Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 1291 opinii

1.82 / 5

  • Wygoda
    1.73
  • Jakość obsługi
    1.73
  • Oferta
    1.83
  • Poziom cen
    1.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 65
  • ~Kamil / 2020-02-20 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Połączenie Zielona Góra - Lubin 20.02.2020 godzina 20:53 wagon 268 zamknięty (bilet kupiony 30 dni prędzej) ludzie, którzy mieli wykupiony bilet na wagon 268 biegają i szukają miejsca... Konduktor stoi i ma wszystkich gdzieś... W końcu do niego podszedłem i pytam co jest grane a on mówi że wagon 268 nie czynny niech państwo sobie szukają miejsca... Kazał wchodzić do 267 gdzie wszystkie miejsca zajete...
    W pociągu bałagan konduktor nawet nie wskazał miejsc wolnych, kazał stać pasażerom na korytarzu, bądź chodzić po przedziałach i sobie szukać miejsca... Olewka totalna ze strony obsługi... Został przeze mnie kondyktor delikatnie mówiąc wykrzyczany i dotarło do niego co należy do jego obowiązków, głowę w podłogę wbił i tyle
    Ogólnie poza tym nie działają tablice informacyjne o kolejnych stacjach... Także jechałem koleją ostatni raz...
    ZaletySame wady
    WadyBrak podejścia do klienta, brak pomocy ze strony obsługi,
  • ~Incognito / 2020-02-20 18:41
    Ocena: 3.75 / 5
    Polecam, szczegolnie sklady miedzynarodowe ale krajowe polączenia doganiają. Obsluga pomocna i uczynna. Gratuluje, szczegolnie Wars dobrze się rozwinąl. Podroz na trasie Katowice-Wieden-Katowice to czysta przyjemnosc o kazdej porze. Samochod juz dawno poszedl w odstawkę na tym odcinku. Pozdrawiam Załogę.
  • ~kruger73 / 2020-02-19 18:31
    Ocena: 1.25 / 5
    Intercity Premium to brzmi ładnie. I za to brzmienie właśnie trzeba zapłacić ładną kasę. Ale na tym prestiż się kończy. Pendolino wcale jakoś nigdzie się tak nie spieszy. Wykupiłem bilet w strefie ciszy i zachowywałem się cicho. Co z tego jak w wagonie cichym co chwila z głośników wydobywało się jakieś irytujące "plumkanie" i reklamy Warsu. Żeby zachęcić ludzi do korzystanie z Warsu pendolino zrezygnowało z poczęstunku ciepłymi napojami teraz można dostać wodę (na szczęście w butelce a nie do miski). Koszt podroży taki że jak macie jechać we dwójkę to zdecydowanie polecam użyć samochodu. No kawa na stacji paliw będzie tańsza i smaczniejsza. A jeszcze jest Wi Fi ale tylko przez 15 minut. Ogólnie ŻENADA.
  • ~Artur / 2020-02-18 05:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa pociągów bardzo nieprofesjonalna, prostacka, zadufana w sobie, chamska, kazda styczność z pracownikami jest dosyć nieprzyjemna.
    Pociągi jeżdżą jak chcą, nie ma mowy o punktualności, praktycznie zawsze są spóźnienia, na trasie 100km nawet do 15 minut.
    Ceny jeszcze trochę i będą na takim samym poziomie co jazda autem.
  • ~Ania36 / 2020-02-17 07:48
    Ocena: 1.00 / 5
    17.02.2020
    Rzeszów Głowny do Katowic,
    W Krakowie opóźniony o 40 minut....
    Wieliczka Rynek Kopalnia do Kraków Lotnisko, opóźnienie 15 minut... Jak na 40sto minutowej trasie może być takie opóźnienie?!
    Ceny biletów rosną, a PKP ustzymuje swój stały bardzo niski poziom usług.

    Dramat.....
    ZaletyBrak
    WadyOpóznienia na każdej, nawet krótkiej trasie...
