Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 1425 opinii

1.53 / 5

  • Niezawodność
    1.38
  • Obsługa klienta
    1.62
  • Cena
    1.65
  • Parametry
    1.49
  • Cena/Jakość
    1.19
  • Oferta
    1.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adrian Z / 2022-12-22 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadziejna firma, naciągają ze wszystkim na pieniądze, infolinia mówi za każdym razem coś innego, prze co musze płacić dodatkowe FV, Internet działa z prędkością 2mb, nie polecam
  • ~Brak / 2022-12-21 21:42
    Ocena: 5.00 / 5
    Salon Orange Włocławek ul.Kilińskiego.
    Panie Damianie N. bardzo ale to bardzo dziękuję za pomoc w dniu dzisiejszym tj 21.12.22r.Pana podejście do klienta ,opanowanie ,chęć pomocy i zrozumienia drugiego człowieka ,to w jaki sposób rozwiązał Pan mój problem okazało się mistrzostwem !Firmie Orange życzę tylko i wyłącznie takich pracowników :ludzi otwartych na klienta ,ludzi kompetentnych ,ludzi którzy pracują dla nas klientów .Nie takich, którzy są w pracy za karę jak np.Pani w Salonie Orange we Auchan Włocławek.Panie Damianie raz jeszcze dziękuję za to,że jest Pan tak profesjonalny w swojej pracy!!Może koleżanki z Salonu Orange w Auchan powinny przejść szkolenie u Pana z cyklu "obsługa klienta " .Raz jeszcze gratuluję Panu bycia człowiekiem,bycia prawdziwym wsparciem dla klientów.
    ZaletyChęć wsparcia i pomocy klientowi.
    MiejscowośćWłocławek
  • ~Ewa / 2022-12-21 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Tydzień temu postanowiłam zostać klientem Orange.Udałam się do salonu obsługi klienta we Włocławku oddział w Auchan.Tam została mi przedstawiona oferta Orange Love: Internet +2dekodery TV oraz numer na abonament jako Pakiet .Instalacja została zaplanowana na 22/12.Dnia 19/12 pojawił się Pan Instalator w naszym domu,sprawdził wszystko i okazało się, że podłączenie tych dekoderów nie będzie takie proste i trzeba będzie ciągnąć kable po całym domu,więc mijało się to wszystko z celem.Stwierdził, że instalacja nie jest możliwa na co się również zgodziłam, kto by chciał mieć kabel leżący na środku salonu.Nasteonego dnia udalm się do tego samego salonu i grzecznie wytłumaczym zaistniałą sytuację .Pani "dordzca klienta "łaskawie sprawdziła w systemie to oczym mówię i stwierdziła ,że nie ma sprawy bo nie doszło do Instalacji.Więc zapytałam :co z numerem na abonament, który był również w pakiecie ?Na to Pani stwierdza, że abonament zostaje .Więc tłumacze ,że kupowałam PAKIET i nie będę teraz płacic za abonament 60zl miesięcznie i chce odstąpić ,wypowiedzieć umowę gdyż minęło dopiero 7 dni .Zaznaczam po raz kolejny że instalacja nie odbyła się z mojej winy .Na to Pani bardzo opryskliwie, że nie może mi pomóc i nie mogę odstąpić od umowy . Więc pytam kto może mi pomóc bo czuję się oszukana i naciągnięta ?Na Infolinię może Pani zadzwonić !Więc proszę o kontakt .Poraz kolejny odparchnela jak bym była trędowata,*100 pod taki numer musi Pani zadzwonić .Pytam po raz kolejny :z kim ja w ogóle rozmawiam na to pani, że nie musi udzielać mi takiej informacji i zaczęła udawać ,że pracuje patrząc w ekran lekceważąc mnie ito bardzo .Poczułam się bardzo oszukana przez firmę Orange .Jak można oferować pakiety w promocyjnych cenach ,gdy nie dojdzie do ich instalacji próbować obciążyć klienta chociaż abonamentem za tel?Najgorsze w tym wszystkim jest brak chęci pomocy klientowi.Paradoks całej tej sytuacji jest taki ,że udałam się innego salonu i mój problem został załatwiony w 2 minuty.Więc było rozwiązanie tej sytuacji aczkolwiek brakło chęci a może kompetencji po stronie Pani ,która pracuje w oddziale Orange w Auchan .Takie przedmiotowe traktowanie ludzi jest straszne .Przez brak empatii po stronie ludzi których zatrudniacie nigdy więcej nie zamierzam skorzystać z oferty Orange a co więcej napewno was nigdy nikomu nie polecę.Okroone doświadczenie .
    MiejscowośćChoceń
  • ~Arek / 2022-12-16 13:36
    Ocena: 1.50 / 5
    Orange na kartę, kupione w październiku 2022. Spełniłem wszystkie warunki do uzyskania bonusu 1200GB na rok po 100GB/msc. Uruchomiłem pakiet no limite- samoodnawialny, mam ponad 100zł na koncie , pakiet się odnawia od 3 miesięcy, a GB zostały przyznane tylko za pierwszym razem. Od dwóch miesięcy ich nie przyznają (pakiet odnawiają i kasują 30zł/msc). Zgłosiłem im to, zakwalifikowali to do działu technicznego, dział techniczny stwierdził, że ta usługa nie jest włączona, zamknął sprawę, a mnie o tym nie poinformował (dowiedziałem się o tym od konsultanta gdy zgłosiłem nicnierobienie w mojej sprawie). Po ponownym zgłoszeniu, założyli reklamację i karzą czekać do MIESIĄCA CZASU ŻEBY WZIĄĆ SIĘ ZA ANALIZĘ , Internetu nie mam nadal i czekam na rozwiązanie. Wszyscy pracownicy włącznie z tą pseudo sztuczną inteligencją Max zbywają mnie. Mam SMS potwierdzający włączenie usługi na rok. Jestem zawzięty, ale osoby nie mające determinacji zostaną zbyte i naciągnięte a konto zostanie im wyczyszczone gdy będą używać Internetu bez pakietu.
    Wadysposób rozwiązywania spraw klienta
    MiejscowośćUstka
  • ~Marek / 2022-12-14 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie tą firmę, traktowanie klienta poniżej skali. Firma nie ma swojej infrastruktury (przynajmniej w moim małym miasteczku) i korzysta z infrastruktury innej firmy, serwis też obsługuje jakaś inna firma. Przeniesienie usługi TV i Internet trwa ponad miesiąc !!! 7 razy przekładany termin, każdy termin to 4 - 5 godzinne oczekiwanie (jakby ludzie nie pracowali tylko czekali na ich łaskę). Po podłączeniu jednego urządzenia przez firmę udostępniającą infrastrukturę, przyjeżdża technik obsługujący ORANGE i mówi że urządzenie tamtej firmy nie działa i nie podłączy telewizji i internetu !!! Każe zgłaszać znów do ORANGE. Działają tak jakby klient dla nich nie miał znaczenia. Nie dajcie się omamić słówkami i obiecankami !!! To spadek po TP.SA, więc wiecie czego się spodziewać. Nie polecam i szczerze odradzam firmę ORANGE.
    ZaletyŻadnych.
    WadyNie szanują klienta, traktują jak zło konieczne. Przekładają termin serwisu, więc w razi problemów nie ma żadnej pomocy.
    MiejscowośćŻychlin
  • ~Konrad / 2022-12-10 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Całą opinie można wyrazić w trzech literach ,,DNO,, kompletnie nie polecam nikomu,
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćGorzów Wielkopolski
  • ~Sławek / 2022-12-10 10:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Może już minęło parę lat, ale nie dajcie się wrobić. Rok 2009 zamawiamy w punkcie Sieradz internet bezprzewodowy. Do miejscowości Jeziorsko gdzie prowadziliśmy działalnoś, internet był niezbędny. Przyjeżdża Pan z internetem na próbę, czy działa. Wszystko przy nim wydawało się ok. A więc podpisaliśmy umowę w punkcie. Od samego początku były problemy i mogliśmy kożystać z niego tylko na zewnątrz. Po około pięciu dniach już na zewnątrz był problem. Więc postanowiliśmy internet reklamować w punkcie. Pan z punktu doradził, abyśmy opisali całą sytuację i wysłali do Orange. Po niedługim czasie byliśmy zmuszeni wyjechać za granicę na kilka lat. Po powrocie zamieszkaliśmy w rodzinnym mieście Częstochowa. Kilka lat później tj. czas obecny na wypłatę żony wchodzi komornik, z zadłużeniem 2540zł. Od Orange. Taki prezent na Święta zęby w ścianę. Omijajcie złodzieji z daleka.
    MiejscowośćŁojki
  • ~Fakt / 2022-12-03 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne DNO.!
    Bardzo źle, niedopuszczalnie, nieodpowiednio, kłamliwie, bezwzględnie,
    Nie daj się zrobić w Orange !
    Internet bez kabla !!! niech .....!

    Nie rób tego.
    WadyWady wady wady wady wady..... wady.
    MiejscowośćGrodzisk Mazowiecki
  • ~Johny / 2022-12-02 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie jestem zadowolony. Częste awarie po stronie orange. Nie można dodzwonić się na infolinię. Pokazuje, że w jakimś oknie mam aktywny czat, co nie jest prawdą. Brak widocznych opinii na stronach googla
    ZaletyZero zalet
    WadyStabilność łącza, upierdliwa weryfikacja podczas próby zgłoszenia błędu.
  • ~Piotr / 2022-12-01 04:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i naciągacze,............... Oszuści i naciągacze,...............Oszuści i naciągacze,...............Oszuści i naciągacze,...............
  • ~Arkadiusz / 2022-11-30 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisałem umowę 02.11 2022 do dziś nie mam ani internetu ani TV planowany montaż 15.02. 2022 tragedia dziadostwo nie firma
    ZaletyŻadnych
    WadyNic nie działa
    MiejscowośćWąwał
  • ~Papaja2174 / 2022-11-30 01:20
    Ocena: 1.00 / 5
    To co proponowali nic a nic nie odzwierciedla tego co jest, dramat nie polecam
    MiejscowośćMiedźno
  • ~Ola / 2022-11-29 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    W moim regionie zasięg Orange jest słaby a internet jeszcze gorszy. Żałuje, że podpisaliśmy umowę. Dobrze, że już był koniec i mogłam zrezygnować. Internet był tragiczny: co chwile trzeba było resetować (a i tak to nic nie pomagało), musieliśmy zmieniać położenie modemu (skończyło się na pralni gdzie i tak było słabo). Nie polecam z całego serce, szkoda nerwów i pieniędzy.
