Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Przewozy Regionalne opinie

Ocena na podstawie 59 opinii

1.79 / 5

  • Poziom cen
    2.02
  • Oferta
    1.68
  • Jakość obsługi
    1.73
  • Wygoda
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 3
  • ~Marina / 2022-10-04 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg Kraków-Ostrowiec Świętokrzyski 14.15 wiecznie opóźniony. Postój na każdej stacji, bez jakiejkolwiek informacji o podaniu powodu postoju. Obsługa niemiła. Pociąg brudny. Duchota. Stoi jeden na drugim...bo jak to konduktor mówi: " w Miechowie wysiądą i zrobi się miejsce..." Jakiś dramat. A Ci co jadą do Miechowa siedzieć nie muszą,tak? Nie szanują pasażerów.
  • ~Adam / 2022-09-26 20:02
    Ocena: 1.75 / 5
    Najgorszy przewoźnik w lubuskim opóźnienia pociągów i odwołania często bez podstawienia komunikacji zastępczej, trzeba czekać na następny pociąg, małe sklady w relacji Kostrzyn - Poznań scisk brak odpowiedniej wentylacji, dodatkowo mam zastrzeżenia do PKP brud na stacjach w lubuskim zaniedbane sypiące się budynki stacyjne PRL, brak normalnych toalet na stacjach przesiadkowych , postawione jakies nieczyszczone obsrane brudne toi toi wstyd takie cos w XXI wieku
    ZaletyObsługa
  • ~JaworroChan / 2022-09-26 16:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Ile razy można się spóźniać? 3/4 moich przejazdów Polregio jest opóźnionych. Pociągi nie są zbyt wygodne, szczególnie gdy przyjeżdża "Hogwart Express". Jest gorąco, duszno i nie ma gdzie chociażby stanąć, bo pociąg zapchany jest ludźmi aż po brzegi.
    ZaletyBrak
  • ~Wiesław Sokal / 2022-09-25 21:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Przemiła obsługa Pani kontuktorki.
    Na dworcu Swarzewo godzina 17:12 w sobotę.
    Nr pociągu Polregio 13223.
    ZaletyMiła obsługa
    WadyMało miejsca dla rowerów
  • ~Paulina i Yana / 2022-09-24 17:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Przemiła obsługa Pana Mateusza na dworcu Głównym we Wrocławiu w sobotę 24 września 2022 godzina 15,20
    Pomocny,kompetentny,empatyczny człowiek dla którego nie ma problemu nie do rozwiązania.
    Zmienił nam bilety ,które źle wykupiłam i
    jeszcze podpowiedział jakim pociągiem najlepiej jechać.
    Podchodząc do okienka zauważyłam starsza panią,która bardzo dziękowała za pomoc w obsłudze...takich bezinteresownych ludzi,dających więcej od siebie niż przewidują standardy obsługi powinno się nagradzac ,ponieważ taka osoba robi to z dobroci serca a nie dla korzyści finansowych,a starsze osoby nawet nie napiszą miłej opini w internecie, dlatego ja obserwując tą sytuację pragnę docenić tego pana.
    ZaletyŚwietna kompetentną obsługa przy kasie
  • ~Michał / 2022-09-24 13:41
    Ocena: 1.75 / 5
    Porażka jakaś, nie dość że przyjechał przed planowym odjazdem to jeszcze odjechał przed XD przez nich nie zdążyłem na jedyny pociąg do Wrocławia z mojej wsi, nie polecam a wrecz odradzam, niech nie zarabiają ich strata ;D
    ZaletyBrak zalet
    WadyWszystko
  • ~Pajejek / 2022-09-22 20:09
    Ocena: 3.25 / 5
    Obsługa mega wredna, chamska.. Tabor, wygoda, cena, jest okej.
  • ~Em / 2022-09-18 00:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia !
    Polecam wybrać podróż czym innym jak jest taka możliwość, trasa 150km miał być dojazd w 3h - trwał 7,5h . Pociąg odwołany, informacja dotarła po 30 minutach opóźnienia, autobus zastępczy dojechał po kolejnej godzinie, oczywiście nie do celu, a z przesiadką, dojechaliśmy do punktu przesiadki, to się okazało że Pan który miał nas zabrać dalej pojechał sobie .. kolejna godzina czekania na kolejny transport. Podróż nie kończyła się na polregio bo miałam przesiadkę na IC, który przez te opóźnienia odjechał więc pozostało kontynuować podróż polregio dalej, kolejny pociąg mimo opóźnienia jakie miał jak przyjechał, stal kolejne 20 minut na stacji przez co kolejny pociąg przesiadkowy który rzekomo miał na nas czekać również odjechał.. totalny koszmar .. na infolinię nie da się dodzwonić, po którymś połączeniu do roznych oddzialow w koncu odebrala pani ktora poinformowala mnie ze jezeli wiem ze nie zdaze na przesiadke na IC to moge przez internet zrezygnowac z zakupionego biletu, oczywiscie 15% kwoty zostanie potracone za rezygnacje i w takim wypadku place za przejazd ktory sie nie odbyl nie z mojej winy .. po co jakiekolwiek rozkłady jazdy skoro to wogule nie funkcjonuje, pociągi sobie jeżdżą jak chcą..
    WadyTotalny brak organizacji
  • ~Effka / 2022-09-16 21:57
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 16.09.2022 jechałam pociągiem relacji Szczecin - Koszalin o godzi. 15:18. Pociąg na stacji w Szczecinie akurat był podstawiony około 10 minut przed odjazdem. Tłum ludzi na peronie. W piątek, kiedy młodzież wraca ze szkół, ludzie z pracy, jeszcze inni wypoczynkowo, wjeżdża na peron pociąg gdzie są tylko 3 wagony. Wejść do pociągu nie było można, ścisk, ścisk. Konduktorzy ustąpili swoje miejsca pasażerom. Miło z ich strony (4 miejsca). W Szczecin Zdrojach dosiadają kolejni pasażerowie, i oczywiście w Szczecin Dąbiu kolejni. Proszę Państwa warunki skandaliczne, ludzie jak śledzie, nie było gdzie wcisnąć przysłowiowej "igły". I jeszcze do tego stary skład. Pociąg tej relacji jedzie do Gryfic, Trzebiatowa, Kołobrzegu i do Koszalina. Bilety podrożały w tym roku już drugi raz. Niestety nie idzie to w parze z jakością usług PKP Regio. Konduktor nie miał szans żeby sprawdzić bilety ???? Nie wyszedł w ogóle nawet na stacjach, po prostu gwizdał z kabiny maszynisty. Podróżni potraktowani jak najgorsze zło PKP. Wstyd wstyd wstyd.
  • ~Klaudia / 2022-09-15 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieczne opóźnienia, szczególnie na trasie Tczew - Chojnice. Czy nie lepiej zainwestować w nowy tabor A nie puszczać taki, który jeśli w ogóle przejedzie trasę to jest dobrze? Może Polregio przestanie naprawiać pociągi tak "byle żeby jechał" I naprawdę zacznie starac się rozwiązać problem, który jest codziennie na tej relacji? Czas na wymiane starych, wiecznie zepustych pociągów.
    ZaletyMili konduktorzy (chociaż też nie zawsze)
    WadyWieczne opóźnienia
    Brak klimatyzacji
    Ceny nieadekwatne do jakości.
  • ~Aga / 2022-09-11 07:20
    Ocena: 3.50 / 5
    R87722
    Czy ja zawsze będę spóźniać się do pracy. Przez spóźnienia pociągów
  • ~Malgo / 2022-09-03 19:31
    Ocena: 4.50 / 5
    Bardzo często podróżuje na trasie Gdynia - Hel. W zasadzie w różnych porach, już od kilku lat.
    Zawsze miła i pomocna obsługa i bardzo życzliwa ekipa konduktorska.
    W sezonie letnim, wiadomo ze z komfortem jazdy jest średnio ze względu na duża liczbę pasażerów. I rowerów.
    Dziś wsiadałam w Kuźnicy. Planowo odjazd o 17.35 wiadomo był opóźniony.
    Pan Piotr, konduktor , bardzo pomocny i życzliwy. Dbał żeby opóźnienie pociągu nie było gigantyczne i z uśmiechem nadzorował sprawne wysiadanie/wsiadanie niesfornych czasem rowerzystów.
    Podziwiam za pokłady cierpliwości i życzliwość.
    Należy się medal.
    Dzięki jego staraniom zdazylam z przesiadka na pociag do Wawy.

    Życzę serdeczności i uśmiechniętych pasażerów
  • ~olo / 2022-09-02 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Pani Konduktor bardzo niemiła i nieludzka sluzbistka, w pociągu na trasie Gdynia główna Hel godz 14.33 02.09.2022 warunki jak w wagonie bydlecym smród duchota ścisk, nie wykazała zrozumienia 95% pasażerów i tak nie sprawdziła biletów a nam na korytarzu kazała kupić nowe bilety ponieważ przesiadlysmy się godzinę wcześniej... Miałyśmy bilet ważny tylko od godziny później a i tak kazała kupić drugi albo za drzwi... To jest ludzka życzliwość... Życzę tej Pani jak najgorzej żeby w życiu spotykała się zawsze z podobną życzliwością jaką sama wykazuje... Takie osoby powinny pracować 8 pięter pod ziemią a nie z ludźmi... I taka jest cała Polska kolej, chociaż z takim potraktowaniem nawet w TLK się nie spotkałam
    ZaletyMiłe towarzystwo pasażerów
    WadyChamska nie wyrozumiała obsługa, ciasnota, duchota brzydota, pociągu i personelu
  • ~kocham koleje wielkopolskie / 2022-08-29 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Osobiscie nikomu nie polecam podróży w polregio, wybierzcie KW prosze. Kupilem se bilet stara blondyna mi kasuje go i mowi ze chce dokument tozsamosci.Powiedziała również, że na kolejne podróze z polregio mam zabierac teczkę z wszystkimi dokumentami jakie posiadam, w tym akt urodzenia, legitymacja szkolna, dowód osobisty, paszport, karta biedronki, karta duzej rodziny i nwm co jeszcze. no sory xd ale żal dla was polregio zastanowcie sie i poprosze adres tej pani i niech wie ze to juz koniec dla niej w tej pracy :))))
    Zaletykw lepsze
    Wadykw lepsze
  • ~Jacek / 2022-08-28 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra
    Z Słupska do Gdyni 3 godziny
    Na każdej stacji ;zadupie; po 20 minut postoj
  • ~Jeksksnsnsnskk / 2022-08-27 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma klimatyzacji, same brudasy wokół
    Wnejjsjajsjfjfjfjfjsjsjjsfhhfjdjsidjdjdhfhfhfhfndjjdfjnffnnfnfnfnfnf
    WadyGowno
  • ~Angie / 2022-08-26 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Wsiąść do pociągu latem to jak zamknięcie w mikrofali. Nie dość, że wysiadając Twoje ubrania są mokre od potu, to nie ma nawet miejsca do stania. Tak jest od dawna na wielu odcinkach, ale ja mam doświadczenie głównie na odcinku Tczew/Chojnice i na odwrót. Zniechęca to do jazdy. Wszystkie firmy przewozowe mają ten sam problem od wielu lat i nic z tym nie robią. W upalne dni pociągi bez klimatyzacji w ogóle nie powinny być dopuszczane do jazdy. Nie mówiąc już o tym, że skoro na danym odcinku wiecznie jest więcej ludzi niż miejsc, to może pora wreszcie dodać dodatkowy wagon/pociąg...
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak klimatyzacji, za mało miejsc, za mały pociąg, za mała ilość połączeń
  • ~Karol / 2022-08-25 18:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Pociągi PolRegio na trasie Wrocław Główny - Częstochowa są notorycznie odwoływane lub przyjeżdżają z nawet, uwaga, 50 minutowym opóźnieniem. Nie byłoby to szczególnym utrapieniem, gdyby ten problem istniał od kilku dni lub zdarzał się sporadycznie. Jednak sytuacja taka ma miejsce od paru dobrych miesięcy. Gdyby nie fakt, że od czasu do czasu trafia się naprawdę miły konduktor, postawiłbym firmie przewozowej ocenę 1. Nie polecam!!!
    Zaletymili konduktorzy
    Wady- notoryczne odwoływanie pociągów
    - notoryczne opóźnienia pociągów
    - niewygodne siedzenia
  • ~Marta / 2022-08-24 23:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli ktoś zapomina portfela i kupuje bilet w aplikacji to ten bilet powinien być ważny poto są aplikacje w telefonie a Panu kierownikowi pociągu za straszenie policja by mógł sprawdzić tożsamość to pogratulować nr ewidencyjny 23514zmiana 17 kasa konduktorska 003905 . Chamie jeden
    ZaletyBrak szacunku
    WadyBrak szacunku
  • ~Marta / 2022-08-24 23:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli ktoś zapomina portfela i kupuje bilet w aplikacji to ten bilet powinien być ważny poto są aplikacje w telefonie a Panu kierownikowi pociągu za straszenie policja by mógł sprawdzić tożsamość to pogratulować nr ewidencyjny 23514zmiana 17 kasa konduktorska 003905 . Chamie jeden
strona 1 z 3
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.76, ilość opinii: 3244
Flixbus
Ocena: 2.20, ilość opinii: 1727
NeoBus
Ocena: 2.62, ilość opinii: 552
Sindbad
Ocena: 2.28, ilość opinii: 329
Szwagropol
Ocena: 2.02, ilość opinii: 242
PKS Polonus
Ocena: 2.06, ilość opinii: 195
VECTRA
Ocena: 1.66, ilość opinii: 3201
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.07, ilość opinii: 2924
UPC Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2714
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2633
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2516
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2473