Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 1238 opinii

1.81 / 5

  • Wygoda
    1.72
  • Jakość obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Poziom cen
    1.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 62
  • ~Alicja / 2019-03-12 07:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Jesteśmy bardzo zadowoleni z obsługi konduktora, który umożliwił przeniesienie z przedziału rodzinnego do przedziału z przewijakiem i miejscem na wózek. Podczas podróży z 7 miesięcznym dzieckiem jest to spore ułatwienie:-)

    Kurs Kraków Główny - Warszawa Centralna 6:55 Krakus, 12.03.2019
    ZaletyPrzedział z przewijakiem i miejscem na wózek
    WadyPomimo wyboru (przy zakupie) przedziału do podróży z dzieckiem poniżej 4 lat system zatwierdza miejsce w przedziale rodzinnym, który w rzeczywistości okazuje się być tylko zwykłym przedzialem. Zaskakujące jest to, że w tym samym wagonie znajduje się przedział z przewijakiem i miejscem na wózek. Rozumiem że PKP dysponuje różnymi składami, gdzie każdy moze być inny, ale system powinien prawidłowo narzucać miejsca dla osób podróżującym z dzieckiem poniżej 4 roku życia
  • ~Andrzej / 2018-09-03 18:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Dawno nie korzystałem i jestem miło zaskoczony. Trasa Kraków Kołobrzeg IC3801
  • ~Andziks / 2018-11-20 00:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Wracając pociągiem relacji Wiedeń-Gdańsk Główny przez swoją nieuwagę zostawiłam torebkę z dokumentami, portfelem i kluczami. Szybka moja reakcja i Pani dyspozytorki PKP ICC pozwoliła na odnalezienie mojej własności. Chcę podziękować załodze tego pociągu i Pani Karolinie z Biura rzeczy znalezionych w Gdyni za wyrozumiałość, pomoc i cierpliwość w odzyskaniu tak ważnych dla mnie dokumentów. Tak uczciwych i pomocnych ludzi nie spotyka się zbyt często... Jeszcze raz wielkie dzięki!!!
  • ~Beata / 2019-06-03 11:43
    Ocena: 5.00 / 5
    W dniu wczorajszym całą rodziną wracaliśmy z Gdyni do Krakowa linia EIP 5310.
    Chcielibyśmy z mężem podziękować kierownikowi pociągu (11033 - podpatrzyłam jego nr na identyfikatorze : - )
    za niesamowitą kulturę osobistą, profesjonalizm, pomimo tego że był to ostatni kurs w tym dniu/ a więc późna godzina- uśmiech nie schodził z jego twarzy.

    Oby więcej takich pracowników.

    Zadowoleni podróżujący : - )
  • ~Florian / 2016-02-18 19:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Siedzę sobie ostatnio w poczekalni do internisty i słyszę, jak starsi panowie narzekają, że teraz te pociągi jeżdżą dłużej na tych samych trasach niż przed wojną i że źle, że spóźnione, że ludzi zabijają na peronach. To się kulturalnie wtrącam i mówię, że był remont, ale juz nie ma i jest szybko, że sa nowe składy, że Pendolino super, a jak się łazi po torach, to może cię pociąg przejechać i maszynisty, który na to musiał patrzeć szkoda. I pytam: a kiedy panowie w podróży byli. No, jeden był w czasach III RP. Oni to wiedzą z telewizji. To ja tu daję PKP same piątki.
  • ~Grzegorz / 2019-01-06 12:18
    Ocena: 5.00 / 5
    Odpoczywam nie muszą siedzieć za kółkiem. Szczególnie doceniam i korzystam kiedy muszę przeprosić się 500KM ????
  • ~Henryk / 2019-10-11 15:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Wsiadłem do pociągu IC w Kielcach z godzinnym opóźnieniem.Myslalem, że nie zdążę na przesiadkę w Iławie do Gdańska. Ale obsługa pociągu załatwiła, że wszyscy pasażerowie będący w podobnej sytuacji, zostali zaproszeni do czekającego na nas na stacji Warszawa centralna Pendolino. Nawet szybciej dotarłem do celu. Super. Dzięki.
  • ~Iza / 2017-10-09 11:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Chcidałabym serdecznie podziękować kierownikowi pociągu, którym jechałam 26.09.2017 r. ze Stargardu do Gliwic za szybką interwencję na stacji Choszczno. Dzięki niemu moja mama zdazyla na pociag powrotny do Stargardu. Serdecznie dziekuje.
    ZaletyMiła i profesjonalna obsługa podróżnych, szybkość reakcji, wielka pomoc.
    Wadybrak
    Stargard koszt biletu 49.70 zł.
