Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 1352 opinii

1.84 / 5

  • Wygoda
    1.75
  • Jakość obsługi
    1.77
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    1.98

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Xxx / 2020-08-09 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Podróżuje bardzo często pociągami, bo nie mam innego wyboru ... Ale żeby w upał 32 stopni dawać wagony bez klimatyzacji w okresie gdzie trzeba mieć maseczki na twarzy. Cały przedział ludzi, ludzie na korytarzu... Pani w okienku na dworcu twierdząca, ze co drugie miejsce jest sprzedawane... Tak dbają o swoich pasażerów? Taki wysoki poziom przedstawiają jako kolej Polska? Śmiech na sali, a raczej płacz pasażerów w pociągu ...
  • ~Remek / 2020-08-07 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Jadę pierwszy raz od 2 lat pociągiem i nigdzie nie było napisane na pociągu ani nic że trzeba kupić bilet przed startem pociągu. Kiedyś można było kupić bilet u konduktora i nie trzeba było latać i go szukać. Kara zapłacona i zamiast zapłacić 10 zł zapłaciłem prawie 70 zł a moja znajoma prawie 90 zł. Najlepsze jest to że ja kupiłem ulgowy i konduktor nawet nie sprawdził czy mam ważną kartę studencką co mniejszą nawet nie zwrócił uwagi na to że parę osób w przedziale nie posiada maseczki ochronnej. 16:46 do Piotrkowa Trybunalskiego super podróż już nigdy więcej nie wsiądę do waszych pociągów.
  • ~Valdeck / 2020-08-07 14:17
    Ocena: 2.25 / 5
    Poc Małopolska opóźniony 70 min brak wody w toaletach, mydła, papieru Pandemii już nie ma?Sporo podróżnych na przesiadkę w różnych kierunkach brak informacji czy będzie skomunikowanie
  • ~Xyz / 2020-08-04 20:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Pociagi IC ogolnie czyste szybkie wygodne. Ale co do cen pozostawia to wiele do komentarza. Dzis jadac z krakowa z 2letnia corka nie zdarzylam zakupic biletu na ostatni pociag ktory jechal do mojego miasta. Pomyslalam a co tam kupie w pociagu. Spotkala mnie przykra niespodzianka poniewaz kupujac bilet w pociagu pan powiedzial mi chamsko ze tu jest kasa i ze trzeba tam a jak u niego to 130zl za osobe (co przewyzsza kwote biletu kupiona w pierwsza strone 6razy ) a jak nie to zebym sobie na nastepny pociag czekała , a juz wiecej pociagow dzis nie bylo. Nawet bilet dla 2letniego dziecka policzyli ta kwota . Dla mnie jest to zlodziejstwo . Nie zawsze zdarzy sie kupic w kasie lub wie ze nalezy kupic tam aby bylo taniej bo np w pociagu sie da ale 6 czy 8 razy drozej a jesli w pociagu jest mozliwosc powinna byc to kwota zblizona do tej w kasie .porażka jest to moja ostatnia podroz waszymi pociagami .
  • ~Palownik / 2020-07-28 19:06
    Ocena: 1.75 / 5
    Stary wagon, bez klimatyzacji i weź tu człowieku wysiedź 8 godzin jazdy w maseczce, gdzie co chwila Cię upominają o jej noszenie.
  • ~STEFANIA / 2020-07-26 14:32
    Ocena: 4.25 / 5
    Wracałam z Nowego Targu do Bydgoszczy pociągiem "Witkacy w klasie I " obsługa b.dobra,wygodny,klimatyzacja dobrze ustawiona.
    WadyTrasa długa z Zakopanego do Gdyni (WC po dłuższej podróży w połowie drogi podłoga mokra nie sprzątana ,brak papieru toaletowego i papieru do rąk.)Jest to miejsce szczególnie narażone na bakterie powinno być częściej doglądane.
  • ~Olo / 2020-07-25 14:05
    Ocena: 2.50 / 5
    Jadę obecnie pociągiem "sztygar" z Kielc do Gliwic. Wagon nr.12 upał jak w solarium,wagon trzeszczy na zakrętach jak cholera, na 90% w jakimś wagonie trzymają hamulce ponieważ na stacjach czuć spalone okładziny.Wifi również nie działa.Nie polecam.
    WadyBrak klimy lub źle ustawiona.
  • ~Micska / 2020-07-20 20:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam dość tego tragicznego monopolu. Wieczne opóźnienia, brak szacunku dla klienta. W normalnych warunkach to wszystko dawno by już upadło.
