Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Nest Bank opinie

Ocena na podstawie 226 opinii

1.96 / 5

  • Obsługa klienta
    1.85
  • Oferta
    2.05
  • Prostota obsługi
    2.05

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Alex. / 2023-05-24 14:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo mi przykro po raz kolejny. Bank nie reaguje na zgłoszenia. Coś się stało przy zwrocie płatności Blikiem w Payu. Zwrot dużej kwoty, który powinien trwać 2 dni bank nie księguje już 22 dni. Konsultant nic nie może powiedzieć prócz przyjęcia kolejnego zgłoszenia. Dział techniczny mam to wyjaśnić. Nikt nie odpowiada, nie oddzwania, nie informuje. Payu pisze, żeby zgłaszać się z tymi problemami do Banku. Odbijam się od ściany a pieniędzy na koncie nie ma. Sprawa robi się mało bezpieczna skoro bank tak nonszalancko podchodzi do swoich klientów. Jakiś czas temu czekałam na zaświadczenie z tego banku i czekałam 3 tygodnie, bo nikomu nie chciało się przystemplować trzech zdań pomimo prośby o priorytet i obietnicę, że sprawa zostanie załatwiona natychmiast. Ogólnie przy problemach lub potrzebach klienta bank i dział techniczny to totalna porażka. Ponaglenia powodują odwlekanie załatwienia sprawy do granic możliwości. Przy wyborze takiego banku radzę wziąć pod uwagę nie przyjazność działu technicznego. Jak będą mogli to przetrzymają twoje pieniądze możliwie długo. Czy zwrócą nie wiemy. Sprawy techniczne.
    WadyJeśli mają cię za klienta i mają twoje pieniądze to najlepiej, żeby nic więcej od nich nie chcieć. Tragiczne rozwiązywanie problemów. Przewlekłe działanie. Wykorzystują swoją przewagę.
  • ~Irek / 2024-02-27 04:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam ich apke i korzystając z niej widzę, że są dostępne przygotowane dla mnie oferty lokat. Przeglądam i wybieram atrakcyjną dla mnie. Przy żadnej z ofert nie ma opisu czy linku do warunków jakie trzeba spełnić by lokatę otworzyć.
    Zakładam więc lokatę. I... wszystko jest. Pieniądze pobrane, lokata założona, i odliczam czas by zebrać odsetki.
    Ale...po kilku tygodniach otrzymuję sms, że muszę wpłacić 2 tys na konto bo inaczej lokata spadnie z 5% rocznie do 0.5% rocznie.
    Żenada. Nigdzie nie było o tym mowy przy wyborze lokat.

    A inna sprawa, że jak w pandemii wszystkie banki musiały podnosić oprogramowanie lokat i kont oszczędnościowych do 8-10% rocznie, to nagle Nest przysłał lakonicznego maila, że oni obniżają o 1 procent te oprocentowania bo rząd nie dał odpowiednich zysków z jakichś ich inwestycji.
    Ale ja się nie umawiałem, że dam im pieniądze pod warunkiem udanych inwestycji rządu. Żenada, jak tylko mogą to chcą oszwabić klienta. Co prędzej czy później doprowadzi albo do odpływu środków do konkurencji albo do zamknięcia konta.

    WadyKombinują z oprogramowaniem
  • ~Irek / 2024-02-27 04:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam ich apke i korzystając z niej widzę, że są dostępne przygotowane dla mnie oferty lokat. Przeglądam i wybieram atrakcyjną dla mnie. Przy żadnej z ofert nie ma opisu czy linku do warunków jakie trzeba spełnić by lokatę otworzyć.
    Zakładam więc lokatę. I... wszystko jest. Pieniądze pobrane, lokata założona, i odliczam czas by zebrać odsetki.
    Ale...po kilku tygodniach otrzymuję sms, że muszę wpłacić 2 tys na konto bo inaczej lokata spadnie z 5% rocznie do 0.5% rocznie.
    Żenada. Nigdzie nie było o tym mowy przy wyborze lokat.

    A inna sprawa, że jak w pandemii wszystkie banki musiały podnosić oprogramowanie lokat i kont oszczędnościowych do 8-10% rocznie, to nagle Nest przysłał lakonicznego maila, że oni obniżają o 1 procent te oprocentowania bo rząd nie dał odpowiednich zysków z jakichś ich inwestycji.
    Ale ja się nie umawiałem, że dam im pieniądze pod warunkiem udanych inwestycji rządu. