Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nju mobile opinie

Ocena na podstawie 176 opinii

3.02 / 5

  • Oferta
    3.36
  • Obsługa klienta
    2.75
  • Cena/Jakość
    2.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jnju / 2019-11-29 18:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Usunęli internet LTE dla telefonów xiaomi przez co przez 3 dni nie miałem internetu dopoki nie zmieniłem świecie nie polecam nikomu
    WadyŚmieszna polityka
  • ~Magdalena / 2019-11-22 22:20
    Ocena: 3.67 / 5
    Nie miałam problemu od początku jak przeszlam do njumobile, aż od tygodnia. Mieszkam na obrzeżach Krakowa i w Krakowie pracuje i studiuje. Zasięg stał się po prostu do dupy. Ja nie wiem co się s nim stało ale po prostu w Krakowie i na obrzeżach znika aż do tego stopnia, że nie znajduje żadnej sieci. Wniosek? Trzeba przejść do innego operatora.
  • ~Janusz / 2019-10-30 15:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Bezproblemowa firma z proklienckim nastawieniem, naprawdę! Jestem pozytywnie zaskoczony, jedną z moich lepszych życiowych decyzji było przejście z Orange do NJU Mobile. S
    Zalety- stosunek jakości do ceny
    - miła obsługa, doradzanie klientowi, aby jak najlepiej gospodarował swoimi środkami
    Wady- nie stwierdzono
  • ~Potok / 2019-10-29 10:01
    Ocena: 5.00 / 5
    POLECAM :)
    3 lata korzystam z tej sieci i dawno nie miałem tak bezproblemowego operatora.
    ZaletyPOLECAM :)
    3 lata korzystam z tej sieci i dawno nie miałem tak bezproblemowego operatora.
    Wadybrak
  • ~Krzysztof / 2019-10-29 07:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje jestem w tej sieci ponad 2lata i żona też cennik mają gdzieś za 53mb internetu w kraju zabrali 10zl,czyszczą konto notorycznie do 0 po jednej rozmowie mniej niż 5minut mamy elaczony "za 1.20zl dziennie nie więcej" a potrafią zabrać 10zl ot tak bez powodu.zenada
    ZaletyNie ma
    WadySame wady
  • ~Xd / 2019-10-26 19:00
    Ocena: 3.67 / 5
    Mają bardzo fajną obsługę są mili itp moim zdaniem mają dobrą ofertę ale niestety czego człowiek morze się powdziewać za 10 zł Internet jest do kitu a rozmowy i sms jest ok
  • ~a / 2019-10-07 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie zamawiajcie usług przez stronę Payback...nie naliczają punktów za zawarcie umowy.
  • ~Okiv / 2019-10-03 21:11
    Ocena: 5.00 / 5
    Żadnych problemów. Jestem bardzo zadowolony. Korzystam z usług już ponad 2 lata. Polecam wszystkim!
  • ~at / 2019-10-02 21:48
    Ocena: 5.00 / 5
    Korzystam z usług już prawie 1,5 roku i nie mam zastrzeżeń. Mają przyjazną dla użytkownika stronę internetową, łatwo znaleźć informacje. Zasięg ok.
    Zaletycena, nikt nie dzwoni z propozycjami telefonu i taryfy, świetna strona internetowa
  • ~Jan / 2019-09-24 14:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Do 21.09.2019 nie miałem zastrzeżeń do usług telefonicznych.21 września b.r nie mogłem połączyć się z nikim.Na monitorze telefonu napis "ogr.usł.sieci oraz przekreślona słuchawka.Po wybraniu numeru do innej osoby nie słychać dżwięku łączenia.Telefon się wyłącza a na monitorze napis "niedozwolone".22 i 24.09 telefon działał normalnie.Dziś historia się powtarza-jak opisałem wyżej.Nie wiem jak dodzwonić się do obsługi.Jeśli będziecie zwlekać z odpowiedzią,jutro wypowiem umowę w trybie natychmiastowym.Jeśli będziecie utrudniać rozwiązanie Umowy powiadomię UOKiK.Podajcie numer telefonu do osoby która udzieli konkretnej odpowiedzi a nie tylko "ble ble ble"
    Nadmieniam,że mieszkam w Krakowie i zawsze mam doskonały zasięg.W w/w przypadkach zasięg był również pełny.
    NIE ZALEGAM Z OPŁATami.Przeciwnie płacę trzy m-ce do przodu.Dostałem potwierdzenie 23.09.za wpłatę do 9.12.br
    ZaletyDo 21.09.2019 nie miałem poważnych zastrzeżeń.Jedyne to brak wykazu rozmów:do kogo dzwoniłem,ilość minut i cena za minutę.Nie podano też wykazu numerów płatnych.
    WadyBrak połączeń bez uzasadnienia.Opisałem powyżej.
  • ~Wojciech / 2019-09-05 07:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam 3 abonamenty od ponad połowy 2016. ŻADNYCH PROBLEMÓW :)

    GORĄCO POLECAM!!
    ZaletyCENA I ZASIĘG SUPER !!
  • ~olo / 2019-08-27 13:39
    Ocena: 2.00 / 5
    W lipcu i sierpniu zaczeli mi naliczać za rozmowy i korzystanie z internetu. Do tej pory płaciłem 29 zł i wszystko w tej cenie łącznie z internetem 10gb. Przez miesieczny okres rozliczeniowy 3 dni mi naliczali a pozostałe nie. Jak to rozumieć nie mam pojęcia. Rachunek zawyżony na ponad 30 zł.
    Zaletycoraz mniej
    Wadyoszustwo w rachunku.
  • ~Marcin / 2019-08-13 22:29
    Ocena: 1.33 / 5
    Od tygodnia czekam, aż nju mobile łaskawie rozprawi się z błędem w systemie i umożliwi mi korzystanie z neta. Na Fejsie codziennie dostaje zapewnienie "tak, już pracujemy nad Twoją sprawą" Porażka...
  • ~Luk / 2019-07-11 22:10
    Ocena: 3.33 / 5
    Ze słyszenia wiem że to odłam Orange .. nawet jeśli to mają c####y zasieg, właśnie dokupiłem internet bo mi zabrakło, minęło kilka godzin i nadal siedze na 64kb co jest nie poważne skoro dostaje SMS że już wszystko jest włączone ... Cena za abonament może ok ale sama w sobie usługa na bardzo niskim poziomie (nie powiem tego o obsłudze bo nie miałem "przyjemności" spróbowania)
    ZaletyCena
    WadyZasięg, włączanie usług trwa godziny!
  • ~Dorota / 2019-07-11 10:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Super Jestem zadowolona.
    Nic nie wciskają.
    Szanują swoich klientów.
    Zalety100%
  • ~Janusz / 2019-07-02 08:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Mieszkam w aglomeracji śląskiej i nadajnik nju jest blisko mnie. Niestety nie mam zasięgu (wg. mapy operatora powinien być bardzo dobry). Rozmowy są utrudnione, a o Internecie mogę zapomnieć. Po zgłoszeniu do nju dostałem odpowiedź, że "Kierunki azymutów są skonfigurowane w innym kierunku" i "Rozwiązanie umowy lub przeniesienie numeru do innej sieci jest możliwe w każdym momencie".
    Podczas próby przeniesienia numeru dowiedziałem się, że muszę czekać 1,5 miesiąca zgodnie z umową. Nju jest nieugięte i nie chce odstąpić od tej zasady nawet jeżeli ja mam utrudnione życie i pracę. Nie wchodzi w rachubę rozliczenie płatności i wcześniejsze rozwiązanie umowy
    WadyBrak zrozumienia dla klienta i utrudnianie życia bez względu na wszystko
  • ~Zbigniew / 2019-06-28 22:38
    Ocena: 2.00 / 5
    "Nju mobile" teoretycznie zapewnia "wieczną ważność zgromadzonych środków" - w praktyce mają "fajną" taktykę naciągania na doładowania, których klient nie potrzebuje, bo jeszcze ma niewykorzystane środki.
    Otóż zasadniczo albo trzeba zrobić jedno doładowanie na pół roku chociaż na parę złotych - albo, jeśli się nie zrobi, odpowiedzieć twierdząco na SMS-a z pytaniem o chęć dalszego korzystania z usług "nju mobile", który (podobno) firma wysyła do takiego pacjenta, co nie za wiele dzwoni przez sieć i nie za wiele wpłaca.
    Otóż razu pewnego ponad rok temu stwierdziłem, że telefon nie łączy mi się z siecią. Rozmowa z konsultantem "nju mobile" (oczywiście, z innego numeru, bo ten z "nju" nie działał) wyjaśniła, że zostałem odłączony bo "nie odpowiedziałem na SMS". Żadnego SMS-a z pytaniem, jako żywo, nie otrzymałem - dalsze dociekania wyjaśniły, że miał on być wysłany do mnie rzekomo akurat wtedy, gdy ja przez 3 czy 4 dni miałem nieczynny telefon (faktycznie tak było) i "właśnie wtedy" wysłano do mnie SMS, a ponoć "serwery nju mobile nie trzymają SMS-ów dłużej niż 3 dni", dlatego mogłem go nie odebrać. No dobrze - wyjaśniłem, odblokowano mi numer i kazano wpłacić chociaż parę złotych (mimo, że miałem środki niewykorzystane) jeśli chcę zatrzymać numer. Wpłaciłem.
    I co się okazuje? Dwa miesiące temu to samo: nju mobile "wysłalo mi SMS-a z pytaniem, na którego nie odpowiedziałem..." itd. itp - i oczywiście "akurat wtedy" to się stało, gdy ja znowu miałem - z powodu wyjazdu - przez 4 czy 5 dni nieczynny telefon.
    Otóż, drogie Dzieci, raz takie coś mogło się zdarzyć - ale gdy zdarza się notorycznie, że "nju mobile" wysyła swoje obowiązkowe do odpowiedzenia na nie SMS-y "akurat wtedy" gdy ja mam przez pewien czas telefon wyłąćzony z użytku, to to nie jest przypadek. Nie, nie należy sądzić, że ktoś w "niu mobile", powiedzmy, "czatuje" na takie okazje, to się robi prościej: prosty program - bo dzisiaj wszystko jest skomputeryzowane - blokuje numer każdemu, kto już parę miesięcy nie wpłacał, a kto akurat przez więcej niż 3 dni nie połączył się z siecią "nju mobile". To można bez trudu zautomatyzować. A jak gość zadzwoni z pretensjami, to miła pani telefonistka wyjaśni mu, że "nie odpowiedział na SMS-a, a jeśli go nie otrzymał, to sam jest sobie winien, bo SMS-y są trzymane max. 3 dni"... a resztę już znacie: odblokują pod warunkiem dokonania kolejnej wpłaty.

    Zwykli naciągacze i tyle.
    ZaletyJa nie widzę specjalnych zalet; miała być "wieczysta ważność środków" bez konieczności ciągłych doładowań.
    WadyNo opisałem przecież: wzięli się na sposób i wyłudzają pieniądze.
  • ~Kamil / 2019-06-26 22:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam nju mobile ze względu na to, że NACIĄGAJĄ klientów na UKRYTE OPŁATY i co gorsza nie widzą w tym nic złego. Chciałem przenieść do nich numer, otrzymałem sms z informacją że nr zostanie przeniesiony 1go sierpnia. Wszystko OK, do czasu faktury za czerwiec, okazuje się, że automat wygenerował mi nr tymczasowy na 2 miesiące, którego w ogóle nie użyłem, a mam płacić za niego 9zł miesięcznie, czerwiec i lipiec. NACIĄGNIĘTO mnie na 18zł na początek współpracy. Wiadomo, że nie czytałem szczegółowo regulaminu, chciałem przenieść konkretny numer, a nie płacić za jakiś szajs z automatu. Podobnych kwiatków w tej sieci jest więcej, wystarczy poczytać opinie na ich temat. NIE POLECAM, A WRĘCZ ODRADZAM TĄ SIEĆ.
    ZaletyW miarę dobre plany abonamentowe
    WadyUKRYTE OPŁATY, WCISKANIE NIEPOTRZEBNYCH USŁUG, ZASŁANIANIE SIĘ OBSZERNYM REGULAMINEM
  • ~Artur / 2019-06-20 22:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć porażka najgorsza z najgorszych jakie miałem do tej pory Internet masakra nie polecam nikomu................
  • ~Jagoda / 2019-06-17 01:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej sieci !! Kiepski zasięg, problem z przeniesieniem nr do innego operatora, w umowie jest napisane miesięczny okres oczekiwania, po czym wyznaczają termin przeniesienia numeru na za dwa miesiące. Dodatkowe opłaty jeśli większość czasu przebywasz za granicą. Szczerze nie polecam !!
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.50, ilość opinii: 766
Orange
Ocena: 1.46, ilość opinii: 693
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 579
Plus
Ocena: 1.60, ilość opinii: 495
nju mobile
Ocena: 3.02, ilość opinii: 176
Virgin Mobile
Ocena: 2.44, ilość opinii: 139
Flixbus
Ocena: 2.27, ilość opinii: 892
mBank
Ocena: 1.92, ilość opinii: 754
ITAKA
Ocena: 2.68, ilość opinii: 398
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 358
Netflix
Ocena: 2.59, ilość opinii: 262
HBO GO
Ocena: 1.79, ilość opinii: 188