Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nju mobile opinie

Ocena na podstawie 100 opinii

3.37 / 5

  • Oferta
    3.74
  • Obsługa klienta
    2.97
  • Cena/Jakość
    3.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2018-05-16 13:10
    Ocena: 2.00 / 5
    No niestety NJU to nie jest rewelacja. Naciągają na pieniądze jak tylko mogą, oczywiście ukrytymi kosztami. Kupiłam starter i nikt mi nie uświadomił że już ma włączoną opcję wszystko za 29 zł. Przez pewien czas odbierałam tylko połączenia, był to mój dodatkowy telefon, aż wreszcie doładowałam kwotą 30 zł, żeby mieć miesiąc darmowych połączeń. Wykonałam wszystko przez Internet, włączyłam opcję "Wszystko za 29 zł" - a w każdym razie MYŚLAŁAM, że tę opcję włączam i po tygodniu otrzymałam informację że okres rozliczeniowy właśnie się zakończył i mam doładować konto kolejną kwotą 30 zł. Jednym słowem wyciągnęli mi z kieszeni ponad 20 zł nie wiem za co. Następny problem - próby doładowania przez Internet z Idea Bank. Najpierw płatność nie przeszła i nic się nie zaksięgowało na koncie NJU. Potem próby doładowania przez kartę MasterCard - w efekcie 2 wpłaty po 30 zł jednego dnia, niepotrzebnie. Na moją prośbę o zwrot jednej z wpłat, ponieważ prowadzę od niedawna firmę, korzystam ze wsparcia finansowego dla mojego regionu i nie mogę z konta firmowego dokonać dwóch wpłat za telefon w jednym miesiącu, bo będę miała problemy z rozliczeniem wsparcia finansowego - odpowiedź firmy NJU niestety NEGATYWNA. Bo wpłaty przeliczyli na jakieś jednostki rozliczeniowe i nadpłaty nie mogą oddać. BARDZO ŹLE to świadczy o firmie. Naciągają jak mogą. Co połkną, nie oddadzą. Brak oficjalnych siedzib, jak to mają salony Orange czy Play dodatkowo utrudnia jakiekolwiek interwencje. Wolę zapłacić ciut więcej i mieć fachową obsługę do dyspozycji, u renomowanego operatora, aniżeli użerać się z obsługą NJU. Tak więc początkowy mój zachwyt nad tą firmą uległ ostudzeniu.
  • ~Felakg / 2018-05-15 18:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Szukając dobrej sieci natrafiłam na Nju mobile. Poczciwa i wszystkim znana pomarańcza wypuściła ciężka artylerię walcząc o klienta. Oferta na abonament bardzo mnie zainteresowała a i ziemniak z reklam skutecznie trafiał do klienta. Niestety na tym plusy się kończą. Skuszona reklama i dobrymi opiniami w internecie powierzyłam swój numer ziemniakowi. Zaczęło się niewinnie, długie oczekiwanie na wiadomości, numer dezaktywowany a nowy jeszcze nie działał. Z umowa która przyniósł kurier nie dostałam karty do aktywacji. Ale czekałam cierpliwie, aż obsługa klienta odpisze. No i nic. Dostałam wiadomość ze mój podpis widnieje przy odbiorze karty ale pani chyba pomylił się odbiór karty z podpisem umowy. No i nic. Zdenerwowana wybrałam sobie już nowy numer telefonu. Tym razem wszystko poszło jak należy. Dałam im druga szanse. Sygnał nie był zły, chociaż momentami go nie było. Faktury przychodziły regularnie i nie zauważyłam jakiś nieprawidłowości. Aż po jakimś czasie nagle zaczęłam dostawać dublujące się faktury. Chcąc wyjaśnić sprawę dowiedziałam się tylko tyle ze niby korzystam ze starego numeru dlatego i faktura przychodzi. Czyżby kurier nju mobile korzystał sobie z mojej karty? A może to jakiś przekręt aby wyciskać z nieświadomych klientów więcej kasy? Niestety wszelkie dowody, skargi i odwołania nie podziałały. Musiałam zapłacić 30 zł za nic. Obsługa klienta nic nie robiła sobie z moich dowódow. A na koniec pogrozili mi ze będą ignorować już nastepne moje zgłoszenia. Złodziejstwo. Nikomu nie polecam ziemniaka.
    WadyObsługa klienta
  • ~Filipex / 2018-05-13 22:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem użytkownikiem nju mobile od pół roku. Zdecydowałem się zrezygnować ponieważ na rynku są lepsze oferty a nju mobile nie jest w stanie rozwiązać mojego problemu. Obsługa klienta jest na bardzo niskim poziomie. Odnoszę wrażenie ze rozmawiam z osobami które nie maja żadnych chęci aby mi pomoc. Zle naliczyli moja fakturę i kontakt poprzez formularz na stronie ( który jest dostępny tylko dla klientów) nie dawał rezultatów. Złodzieje i tyle. Nikomu nie polecam.
    ZaletyOferta
    WadyObsługa klienta, faktury, zasięg
  • ~DariaS / 2018-05-05 23:04
    Ocena: 2.33 / 5
    Zdecydowanie odradzam wszystkim nju mobile. Naliczają błędne faktury. Ostatnio zdarzyła mi się faktura która została dwa razy wystawiona. Skontaktować się z nimi to dramat, na infolinie się nie można dodzwonić, na korespondencje nie odpisują. Od czasu 2 miesięcy pani odpisała mi uwaga, DWA RAZY na każde moje 5 odpowiedzi i nie była w stanie odpowiedzieć na moje pytania. Jedyne co to robiła kopiuj wklej z jakieś ściągi która pewnie ma w notatniku. Bardzo nie kompetentna obsługa. Brak szacunku. Z tego względu rezygnuje z Nju mobile. Oczywiście sprawa moja nadal nie wyjaśniona a nju mobile twierdzi ze faktury wystawione są prawidłowo. Wspomnę tez z nju ma bardzo kiepski zasięg.
    Zaletytylko oferta
    WadyObsługa, chamstwo, brak kompetencji, zły zasięg
  • ~Art74 / 2018-04-19 20:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam , posiadałem ofertę nju za 29zł byłem bardzo zadowolony przeszedłem do T-Mobile z jednego powodu , za granicom w Niemczech Orange ma słaby roaming , ale niestety żałuje zmiany ponieważ w Polsce pomimo korzystania z tej samej sieci Networks T-Mobile ma gorzej zestrojoną sieć albo w tel na kartę są inne priorytety dla sim prepaid
    Zaletywedług mnie najlepsza sieć zawsze zrzuca do lte
    Wadysłaby partner roamingowy w Niemczech
  • ~aaa / 2018-04-18 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie potrafią rozwiązac trywialnego problemu z prawidłowym przesyłaniem faktur na emaila.Zawracanie glowy i niekompetencja.Przenoszę numer do innego operatora.
  • ~Piotr / 2018-04-11 12:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Zakłamanie cenowe 19zł czy 29zł To nie wszystko dodawanie kwoty znacznie większych aniżeli są mówione A hasło im dużej tym taniej to działa odwrotnie i dłużej tym drożej policzymy.
    ZaletyBrak
    WadyDuże rachunki
  • ~Zosiasamosia / 2018-04-02 18:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa klienta kuleje. W ogóle nie potrafią załatwić spraw. Wysłali mi umowę do podpisania gdzie w środku nie znalazłam karty sim z numerem zastępczym. Żenada. A co najlepsze kazali płacić mi za ten numer. Pisałam do nich kiedy dostanę kartę sim to nic mi nie odpisali! Teraz jak napisałam ze nadal jej nie mam to napisali ze nie będą więcej odpowiadać na moje wiadomości! Wstyd. Tak się nie traktuje klienta. Dlatego zmieniam operatora.
    ZaletyOferta
    WadyKomunikatywność, brak placówek. Zła obsługa klienta
  • ~Greg / 2018-03-16 12:59
    Ocena: 3.33 / 5
    Jestem tak w... że szkoda gadać. Złodziejstwo w czystej postaci bo inaczej tego nie można nazwać.
    Opiszę po kolei co i jak.
    Przeszedłem z abonamentu od innego operatora bo nie używać telefonu praktycznie wcale i stwierdziłem że czas najwyższy spróbować czegoś nowego.
    Po długich poszukiwaniach padło na nju miało najlepsze opinie.
    Pierwszy problem naliczanie wysyłania sms na zagraniczny numer, niby wysłanego 9.02.2018 na numer +44 kierunkowy.
    Tego dnia dostałem kartę od kuriera włożyłem ją do telefonu i aktywowałem, wyjąłem po chwili bo miałem jeszcze okres przejściowy u operatora
    i włożyłem ją dopiero 11.03.2018 wieczorem bo 12.03.2018 miał zostać przeniesiony numer.
    Smsy wysłane przechowuję w telefonie od 2014 roku i 9 stycznia nie wysyłałem żadnych smsów, w dodatku nikogo nie znam w UK!!!

    Mam aktywowaną ofertę 1,20zł max dziennie po wykorzystaniu 1,20zł reszta usług jest za free.
    15.03.2018 użyłem mobilnego internetu dla testów, włączyłem radio na jakieś 30 minut po jakimś czasie przyszedł sms że przekroczyłem 1,20 i teraz mam włączone nielimitowane smsy, rozmowy i internet do 250MB.
    Tego samego dnia chwilę po 23 na jakieś 10 minut ponownie włączyłem dane mobilne bo musiałem coś przetestować, po testach (trwały z 5minut) włączyłem ponownie wifi.
    O godzinie 0:40 przyszedł sms że wykorzystałem 1,20zł 16.03.2018 chodź internet był wyłączony!!!
    Ewidentnie naliczyli dane z 15.03.2018 na 16.03.2018
    Jakim cudem jak oferta jest ważna do 23:59:59 a tutaj zostało naliczone ewidentnie 2 x 1,20zł.
    Reklamacje zgłoszone ale zostały odrzucone, chodź w rachunkach ewidentnie widać że źle jest naliczane.

    Nie polecam i nikomu nie będę polecał tego operatora, szukam już nowego może nie okaże się oszustem.
    Nie zostawię tej tak tej sprawy, zostaje zgłoszenie do UKE bo widzę że to walka z wiatrakami.
    ZaletyCena ale do czasu.
    WadyOszukują
  • ~Seba / 2018-03-06 08:56
    Ocena: 4.00 / 5
    Zasięg mam idealny prędkość też jedynie płatne połączenia do biura obsługi klienta są denerwujące koszt wynosi 5 zł za połączenie
    ZaletyRozwiazujesz umowę kiedy chcesz
    Cena jakość
    WadyObsługa klienta i płatne połączenia do bok
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie » Zobacz wszystkie pytania »

Zobacz również

T-Mobile
Ocena: 1.72, ilość opinii: 207
Play
Ocena: 1.62, ilość opinii: 196
nju mobile
Ocena: 3.37, ilość opinii: 100
Plus
Ocena: 1.95, ilość opinii: 94
Orange
Ocena: 1.76, ilość opinii: 73
Virgin Mobile
Ocena: 2.69, ilość opinii: 49
mBank
Ocena: 2.14, ilość opinii: 415
Flixbus
Ocena: 2.09, ilość opinii: 288
Link4
Ocena: 1.63, ilość opinii: 220
ITAKA
Ocena: 2.93, ilość opinii: 158
Netflix
Ocena: 2.99, ilość opinii: 97
a2mobile
Ocena: 3.66, ilość opinii: 35