Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5203 opinii

1.83 / 5

  • Wygoda
    1.75
  • Jakość obsługi
    1.73
  • Oferta
    1.84
  • Poziom cen
    1.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Oliwia / 2025-06-02 14:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg opóźniony, dwa razy musiałam kupić bilety w to samo miejsce, konduktor źle wykonywał swoją prace, zamiast powiedzieć mi co zrobić w sytuacji w której się znalazłam wydał mi bilet który nie był ważny więc musiałam zakupić drugi, zmarnowałam na to wszystko 4 godziny.
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu
  • ~KAROL / 2025-06-01 21:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Dzień dobry. Rezerwacja internetowa IC to zawracanie głowy i strata czasu. Bilet kupiony 30 dni przed wyjazdem, wszystko odhaczone zgodnie z życzeniami (miejsce, strona, kierunek jazdy, jaki wagon itd) i nic NIE zgadza się włącznie z tym że nie ma takiego numeru miejsca w wagonie, UPS ! - czyli masz perspektywę jazdy przez 2 / 3 Polski na "stojaka" przy rowerach na końcu wagonu - to jest zwykłe OSZUSTWO. Natomiast konduktorki chyba z 5x sprawdzają bilety próbując wychwycić oszuścika w tłumie podróżujących. Skomplikowana tabela ulg może powodować pomyłki (nawiasem mówiąc preferowani byli / obecni pracownicy PKP ok. 90 - 98 % zniżki). Wagony"pachnące" jak w latach 80 - 90 - tych XX wieku. Ludzie jeden po drugim przechadzają się z walizami szukając swojego miejsca (przy wejściach do wagonów brak oznaczeń ułatwiających szybkie zajęcie miejsca). Ludzie przy wejściach do wagonów kłębią się jak stado (zupełny brak logistyki ułatwiającej szybkie opuszczenie i wsiadanie do pociągu). Kibel niesprzątany, cuchnący z papierem w początkowej fazie podróży, potem brak. Wagony nie są wyciszone (to jest IC ?), zaduch, brak lub nie działa klima. Warto managerom pokazać filmiki jak to działa w Japonii !
    ZaletyMożna dojechać do domu, dość punktualnie
    Wadyjw
  • ~eliza / 2025-06-01 16:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Pkp Intercity oszukali moją koleżankę a potem wystawili jej mandat o wysokości 180 zł za zwykłe niedopatrzenie na stronie internetowej. Żałosne, nie dość że dziecku wystawili mandat w dzień dziecka to zepsuli humor. Nie polecam. Dodatkowo kible są obsrane i śmierdzące.
  • ~Zuzanna / 2025-06-01 16:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Moja koleżanka przez zwykłe niedopatrzenie kupiła bilet ulgowy dla dzieci do 16. roku życia, mimo że miała już skończone 16 lat. Nie zrobiła tego celowo – po prostu nie była świadoma, że nie kwalifikuje się już do tej zniżki. Zamiast możliwości dopłaty do pełnej ceny biletu, została ukarana mandatem w wysokości 180 zł.
    Uważam, że PKP Intercity powinno w takich sytuacjach wykazać więcej wyrozumiałości. Kara pieniężna w tej wysokości za nieumyślny błąd wydaje się przesadzona, szczególnie jeśli pasażerka miała ważny bilet i nie próbowała świadomie oszukać systemu.
    Zamiast od razu wystawiać mandat, wystarczyłoby umożliwić dopłatę do biletu normalnego – byłoby to uczciwe i mniej stresujące dla pasażera. Taka polityka zniechęca młodych ludzi do korzystania z usług PKP Intercity i sprawia wrażenie, że priorytetem jest nakładanie kar, a nie wspieranie podróżnych.
    Mam nadzieję, że takie przypadki będą w przyszłości traktowane z większą elastycznością i rozsądkiem.
    Nie pozdrawiam
  • ~Kacha / 2025-06-01 15:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Bilet specjalnie kupowany dużo wcześniej, aby wybrać dobre miejsce i opcje , przodem do kierunku jazdy, ze względu na złe samopoczucie, przy jeździe tyłem . Niestety tam i spowrotem miejsce tyłem ( 8 godzin) Pan konduktor tłumaczy, że nie zawsze da się obrócić wagon - ok tylko po co opcja wyboru , przy kupowaniu biletu .Klima prawie nie działa , przy pełnym obłożeniu można paść z duchoty.
  • ~Will / 2025-06-01 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Wygląda na to,że w ten firmie nikt nie ma zegarka.O sorki,wróć,pani konduktor mi podpowiada,że zarząd ma,ale nie wiedzą jak ich używać.Mamy XXI wiek,2025 rok,a w PKP pociągi nadal jeżdżą na chybił-trafił.
    Szkoda sobie strzępić ryja,firma obciach.
    ZaletyŻadnych
    WadyAmatorstwo
  • ~Anna / 2025-06-01 05:52
    Ocena: 2.50 / 5
    Zastanawiam się dlaczego pociąg Intercity Hetman (trasa Kraków - Hrubieszów) właściwie z każdym kolejnym tygodniem jest w coraz gorszym stanie? Zainteresowanie jest ogromne, większość miejsc jest za każdym razem wyprzedana, tymczasem:
    1. Podstawiane wagony są coraz starsze i mniej wygodne.
    2. Wagony i miejsca w nich nie pokrywają się z tymi sprzedawanymi na biletach.
    3. Coraz częściej zdarzają się opóźnienia i to zaraz po starcie pociągu.
    4. Sprzedawanych jest po kilka biletów na dokładnie te same miejsca, co skutkuje tym, że część osób, które wykupiły wcześniej bilety i tak nie ma możliwości siedzenia.
    5. Jedna toaleta na 3-4 wagony? To chyba lekka przesada.
    6. Konduktorzy są niepoinformowani o zmianach i opóźnieniach pociągu (nawet tych które okazują się być już na kolejnym przystanku).
    Zastanawiam się z czego wynika taki spadek jakości usług w tym pociągu? Czy to z jakiegoś powodu trasa gorszej kategorii? Ceny biletów świadczą o czymś zgoła odwrotnym.
  • ~Podroznik / 2025-05-31 22:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak miejsc na połączeniu gliwice - piła główna, tragedia jak ludzie wcześniej pisali nie da się przejść po korytarzu jeśli jakimś cudem udało ci się kupić bilet z miejscem siedzącym bo wszędzie stoją ludzie, chwalą sie opinii publicznej że dokupili składów a tak naprawdę zamienili tlk na ic co wcale nie oznacza większej ilości miejsc
  • ~MB / 2025-05-31 19:01
    Ocena: 3.25 / 5
    Pociąg Malczewski Kołobrzeg Katowice tragedia, mnóstwo ludzi, grup zorganizowanych a pociąg zupełnie do tego nie był przygotowany. Ludzie z biletami, bez miejsc siedzących, wiszą nad głowami tych którzy mają miejsca. W korytarzach siedzą na ziemi. Toalety śmierdzące, bez serwisu. Skoro prawie cały pociąg zarezerwowany to trzeba doiąć wagony. Podgląd sprzedaży biletów, a zaradność zerową. Wars reklamują przy każdej stacji, a w nim nic nie ma orocz piwa, słodyczy i kawy. Pociąg łączący dwie strony Polski, kiepski.
    ZaletyObsluga miła, pomocna.
    WadyTotalna beznadziejna organizacja
  • ~skiartu / 2025-05-31 15:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Pociąg z Przemyśla do Świnoujścia. Pomimo wykupienia miejsca z rowerem, miejsce było niedostępne. Podstawiono wagon pulman. Rower cały czas stał w wąskim korytarzu, bez końca narażony na uszkodzenia przez chodzących pasażerów. Podróż w stresie. Żadnej pomocy ze strony obsługi pociągu, nawet przepraszam., jedynie pracownik warsu miał do mnie pretensje, że nie może z wózkiem przejechać.
  • ~Alik / 2025-05-30 19:21
    Ocena: 2.33 / 5
    30.05.2025 pociąg 1632 Łużyce relacji Koluszki-Wrocław Gł.

