strona 1 z 255
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Tomasz / 2025-05-18 18:11
Dziś z kolega wracamy z Warszawy do jeleniej Góry bilet mamy kupiony z przesiadka we Wrocławiu według biletu na przesiadkę mieliśmy 7 min pociąg spuźnił się 10 min,nie poczekano na nas 3 min gdzie wcześniej zgłaszaliśmy ten fakt kierownikowi pociągu który zadzwonił w tej sprawie na co dostał odpowiedź że nie poczekają więc ja pytam dlaczego są sprzedawane takie bilety tym bardziej że to tylko trzy min .Napewno nie skorzystamy więcej z kolei,które mają pasażera za nic.i teraz siedzimy na dworcu i do następnego pociągu mamy 2 godz ,także brawo kolej liczy się kasa a nie klient. -
-
~Mirosław / 2025-05-18 11:56
Dzień dobry 16,05 jechałem z Tczewa do Rybnika w bardzo złych warunkach w pociągu relacji Gdynia Bielsko Biała w wagonie nr 10 ,przez te złe warunki w pociągu przeziębiłem się
Dzisiaj ,tj,18,05 wracam z Rybnika do Tczewa ,,tą samą trasą i w tym samym , wagonie . Chociaż wracam nadal przeziębiony ,przez winę konduktorów w tamą stronę to chyba czytali ,moją opinię bo obecnie warunki podróży są bardzo,dobre i mam nadzieję że nic nie zmieni się ,czy nie można było tak odrazu zrobić
-
~koń / 2025-05-17 20:55
jeździłem koleją na mazury ze śląska ale teraz wolę jeździć samochodem ponieważ zlikwidowali połączenia ale samozachwty to ich przerasta nie ludzko ludzie czemu niszczycie wszystko co było dobre kiedyś jechał pociąg relacji racibórz ełk to go zlikwidowali bo poco nie opłaca się al e czechom wszystko się opłaca czegoś nie rozumiem
-
~Zadowolony podróżnik / 2025-05-17 08:15
Jestem bardzo zadowolony z usług PKP Intercity! Podróż przebiegła komfortowo, punktualnie i bez żadnych problemów. Pociąg był czysty, dobrze utrzymany, a obsługa uprzejma i pomocna. Szczególnie doceniam wygodne siedzenia, dostęp do gniazdek elektrycznych i spokojną atmosferę w wagonie. Możliwość rezerwacji miejsc online oraz przejrzysty system informacji pasażerskiej sprawiają, że planowanie podróży jest niezwykle proste. Często korzystam z PKP Intercity i z przyjemnością będę to robić nadal – to świetny wybór na trasach krajowych i międzynarodowych!
ZaletyCzysto, miła obsługa -
~Mirosław / 2025-05-17 05:54
Wczoraj , jechałem pociągiem relacji Gdynia, Bielsko Biała Przy sprawdzaniu biletów ,dwukrotnie prosząc konduktorów o zakręcenie zimnego powietrza w wagonie 10
.Na zewnątrz zimno i deszcz a w wagonie dodatkowo ,zimny nawiew.Od Wrocławia do Rybnika już nie było żadnego konduktora by ponownie zgłosić .Teraz , przeziębiony leżę biorę leki to efekt podróży pociągiem i znieczulicy konduktorów -
~Justyna / 2025-05-16 17:03
Witam, w dniu 18 maja moja córka miała jechać z Sopotu w kierunku Warszawy. Tak się złożyło, że musiała wymienić bilet na późniejszy pociąg poprzez aplikację Koleo i tu niestety zrobiła błąd, zamiast wymienić bilet na pociąg Pendolino wyjeżdżający o godz. 14.30 z Sopotu w kierunku Warszawy wymieniła bilet na poziąg Pendolino wyjeżdżajocy o godz. 13:30. Zorientowała się o pomyłce po wejściu do pociągu. Zgłosiła ten fakt u konduktorów niezwłocznie, gdy pociąg ruszył. Pokazała zakupiny w aplikacji bilet oraz wymiany z dopłatą, których dokonała. I co na to Pani konduktor? Kazała dziecku wysiąść lub zapłacić 150 zł(za zakupiony bilet zapłaciła już 56 zł). Córka się rozpłakała i zapytała czy może spędzić tę podróż na korytarzu lub w Wasie? Niestety kazano jej wysiąść z pociągu. Rozumiem pewne zasady, ale brak człowieczeństwa już Nie!!!! Tragedia!!! Mam nadzieję, że Panią konduktor, grubsza Pani w koku, kiedyś ktoś potraktuje równie bezwzględnie. Moje nastolenie, nieletnie dziecko z plecakiem, z torbą, zmokniente i z płaczem wysiadło na stacji Gdańsk Główny, kupiło kolejny bilet i czekało na kolejny pociąg. Czy naprawdę za swoją uczciwość musiała zostać tak potraktowana? Czy naprawdę nie można było wykazać odrobiny człowieczeństwa zwłaszcza, że bilety na Pendolino nie należą do najtańsych?!!! Sugeruję szkolenie dla pracowników pociągu z relacji międzyludzkich!!! -
~???????????????????????????????? / 2025-05-16 15:42
Gruba baba w ciemnych włosach i koku z pedolino zwolnijcie ją plis -
~Hejter koleji polskich / 2025-05-16 15:13
Wredne baby i dziady szczególnie w pendoliino tam nie opłaca się być uczciwym bo cię wyproszą z pociągu ZaletyNicWadyPKP Intercity -
-
~Marcin Rzepka / 2025-05-14 10:04
Jestem bardzo zniesmaczony obsługą. Uważam że ostałem oszukany przez PKP Itercity. Zakupiłem bilety i myślałem że wszystko ok. Okazało się Ze system się zawiesił i biletów nie ma a teraz nie mogę odzyskać pieniędzy już przez półtory miesiąca. Jak dzwonie do informacji to mówią że nie mogą pomóc oni nie od tego i się rozzłaszczają. Bezczelne chamstwo i tyle co mam do powiedzenia. -
~XYX / 2025-05-05 10:06
Witam, w dniu 3.05.2025 jechałam z Bydgoszczy do Wrocławia. Okazało się, że zapomniałam podbić legitymacji studenckiej, zapłaciłam ponad 180 zł kary. Cóż, mój błąd i rozumiem przepisy, ale no w porównaniu do tego karą ogromna. Nie było możliwości dyskusji z Panem, czyli jak dla mnie zero ludzkości. Na powrót miałam również kupiony bilet ulgowy wcześniej, pełna świadomości, że mam ważną legitymację. Internetowo nie szło wymienić go na zwykły, w okienku na dworcu we Wrocławiu usłyszałam, że mogę to zrobić w pociągu i konduktor przepisze bilet i doliczy opłatę do normalnego biletu. To samo powiedziała Pani od informacji, która stała przy drzwiach wejściowych pociągu.Po czym przy faktycznym wsiadaniu do pociągu usłyszałam, że skoro legitymacja nie jest podbita to bilet również jest nieważny i trzeba kupić nowy. Zapłaciłam za ten przejazd łącznie już tyle, że naprawdę byłam przerażona... Finalnie po czasie mojego stresu, Pani stwierdziła, że w drodze wyjątku doliczy tą dopłatę i całe szczęście, bo chyba bym nie wróciła. Był to mój najbardziej stresujący wyjazd, pierwszy raz mi się to zdarzyło. Zastanawiam się czy pracownicy
pociągu są w jakiś sposób skomunikowani
Z tymi w okienku i z tymi przed pociągiem. Trochę wyciąganie kasy na każdej drobnostce. Następnym razem będę ostrożna.
Jedyny miły Pan był ten, który sprawdzał bilety na powrocie następnego dnia, sam był chyba w szoku, że dostałam aż tak wysoką karę. -
~Kazimierz / 2025-05-05 08:41
Pociąg relacji Kraków Świnoujście nr 3802 zakup biletu 5-04-2025 r. Nr biletu WH 21391986 kod 5813 miejsce po zakupie i niezgodne z kierunkiem jazdy jaki był przewidziany w momencie zakupu nie po to zakupuje się miejsce wcześniej z możliwością wyboru, jako pierwsza klasa z powodu nie działających siedzeń to
chyba powinna być klasa druga. Mam powrót wykupiony bilet nr WH 21888544
Myślę że nie będzie niespodzianek
Jakość ICC ma dużo jeszcze do poprawy.