  • ~Iza z Tczewa / 2019-06-27 05:08
    Ocena: 5.00 / 5
    FANTASTYCZNA POSTAWA MASZYNISTY LOKOMOTYWY PKP INTERCITY. GDY POCIĄG USTRONIE WCZORAJ OKOŁO 22:00 26 CZERWCA 2019 ROKU RUSZAŁ ZE STACJI PO WSZELKICH SYGNAŁACH ODJAZDU JAKIŚ DURNY FACET OTWORZYŁ sobie DRZWI OD WAGONU I STANĄŁ W ROZKROKU PODCZAS RUSZANIA POCIĄGU ZE STACJI. TYLKO DZIĘKI SZYBKIEJ REAKCJI MASZYNISTY NIE DOSZŁO DO TRAGEDII. LUDZIE ZACHOWUJĄ SIĘ FATALNIE, A POTEM DZIWIĄ SIĘ ŻE TYLE TYSIĘCY LUDZI GINIE KAŻDEGO ROKU NA POLSKICH DROGACH. NO NIE PRZYPADKOWO. WŁAŚNIE PRZEZ BRAWURĘ NAJCZĘŚCIEJ. NIE WOLNO WSIADAĆ ANI WYSIADAĆ PODCZAS BIEGU POCIĄGU!
    ZaletyBezpieczeństwo, Komfort, Wygoda, Dbałość o pasażera
  • ~Joanna / 2017-01-25 19:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Chciałam pochwalić i wyrazić słowa uznania dla kierownika pociągu oraz konduktora ( numery identyfikacyjne : 55034 oraz 55102 ) którzy w sobotę 21.01 .2017 na trasie Poznań (godz.18.52 ) - Sopot wykazali się ogromnym profesjonalizmem , życzliwością oraz ludzką życzliwością . Oby więcej takich pracowników ! Proponuję PREMIĘ !!!
    Pozdrawiam Panów i życzę samych sukcesów zawodowych .
  • ~Joanna / 2017-06-23 19:39
    Ocena: 5.00 / 5
    W dniu wczorajszym 22.06.2017 jechalam pociagiem 11:40 z Gdynia Główna do Elbląga pierwszą klasa jak się później okazało w przedziale zostawilam telefon.Uczciwym znalazcą okazał sie młody Pan Konduktor, który telefon mi zwrócił.Chcialam jeszcze raz podziekowac za taka uczciwą postawę:)
  • ~Kaczi / 2019-08-04 20:11
    Ocena: 5.00 / 5
    Po 3 godzinnym opóźnieniu z powodu awarii lokomotywy nam wszystkim zostały zapewnione darmowe napoje oraz wszelakie batoniki. Jakie było nasze zdziwinie kiedy po kilku stacjach panie przyniosły każdemu po hamburgerze i frytkach z McDonald. Awarie się zdażają a wynagrodzono nam to wspaniale. Miła obsługa, polecam
  • ~Kar / 2018-10-31 08:42
    Ocena: 5.00 / 5
    31.10
    Trasa Przemyśl - Warszawa(wsiadam w Gdańsku 7:23)

    Chcialabym pochwalić przemiłego konduktora dyżurującego. Naprawdę rzadko można spotkać tak uprzejme i miłe osoby.
  • ~Kasia / 2018-06-11 20:54
    Ocena: 5.00 / 5
    uwielbiam podrozowac pociagami a i PKP intercity sie do tego przyczynia gdyz ich ceny mi odpowiadaja, Jest super oferta weekednowa. Obsluga jest zawsze bardo mila i pomocna. Nieraz ubikacje wygladaja nieciekawie ale to podrozni sie do tego przyczyniaja. Jak dla mnie to siedzenia sa wygodne. Jed duzo miejsca na nogi a zazwyczaj mam z tym problem. Sa miejsca na rowery.
    ZaletyOferty, duzy wybor
    Wadytoalety, ale sama nie wiem jakby to mialo wygladac gdyz sami pasazerowie przyczyyniaja sie do jej wygladu
  • ~Katarzyna / 2019-06-22 15:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Byłam wczoraj 21 czerwca 2019 na dworcu kolejowym Łeba zapytać się o połączenie kolejowe do Warszawy. Dworzec jeszcze z czasów PRLu, a kasy biletowe czynne są tam tylko i wyłącznie w wakacje. Bardzo fajna i przyjemna kobieta - Pani Ewa wówczas obsługiwała. Pomimo, że niektórzy starzy ludzie pytali się po 5 razy o to samo Kasjerka była wobec nich bardzo cierpliwa i uśmiechnięta. Wyszukała mi połączenia i udzieliła informacji odnośnie ceny biletów. Łączę pozdrowienia. Katarzyna z Warszawy.
