Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nju mobile opinie

Ocena na podstawie 111 opinii

3.27 / 5

  • Oferta
    3.63
  • Obsługa klienta
    2.89
  • Cena/Jakość
    3.34

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~melon0909 / 2018-12-09 03:27
    Ocena: 4.67 / 5
    Ogólnie jest ok, ale kłamią z roamingiem i naliczają jakieś dziwne kwoty w UE.
  • ~Tomek / 2018-11-30 23:24
    Ocena: 4.33 / 5
    Jest to najlepsza oferta na rynku jeśli chodzi o abonament. Zasięg bardzo dobry - praktycznie zawsze mam LTE. Oferta bardzo czytelna i elastyczna do tego połączenia VoLTE i wificalling natywnie w iPhonie.
  • ~David / 2018-11-04 19:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Internet u mnie we wrocławiu działa bez problemu, po skończeniu pakietu 100GB da sie ogladac youtune i netflix.
    ZaletyNiska cena
    WadyTrzeba czekać 2 lata na pakiet 120GB
  • ~Krzysztof / 2018-10-29 18:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Niestety nie podzelam waszych deczji. Nju jest najlepsza oferta na karte tak jak i abonamet w tandemie. Nju Orange ma najlepsza jakosc połączeń. Czasem brak zasiegu jadac wozem. Modernizoja nadajniki ok. Ale nowych juz raczej jak na lekarstwo stawiają. LTE dobry w miastach. Ale jak nie ma zasiegu to i nie ma neta. Polecam najmiej kruczkow jak u innych operatorów.
    ZaletyŚwietne oferty
    WadyZasięg to juz od lat problem.
  • ~Kazik / 2018-10-23 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM!! Czuję się oszukany i wprowadzony kilkukrotnie w błąd. Kilka miesięcy temu chciałem przenieść numer do nju, po czym zrezygnowałem z tego przeniesienia i zapomniałem o całej sprawie ( przeniosłem do innej sieci). Po 6 miesiącach przyszła faktura z nju na 9 zł. Od razu złożyłem rezygnacje i reklamacje po przyjściu faktury. Kazali zaplacić za 2 miesiące po 9 zł usługi z której nie korzystalem. Dziś konsultant powiedział ze mam płacić jeszcze 3 fakture. Wypowiedzenie złożóne 20 września a mam płacić za pazdziernik i listopad - nie wiem jeszcze jak bedzie dalej. Byłem wporwadzony w błąd w momencie zamawiania - powiedziano mi że jak nie aktywuje tego tymczasowego numeru to nic nie płacę. A po 6 miesiąch przysyłaja faktury i naliczają za usługę z której nie można zrezygnować. Jak sprzedają pięknie opowiadają, ze miesięczny okres wypowiedzenia itp. a pozniej mowią ze okres skończył się 19 września a wymówienie nastąpiło 20 i muszę za kolejne 2 miesięce opłacać. NIE POLECAM - firma skupiona na wprowadzaniu w błąd i wyciągnieciu kasy.
    Zaletybrak
    Wadywprowadzanie w błąd potencjalnego klineta
    problemy z rezygnacją z usługi
    naciągactwo
  • ~Małpka / 2018-10-13 15:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno totalne. Obsuga chamska, bałagan w umowach, kazai mi płacić podwójnie twierdząc że nadal korzystam z numeru którego nigdy nie miałam bo nie otrzymałam nawet starteru w abonamencie. Odmowa i udowadnianie że z tego numeru nie korzystałam nigdy skończyła się groźbami sądowymi.
    ZaletyŻadne
  • ~JIMMI Zabrze / 2018-09-10 11:23
    Ocena: 4.33 / 5
    nasłuchałem się negatywnych opinii i wystraszony kupiłem starter , wcześniej golił mnie z pieniędzy t-mobile...jestem zwolennikeiem oferty na karte.nie dajcie sie poniesc negatywnym opiniom, na ślasku jest zasięg ok jakośc połaczeń ok mms przechodzą ping na poziome 14mb w dzień w nocy nawet do 30mB , a co do blokowania numeru w postaci sms weryfikacyjnego..to wystarczy doczytać regulamin oferty po wieki że raz na 183 dni jest wysyłany sms w przypadku nie uzywania karty to chyba nie tak często.po to sie kupuje telefon zeby z niego skorzystać , a wszystkim dusi groszom polecam budke telefoniczną.
    Zaletyceny, jakość połączeń
  • ~Scenpo / 2018-09-09 13:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Od trzech czy czterech lat korzystam z oferty abonamentu. Obecnie na dwa numery. Wszystko ok.
    ZaletyCena.
    WadyBrak.
  • ~Njuuu / 2018-08-30 12:08
    Ocena: 3.33 / 5
    UWAGA na zmiany okresów rozliczeniowych! Mam w nju 4 numery w ofercie po 38 zł za 2. Niestety jak to zwykle bywa, faktury przychodziły w różnych okresach i na różne numery kont bankowych. Zapytałem obsługę nju, czy możliwe jest scalenie tych dwóch usług aby uprościć płatności. Powiedziano mi że nie, ale można wyrównać okresy rozliczeniowe tak aby płatność za wszystkie cztery numery była w tym samym dniu (nadal na 2 różne konta). Poinformowano mnie że w związku z tym faktura będzie podzielona i najpierw przyjdzie pierwsza a potem wyrównująca. Zgodziłem się na to. Jak się potem okazało oszuści z Orange potraktowali podzielony okres rozliczeniowy jako oddzielne okresy i w każdym wygenerowali niezależne koszty, więc jeśli dzielicie swój okres rozliczeniowy na przykład 7 dni i 23 dni to dostaniecie dokładnie dwie faktury czyli 38 zł za te 7 i 38 za te drugie (żadne wyrównanie!). Plus oczywiście trzecie 38 zl.Tak oto oszukano mnie w Orange a chciałem jedynie aby wszystkie faktury płacić im zawsze w terminie i żeby to było wygodne dla mnie.
    ZaletyDobra cena dla 2 numerów
    WadyGenerowanie ukrytych dopłat przy każdej nadarzającej się okazji.
  • ~Michal / 2018-08-21 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmiana regulaminu, czyli niedotrzymanie podpisanej umowy, utrata środków na karcie. Nie polecam, nigdy więcej.
  • ~Arek / 2018-08-16 17:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie wiem o co chodzi w tych komentarzach....
    mam 2 numery w abonamencie za 29zł. Wszystko nielimitowane, internet 30gb bo już ponad 2 lata. Obsługa klienta na infolinii pierwsza klasa, czekam góra 2 minuty... gdzie indziej czeka się od 30 minut wzwyż.....
    Jestem bardzo zadowolony bo wychodzi mi abonament za numer 19 zł i nie martwię się o żadne inne koszty. Zasięg orange więc nie mam z nim problemu. Play wypadał w tym temacie znacznie gorzej...
  • ~raf / 2018-08-08 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    złodzieje 54 zł siedem dni to są jakieś jaja i tylko był używany internet odradzam
    Wadykoszta
  • ~gosc / 2018-08-02 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    odradzam!!! 29 zl za m-c? buahahah zart! co chwile place, jak za "z gornej polki abonament".
    Wadyza wszystko i tak trzeba placic
  • ~Edyta / 2018-07-05 10:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Barzo nie poleca, obsluga beznadziejna jak to przystalo.na orange. Rozwiazac problem niemozliwe, koszty sa ukryte i mydla oczy. Z calego serca nie polecam
    ZaletyZadnych
    WadyWszystko w tej sieci
  • ~A E I O U / 2018-06-24 09:18
    Ocena: 3.67 / 5
    Mam ofertę za 38zł w tamdemie za 2 numery. U nas w kraju nie mam problemu i wszystko się zgadza.
    Ale za granicą NJU stosuje chytrą politykę. Wg. nowych zasad w Unii Europejskiej mam telefony i sms jak w raju i limit około 1,8 GB do wykorzystania.
    I tak :
    Jak wyjechałem do Grecji czyli Unii to niezwłocznie Orange przysłało mi smsa z opisanymi kosztami ale nie w mojej taryfie. Zwątpiłem bo przecież miało być jak w kraju. Czytałem 10 razy te smsy i kapłem się że nie dotyczą mojej oferty i pomyślałem już wtedy że Nju zastosował straszaka żeby nie nadużywać nielimitowanych połączeń czy sms.Dzwoniłem tyle ile potrzebowałem i wszystko było na fakturze o.k czyli 38zł za 2 osoby.
    Teraz wyjechałem do Czarnogóry czyli po za Unię i cisza...
    Żadnych smsów o kosztach. Czyli Nju próbuje nabić klientów na koszty bo wg. taryfy mam 4zl/min i aż 30zł/1MB przy internecie.
    Gdyby przysłali info o kosztach ludzie by się wystraszyli a tak nie jeden pomyśli że przecież to chyba Unia (Czarnogóra nie jest)bo można wjechać bez paszportu na dowód wystarczy i dzwonił by sobie do woli.
    TO PRZEMYŚLANA CWANA POLITYKA JAK WYSTRASZYĆ KLIENTA W GRANICACH UNII EUROPEJSKIEJ I JAK NABIĆ PO ZA NIĄ.
    Normalnie powinno wyglądać t tak;
    -Po opuszczeniu kraju ale ciągle w UNII powinienem otrzymać smsa z informacją że mogę korzystać do woli jak w kraju i jedynie ogranicza się transfer internetu do około 1,8GB
    -Natomiast po opuszczeniu UNII powinienem otrzymać smsa zaraz po włączeniu tel do obcej sieci o kosztach połączeń , sms i kosztach internetu.
    A Nju robi dokładnie odwrotnie; straszy w unii smsem o kosztach ale nie wysyła informacji jeśli znajdziemy się po za Unią Europejską. A co tam ; niech abonenci płacą i płaczą !
    !
    ZaletyDobra oferta i tania
    WadyPo opuszczeniu Polski nie informują rzetelnie o warunkach usług.
  • ~Renata / 2018-06-03 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Co za firma! Z takim czymś jeszcze się nie spotkałam aby tak traktować klientów! Jestem oburzona razem ze swoimi dziadkami którym poleciałam tą firmę i teraz żałuje. Zero kontaktu z obsługa klienta, są niczym zaprojektowane BOTY ktore odpowiadają wyklepanymi regułami na nasze odzewy i prośby o pomoc w sprawie. I jeszcze bezczelnie Orange dzwoni do mnie aby spytać się czy jestem zadowolona z usług i czy chce wypełnić ankietę. Haha. Chcąc zrezygnować z jednego numeru natrafiłam na informacje ze należy to rozwiązać przez infolinie, zadzwoniłam udało mi się połączyć się z niezbyt miła panią przedstawiłam jej sytuacje ze nie będę dużej używać tego numeru ponieważ ceny jakie miały być maks 29 zł wcale nie wygladają tak jak na obrazku. Zdarzało się ze płaciłam o wiele więcej ( nie mam żadnych subskrybcji itp) Dowiedziałam się ze muszę czekać 3 miesiące. No Ok pomyślałam chociaż uważam ze jak nie korzystam to nie powinnam płacić a i tak płaciłam. No i okazało się ze w 4 miesiącu znowu dostałam fakturę mimo ze telefonicznie wypowiedziałam już umowę. Dzwoniąc tam znowu dowiedziałam się ze nie miel zaksięgowanej mojej woli odstąpienie od umowy i cały cyrk na nowo się zaczął. Miałam już inny numer a za ten znowu muszę płacić teraz 3 miesiące. Skandaliczna firma i zero profesjonalizmu. NIE NIE NIE Polecam!
    Zalety Brak
    WadyZa dużo by wymieniać
  • ~-ORANGE_TO_DNO- / 2018-06-02 17:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam tej firmy z kilku powodów:
    1. Firma z góry zakłada, że klient jest infantylny i głupi
    2. Stosuje nieproporcjonalną ilość papierów do kwoty, które pobiera za świadczenie usług
    3. Bezczelnie kłamie, przyznając się do tego w treści umowy.

    Rozpiszę się trochę bardziej o trzecim punkcie.
    Jako, że przestałem potrzebować internetu, który mi ta firma zapewniała, postanowiłem zrezygnować z usługi. Pierwsze, na co trafiłem w internecie (na ich portalu) to "jak zrezygnować z nju". Dosłownie wszędzie na ich portalu była podana specjalna infolinia do "zrywania" umowy. Gdybym nie przeczytał umowy uważniej (już po fakcie), to nawet nie wiedziałbym, że telefoniczny system rezygnacji z usługi zgodnie z treścią umowy jet CAŁKOWICIE nieważny. Jest o tym wyraźnie napisane w pkt. 8 zawartej umowy (umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych). Już na starcie telemarketerka w skrócie oświadczyła mi, że muszę poczekać 3 miesiące (dokładniej 3,5), zanim Orange raczy mi "wyłączyć" telefon. Oczywiście muszę przez ten okres płacić. Na szczęście tego mi nie powiedziała, więc mam minimalną podstawę do jakiegokolwiek odszkodowania, lecz na to się nie łudzę. Nie jestem takim rekinem prawnym, żeby walczyć z molochem o 60zł.

    Po upływie 2 okresów rozliczeniowych, które opłaciłem, tak na prawdę z lenistwa (oni na tym bazują) "oj w sumie te 30zł, zapłacę, może za tydzień poczytam i załatwię to jak należy", przeczytałem dokładnie treść umowy, w której dowiedziałem się, że rozwiązanie umowy MUSI być pisemne, inaczej jest nieważne. Mocno w skrócie - sami tam napisali, że jeżeli dostanę potwierdzenie na maila, SMSem, lub listownie, to mam 10 dni na zrezygnowania ze zmian. JEŻELI NIE DOSTANĘ żadnej wiadomości (jak też się stało), to mam 3 miesiące, czyli tyle, ile wynosi "wypowiedzenie" umowy na wniosek o przyznanie odszkodowania.
    Czytając dalej, już w regulaminie, odszkodowanie w tym szczególnym przypadku nie obowiązuje.
    Wszystko jest tak świetnie skonstruowane, żeby trzeba było płacić za te 3 ostatnie miesiące za usługę, której się nie używa myśląc, że się uczciwie z nimi dogadało, jak jest w każdym normalnym kraju.
    Uważnie dostudiuję ich regulaminy i załatwię to tak, iż rozwiązanie umowy będzie natychmiastowe, oraz bez żadnego płacenia za okres bieżący i "zaległy".


    Pomijam, że opłaty naliczają takie same czy się używa internetu/dzwoni/pisze, czy nie.
    ZaletyRelatywnie dobra jakość usług w większych miastach
    WadyObsuga klienta, scammerskie podejście, mnóstwo zawikłanej papierkologii za tak na prawdę niewielkie pieniądze, ciekawie zaprojektowany system zwiększania zysków bazujący na nieproporcjonalności czasu wymaganego na dogłębne przeanalizowanie umów i regulaminów w stosunku do "należnych" im pieniędzy.
  • ~anka / 2018-05-30 19:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie podejmujcie interesów z nju mobile. Bo założyć u nich umowę czy tez kartę to chwila ale wygrzebać się z tego bagna to porażka. Nie ma z nimi w ogóle kontaktu. W salonach Orange nic nie mogą poradzić nikt nie potrafił mi pomoc. Zdecydowanie nie polecam! Są na rynku lepsze oferty z normalna obsługa klienta.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
  • ~marcia / 2018-05-20 19:07
    Ocena: 4.67 / 5
    czy po doladowaniach za 29 zl mam bez limutu rizmowy i esy???
    Zaletyok
    Wadybrak
  • ~Dorota / 2018-05-18 18:20
    Ocena: 5.00 / 5
    mam pytania jestem juz długo w nju na karte wszstko za29 i jest wszystko ok chcę przejśc na umowe z nimi czytając te opinie nie wiem co zrobić
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.62, ilość opinii: 234
T-Mobile
Ocena: 1.68, ilość opinii: 228
Plus
Ocena: 1.86, ilość opinii: 113
nju mobile
Ocena: 3.27, ilość opinii: 111
Orange
Ocena: 1.68, ilość opinii: 88
Virgin Mobile
Ocena: 2.64, ilość opinii: 66
mBank
Ocena: 2.11, ilość opinii: 440
Flixbus
Ocena: 2.11, ilość opinii: 335
Link4
Ocena: 1.63, ilość opinii: 249
ITAKA
Ocena: 2.90, ilość opinii: 168
Netflix
Ocena: 2.97, ilość opinii: 107
a2mobile
Ocena: 3.47, ilość opinii: 42