Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Przewozy Regionalne opinie

Ocena na podstawie 317 opinii

1.89 / 5

  • Poziom cen
    2.13
  • Oferta
    1.80
  • Jakość obsługi
    1.75
  • Wygoda
    1.78

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 16
  • ~Piotr / 2025-07-28 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Opznienie 20minut pociągu z Malborka do Gdyni głównej 16:24 odjechał o 16:42....chamstwo REGIO!
    ZaletyBrak
    WadyOPÓZNIENIE,BRAK KLIMATYZACJI!!!!
  • ~Maja / 2025-07-28 16:27
    Ocena: 1.25 / 5
    Dzisiaj pociag Malbork-Gdynia Chylonia 16:24 opóźniony 8minut ,przepraszaja za opóźnienia, a ludzie do pracy spiesza się!szok ,deszcz pada i pogoda ich zaskoczyła!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienia,Brak klimatyzacji,stanie na wietrze bo PKP NIE OGARNIA ,smierdzace wc,Pani idzie do pociągu z brudnymi ,zurzytymi mopami posprzatac...obrzydlistwo.
  • ~Elżbieta / 2025-07-25 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam przejazd 25.07.25 MALBORK-GDAŃSK GLOWNY G.16:00 A LUDZI PEŁNO I BRAK MOZLOWOSCI ZLAPANIA CZYSTEGO ODDECHU BO SROD Z TOALET WSZEDZIE ROZPRZESTRZENIL SIE W DODATKU Z OKIEN AZ KAPIE I PARUJE SZYBA.Stary trup w sezonie??!!!!To kpina z podróżnych!!!!!
    ZaletyBrak
    WadySmierdzaco ,Brak klimatyzacji,Brak konlmfortu jazdy!
  • ~Ela / 2025-07-25 15:56
    Ocena: 1.25 / 5
    Brak klimy w pociągu w sezonie letnim i pełnymi wagonami ,jest minimum 30stopni wewnatrz i odstraszający smród jak się tylko wchodzi.Czy wy było wozicie czy ludzi?taki mały skąd w godzinach popołudniowych do Trójmiasta?.??????po oknach ,aż woda cieknie!!!!!!!!!!!!czy tych komentarzy nikt nie czyta i nie robi z tym porządku?gdzie są finansowane z UE nowe pociągi z klimatyzacją?????????70 km w ukropie to przesada!Za to sprawdzać bilety to szybko lecą.Konduktorka kazała pisać do regio,tyle jej wkładu było w ten cały syf w upale.
    WadyBrak nawiewu,klimatyzacji
  • ~Marta / 2025-07-25 15:52
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragedia ,3 raz o 16 malbork-gdansk główny podstawiają pociąg bez klimatyzacji a w pociągu ponad 30stopni!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak klimatyzacji,komfort jazdy tragiczny,smierdzace zapachy z wc.
  • ~Gość / 2025-07-21 19:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Konduktorka była nie mila z Łeby do lebork od 13:15 szynobus
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Magdalena / 2025-07-21 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Standard na poziomie 1/10 !Jak chcecie mieć dużą klientele skoro nie ma w pociagu klimatyzacji????szok!Jest XXI wiek,a Regio się czas zatrzymał 30 lat temu i tak wam dobrze z tym????Nikomu nie polecę i nie polecam przewozów w takich warunkach ,że z człowieka pot leci i stoi całą drogę bo nie ma miejsca!Dojazd Malbork-Gdansk i Gdansk-Malbork totalne dno.
    ZaletyBrak
    WadyBrak klimatyzacji,miejsc siedzących,smierdzace wc.
  • ~Ela / 2025-07-21 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Duchota,otwart ciągle kibelek z którego CUCHNIE,BRAK KLIMATYCLZACJI!!!!!!!!!!!30 STOPNI A W POCIAGU CHYBQ JESZCZE WIECEJ.Straszne warunki kolei dla pasazerow jak na te czasy!!!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak klimatyzacji,duszno,smród na cały przedział z toalet.
  • ~Gośka / 2025-07-21 16:16
    Ocena: 1.50 / 5
    Pociąg o godzinie 16 z Malborka do Gdańska w upale bez klimatyzacji ,26stopni .Za co płaci klient?gdzie są pociągi klimatzowane z dostępem do WiFi i nie smierdzacą wc?Bardzo dużo pasażerów podróżujących,po oknach cieknie woda od gorąca,a co dopiero mają powodziec siedzący pasażerowie???? tymbardziej w wakacje ????podstawiony trupna peronie ,ktorego nie powinno juz byc w obiegu na torach.To ma być wygoda i cena za jaka płaci się za przejazd?????Totalne żarty!!!
    ZaletyNa czas
    WadySmród z WC,brak klimatyzacji,WiFi.
  • ~Anonim / 2025-07-20 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Podróż pociągiem Kołobrzeg- Szczecin Główny, którą odbyłam, była bardzo niekomfortowa. Pomimo wysokiej temperatury na zewnątrz, w składzie nie działała klimatyzacja. Warunki wewnątrz wagonu były trudne do zniesienia – panowała duchota, brakowało jakiejkolwiek wentylacji, a temperatura była wyjątkowo wysoka. W takich warunkach szczególnie cierpieli pasażerowie starsi i rodziny z dziećmi.Dodatkowo pociąg miał początkowo zapowiedziane 45 minut opóźnienia, które ostatecznie skróciło się do około 35 minut. Choć to niewielka poprawa, to nadal znaczące opóźnienie, które wpłynęło na dalsze plany podróży. Brak jasnych i regularnych komunikatów od załogi tylko potęgował frustrację pasażerów.
    Mam nadzieję, że przewoźnik wyciągnie wnioski z takich sytuacji i zadba o sprawność klimatyzacji oraz lepszą komunikację z pasażerami w przyszłości. Komfort i punktualność powinny być podstawowym standardem każdej podróży.
