Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nju mobile opinie

Ocena na podstawie 100 opinii

3.37 / 5

  • Oferta
    3.74
  • Obsługa klienta
    2.97
  • Cena/Jakość
    3.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~raf / 2018-08-08 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    złodzieje 54 zł siedem dni to są jakieś jaja i tylko był używany internet odradzam
    Wadykoszta
  • ~gosc / 2018-08-02 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    odradzam!!! 29 zl za m-c? buahahah zart! co chwile place, jak za "z gornej polki abonament".
    Wadyza wszystko i tak trzeba placic
  • ~Edyta / 2018-07-05 10:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Barzo nie poleca, obsluga beznadziejna jak to przystalo.na orange. Rozwiazac problem niemozliwe, koszty sa ukryte i mydla oczy. Z calego serca nie polecam
    ZaletyZadnych
    WadyWszystko w tej sieci
  • ~A E I O U / 2018-06-24 09:18
    Ocena: 3.67 / 5
    Mam ofertę za 38zł w tamdemie za 2 numery. U nas w kraju nie mam problemu i wszystko się zgadza.
    Ale za granicą NJU stosuje chytrą politykę. Wg. nowych zasad w Unii Europejskiej mam telefony i sms jak w raju i limit około 1,8 GB do wykorzystania.
    I tak :
    Jak wyjechałem do Grecji czyli Unii to niezwłocznie Orange przysłało mi smsa z opisanymi kosztami ale nie w mojej taryfie. Zwątpiłem bo przecież miało być jak w kraju. Czytałem 10 razy te smsy i kapłem się że nie dotyczą mojej oferty i pomyślałem już wtedy że Nju zastosował straszaka żeby nie nadużywać nielimitowanych połączeń czy sms.Dzwoniłem tyle ile potrzebowałem i wszystko było na fakturze o.k czyli 38zł za 2 osoby.
    Teraz wyjechałem do Czarnogóry czyli po za Unię i cisza...
    Żadnych smsów o kosztach. Czyli Nju próbuje nabić klientów na koszty bo wg. taryfy mam 4zl/min i aż 30zł/1MB przy internecie.
    Gdyby przysłali info o kosztach ludzie by się wystraszyli a tak nie jeden pomyśli że przecież to chyba Unia (Czarnogóra nie jest)bo można wjechać bez paszportu na dowód wystarczy i dzwonił by sobie do woli.
    TO PRZEMYŚLANA CWANA POLITYKA JAK WYSTRASZYĆ KLIENTA W GRANICACH UNII EUROPEJSKIEJ I JAK NABIĆ PO ZA NIĄ.
    Normalnie powinno wyglądać t tak;
    -Po opuszczeniu kraju ale ciągle w UNII powinienem otrzymać smsa z informacją że mogę korzystać do woli jak w kraju i jedynie ogranicza się transfer internetu do około 1,8GB
    -Natomiast po opuszczeniu UNII powinienem otrzymać smsa zaraz po włączeniu tel do obcej sieci o kosztach połączeń , sms i kosztach internetu.
    A Nju robi dokładnie odwrotnie; straszy w unii smsem o kosztach ale nie wysyła informacji jeśli znajdziemy się po za Unią Europejską. A co tam ; niech abonenci płacą i płaczą !
    !
    ZaletyDobra oferta i tania
    WadyPo opuszczeniu Polski nie informują rzetelnie o warunkach usług.
  • ~Renata / 2018-06-03 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Co za firma! Z takim czymś jeszcze się nie spotkałam aby tak traktować klientów! Jestem oburzona razem ze swoimi dziadkami którym poleciałam tą firmę i teraz żałuje. Zero kontaktu z obsługa klienta, są niczym zaprojektowane BOTY ktore odpowiadają wyklepanymi regułami na nasze odzewy i prośby o pomoc w sprawie. I jeszcze bezczelnie Orange dzwoni do mnie aby spytać się czy jestem zadowolona z usług i czy chce wypełnić ankietę. Haha. Chcąc zrezygnować z jednego numeru natrafiłam na informacje ze należy to rozwiązać przez infolinie, zadzwoniłam udało mi się połączyć się z niezbyt miła panią przedstawiłam jej sytuacje ze nie będę dużej używać tego numeru ponieważ ceny jakie miały być maks 29 zł wcale nie wygladają tak jak na obrazku. Zdarzało się ze płaciłam o wiele więcej ( nie mam żadnych subskrybcji itp) Dowiedziałam się ze muszę czekać 3 miesiące. No Ok pomyślałam chociaż uważam ze jak nie korzystam to nie powinnam płacić a i tak płaciłam. No i okazało się ze w 4 miesiącu znowu dostałam fakturę mimo ze telefonicznie wypowiedziałam już umowę. Dzwoniąc tam znowu dowiedziałam się ze nie miel zaksięgowanej mojej woli odstąpienie od umowy i cały cyrk na nowo się zaczął. Miałam już inny numer a za ten znowu muszę płacić teraz 3 miesiące. Skandaliczna firma i zero profesjonalizmu. NIE NIE NIE Polecam!
    Zalety Brak
    WadyZa dużo by wymieniać
  • ~-ORANGE_TO_DNO- / 2018-06-02 17:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam tej firmy z kilku powodów:
    1. Firma z góry zakłada, że klient jest infantylny i głupi
    2. Stosuje nieproporcjonalną ilość papierów do kwoty, które pobiera za świadczenie usług
    3. Bezczelnie kłamie, przyznając się do tego w treści umowy.

