Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5575 opinii

1.85 / 5

  • Wygoda
    1.76
  • Jakość obsługi
    1.75
  • Oferta
    1.87
  • Poziom cen
    1.99

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 279
  • ~Oooooo / 2025-11-02 22:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Heweliusz 2.1q 25 opóźniony 20 minut, mam ostatni pociąg 3 stacje dalej aby dojechać I nie zdążę bo intercity się spóźnia mi Io że nie ma śniegu, mam daleko do domu autobusów również brak
  • ~Kapeć / 2025-11-02 18:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Ludzie co to jest pociąg relacji Kraków Główny- Bielsko-Biała Glowna z dnia 2 listopada.2025 roku to masakra człowiek sie śpieszy żeby zdążyć na pociąg a tu zamiast o 18:00 to 18:25 i co jest 18:31 i dalej stoimy może o 21 wyjedziemy anie nie wiem jaka przyczyna opóźnienia na polu gorąco a w pociągu jeszcze gorzej wystarczyła by informacja dlaczego jest opóźnienie a jeśli jakiś pociąg sie spóźnia to niech sobie poczeka a nie aby ludzie którzy chcą wrócić do domu rodzin i jeszcze nie wiadomo kogo czekają tymczasem już 5 pociągów odjechało
    ZaletyWygodne miejsca
    WadyGorąco, brak informacji o opóźnieniu[dlaczego] mało miejsca na bagaże obsługa średniego zachowania do pasażerów
  • ~Monika / 2025-11-02 11:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Relacja Gliwice - Przemyśl dnia 2.11 wyjazd z Kraków Płaszów 7.46, pociąg Intercity 43100
    Konduktor legitymujący się nr 34616 wykazał się niezwykłą uprzejmością i pomocą. W dzisiejszych czasach nie często się to zdarza. Zasługuje to na niezwykłą pochwałę. Dziękuję za pomoc okazaną na stacji Łańcut.
  • ~Danny13 / 2025-11-01 20:01
    Ocena: 4.75 / 5
    Witam, zwykle nie zostawiam ocen jednak dzisiejsza obsługa była świetna, sam pracuję z ludźmi i zachowanie kontrolera było obłędne (nie znam niestety imienia Pana, jednak w pociągu z Torunia do Gdyni głównej dnia 01/11/2025) Pan bardzo miły, bez krzywych spojrzeń w momencie gdy zauważył dość sporego czarnego psiaka) obok mnie był mniejszy psiak, dość szczekliwy i inni pasażerowie skarżyli się na tego psa, zachował on prywatność mówiąc szeptem do Pani, kulturalnie upominając ją o uspokojenie psa, kilka kroków później narobiłem mu dodatkowej roboty prosząc go o butelkę wody, że stoickim spokojem postanowił mi pomóc rozumiejąc sytuację że podróżuję sam z psem i ciężko mi jest przemieszczać się między wagonami. Przekazał konkretne informacje Panu z warsa który podszedł do mnie wiedząc o co prosiłem. Współpraca między Panami była świetna i bardzo mi Państwo zaimponowali
  • ~My mamę Is "IntercytiHater" / 2025-10-31 18:18
    Ocena: 1.00 / 5
    ZAWSZE SIE SPÓŹNIA JA NIE MOGE JAK TAK MOZNA NIENAWIDZE WAS I WASZĄ MAME
  • ~NigdyWiecejPodrozyTymSyfem / 2025-10-30 23:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Bareja w najczystszej postaci.
    Pociąg realcji Słupsk-Poznan na dziendobry opóźniony dwie i pół godziny.
    W Koszalinie objazd do bialogardu przez...Kołobrzeg. W Kołobrzegu doczepianie lokomotywy bo trzeba jechać w drugą stronę i oczekiwanie na maszynistę bo zabrakło dla nas.
    Planowo o 23-trzeciej to powinienem być już u siebie w domu a znalazłem sie w Kołobrzegu.
    Oby się pojawił jakiś sensowny konkurencyjny przewoźnik bo to jest kpina z ludzi.
    ZaletyŻadnych
    WadyMiejsca by brakło na wymienienie
  • ~BB / 2025-10-30 17:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Infolinia niekompetentna. Pocisnęli mi kit, że mogę wymienić bilet (przykładowo) z Warszawy do Krakowa na bilet z Krakowa do Warszawy tego samego dnia. Wymiany dokonałem z pomocą konsultantki, która powiedziała mi, że pieniądze za stary bilet zostaną zwrócone w ciągu 7 dni. Dzień odjazdu minął, pieniędzy nie dostałem. Mimo wielokrotnego tłumaczenia sytuacji nie otrzymałem ostatecznie zwrotu. To samo z otrzymaniem pomocy od konduktora na peronie w sytuacji, kiedy pociąg wjedzie na inny tor. Trzeba się prosić po kilka razy, najlepiej uniżenie. Ponadto strona jest zarządzana po prostu źle, coraz trudniej też znaleźć przez wyszukiwarkę google miejsce, w którym można by dokonać zakupu biletu. Mam nadzieję, że już niebawem pojawi się konkurencyjny przewoźnik.
    Zaletyniewiele
    Wadycałe mnóstwo
  • ~Anonimowy uzytkownik / 2025-10-29 14:03
    Ocena: 2.50 / 5
    Ciągle opóźnienia pociągów ponad 60 minut, za które firma nie chce wypłacać odszkodowań, a ostatnio opóźnienia ściagają nawet 75 minut - 120 minut. Nigdy nie wiesz czy twój pociąg przyjedzie na czas, perony czy stacje odjazdu zmieniają się na 10 minut przed odjazdem pociągu. Przestoje w trakcie podróży z powodu uszkodzeń maszyny, a w wagonach można zamarznąć. Ostatnio firma podstawia dziecięce wagony, w których pasażerowie ledwo się mieszczą i cisną jak sardynki w puszce.
  • ~Mario / 2025-10-28 16:09
    Ocena: 2.75 / 5
    Tragedia! Ciągle opóźnione pociągi. Oni chcą kolej rozbudowywać a tym co mają nie potrafią zarządzać.
    WadyWieczne opóźnienia i głupie tłumaczenie
  • ~Paulina / 2025-10-27 20:02
    Ocena: 3.25 / 5
    W dzisiejszym połączeniu Gdynia Rzeszów cała droga przebiega w takim upale, że ogrzewanie parzy w buty i osłabia.. wielokrotne próby o wyłączenie ogrzewania po dłuższym czasie przynoszą 10min wytchnienia i znów patelnia.. na takiej długiej trasie jest to ekstremalnie męczące
  • ~Lk / 2025-10-27 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Chwala się że są punktualni a wszystkie pociągi mają opóźnienie . Niech wreszcie wejdzie zagraniczny przewoźnik to może się coś zmienia .na razie to jest dziadostwo
    ZaletyBrak
    WadyPunktualność
  • ~Liwia / 2025-10-27 12:49
    Ocena: 1.25 / 5
    Chciałabym zgłosić skrajnie nieprofesjonalne zachowanie kierownika pociągu podczas podróży dnia 27.10.2025, relacja Bydgoszcz-Piła w pociągu IC 18100 Staszic.

