firma musi autobus na serwis zaprowadzić , z pasażerami ZaletyBrakWadySame wady -
~Kuba / 2025-09-10 15:07
Kierowca odmówił pasażerom wejścia do busa pomimo wielu wolnych miejsc. Na stronie jest informacja że można zakupić bilety u kierowcy. Kierowca nie miał terminala i polecił czekać 3 godziny na następny bus. WadyKierowca działa na szkodę firmy. -
~Rafał / 2025-09-09 17:32
Ludzie to nie śledzie w puszkach. Potrzebne odpoczynki Trzeba kości rozprostować ZaletyJeśli jakieś są to ja nie zauważyłemWadyBrak postojów na krótkie odpoczynki. W samochodach ciasno i nie wygodnie. Nie polecam na dłuższą podróż. -
~Gucio / 2025-09-09 13:36
Obaj kierowcy zza wschodniej granicy, w trakcie podrozy trwaja dlugie i glosne rozmowy obu panow miedzy soba oraz przez telefony. Niewielkie zaintereseowanie pasazerami. W autobusie zimno. -
~Julia / 2025-09-09 12:07
Nie polecam z takim chamem bez kultury dawno się nie spotkałam. Kierowcy nie stoją frontem fo klienta, Pan stwierdził że nie można kupić biletu i gdyby nie moja szybka interwencja to by odjechał z moja walizką a ja bym została na dworcu. Ostatni raz gdy chciałam skorzystać z waszej usługi. Nie polecam nikomu -
~Saracen / 2025-09-08 15:19
Z takim chamem i burakiem kierowca nie spotkałam się nigdy!Dziwię się że firma z tym nic nie robi bo jest to powtarzający się zarzut.Kierowca zapewne z patologicznej rodziny bo takimi wulgaryzmami mówił.Zero chęci pomocy. Chciałam jechac z lotniska Pyrzowice i nie moglam kupic biletu ani przez stronę ani przez aplikację.Informacja wszedzie jest podana ze można kupić u kierowcy. Jednak u niego też nie moglam bo ponoć mu czytnik nie działał. Wypchnął mnie z autobusu i powiedział że go to nie interesuje . Zamknął drzwi i pojechał. Klasa ZaletyCena,wygodaWadyKierowcy -
~WRONA / 2025-09-07 14:40
Autobusy na trasie Katowice Zakopane kursują z nieczynna toaletą , tragedia, trasy dalekobieżne bez toalety gwarantowanej przy zakupie biletu, czyli warunków podróży. n Zaletybrak , ponieważ wtedy kierowca powinien to oficjalnie ogłosić, że w razie konieczności pasaże ma dac znać , to wtedy się zatrzyma .Wadyto już kolejny raz -
~Pasażer / 2025-09-07 14:31
Podczas przejazdu FlixBusem w dniu 07.09.25 na trasie Bratysława – Warszawa,spotkałam się z bardzo niekulturalnym zachowaniem kierowcy (starszy mężczyzna).
Podczas krótkiego postoju skorzystałam z toalety w autokarze (ok. 2 minuty, gdy pasażerowie byli jeszcze na zewnątrz). Kierowca uderzał w drzwi i w nieprzyjemny sposób zwrócił uwagę. Ponadto, siedząc tuż za nim, słyszałam jego niegrzeczne komentarze kierowane do pasażerów.
Uważam, że takie zachowanie nie przystoi obsłudze. Dno i brak kultury . -
-
~Krzysztof / 2025-09-07 09:41
WI-FI do 250MB ? Po prostu ogrom...
Ogólnie syf w autokarze od gum na przyszybiach po toaletę, która wygląda na zwykłą kloakę. Zupełny brak kultury kierowców.ZaletyBrakWadyMnóstwo -
~Kris / 2025-09-07 09:35
Niepełne zwroty za niewykorzystane bilety, ponoć mają być wykorzystane na poprawę jakości podróżowania - bzdura. Wystarczy wejść do toalety - niczego nie ma. Papieru toaletowego, ręczników papierowych, śmieci na podłodze a na toalecie nie da się usiąść. Przycisk kranu trzeba trzymać jedną dłonią, żeby umyć drugą. Niemiecki system jak w Oświęcimiu. W końcu siedziba firmy Monachium. ZaletyBrakWadyMasa -
~Kristopher / 2025-09-07 09:19
Brak papieru toaletowego, mydła w płynie i ręczników papierowych, śmieci w toalecie i brudno. Ceny są najwyżej konkurencyjne. Zwrot za niewykorzystany bilet do dwóch dni to zaledwie 20% - skandal!!!
Infolinia działa tylko od poniedziałku do piątku
Pozostaje pisanie poprzez maila o zwrot za niewykorzystany bilet. Zobaczymy z jakim skutkiem. Nie skorzystam już z ich usług. To szkopska linia - więc czego się spodziewać???????ZaletyBrakWadyMnóstwo -
~Akia / 2025-09-06 19:48
Dziś hciałam z mamą pojechać busem nr 1291, moja mama już wpisywała pina by zapłacić za miejsca, ale kierowcy poprostu zamknęli drzwi przed nami i pojechali, wiedząc, że jei by zajęło to mniei niż 30 sekund. Odjeżdżając, jeden z kierowców pokazał na zegarek na ręce, patrząc mi w oczy, jak by mówiąc, że czas skończył się. Uważam, że jest to brak szacunku wobec klienta.
strona 1 z 169
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »