Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 842 opinii

1.80 / 5

  • Wygoda
    1.72
  • Jakość obsługi
    1.71
  • Oferta
    1.82
  • Poziom cen
    1.95

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Agnieszka / 2019-04-11 17:01
    Ocena: 2.25 / 5
    Ekspres Ondraszek Warszawa - Bielsko-Biała,klasa 2. Koszt biletu. ok. 150 zł. Fatalne siedzenia wyprofilowane tak że głowa opada w dół. Poza tym za niskie nawet dla osób o niskim i średnim wzroście a dla wysokich horror! Siedzisz że ściśniętym żołądkiem i kolanami prawie pod brodą. Jest wiele do zrobienia!!!
    WadyFatalnie wyprofilowane i za niskie siedzenia.
  • ~Iza / 2019-04-09 18:04
    Ocena: 1.75 / 5
    Nagminne spóźnienie się. Nieprawdą jest stwierdzenie że że względów technicznych pociąg "doznał" opóźnienia. Problemy techniczne mogą się oczywiście pojawić ale nie codziennie. Powodem tych opóźnień jest źle zaplanowany rozkład jazdy.
    ZaletyBrak
    WadyPermanentny brak wylwalikowanych pracowników odpowiedzialnych za układanie rozkładów jazdy pociągów
  • ~Glabro / 2019-04-08 17:28
    Ocena: 1.25 / 5
    Jeżdżę na trasie Warszawa Lublin dość regularnie i muszę powiedzieć, że z perspektywy użytkownika końcowego jest to nie lada przygoda:
    - opis biletu nie posiada informacji o peronie, z którego odjedzie pociąg (bo i po co)
    - ogrzewanie chodzi losowo
    - opóźnienia są częste I uciążliwe. Dodatkowo nie są komunikowane wcześniej (bo po co) tylko po fakcie. Koszmar.
    - do dziś dnia czy to klasa 1 czy 2 brak jest gniazdka z prądem (bo po co), wagon ma pewnie tyle lat co ja
    - trasa zajmuje wciąż minimum 3,5h bez opóźnień. (160km)
    - częste trąbienie lokomotywy na każdym możliwym przejeździe jest koszmarnie irytujace i męczące.
    ZaletyJedzie w miarę prosto?
    WadyStary skład, opóźnienia, koszmarna jakość podróży... Niestety alternatywy brak.
  • ~niezadowolonyklijent / 2019-04-08 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupując bilet międzynarodowy spotkałam się z kilkoma problemami administracyjnymi z którymi ja jako pasażer muszę brać odpowiedzialność i płacić za nie. Od początku: chciałam kupić bilet międzynarodowy oczywiście nie znalazłam na internecie żadnych informacji i nie można takiego biletu zakupić przez internet. Po podejściu do informacji na stacji z którego powinien jechać pociąg okazuj się, że żadnych informacji nie dostane gdyż oni tej linii obsługują. Po podjechaniu na inną stację proszę ostatecznie o podanie ceny czy jest to opłacalne czy nie. Pan z okienka zamiast podać mi cenę wydrukował i skasował mnie za ten bilet. Cena na szczęście była podobna więc wzięłam. Niestety okazało się, że nie pasuje mi ten bilet i chciałam go zwrócić. Okazało się, że nie można ich zwracać (w informacji macie coś innego). Mogę ewentualnie zgłosić reklamacje która może być do 30 dni rozpatrywana (wyjazd za dwa tygodnie). Nie wspominając o chamstwie jakie mnie spotkało ze strony pracowników PKP Intercity. Naprawdę nie polecam i jestem rozgoryczona zaistniałą sytuacją.
  • ~Pachydactylus / 2019-04-08 12:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Mam spotkanie na konkretną godzinę
    Wyjechałam tak by zdążyć i mieć czas w zapasie
    Oczywiście stoi w szczerym polu, z 20 minut opóźnienia robi się nie wiadomo ile. Powinnam już wysiadać, a jestem na kompletnym zadupiu
    Serdecznie nie polecam
    Tańsze regio lepsze pod każdym względem
    ZaletyBrak
    WadyŚmierdzące toalety, cena do jakości to jakiś żart, psujący się pociąg i opóźnienia, prehistoryczne wagony
  • ~Podróżniczka / 2019-04-08 00:05
    Ocena: 3.25 / 5
    TLK to kompletna porażka- rzadko kiedy pociągi się nie opozniaja, zdążyć na przesiadke graniczy z cudem. Nie polecam jazdy TLK jeśli mamy przesiadke i mało czasu na nią, a szczególnie w nocy.
    ZaletyTani
    WadyCiągle opóźnienia
  • ~Alicja / 2019-04-07 20:15
    Ocena: 1.25 / 5
    Ciągłe opóźnienia, brak jakiegokolwiek szacunku do klienta, fatalne warunki, częsty brak prądu czy ogrzewania, śmierdzące i nie sprawne toalety, często nie da się przez internet kupić miejsca siedzącego a potem pociąg okazuje się być praktycznie pusty.
  • ~Dariusz / 2019-04-04 15:35
    Ocena: 1.75 / 5
    Opóźnienia przy każdej podróży (podróżuję dwa razy w tygodniu), słaba wentylacja, a co za tym idzie niezbyt miły zapach oraz duchota.
  • ~Aleksander / 2019-03-31 19:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Na lini Bielsko Biala - Warszawa Zach wszystkie toalety pozapychane - w 21 wieku to nie do pomyslenia.
    Zaletywygodne siedzenia
    Wadytoalety
  • ~Zdenerwowany klient / 2019-03-31 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczne warunki, częste spóźnienia, drogo, bez szacunku do klienta
    WadyZłe warunki, drogo, bez szacunku do klienta, częste opóźnienia
  • ~Klaudek79 / 2019-03-30 07:47
    Ocena: 4.50 / 5
    Witam.Korzystałem wczoraj z usług PKP intercity po dłuższej przerwie,muszę przyznać że stanęli na wysokości zadania po tym jak mój pociąg 38102 złapał w Poznaniu godzinę opóźnienia i uciekł mi ostatni bus ze Szczecina Dąbia do miejsca zamieszkania.Podstawili taxi i dojechałem z dzieckiem bezpiecznie do domu.Pozdrawiam kierownika pociągu oraz pana Zbigniewa z dyspozytury CWK.
  • ~Aneta / 2019-03-29 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie jadę pociągiem w kierunku Bydgoszczy z Wrocławia godzin 19 piątek pociąg tak krótki na taką trasę pełne korytarze stojących ludzi .Stoję koło śmierdzącej toalety bo dalej nie da się wejść .Każdy kupił bilet i miejscówka w smrodzie to jest porażka.
  • ~Varrez / 2019-03-29 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra... Zamiast pisać że opóźnienie wynosi 45 min to od 15 min co 5 odpisują... A pociąg stoi jedna stacje wcześniej... Bydlowozy smierdzace jak za PRL i do tego minipolista może sobie pozwolić na jeżdżenie jak chce...
  • ~Anai / 2019-03-29 16:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Klasa 1 IC TWARDE brudne fotele,nie domykajace sie okno i ogrzewanie na maxa.dramat. nie ma gdzie nog wyprostowac. Zero kawy!
    ZaletyBrak
    Wady1klasa u nas to 10 za granica!
  • ~Łukasz / 2019-03-29 08:52
    Ocena: 2.50 / 5
    Na 3 razy dwa półgodzinne spóźnienie. Do pracy dojeżdżam 2h. To jakiś żart. Kosztuje za dużo czasu i tłumaczenia się.
    ZaletyWygodnie, obsluga
    WadyCzas odjazdu. Strasznie słaba organizacja.
  • ~Piotr / 2019-03-29 07:40
    Ocena: 2.50 / 5
    Nic się nie zmieniło komuna nadal w pełnej krasie, choć państwo niby i remonty i ach! och! rozwoje trwonia pieniądze, bo wygoda pasażera żadna. Zmiana składu pociągu na ostatnią chwilę. Podróż prawie 4 godzinna, a moje miejsce nie istnieje, musiałem prosić konduktora o przydzielenie miejsca. Dobrze, że się w ogóle znalazło. Poza tym strona internetowa kuleje, brak możliwości wyboru miejsca to po prostu zupełny brak profesjonalizmu.
    ZaletyDojechał na miejsce przeznaczenia. Uważam to za pełen sukces. Brawo!
    WadyBrak możliwości wyboru miejsca. To już nie komuna drodzy państwo na górze.