  • ~Paweł / 2025-07-07 18:18
    Ocena: 5.00 / 5
    Wyjątkowo miła i fachowa pomoc Pani kierowniczki pociągu :)
  • ~Anits / 2025-07-06 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra...30 stopni na zewnątrz...pociąg pełen ludzi...brak okien do otwarcia, klima wyłączona...starszy Pan siedzacy naprzeciw mnie chyba dostanie udaru???????????? Pociąg Starogard Gdański-Chojnice
  • ~Monika / 2025-06-20 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam pociąg się spóźnił 7 minut i nie zdążyłam na przesiadkę która była po 6 minutach przez co nie zdążyłam do lekarza na badania prenatalne
    WadyOpóźnienie
  • ~Dziugas / 2025-06-18 07:00
    Ocena: 1.50 / 5
    Ogrzewania odpalona przy 16 stopni. Mało tego, konduktorzy jeszcze mają problem z tym że ludzie sobie okna otwierają i dość agresywnie podchodzi i ich zamyka. Dalej jeżdżą małe pociągi podczas sezonu, czasami doczepiony jeden wagon który naprawdę ratuje. Czasamy mam taką wrażenia ze ogrzewania jest odpalona w momencie kiedy pociąg jest totalnie zapakowany, żeby ludzie mogli sobie się dusić wspolnie .
    Kolejna sprawa w cenach biletów, czy bym jechał 1 stacje, czy przez całą gminę, i tak płaci się tyle samo. Trochę absurd.
  • ~Kasia / 2025-06-07 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Trasa Gdańsk-Malbork. Tragedia. Brud i syf. Opóźnienia. Obsługa tragiczna.
  • ~M / 2025-06-06 21:51
    Ocena: 4.75 / 5
    Jadąc z grupą 4 czerwca korzystałam z usług Polregio na trasie Jaworzyna Śląska -Janowice Wielkie. Byłam mile zaskoczona usługą. Kupując bilet grupowy, mieliśmy zapewnione miejsca siedzące (osobny wagon). Obsługa konduktorska bardzo miła i profesjonalna obsługa. Dziękuję w imieniu swoim i grupy.
    ZaletyObsługa konduktorska miła dla pasażerów i profesjonalna obsługa
    WadyBrak
  • ~niezadowolona / 2025-06-01 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Relacja Poznań Główny-Warszawa Wschodnia (71504/5). W Poznaniu błędne informacje. Pociąg niby stoi na peronie, a pociągu nie ma. Opóźniony początkowo 5 minut. Z pięciu minut zrobiło się 20 minut opóźnienia. Mając możliwość nadrobić tego w Ostrowie tego nie zrobił. Klimatyzacji brak, a w pociągu ludzie gotowali się. Konduktor na pytanie odnośnie klimatyzacji sam nie wiedział co odpowiedzieć.
    ZaletyZero
    WadyBrak Klimatyzacja
    Opóźnienie
    Błędne komunikaty
  • ~Krystyna / 2025-05-27 16:23
    Ocena: 2.75 / 5
    Właśnie jadę pociągiem że Szczecina-Kolobrzeg. Na dworcu w Szczecinie co chwilę komunikaty o awarii sieci. Pociągi spóźnione lub odwołane. A na stronie nie ma żadnej informacji.
    ZaletyBrak
    WadyNiestety przede wszystkim wady. Pasażer jest traktowany jak zło konieczne.
  • ~Sssd / 2025-05-23 12:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Przy 10 stopniach na dworzu włączają klimatyzacje nie da się wytrzymać jest zimno w pociągu tragedia
  • ~Julia / 2025-05-22 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak punktualności, a do tego chamscy, niewyrozumiali konduktorzy, kiedy kupiłam bilet normalny w aplikacji bo nie miałam przy sobie legitymacji to pan powiedział że jest nie ważny, bo jest imienny i nie może udowodnić że to ja. Rozumiem procedury ale w pracy z ludźmi trzeba mieć trochę wyrozumiałości. Kiedy zaczęłam tłumaczyć sytuację to spotkałam się tylko ze słowami “to ja teraz pani sprzedam bilet, bo ten jest nie ważny a następnym razem od razu będzie kara”. Może następnym razem należało by poprawić jakość usług i poprawić to jak się zwraca do ludzi zamiast grozić klientom :)) a jeszcze kiedy powiedziałam że zapłacę kartą to pan powiedział, że tu nie ma internetu i nie przejdzie ale spróbujemy, kiedy nie przeszło powiedziałam że w takim razie mogę zapłacić gotówką to pan konduktor zaczął na mnie krzyczeć, że skoro mam gotówkę to dlaczego wymyślałam płacenie kartą ( jakby to był jakiś obowiązek, gotówki potrzebowałam na coś innego, a na koniec zostałam bez niej). Żerowanie na pieniądzach 16-latków i wygórowane poczucie wartości i ważności to chyba standard u pracowników polregio. Nikomu nie polecam, zero wyrozumiałości, a wielki stres i presja.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta, brud, brak punktualności
strona 1 z 16
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5287
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3247
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 893
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 726
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.00, ilość opinii: 361
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4726
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4523
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064