    ZaletyWspaniała Obsługa Klienta, Dogodne Połączenia, Nowoczesne i Szybkie Pociągi
  • ~Katarzyna / 2019-06-30 15:10
    Ocena: 5.00 / 5
    24.06 Podróżowałam pociągiem relacji Przemyśl-Świnoujście na odcinku Wronki-Międzyzdroje nr pociągu 38192 i jestem bardzo zadowolona. Wszystko jak należy.
    ZaletyKlimatyzacja, wygoda, szybki dojazd.
    WadyNie wiem.
  • ~Krzysztof / 2018-06-06 13:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem pod ogromnym wrażeniem profesjonalizmu i życzliwości drużyny konduktorskiej. Mili uśmiechnięci i pomocni, czego chcieć więcej.
    ZaletyObsługa
  • ~leszo / 2019-07-12 21:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam. Jestem kolejarzem, pracuję jako maszynista, pracując w mojej spółce posiadam legitymację i roczny bilet, często jeżdżę pociągami uruchamianymi przez spółkę IC, również te międzynarodowe.
    Mam wolny dzień i sącząc zimne piwo czytam Wasze komentarze.
    Skarga the best of the best jest przez podróżnego ,który życzy sobie na bilecie mieć zaznaczony peron z którego odjeżdża pociąg. Ale skarga jest i on ma prawo być zbulwersowany. Jesteś nie do przebicia.
    Kolejna skarga, moja ( kochana, jedyna podobna do mnie w mlodości zapewne z wyglądu) córcia tylko zapomniała legitymacji. Gdyby tylko nie miała dokumentu podczas odprawy samolotem, nie została by wpuszczona na pokład i nie poleciała by w ogole, ale ogolnie do pociągu ,jako że swojski wszystko przejdzie i powinno być ok.
    Piszecie ,że podróżujecie jak bydło. Miałem egzamin z budowy wagnów i ogólnie zwierzęta, w tym bydło wożono w specjalnych wagonach do lat 90 i nie zdarzyło się ,aby jechał tam człowiek, nawet pastuch. Nie możecie ,więc mieć żadnego porównania,że jeździcie jak bydło, w wagonach bydlęcych lub gorzej jak bydło bo nie macie prawa wiedzieć jakie to były wagony.
    Użytkownik o nicku z końcówką 94 określa pkp jako najgorszego przewoźnika na świecie. Rozumiem ,że nick wskazuje wiek 25 lat. Rozumiem, bo nie określiłeś, czy chodzi o kolej czy wszystkich przewoźników zbiorowych, tych na wodzie i w powietrzu, natomiast rozumiem,że w Twoim niezbyt słusznym wieku zaliczyłeś/aś wszystkie linie samolotowe, okręty, autobusy oraz pociągi na świecie i oceniasz najgorzej pkp IC. Jesteśmy z Tobą.
    Piszecie o ludziach spożywających alkohol, bezdomnych, rozłożonych na dwóch siedzeniach. Jesli łamią prawo obywatelskim obowiązkiem możecie wezwać do jego przestrzegania. Ponadto pomocą w czasie całej podroży i to nie tylko slogan służy drużyna konduktorska i na pijane towarzystwo na każdym większym dworcu jest na wyciągnięcie ręki SOK, który ma być podaczas postoju/odprawy podróżnych i skutecznie rozwiąże sytuacje. Natomiast pewna pani ubolewa ,że trzy godziny jechała zdziewczynami ,które nie umieją cicho rozmawiać i dzieciakiem rozłożonym ( którego opiekunowie rozłożyli) na dwóch siedzeniach. Do kogo masz pretensje? To kolej sprawiła ,że dziewczyny nie potrafią cicho rozmawiać, a może kolej jest winna ,że dzieciak leży na dwóch siedzeniach?
    Skargi lokomotywa się zepsuła. Lokomotywa to urządzenie. Nie wynaleziono urządzenia niepsującego się. Czy komuś nigdy nie zepsuł się samochód, przez co się gdzieś spóźnił? Może się zdarzyć. Na kolei już nie.
    Co do wagonów innych niż rezerwacja. Sprawa jest dość prosta. Pociąg ,pisze o grupie wagonów przed odjazdem przechodzi oględziny techniczne. Wagony właśnie wróciły z nad morza i wykryto usterkę i nie dopuszczono do dalszej jazdy. Doczepili ,więc wagon jaki mieli. Nie posiadali identycznego. Na przykładzie rodzina kowalskich ma dwa samochody, jeden fajny komfortowy, drugi pomocniczy/zapasowy. Planowali wakacje tym pierwszym nowoczesnym ,ale się zepsuł ,więc pojechali tym drugim. Dziwne bo nie mieli dwóch takich jak ten pierwszy, przez co byli bardzo ściśnięci.
    Ktoś wsiadł do niewłaściwego pociągu, bo ma prawo nie wiedzieć. Jeśli odprawa podróżnych nie odbywała by się tak jak obecnie w samolotach to mając bilet do bułgarii polecielibyśmy do USA to też się nic nie stało? Przecież nikt szkoły o profilu związanej z ruchem samolotów nie skończył to jest usprawiedliwiony? Jeśli tak to ok.
    Co do spóźnień. W liniach lotniczych są prywatne firmy ,które pomagają zarabiać w ramach rekompensat za opóźniony lot. Ta tradycja jest zapewne bardzo długa, a ludzi koczujących bez wody i mydła po 30h na lotniskach w wyniku opóźnień, awarii lotów jest bardzo dużo ale to jakoś Januszów i Grażyn nie bulwersuje bo oni to tam nie bywają.
    A co do pijanych pasażerów, to stewardzi potrafią sprzedawać alkohol nietrzeźwym co jest przestępstwem w polsce, a ostatnio na internecie pokazują jak angielska "elita" na pokładzie tanich linii lotniczych robi sobie wieczór kawalerski. Ale jak pisze to daleko i niektórzy nawet sobie tego nie wyobrażają.
    I jeszcze jedno. Jak kupiłeś/as sobie bilet na pendolino w cenie promo za 49 zł to jeszcze do elity najbogatszych polaków nie należysz a i to nie upoważnia nikogo do pozwalania sobie. Od kiedy wprowadzono dla kolejarzy miejscówki do pendolino za 5 zł, staram się wybierać go rzadziej ,w czasach kiedy nie było doplat jeździłem bardzo często i naprawdę co drugi pasażer to gangster, szef wszystkich szefów, a pewnie z tym biletem promo przed podróżą kupił sobie paluszki w biedronce.Jesteście śmieszni, leczycie swoje kompleksy bo zapewne w domu czy pracy jesteście takimi podnóżkami a tutaj panisko.
    Klimatyzacja jak jej nie ma to źle, zwłaszcza na ostatnie anomalie i 40+ na plusie. Jak jest to za bardzo wieje. Opóźnienia,różni przeowźnicy, kurcząca się siatka połączeń to problemy,ale to złe zarządzenie koleją. Jeszcze nie tak dawno kolej była jedna, teraz pasażer jadący trzema rożnymi przeowźnikami do celu zapłaci sporo,a na spóźnione przeowzy regionalne pendolino nie zaczeka
    Powoli prywatne pociągi wchodzą. Leo ekspress nie mozna kupić biletu w kasie ani otrzymać informacji. Niech ktoś się podzieli jak tam się jeździ.
    Zaletytoaleta, wars, możliwość spaceru po korytarzu, mozliwość przewozu roweru, wózka
    Wadyzła taryfa biletowa, podział kolei na spółki, w tym oddzielne kasy biletowe. Brak nadzoru nad bagażem i brak możliwości ubezpieczenia. Kuszetki ze względu bezpieczeństwa nie oddzielone od reszty pociągu od jakiegoś czasu. W wyniku historii kolei tzn przeznaczenie militarne dworce/przystanki osobowe często oddalone od miasta, na uboczach, często bez wiat ochronnych przed np deszczem.
  • ~Madzia / 2019-08-05 19:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Super kompetentna Pani Ewa, kasjerka w Łebie. Dla Niej nie ma połączeń i układów niemożliwych. Więcej takich ludzi, a będzie dobrze????
  • ~ola / 2019-05-02 11:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam,
    jestem osobą słabowidząca, poruszającą się przy pomocy Białej Laski o ograniczonej mobilności. Do tej pory korzystałam z usług Asystentów kolejowych, podróżując w towarzystwie innych osób. Po raz pierwszy wybrałam się samodzielnie w podróż na trasie Olsztyn Główny - Płock, z przesiadkami w Toruniu Głównym i Kutnie, i tą samą trasa w podróż powrotną. Mimo obaw, Asysta na Dworcach jak również Drużyny konduktorskie zajęły się mną w sposób bardzo profesjonalny tak, że podróż przebiegła bez żadnych komplikacji. Jestem z tego bardzo zadowolona! W tym miejscu składam serdeczne podziękowania osobom zaangażowanym w pomocy udzieloną mi podczas podróży. Podczas kolejnych podróży zamierzam dalej korzystać z usług oferowanych osobom niepełnosprawnym przez PKP Intercity.
strona 1 z 62
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1238
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 751
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 341
Szwagropol
Ocena: 1.93, ilość opinii: 133
PKS Polonus
Ocena: 1.94, ilość opinii: 129
Voyager Transport
Ocena: 2.21, ilość opinii: 114
mBank
Ocena: 1.95, ilość opinii: 600
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 318
ITAKA
Ocena: 2.79, ilość opinii: 311
Netflix
Ocena: 2.78, ilość opinii: 167
nju mobile
Ocena: 3.17, ilość opinii: 134
Virgin Mobile
Ocena: 2.58, ilość opinii: 101