Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 4995 opinii

1.81 / 5

  • Wygoda
    1.73
  • Jakość obsługi
    1.71
  • Oferta
    1.82
  • Poziom cen
    1.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 250
  • / 2025-01-13 14:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Ex Berlin Warszawa, trochę jeżdżę na tej trasie i jednym słowem mogę opisać tej bajzel na kółkach - masakra. Albo nie ma wagonu w którym kupiłam bilet, albo przedzial zawalony woda z warsa i mając bilet siadasz nie na swoim miejscu i cała drogę stresujesz się kiedy ktoś przyjdzie i cie wyprosi, no bo ma bilet na te wlasnie miejsce albo opóźnienia. Reklamację mozna zlozyc owszem ale na wszystko maja odpowiedź kopiuj wklej czyli przepraszamy i tyle. Opóźnienie to nie ich wina, brak wagonu też nie ich, twoje wykupione miejsce w przedziale a co tam, jedziesz i się ciesz. Żenada i brak słów.
    ZaletyBrak
    WadyCeny jak za Hiltona ale jakość porażka
  • / 2025-01-13 12:40
    Ocena: 2.50 / 5
    Uszczelnijcie okna bo zimno lub wlaczajacie ogrzewanie na prośbę innych a jie ze 9h w kurtce siedzę xdddd
    ZaletyNie ma
    WadyCiągnie zimnem z okna
  • / 2025-01-13 12:32
    Ocena: 2.75 / 5
    Spoko ale za taką cenę i nie chcecie wlaczyx ogrzewania więc jechałam w kurtce cała drogę 9h nie polecam w zimę jeździć
    ZaletyNie ma
    WadyNo sa
  • / 2025-01-12 17:01
    Ocena: 4.50 / 5
    EIC 1892 Chrobry podróż z Warszawy do 10.01.2025
    ZaletySzybko, wygodnie i cicho
    WadyNie można było wyciszyć komunikatów
  • / 2025-01-12 16:58
    Ocena: 4.25 / 5
    IC 83100 Górski podróż ze Szczecina do Warszawy dnia 09.01.2025
    Pierwsza klasa przedział 4 osobowy nr 6
    ZaletyCicho i wygodnie
    WadyBrak poczęstunku, brak wagonu restauracyjnego, 3 fotele wymagają naprawy(uszkodzona regulacja pozycji)
  • / 2025-01-12 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągłe spóźnienia, internet albo działa albo nie. Batoniki i woda nie zrefundują 5 godzinnego nieplanowanego postoju w Poznaniu
    ZaletyTanio i fajnie z orzyjaciółmi się jedzie nawet na długie podróże
    WadyInterney, który niby jest ale na każdej stacji trzeba ponownie na strone Intercity wchodzić, bo inaczej rozłączy. Spóźniena. Nigdy nie byłem punktualnie jadąc pociągami Intercity. Zawsze jakieś spóźnienia, minimum godzina z Poznania do Krakowa
  • / 2025-01-12 16:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Czy wy nigdy nie możecie tak zrobić żeby za głównym pociągiem szły ponumerowane wagony typu 1 2 3 4 5 6 i tak w kółko a nie że są powyrywane jakieś z kontekstu i nie wiadomo później czy jedynka jest na początku czy w środku czy na końcu chociaż przez tyle lat mogliby się tylko to ogarnąć bo my już też nie wiemy
    ZaletyKolejki przy kasie wieczny burdel
    WadyBrak miejsc
  • / 2025-01-10 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Sytuacja, gdzie młoda dziewczyna zgłosiła konduktorowi, że ktos pijany w warsie kieruje w jej kierunku negatywne opinie, a konduktor na nią nakrzyczał, nie zwrócił nikomu uwagi, jeszcze ją zwyzywał i kazał się zamknąć na koniec. Dodał jeszcze, że to ich stały klient, pan z Warsa również stał po stronie pijanego, bo to koledzy.
  • / 2025-01-09 19:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Na linii Kraków Wrocław trzeba być desperatem żeby jeździć. Właśnie jadę kolejny - ale tym razem na pewno już ostatni raz. Poza notorycznymi opóźnieniami to jakaś patologia, że stoisz na peronie z którego masz odjechać i nawet tablice są czarne gdy jest opóźnienie, żebyś cały czas miał wątpliwości czy stoisz na właściwym peronie. Dzisiaj miałam pociąg z Wrocławia o 18:15 (na Kraków). Ciemno, głucho, i ludzie stoją jak barany. Zero informacji. Dwa razy poszłam na dworzec sprawdzić na tablicy. O 18:45 przyjechał Przemyśl z 17:15. Brawo. Miałam tyle rozsądku by wsiąść do niego. Ale warunki w tych pociągach to naprawdę jak komuna. Śmierdzi, grzeją jakby chcieli żeby ludzie pomodlili, bez żadnych pomiarów. Żadnego okna się nie dało otworzyć. Miałam bilet na pierwszą klasę - w przedziale taka temperatura że wejść się nie dało. Z trudem oddychałam na korytarzu. Sprawdziłam 4 toalety - żadne okno nie da się otworzyć. Znalazłam konduktora prosząc o otwarcie okna bo mi słabo. Powiedział że zaraz przyjdzie. Wróciłam do siebie na korytarz ale popłakałam się tak było duszno. Wróciłam po niego - oczywiście siedział - czyli w d… miał. I jeszcze był arogancki gdy wyraziłam „rozczarowanie” jego postawą. Mówi ze „nie pobiegnie” - no tak, siedząc na pewno…. Zaczął próbować od otwarcia okna w moim przedziale, potem jeszcze kilku, i tak doszliśmy do przedziału dla niepełnosprawnych, tu jest chyba jedyne okno w tym pociągu które da się uchylić. Więc teraz siedzę w przedziale dla inwalidów - ciesząc się tym luksusem - odrobiną świeżego powietrza w tym śmierdzącym pociągu. Śmierdzi wszędzie, choć w pierwszej klasie dodają zapaszku sztucznego żeby było Luxury. Przez Wars to ciężko przejść tak duszno i śmierdzi. Podjęłam właśnie decyzję - nigdy więcej, bo zdrowie jest więcej warte niż ten pseudo komfort. Już wolę jeździć autem. Jak ktoś musi tym jeździć to współczuć mu trzeba. Jeżdżę od kilku miesięcy, z każdej niemal podróży wracam chora. Założę się że tu jest zero wentylacji i hodowla wszystkiego co ludzie wniosą. Człowiek myśli że będzie eko jak pojedzie pociągiem i że bezpiecznie i fajnie - poogląda coś po drodze zamiast prowadzić. Ale naprawdę nie warto wsiadać do tego rzęcha.
    ZaletyPozorne zalety
    WadySmród, brak wentylacji, brak kontroli nad temperaturą, złe warunki sanitarne, często nie da się nawet żadnego okna uchylić, wylęgarnia bakterii, obsługa rzadko jest uprzejma.
  • / 2025-01-08 21:27
    Ocena: 2.75 / 5
    Po co jest pendolino i intercity jest ciągle są opóźnienia a pociąg jedzie z tę samą prędkością co regio... To jakaś kpina.
    ZaletyDarmowa woda i czyste toalety.
    WadyZa te pieniądze powinien być bardziej niezawodny transport oraz szybkość.
  • / 2025-01-08 15:12
    Ocena: 2.75 / 5
    Dnia 30 Grudnia 2024 roku pociąg IC w kierunku Zakopanego , który odjeżdżał o godz. 2:11 z Gniezna. Podróżowaliśmy razem z 9 letnią córką, mieliśmy sprawdzany bilet jeden ten sam 3 razy było wszystko ok , lecz po godz 5 rano przyszła konduktorka ,która dopatrzyła się że córka nie ma podbitej legitymacji szkolnej na co nie zwróciliśmy wcześniej uwagi. Liczyliśmy się z dopłatą do biletu, wszystko rozumiemy ale żeby konduktorka była tak nie miła , która była bardzo bezczelna i opryskliwa policzyła nam za bilet prawie tyle samo co za 3 osoby. To był jakiś koszmar by odezwać się do dziecka i powiedzieć perfidnie że policzy ją za to że zapomniała podbić w szkole legitymacji , po czym stwierdziła ,, życie ,, chce dodać , że będziemy żądać zwrotu pieniędzy, co innego jak byśmy jechali na gapę ale jej zachowanie przeszło wszelkie granice. W drodze powrotnej z Zakopanego do płaciliśmy do biletu 30 zł i nie było żadnych problemów , konduktorzy byli mili. Jesteśmy zaskoczeni zachowaniem tej ,, Pani,, i możemy śmiało stwierdzić, że jeśli nie podoba się jej ta praca to powinna ją zmienić.
    WadyBrak kultury osobistej konduktorki
  • / 2025-01-08 04:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Na trasie Gdańsk - Wałbrzych jest obsługa z klasą. Bardzo dziękuję za przemiłą obsługę kasjerowi o nr 76096. Oby więcej takich pracowników pkp intercity. Pozdrawiamy Edyta i Estera.
    ZaletyPrzemiły
    WadyBrak
  • / 2025-01-06 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Tradycyjnie patologia. Rybak. Olsztyn Główny. Cały skład oczekuje ponad 20 minut na załogę (2 osoby) innego spóźnionego składu.
  • / 2025-01-05 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, wieje komuną, zakres obsługi gastronomicznej nadaje się dla naprawdę zdesperowanych podróżujących. Komfort podróżowania na zaskakująco niskim poziomie w porównaniu chociażby do KD.
    ZaletyBrak
    WadyPKP Intercity
  • / 2025-01-02 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Reklamacja oraz skarga dotyczą przekazuj relacja Kraków Główny-Gdańsk Wrzeszcz.
    Reklamacja oraz skarga tyczą się dzisiejszego przejazdu wyżej wymieniona relacja. Podróż odbywam z psem, dla którego niezakupiony został bilet jednak brak miejsca do przewożenia zwierzęcia. Poprosiłam obsługę pociągu w tym kierownika pociągu Panią (tu personalia nie zostały mi podane) nr spisany z plakietki 32027. O wskazanie miejsca dla osoby z psem aby przejazd odbył się niekonfliktowy oraz komfortowo dla wszystkich nadmienię, ze kwota biletu to 240,20 zł. Przemiła Pani kierownik poinformowała, ze miejsce dla psa jest pod moimi nogami pod siedzeniem i ze utrudniam przejazd prosząc o wskazanie miejsca do przewozu psa oraz jej personalia, poinformował również, ze zakończę swoją podróż w Warszawie z racji utrudniania podróży. Kierownik pociągu nie rozumiała mojej prośby, ze wykupiłam bilet i proszę o odrobine komfortu dla siebie oraz zwierzaka. Podróż skończyła się na podłodze przy toalecie na łączeniu pociągów, gdzie rowniez Pani kierownik nie pozwoliła mi przebywać ponieważ jest to miejsce dla bagażu a nie dla osoby z psem usilnie kąsając wracać mi na miejsce i trzymanie psa pod nogami fotela. Nadmienię, ze prosiłam o wskazanie miejsca ponieważ mam psa rasy dużej niespełna 36 kg. Miejsce pod siedzeniem jest tak obszerne, ze ledwo mieszczą się tam nogi a co dopiero pies. Także tak kończą się prośby do obslugi pociągu, kulturalne prośby dodam. Oczywiście koleżanka Pani kierownik która wcześniej prosiłam o to samo nabrała wody w usta i stała jak słup soli. Domagam się zwrotu poniesionych kosztów mojej podróży, która spędziłam w przejściu przy toalecie na podłodze oraz wyciagnięcia konsekwencji wobec przemiłej obslugi pociągu.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • / 2025-01-02 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Reklamacja oraz skarga dotyczą przekazuj relacja Kraków Główny-Gdańsk Wrzeszcz.
    Reklamacja oraz skarga tyczą się dzisiejszego przejazdu wyżej wymieniona relacja. Podróż odbywam z psem, dla którego niezakupiony został bilet jednak brak miejsca do przewożenia zwierzęcia. Poprosiłam obsługę pociągu w tym kierownika pociągu Panią (tu personalia nie zostały mi podane) nr spisany z plakietki 32027. O wskazanie miejsca dla osoby z psem aby przejazd odbył się niekonfliktowy oraz komfortowo dla wszystkich nadmienię, ze kwota biletu to 240,20 zł. Przemiła Pani kierownik poinformowała, ze miejsce dla psa jest pod moimi nogami pod siedzeniem i ze utrudniam przejazd prosząc o wskazanie miejsca do przewozu psa oraz jej personalia, poinformował również, ze zakończę swoją podróż w Warszawie z racji utrudniania podróży. Kierownik pociągu nie rozumiała mojej prośby, ze wykupiłam bilet i proszę o odrobine komfortu dla siebie oraz zwierzaka. Podróż skończyła się na podłodze przy toalecie na łączeniu pociągów, gdzie rowniez Pani kierownik nie pozwoliła mi przebywać ponieważ jest to miejsce dla bagażu a nie dla osoby z psem usilnie kąsając wracać mi na miejsce i trzymanie psa pod nogami fotela. Nadmienię, ze prosiłam o wskazanie miejsca ponieważ mam psa rasy dużej niespełna 36 kg. Miejsce pod siedzeniem jest tak obszerne, ze ledwo mieszczą się tam nogi a co dopiero pies. Także tak kończą się prośby do obslugi pociągu, kulturalne prośby dodam. Oczywiście koleżanka Pani kierownik która wcześniej prosiłam o to samo nabrała wody w usta i stała jak słup soli. Domagam się zwrotu poniesionych kosztów mojej podróży, która spędziłam w przejściu przy toalecie na podłodze oraz wyciagnięcia konsekwencji wobec przemiłej obslugi pociągu.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • / 2025-01-02 08:59
    Ocena: 2.75 / 5
    Jeśli chodzi o moją ostatnią podróż z PKP Intercity w pierwszej klasie, mam mieszane uczucia. Komfort jazdy był na dobrym poziomie – przestrzeń na nogi, wygodne fotele i spokojniejsza atmosfera w wagonie spełniły moje oczekiwania. Jednak zawiodłem się na komunikacji dotyczącej usług dodatkowych. Na stronie internetowej i w materiałach promocyjnych była mowa o posiłku oraz dwóch napojach w cenie biletu pierwszej klasy. Niestety, na miejscu okazało się, że takiej oferty nie ma. Czuję się wprowadzony w błąd i żałuję, że dałem się nabrać na droższy bilet, licząc na dodatkowe korzyści, których ostatecznie nie otrzymałem.

    To niestety psuje ogólne wrażenie z podróży. Mam nadzieję, że PKP Intercity poprawi przejrzystość informacji, aby inni pasażerowie nie mieli podobnych rozczarowań.
  • / 2024-12-31 23:23
    Ocena: 2.75 / 5
    Dziś 31.12.2024 IC Mehoffer do Zielonej Góry doznał awarii lokomotywy przed Opolem. Staliśmy w szczerym polu ponad trzy godziny, tyle jechała nas ratować lokomotywa z Wrocławia ????
    W pociągu zimno, Varsa brak, zero rzetelnej informacji, nie działały gniazdka do ładowania. Wreszcie ruszyliśmy po 216 minutach postoju i tym samym przywitam nowy rok w pociągu Kolei Dolnośląskich, bo jeszcze muszę dojechać do domu. Zaznaczam, że z dwójką dzieci.
    ZaletyDobre zniżki i promocje.
    WadyStare, nie nadające się do użytku lokomotywy, przez które ciągle są opóźnienia.
  • / 2024-12-31 17:03
    Ocena: 1.50 / 5
    Odradzam balticekspres gdynia-praga
    1)opoznienie 2 godz ,awaria hamulcow,na trasie pociag towarowy zablokowal tor
    2)przed Praga 30 min nagla przesiadka biegiem
    3)zimno w pociągu
    4)obsluga srednio miła Pan konduktor filozoficznie przemądrzaly
    Po podrozy chorzy ,meczeni i zniecheceni
    ZaletyBrak
    WadyPrzesiadka przed Pragą
  • / 2024-12-31 16:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Podróżując 31 .12 2024 na trasie Malbork - Kraków Główny, spotkałem się z miłą obsługą Pana o numerze identyfikacyjnym 55035.Pomimo braku miejsca do siedzenia zdeklarował się z pomocą udostępnienia miejsca do siedzenia.
    ZaletyUprzejmość
strona 1 z 250

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 4995
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3105
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 855
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 709
Szwagropol
Ocena: 1.99, ilość opinii: 349
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 323
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4482
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3887
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929