Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 797 opinii

2.70 / 5

  • Oferta
    2.68
  • Obsługa klienta
    2.74
  • Prostota obsługi
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Robert / 2023-06-06 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga, bezmózgi super Analityk nie udzielił mi refinansowania hipotecznego kredytu, pomimo tego że spełniałem wymogi finansowe, dlaczego? a Dlatego, że stwierdził że mam jedno lub kilku dniowe opóźnienia w spłacie obecnego kredytu hipotecznego. Chciałem zmienić bank właśnie dlatego, że mam problem z terminową spłatą gdyż współwłaściciel konta (tzn była żona) ma 8 komorników) którzy skutecznie mi nie pozwalają spłacać należycie rat. O to super "bałwan roku"nie zapytał...bo po co? Jaki BANK TACY ANALITYCY !!!! Szkoda czasu i pieniędzy na te legalne mafie!!!
    Zaletybrak
    WadyPracownicy to bezmózgie maszyny.
  • ~Roman / 2023-06-06 11:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Jak dla mnie bank porażka.
    Procedury tak stworzone, że nie ma możliwości nawiązania kontaktu z parownikami banku.
    Procedury sprzedaży usług bez zastrzeżeń. Kontakt możliwi i inicjowany ze strony banku.
    Natomiast jak już jesteś klientem i chcesz załatwić sprawę niestandardową.
    Kontakt tak bardzo utrudniony, że prawie niemożliwy.
    Chciałem porozmawiać z pracownikiem który prowadzi moja sprawę i się nie mogę dobić żadnym kanałem.
    Chyba napisze reklamację listowną.



    ZaletyCoraz mniej ich
    WadyProcedyry w banku tak nieprzyjazne klientowi, że razdę uciekać
  • ~Grzegorz / 2023-06-04 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje nawet za wpłatę gotówki pobierają opłatę
  • ~Iwona / 2023-06-04 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    "Dziękuję" PKO za zmianę stawek opłat i konieczność zmiany zdrapek na sms. Czekam na tego sms od 10 minut. Pozdro dla PKO i Orange. Świetnie dbacie o moje środki na rachunku.
    Zaletybrak
    WadyZa dużo by pisać
  • ~Aleksandra / 2023-06-04 09:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Jako klient 1 Oddziału PKO w Gdyni ul. Jerzego Waszyngtona dziękuję pani Beacie Hepo za troskliwą, rzetelną obsługę.
    Pani Beata zawsze uprzejmie i kompetentnie zajmuje się klientem. Jej serdeczność i chęć pomocy jest
    w dzisiejszych czasach nieoceniona. Również kierownik Oddziału p. Ewelina Olender chętnie służy pomocą i radą.


  • ~Grzegorz / 2023-06-01 20:18
    Ocena: 1.33 / 5
    Złodzieje nawet za wpłatę pieniędzy zaczęli brać prowizję
  • ~pbuk / 2023-06-01 14:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Korzystam z usług banku już kilka lat. Nie mam żadnych zastrzeżeń. Aplikacja ipko jest przejrzysta i latwa w obsłudze. W ostatnim czasie osobiście załatwiałam kilka spraw w Oddziale 17 w Poznaniu. Bardzo sympatyczna, konkretna i szybka obsługa. Polecam ten oddział banku.
  • ~Andzia / 2023-06-01 13:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Obsługa bardzo dobra,miła współpraca i co najważniejsze szybka reakcja na potrzeby klienta.
  • ~Mariusz / 2023-05-31 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamontowano czytniki kart na drzwiach do wpłatomatu,a co w przypadku nie używania kart,posługuję się blokiem i przelewami ???????
    ZaletyBrak możliwości wejścia
    WadyNie migę wpłacić gotówki
  • ~piotr / 2023-05-30 22:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Człowiek założył tu konto bo chciał w polskim banku, ale państwowy gniot jest nie do zniesienia. Za każdym razem jak kupuję kryptowaluty to blokują kartę i trzeba do nich dzwonić. Za każdym razem robię zgłoszenie, żeby już w przyszłości nie blokowali i za każdym razem jest od nowa to samo.

    Druga sprawa: jako jedyny bank na świecie mają blokowanie konta po dwóch nieudanych próbach logowania. I nie załatwisz przez Internet, trzeba iść jak senior do okienka i stać w kolejce.
    Wadyniektóre procedury trzydzieści lat za cywilizowanym światem
  • ~Bożena / 2023-05-30 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    22.maja 2023 założyłam konto osobiste, ponieważ chciałam założyć lokatę na 8% obsługująca mnie Pani powiedziała, że mogę założyć lokatę po 5 dniach od otwarcia konta. Na moje konto osobiste wpłaciłam na konto i po upływie 5 dni nie pojawiła sìę lokata na 8 %, więc udałam się do oddziału przy Krakowskim Przedmieściu w celu wyjaśnia. Pani poinformowała mnie, że zmieniły się okres oczekiwania na 10 dni. Moję pytanie ... dlaczego zostałam wprowadzona w błąd? Na koncie jest znaczna kwota, którą bank operuje a moje pieniądze nie pracują. W Lublinie jest tylko jeden takibank PKO BP w którym trzeba czekać na to aby założyć lokatę. W innych bankach lokatę otwiera się w chwili wpłacenia gotówki. Dla mnie jest to chore. Proszę zacząć poważnie traktować klientów, zatrudniać bardziej kompetentne osoby i zmienić regulamin banku.
    ZaletyBank z takimi tradycjami, nie dba o klientów.
    WadyNikomu nie polecam banku !!!
  • ~Jakub / 2023-05-29 21:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Oferowane lokaty nie da sie założyć , pieniądze sązamrożone "nie pracują" brak szybkiej reakcji brak kontaktu z klientem , marna obsługa
  • ~Wiktor / 2023-05-26 18:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Operator wprowadził mnie w błąd zamiast wytłumaczyć mi że powinienem udać się na komisariat
  • ~Julka / 2023-05-25 23:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dziękuję pani co pomogłam mi aktywować IKo i cała ta procedurę bardzo szybko przeprowadziła.Niestety imienia pani nie pamiętam A. ????
  • ~Pawel CPN / 2023-05-24 12:00
    Ocena: 4.67 / 5
    Obsługa leasingu konsumenckiego i kredytu gotówkowego( sprawdzałem dwie opcje) szybka, przejrzysta i prosta. Pracownicy b.mili,uprzejmi znający się na rzeczy. Polecam. Nie jestem w żaden sposób powiązany z bankowością, finansami itp. Zwykła osoba fizyczna. Wybrałem kredyt i otrzymałem zaskakująco dobre warunki.
    ZaletyMało formalności i dokumentów.
    WadyTrzeba spłacać kredyt.
  • ~Monika / 2023-05-20 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości zmiany limitów przez kilka dni przez pracę nad systemem.
  • ~Michał / 2023-05-19 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem ok.15 lat , chciałem zapłacić 2000 za wczasy blikiem a 2 dni wcześniej zmieniałem tel. i na nowo instalowałem IKO , oczywiście trzeba odsłuchać parę minut mądrości zanim automat poda kod itd. . Dziś coś się też nie spodobało , też dzwonił automat z weryfikacją , znowu najpierw słuchałem później dostałem kod , wszystko ok i transakcja nieudana. I zaczął się kabaret. Aplikacja IKO zablokowana , odblokuj za pomocą IPKO lub tel. IPKO wpisuję - błędne hasło , i za chwilę i IPKO zablokowana . Najlepsza porada- odblokuj IPKO za pomocą IKO , tylko kur.. jak ? Jak IKO też zablokowane . Zostaje tel i infolinia , ale nie jest źle bo 24/7 . Dzwonię automat gada i pyta , o to , o tamto , nic podejrzanego , w końcu przekierowuje do człowieka , tamten znowu weryfikuje całe moje drzewo genealogiczne w końcu mu się podoba , stwierdza że zablokowane dla bezpieczeństwa , zadaje z 10 pytań absurdalnych czy dawałem komuś hasła ,piny itp. po czym stwierdza że no to ok. To on mi zaproponuje 10 tys kredytu , grzecznie proszę że niech mi nie truje bo nie mam czasu tylko odblokuje . To mam się rozłączyć i przeskanować komputer, telefon i zadzwonić jeszcze raz . Dałem spokój , chyba przejdę się do banku, może będzie szybciej.
    I nie byłoby problemu że to o bezpieczeństwo , tylko skoro podaję wszystko , dane matki , dane konta , numer klienta , inne , dzwonię z numeru który jest podany jako mój , dane są aktualne , pan pyta czy te 2000 to nie było wyłudzenie i potwierdzam że to moja transakcja i chętnie da mi kredyt ale kur... konto na weekend nie odblokuje więc też przy okazji odblokowania podziękuję bankowi PKO BP.
  • ~Aida / 2023-05-17 19:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z obslugiSzybka obsługa.
    ZaletyProfesjonalna obsługa
  • ~Jotic / 2023-05-16 16:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z obsługi w oddziale we Wrocławiu przy ul. Drukarskiej. Pani Justyna Sokołowska bardzo profesjonalnie, kulturalnie i życzliwie odpowiedziała na moje pytania i udzieliła wyczerpujących informacji i wszelkiej potrzebnej mi pomocy w bankowych sprawach. Dziękuję bardzo i polecam obsługę klienta w tym oddziale.
  • ~Monika / 2023-05-13 01:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Dziękuję serdecznie Pani Danusi Regulskiej z oddziału bankowego w Jarocinie za rzetelną pomoc????za cierpliwość i pomoc za każdym razem kiedy nie potrafię sobie poradzić w sprawach bankowych. Pozdrawiam
    Monika
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1960
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1441
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1174
Millennium
Ocena: 1.75, ilość opinii: 910
PKO Bank Polski
Ocena: 2.70, ilość opinii: 797
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 793
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4157
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809