    Rozpiszę się trochę bardziej o trzecim punkcie.
    Jako, że przestałem potrzebować internetu, który mi ta firma zapewniała, postanowiłem zrezygnować z usługi. Pierwsze, na co trafiłem w internecie (na ich portalu) to "jak zrezygnować z nju". Dosłownie wszędzie na ich portalu była podana specjalna infolinia do "zrywania" umowy. Gdybym nie przeczytał umowy uważniej (już po fakcie), to nawet nie wiedziałbym, że telefoniczny system rezygnacji z usługi zgodnie z treścią umowy jet CAŁKOWICIE nieważny. Jest o tym wyraźnie napisane w pkt. 8 zawartej umowy (umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych). Już na starcie telemarketerka w skrócie oświadczyła mi, że muszę poczekać 3 miesiące (dokładniej 3,5), zanim Orange raczy mi "wyłączyć" telefon. Oczywiście muszę przez ten okres płacić. Na szczęście tego mi nie powiedziała, więc mam minimalną podstawę do jakiegokolwiek odszkodowania, lecz na to się nie łudzę. Nie jestem takim rekinem prawnym, żeby walczyć z molochem o 60zł.

    Po upływie 2 okresów rozliczeniowych, które opłaciłem, tak na prawdę z lenistwa (oni na tym bazują) "oj w sumie te 30zł, zapłacę, może za tydzień poczytam i załatwię to jak należy", przeczytałem dokładnie treść umowy, w której dowiedziałem się, że rozwiązanie umowy MUSI być pisemne, inaczej jest nieważne. Mocno w skrócie - sami tam napisali, że jeżeli dostanę potwierdzenie na maila, SMSem, lub listownie, to mam 10 dni na zrezygnowania ze zmian. JEŻELI NIE DOSTANĘ żadnej wiadomości (jak też się stało), to mam 3 miesiące, czyli tyle, ile wynosi "wypowiedzenie" umowy na wniosek o przyznanie odszkodowania.
    Czytając dalej, już w regulaminie, odszkodowanie w tym szczególnym przypadku nie obowiązuje.
    Wszystko jest tak świetnie skonstruowane, żeby trzeba było płacić za te 3 ostatnie miesiące za usługę, której się nie używa myśląc, że się uczciwie z nimi dogadało, jak jest w każdym normalnym kraju.
    Uważnie dostudiuję ich regulaminy i załatwię to tak, iż rozwiązanie umowy będzie natychmiastowe, oraz bez żadnego płacenia za okres bieżący i "zaległy".


    Pomijam, że opłaty naliczają takie same czy się używa internetu/dzwoni/pisze, czy nie.
    ZaletyRelatywnie dobra jakość usług w większych miastach
    WadyObsuga klienta, scammerskie podejście, mnóstwo zawikłanej papierkologii za tak na prawdę niewielkie pieniądze, ciekawie zaprojektowany system zwiększania zysków bazujący na nieproporcjonalności czasu wymaganego na dogłębne przeanalizowanie umów i regulaminów w stosunku do "należnych" im pieniędzy.
  • ~anka / 2018-05-30 19:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie podejmujcie interesów z nju mobile. Bo założyć u nich umowę czy tez kartę to chwila ale wygrzebać się z tego bagna to porażka. Nie ma z nimi w ogóle kontaktu. W salonach Orange nic nie mogą poradzić nikt nie potrafił mi pomoc. Zdecydowanie nie polecam! Są na rynku lepsze oferty z normalna obsługa klienta.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
  • ~marcia / 2018-05-20 19:07
    Ocena: 4.67 / 5
    czy po doladowaniach za 29 zl mam bez limutu rizmowy i esy???
    Zaletyok
    Wadybrak
  • ~Dorota / 2018-05-18 18:20
    Ocena: 5.00 / 5
    mam pytania jestem juz długo w nju na karte wszstko za29 i jest wszystko ok chcę przejśc na umowe z nimi czytając te opinie nie wiem co zrobić
  • ~śmigacz / 2018-05-18 16:14
    Ocena: 2.33 / 5
    podpisałem umowę z njiu na net za 29 zł w innej sieci mam dwa telefony w domu z mniejszym netem ale za to wszystko inne bezpłatne. Niestety z netu w niju nie da się korzystać natomiast trzeba przechodzić na net z telefonów w innej sieci które śmigają bezproblemowo. Korzystam z około 80 - 100 G w miesiącu i gdyby nie telefony w innej sieci to była by kicha. ps obaj operatorzy są wykorzystywani w tym samym miejscu jeżeli chodzi o transmisje danych a jakość jest nieporównywalna. wysłać maila to z niju jeszcze można ale coś grubszego to można na kołku powiesić.
    Zaletyduża deklarowana ilosc danych w okresie rozliczeniowym
    Wadywolno, wolno, wolno
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie » Zobacz wszystkie pytania »

Zobacz również

T-Mobile
Ocena: 1.72, ilość opinii: 207
Play
Ocena: 1.62, ilość opinii: 196
nju mobile
Ocena: 3.37, ilość opinii: 100
Plus
Ocena: 1.95, ilość opinii: 94
Orange
Ocena: 1.76, ilość opinii: 73
Virgin Mobile
Ocena: 2.69, ilość opinii: 49
mBank
Ocena: 2.14, ilość opinii: 415
Flixbus
Ocena: 2.09, ilość opinii: 288
Link4
Ocena: 1.63, ilość opinii: 220
ITAKA
Ocena: 2.93, ilość opinii: 158
Netflix
Ocena: 2.99, ilość opinii: 97
a2mobile
Ocena: 3.66, ilość opinii: 35