    ZaletyNic a nic
    MiejscowośćZakopane
  • ~Tajemnicza / 2022-11-27 22:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet nie działa wciskają kit z sprzętem powiedzieli że nie dadzą światłowodu na jeden dom gdzie koło mnie są bloki domy i szeregówki internet wyłącza się co chwilę nie działa masakra jakaś totalna
    ZaletyNic
    WadyOrange
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Karol / 2022-11-27 21:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Problemy z dostępem do internetu całymi dniami bardzo słaby zasięg jak i wysoka cena jak za produkt który nie działa.
    ZaletyBRAK
    Wadyproblemy z zasięgiem dostępem do internetu oraz wygurowane ceny
    MiejscowośćBrzóze
  • ~Mmmm / 2022-11-26 00:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Tak złego internetu nie miałam nigdy. Żałuję podpisania umowy z tą firmą. Internet notorycznie nie działa, zacina się co 10minut, każdy film, każdy serial, wszystko. 2022rok, a w Orange internet działa jak w 2002. Nie polecam. Infolinia również tragedia. Ceny tez beznadziejne, większość innych firm dzisiaj ma o wiele lepsze oferty i ceny. NIE POLECAM!!!!! Jest piątek 24:30, nagle 10 minut temu całkiem przestał ZNOWU działać internet. Po raz 50 w tym tygodniu.
    ZaletyŻadnych!
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~orangezli / 2022-11-23 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy internet jaki moze istniec, o zadnej porze dnia sie nie da grac, ogladac nic, brak essy, zebyscie mieli ciepla poduszke zawsze z obu stron orange
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Fakt / 2022-11-23 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety firma nie nadaje się do użytku.
    Beznadzieja totalna. A co ciekawsze, mają to głęboko...
    Dlaczego,.??? bo mimo tylu niezadowolonych klientów których tak bezczelnie rąbią.
    ( sam jestem tego najlepszym przykładem)
    Jeszcze ktoś wyciąga naiwną, winną przyszłych kłopotów rękę i podpisuje coś,
    czego skutków nie jest świadom.
    Wyrzucona kasa zupełnie bez sensu.
    Nie daj się zrobić w Orange,!
    Usiłowano mi wmówić że korzystałem z Orange internet kablowy dostarczany najnowszą metodą ( lepszą od Światłowodu )
    Bez kontaktowo.
    Transfer - czystość/prędkość 0,000
    Rachunki ok 1500.
    Głupi ! czeka na wyjaśnienie sprawy !!,hihi
    ZaletyInternet dla g.l.u.p.k.o.w.
    WadyBez słów
    MiejscowośćGrodzisk Mazowiecki
  • ~Wiesław / 2022-11-23 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Od blisko dwudziestu lat jestem klientem Orange. Latem br w mojej miejscowości zbudowano sieć światowodową. Na podłączenie się do tej sieci muszę jednak czekać co najmniej rok, Teraz pierwszeństwo mają nowi klienci. Uważam, że takie dyskryminowanie starych klientów jest ochydne .... Nie chcę używać brzydkich słów.
    W ostatnim czasie z mojej inicjatywy wystawiono dwa zlecenia na podłączenie " mnie" do światłowodu. Żadnego nie zrealizowano. Nikt też z Orange nawet nie zadzwonił by wytłumaczyć się z tego czy przeprosić. Wniosek trzeba zerwać umowę z Orange by móc być podłączonym do sieci światłowodowej. Spadajcie
  • ~Wiesław / 2022-11-23 13:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Od blisko dwudziestu lat jestem klientem Orange. Latem br w mojej miejscowości zbudowano sieć światowodową. Na podłączenie się do tej sieci muszę jednak czekać co najmniej rok, Teraz pierwszeństwo mają nowi klienci. Uważam, że takie dyskryminowanie starych klientów jest ochydne .... Nie chcę używać brzydkich słów.
    W ostatnim czasie z mojej inicjatywy wystawiono dwa zlecenia na podłączenie " mnie" do światłowodu. Żadnego nie zrealizowano. Nikt też z Orange nawet nie zadzwonił by wytłumaczyć się z tego czy przeprosić. Wniosek trzeba zerwać umowę z Orange by móc być podłączonym do sieci światłowodowej. Spadajcie
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.65, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.05, ilość opinii: 3026
UPC Internet
Ocena: 1.84, ilość opinii: 2983
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2501
Play Online
Ocena: 1.78, ilość opinii: 1948
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1823
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3073
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2995
Plus
Ocena: 1.42, ilość opinii: 2075
T-Mobile
Ocena: 1.55, ilość opinii: 1841
mBank
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1536
Orange Neostrada
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1153