Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5414 opinii

1.83 / 5

  • Wygoda
    1.75
  • Jakość obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.86
  • Poziom cen
    1.98

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 271
  • / 2025-08-21 14:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Pociag relacji Przemysl-Poznań G d.21.08.2025 G.13:41 Tarnow,
    nie posiadał w wag.nr14 miejsca na rowery mimo wykupionych biletów .Natomiast skierowano nas (4 osobowy) do wag.nr 17 nieprzystosowany do przewozu rowerów
    To był horror aby je tam wprowadzić
  • / 2025-08-21 01:00
    Ocena: 1.50 / 5
    Opóźnienie 50 min w nocy zamiast 24:01odjechal 24:50. Smród z klozetową. Dno. W prl-u były takie opóźnienia zimà kiedy lezal snieg 50cm.
    ZaletyBrak
  • / 2025-08-20 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Curvy ebac i się nie bać ha tfu stare trupy i the bille konduktorzyny
  • / 2025-08-20 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Weźcie to zamknijcie to w p.zdu pociąg opóźniony, kolejny nie będzie czekać. Zostałem sam sobie...
    WadyMilion
  • / 2025-08-20 16:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Poziom intercity to dno i kilometr mułu.
    Czlowiek kupuje bilet w 1 klasie w zamian dostaje 1 toalete na caly pociag!! nie ma mowy o czynnych toaletach przy kl 1.wszystkie zamkniete bez wyjasnienia powodu. W barze WARS jedhnym dostepnym posilkiem na cieplo sa frankfurterki.
    Trasa Warszawa - Wrocław pociag IC 1628 Mickiewicz.
    To sie w glowie nie mieści, zeby w XXI w zdzierali z czlowieka pieniadze za bilet w 1 klasie przy warunkach gorszych niz u patologii
    WadyWszystko j/w
  • / 2025-08-20 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodziejska firma pobrali pieniądze z konta ,i biletu nie sprzedali bo jakiś błąd systemu telefonicznie i mailowo otrzymałam i formacje że zwrot będzie w ciągu 7dni a jednak jej nie ma teraz nagle mam składać reklamacje ,umowa 7dni jest wiążąca prawnie sprawa trafi dalej rzecznik praw konsumenta i policję
    ZaletyBrak zlodzieje
    WadyZlodzieje
  • / 2025-08-19 17:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Podróżuję parę razy w miesiącu, na różnych trasach. Doświadczenia z podróży ogólnie mam zawsze pozytywne, poza sytuacjami, gdzie z różnych przyczyn pociągi były opóźnione.
    Tym razem jechałam z Poznania do Torunia. Pociąg Niegocin IC65102. Pociąg odjechał ze stacji na czas. Siedziałam w wagonie bez przedziałów. Pociąg był czysty, toalety sprawne, klimatyzacja przyjemnie chłodziła, mogłam spokojnie pracować na laptopie.
    W przedziale pojawiła się niezwykle miła i wesoła Pani Konduktor Joanna (mam nadzieję, że nie przekręciłam imienia, nr 57069) i z entuzjazmem objaśniała pasażerom podróżującym z dziećmi, że dostępne są specjalne przedziały, stworzone z myślą o małych dzieciach. Zaśmiewałam się i stwierdziłam, że szkoda, że ja nie mam już małych dzieci.
    Pani Joanna zaoferowała mi pokazanie owych przedziałów, przy okazji miłej rozmowy oglądałyśmy wspólnie udogodnienia dla Pasażerów, jak automaty z których dotychczas nie korzystałam, rampę i toaletę dla osób niepełnosprawnych. Miałam też możliwość przywitania się z niezwykle miłym kierownikiem pociągu (nr legitymacji 57021).
    Postanowiłam zamieścić opinię na portalu, ponieważ uważam, że zbyt często krytykujemy i zostawiamy negatywne komentarze, a z pewnością warto docenić ciężką pracę, serdeczność i oddanie pracowników kolei. Dziękuję Pani Joanno za tak miłe doświadczenie, sprawiła Pani, że dzisiejsza podróż pociągiem była niezwykle wyjątkowa i zachęciła mnie do kolejnych.
    Zaletyszybkość połączenia, przyjazna atmosfera, możliwość pracy,
    Wadybrak
  • / 2025-08-18 20:13
    Ocena: 3.00 / 5
    W 21 wieku IC powinno bardziej dbać o pasażerów. Samo chwalenie się w mediach nowoczesnymi wagonami to nie wszystko. Jeżeli przewodnik chce zdobyć więcej pasażerów a co za tym idzie więcej zarobić, powinien postawić na komfort jazdy, m. in. więcej miejsc, dłuższe składy, większa częstotliwość pociągów na długich trasach i skomunikowanie z innymi pociągami na trasie przejazdu. Nie wspomnę o opóźnieniach, niedziałającą klimatyzacją w czasie upałów, niedziałające ogrzewanie w okresie zimowym.Wiele do życzenia ma też brak gniazdek sieciowych w niektórych wagonach oraz wi - fi które nie działa lub wcale go nie ma. Na koniec pozostaje problem z wagonem restauracyjnym, który powinien być w środku składu aby ułatwić dostęp wszystkim pasażerom, jadącym zarówno na początku jak i końcu składu.
