Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3181 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 160
  • ~mustaFa / 2008-01-31 21:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Zaczne tak (cytat z jakiegos tematu o netii na jakims forum :p) że: "netia stara sie pchać do 5 osobowego samochodu 10 osób " - tzn ze pchają jak najwiecej klientow a łączy wcale nie modernizują i w godzinach szczytu sie muli ... Netia zwala też część winy na tpsa ale moim zdaniem wina leży tylko po ich stronie.
    2 sprawa : mam netie 1mb (od sierpnia 2007r) i na poczatku przez jakies 2 miechy ładnie chodziła , transfer ściąganych plików wynosił zazwyczaj ponad 120 kb/s ,a obecnie od około godz. 15/16 do 22/23 (godziny szczytu) transfer potrafi spaść nawet 3 krotnie !!! i może wynosić 40-60 kb/s !!!

    3 sprawa: jak ktoś często gra online w gry typu quake, Call of Duty , Counter Strike itp. to może zaobserwować w godzinach szczytu sporo powiększony ping do 50ms (przy netii 1mb) na polskich serwerach ! Do tego występują packet losty co też jest uciążliwe.
    Do tego wszystkiego netii brakuje dobrych specjalistów bo w każdym poniedziałkowym dodatku "praca" Gazety Wyborczej jest kilka ogłoszeń netii która szuka takich i takich specjalistów.

    Ps. Gdybym mógł wybierać pomiędzy Netią a UPC wybrałbym UPC !!!
    Zalety-zmienne ip (adres dynamiczny) , tanio , łatwe podłączenie
    Wadyto co napisałem wyżej oraz bardzo długi czas zamawiania usługi + niekompetentność konsultantek
    5 miesięcy
  • ~mezon / 2007-06-24 10:25
    Ale z was baranki , delikatnie to ujmjąc. Ja jak wielu innych naiwnych dałm sie na poczatku roku nabrać na oferte netii. Szkoda ze nie byliście wtedy w biurze tej firemki i nie widzieliście ilu jest tam zdesperowanych i wnerwionych klientów , którzy poczuli sie oszukani.
    Życze wam zeby internet działał bezawaryjnie, bo w innnym przypadku netia ma 3DNI NA ZAREAGOQWANIE NA USTERKE, ZARERAGOWANIE A NIE USUNIECIE bo to moze potrwać znacznie dłużej , wspołczuje wam baranki.
  • ~Maniek / 2009-10-24 14:42
    Ocena: 2.50 / 5
    Gdy po 2 latach nasza umowa z Netią na internet dobiegała końca Pani z działu utrzymania klienta przedstawiła nową, "tańszą" ofertę dla stałych klientów. Zamiast dotychczasowych 49 zł mieliśmy płacić 44 zł przez dwa następne lata za tą samą opcję. Niestety, te 44 zl to cena netto, czego jakoś nie dodała. I w taki oto sposób płacimy 54 zł za to, że chcemy nadal współpracować z tą cwaną firmą.
    Nie dawajcie się nabrać na te barwne, kuszące reklamy i uważajcie przy zawieraniu i przedłużaniu umów. To nastawione na maksymalne zyski przedsiębiorstwo, od którego trudno się będzie później uwolnić.
    ZaletyStabilna prędkość, brak przerw w dostawie i ograniczeń
    Wadynie niska cena.
    nabijanie klienta w butelkę po zawarciu umowy.
    bardzo długi (ponad 3 miesięczny) czas oczekiwania na aktywację usługi.
    ponad 2 lata
  • ~POPIK / 2011-07-30 23:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Zastanów się dwa razy w co się pakujesz.Dwa miesiące kłóciłem się o wymianę rutera który nie współpracował z VISTĄ.Proponowali mi zmianę systemu.A teraz po zmianie pakietu okazało się że ruter nie obsługuje takiej prędkości,ale o tym nikt nie raczył wspomnieć.
    Odradzam wszystkim bo można się tu dostać bez kłopotu ale za to potem są same problemy.