  • ~Neta / 2020-02-16 23:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia !!! W roku 2020 W pociągu który jedzie całą noc bo z Krakowa wyjeżdża 20:30 A w Słupsku jest 8:30
    Warunki do jazdy (podkreślam że w pierwszej klasie) sa tragiczne !!!!! Po pierwsze brak mozliwosci regulacji temperatury przez co w przedziale mozna bylo sie ugotowac po drugie brak gniazdka aby naladowac telefon tablet nic ! - te w toaletach 2klasy nie działają po trzecie nie miłe podejście personelu zero sympatii po czwarte brudno brudno i jeszcze raz brudno w toaletach i na koniec najważniejsze wysoka cena biletu wprost nie proporcjonalna do warunkow. Nie dziwię się że społeczeństwo coraz rzadziej korzysta PKP/intercity obojętnie. Widać poza pendolino wszystkie inne pociągi zatrzymały się jakieś 50lat temu ! Nie polecam
    ZaletyNrak
    WadyWszystko od samego Krakowa do Słupska było źle
  • ~Barbara / 2020-02-16 07:06
    Ocena: 3.25 / 5
    niestety dnia 16.02.2020 o godz 4.44 pociag mial awarie. niestety rowniez spotkaliśmy sie z niemiła panią konduktor ktora nawet nie raczyla sie wylegitymowac. swiadkami sa podrozni do ktorych mam nr telefonow oraz kanery. na domiar zlego nieotworzyly mi sie drzwi. gdy poszlam do Pani w tej sprawie rozlizyla rece twierdzac ze to moja wina. posiadam swiadka ze drzwi nawet nie zaswiecily sie na zielono. musialam czekac na pociag powrotny marnowac czas nacnastepny pociag . moje pytanie brzmi kto mi odda teraz za opoznienie ?
  • ~Oskar / 2020-02-15 12:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Zawsze spóźnieni. Wagonu nie mogli znaleźć co spowpdowało godzinne opóźnienie.
  • ~Emilia / 2020-02-14 09:06
    Ocena: 2.00 / 5
    PKP jest chyba najbardziej bezczelną marką w tym kraju. W pociągu relacji Wrocław-Białystok raptem kilka wagoników, pasażerowie jak sardynki poupychani jak się da. Niestety przewoźnik nic sobie nie robi z niezadowolonych konsumentów, bo jest jedyną opcją kolei długodystansowych w kraju...
    ZaletyNiewiele
    WadyWiele
  • ~Zdzisław Pietrucha / 2020-02-12 21:16
    Ocena: 1.75 / 5
    Dziadostwo rodem z PRL. Co tam pasażer który nie dość, że buli w podatkach na cały ten scheiss, bo o rentowności przecież nie ma co marzyć w budżetówce. Pociąg, który jedzie 40 km i ma kilka stacji po drodze jest opóźniony 28 minut. Na 40 km!!! Kto jeździ tym badziewiem PKP ten sam sobie szkodzi. Gdybym pracował na kolei to zwyczajnie byłoby mi wstyd przed ludźmi, że swoją osobą muszą firmować taki stan obrzydliwej rzeczy
    ZaletyPoprawa jakości taboru w porównaniu ze stanem sprzed 10 lat (czyli de facto sprzed 45 lat, bo dopiero wymieniają te wyprodukowane przez towarzysza Gomułkę)
    WadyCała reszta
  • ~Robert / 2020-02-08 04:05
    Ocena: 3.50 / 5
    Jadę właśnie pociągiem IC-TLK "UZNAM" relacji Warszawa-Świnoujście. Odjeżdża planowo 21.57 z Zachodniej. Pociąg do Poznania gna jak szalony po prostu bajka, po czym w Poznaniu stoimy już na stacji 1,5 h. Czekając ponoć na wagony, które mają być doczepione do naszego składu. Pociąg, z którego mają je odczepić jedzie z Katowic, a my na niego czekamy. W tym momencie nasze wagony nie są ogrzewane a na zewnątrz, - 4 stopnie 8 luty 2020.Pani w megafonie co 10 minut ogłasza że nasz pociąg właśnie odjeżdża a my stoimy na razie 1,5 godziny. Nikt nas w kasie nie uprzedził że na tej trasie dzieją się takie cuda z doczepianiem wagonów, ale dlaczego moim kosztem ludzie mamy dwudziesty pierwszy wiek co mnie to obchodzi że moim kosztem chcą zejść z kosztów. Zapłaciłem więc chce dojechać o ludzkiej godzinie. Przestrzegam wszystkich, którzy wybierają się tym pociągiem że będą mieli taki pasztet. Macie państwo pojęcie czekać na pociąg z którego zostaną odłączone wagony i doczepione do naszego. Te całe Iner Citi zastanówcie się co wy wyprawiacie z ludźmi takie roszady to sobie możecie robić jak nie ma pasażerów w pociągu. Nie polecam. Właśnie ruszyliśmy jest godzina 03.57.Bez trzech minut 2 godziny w plecy. Co mi po tym komunikacie płynącego przez intercom, że oni nas przepraszają. Nawet nie zaproponowali głupiej kawy.
    ZaletyTanio
    WadySzkoda gadać
  • ~Ona / 2020-02-07 22:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysoka cena i nic w zamian. Zastanawiam się czy nie podać IC do rzecznika praw konsumenta bo skoro nie ma miejsc siedzących to dlaczego musimy za stojące płacić tyle samo!
    ZaletyZero
    WadyZbyt wiele by wymieniać.
  • ~D / 2020-02-07 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Obrzydliwie niemiły konduktor
    Krk - Wawa 07.02. g. 19:11
    Z całym szacunkiem ale to my pasażerowie płacimy na jego wynagrodzenie. Praca mu niemiła to niech ja zmieni.
    Jakby u mnie w firmie byli tacy pracownicy to dawno nie miałbym klientów
    WadyWszystko
  • ~Przemek / 2020-02-04 23:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina z ludzi. Po co się rozpisywać. Komfort zerowy, opóźnienia, syf, smród
    Zalety???????????
    Wadywszystko
  • ~Andrii1199 / 2020-02-04 02:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Я не знаю кто делает супер классную логистику . Лучше поучитесь у немецкой железной дороги . 1,5 часа стоять в познани под микрофоном и слушать каждые 5 минут одно и тоже . Плюс все это в два часа ночи . Приглашаю логистов лично посидеть полтора часа под микрофоном
    ZaletyПлохая логистика
    WadyПлохая логистика
  • ~Jana / 2020-02-03 21:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Z racji wykonywanego zawodu bardzo często jeżdżę pociągami PKP. Bardzo rzadko przyjeżdżają na czas. Opóźnienia są coraz większe, a o ich realnych wymiarach podróżni dowiadują się zawsze stopniowo. Co piętnaście minut, kolejne piętnaście minut. To kompletny brak szacunku do podróżnych, którym nie pozostawia się możliwości podjęcia decyzji - chociażby wyboru innego środka transportu.
    WadyBrud, smród i często nieżyczliwa obsługa.
  • ~Anna / 2020-02-03 06:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Od jakiegoś czasu w dalsze trasy jeżdżę pociągami po to, żeby ograniczyć emitowanie spalin. Kupuję bilet przez internet m.in. Po to, żeby niepotrzebnie nie zużywać papieru i nie drukować biletów, które i tak idą do kosza. Notorycznie PKP intercity podstawia składy zastępcze, w których trwa walka o miejsce. Zamawiając bilet np. Przy oknie i przy stoliku w pierwszej klasie (i płacąc za to odpowiednio więcej) nie mamy pewności, że nie będziemy siedzieć w środku ciasnego przedziału a koło okna będzie siedział kto inny ( numery miejsc się nie zgadzają!!! ).
    Nie mówię już o tym, że o warsie (pomimo tego, że jest taka informacja na stronie) można pomarzyć bo w składach zastępczych wogole go nie ma. Żenada.

  • ~Alakwas / 2020-02-02 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontrolerzy biletów wyłudzaja pieniądze, od uczciwych ludzi którzy mają bilety
    WadyKontlorerzy wyłudzający pieniądze
  • ~Sylwia / 2020-01-30 19:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Styczność z pociągami IC mam już od ponad roku (bilety miesięczne). Tak jak już kiedyś napisałam w piśmie do nich: mam nadzieję że splajtują. Opóźnienia to standard, np. dziś pociąg Warszawa wschodnia- Lublin godzin 17:15 godzinne opóźnienie. Wcześniej pociągi którymi jeździłam przed zmianą rozkładu kijów express 17:10 były opóźnione CODZIENNIE!! Od 15-40 min. Powód? Skomunikowanie pociągów- codziennie. Jak spytałam się konduktorki jak wyglądają zwroty za stracone miesięcznie ok 10 h to odpowiedziała mi żebym sobie zmieniła pociąg na KM jak mi nie pasuje. Na piątek nie można kupić biletów tydzień wcześniej (nawet rozpatrując inne pociągi) więc oblężenie jest na każdym połączeniu. W piątki nie da się nawet oddychać- tak ludzie są upchani. W zimę przynajmniej nie czuć tak smrodu z toalet ale latem to masakra. Byłam światkiem wielu kłótni jak ludzie próbowali się dostać do toalety ale inni nie mogli z niej wyjść bo taki był ścisk. Wagonów dalej nie dodali a biletów sprzedają tyle samo. Oderwane drzwi od przedziałów czy robienie imprez z muzą i wódka przez zajeb... współpasażerów też już mnie nie zdziwi. A konduktorzy nie reagują. Udają że nic się nie dzieje. Archaiczne drzwi których ludzie nie mogą otworzyć? To problem pasażerów a nie konduktora. W lato śmierdząca sauna gdzie mogą ludzie dosłownie umrzeć? Też nie ważne. Brak słów jak głębokim dnem są koleje. Jestem szczęśliwa że wchodzi konkurencja i mam nadzieję że tak jak im kiedyś napisałam- splajtują!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co z nimi związane!
  • ~Małgorzata / 2020-01-30 06:30
    Ocena: 4.75 / 5
    Dzień dobry
    Bardzo chciałabym podziękować ekipie konduktorskiej, szczególnie Panu, który 28 stycznia 2020 pomógł nam na peronie w Warszawie Centralnej (pociąg EIP 3800), gdy nie mogliśmy elektronicznie odszukać biletu, a bilet papierowy został zagubiony.
    Spokój Pana Konduktora i jego porada by zadzwonić na infolinię (mieliśmy na to kilka minut zaledwie!) uchroniły nas przed podróżą innym połączeniem, znacznie mniej korzystnym dla nas.
    Dodam, iż ów Pan przy nas udzielał również porady anglojęzycznym turystom jak odszukać nr pociągu z biletu na peronie, by wsiąść we właściwy skład (brawo za piękny angielski! i chęć pomocy!).
    Niestety, w tym stresie nie przeczytaliśmy Pana nazwiska na uniformie...
    Duże podziękowania kieruję również pod adresem Pani konduktor w/w pociągu pendolino, która pomogła nam anulować zakupione asekuracyjnie w kasie bilety na inne połączenie.
    Z poważaniem
    Małgorzata Kopiś Wiska
strona 1 z 65
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1291
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 849
NeoBus
Ocena: 2.68, ilość opinii: 366
Szwagropol
Ocena: 1.97, ilość opinii: 145
PKS Polonus
Ocena: 2.02, ilość opinii: 138
Voyager Transport
Ocena: 2.16, ilość opinii: 136
mBank
Ocena: 1.94, ilość opinii: 662
ITAKA
Ocena: 2.79, ilość opinii: 365
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 336
Netflix
Ocena: 2.62, ilość opinii: 209
nju mobile
Ocena: 3.14, ilość opinii: 149
Virgin Mobile
Ocena: 2.53, ilość opinii: 119