Dramat, mam linię od Orange i internet z Netii, nowe osiedle, nowe kable, sąsiedzi mają bez problemu 10 Mbits/s a u mnie w porywach 5 Mbits/s. Zgłaszam awarie i Netia twierdzi, że parametry linii nie pozwalają na więcej, Orange twierdzi że na tej linii może działać 20 Mbits/s i tak sobie piłeczkę odbijamy. Nigdy więcej Netii!!! Kilka razy prosiłem o podanie dokładnej przyczyny technicznej, odpowiedź: "Odpowiadając na wiadomość informuję, że zgodnie z zawartą umową dostarczamy usługę o maksymalnej prędkości, która gwarantuje stabilne działanie usługi. Maksymalna przepływność została potwierdzona w ramach przeprowadzonych interwencji.
Zaletyżadnych
~dot / 2014-10-09 10:50
Ocena: 1.25 / 5
Porazka! zaglaszam awarie, ze co dzien sa zaklocenia, programy sie zawieszaja lub w ogole wszystko znika, pan kaze zadzwonic gdy sie to bedzie dzialo, to sprawdzi polaczenie. Dzwonie wiec w trakcie awarii, pan pol godz trzyma mnie na telefonie, sprawdza, wypytuje, przerywa lacze, lacze nie wraca przez dlugi czas, pan mowi ze no faktycznie cos nie tak, wysle serwis do wymiany. Dostaje sms ze w ciagu 48godz sie zjawia, po ponad 48godz dostaje sms: "dzial techniczny informuje o zamknieciu zgloszenia awarii. z informacji w naszym systemie wynika, ze usluga dziala prawidlowo." No krew mnie zalala po prostu... jakas kpina. Nadal tv sie zawiesza, obraz znika, net sie przerywa na pol godz, restart wszystkiego nie pomaga. Oby do konca umowy i nigdy wiecej!!!!!
prawie rok, 69,90
~extreme / 2013-01-18 16:34
Negatyw.Panienka z infolinii po usłyszeniu,iż interesuje mnie sam internet (bez telefonu) i innych cudów po prostu w pół zdania rozłączyła się.
~kosmos1 / 2007-10-08 21:40
Ocena: 1.00 / 5
Moi drodzy mysle ze takich osob jak ja jest wiela - totalnie sie zawiodlem na firmie Netia po 50 telefonach do tej nie kompetentnej firmy i dwumiesiecznym okresie oczekiwania na nternet nadal go nie mam .Pytam co to za firma ktora obiecuje internet i po tak dlugim czasie nie potrafi nic zrobic niech sie zajma rozwozem prezerwatyw lepiej albo hodowl? rybek .Zauwazy?em ?e jest teraz moda na wirtualne firmy takie w?asnie jak Netia która nie ma nawet pracowników tylko" lale "ktore po wypranym mózgu potrafia tylko zbywac i prze??cza? ludzi .
Zaletybrak
Wadyk?amstwo, oszustwo itd.
dwa miesi?ce jeszcze nic tylko wydalem duzo na telefony
~krzysztof / 2013-10-14 19:40
Ocena: 1.25 / 5
Witam Dnia.12.09.2013r mam nową umowę na telefon i internet Ale ta umowa nie jest taka jak rozmawiałem z konsultantem Poprostu zaniżyła mi internet o połowę Pismo napisałem dnia 15.09.2013r informując o tym Ale mimo wszystko Błędna umowa weszła w życie Obiecano mi że z nowym okresem rozliczeniowym poprawią swój błąd Dzisiaj jest już dwa dni po terminie i nadal błędu nie poprawiono Opieszałość tej firmy jest straszna Za grosz brak jakiejkolwiek odpowiedzialności
Zaletybrak
~Magda / 2013-02-02 13:46
Ocena: 1.50 / 5
Wszystko tylko nie ta mierna netia, na połączenie z konsultantem czekam o wiele za długo. Wystawiają fakturę praktycznie o miesiąc za szybko. Uregulowałam ostatnio zaległe płatności a dosłownie 2 tygodnie późnej wystawiona kolejna faktura o wysokości 200 zł. Poza tym internet jest prawie cały czas spowolniony, nie wiedzieć czemu, po porostu odradzam szczerze.
2 lata lub 2,5 lata
~malewsky_po / 2014-01-13 15:19
Posiadam Netie od jakiś dwóch lat i na początku nie mogłem narzekąc. Teraz zaczęły się problemy.. głównie z prędkością łącza ale i na linii klient-operator. Znikome odpowiedzi, właściwie brak kontaktu.. Fatalny system rozliczania faktur. niestety kiedy płace to wymagam w zamian odpowiedniej usługi za którą płacę oraz dotrzymania terminów.. klient nie moze sie spóźnic z opłatą natomiast operator wlącza i odlacza internet jak chce.. Do tego dochodzą tegularne przestoje i zrywanie interentu w konkretnych godzinach...
~marwroclaw / 2012-05-14 10:17
Ocena: 2.50 / 5
Operator zrywa połączenie z modemem średnio 7 razy na godzinę. Kilkanaście telefonów i rozmowy za każdym razem typu proszę sprawdzić czy modem jest podpięty nic nie dały... po wieli wielu probach i telefonach, przyszedł technik, wykonał telefon do centrali i powiedział, że modem generuje błędy i uznał sprawę za zamkniętą. Podczas gdy przetestowanie 3 różnych modemów dawało ten sam skutek - ciągłe rozłączanie oraz zrywanie rozmów telefonicznych, nie mogło wynikać z awarii modemu. Ale nie ja tutaj jestem specjalistą tylko szanowni technicy netii i "wyszkolona" obsługa call center, która ma poważne problemy ze zrozumieniem faktu, że oszczędzanie energii w usb komputera nie ma żadnego wpływu na działanie zewnętrznego modemu podpiętego bezpośrednio do routera (co druga rozmowa kończyła się wmawianiem, że to wina ustawień usb). Z całym szacunkiem, ale pewność siebie niektórych niewyszkolonych pracowników nie zawsze jest dobrze odbierana. Reasumując, nigdy już się niezdecyduję na netię. Choćbym miał zapłacić drożej, fakt posiadania stabilnego Internetu jest bezcenne
ZaletyCena
WadyStabilność łącza, obsługa techniczna
1,5 roku. 90zl
~valdec / 2013-06-12 17:11
Ocena: 1.00 / 5
Jest dramat! Przeszedłem 3 lat temu z TP do neti - różnica żadna. Było względnie - ani cena ani prędkość nie rzuca na kolana. Kilka dni temu zgłosiłem usterkę przez konsultanta - 30 minut czekania, oczywiście na mój koszt. Usterka rutera - zmieniłem mój router na ten od neti - i nic. Po trzech dniach braku dostępu do sieci zadzwoniła do mnie radosna ankieter z pytaniem czy jestem zadowolony? Dostałem piany! Po kolejnych telefonach pojawił się skunks z działu naprawy - stwierdził, że poprzednie gniazdo jest be - założył nowy ruter w korytarzu i nic. Jest uszkodzony. Mam dzwonić i zgłosić kolejną usterkę. Zapytałem kto zapłaci mi za 5 dotychczasowych dni barku dostępu i kolejne 4? oczekiwania na nawy router -pan dalej się spocił ale nie potrafił odpowiedzieć. Jeśli chcesz mieć ponad tygodniowe przerwy w dostawie netu, jeśli chcesz mieć kontakt za Twoje pieniądze z półanalfabetą z biura obsługi i niby fachowcami z biura napraw to gorąco polecam! Tak na marginesie to w tym kraju religijnych parad, alkoholowych dysput pod sklep z piwem przy nastawieniu, że trzeba oszwabić klienta bez inwestowania w usługę - zatrudnienie do reklamy aktora to nie inwestowanie w produkt - to chyba nikt inny nie ma nic lepszego - to jest polski standard
~Wojtek / 2013-03-14 23:22
Ocena: 1.50 / 5
Zwykłe oszustwo. Według konsultanta na infolinii za internet plus telewizje miałem płacić 79,99 miesięcznie i wierząc w taką cenę zawarłm umowę. Jednak, gdy przestudiuje się cennik Netii okazuje się że prawdziwa cena to 104,53 - tylko wszystko jest rozbite na kilka opłat i ukryte drobnym drukiem. Dowiedziałem się o tym 4 miesiące po podpisaniu umowy, gdy skończyl się okres promocyjny.
~a.cacy / 2012-11-26 15:44
Ocena: 2.50 / 5
Jestem właśnie po rozmowie z Netią, online na Chat-cie. Zadałem pytanie czy dostanę gwarancję prędkości internetu na umowie, nie chodzi mi o 20MB ale przynajmniej pewne 5MB i odpowiedz brzmiała: „NIE, nie ma takiej możliwości”. Moim drugim pytaniem było czy w takim razie po podłączeniu internetu maksymalnymi, osiąganymi prędkością mogą być np: 0,5MB czy wręcz 256 kilo i czy wtedy będę mógł złożyć reklamację na zbyt małą prędkość internetu, odpowiedź brzmiała: „NIE, reklamacja zostanie odrzucona”. Pozostawię to bez komentarza. W celu potwierdzenia powyższych informacji polecam Chat na stronie Netii. (piszą że Chaty są rejestrowane).
Zaletycena
Wadybrak jasno określonych parametów usługi
Internet z Netii 2 lata
~Agnieszka / 2014-09-23 18:16
Ocena: 1.75 / 5
Internet od Netii mogę polecić tylko masochistom - setki zdenerwowanych klientów nie mogą się mylić! Za czasów Dialogu byłam zadowolona z mojego internetu, zdarzały się sporadyczne awarie, jednak szybko było to naprawiane. Po przejęciu firmy przez Netię zaczęły się cyrki. Potrafi zrywać połączenie w losowych momentach, co najmniej 4 razy do roku zdarzają się awarie, podczas których nie ma internetu łącznie przez 10-12 godzin dziennie (działa przez kilka godzin, potem następne 3-5 go nie ma i tak w kółko) - trwa to najczęściej minimum 2 tygodnie zanim zostanie naprawione. W lipcu przez 2,5 tygodnia praktycznie nie miałam internetu. Posiadam aktualnie MAX 20MB, który w rzeczywistości nie przekracza 12-13mb. Skoki pingów często uniemożliwiające granie też nie są rzadkością. Jeśli ktoś potrzebuje internetu do pracy/grania/czegokolwiek innego niż przeglądanie stron i sprawdzanie maili, poszarpie sobie tylko nerwy przy Netii.
Zaletyto, że w ogóle działa?
Wadyogólnie jak działa
9 lat, na początku Dialog, po jego przejęciu Netia
~Andrzej Z / 2015-03-09 14:10
Ocena: 3.33 / 5
GRUPA NETIA - NIE OPERATOR TELEKOMUNIKACYJNY Powtórzyłem część tytułu z mej opinii z 15 września 2014 r, bo ROZWÓD Z NETIĄ już się stał i widzę że naród wciąż ma podobne problemy (widzę ponad 1300 opinii!) dodaję, jak niżej. Mój post dotyczy nie tylko Netii. Na naszym rynku specjaliści operatorów telekomunikacyjnych usiłują, i często im się to udaje, uzyskać korzyści metodycznie kierując swe roszczenia do firm windykacyjnych. Jeżeli są to roszczenia wyimaginowane - to najmniejszy klient może nie dać się wykorzystać mimo wynajętej sfory nękaczy - ludzi z firmy windykacyjnej. Ale trzeba mieć argumenty i dużo, dużo cierpliwości i psychicznej odporności na ataki stalkingu i monity, pisma zastraszające. Mój problem rozwiązała dopiero pisemna interwencja z Federacji Konsumentów.Wcześniej musiałem być czujny - gromadząc dowody w postaci wypisów z poczty elektronicznej. Dziś takie treści są w sporach lepszym dowodem, niż treści zapisów rozmów telefonicznych nie zawsze istniejących, a będących częstym argumentem operatorów. Siedem lat miałem umowy z Netią, siedem miesięcy trwał z nią rozwód. Interwencja Federacji przy UOKiK spowodowała wycofanie przez Netię roszczeń o "kasę", ale sfora nękała mnie niemal co dzień, w weekendy odpuszczli.Że w grę wchodził także telefon - okradziony zostałem z prawa przeniesienia numeru.To pokrótce tyle.Moje doświadczenia z Netią stanowią o mej opinii - jak w tytule.Takie działania nie powinny zaistnieć. Dzięki za pozytywne oceny mego wcześniejszego opiniowania.
Zaletywątpliwe
Wadydyskwalifikujące
juz nie mam
~banderas / 2008-01-27 09:28
Ocena: 5.00 / 5
mam szybki internet NETII o transferze 1 mega i jest super dla przykładu ściągnięcie pliku 82 mega zajęło mi około 12 minut więc jeśli ktoś narzeka to nie wiem czemu można na TPSA i NEOSTRADĘ narzekać a formalności z umową i wszystko trwało niecały miesiąc tak jak mnie poinformowali w punkcie obsługi klienta że do miesiąca hehehehehehe JEST SUPER pozdro dla wszystkich
Zaletysame zalety
Wadybrak
kilka dni cena 49 zł abonament miesięczny
~Bogdan / 2013-10-27 09:09
Ocena: 1.00 / 5
mam mobilny internet dwa lata.żałuję że podpisałem umowę z netią co innego mówił przedstawiciel ,co innego otrzymałem.Na początku popsuł sie modem,po długich monitach został wymieniony.Oczywiście za czas oczekiwania płaciłem chociaż nie używałem internetu.Infolina działa ,jest to jednak naciąganie kosztów.Internet jest bardzo wolny.Bardzo słaby zasięg.pierwszą fakturę zapłaciłem podójnie.miałem płacić z tzw. dołu ,czyli po upływie miesiąca ,a płacę z góry czyli mam nadpłaty jeden miesiąc,nik w firmie nie potrafił tego wyjaśnić.Odpowiedz zawsze taka sama ,że tak jest i już.
Zaletybrak
Wadyzła obsługa,inny produkt w stosunku do tego co oferuje netia,bardzo wolne działanie,brak zasięgu
dwa lata ,płacę miesięcznie 44,90 za 4gb
~Dorota / 2012-06-07 03:07
Brak internetu weeekendy to już w standardzie!!!!!!!!!!!!! a jak jest to pojawia sie i znika cały czas brak rozwiązania problemu z strony neti jak sie napisze rekelamacje to stała odpowiedź o rekompensacie o której w reklamacji nie wspominam mało tego telefony albo nie działaja lub nie sa odbierane a infolinia dział tylko z telefonu stacjonarnego jednym słowe jedno wielkie nieporozumnienie
Wadybrak intrnetu weekendy i codziennie standardowo w ciągu godziny
~dzi4 / 2013-04-08 11:43
Ocena: 1.00 / 5
ostzregam wszystkich zainteresowanych zeby nie popelniali tego bledu i odpuscili sobie netie bo to jest jeden wielki balagan!!!!! korporacja nastawiona na zysk... jak juz podpiszesz umowe to maja czlowieka w d... biuro obslugi czy pomoc techniczna to jest absolutny brak kompetencji poprostu porazka!!! przelaczaja od konsultanta do konsultanta nie potrafia pomoc w najprostszych rzeczach. dwa tygodnie temu przyszli do mnie technicy i ladnie pociagneli kabel, z usmiechem podpisalem umowe i tak zaczely sie problemy!!! internet mial zaczac dzialac w ciagu 48 h i nie dziala do dzisiaj. w koncu po tygodniu udalo mi sie zglosic awarie co wymagalo spedzenia polowy dnia na telefonie i stracenia wielu nerwow!!! minal kolejny tydzien od zgloszenia awarii (w umowie maja niby 48h na usuniecie usterki) dzwonie dzisiaj a konsultant mi mowi ze zgloszenie jest w trakcie realizacji... poczekam sobie jeszcze pewnie tydzien az ktos laskawie sie u mnie zjawi a wtedy zastrzele niewinnego technika bo to bedzie jedyna fizyczna osoba z ktora moge porozmawiac... tak naprawde jedyna opcja to wystapic na droge sadowa i bujac sie z nimi przez kolejne lata, ale czy ta cala gra jest warta swieczki?????? ja chcialem miec tylko internet! dodam jeszcze tylko ze nidgy wczesniej nie pisalem na zadnym forum nie wspominajac o skarzeniu sie...
Zaletybrak
Wadyoszustwo, skandal, brak kompetencji, wogole brak slow!!!
nie chce juz tego miec
~iwokem / 2012-10-22 21:56
Namówili mnie na przedłużenie umowy (bezterminowej) na 24 m-ce i podwyższenie prędkości z 6 na 10 Mb. Niestety na przedłużeniu się skończyło, bo prędkości nie zwiększono mimo, że na stronie neostrady pisze, że na moim łączu może być 10 Mb. Moją reklamację Netia odrzuciła twierdząc, że świadczą mi usługę do 10 Mb i tyle. Czuję się oszukany, ale nie mam już chęci walczyć. Jakoś wytrzymię, ale nie chcę o Netii już nic słyszeć i za dwa lata dowidzenia. A innych ostrzegam, nie dajcie nabić się w butelkę!
2 lata
~izabela / 2014-11-06 10:32
Ocena: 1.00 / 5
Rany jak trudno wyrwać się z macek tej "firmy". Szczęśliwi ,że to już koniec dotarliśmy do terminu kiedy możemy wypowiedzieć umowę. I klops. Umowa kończy się 31.11. wypowiedzenia zgodnie z informacją uzyskaną od głosu w słuchawce musieliśmy dostarczyć na miesiąc przed końcem umowy czyli 31.10. Firma otrzymała faxem, e-mailem i pocztą pisma 31.10 po 7 dniach (6.11) otrzymujemy informację od aroganckiej panienki, że umowa wygasa 31.12 bo mają wielki BURDEL i pisma do nich nie dotarły na czas czyli 31.10, nie liczy się stempel pocztowy , data na faxie czy e-mailu. Dlaczego chcemy wyrwać się z macek tej organizacji: 1. Częste ( generalnie co 2 miesiące) i długie przerwy w internecie ( do miesiąca, awaria w centrali), 2. czcze gadanie z głosem w słuchawce (przedłużanie rozmów), 3. brak rekompensat w rachunkach za brak usługi, 4. w trakcie rozmowy telefonicznej proszę żądać aby wasze zgłoszenie awarii było odnotowane, gdyż po 2 dniach zgłaszania awarii głos w słuchawce poinformował mnie, że nie ma adnotacji o problemie, 5. zapisywać z kim, kiedy i o której się rozmawia, 6. kłamstwa firmy odnośnie szybkości internetu, gdyż doskonale wiedzą, że korzystając z kabli nie mogą przyspieszyć szybkości ponieważ max jest 1 gb, wiem to od techników, 7SZANOWNI KLIENCI NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ NA OBIECANKI TO WSZYSTKO MIJA SIĘ Z PRAWDĄ. Jesteśmy naprawdę szczęśliwi, że kończymy współpracę z TĄ organizacją i polecam to innym.
Zaletybrak
Wadysame wady
~jalesio / 2013-04-25 17:03
Ocena: 2.00 / 5
Zmieniłem z Neostrady 6 Mbps na Netię 20 max. Przed podpisaniem umowy upewniałem się trzykrotnie. Obiecywali 12-13 Mbps - mam 2-3 Mbps. O uploadzie lepiej w ogóle neie mówić. Za 59 PLN miesięcznie! Po prostu tragedia! Kwidzyn, woj. pomorskie. http://results.tester.netia.pl/goludfkmfb