    Krótko mówiąc jeden wielki SZAJS
  • ~Fanaberia / 2011-07-29 17:36
    Ocena: 1.25 / 5
    ODRADZAM STANOWCZO! Fałszowanie umów jest na porządku dziennym. Zaproponowano mi ofertę dla firm w przystępnej cenie - pakiet OneOffice, podpisałam umowę wszystko ładnie pięknie. Po pół roku zaczęły przychodzić rachunki 50% wyższe. Zdziwiona napisałam reklamację, w załączeniu przesłałam kopię mojej umowy. W odpowiedzi zostałam oskarżona o podrobienie dokumentu, i NETIA przesłała mi wg. nich PRAWIDŁOWĄ umowę (kopię), którą oni posiadają. Na całe szczęście, bo przeanalizowałam obie umowy i co się okazało (tylko ważniejsze różnice):
    -inny przedstawiciel widniał na każdej z umów
    -są różnice w dacie podpisania
    i oczywiście dopisek: Pakiet OneOffice PÓŁ ROKU ZA PÓŁ CENY.
    Na tej podstawie napisałam kolejną reklamację, a później kolejną. Po 3cim razie wynegocjowałam zakończenie współpracy bez kary pieniężnej (rozwiązałam umowę rok przed końcem jej obowiązywania), ale odmówiono mi prawa do reklamacji sposobu naliczania faktur. Umowa zakończyła się kilka miesięcy temu, ale i tak od tamtej pory FIRMA NETIA nęka mnie pismami nawołującymi do uregulowania należności... Wystosowałam kolejne pismo o zaprzestanie, zobaczymy co odpowiedzą.
  • ~Zibi / 2011-07-27 16:49
    Jeśli macie za mało problemw,zamówcie usługi w neti
    będziecie ich mieli tak dużo jak ruski frontowy żołnież wszy.
    jeśli ktoś chciałby wiedzieć więcej jak mierną firmą
    jest nettia podaje kontakt meilowy Zibi61@interia.eu
    chętnie odwiode przed zawieraniem umów z tą firmą
    podając fakty jak ja zostałem potraktowany-pozdrawiam
  • ~wkurzony / 2011-07-29 11:53
    Ocena: 2.50 / 5
    podpisałem umowę z Netia przez jednego z handlowców, zapewniał mnie, że przy moim łączu nie będzie problemów z uzyskaniem prędkości 20 mb/s, pierwotnie jednak zawarłem umowę na prędkość 8 mb/s,była nieco tańsza...
    przeszło miesiąc temu przez infolinię 801802803 wprowadziłem aneks do umowy zwiększający prędkość do 20 mb/s, miała ona być dostępna w nowym okresie rozliczeniowym, czyli po 20 tego miesiąca, wczoraj dzwoniłem do infolinii 801802803 po wyjaśnienia gdyż nadal mam starą prędkość, dowiedziałem się , ze są problemy techniczne ale następnego dnia, czyli dzisiaj sprawa zostanie załatwiona, tymczasem dzisiaj dostałem informację, że zwiększona zostanie mi prędkość do 17 mb/s, ale tylko teoretycznie bo faktycznie będzie to prędkość rzędu 15 mb/s, która będzie się normalizowała przez kolejny miesiąc, więc realnie będzie ona dostępna dopiero za miesiąc.
    Zastanawiam się więc: GDZIE JEST OBIECANE 20 MB/S !?
    Poza tym, ukłony dla obsługi infolinii, wiem, że to ciężka praca tłumaczyć niezadowolonym klientom, że faktyczne możliwości Netii przekraczają fantazje HANDLOWCÓW NETII a przekleństwa należą się bardziej tym co wciskają na siłę usługi Netii niż czule uspokajających Pań infolinii.

    ...lecz kto lubi być uspokajany gdy czuje się oszukany!
    Zaletyniewygórowana cena, mniejsze przerwy w dostawie internetu
    Wadyteorie sprzedaży nie pokrywają się z faktycznymi możliwościami technicznymi
    jestem klientem Netii od ok 10 miesięcy, mam abonament 59,90
  • ~milena / 2011-07-29 00:03
    Ocena: 4.00 / 5
    Korzystam od kilku miesięcy. Za 49.90 zł, mamy w domu internet o prędkości ok 15 mb/s. Śmiga jak szalony w porównaniu do Neostrady za podobną kwotę. Na razie działa bez zarzutów; żadnych przerw czy awarii jeszcze nie było (z Neostrady na tej samej linii często nas "wywalało"). Ale wszystko ma dobre i złe strony: OBSŁUGA KLIENTA -marnie (niekompetentni konsultanci wciskający klientowi kit, linia 801888999, długo by wymieniać..i gdyby nie fakt, że skusiła nas prędkość internetu oraz pazerność na router Netia Spot i wcześniejsze, dogłębne przeanalizowanie warunków umowy - nie zdecydowalibyśmy się na tego operatora. Choć internet działa bez zarzutów, to na zmianę telefonu z TP na Netię chyba nigdy się nie zdecydujemy :)

    Zaletyprędkość
    cena
    router Netia Spot
    Wadyobsługa klienta
    maj
  • ~wookie / 2013-01-13 01:54
    Ocena: 1.50 / 5
    NIE POPEŁNIJCIE TEGO BŁĘDU JAK WIELU Z NAS
    Mam pakiet internet, telewizja i telefon i jedyna rzecz na + to ładnie wyglądający interfejs w telewizji i cierpliwość konsultantów na mój jad wylewający się na nich przez słuchawkę MINIMUM raz na dwa tygodnie.

    Na początek internet w ogóle:
    Prędkość internetu - OSTRZEGAM WAS nie dajcie się na to nabrać na manipulacyjne hasła 50mb bez ograniczeń itd. Jest to wybitnie niezły przekręt. Płacę za 54mb. Interent działa tylko i wyłącznie przez router technicolor przesłany przez netię co bardzo komplikuje sprawę serwisu i brak możliwości sprawdzenia innych. Prędkość przy połączeniu przewodowym wynosi 42mb, prędkość przez wifi - 18mb. Była wymiana routera - nic. przyszedł technik - reklamację możemy zatwierdzić tylko wtedy kiedy prędkość jest niska przewodowo. Wyjaśnił oczywiście, że te 8-12mb pobiera telewizja itd. nie do końca kłamstwem ale nie mówieniem prawdy (polecam artykuł z chip 11/2012 gdzie dostawcy internetu celowo ograniczają prędkość). Internet bardzo często się rozłącza. Tak po prostu. Na routerze miga czerwona dioda, router należy zresetować, odczekać, zresetować drugi raz i dopiero potem wraca.

    Informacja dla tych którzy mają prędkość przez wifi w popołudniowo-wieczornym godzinach ULTRA niską prędkość - musiecie zmienić kanał, bo pewnie kilka routerów w pobliżu was jest na tym samym kanale (google -> how to change channel on router). u mnie zmiana kanału poprawiła prędkość 2mb (przypominam że płacę za 54mb) do 18mb... Łał.

    artyści upraszczają. tak też zrobiła netia. interfejs jest przejrzysty, intuicyjny i bardzo wygodny. Ale ich telewizja TO PROWIZORKA - problemów jest masa: znikające loga kanałów, NAGMINNIE znikający zegar, niezgodność teleprogramu z nadawaniem. i to co uwielbiam najbardziej - kanał niedostępny. co jakiś czas mojemu netiaboxowi zachce się zablokować jakiś kanał i odblokować go po jakimś czasie. Dzisiaj np. zatrzymał się obraz podczas meczu piłki ręcznej i na każdym kanale widziałem tylko czarny ekran z różowym paskiem "kanał niedostępny". szukam na prędce transmisji w inte... zaraz! BRAK INTERNETU.

    Telefon stacjonarny jest wyłączony ponieważ raz dziennie dzwonią - jak do każdego - reprezentujące-firmę x-i-chcące-zaprosić-mnie-na-pokaz y osoby, do których cierpliwość straciłem już dawno. Telefon włączam tylko wtedy kiedy chcę zadzwonić do BOK.

    Napisałem pismo do neti, z prośbą o zgodę na zerwanie umowy z powodu braku zgodności z umową. Przeszło bez problemu. Od września czekam z tym asem, kiedy będę naprawdę wściekły no i stało się. Każdy dostawca internetu który daje prędkość internetu choćby KILOBAJT mniejszą niż taką jaka jest w umowie zasługuje na ocenę 1. Zero szacunku i wybaczenie dla takiego czegoś. Płacę - WYMAGAM. Będę objeżdżał na każdym forum i tego typu stronach twór zwany netią. na pewno teraz myślisz "może u mnie będzie inaczej"... NIE RYZYKUJ I NIE KUPUJ, bo uwierz mi, że będzie Cię to kosztowało dużo nerwów i wiszenia na telefonie. OSTRZEGAM! NIE KUPUJ
    Zaletynie mają znaczenia bo wad jest więcej
    Wadyzapraszam do lektury
    truję się już z nimi rok, 138zł po maksymalnym obcięciu (e-faktura, rezygnacja z antywira itd)
  • ~nata / 2008-09-27 18:55
    Ocena: 1.00 / 5
    niekompetentna obsługa ,bałagan w dokumentacji klienta,pracownicy telefonicznego biura obsługi klienta udzielaja sprzecznych sobie i prawdzie informacji. Pani z która dzis rozmawiałam stwierdziła na przykład ze mam aktywna usługę (konkretnie szybki internet) i była bardzo zaskoczona gdy poinformowałam ja zwięzle ze to bardzo dziwne gdyz nie przysłano mi jeszcze modemu!!!!!!!!
    I żeby była jasność,na ten tak zwany "szybki internet" czekam juz ponad trzy tygodnie!!!!!!! Mówię więc pani z infolinni ze w takim razie prosze o rozwiązanie umowy,a ta mi na to ze muszę poczekać na zakonczenie OKRESU ROZLICZENIOWEGO!!!!! A przepraszam za co ten okres rozliczeniowy? Za usługę której mi nie dostarczono? To są po prostu KPINY Z KLIENTA! SZCZERZE I SERDECZNIE ODRADZAM korzystanie z usług tej firmy !!!!!!
    Zaletyabsolutnie brak
    Wadycałe mnóstwo
    umowa podpisana trzy tygodnie temu,usługi nadal brak
  • ~fixfox / 2011-07-29 22:16
    Ocena: 2.75 / 5
    Niedawno przedłużałem umowę neti. Przedłużyłem umowę i powiedziano mi że w ciągu 2 tyg wyslą mi router, lecz tak naprawdę wysłali mi ponad 3 tyg od przedłużenia umowy. Gdy już przysłał mi kurier router okazało się że router jest popsuty .Kurier ma przywieźć nowy w ciągu 9 dni roboczych .
    Firma jest naprawdę nieodpowiedzialna !!
    Nie polecam tej firmy !!
    Zalety+brak awarii internetu
    Wady-zgryz na samym początku
    -bardzo wolny łącze internetowe

    internet mam 3 lata
  • ~Paweł / 2013-08-28 16:19
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie mam słów juz do nich. Podpisałem umowę 17.07.2013 - przedstawiciel mówił o terminei podłaczenia tydzień - max dwa tygodnie. Do dziś nie podłaczyli mi internetu choć wcześniej był na tym mieszkaniu internet od nich. Dzwonienie do BOK-u to kpiny. Zbywają człowieka za każdym razem. Za każdym razem sprawa jest podobno zaznaczana u nich jako pilna a odzewu nie ma. I za każdym razem słyszę: prosze jeszcze zadzwonić i przypomnieć się... Totalna porażka i dno.
    Najgorzej, że nie ma tutaj innego operatora a potrzebuję stałe łącze...
    Ciekawe ile jeszcze można czekać na podłaczenie
    ZaletyŻadnej
    WadyOlewanie klienta, brak obiecanych kontaktów zwrotnych, brak możliwości zwrócenia się do szefostwa firmy.
  • ~Krzychuxd / 2011-07-30 23:10
    Ocena: 1.75 / 5
    Witam odradzam wam kupna netii ponieważ mam niby 2,4 mb a chodzi gorzej niż 1mb a kiedyś był lepszy.W ciągu tygodnia miałem 5 awari przez 3 dni nie miałem internetu jak dzwoniłem do nich kilka razy to samo mówili że mają awarje zaraz będzie działał internet i jak zwykle nie działał.Odradzam Wam Cena Za Wysoka Na Taki Internet Zaletyraz na rok działa net
Wadycały czas awarie
mam go już 3 lata i żałuje i płace 120 zł z tel a już dawno z tel zrezygnowałem
  • ~obs2 / 2007-11-24 15:32
    dramatyczne problemy z realizacją umowy (chociaż mam linię telefoniczną Netii).
    Najpierw kurier który nie dociera w umówionym terminie.
    POtem trzykrotnie błędnie wypełniona przez Netię umowa (zły nr dowodu osobistego, potem brak określenia nr promocji - co wstrzymało realizację umowy gdzieś w Netii, najśmieszniejsze, że informacja o tym wstrzymaniu nie dotarła ani do nas, ale to pikuś, ale także do osoby która z ramienia Netii realizowała umowę z nami. Po prostu, gdzieś poza tą panią ktoś wstrzymał umowę z powodu formalnych błędów w umowie, nikogo absolutnie o tym nie informując. Na końcu, wydrukowano umowę z błędnym kodem aktywacji.)
    Pomimo tych perypetii jestem zadowolony. Problemy daly się przezwyciężyć.
    BArdzo, ale to bardzo kompetentny dział wsparcia technicznego. Problemy rozwiązywali trafnie i bardzo szybko.
    No i najważniejsze. mam ten internet od ponad 2 tygodni. Nie było ani chwili przerwy w dostawie sygnału. Mój poprzedni dostawca zaliczał w takim okresie średnio 2, a często sporo więcej, przerwy rzędu od pół do kilku godzin.
    Zaletyinternet stale jest. To dla mnie nowość że jest to możliwe, po doświadczeniach z poprzednim dostawcą.
    Wadytransfer nawet nie zbliża się maksymalnego określonego w umowie, ale tego się spodziewałem.
    dramatyczne problemy z aktywacją usługi na własnych liniach netii, w Krakowie.
    ok 2.5 tygodnia. Abonament 49 zł za miesiąc za łącze 1 Mb
  • ~stefan / 2012-09-28 10:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, moje doświadczenia z ta firma są bardzo negatywne, firma opiera się na kłamstwach, przez telefon oferta wygląda inaczej później na rachunku inaczej i ja teraz mam pisać reklamacje z prośba o odsłuchanie rozmowy z konsultantem żeby udowodnić swoja racje.
    żenada
    Zaletypo mojch doswiadczeniach mysle ze brak zalet
    Wadyoszukiwanie ludzi
    2 lata przedlozylem na nastepne 2 lata i zostalem oszukany
  • ~bv / 2014-10-02 18:49
    Ocena: 1.00 / 5
    netia to jakaś kpina, nie polecam!!!
    podczas podpisania umowy obiecywali nie wiadomo ile a jak umowa podpisana to 3 miesiące czekania, aż łaskawie podłączą, jak w końcu podłączyli to na wszystkich testach internetowych wychodzi prędkość o wiele, wiele niższa niż ta która była w umowie.
    Przedstawiciele obiecują gratisy, a po dzwonieniu do nich mówią, że to już nie obowiązuje...
    Szwindel, chamstwo i żenada
  • ~gonzo82 / 2013-02-17 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Pisze ponownie o usługach netii,Mam pakiet idealny za 89.90(internet do 20Mbit/s, tv + telefon)A więc sprawa wygląda następująco przez pierwsze 3 miesiace płaciłem cenne jak w umowie czyli 79.90 za internet i tv plus 10zł za telefon, dzisiaj dostałem nowa fakture na email i ku mojemu zdziwieniu opłata za okres 12luty-12marzec wynosiła ponad 250zł!!!Po moim pierwszym telefonie do neti okazało się że to ja niepłaciłem za internet przez okres 3 miesiecy dlatego taka duza opłata ok rozłaczyłem się,sprawdziłem dokładnie fakture oraz wczesniejsze i wszystko na czas było płacone, drugi telefon do netii pani zaczeła mi tłumaczyc że nastąpiła pomyłka z 'ICH' winny i nie naliczali opłat za internet za poprzednie miesiace,w takim razie moje pytanie to za co plłaciłem 40zł za sam telefon odpowiedz tak za sam abonament telefoniczny aha ale zaraz zaraz ja w umowie mam innaczej i znów zbywanie że za to tyle itp nastepne pytanie kto mi właczył pakiet bezpieczny internet bez mojej zgody(10zł za miesiąc)pani na infolini na to że była promocja więc usługa została aktywowana ale mówie że ja tego niezamawiałem a 'pani ' uparcie tłumaczy że to tylko 10zł na miesiąć!!!powiedziałem w koncu że prosze mnie połaczyć z kims kompetentnym i ku mojemu zdziwieniu nagłe rozłaczenie telefoniczne!!!Kolejny telefon do netii polaczylem sie z kims innym znów tłumacze sprawe kolejne obliczenia i taka sama odpowiedz co wczesniej ,musi pan zapłacić i tyle w takim razie pwoiedziałem że jak nie szanujecie nowych klijentów którzy rachunki płacili tylko zaczynacie oszukiwać że to niby moja winna i nagle rachunek 250zł!!!włanczacie usługi których sie niezamawiało to ja podziekuje za taka usługe, jutro wysyła pismo o rozwiazanie umowy (nie z mojej winny)i odsyłam spot itp .Dałem wyraznie do zrozumienia że jak zajdzie taka potrzeba to niech podaja mnie do sądu ja mam wszystko wyraznie napisanne w umowie , Wole wydać chocby i nawet 1000zł na adwokata niż Netii zapłacic ostatni rachunek który jest jawnym oszustwem.Nie polecam neti ,oszusci w białych kołnierzykach chcesz cos załatwic to sie po prostu nieda ,zbywaja jakims ksiegowym bełkotem a jak sie im postawisz to sie rozłanczaja albo zaczynaja to samo mówić odpoczatku,smiech,a co do internetu to niedajcie sie naciagnac niech technik przyjedzie sprawdzic przed podpisaniem umowy jaki jest u was transfer w mieszkaniu, ja popełniłem ten bład że uwierzyłem w to co mi mówili przez telefon czyli u pana w mieszkaniu jest transfer ponad 20Mbit/s na 100% a okazało sie że jest o wiele mniej.I na tym koniec.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja,ciągłe awarie,niemiła obsługa,włanczanie usług których sie nie zamówiło(dodatkowe opłaty)jawne oszukiwanie na faktorach (sprawy nie da sie zalatwic polubownie choc by sie chciało)
    4miesiace,89.90zł
  • ~guzioor / 2014-02-25 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie na umowy!!! Konsultantka tej firmy przedstawiła mi ofertę na która się zgodziłem- po wizycie kuriera i podpisaniu umowy coś mnie tknęło i postanowiłem zadzwonić na infolinie dopytać, ponieważ na umowie nie było żadnej kwoty. Po telefonie okazało się że będę musiał płacić o 30 zł więcej na miesiąc. Pani konsultant zapewniała mnie cały czas o innej kwocie. Dobrze ze dopytałem, bo 10 dni po podpisaniu już nic bym nie wskórał. Ciekawe ilu klientów w ten sposób dało się naciągnąć??
    Zaletybrak
    Wadykonsultanci
  • ~Aleksandra K. / 2013-09-12 08:08
    Ocena: 1.25 / 5
    ODRADZAM WSZYSTKIM FIRMĘ NETIA!!!!!!!!
    Obsługa klienta na bardzo złym poziomie, zgłasza się awarie/ usterkę cokolwiek a oni zamiast wysłuchać człowieka naciągają tylko na koszty (jeśli mamy usterkę tel. nie możemy dzwonić bezpłatnie z tel. komórkowego). Dodatkowo przy zmianie miejsca zamieszkania nie chcą przenosić usług i narzucają kosmiczne kary umowne!!!!
    A później są problemy z firmami windykacyjnymi (bo na nowym adresie nawet nie wiemy co firma Netia nam nadal wysyła na stary adres)!
    ZaletyBRAK
    WadyBrak szacunku do klienta
    miałam ponad rok wstępna cena 50zł po roku 100zł
  • ~jumasquad / 2015-03-15 02:13
    Ocena: 1.00 / 5
    W styczniu 2015 roku na stronie internetowej http://www.netia.pl wypełniłem formularz zgłoszeniowy pozostawiając swoje dane kontaktowe (telefon kontaktowy oraz adres instalacji usługi) z prośbą o kontakt z konsultantem, celem zapoznania się ze świadczonymi przez firmę NetIA usługami.

    Po jakimś czasie, nie potrafię wskazać dokładnej daty skontaktował się ze mną konsultant działu sprzedaży p. XXXXxxx. Przedstawiciel przedstawił mi ofertę i zaproponował tzw. „Giga Ofertę III”, w której to przedmiotem Umowy było świadczenie usług Internetowej, Telefonicznej i Telewizyjnej. W tym też dniu po zapewnieniu konsultanta postanowiłem zapoczątkować współpracę z firmą NETIA. Przedstawiciel był bardzo życzliwy, oświadczył, że prócz kosztu abonamentu będzie mnie czekał też koszt instalacji – podłączenie łącza – kwota 240 zł oraz koszt aktywacji usługi, który zostanie zwrócony przy pierwszych dwóch płatnościach w wysokości 100 zł. Konsultant poinformował mnie, że mam 14 dni od dnia zawarcia umowy do wpłaty na konto firmy NETIA kwoty w wysokości 100 zł, by aktywowana została usługa. Mimo to zgodziłem się na zawarcie umowy.
    W dniu 26 stycznia 2015 roku pod wskazanym przeze mnie adresem pojawił się kurier, który dostarczył mi umowę firmy NETIA. Po zapoznaniu się z treścią umowy podpisałem ją. Dzień 26 stycznia 2015 roku stał się tez dniem zawarcia umowy z firmą NETIA.
    Z treści Warunków Wykonywania umowy dołączonych do umowy, z punktu VIII. Zasady świadczenia usługi pkt. 1 wynika, że cyt.: „Rozpoczęcie świadczenia Usług nastąpi w terminie wskazanym w Umowie. W przypadku niewskazania terminu rozpoczęcia świadczenia Usługi, Usługa zostanie aktywowana w terminie do 21 dni od daty podpisania Umowy’.
    Tak tez cierpliwie czekałem. W między czasie kontaktował się ze mną p. xxxxxxx, który pytał czy na pewno chcę by usługa została aktywowana i przypomniał o czternastodniowym terminie na wpłate kwoty w wysokości 100 złotych. W dniu 8 lutego dokonałem wpłaty 100 złotych na konto firmy Netia.
