Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 1353 opinii

1.84 / 5

  • Wygoda
    1.75
  • Jakość obsługi
    1.77
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    1.98

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 68
  • ~Magda / 2020-10-23 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Według przepisów o Covid w pociągu co drugie miejsce powinno być wolne tymczasem pociąg TLK z Lublina do Warszawy jest pełen i nie ma odstępu między pasażerami. Widać jak pkp dba o bezpieczeństwo pasażerów. Skandal...
  • ~Pat / 2020-10-22 09:42
    Ocena: 1.50 / 5
    IC 111. Od Katowic "u steru" kierownik pociągu typu "panisko". Co tam kierownik... DYREKTOR pociągu. Nie znający regulaminów wewnętrznych PKP Intercity, o innych aktach prawa nadrzędnego nie wspominając. Agresywny, obrażający podróżnego, nie stosujący środków ochrony osobistej w dobie epidemii. Chamstwo i nieuctwo w najczystszej postaci. Skarga i pozew w przygotowaniu.
  • ~XD / 2020-10-16 21:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam ostatnio taką sytuację, podeszłam do kasy i chciałam kupić bilet, po czym zostałam odesłana do biletomatu, który nie działał. Stwierdziłam więc, że kupię bilet w pociągu. Po wejściu do pociągu, mężczyzna z obsługi powiedział mi, że wypisanie biletu kiedy jest otwarta kasa kosztuje 130 zł, nie rozumiem dlaczego tak drogi i dlaczego pani przy kasie nie sprzedała mi biletu. Przez tą sytuację zostałam zmuszona na czekanie dwóch godzin na kolejny pociąg...
  • ~Mati122 / 2020-10-15 07:43
    Ocena: 2.25 / 5
    Ponad 13 godzin w pociągu. Dobrze że Niemcy tory wybudowali.Polska kolej ze swoimi polączeniami i prędkością przemieszczania się ztrzymała się w Średniowieczu
  • ~Elżbieta / 2020-10-14 09:32
    Ocena: 5.00 / 5
    We wrześniu, w niedzielę, jechałam pociągiem TLK z Warszawy do Torunia godz. 20.02. Miałam zakupiony bilet weekendowy. Na dworcu Warszawa Zachodnia kasjerka powiedziała mi, że nie mogę zakupić miejscówki ponieważ w pociągi nie ma miejsc wolnych. Podjechał pociąg na peron. Było niewielu pasażerów. Miejsc wolnych mnóstwo. Kierownik pociągu..., owszem sprzedał mi miejscówkę, ponieważ miejsc było dużo, z tym że zamiast 1 zł, skasował 131 zł. Mailem napisałam reklamację do PKP Intercity. Otrzymałam wiadomość o pozytywnym rozpatrzeniu skargi i zwrocie 130 zł pobranej kary.

    Dziękuję.
    Teresa Elżbieta
    ZaletyPozytywnie rozpatrzona reklamacja
  • ~Katborow / 2020-10-11 20:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo niemiła i opryskliwa obsługa pociągu. Pani konduktor oraz Pan Kierownik pociągu krzykiem informowali pasażerkę na temat braku dokumentu tożsamości robiąc aferę na cały pociag. Jako pasażer nie miałam ochoty w tym przedstawieniu uczestniczyć.
    Przez pomyłkę kupiłam bilet na dzień następny, zorientowałam się po chwili, kiedy moje miejsce było zajęte. Od razu poszłam to zgłosić do konduktora, który naliczył mi karę 130 zł. Przecież nie powinno być to karane w taki sam sposób jak jazda na gapę. Gdybym nie kupiła biletu, to rozumiem, ale w tej sytuacji koszt 176 zł za bilet byl wielką przesadą! Jestem rozczarowana. Ta podróż zdecydowanie nie należała do udanych.
  • ~Paulina / 2020-10-05 18:37
    Ocena: 4.75 / 5
    Zastanawialiśmy się nad podróżą samochodem, ale jesteśmy bardzo zadowoleni, że wybraliśmy PKP. Pociąg relacji Bielsko-Biała - Gdynia, II klasa, Pendolino, 2.10.2020 i powrót 5.10.2020. Szybko, bezpiecznie, pyszne jedzenie (polecam schabowy, camembert i rewelacyjną herbatę), uprzejma załoga konduktorska. Obsługa bardzo dbała, żeby było bezpiecznie pod kątem Covid, Pan Sprzątający chodził niemal nieustannie i wszystko dezynfekował - świetna robota. W pociągu odstępy zachowane między siedzącymi, w całym bezprzedziałowym wagonie, może z 5 osób. Po prostu wyszliśmy wypoczęci. Polecamy!
    ZaletyWygodne siedzenia, szybki dojazd, czuliśmy się bezpiecznie, świetna obsługa, dobre jedzenie
    WadyCena dość wysoka za przejazd, w ofercie internetowej nieaktualne menu Wars, mało sałatek
  • ~Zbigniew / 2020-10-02 07:41
    Ocena: 2.25 / 5
    Brak przedziałów otwarte wagony to porażka powinni instruować podróżnych o konieczności zachowania kultury.
    WadyBrak przedziałów jest niedoprzyjęcia. To już nie PKP
  • ~Andrzej / 2020-10-01 01:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie jadę..pełny przedział, co z dystansem społecznym, po co siedzę i duszę się w maseczce jak siedzimy w ciasnym przedziale ramię w ramię.
  • ~Basia / 2020-09-30 21:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam.Nie polecam tego przewoznika.23.09.2020 o godz.23.38 wyruszylam z Gdyni do Krakowa.Bilet wykupilam w 1 klasie.Ale niestety bardzo duze rozczariwanie....W przedziale brud,wszystko sie kleiło,wlaczone bylo ogrzewanie na maksa ktorego nie mozna bylo wyłączyć,niesyety nie mozna bylo wytrzymac od tego upalu,i przez wiekszosc drogi trzeba bylo jechac przy otwartym oknie.Drzwi od przedziału porazka pod kontem czystosci,jak i poza przedzialem,jeden duzy brud.Nie wspomne o toalecie,brak słów.Z muszli klozetowej wylewal sie mocz poniewaz zapchana toaleta.I gdzie tu poziom na 1 klase????Nikomu,nikomu nie polecam tego przewoznika,bynajmniej ja juz z niego nie skorzystam..I to nie jest tylko moja opinia,rowniez wspolpasazerow
  • ~Andrzej / 2020-09-28 09:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg dla 31100 Malinowski warszawa kraków nigdy nie jest na czas. Czas przyjazdu to po prostu kłamstwo. Stanowczo odradzam!
    ZaletyWoda w wc
    WadyPunktualność
  • ~Karo / 2020-09-27 19:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociag TLK 31100 (Tarnow- Warszawa) opozniony o 76 min. Za kazdym razem to samo, ale tym razem to juz pobili rekord. Stanowczo odradzam podrozowanie z PKP.

    Zero szacunku dla klienta.
    ZaletyBrak zalet.
    WadyBrak punktualnosci
  • ~Duda123456789 / 2020-09-27 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga pociąg Malinowski TLK 31100 z Przemyśla do Warszawy regularnie się spaźnia. Dziś jest spóźniony o zaledwie 76 minut. Dziękujemy TKL za taki wspaniały serwis!!!!!
  • ~Neta / 2020-09-21 11:31
    Ocena: 2.25 / 5
    Prostuję datę do poprzedniej opinii, bo nie spojrzałam na kalendarz. Była to niedziela 16.08.2020 r., a nie 17.08.2020 r.
  • ~Neta / 2020-09-21 11:21
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam. Warunki byle jakie, brak klimatyzacji, brak kontaktów elektr. Jechałam ostatnio 17.08.2020 r. z Tczewa do Olsztyna ok. godziny 20. Pociag był opóźniony ponad 200 minut, zwalone drzewo na torach, a ja musiałam koniecznie rano byc w pracy. Nie zapewniono, że w ogóle przyjedzie, żadnego zastępczego środka transportu, wiec musiałam pozostać na noc w Tczewie. Na zwrot pieniędzy za bilet musialam czekać ponad miesiąc. Zwrot był załatwiany w ramach reklamacji. Skandal!!!!!A gdyby ktoś nie miał pieniędzy na drugi bilet, bo bilety moim zdaniem są bardzo drogie w stosunku do jakości usług?
  • ~Rubi / 2020-09-19 21:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam. Nie polecam korzystania z usług PKP Intercity chociażby z tego powodu, że dzisiaj (tj. 19.09.2020) podróżując pociągiem właśnie tego przewoźnika zostaliśmy wraz z Moją narzeczoną potraktowani w dosyć chamski sposób przez Panią konduktor. Otóż wsiadając dzisiaj do pociągu na stacji w Dęblinie o godz 17:54 zapytałem Pana kierownika pociągu, czy możemy zająć miejsca w pociągu. Pan był bardzo uprzejmy i zezwolił na wejście do środka oraz ulokowanie się w przedziale , zaznaczył także , iż za chwilę przyjdzie i wypisze Nam bilet. Niestety przyszła Pani. Na dzień dobry bez żadnego właśnie "dzień dobry" dostaliśmy reprymendę za to, że rozgościliśmy się w owym pociągu, zamiast podejść do JAŚNIE PANI i zakupić bilety. Zwróciłem uwagę dla Pani konduktor w bardzo delikatny sposób i próbowałem Jej wytłumaczyć jak się sprawy mają, ale niestety nie pozwoliła Mi dojść do głosu. Mało tego usłyszałem, że jak Mi, czy też Nam nie pasuje, to są też inni przewoźnicy, czy inne środki komunikacji miejskiej np: samoloty itp. Tak WAM się dobrze powodzi, że pasażerów macie za śmieci? No to gratulacje. Ta bardzo nie uprzejma Pani miała troszkę racji, nie jesteście jedynym przewoźnikiem. Nie pozdrawiamy A&W
  • ~Michal / 2020-09-13 19:42
    Ocena: 5.00 / 5
    5/5 za Pana Marcina z Warsa :)
    Jedziemy z żoną PKP intercity relacji Olsztyn-Kraków, wsiedliśmy o 18:58 w Kielcach. Poszliśmy do Warsa, polecamy Pana Marcina z Warsa - jest niesamowity, stwarza ciekawa atmosferę :) Potrafi nawiązać kontakt z podróżnymi i jest oryginalny :) Super mija podróż.
  • ~Małgorzata / 2020-09-12 15:41
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam!! Katowice - Iława przebyłam Pendolino ( pierwsza klasa, cena taka sama) droga powrotna intercity ( tez pierwsza klasa) Beznadzieja! Duszno, brak jakiejkolwiek wentylacji, nie mówiąc nawet o klimatyzacji! Wars i jego obsługa taka sobie. Nigdy więcej takim pociągiem nie pojade!
    ZaletyPusty przedzial
  • ~Pasażer / 2020-09-06 20:47
    Ocena: 1.00 / 5
    PKP Intercity bije rekordy żenady. Pociąg z Gdyni do Warszawy stoi od 3 godzin w polu. Nie mamy żadnych informacji na temat co się stało ani kiedy ruszymy o ile ruszymy. Mieliśmy się przesiąść w Warszawie na przesiadkę oczywiście nie ma już szans będziemy musieli spędzić noc na dworcu czekając na poranny. Brak obsługi 3 osoby na 1000 pasażerów. Brak norm sanitarnych 8 osób w jednym przedziale nawet nie ma jak nogi wyprostować. Nie działają toalety.
    ZaletyBrak
    WadyBrak norm sanitarnych. Brak informacji o tym co się stało. Fatalna obsługa. Ceny z kosmosu.
  • ~Niestety Pasażerka tej firmy / 2020-09-05 17:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Ceny biletów bardzo wysokie, komfort jazdy żaden, bezpiecznie na pewno nie jest - po 8 osób w jednym przedziale się siedzi i obija się nogami o innych pasażerów - katorga, a nie transport. Kasjerka mnie okłamała, że tylko co drugie miejsce jest sprzedawane, a były WSZYSTKIE miejsca zajęte. Coraz większe dziadostwo z miesiąca na miesiąc. Sprzedają po 8 miejsc w jednym przedziale. Gdzie jest dbanie o bezpieczeństwo. Konduktor, który wydziera się żeby zakładać maseczki nic nie pomaga. A w tych starych wagonach drzwi otwierają się bardzo często same w czasie jazdy i można wypaść z pociągu.
    ZaletyBRAK ZALET TEJ FIRMY
    WadyZABRAKNIE MIEJSCA ŻEBY WSZYSTKIE WYMIENIĆ!!!
strona 1 z 68
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1353
Flixbus
Ocena: 2.27, ilość opinii: 960
NeoBus
Ocena: 2.70, ilość opinii: 403
Szwagropol
Ocena: 2.02, ilość opinii: 155
PKS Polonus
Ocena: 2.06, ilość opinii: 142
Voyager Transport
Ocena: 2.18, ilość opinii: 134
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2506
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2226
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2085
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1870
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1045
Play
Ocena: 1.49, ilość opinii: 878