  • ~MyKara / 2020-07-13 17:29
    Ocena: 4.25 / 5
    Miła obsługa. Życzliwość i uprzejmość konduktorska. Na wysokim poziomie. Komfort podróży.
  • ~Ee / 2020-07-02 07:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś 2 rano pociąg spóźniony standard awaria kas awaria w internecie brak możliwości kupienia biletu. Za to oczywiście w pociągu dopłata 130zlkurwy i złodzieje żeby to zdechło
    ZaletyZaletą byłoby spalić wszystkie pociągi pkp
    WadySporo
  • ~Monia / 2020-06-28 17:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg relacji Gdynia Główna Zakopane jakaś kpina pociąg staje za Toruniem sprzeczne komunikaty naprawy techniczne potem czekanie za nową lokomotywę widmo której nie było potem autobus do Łodzi potem jednak nie do Łodzi tylko do Kutna potem dalej pociąg tylko pytanie co z miejscami wykupionymi w klasie 1. Gdzie my żyjemy tylko w Polsce tak może być. Osoba która wprowadziła taki chaos wydawaniem takich dyspozycji powinna spaść że stołka. Dodam że podróż trwała 3,5 godz.dłużej.
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~uchachany / 2020-06-25 09:33
    Ocena: 2.75 / 5
    Pociąg PKP Intercity Hutnik (Bielsko-Biała - Gdynia Gł.) w epoce pandemii - tylko dla miłośników mocnych wrażeń. Podróż dłuuuga, pociąg bez przedziałów. Pasażerowie BEZ MASECZEK (poza kilkoma chlubnymi wyjątkami). Nikt z obsługi nawet nie próbuje egzekwować używania maseczek czy utrzymania tzw. bezpiecznego odstępu społecznego... Pomorze cieszyło się z małej ilości zachorowań - nie martwcie się, kilka potencjalnych wylęgarni Corony codziennie do Was przyjeżdża... A ja przestrzegam przed korzystaniem z usług PKP Intercity - mają głęboko w ...poważaniu bezpieczeństwo pasażerów (przy założeniu, że ten wirus jednak nam zagraża)..
  • ~Izabela / 2020-06-23 09:56
    Ocena: 1.75 / 5
    Zawsze gdy muszę jechać pociągiem jest problem z tym, że miejsca na bilecie nie są zgodne z miejscami w pociągu. Opóźnienia po 20 minut i więcej.
  • ~Mira / 2020-06-12 23:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Żądanie miejscówki w momencie gdy kasa z powodu koronawirusa zamknięta a nabycie miejscówki przez internet jest niemożliwe bo trasa zbyt krótka to jakiś obłęd! Po co w ogóle IC umożliwia mi zakup biletu okresowego skoro nie mogę do niego nabyć miejscówki! Może zaistnieć sytuacja,że mimo posiadania biletu nie będę wpuszczona do pociągu ze względu na brak miejsc. Dopasujcie regulamin zakupu biletów przez internet do nowego wymogu posiadania miejscówki, bo stan obecny to paranoja.
    WadyNiedopasowane wzajemnie wykluczajace się obecne przepisy nabycia biletu i miejscówki na trasach krótszych niż 20 km.
  • ~Aneta / 2020-06-07 22:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Zawsze korzystam z usług PKP szybko wygodnie jak i przystępne cenny.Jednak dziś bardzo się zawiodłam -osoba która podróżuje musi mieć zakupione miejsce siedzące naprawde to dobry krok ale co mnie irytuje zakupone 2 miejsca przezemnie kieruje sie do danego wagonu i te miejsca są zajęte odpowiedz na moje pytanie ^dlaczego zajmują Państwo nasze miejsca?^ usłyszałam ^bo nasze miejsca też ktoś zajął ^także kupując bilety dla 2 osób z miejscami obok siebie na koniec mi zostalo siedzenie z drugą osobą towarzyszącą daleko od siebie.Gdy dane osoby zakończyły swoja podroz pokierowalam sie na moje miejsca wykupione lecz nie bylo satysfakcja dla mnie to gdy widze ^śmieci ^Nie ukrywam fajnie by było aby to jakoś rozważyć i naprawić polepszyć bo poczułam się potraktowana bezuczuciowo.Szkoda że w czasach jakie są jest znieczulica.I jeszcze jeden fakt o ktorym warto wspomnieć bezpieczenstwo ,osoby podróżujące maseczek brak mimo prosb osob ktore sprawdzaly bilety maseczki były zakladane ^na chwile^rozumiem ze nie da sie wpłynąć na ludzkie zachowania ale może jakaś kara by pomogła bo to zero pomyślunku o skutkach .Dziękuję Pozdrawiam
  • ~kwiatek 37 / 2020-05-21 22:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam .
    w dniu dzisiejszym w pociagu osobowym relacji Iława-Bydgoszcz została przeprowadzona kontrola biletów .Osoba wykonujaca kontrole pani ....była w stosunku do mojej osoby nie miła ,kiedy poprosiłam o zakupu biletu od razu zaczeła pisac mi wezwanie do zapłaty w wysokosci 112.90 zł w ciagu 7 dni ,Ponadto na wezwaniu do zapłaty widnieje ze powodem był brak dokumentu poswiadczajacego tozsamosc .to skad dane byly spisane do wezwania i pesel ,z ksiezyca ???ta Pani konduktor nie nadaje sie do pracy z ludzi którzy dojezdzaja do pracy bo od razy wstawia wezwania do zapaty tym bardziej ze mamy Korona Wirus i nie mozna miec bliskiej odległosci to pani siedziała i nie zachowała odpowiedniej odległosci co jest karalne .Kamery w pociagach sa wiec porosze to sprawdzic co robia konduktorzy i jak sie zachowuja wobec ludzi .robiac błedy w wezwaniu ,,ZENADA.Chciałam dodac ze na caly pociag została jedna osoba skontrolowana czyli ja a reszta sobie podrozowała bez kontroli wiec jaka tu sprawiedlliwosc....Wpociagach jest zakaz zakrywania twarzy ..a ludzie chodza bez maseczek i nie dostaja kar ....
    Wadynie miła obsługa zazwyczaj pani konduktor.....nie nadaja sie wogóle do tej pracy ....
  • ~Julia / 2020-05-02 16:46
    Ocena: 3.00 / 5
    Mój tata jechał dzisiaj i przedwczoraj pociągiem PKP Intercity. W pociągu, prawdopodobnie pod fotelami znajdują się pluskwy. Tata ma całe pogryzione nogi.
    Zaletycena i szybkość podróży (Poznań - Koszalin)
    WadyPluskwy pod siedzeniami, wysoka temperatura
  • ~Anonim / 2020-05-02 11:13
    Ocena: 1.75 / 5
    Jestem zmuszona do regularnego korzystania z firmy intercity na trasie Szczecin - Warszawa. Liczyłam, ze w czasie pandemii chociaz zachowają sie dobrze i staną na wysokości zadania. Mianowicie chodzi mi o sprzedaż biletów z zachowaniem bezpiecznej odległości. Skandal żeby miejsca były normalnie sprzedawane, nawet miejsca obok siebie są sprzedawane... i gdzie ta bezpieczna odległość? Tłumaczenie sie dla pasażera, który ma miejsce w dwójce ze mna raczej mało da, bo jak innemu pasażerowi sie powie, ze ma tutaj nie siadać, ponieważ miejsce ma wykupione ...
    WadyZabraknie miejsca
  • ~Grzegorz / 2020-05-01 15:21
    Ocena: 3.00 / 5
    Sprzedaż biletów przez internet mistrzostwo świata. Na czeskiej stronie sprawdzam ustawienie wagonów i miejsc( PKP nie jest w stanie zrobić takiej strony } TLK 18108 wagonu nr. 15 według systemu nie istnieje a nr.14 zapchany jak byłby środek lata 1980r. Nie dałem wiary systemowi , wsiadam w auto i jazda na dworzec A tam niespodzianka, pani bardzo miła błyskawicznie odnalazła zaginiony wagon nr. 15 i jeszcze do tego znalazła miejsca jakie sobie życzyłem.
    Geniusz kadry zarządzającej "PKP Informatyka " i jej informatyków jest porażająca.
    Nie starajcie się kupować biletów przez internet bo szkoda czasu i nerwów na taki system.
    ZaletyBardzo miła pani w kasie Bydgoszcz Głowna
    WadySystem sprzedaży biletów drogą elektroniczną nie nadaje się do użytku.
  • ~Marta / 2020-04-01 11:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Za kontakt na infolinii zapłaciłam 4,46 za 4 minuty rozmowy. Pytanie o pociąg kosztuje łącznie z sms 10 zł. To zdzierstwo. Drogie Intercity.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1352
Flixbus
Ocena: 2.27, ilość opinii: 960
NeoBus
Ocena: 2.70, ilość opinii: 403
Szwagropol
Ocena: 2.02, ilość opinii: 155
PKS Polonus
Ocena: 2.06, ilość opinii: 142
Voyager Transport
Ocena: 2.18, ilość opinii: 134
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2506
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2227
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2085
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1873
Orange Neostrada
Ocena: 1.98, ilość opinii: 1046
Play
Ocena: 1.49, ilość opinii: 878