Odnośnie siedzeń niedziałający to w poprzednim roku było to samo wstyd dla ICC bu takie standardy udostępniać jako kl 1 -
~Sylwia / 2025-05-04 16:51
Właśnie jadę pociągiem IC z Gniezna do Wrocławia, totalna porażka jeśli chodzi o komfort jazdy.Pociąg przeładowany w przejściach dużo osób jeśli pociąg jest z miejscówkami dlaczego sprzedaje się bilety beż miejscówek?Nie można przejść do WCnie mówiąc już o skożystanie z Warsa. -
~Agnieszka / 2025-05-04 12:26
Jadąc w 1 klasie myślałam,że place za jazdę w lepszych warunkach.Niestety w korytarzu tłum,ciężko było przejść do toalety,gorąco,zaduch.W drodze powrotnej z Międzyzdroji jechałam pociągiem w którym nie było prądu,toalety pozapychane,bo nie mozna było spuscic wody.Ludzi bez rezerwacji miejsc na korytarzach,w przejściach,ciężko przejść do wyjścia.Tragedia.W pociągu powinno być tyle osób ile miejsc,a nie przeladowane,tym bardziej na tak długiej trasie. -
~Anna / 2025-05-04 10:01
Kupuje bilet w I klasie place więcej za komfort a siedzę na podłodze w tłumie bez możliwości przejścia do toalety.
No chyba coś nie halo.
PKP nie idzie na jakość raczej na ilość a klienta ma się w dupie.
Żenujące to jest bardzoZaletyBrakWadyDni jeśli chodzi o komfort pasażera -
~Anna / 2025-05-01 19:57
Jechałam IC do i ze Szczecina. O ile do Szczecina pociąg oferował usługi Wars, napoje i batonika w pierwszej klasie, w cenie biletu, o tyle w drodze powrotnej zamiast Warsu, jakiś ubogi automat, a zamiast kelnera serwującego gorące i zimne napoje i batonika w cenie biletu, pojawił się niezbyt przyjemny Pan z całkiem nietanimi napojami.. Pytam, gdzie standaryzacja usług PKP IC? Dodam, że pociąg jedzie 5 godzin i gdyby nie Żabka w Poznaniu, byłoby słabo... -
~Pasażerka / 2025-04-27 19:07
Jadąc 24 kwietnia pociągiem relacji zakopane-szczecin główny zamiast okna miałam ścianę a smród jaki był w przedziale był nie do zniesienia jeszcze nigdy nie spotkałam się z takim zaniedbaniem i ignorancja że strony załogi pociągu. -
-
~ryszard / 2025-04-25 14:26
tydzień temu byłem "szczęśliwym" pasażerem 3 składów i mój zachwyt zmącił nieporządek w wyborze miejsca podróży tzn.wybrałem okno prawa strona zgodnie z kierunkiem jazdy natomiast wszystkie 3 były z lewej strony i tyłem do kierunku jady.Wychodzi na to że jest jak zawsze "Teraz POLSKA" brak nadzoru -
~Dżasta / 2025-04-23 12:56
Chciałam podziękować obsłudze pociagu na trasie Łobez-Elbląg w dniu 21.04 z godz.11:30 za pomoc. Pociąg nie podjechał zgodnie z tym co na bilecie, pomieszane wagony i wykupione miejsca. Pan Konduktor wykazał się ogromną empatią i znalazł dla nas rozwiązanie.
Nasza ocena podróży pomimo komplikacji jest bardzo dobra.ZaletyMiła, empatyczna obsługa, punktualność pomimo utrudnień na trasie. -
~Natalia / 2025-04-22 06:03
PKP Intercity na trasie Katowice - Kielce Główne kolejny raz jadąc z wami mam nieprzyjemność opóźnienia pociągu tłumaczącego problemami technicznymi , pociąg zamiast kierować się kierunkiem jazdy w stronę Kielc zaczął w chwilę się cofać do punktu wyjścia ????????♀️ co idzie kolejny raz za waszymi opóźnieniami , no to że niestety nie każdego miejscem docelowym jest stacja końcowa więc kolejny raz dzięki waszym opóźnieniom trzeba wydawać dodatkowe pieniądze na następne bilety bo poprzednie pociągi odjechały zgodnie z rozkładem jazdy , tylko z wami jest taki problem ????????♀️ -
~Bar / 2025-04-21 23:47
Bilety zakupione z odpowiednim wyprzedzeniem aby mieć miejsca siedzące w wagonie bezprzedziałowym.Podstawiony zostaje przedziałowy(źle czuje się w takich pomieszczeniach) gdzie nie ma nawet miejsca z moim nr. a jest z pasażerów chce usiąść na swoim miejscu. Nikt nie panował nad temperaturą panującą w pociągu, temperatura zbyt wysoka. Pięciogodzinna podróż była męczarnią
strona 1 z 255
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »