Nie polecam. Moi rodzicie nie wiem dlaczego jeszcze przedłużyli umowę z tą głupią Netią. Złe przygody z netią zaczęły się, gdy moim rodzicom mówili przez telefon, że będziemy płacić 20 zł więcej, a zamiast 4mb/s będziemy mieć 8mb/s. Po miesiącu dostaje SMS'a: Usługa Wirtualny Dysk aktywowana. Kod do usługi... I za to płacą dodatkowe 20zł/msc... A różnicy prędkości nie ma. Dodatkowo ich super mega router Netia Spot przerywa połączenie nawet 30 RAZY W CIĄGU DNIA! DOBRZE POWIEDZIAŁEM! Raz co 15 minut, a raz co godzinę. Podsumowując: Za marne 4mb/s internetu, internet mobilny, który także jest tragedią, router i telefon (telefon jedynie dobrze działa) 139zł/msc...ZaletyTelefon działa dobrze, po za tym kompletne dno.
WadyTragiczna (zerowa) pomoc techniczna (od 3 miesięcy nie miałem info co do routera, dopiero teraz podobno mają wymienić sprzęt), ciągła utrata połączenia, kosmiczna cena za niską prędkość, kłamstwa, wprowadzanie klienta w błąd, często łącze nie ma obiecanego 4mb/s, tylko powiedzmy 0,5mb/s...
około 1.5 roku