    ZaletyCoraz krótszy czas przejazdu
    WadyDuże opóźnienia i niewiele miejsc na długich i często uczęszczanych trasach
  • / 2025-08-18 15:08
    Ocena: 1.25 / 5
    15.08 pociąg relacji Ustka - Przemyśl. Największy upał w okresie letnim, temperatura na zewnątrz +32, a wagon bez klimatyzacji. W aplikacji widoczne wolne miejsca, po wybraniu, powrót do wyszukiwania połączenia i tak kilkukrotnie. Kilka minut opóźnienia. Nie polecam
    ZaletyBRAK
    WadyOpóźnienie, problem z aplikacją, brak klimatyzacji na tak długim dystansie w upalny dzień - masakra
  • / 2025-08-18 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam pkp intercity ceny to oni z kosmosu chyba biorą. Jeżeli pasażer płaci za bilet to też by chciał mieć jakiś komfort jazdy w pociągu ale w intercity tego nie ma.poviagi przepełnione ze nawet z pięcio latkiem nie ma gdzie usiąść tylko na korytarzu na torbie i przez 3 godziny drogi nawet nie ma jak skorzystać z tolety bo są boblokowane albo zapchane.to jest jakiś skandal
  • / 2025-08-17 22:12
    Ocena: 1.00 / 5
    18.08.2025 r. Pociąg relacji Ustka-Katowice od Koszalina pociąg pełny, nawet miejsca stojące zajete,nawet nie ma jak przejść. Negatyw dla logistyków i planerow składów. Jeśli problemem jest doczepić kilka dodatkowych wagonów. Powinni zwolnić te osoby. Albo powinni jeździć tymi pociągami i wejść w buty podróżnych, może wtedy zaczęli by myśleć. PKP to archaizm i skansen.
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak myślenia.
  • / 2025-08-17 21:25
    Ocena: 2.50 / 5
    Pociąg miał opóźnienie w jedną jak i w drugą stronę.
  • / 2025-08-17 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Przemierzam czasem trasę Lublin-Warszawa i oferta na tej linii to jakaś kpina, pociągi wypchane po brzegi i ludzie stłoczeni na korytarzach i przy drzwiach jak w latach 90tych i brak pociągu z Warszawy do Lublina po godz 20, tej spółce ewidentnie potrzebna jest konkurencja bo jak mają monopol to nie widzą potrzeby poprawienia oferty usług i dlatego było, jest i będzie źle jeździć pociągami ICC w naszym kraju, niedługo jak w Indiach będzie trzeba na dachu jeździć podejrzewam...
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
  • / 2025-08-17 16:26
    Ocena: 2.50 / 5
    W pociagu nie dziala klimatyzacja!!!!! Przy 28 c na zewnatrz, komunikaty nie są podawane, na tak długiej trasie Kołobrzeg-Kraków brak Warsu!!! pociąg opóźniony i przeładowany. Jedynie cena wyższa niż w ubieglym roku.
    Jestem rozgoryczona.
    ZaletyCzyste toalety
    WadyBrak klimatyzacji. Przeladowany pociąg
  • / 2025-08-17 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Wracam z Budapesztu do Warszawy wschodniej , wystąpiło opóźnienie pociągu 3h na trasie w Słowacji z powodu przerwanego kabla (prawdopodobnie bo nikt nas nie poinformował oficjalnie tylko staliśmy i czekaliśmy ) około 1 w nocy ruszyliśmy dalej ale w Czechach staliśmy na stacji , porzucone dwa wagony nikt nam nie dał żadnej informacji na co czekamy i ile będziemy czekać okazało się że czekaliśmy od 4 rano do 7:10 na lokomotywę która nas pociągnęła w kierunku Warszawy ale już nie przez Kraków tylko przez Katowice nie dano nam rządnych takich informacji , nikt się nie pytał kto gdzie jedzie , a w ramach rekompensaty dostaliśmy po 3 wody na głowę i jednego góralka , Obsluga pociągu fatalna ciężko się czegoś dowiedzieć i podają błędne informacje , toalety są wypełnione odchodami zgłaszaliśmy to już w Czechach ale nikt nic z tym nie zrobili ,korzystamy z toalet z innych wagonów . Rozumiem że mogą zdarzyć się opóźnienia ale powinna być zapewniona pomoc i jakieś informacje wszystkim pasażerom a tego nie było , ale bilety oczywiście sprawdzali .Dzwoniliśmy na infolinię inter ale oni nic nie widzieli , a w Czechach kazano nam kupić kolejny bilet ..Dobrze że zostaliśmy w tym wagonie i czekaliśmy na jakieś inne wiadomości.. Powinno to całkiem inaczej wyglądać moim zdaniem , skoro pociąg jedzie inną trasą dać informację tym pasażerom bo tu podróżują też ludzie z zagranicy ..Brak słów ????
    ZaletyBrak
    WadyBrak informacji o zmianie trasy pociągu .Brak informacji co się dzieje na trasie , dlaczego pociąg stoi długo .Brak informacji dla obcokrajowców ..Tolaty bałagan
  • / 2025-08-17 13:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak klimatyzacji, za mało wagonów, regularne opóźnienia. Piechotą będzie szybciej!
  • / 2025-08-17 11:31
    Ocena: 2.50 / 5
    Sprzedaż biletów "bez gwarancji miejsca siedzącego" obniżyła jakość obsługi na praktycznie całej ofercie przewoźnika do poziomu TLK. Jeśli jako pasażer zadbasz wcześniej o rezerwację, to i tak nie daje to komfortu podróży, bo nawet wyjście do toalety może być wyzwaniem, przy zatłoczonym i pozastawianym bagażami korytarzu w wagonie przedziałowym. Inna rzecz to niska dostępność wagonów bezprzedziałowych na niektórych trasach, np. IC Pomorzanin z Jeleniej Góry. Wagony przedziałowe wciąż zdają się królować w IC, a dla mnie (i chyba nie tylko) jako pasażera nie ma porównania w komforcie podróży, gdy nie muszę kilka godzin "patrzeć w oczy" obcym osobom naprzeciwko. Klimatyzacja ustawiona zdecydoanie na zbyt niską temperaturę, brak działającego panelu kontrolnego, o regulacji nawiewu dla każdego siedzenia już nawet nie wspomnę (brak). Opóźniena to inny temat, 16/08 IC Pomorzanin wyłapał 40 minut na samych planowanych manewrach we Wrocławiu.
    ZaletyCena
    WadySprzedaż biletów bez gwarancji miejsca siedząceo powoduje zatłoczenie korytarzy
    Klimatyzacja - silny nawiew zimnnego powietrza, bez możliwości regulacji
    Opóźnienia
  • / 2025-08-17 08:25
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie ma gdzie zasięgnąć informacji. Kiedy będą np. dostępne bilety w sprzedaży internetowej i czy będzie wagon sypialny. Jeden bałagan.
  • / 2025-08-16 06:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociągi notorycznie się spóźniają, a więc gdy ktoś ma przesiadkę, pierw słyszy że pociąg na niego zaczeka (tak jak ja w dniu dzisiejszym), po czym docieram z Gdańska do Wrocławia Głównego i żaden konduktor nie chce mi udzielić odpowiedzi, odwracają się dupą, nie informują nawet gdzie jest informacja, a gdzie kasa. Kasjerka wysyła mnie do konduktora, konduktor milczy. Niepełnosprawne czteroletnie dziecko się rozpłakało, bo myślało że już nie pojedziemy do domu. Pytał samodzielnie konduktora, a ten ręce złożone na piersi i łeb w górę. Chciałam tylko informacji na który peron mam się udać, gdzie ten pociąg dokładnie stoi, bo oczywiście informacja z internetu niemal zawsze nie zgadza się z faktycznym stanem. Później pojawiło się bagatelizowanie że pojadę sobie po szóstej. W efekcie dotrę dwie godziny później, co może zaważyć na wielu sprawach, np pracy, opiece nad dziećmi, występie dziecka. W kasie odmówiono mi złożenia reklamacji na piśmie i umówienia mnie z kierownikiem dworca głównego we Wrocławiu. Nie odpuszczę. Żądam tej rozmowy, uwzględnienia tej reklamacji za sposób w jaki zostałam potraktowana ja i moje dzieci. Konduktorów wyraźnie bawiła moja dezorientacja, co jawnie podchodzi pod znęcanie się psychiczne nad klientką i jej dziećmi.
    ZaletyBrak
    WadyZachowanie personelu to największa wada.
  • / 2025-08-16 00:49
    Ocena: 1.00 / 5
    LODOWATO!!!KLIMATYZACJA WŁĄCZONA PRZEZ CAŁĄ NOC, ROZCHOROWAŁAM SIĘ! NIE POLECAM!
strona 1 z 271

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5414
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3316
Sindbad
Ocena: 2.42, ilość opinii: 913
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 735
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 370
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4770
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4554
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3998
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3089