Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 792 opinii

2.69 / 5

  • Oferta
    2.67
  • Obsługa klienta
    2.73
  • Prostota obsługi
    2.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Justyna / 2023-06-20 09:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie są elastyczni. Bazują na starych opiniach. Teraz za wszystko biorą opłaty. Szukam onnego banki
    ZaletyBrak
    WadyBrak negocjacji
  • ~Effy / 2023-06-19 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nieprofesjonalny bank, zablokowano mi kartę bez mojej zgody w wyniku pomyłki konsultanta. Prosiłam o wysłanie karty w trybie ekspresowej, przesyłka nie doszła po tygodniu, kilkanaście rozmów z różnymi konsultantami, bezskuteczne. Niewykwalifikowani ludzie, dziwne procedury, absurd. Zostałam odcięta od środków i nikt za to nie odpowiada. Posiadam konto firmowe w tym banku od lat, po tej sytuacji zrezygnuję z usług banku.
    Zaletyżadnych.
    Wadytak jak wyżej
  • ~Joanna i Michał / 2023-06-19 14:48
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzisiaj obsługiwała nas pani Agnieszka Dębek z oddziału 11 w Warszawie. Byliśmy zachwyceni jej profesjonalnym podejściem do klienta. Pani Agnieszka wykazała się nieprawdopodobna dozą cierpliwości rozwiązując nasze problemy związane z założeniem konta,aktywowaniem kart bankowych i instalowaniem aplikacji IKO.
    Dziękujemy Joanna i Michał.
  • ~Ludwika / 2023-06-18 12:05
    Ocena: 4.33 / 5
    Od wielu... lat jestem klientką banku pko bp w oddziale w Warszawie przy ul. Renesansowej 8. Załatwiam tu różne sprawy związane z moimi finansami. Wielką pomoc i życzliwość przy załatwianiu spraw okazuje mi Pani Danuta Rogulska. Wyróżnia się ona profesjonalizmem i dużą życzliwością oraz taktem przy załatwianiu spraw finansowych.
    Przy okazji pozdrawiam serdecznie P. Danutę Rogulską.
    Zaletyprofesjonalizmem i życzliwość obsługi
    WadyNie widzę
  • ~Katarzyna / 2023-06-16 13:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo sprawna obsługa.
    Miło i kulturalnie. Polecam
  • ~Aleksandra / 2023-06-16 11:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Pani Beata Greń w Cieszynie bardzo kompetentna i profesjonalna obsługa, polecam
  • ~Urszula / 2023-06-15 23:44
    Ocena: 4.67 / 5
    HEJ. Mam kilka kont . Aplikacja obsługuje to co potrzebuję ( parkowanie ,autostrady - podjeżdżam pod bramkę i ..jadę dalej - wybrane autostrady) mam kantor - wymieniam w czasie żeczywistym A jak potrzebuję np: kredyt , zwiększenie limitu itp: Trwa to ok ..1 min..Super i Polski . Pozdrawiam.
  • ~Zakręcona / 2023-06-14 21:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Oceniam jedynie obsługę klienta w Oddziale Banku PKO BP Rotunda w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 100/102. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona podejściem Pań doradczyń/opiekunek bankowych do kwestii, z którą przyszło im się zmierzyć w mojej sprawie. Moje wrażenie jest jednoznaczne: przede wszystkim uprzejma komunikacja i kompleksowe udzielanie informacji. Pani Ż. skorzystała ze wszystkich dostępnych sposobów na rozwiązanie mojego problemu. Dziękuję również Pani A., która aktywnie uczestniczyła w konsultacji. Pozdrawiam Panie i życzę dalszych sukcesów!
    ZaletySzybkość, profesjonalizm, uprzejmość.
  • ~mario / 2023-06-14 17:55
    Ocena: 2.33 / 5
    pracuje w niemczech mam konto równiez w pko - ostanio chiałem wpłacic 2tys euro - pani poinformowała mnie ze od wpłat euro sa pobierane prowizje - to chyba jakies nieporozumienie - wpłaciłem wiec 100euro - prowizja 2.5 - mysle sobie 2,5zł ok - ale jak sprawdziłem w aplikacji mobilnej prowizja wyniosła 2.25 euro !!- przynosze w zebach pieniadze do banku i mam byc za to karany ?? na dodatek jakas kobieta z us bedzie sie czepiała skad mam pieniądze ?
    poniewaz bak bez protestu udostepni jej wglad na moje konto - nigy wiecej banków
  • ~Lucjan / 2023-06-11 14:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Dzień dobry!
    W PKO BP konto mam od 25 lat. Rzeczywiście ostatnimi czasy zauważyłem duży spadek jakości usług. Konsultanci bez kompetencji, długi czas obsługi reklamacji itp. Zgłaszałem reklamację na zablokowane pieniądze we wpłatomacie i konsultant za wszelką cenę odsyłał mnie do strony banku żebym sam sobie złożył tą reklamację, gdzie wiedziałem, że on ją może przyjąć. Być może braki ludzi do pracy na rynku robią swoje, ale wiem też, że żeby znaleźć kompetentną osobę do pracy, to trzeba jej normalnie zapłacić i pewnie tu jest pies pogrzebany
  • ~Agata / 2023-06-09 13:47
    Ocena: 1.67 / 5
    To są szczyty złodziejstwa!!!! Mam konto w PKO BP od dawna ale od 01.06.2023 zaczeli mi pobierać opłate za spłate karty kredytowej jak za przelew zewnetrzny. Złożyłam reklamacje ale jakiś bezmózg odpisał, że żadnej opłaty nie widzi;)
    Zdecydowanie nie polecam, Bank schodzi na psy!!!!
    Zaletybrak
    Wadykoszty prowadzenia rachunku
  • ~Biker / 2023-06-08 06:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank nie przyjazny Klientom, którzy maja konto od wielu lat, są to dobrze. Olewaja, nie oddzwaniają.
    Opiekun konta AURUM mieć nie może pomoc - dramat. Dla nowego klienta same zachęty i pseudo dobre oferty.
    Spóźnisz się z płatnością to nasyłają jakieś Intrum i innych pajaców - wstyd.
    Nieodzowności z ofertami, nie proponują rozwiązań dla Klientów. Nie polecam.
    Zmieniam bank na OBSADZONY MENTALNIE W XXI wieku.
    Mbank, ING.
    .
    ZaletyBrak
    WadyDużo. Brak dbania o klienta i współpracę
  • ~Aleksandra / 2023-06-07 23:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Dramat, aplikacja mobilna zablokowana,na infolinii skierowali do placówki, w placówce skierowali na infolinię, z infolinii znowu do placówki...Czy ja nie mam co robić? Nie śmieszne to jest. Kolejna wizyta w placówce będzie wypowiedzenie umowy. Na infolinii pytania do weryfikacji, to jakiś techniczne słowa o znaczeniu których ja nie wiem o co chodzi. Nie muszę wiedzieć
  • ~andrew / 2023-06-07 13:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Profesjonalna obsługa znakomity kontakt doradztwo wielu sprawach
    Zaletywiedza i doswiadczenie
  • ~I.S. / 2023-06-06 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Godziny oczekiwania na obsługę 3 osób w Opolu.
  • ~Robert / 2023-06-06 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga, bezmózgi super Analityk nie udzielił mi refinansowania hipotecznego kredytu, pomimo tego że spełniałem wymogi finansowe, dlaczego? a Dlatego, że stwierdził że mam jedno lub kilku dniowe opóźnienia w spłacie obecnego kredytu hipotecznego. Chciałem zmienić bank właśnie dlatego, że mam problem z terminową spłatą gdyż współwłaściciel konta (tzn była żona) ma 8 komorników) którzy skutecznie mi nie pozwalają spłacać należycie rat. O to super "bałwan roku"nie zapytał...bo po co? Jaki BANK TACY ANALITYCY !!!! Szkoda czasu i pieniędzy na te legalne mafie!!!
    Zaletybrak
    WadyPracownicy to bezmózgie maszyny.
  • ~Roman / 2023-06-06 11:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Jak dla mnie bank porażka.
    Procedury tak stworzone, że nie ma możliwości nawiązania kontaktu z parownikami banku.
    Procedury sprzedaży usług bez zastrzeżeń. Kontakt możliwi i inicjowany ze strony banku.
    Natomiast jak już jesteś klientem i chcesz załatwić sprawę niestandardową.
    Kontakt tak bardzo utrudniony, że prawie niemożliwy.
    Chciałem porozmawiać z pracownikiem który prowadzi moja sprawę i się nie mogę dobić żadnym kanałem.
    Chyba napisze reklamację listowną.



    ZaletyCoraz mniej ich
    WadyProcedyry w banku tak nieprzyjazne klientowi, że razdę uciekać
  • ~Grzegorz / 2023-06-04 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje nawet za wpłatę gotówki pobierają opłatę
  • ~Iwona / 2023-06-04 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    "Dziękuję" PKO za zmianę stawek opłat i konieczność zmiany zdrapek na sms. Czekam na tego sms od 10 minut. Pozdro dla PKO i Orange. Świetnie dbacie o moje środki na rachunku.
    Zaletybrak
    WadyZa dużo by pisać
  • ~Aleksandra / 2023-06-04 09:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Jako klient 1 Oddziału PKO w Gdyni ul. Jerzego Waszyngtona dziękuję pani Beacie Hepo za troskliwą, rzetelną obsługę.
    Pani Beata zawsze uprzejmie i kompetentnie zajmuje się klientem. Jej serdeczność i chęć pomocy jest
    w dzisiejszych czasach nieoceniona. Również kierownik Oddziału p. Ewelina Olender chętnie służy pomocą i radą.


Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1948
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1436
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 905
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 792
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 788
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3761
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2806