    Jeszcze przed wejściem do pociągu usiłowałem zgłosić brak biletu. Konduktor odmówił możliwości wejścia do pociągu tłumacząc że z uwagi na brak wolnych miejsc biletów nie wypisze.
    Państwa regulamin przewiduje takie właśnie okoliczności bo nie wyczytuję. A może pasażerowie są zdani na łaskę bądź
    niełaskę konduktora?
    Nadmieniam że jestem osobą niepełnosprawną z orzeczonym znacznym stopniem niepełnosprawności.
    Jadę następnym ale jestem rozczarowany i zniesmaczony.

    Nie polecam!


  • ~Magda! / 2025-05-30 16:20
    Ocena: 3.25 / 5
    Jadę od 4 godzin pociągiem Żeglarz z Gdyni do Łodzi. Temperatura na zewnątrz około 20 stopni, temperatura wewnątrz pociągu 25-26, odczuwalna 30! Totalny zaduch!
    Ku naszemu zdziwieniu, brak kontaktów aby podłączyć rozładowany sprzęt. Jadę z lotniska w Gdańsku, wcześniej lot 2 godzinny samolotem.
    To jest nie do wytrzymania. Czy pociągi naprawdę nie maja pomiaru temperatury wewnątrz ? Albo chociaż dostawy powietrza. Nie polecam. Pani konduktor powiedziała, że niestety pociągi oznaczone TLK i REG, to seria takich niespodzianek. Wspaniała lekcja, żeby je omijać i starać się wybierać inne połączenia.
    ZaletyPani wymieniła w połowie trasy, przepełnione smietniko
    WadyKibelek był przelany moczem i nie można było spłacić wody a tym samym skorzystac
  • ~Tedi / 2025-05-29 20:44
    Ocena: 5.00 / 5
    To jak kiedyś się podróżowało a teraz to niema porównania.
    ZaletySpokój i miła obsłóga
  • ~Edyta / 2025-05-29 11:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Pani konduktor z pociagu relacji Bydgoszcz Toruń 10.40 dzisiaj super pomogła ????
  • ~Alek / 2025-05-25 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Kocham intercity <3 nie ma jak 5 godzin na stojąco, na szczęście w tej samej cenie co miejsce siedzące
    W ogóle to nie smierdzi wałkiem !! ;)
  • ~Niezadowolony pasażer / 2025-05-25 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Drobiazgowość przekracza wszelkie granice. Czepianie się najdrobniejszych nieścisłości. Każdy konduktor ma inną wersję przepisów i stosuje je według swojego widzimisię. Za ten sam bilet trzeba płacić kilkakrotnie. Wygląda to na walkę z Koleo
  • ~andrzej / 2025-05-25 11:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Pociąg relacji Kołobrzeg- Kraków 24 05 2025r ... Na stacji nie ma luznego taboru / wolne wagony / Był opozniony pociąg
    z Wrocławia o 110 minut .... wagony z tego pociągu miały stanowuć część składu trasy Kołobrzeg - Kraków .
    Brakowało tych koniecznych wagonów na które czekaliśmy 2 godziny .by stanowiły częśc naszego pociągu .który z tego powodu nie mógł odjechać planowo o godz 12 minut 46 a odjechał o godz 14 minut 35 ... Na trasie złapał dodatkowe
    opoznienie łacznie w Poznaniu było to 125 minut .... Kierownik pociągu nie poinformował pasażerów ani jednym słowem
    przez system audio o zaistniałej sytuacji . Nie powitał pasażerów na pokładzie składu gdy odjeżdzaliśmy , nie przeprosił , był nieobecny przez całą podróż .0 informacji . Cała sprawę totalnie olał ...Nie polecam usług PKP IC .
  • ~Ania / 2025-05-24 16:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzień dobry , 24. 05.2025 w pociągu relacji Bielsko-Biała - Gdynia w wagonie numer 10 brak możliwości wyłączenia (regulacji) zimnego nawiewu . Mimo próśb interwencję obsługa nie podjęła żadnych kroków w tym kierunku . Przez 7, 5 godziny zmarzłam „na kość „. NIE POLECAM
    ZaletyOpcjonalny środek lokomocji
    WadyZimno
  • ~Playtime.co / 2025-05-24 14:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Pociąg się opóźnił o dwie godziny i musieliśmy czekać
    ZaletyNic
    WadyOpuźnienie 2 godzinne
  • ~Ela / 2025-05-23 16:58
    Ocena: 2.75 / 5
    To, że pociąg jest opóźniony to potrafię zrozumieć, ale togo, że na przedostatniej stacji nie można określić wielkości tego spóźnienia to już nie rozumiem. Podają 15 min, jest prawie 30. Tymczasem odjeżdża inny pociąg, którym można by było dojechać wcześniej, gdyby tylko powiedzieli prawdę. No i widnieje w aplikacji jako punktualnie. Miejsce stojące to kolejny minus.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5203
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3203
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 884
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 719
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.99, ilość opinii: 350
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027