    Po upływie 21 dni jaki był wskazany w umowie zacząłem się niecierpliwić, gdyż usługa nie została aktywowana i nikt też się ze mną nie kontaktował w tej sprawie. Postanowiłem więc sam skontaktować się z Państwem poprzez infolinię sieci NETIA. Okres oczekiwania na połączenie z konsultantem jest karygodny. Po około 30 minutach oczekiwania w końcu udało mi się porozmawiać z panią konsultantką, której przedstawiłem mój problem o aktywacji usługi. Pani konsultantka było nieco zdziwiona i poprosiła bym poczekał chwilkę by ta mogła skonsultować moją sprawę z bardziej kompetentną osobą. Po około 10 minutach ponownie odezwała się do mnie Pani konsultantka, przeprosiła za długi okres oczekiwania oraz za to, że zaszła pomyłka ze strony firmy netia i konsultant, z którym zawierałem umowę nie wysłał jej do innego działu. Tudzież przyznano, że przyczyna leży po ich stronie. A więc nie wywiązali się z zawartej umowy, gdyż okres aktywacji usługi przekroczył 21 dni. Ponadto Pani konsultantka oznajmiła, że na drugi dzień ktoś w tej sprawie się ze mną skontaktuje. Jednak tak się nie stało, więc po upływie około tygodnia znów postanowiłem zadzwonić na Państwa infolinie i dowiedzieć się na jakim etapie jest aktywacja usługi. Wtedy przeprowadziłem rozmowę z p. xxxxxxx, który oświadczył, że umowa jest w trakcie realizacji, że firma NETIA ma czas 40 dni na aktywację usługi, choć z umowy wynika inaczej. Nie omieszkałem przedstawić konsultantowi co myślę o całej tej współpracy i, że nie traktują klientów poważnie. Prosiłem o pozostawienie informacji w systemach o tym, że proszę o kontakt z kompetentną osobą, która będzie mi w stanie wytłumaczyć to całe zamieszanie. Jednak nikt się nie skontaktował.
    W dniu 20 lutego otrzymałem wiadomość sms od firmy NETIA SA o treści „Przekazujemy dane do rejestracji konta w serwisie HBO GO na hbogo.pl Identyfikator klienta: 45500132 Kod aktywacyjny: 864560165”. Nie ukrywam, że bardzo zdziwiła mnie treść tej wiadomości, nawet trochę rozśmieszyła, gdyż niby jak miałbym wejść na stronę hbogo.pl skoro od końca stycznia 2015 nie mam Internetu oraz telewizji, gdyż zrezygnowałem ze wcześniejszego usługodawcy.
    W dniu 27 lutego 2015 otrzymałem kolejną wiadomość sms o treści „ Usługi będą gotowe do aktywacji w dniu 2015-03-03, Jeżeli zamawiali Państwo urządzenie, zostanie ono dostarczone wraz z instrukcją instalacji przez kuriera.” Nadmieniam, że urządzenie jakie miałem otrzymać to Netia Spot, Netia Player
    Do dnia 12 marca nie pojawił się żaden kurier. Około godziny popołudniowej skontaktowała się ze mną telefonicznie konsultantka firmy netia z zapytaniem, czy będę w stanie do kwoty 240 złotych jaką miało być przyłączenie do łącza dołożyć jeszcze 140 złotych. Nie ukrywam, że bardzo zirytowało mnie to zapytanie, gdyż nie takie były warunki umowy. Tej pisemnej i tej słownej. Szczerze nie polecam
    Zaletybrak
    Wadybrak rzetelności, nie dotrzymywanie obietnic, brak kontaktu
  • strona 1 z 160
    Dodaj własną opinię »

    Podobne wyszukiwania

    Zobacz również

    VECTRA
    Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
    UPC Internet
    Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
    Netia Szybki Internet
    Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
    Cyfrowy Polsat Internet
    Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
    Play Online
    Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
    T-Mobile Internet
    Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
    Play
    Ocena: 1.39, ilość opinii: 4142
    Orange
    Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
    Plus
    Ocena: 1.43, ilość opinii: 2794
    T-Mobile
    Ocena: 1.57, ilość opinii: 2438
    mBank
    Ocena: 1.66, ilość opinii: 1944
    Orange Neostrada
    Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179