Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nju mobile opinie

Ocena na podstawie 147 opinii

3.14 / 5

  • Oferta
    3.55
  • Obsługa klienta
    2.86
  • Cena/Jakość
    3.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jan / 2019-09-24 14:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Do 21.09.2019 nie miałem zastrzeżeń do usług telefonicznych.21 września b.r nie mogłem połączyć się z nikim.Na monitorze telefonu napis "ogr.usł.sieci oraz przekreślona słuchawka.Po wybraniu numeru do innej osoby nie słychać dżwięku łączenia.Telefon się wyłącza a na monitorze napis "niedozwolone".22 i 24.09 telefon działał normalnie.Dziś historia się powtarza-jak opisałem wyżej.Nie wiem jak dodzwonić się do obsługi.Jeśli będziecie zwlekać z odpowiedzią,jutro wypowiem umowę w trybie natychmiastowym.Jeśli będziecie utrudniać rozwiązanie Umowy powiadomię UOKiK.Podajcie numer telefonu do osoby która udzieli konkretnej odpowiedzi a nie tylko "ble ble ble"
    Nadmieniam,że mieszkam w Krakowie i zawsze mam doskonały zasięg.W w/w przypadkach zasięg był również pełny.
    NIE ZALEGAM Z OPŁATami.Przeciwnie płacę trzy m-ce do przodu.Dostałem potwierdzenie 23.09.za wpłatę do 9.12.br
    ZaletyDo 21.09.2019 nie miałem poważnych zastrzeżeń.Jedyne to brak wykazu rozmów:do kogo dzwoniłem,ilość minut i cena za minutę.Nie podano też wykazu numerów płatnych.
    WadyBrak połączeń bez uzasadnienia.Opisałem powyżej.
  • ~Wojciech / 2019-09-05 07:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam 3 abonamenty od ponad połowy 2016. ŻADNYCH PROBLEMÓW :)

