Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 963 opinii

1.55 / 5

  • Niezawodność
    1.37
  • Obsługa klienta
    1.66
  • Cena
    1.70
  • Parametry
    1.49
  • Cena/Jakość
    1.40
  • Oferta
    1.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 49
  • ~Andzia / 2020-10-26 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu ich NIENAWIDZĘ.Bydło,chamstwo i złodziejstwo. Spowalniają internet po upływie terminu płatności zaledwie przy pierwszym rachunku.Tzn. jesteś w sumie na bieżąco,ale upłynie ich termin płatności i natychmiast zwalniają tak,że korzystać się nie da.A po opłaceniu czekasz parę dni,aż łaskawie przywrócą odpowiednią prędkość.Ja tak przynajmniej mam.Nie chce mi się pisać o całej masie innych problemów (od internetu stacjonarnego począwszy na telefonie skończywszy),bo musiałabym tu napisać co najmniej nowelę.Ogólnie biorąc pod uwagę wszystkie za i przeciw,ta banda to moim zdaniem najgorszy usługodawca na rynku.Same przykre doświadczenia z minimalną ilością plusów.Omijać szerokim łukiem.BYDLAKI!
    Zaletyjeśli jakiekolwiek są,to w obliczu wad giną w otchłani beznadziejności
    WadyCała litania.Najgorsze gówno pod słońcem.A tzw. doradcy,to banda ignorantów i głupków.Może pomijając jakieś jednostki.
    MiejscowośćŁódź
  • ~XANO / 2020-10-25 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostaje internet do testu na 14dni internet działa elegancko po podpisaniu umowy internet tak ścina nic pobrać się nie da , obejrzeć oraz porozmawiać . Jedyne od operatora co usłyszałem to "Nadajniki są przeciążone zazwyczaj tak będzie i żeby siadać do pracy o 23/24" podsumowując ściek totalny
  • ~bogdan / 2020-10-25 16:08
    Ocena: 3.00 / 5
    internet zacina sie wybija go dzis to caly dzien tak jest od kiedy przedluzylem umowe
    Zaletysredni zasieg
    Wadydlugo czeba czekac na otfarcie strony
    MiejscowośćTrzebinia koło Żywca
  • ~Paulina / 2020-10-23 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten internet to żart. Ciągle zacina lub jest całkowite zerwanie łącza. Z tego co wiem takie problemy są nie tylko u mnie ale i również u innych znajomych. Nie polecam.
  • ~PiotrW / 2020-10-21 08:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem, a raczej byłem klientem przez 14 dni. Postanowiłem na próbę wziąć internet i telewizję. Zostało ustalone między innymi, że przez pierwsze 2 miesiące będę miał internet 1 Gb/s. Po instalacji okazało się że mam 300 Mb/s. Po 6 telefonach i opowiadaniu tej samej historii otrzymałem informację, że moja reklamacja została uwzględniona. Minęło kilka dni i nic się nie zmieniło, internet dalej 300Mb/s.
    Jeśli chodzi o tv to nowa opcja multinagrywarka umożliwia nagranie kilku kanałów i to tych, których nie oglądam, opcja z dyskiem zewnętrznym to porażka, 3 dyski, 3 kieszeni, sformatowane i przerywają nagranie (dostajemy sprzęt który sami musimy doprowadzić do stanu w jakim powinien być od początku), dodatkowo przy dysku zewnętrznym nie ma możliwości nagrywania serii, ani korzystania z funkcji multinagrywarki takich jak oglądania od początku etc, to albo to.
    Postanowiłem odstąpić od umowy jak informuje strona można to zrobić również w salonie Orange. Panie w salonie stwierdziły, że nie przyjmą mi pisma o odstąpieniu bo minął termin 14 dni. Osoby te nie są przeszkolone w tego typy zadaniach, na stronach gov.pl można sobie sprawdzić, że termin odstąpienia biegnie wg zasady data zawarcia umowy + 14dni, czyli dzień podpisania umowy nie liczy się do biegu terminu. Wysłałem pocztą.
    Podsumowując jest to najgorszy operator usług tego typu na rynku, kontakt w jakiejkolwiek sprawie to jakieś nieporozumienie, brak adresu e-mail do kontaktu, brak potwierdzeń tego co się ustaliło podczas rozmowy (pomimo zapewnień że takowe dostanę), reklamacja uwzględniona ale nie załatwiona. Nie wiem kto tam kieruje tym wszystkim ale gratuluję dobrego samopoczucia.
    ps
    czekam 2 tydzień na informację czy odstąpienie od umowy doszło ze sprzętem (wiem że doszło ponad tydzień temu bo mam potwierdzenie z poczty) i czy zostało procedowane, pani na infolini stwierdziła, że nie widzi tego jeszcze w systemie. Na korespondencję mailową w tej sprawie nie mogę liczyć bo firma Orange nie posiada maila do kontaktu z klientami, wyślę pocztą list i tak będziemy prowadzić korespondencję. Gratulacje dla kierownictwa firmy za skuteczne utrudnianie kontaktu klienta z firmą, dla Waszej informacji śpieszę donieść, że w tym tzw czacie po kilkunastu próbach (win10, chrome, firefox, edge, wyłączone wszystkie adbloki) nie udało mi się połączyć z konsultantem po zalogowaniu do konta Orange - komunikat z czatu "coś poszło nie tak", trudno się z tym nie zgodzić...
    Zaletybrak
  • ~MAGDALENA / 2020-10-20 18:49
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet jest okropny. Działa, a potem niewiadomo rozłącza się i trzeba zrobić restart FunBoxa, ale nie można się na niego zalogować. Próba logowania na telefonie z siecią Orange kolejna katastrofa. Prędkość beznadziejna. Router beznadziejny, zasięg w pomieszczeniu, w którym stoi i 2 m od sprzętu. Infolinia płatna i gadasz z automatem. Cała sieć to porażka.
    MiejscowośćŻARÓW
  • ~Eryk / 2020-10-19 16:54
    Ocena: 2.25 / 5
    Od lat korzystam z usług ORANGE. Tak źle jeszcze nie było. Moja umowa to minimalnie 21 mb/s do 80 mb/s. Jak się dowiedziałem mam domyślnie ustawioną prędkość na 59 mb/s/ Czyli obniżono z automatu moje parametry.
    Internet jest niestabilny.

    W dobie pandemii gdy, obciążenie sieci jest jeszcze większe jest dramat.

    Teraz usługi mobilne. Mieszkam nad morzem. W sezonie jest dużo turystów. Przez to internat działa koszmarnie, a nawet trudno dzwonić. Prowadzę sklep, by złożyć telefonicznie zamówienie w hurtowni muszę wyjść ze sklepu, co jest uciążliwe.
    Zgłosiłem reklamację, czekałem na odpowiedz. Dowiedziałem się, że mojej reklamacji nie zarejestrowano !!!
    To się w głowie nie mieści.
    ZaletyPozostała tylko obsługa, ta żywa.
    WadyBrak stabilności
    IA Max
    Minimalna prędkość Internetu.
    MiejscowośćNiechorze
  • ~Szymon / 2020-10-18 22:24
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam cały czas problemy z brakiem internetu. Infolinia często zajęta. Raz 3 razy dzwoniłem że internet słabo działa 2 razy powiedziano mi że przyjedzie na następny dzień naprawa, a dopeiro za 3 razem jak już nikt nie przyjeżdżał powiedziano że nie ma problemu z intentem z ich strony(mimo że wcześniej mówili że rzeczywiście jest błąd).
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo żeby wymieniać
  • ~Marek / 2020-10-18 18:10
    Ocena: 2.75 / 5
    Przez cztery lata mialem internet domowy z Orangu. Poniewaz nie znam sie na szybkosci pracy internetu to przez ten czas uwazalem, ze zacinanie sie netu, przerwy w dzialaniu netfixa czy brak odbioru telewizji internetowej w godzinach dziennych sa rzecza normalna. Dopiero gdy przyjechal syn i na probe wlozyl swoja karte (od innego operatora)do mojego rutera i wszystko nagle zaczelo swietnie dzialac zorientowalem sie, ze Orange daje mi minimalna szybkosc przesylu danych jaka figuruje w umowie. Na szczescie umowa sie zakonczyla i przeszedlem do operatora syna bo Orange mydli oczy klientom zapewniajac, ze lada moment bedzie lepiej a nic w tym kierunku nie inwestuje. Na mojej ulicy w Krakowie nie maja swiatlowodu i nie wiedza kiedy bedzie !! Odkad skonczylem z Orange to mam internet jak sie patrzy. A 4 lata brali kase za niskiej jakosci usluge !
    ZaletyBrak
    WadyBardzo wolny internet domowy
    MiejscowośćKraków
  • ~dpx / 2020-10-18 11:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam. Przeniesienie usług pod inny adres trwa juz ponad 60 dni. Tak!!! 60 dni!!!
    Jedyne co robią jak się kontaktuję to kolejna reklamacja. można by książkę o tym napisać.
  • ~Maciek / 2020-10-17 01:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Umawiają się i nie przychodzą. Sami nie wiedzą, gdzie i jakie mają możliwości dostarczenia usługi Internetu. Firma zwolniła lokal, w którym przez ostatnie trzy lata korzystała ze stacjonarnego. Ale Orange tego nie wie i wyślą swojego technika, żeby się zorientował. Teoretycznie wyślą, bo w praktyce nikt się nie kontaktuje. Dzwonisz ponownie, umawiasz się, bo nikt nic nie wie ani o kablu światłowodu, który jest w lokalu, ani o umówionej dwa dni wcześniej wizycie technika. Cyrk i szopka, jak za głębokiej komuny.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Marzena / 2020-10-17 01:00
    Ocena: 1.50 / 5
    Od samego początku tylko problemy. Słabe łącze i przerywa internet caly czas!!!! To bardzo irytujace.
    Zaletyżadnych
    Wadyorange
    MiejscowośćWadowice
  • ~Rafał / 2020-10-16 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści plus najgorszy internet. Korzystałem od kilku dobrych lat i nie było miesiąca żeby internet działał dobrze. Podczas gier 300ms co jest wynikiem żałosnym. Z całego serca nie polecam nikomu tej męczarni.
  • ~sylwia / 2020-10-13 10:56
    Ocena: 2.25 / 5
    NIE POLECAM ORANGE!!!Proszę być świadomym,że super telefony też się psują IPHON daje gwarancję na rok, a firmę która szczyci się że jest nr 1 na rynku nie obowiązuje okres rękojmi na drugi rok.Telefon zepsuł mi się po 1 rok 4 miesiące nie z mojej winy, uznano mi że jest zepsuty ale w uzasadnieniu dostałam że w chwili zakupu nie zgłosiłam awarii??? Ktoś słyszał takie uzasadnienie....w konkurencyjnej firmie dają gwarancje producenta i drugi rok daje Firma....
    Zaletydzisiaj nie moge pisać o zaletach... Orange sposób w jaki traktuje klienta w chwili spornej jest nie do przyjęcia
    Wadynierzetelna, jestem klientem 20 lat i nie będę z tą firmą współpracowała czekam do końca mojej umowy i przenoszę numery
    MiejscowośćLublin
  • ~Niezadowolonyklient / 2020-10-09 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA!
    "Konsultanci" na infolinii to zwykłe odbijacze / worki na których ma się rozładować zdenerwowany klient. Niczego nie wiedzą, w żaden sposób nie mogą pomóc.

    Technicy nie są w stanie żadnego problemu porządnie naprawić. Od ponad roku, średnio kilka razy w tygodniu kompletnie przerywa połączenie na kilka godzin / kilka dni.

    Jeżeli macie opcję innego internetu, ZDECYDUJCIE SIĘ NA NIĄ!
    ZaletyBRAK
    Wady- tragiczna obsługa klienta,
    - brak poszanowania potrzeb klienta biznesowego,
    - kompletny brak profesjonalizmu,
    MiejscowośćNiemcz
  • ~Stasiu / 2020-10-06 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Przyjechali myśleli ze podłącza tylko router do komputera i tyle a okazało sie zs muszą prowadzić kable i powiedzieli ze oni chcą na 16 do domu wrócić i nie zdążą a była 14 50, umówili się na następny dzień i nie przyjechali
    WadyDuzo wad duzo
    MiejscowośćŻółwin
  • ~Anna / 2020-10-06 11:58
    Ocena: 1.25 / 5
    6 rozmowa z doradcą i każdy mówi co innego. Dosłownie. Zaoferowana przez orange usługa okazała się po półtora miesiąca od podpisania umowy niemożliwa do zrealizowania. MEGA beznadziejne podejście do klienta.
    MiejscowośćKałęczyn
  • ~Lucy / 2020-09-30 19:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostwaca internetu od ponad 2 miesięcy nie moga naprawic usterki, technik podobno przyjeżdża naprawia zdalnie i wysyła informację że nie mógł się skontaktować. Kłamią, oszukują, ludzie w obsłudze klienta są niekompetentni 6 razy podawałam adres bo zawsze coś źle napiszą i dalej jest błąd. Nie polecam, ja idę z tą sprawą do sądu bo to są jakieś żarty.
    ZaletyBrak
    WadyZrywa połączenie z Internetem
  • ~Rozczarowany / 2020-09-26 15:28
    Ocena: 1.25 / 5
    Jestem klientem Orange od 15 lat /TV i Internet/. Ostatnio zmieniałem umowę na światłowód. Przy tej okazji miałem zwrócić sprzęt, m.in. 15-letni dekoder z kartą. Nie był on nigdy używany, ponieważ korzystaliśmy z Canal+ (bardzo porządna firma). Chcieliśmy z Orange tylko Internet ale TV i telefon stacjonarny były obowiązkowe. W ciągu 15 lat były remonty, gruntowne porządki i ktoś ten nieużywany sprzęt bezmyślnie wyrzucił. Obecnie muszę zapłacić za 15-letni dekoder i kartę 650 zł. Cena zbija z nóg. Jako lojalny i wieloletni klient miałem nadzieję, że zostanie to anulowane lub przynajmniej pomniejszone ze względu na amortyzację. Ale nie...płać! Wysyłałem pisma z prośbą o o rozpatrzenie opcji anulowania kary bądź jej zmniejszenie. Efektem było obniżenie prędkości Internetu. Dobrze, że nie zdążyłem przenieść 3 numerów komórkowych do tej firmy, bo do tego byłem intensywnie namawiany. Teraz odliczam czas do zakończenia umowy z Orange i nigdy więcej. Gratuluję firmie Orange. Tak się traci lojalnych klientów. A tę historię ku przestrodze zamieszczę też na naszych portalach społecznościowych. Jestem bardzo rozczarowany postawą Orange. Nie kwestionuję, że powinienem zgodnie z umową zwrócić sprzęt, ale 650 zł za 15-letni dekoder, to chyba nie do końca w porządku. Każdy problem można rozwiązać tak, by dwie strony były zadowolone. Tu nie było tej woli. Dlatego nie polecam Orange!
    WadyNie dbają i nie szanują swoich wieloletnich klientów
  • ~Niezadowolony niewolnik gier komputerow / 2020-09-24 20:42
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet mobilny Wysoki ping do grania to lipa ,obniżenie sygnału w stosunku do poprzednich lat lte infolinia zero kup pan sobie nowy ruter tak usłyszałem,nic nierobia aby sygnał wzmocnić
    ZaletyWygoda wydawania pieniądze na dodatkowe pakiety przez sms z rutera
    WadyZasięg jakość
    MiejscowośćPrzesieka Jelenia góra
strona 1 z 49
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2507
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2227
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2087
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1872
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.69, ilość opinii: 1682
Play Online
Ocena: 1.88, ilość opinii: 1472
Orange Neostrada
Ocena: 1.98, ilość opinii: 1046
Play
Ocena: 1.49, ilość opinii: 879
Orange
Ocena: 1.45, ilość opinii: 821
mBank
Ocena: 1.91, ilość opinii: 796
T-Mobile
Ocena: 1.55, ilość opinii: 672
Plus
Ocena: 1.58, ilość opinii: 579