Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 842 opinii

1.80 / 5

  • Wygoda
    1.72
  • Jakość obsługi
    1.71
  • Oferta
    1.82
  • Poziom cen
    1.95

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kat.kat. / 2019-05-12 11:28
    Ocena: 2.75 / 5
    To jest skandal kupiłam dzień wczesniej do planowanej podróży z krk do warszawy i w dniu wyjazdu o 4 rano miałam jechać okazało sie że zapomniałam wziąść biletu ale miałam potwierdzenie płatności kartą za niego chciałam dostać duplikat w kasie na podstawie paragonu ale oni nie wystawiają. Musiałam kupić bilet pani w okienku mówiła zeby się nie martwić mozna podejść i zwrócą pieniadze za niego. Wniosłam reklamacje az kwoty biletu 140zl jesli pamietam otrzymałam 15% wartości miesiąc czekając na e-maila czyli 33zl . Szok porostudtu oszustwo. W krakowie całe życie mieszkam i nie spodziewałam się takiego podejścia do klienta ...
    ZaletyNic
    WadyOszustwo, złe poinformowanie klienta o sytuacji w ktorej się znajduje.
  • ~Kolorowa / 2019-05-11 14:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Ciagle opóźnienia pociągów!!! Za każdym razem opóźnienia !!! Ludzi traktują jak zwierzęta..Za co człowiek płaci ???
  • ~monika / 2019-05-11 13:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam brak możliwości zakupu biletu na pokładzie..
  • ~Jaaaaaa / 2019-05-11 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Jesteście NAJGORSZA FIRMA powtórzę jeszcze raz NAJGORSZA!!!!!!!!!!! ZA KAŻDYM razem jeśli korzystam z Państwa usług są popsute lokomotywy bądź usterki techniczne!!!!!!! Jechałem do Zakopanego gdzie pociąg miał ponad 3h opóźnienia bo się popsuła lokomotywa, dziś jadąc znów to samo!!!!!!!!!!!!

    Ludzie odradzam w 100% jeśli możecie jedzie autem bądź autobusem nie żadnymi pociągami!!!!!!!!!
    WadyBardzo źle
  • ~Anna / 2019-05-10 23:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Pociągi regularnie opóźnione, ale co najgorsze, fatalna, niesympatyczna obsluga, dotyczy zwłaszcza kontrolerów biletów, z podstawowymi brakami kultury.
    WadyDługość jazdy
    Opóźnienia
    Niekulturalna obsługa
    Ceny
  • ~Anna / 2019-05-10 23:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Pociągi regularnie opóźnione, ale co najgorsze, fatalna, niesympatyczna obsluga, dotyczy zwłaszcza kontrolerów biletów, z podstawowymi brakami kultury.
    WadyDługość jazdy
    Opóźnienia
    Niekulturalna obsługa
    Ceny
  • ~mala071 / 2019-05-10 20:01
    Ocena: 2.25 / 5
    w dniu dzisiejszym korzystałam z usług pkp intercity, jechałam z dwójką dzieci w przedziale z miejscówkami, podróż trwała dwie godziny. Przedział wypełniony był osobami w stanie nietrzeźwym, darli się, pili, jakiś koszmar. Ponadto pociąg trzeszczał, nic do siebie nie pasowało, zapłaciłam 80 zł i nawet konduktor nie raczył mi pomóc przy wsiadaniu z dziećmi do pociągu, tylko zasugerował, żeby uważać. Nie polecę nikomu tego przewoźnika.


    Wadyciasno w przedziale, spożywanie alkoholu przez podróżujących
  • ~Bb / 2019-05-09 13:31
    Ocena: 1.25 / 5
    Haha Ale opinia ogólna tak właśnie wuglad a państwowa firma. Gdyby pkp mialo konkurencję to nikt by nie korzystał z ich usług. Od pół roku ani razu nie pojechałam planowo. 30-40 mminut opóźnienia to już standard oczywiście zdarzają się i dłuższe. PKP powinno zwracać połowę kosztów już przy takim opóźnienie. Ceny wysokie a jakości brak. Przejazd tlk kosztuje tyle co intercity a jakoś słabiutka. Brak nawet małego stolika przy miejscówce. Nie wspominając o wiecznie niedziałającycj klimatyzacja albo zimno albo duchota że trzeba stać na dworze. I najgorsze- przepływ informacji. Mówią że opóźnienie 10 minut a za chwilę że jeszcze 10 i jeszcze 10 i tak wkoło a człowiek marznie na peronie. Czy nie da się chociaż podać prawdziwej informacji na samym początku.. jadę ostatni raz
    ZaletyZdecydowanie brak
  • ~Daria / 2019-05-08 12:08
    Ocena: 4.00 / 5
    5.05 trasa Kołobrzeg - Kraków
    Obsługa w Warsie po prostu tragedia..!!!
    Odechciało mi się jeść i pić. Pani Była bardzo opryslliwa i nie miła....
  • ~Kazach / 2019-05-08 06:01
    Ocena: 3.75 / 5
    Wszystko by bylo super gdy by nie fakt ze pociag niby pospieszny a zatrzymuje sie prawie na kazdej stacji nie mal jak osobowka . I tu jest problem czas ktory mozna by bylo skrocic darujac sobie postoje na malych stacjach .
  • ~Elena / 2019-05-06 22:44
    Ocena: 1.75 / 5
    Pociąg PKP intercity -38192. Jechałam nim 6.05.2019, Wziąłem bilet do Poznani, wyszedłem w Krakowie. Dla mnie to był prawdziwy szok. Moja historia podróżowania: przyjechałam do Rzeszowa za 10 min. Do odjazdu tego pociąga, pani naczelnik, kiedy zadałam jej pytanie , czy mogę kupić bilet do wagonu sypialnego - stwierdziła że tak. Wydrukowała mnie bilet bez miejsca, poinformowała żeby poszłam do wagonu i tam mogę dokupić miejsce - Łóżko, z bagażem przez 5 wagonów dotarłam do tego wagonu i pan mówi do mnie, jest take wolne miejsce -kosztuje 200 zł. Tak jak miałam jechać cału noc zgodziłam się . Nie jestem z Polski, i miałam tylko kartu płatniczy do zapłaty i tutaj pan szef 30 wagonu mówi że tylko gotówka bo to jego prywatny wagon!!!!! Może ja czegoś nie rozumiem, może to normalnie, był miły i zaproponował mnie żeby wyszłam na przystanku w Krakowie i dostałam gotówki z bankomatu... Wruczilam do pani naczelnika tego wagonu i dostała odpowiedź ze śmieciem, że on ma racji. W końcu wyszłam w Krakowie znalazłam hotel , zaplaczilam 140 zł i kupiłam bilet na jutro za 60 zł . Taka moja podróż ...:(((
  • ~Elena / 2019-05-06 22:42
    Ocena: 1.75 / 5
    Pociąg PKP intercity -38192. Jechałam nim 6.05.2019, Wziąłem bilet do Poznani, wyszedłem w Krakowie. Dla mnie to był prawdziwy szok. Moja historia podróżowania: przyjechałam do Rzeszowa za 10 min. Do odjazdu tego pociąga, pani naczelnik, kiedy zadałam jej pytanie , czy mogę kupić bilet do wagonu sypialnego - stwierdziła że tak. Wydrukowała mnie bilet bez miejsca, poinformowała żeby poszłam do wagonu i tam mogę dokupić miejsce - Łóżko, z bagażem przez 5 wagonów dotarłam do tego wagonu i pan mówi do mnie, jest take wolne miejsce -kosztuje 200 zł. Tak jak miałam jechać cału noc zgodziłam się . Nie jestem z Polski, i miałam tylko kartu płatniczy do zapłaty i tutaj pan szef 30 wagonu mówi że tylko gotówka bo to jego prywatny wagon!!!!! Może ja czegoś nie rozumiem, może to normalnie, był miły i zaproponował mnie żeby wyszłam na przystanku w Krakowie i dostałam gotówki z bankomatu... Wruczilam do pani naczelnika tego wagonu i dostała odpowiedź ze śmieciem, że on ma racji. W końcu wyszłam w Krakowie znalazłam hotel , zaplaczilam 140 zł i kupiłam bilet na jutro za 60 zł . Taka moja podróż ...:(((
  • ~ala wilk / 2019-05-06 17:49
    Ocena: 4.50 / 5
    Pociąg Warszawa - Lublin - Kijów w sobotę 4 maja 2019- 30 minut opóźnienia na starcie a w Lublinie 5 minut opóźnienia. Brawo PKP Intercity!
    ZaletyNadrobienie opóźnienia
    Wadymała awaria oświetlenia ( ok. 5 minut)
  • ~Bożena / 2019-05-06 04:05
    Ocena: 1.75 / 5
    Zakupiłam bilet, niestety bez miejsca w przedziale, a na korytarzu. Moje pytanie do was: Dlaczego sprzedajecie je w takiej samej cenie jak bilet z miejscem? Albo dlaczego w ogóle je sprzedajecie? Na każdym przystanku jestem ściskania jak sardynka przez podróżujących z BAGAŻEM i uwaga ja też mam bagaż.
    WadyMiejsce w korytarzu i cena za miejsce w korytarzu. Zimno
  • ~Daga / 2019-05-06 00:25
    Ocena: 1.25 / 5
    Brak firanek w oknach i światło razi w oczy cała noc, siedzenia nie przystosowane do siedzenia a tym bardziej to zdrzemnięcia się. W toaletach brak papieru toaletowego.
  • ~Monika / 2019-05-05 21:09
    Ocena: 1.25 / 5
    Wracając dzisiaj z Włocławka do Krakowa !!!!!żenada !!!!!
    ZaletyBrak
    WadyNawet nie było miejsca na podłodze !!!!
  • ~Nastkade / 2019-05-05 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdy zbliża się koniec weekendu majowego to do przywidzenia jest że będzie pełno ludzi w pociągu. Jednakże dziwi mnie ze PKP nie przemyślało tego faktu i nie wstawili minimum jednego dodatkowego wagonu. Kompletny brak szacunku do człowieka.. Pomijam fakt że w takich sytuacjach cena biletu powinna zdecydowanie ulec obniżeniu :) nie pozdrawiam.
    ZaletyBrak
    WadyWygórowana cena w momencie gdy człowiek siedzi ściśnięty na ziemii albo w toalecie z innymi ludźmi
    Brak szacunku do klienta
  • ~Opinia / 2019-05-05 19:20
    Ocena: 1.50 / 5
    Powinni w dni świąteczne i poświąteczne doczepiać więcej wagonów bo ja muszę stać w WC mimo że mam kupione miejsce.Tyle jest ludzi. Dno
  • ~Kate / 2019-05-05 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Podrozuje z rodzinka w mega spartanskich warunkach a ceny biletow w porownaniu do Regio o 100% drozsze.Warunki pociagow Regio to 1 klasa w porownaniu do Was niestety.Nie polecam takiego podrozowania.
  • ~Piotr / 2019-05-05 16:31
    Ocena: 4.25 / 5
    Jestem na dworcu Warszawa Zachodnia bilet który posiadam zakupiłem 1 m-c temu w okienku miła Pani powiedziała że nie mogę go przebudować bez potwierdzenia dokonania zakupu za pomocą karty kredytowej. To są jakieś jaja mając bilet w ręku posiadając kartę którą zapłaciłem nie mogę nic zrobić bo nie mam przenośnej drukarki do wydruku dla Pani w okienku. Nadal 100 lat za afryką.
    WadyDyrektorzy i kierownicy na szkolenia z logiki
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 842
Flixbus
Ocena: 2.14, ilość opinii: 379
NeoBus
Ocena: 2.69, ilość opinii: 210
PKS Polonus
Ocena: 1.93, ilość opinii: 96
Szwagropol
Ocena: 1.93, ilość opinii: 94
LEO Express
Ocena: 2.70, ilość opinii: 76
mBank
Ocena: 2.11, ilość opinii: 451
Link4
Ocena: 1.62, ilość opinii: 262
ITAKA
Ocena: 2.92, ilość opinii: 183
nju mobile
Ocena: 3.23, ilość opinii: 115
Netflix
Ocena: 2.92, ilość opinii: 113
Virgin Mobile
Ocena: 2.52, ilość opinii: 75