    GORĄCO POLECAM!!
    ZaletyCENA I ZASIĘG SUPER !!
  • ~olo / 2019-08-27 13:39
    Ocena: 2.00 / 5
    W lipcu i sierpniu zaczeli mi naliczać za rozmowy i korzystanie z internetu. Do tej pory płaciłem 29 zł i wszystko w tej cenie łącznie z internetem 10gb. Przez miesieczny okres rozliczeniowy 3 dni mi naliczali a pozostałe nie. Jak to rozumieć nie mam pojęcia. Rachunek zawyżony na ponad 30 zł.
    Zaletycoraz mniej
    Wadyoszustwo w rachunku.
  • ~Marcin / 2019-08-13 22:29
    Ocena: 1.33 / 5
    Od tygodnia czekam, aż nju mobile łaskawie rozprawi się z błędem w systemie i umożliwi mi korzystanie z neta. Na Fejsie codziennie dostaje zapewnienie "tak, już pracujemy nad Twoją sprawą" Porażka...
  • ~Luk / 2019-07-11 22:10
    Ocena: 3.33 / 5
    Ze słyszenia wiem że to odłam Orange .. nawet jeśli to mają c####y zasieg, właśnie dokupiłem internet bo mi zabrakło, minęło kilka godzin i nadal siedze na 64kb co jest nie poważne skoro dostaje SMS że już wszystko jest włączone ... Cena za abonament może ok ale sama w sobie usługa na bardzo niskim poziomie (nie powiem tego o obsłudze bo nie miałem "przyjemności" spróbowania)
    ZaletyCena
    WadyZasięg, włączanie usług trwa godziny!
  • ~Dorota / 2019-07-11 10:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Super Jestem zadowolona.
    Nic nie wciskają.
    Szanują swoich klientów.
    Zalety100%
  • ~Janusz / 2019-07-02 08:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Mieszkam w aglomeracji śląskiej i nadajnik nju jest blisko mnie. Niestety nie mam zasięgu (wg. mapy operatora powinien być bardzo dobry). Rozmowy są utrudnione, a o Internecie mogę zapomnieć. Po zgłoszeniu do nju dostałem odpowiedź, że "Kierunki azymutów są skonfigurowane w innym kierunku" i "Rozwiązanie umowy lub przeniesienie numeru do innej sieci jest możliwe w każdym momencie".
    Podczas próby przeniesienia numeru dowiedziałem się, że muszę czekać 1,5 miesiąca zgodnie z umową. Nju jest nieugięte i nie chce odstąpić od tej zasady nawet jeżeli ja mam utrudnione życie i pracę. Nie wchodzi w rachubę rozliczenie płatności i wcześniejsze rozwiązanie umowy
    WadyBrak zrozumienia dla klienta i utrudnianie życia bez względu na wszystko
  • ~Zbigniew / 2019-06-28 22:38
    Ocena: 2.00 / 5
    "Nju mobile" teoretycznie zapewnia "wieczną ważność zgromadzonych środków" - w praktyce mają "fajną" taktykę naciągania na doładowania, których klient nie potrzebuje, bo jeszcze ma niewykorzystane środki.
    Otóż zasadniczo albo trzeba zrobić jedno doładowanie na pół roku chociaż na parę złotych - albo, jeśli się nie zrobi, odpowiedzieć twierdząco na SMS-a z pytaniem o chęć dalszego korzystania z usług "nju mobile", który (podobno) firma wysyła do takiego pacjenta, co nie za wiele dzwoni przez sieć i nie za wiele wpłaca.
    Otóż razu pewnego ponad rok temu stwierdziłem, że telefon nie łączy mi się z siecią. Rozmowa z konsultantem "nju mobile" (oczywiście, z innego numeru, bo ten z "nju" nie działał) wyjaśniła, że zostałem odłączony bo "nie odpowiedziałem na SMS". Żadnego SMS-a z pytaniem, jako żywo, nie otrzymałem - dalsze dociekania wyjaśniły, że miał on być wysłany do mnie rzekomo akurat wtedy, gdy ja przez 3 czy 4 dni miałem nieczynny telefon (faktycznie tak było) i "właśnie wtedy" wysłano do mnie SMS, a ponoć "serwery nju mobile nie trzymają SMS-ów dłużej niż 3 dni", dlatego mogłem go nie odebrać. No dobrze - wyjaśniłem, odblokowano mi numer i kazano wpłacić chociaż parę złotych (mimo, że miałem środki niewykorzystane) jeśli chcę zatrzymać numer. Wpłaciłem.
    I co się okazuje? Dwa miesiące temu to samo: nju mobile "wysłalo mi SMS-a z pytaniem, na którego nie odpowiedziałem..." itd. itp - i oczywiście "akurat wtedy" to się stało, gdy ja znowu miałem - z powodu wyjazdu - przez 4 czy 5 dni nieczynny telefon.
    Otóż, drogie Dzieci, raz takie coś mogło się zdarzyć - ale gdy zdarza się notorycznie, że "nju mobile" wysyła swoje obowiązkowe do odpowiedzenia na nie SMS-y "akurat wtedy" gdy ja mam przez pewien czas telefon wyłąćzony z użytku, to to nie jest przypadek. Nie, nie należy sądzić, że ktoś w "niu mobile", powiedzmy, "czatuje" na takie okazje, to się robi prościej: prosty program - bo dzisiaj wszystko jest skomputeryzowane - blokuje numer każdemu, kto już parę miesięcy nie wpłacał, a kto akurat przez więcej niż 3 dni nie połączył się z siecią "nju mobile". To można bez trudu zautomatyzować. A jak gość zadzwoni z pretensjami, to miła pani telefonistka wyjaśni mu, że "nie odpowiedział na SMS-a, a jeśli go nie otrzymał, to sam jest sobie winien, bo SMS-y są trzymane max. 3 dni"... a resztę już znacie: odblokują pod warunkiem dokonania kolejnej wpłaty.

    Zwykli naciągacze i tyle.
    ZaletyJa nie widzę specjalnych zalet; miała być "wieczysta ważność środków" bez konieczności ciągłych doładowań.
    WadyNo opisałem przecież: wzięli się na sposób i wyłudzają pieniądze.
  • ~Kamil / 2019-06-26 22:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam nju mobile ze względu na to, że NACIĄGAJĄ klientów na UKRYTE OPŁATY i co gorsza nie widzą w tym nic złego. Chciałem przenieść do nich numer, otrzymałem sms z informacją że nr zostanie przeniesiony 1go sierpnia. Wszystko OK, do czasu faktury za czerwiec, okazuje się, że automat wygenerował mi nr tymczasowy na 2 miesiące, którego w ogóle nie użyłem, a mam płacić za niego 9zł miesięcznie, czerwiec i lipiec. NACIĄGNIĘTO mnie na 18zł na początek współpracy. Wiadomo, że nie czytałem szczegółowo regulaminu, chciałem przenieść konkretny numer, a nie płacić za jakiś szajs z automatu. Podobnych kwiatków w tej sieci jest więcej, wystarczy poczytać opinie na ich temat. NIE POLECAM, A WRĘCZ ODRADZAM TĄ SIEĆ.
    ZaletyW miarę dobre plany abonamentowe
    WadyUKRYTE OPŁATY, WCISKANIE NIEPOTRZEBNYCH USŁUG, ZASŁANIANIE SIĘ OBSZERNYM REGULAMINEM
  • ~Artur / 2019-06-20 22:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć porażka najgorsza z najgorszych jakie miałem do tej pory Internet masakra nie polecam nikomu................
  • ~Jagoda / 2019-06-17 01:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej sieci !! Kiepski zasięg, problem z przeniesieniem nr do innego operatora, w umowie jest napisane miesięczny okres oczekiwania, po czym wyznaczają termin przeniesienia numeru na za dwa miesiące. Dodatkowe opłaty jeśli większość czasu przebywasz za granicą. Szczerze nie polecam !!
  • ~Natalia / 2019-05-29 15:21
    Ocena: 2.33 / 5
    Brak zasiegu, brak odzewu,Brak zasiegu, brak odzewu, Brak zasiegu, brak odzewu.
    WadyZasieg
  • ~Luke / 2019-05-20 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Do niedawna byłem zadowolony, ale już nie jestem.
    Od ponad dwóch tygodni internet to porażka i żenada w jednym. Dzwoniłem do nich w tej sprawie dwa razy. Pierwszy raz powiedzieli, że mają awarię, jednak po rzekomym terminie naprawy nic się nie zmieniło. Zadzwoniłem drugi raz i powiedzieli, że powinno być już ok a nie jest. Moja dziewczyna ma w tej samej sieci, mieszka gdzie indziej i ma ten sam problem. Nie da się w ogóle korzystać z netu a wiadomości SMS dochodzą z opóźnieniem nawet dwudniowym.

    Szajs - nie polecam - przechodzę do konkurencji. Niby tanio, ale to ściema bo brak usługi.
  • ~Gienek / 2019-05-15 14:29
    Ocena: 3.33 / 5
    Do tej pory przez kilka lat byłem zadowolony z usług i cen.Chciałem nawet wziąć kartę dodatkowy internet.
    Teraz niestety zmieniam zdanie.
    Od jakiegoś czasu mam coraz większe problemy z siecią. Przerywa rozmowy. Nie mogę dzwonić i do mnie nie można się dodzwonić.Dzwoniący otrzymują info że nie ma takiego numeru.
    Zgłosiłem problem i dostałem zaskakującą odpowiedź.

    " Sprawdziliśmy zgłoszenie. Potwierdzamy występowanie utrudnień w korzystaniu z sieci Nju mobile w podanej lokalizacji ze względu na przeciążone LTE. W chwili obecnej nie planujemy rozbudowy sieci w tym miejscu. Państwa zgłoszenie dotyczące korzystania z sieci Nju mobile zostanie uwzględnione w planach rozwoju sieci na kolejne lata. Zachęcamy do skorzystania z usługi WiFi Calling. '

    Czyli: mam poczekać kilka lat to może tę sieć zmodernizują.
    Niemniej jednak zachęcają mnie do skorzystania z telefonii internetowej, a internet obecnie działa jak telefonia.
    Nie dają rady. Siada im wszystko. Nie mieszkam w miejscowości gdzie ptaki zawracają.
  • ~Zły / 2019-05-13 12:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Korzystam z pakietu 9GB w warszawie. Jestem w zasięgu 3g lub 4g i jest dramat. Nie moge zaladowac strony a reklamowanie na infolinii pomaga na dzien. Ograniczaja transfer i tyle. Wyrzucam karte od nich i tyle.
    ZaletyNiby dobre ceny ale brak uslugi
    WadyBrak internetu. Koszmarnie słabe transfery nawet w Warszawie.
  • ~Andrzej / 2019-05-09 07:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Oszukują na pakiecie 9GB, mam cały czas włączony program networx który zlicza dane pakietowe i wyszło mi że te 9GB to tak naprawdę jest 8GB
  • ~Jacek / 2019-04-04 18:17
    Ocena: 4.33 / 5
    Większość tu narzeka ale ja nie powiem dla odmiany nic złeego o nju.Jestem czwarty rok mam 60 GB w kraju 3.2GB w unii za 39 zł.13 lat byłem w Plusie i to jest dopiero porażka ,tam szanują tylko nowych klientów a jak już podpiszesz umowę to się ...sami wiecie.Dla mnie ważna sprawa nie muszę podpisywać żadnych umów na lata bo tu mogę zrezygnować z 30 dniowym wyprzedzeniem i tyle.Nie wiem czemu ludzie narzekają na neta bo jest jak w każdej sieci że w jednym miejscu działa lepiej w drugim gorzej.
    ZaletyBrak długoterminowych umòw,duża ilość pakietòw internetowych ,za rozmowy SMS i MMS opłata maksymalnie do 39 złotych i już nie rośnie chociaż dalej używasz
    WadyDrogie połączenia do obsługi klienta to już naciągactwo
  • ~Pawel / 2019-04-02 15:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Byłem w Orange, byłem w T-mobile, jak również w PLAY. Mam dwa nr za 48 zł na abonament ,za staż mam już 40 gb internetu do podziału z 2 nr. Cenowo za dwa nr najlepsza oferta na rynku, wszystko nielimitowane nawet stacjonarne i internet, gdzie naprawdę siedzimy z żoną dużo do tego dziecko bajki na YT ogląda internet nie do przerobienia. Zasięg super bo w końcu to dziecko ORANGE, będąc w play jadąc autem miałem włączony tzw. roaming krajowy.....tragedia rozmowy urywane,bo przecież tel. musiał przełączyć się między nadajnikami, w NJU znaczna poprawa, oczywiście są czarne dziury,jak wszędzie, ale np. na poligonach wojskowych zasięg bez problemu. Nie rozumiem ludzi co narzekają na internet i jego prędkość,zrozumcie,że jak jest nadajnik obciążony to przy włączonym LTE 5mb/s to sukces. Ja osobiście jestem zadowolony i bede polecał. Jest to operator dla ludzi ogarniętych umiejących czytać ze zrozumieniem to co podpisują.Jak ktoś nie potrafi wejść w ustawienia telefonu albo w ustawienia konta na stronie www i czegoś tam sobie włączyć i musi lecieć do salonu to niestety to nie jest operator dla takich ludzi.
    ZaletyPremia GB za staż
    Włączanie i wyłączanie usług z poziomu strony www
    Niska cena
    Wadybrak
  • ~Jac / 2019-03-31 17:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo słaba oferta. Brakuje małego pakietu internetu na kartę,np 1 lub 2 Gb. Często też włączają jakieś lejki na internet, przez co internet działa bardzo nie stabilnie. Ważność konta to nie rok a pół roku,potem trzeba doładować,albo odpowiadać na smsy.
    WadyBrak małych pakietów internetu.
  • ~Gość / 2019-03-27 17:19
    Ocena: 1.33 / 5
    jakiś dziwny zbieg okoliczności, że nikt tego tutaj nie pisze, wszędzie indziej można znaleźć podobne do mojej opinii, że nju oszukuje na internecie, oferują jakieś gigabajty, a to tylko lep na muchy, to w ogóle nie działa albo działa na początku przez pewien okres, a potem koniec. jak korzystasz faktycznie z internetu to spowalniają (nie da się korzystać) niektóre często używane aplikacje, po godz. 22.00 internet zwalnia na tyle, ze nie da się z niego korzystać. wygląda to tak jakby zostawiali niektóre podstawowe aplikacje do powolnego użytkowania, żeby klient się nie denerwował, ale wszelka rozrywka nie wchodzi w grę. czyli jest internet, niby tanio, ale go nie ma w ogóle, więc po co mi taka oferta. wolę zapłacić więcej, a mieć normalnie działający internet.nie polecam! użytkownik z centrum warszawy.
    Zaletybrak
    Wadynie działa internet, spowolnienia
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.51, ilość opinii: 564
Orange
Ocena: 1.53, ilość opinii: 410
T-Mobile
Ocena: 1.63, ilość opinii: 396
Plus
Ocena: 1.69, ilość opinii: 327
nju mobile
Ocena: 3.14, ilość opinii: 147
Virgin Mobile
Ocena: 2.53, ilość opinii: 119
Flixbus
Ocena: 2.31, ilość opinii: 843
mBank
Ocena: 1.94, ilość opinii: 662
ITAKA
Ocena: 2.79, ilość opinii: 360
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 335
Netflix
Ocena: 2.59, ilość opinii: 210
HBO GO
Ocena: 1.68, ilość opinii: 113