  • ~Ewa / 2019-03-28 16:58
    Ocena: 1.25 / 5
    Totalna porażka, płacisz za miejscówke która nie istnieje w tym pociagu. Tłok, smród,nadasana obsługa i do tego wieczne opóźnienia. KATASTROFA
  • ~wera / 2019-03-28 16:03
    Ocena: 1.25 / 5
    Było już tyle negatywnych opinii o stronie internetowej,że nie da się zliczyć a beznadziejnie jak było tak jest. Czy nikt tego nie czyta?! Próbowałam kupić bilet na pociąg, Którym jeżdżę regularnie, większość jego wagonów jest nowa i bez przedziałów, bodajże tylko 2 z nich są z przedziałami. Na stronie jest napisane wyraźnie, że są wagony takie i takie oraz jest opcja "rodzaj wagonu". Ilekroć zaznaczam, że chce wagon bez przedziałów wyskakuje mi informacja, że nie można wybrać tej opcji z listy, po czym oczywiście zwykle dostaje wagon z przedziałami (raz mi się trafiło, że dostałam taki jak chciałam ale to przypadek) mimo, że przykładowo w kasie Pan/Pani jest wstanie zaznaczyć tą opcję. Czy nikt nie jest łaskaw tego naprawić?????
    Zaletybrak
    Wadywysokie ceny, fatalna strona, brak miejsc, opóźnienia
  • ~Grzegorz / 2019-03-28 05:36
    Ocena: 2.50 / 5
    Dramat!!!!!
    Wstaje o 2 wyjazd o 4 , teoretycznie .
    Ci chwilę komunikat pociąg opóźniony od15 min do 45 później 80 itd . Pierwszy raz od 15 lat postanowiłem wyjechać pociągiem, ale chyba ostatni!
  • ~Agnieszka / 2019-03-26 22:20
    Ocena: 3.00 / 5
    Wypowiem się z punktu widzenia mamy podróżującej z niemowlakiem. Zacznę od dobrych stron czyli brak opłat za dziecko do lat 4, miejscówka dla dziecka nawet jeśli jest to niemowle (rewelacja gdy mozna uspic dziecko i położyć na fotelu obok, lub po prostu polozyc pocieche na fotelu obok z zabawkami a nie trzymać malucha caly czas na rekach), pociąg przyjechał punktualnie a wagon nie był przepełniony. To jeśli chodzi o dobre strony a teraz te złe, niestety brak toalet z dostepnym przewijakiem, nie kazdy ma ochotę rozbierac swoje dziecko wsrod obcych ludzi a i tez inni pasazerowie nie powinni byc zmuszani do ogladania/wąchania brudnych pieluszek. Brak przewijaka w toalecie rowniez oznacza ze nie ma gdzie dziecka odlozyc kiedy mama podróżując sama chce skorzystac z toalety (proszę sobie wyobrazic próbę skorzystania z toalety trzymajac jedną ręką 8 kilogramowe ruchliwe niemowle !!! ) tak wiec pozostaje tak jak w moim przypadku proba wytrzymania 6h w pociagu bez toalety lub (dla odwaznych) poproszenie obcej osoby o potrzymanie dziecka lub (rowniez dla odwaznych) zostawienie dziecka w wozku bez opieki. Brzmi to banalnie ale było to niesamowite utrudnienie dla podróżującej mamy z dzieckiem.
    ZaletyBrak opłat za dziecko do 4 lat
    Darmowa miejscowka dla niemowlaka
    Pociag przyjechał na czas
    Miejsce na niezłozony wózek


    WadyBrak toalety z przewijakiem gdzie możnaby przebrac dziecko lub odlozyc w bezpieczne miejsce gdy rodzic chce skorzystac z toalety.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 842
Flixbus
Ocena: 2.14, ilość opinii: 379
NeoBus
Ocena: 2.69, ilość opinii: 210
PKS Polonus
Ocena: 1.93, ilość opinii: 96
Szwagropol
Ocena: 1.93, ilość opinii: 94
LEO Express
Ocena: 2.70, ilość opinii: 76
mBank
Ocena: 2.11, ilość opinii: 451
Link4
Ocena: 1.62, ilość opinii: 262
ITAKA
Ocena: 2.92, ilość opinii: 183
nju mobile
Ocena: 3.23, ilość opinii: 115
Netflix
Ocena: 2.92, ilość opinii: 113
Virgin Mobile
Ocena: 2.52, ilość opinii: 75