    Kierownik przy kontroli biletów nie chciał przyjąć dokumentu upoważniającego do ulgi w formie aplikacji mObywatel, pozwalał sobie na aroganckie uwagi wobec pasażerów, manipulowanie faktami, a w moim przypadku próbował wymusić przyznanie się do czegoś, czego w ogóle nie powiedziałam.
    Kiedy moja koleżanka stanęła w mojej obronie, została przez niego nazwana „gówniarą” i wyśmiana ze względu na wygląd.

    Mimo wielokrotnych, spokojnych próśb, kierownik odmówił okazania identyfikatora, pomimo swojego obowiązku, a końcowo podał fałszywy numer indentyfikacyjny i wymyślone Imię, zastraszał nas policją, sugerując, że to my wzywałyśmy interwencję i będziemy musiały ponieść koszta w wysokości 2500 tys. zł, w celu wywarcia na mnie presji dopłaty za rzekomy brak dokumentu. Gdy nalegałyśmy dalej na okazanie numeru identyfikacyjnego zostałyśmy zastraszone rozprawą sądową.

    Takie zachowanie kompromituje całą firmę PKP i pokazuje brak jakichkolwiek standardów kultury osobistej wśród części pracowników.
    Mam nadzieję, że firma przeprowadzi wewnętrzne postępowanie dyscyplinarne i zacznie realnie szkolić swoją kadrę z podstaw szacunku do pasażerów.
    Zdarzenie mam udokumentowane nagraniem całego zdarzenia w celu okazania PKP jak skandaliczne była ta sytuacja.
  • ~Natalia / 2025-10-27 12:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Jadąc trasą Bydgoszcz - Piła dnia. 27.10.2025 nr. Pociągu 18101 STASZNIC godz. 9:28-10:52 nastąpiła bardzo nieprzyjemna sytuacja gdzie kierownik pociągu stosował wyzwiska i szantaż emocjonalny aby wymusić dopłatę za bilet z powodu braku dokumentu (nie przyjęli aplikacji, bilet był opłacony) szantażował mnie i koleżanki policja gdzie miałyśmy wybór aby poprostu wysiąść , powiedziaļ ze mamy do wyboru dopłate 150 zl lub 2000 za policje i jest to szantaż. Gdy zwrociłam uwage powiedział mi abym wyjeła kolczyka z nosa i wyzywał mnie od gówniar , gdy poprosiļam o wylegitymowanie sie zakrywał plakietke i podał fałszywy numer powiedział ze nie bedzie ze mna dyskutować i moge sobie pisać co chce, co jest przekroczeniem poniewaz obowiazkiem pracownikow pkp jest wylegitymowanie sie gdy klient chce złożyć skargę i podał fałszywe dane . Bardzo nie profesjonalne zachowanie, grożenie sądem o bilet który był opłacony.
    ZaletyBrak
    WadySznataz emocjonalny ,wyzywanie od gówniar, brak profesjonalizmu, brak wylegitymowania, podanie fałszywych danych, kometowanie wygladu pasażera podawanie pasażerów presji psychicznej, przekręcanie wypowiedzi
  • ~Momo / 2025-10-27 07:05
    Ocena: 2.25 / 5
    Jechaliśmy nocnym pociągiem do Zakopanego klasą 1 wagonem z przedziałami bez kontaktów także Bonanza z lat PRLu więc nie wiem za co człowiek płaci. Z powrotem też nocnym, uwaga kontakty były ale jakiś idiota wymyślił że przy jednym siedzeniu nie ma możliwości podniesienia rączek czy podłokietników i jak była możliwość pospania bo byliśmy sami w przedziale to nikuta się nie położysz, podróż normalnie za karę. No nie zachęcacie.
  • ~Pasażer / 2025-10-26 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Wygoda? Ciekawe gdzie, właśnie jadę trasą Przemyśl Szczecin , pociąg Ślęzak i jest masakra. Za dużo ludzi, ściśnięci jak śledzie, cena dwa razy wyższa niż w drugą stronę, wiecznie opóźnienia, jeszcze ci ludzie non stop w toalecie, pchają się, jakby toalety nie było w domu, to jakaś tragedia. Skoro sprzedają tyle biletów, powinno być więcej wagonów
    WadyCiasno ciasno, ciasno, za dużo ludzi
  • ~Piotr / 2025-10-26 16:38
    Ocena: 1.25 / 5
    Jak chcemy sprawdzić jak się wozi bydło to proponuję icc
    ZaletyBrak
    WadyCiasnota
  • ~Anita / 2025-10-25 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    TLK Lubomirski
    Tragedia
    Pierwsza klasa , brudno i gorąca, śmierdzi jak nie otworzysz okna
    Toalety wieki MOPa i Domestos nie widziały
    Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyBez liku, brudno
  • ~Anita / 2025-10-25 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    TLK Lubomirski
    Tragedia
    Pierwsza klasa , brudno i gorąca, śmierdzi jak nie otworzysz okna
    Toalety wieki MOPa i Domestos nie widziały
    Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyBez liku, brudno
  • ~Weronika / 2025-10-24 21:58
    Ocena: 4.00 / 5
    Pies śmierdzący i ziejący w przedziale zamkniętym.Dla zwierząt powinny być osobne miejsca w pociągu .
    ZaletyMiła obsługa
    WadyBrak przedziału dla zwierząt
  • ~Gryząc / 2025-10-24 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg spóźnia sie godzine .i kanar robi awanturę że złymi drzwiami wsiadłem
    WadyKanar
strona 1 z 279
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5575
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3408
Sindbad
Ocena: 2.43, ilość opinii: 941
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 741
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.01, ilość opinii: 409
Koleje Śląskie
Ocena: 1.62, ilość opinii: 370
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4928
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4619
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3167