Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 4700 opinii

1.79 / 5

  • Wygoda
    1.71
  • Jakość obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.80
  • Poziom cen
    1.93

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rem / 2024-02-21 18:53
    Ocena: 2.33 / 5
    PKP i ZUS, dwie niereformowalne instytucje. Ponad godzinę spędziłem w internecie żeby kupić bilet. Dwa dni później przy wymianie biletu, zmiana godziny odjazdu około 40 min. Aplikacja nie łączy, zawiesza się. Jedno wielkie shit. Czy w tym wieku coś się zmieni (pytanie retoryczne). W przypadku PKP , celowo małe litery, lepsze jutro było wczoraj
    ZaletyBrak
    WadyMnostwo
  • ~Anna / 2024-02-21 18:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Dno i wodorosty. Śmierdzący, agresywny pasażer trzęsie całym przedziałem a konduktor udaje, że nie widzi i...nie czuje smrodu.7 godzin jazdy w smrodzie i braku bezpieczeństwa. Ceny biletów wysokie, komfort jazdy brak słów.
    ZaletyPromocje
    WadyBrak komfortu
  • ~Kamila / 2024-02-21 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam ,omijać.Sprawa zakończy się prawdopodobnie w Sądzie ,nie chcą zwrócić połowę należności za nie wykorzystany bilet międzynarodowy.
  • ~Anna / 2024-02-20 20:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Pociąg Zakopane-Szczecin 18-02 brak możliwości zakupienia biletu .Jak już się udało nie ma miejsc siedzący . Zasady kultury nie obowiązują jedna osoba zajmuje 2 miejsca leży z nogami wyciągniętymi na korytarz konduktor zero reakcji ????.Cena za bilet czy na siedzeniu czy na podłodze taka sama . Z korytarza w wagonie sypialniany tez nie można skorzystać ????to nic ze obok kolejny pasażer spożywa alkohol ,opuścić korytarz natychmiast cudowna podróż .
  • ~Malgorzata / 2024-02-19 01:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Ceny biletów bardzo drogie w stosunku do jakości usługi. Mój pociąg był opóźniony, okłamano klientów, że 25 min a faktycznie 80 min. Zostałam zostawiona bez pomocy na dworcu w środku nocy razem z bezdomnymi czekając 5 godzin na kolejny pociąg a następnie nie zdążyłam na samolot.
    NCC Najgorsze linie komunikacyjne w Europie.
    Zero wsparcia klienta, brak odpowiedzialności, brak empatii do klienta
    ZaletyWśród tak wielu błędów zalet brak
    WadyTraktowanie człowieka przedmiotowo.
  • ~Daniel / 2024-02-18 22:48
    Ocena: 3.00 / 5
    18.02.2024 6120 Asnyk Wrocław główny - Warszawa wschodnia. Drzwi między wagonami cały czas otwarte przez co chłodno w przedziałach. Obsługa nie jest w stanie zapowiedzieć stacji (bełkocze niezrozumiale i urywa w połowie komunikatu), nawet nie jest w stanie puścić prawidłowej zapowiedzi nagranej.
  • ~Młody / 2024-02-18 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Karać Pasażera za brak biletu jak pociąg ma 70 min opóźnienie dno i masakra nie polecam Kraków Zakopane
    ZaletyDno
    WadyDno
  • ~Beata / 2024-02-18 16:36
    Ocena: 1.50 / 5
    Jak można sprzedawać bilet intercity ekspres a potem ten rzekomy ekspres ma ponad pół godziny spóźnienia. To chore , że taki bilet jest 2 razy droższy
    ZaletyBrak
    WadySpóźnienie, pociąg ma 4 osobowe przedziały i trzeba wąchać smród chipsów
  • ~Jana / 2024-02-16 15:48
    Ocena: 1.25 / 5
    Czy nastanie ten czas, kiedy PKP Intercity przestanie się spózniać?z Gdańsku do Krakowa opóźnienia na 3 godziny...z Poznania do Gdyni na 90 minut....zgubiłam z mężem dużo kasy,bo przez spóźnienie potiągow niezałatwilam swoje sprawy...po prostu katastrofa...nie polecam
  • ~Klara / 2024-02-16 11:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy nadejdzie taki piękny moment, że przestańcie się spóźniać na trasie województwa lubuskiego? Jeżdżę co miesac do Warszawy. Na 12 tras,polowe byliście o godzne (minimum) spóźnieni. Mieszkając 10 lat w krajach cywilizowanych- tam za każde 5 minut otrzymywało się zwrot pieniędzy.

    Ten kraj dzięki rządom pis to dno, ilu ludzi ze swojej kliki trzeba zatrudnić, by nie potrafili tak układać planów, naprawiać torów, kierować, zarządzać by Wciąż pociągi działały jak w Rosji?
    ZaletyBrak zalet
  • ~MaK / 2024-02-15 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupno biletu graniczy z cudem, strona po wpisaniu poprawnych danych jest odświeżana
  • ~Bee / 2024-02-15 11:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Jazda z PKP w sezonie zimowym to koszmar, w wagonie +40 stopni i zero zainteresowania ze strony pracowników, czyli standard. Absolutnie nie polecam, chyba że ktoś lubi gotować się w zamkniętej puszce, albo nie posiada żadnej alternatywy do przejazdu.
  • ~Adrian / 2024-02-14 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociągi się spóźniają, nie da się siedzieć na miejscu, coraz twardsze i coraz bardziej pochylone do przodu fotele
    ZaletyBrak
    WadyFotele, punktualność
  • ~Adrian / 2024-02-14 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociągi się spóźniają, nie da się siedzieć na miejscu, coraz twardsze i coraz bardziej pochylone do przodu fotele
    ZaletyBrak
    WadyFotele, punktualność
  • ~Pasażer / 2024-02-14 21:07
    Ocena: 4.75 / 5
    Jeżdżę pociągiem na odcinkach 3 godzinnych z Lublina do Hrubieszowa. Jak za taką cenę biletu, która jest 3 razy niższa od biletu na autobus, nie narzekam na opóźnienia, zazwyczaj nie są dłuższe niż 30 minut. Szerokie, wygodne, czyste fotele, działające podnóżki i gniazdka, dobra temperatura, raczej obojętna obsługa. Ludzie piszą swoje wysrywy na temat opóźnień, brudnego fotela albo że za zimno i za gorąco a i tak będą jeździć PKP bo tańszej alternatywy nie znajdą, chyba że w zapoconym trzęsącym się na polskich drogach busiku z 30 osobami siedzącymi na sobie ???? Codziennie ma kto Wam tyłki przewieźć z jednego miejsca do drugiego za niską cenę ale Polak zawsze się do czegoś przyczepi i napisze jedynkową opinię, po czym za miesiąc grzecznie kupi kolejny bilet bo przecież nie ma innego wyjścia. To ciekawe czym będziecie jeździć jak po tych waszych wysrywach reklamacjach i telefonach na infolinię pozamykają część kursów ???? Wtedy się dopiero dupa obsra.
    Ja polecam ????
    Zaletyniskie ceny
    wygodne fotele
    przyjemna temperatura
    działające podnóżki i gniazdka
    Wadywłączone światło w nocy, nie można usnąć
    opóźnienia praktycznie przy każdej podróży, radzę planować przesiadki już z opóźnieniem
  • ~Hausmann / 2024-02-13 12:42
    Ocena: 5.00 / 5
    Dziękuję Panu konduktorowi który pracował w pociągu w poniedziałek 12 lutego (jechałem 7.10 z Gdańska Wrzeszcz do Bydgoszczy) za empatyczne podejście do mnie-pasażera abym konfortowo mógł się przemieścić i bezpiecznie mógł wysiąść. Zdaję sobie sprawę, że zrobił to z dobrego serca a nie obowiazku dlatego mocno to doceniam. Tacy ludzie podnoszą prestiż firmy. Wdzięczny pasażer
  • ~Ala / 2024-02-12 14:31
    Ocena: 4.25 / 5
    Dziękuję za bardzo miłą obsługę pani konduktor nr 13229.
  • ~Magister / 2024-02-12 05:31
    Ocena: 1.00 / 5
    PKP to istna kpina. Nie ma dnia bez opóźnień. Na krótkimi odcinku trasy Warszawa- wesoła od lat są ciągle problemy tłumaczone modernizacja która trwa chyba od zawsze…. Skm s2 to widziałem jedynie na obrazku bo oczywiście mają wymówkę że uwaga no modernizacja. Tak modernizują że utrudniają z dnia na dzień coraz bardziej. Polskie PKP to imitacja komunikacji która ośmiesza sama siebie swoim istnieniem.
    ZaletyBrak to nie ma co się oszukiwac
    WadyOpóźnienia bród w pociągu tragiczny rozkład robiony na sztuke
  • ~Wdzięczna pasażerka / 2024-02-10 23:10
    Ocena: 4.75 / 5
    Bardzo dziękuję panu konduktorowi nr 55072 który znalazł w pociągu zgubioną przeze mnie torebkę. Zostawiłam ją gdy wysiadłam na stacji w Sopocie a chwilę potem odebrałam ją dzięki uczciwości pana konduktora w Gdyni. Jestem panu niezmiernie wdzięczna. Jeszcze raz bardzo dziękuję za pomoc i uczciwość Pańska postawa mnie poruszyła.
  • ~Katarzyna / 2024-02-09 21:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Jechałam dzisiaj 09.02.2024 z Warszawy o 16.40 do Białegostoku, poc. 81102 wagon 16. Wszystko okej, czysto, cicho. Jedynie było bardzo ciepło w wagonie. Małżeństwo koło mnie grzecznie poprosili młodą blondynkę, która sprawdzała bilety żeby trochę zmniejszyć ogrzewanie, bo pani ma chore serce i źle się czuje. Naprawdę widać było że ta pasażerka była cała czerwona i ciężko oddychała. Konduktorka po chamsku odpowiedziała że nic nie będzie robić i jak jest komuś za ciepło, to niech rozbiera się do majtek. Wyglądało to jak mobbing. Te biedne ludzie ledwo wytrzymali tą podróż,chora pani piła leki i płakała. Bardzo proszę kierownictwo Intercity zrobić porządek z tą osobą.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.79, ilość opinii: 4700
Flixbus
Ocena: 2.18, ilość opinii: 2858
Sindbad
Ocena: 2.34, ilość opinii: 775
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 684
Szwagropol
Ocena: 1.98, ilość opinii: 318
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.89, ilość opinii: 258
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4144
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2795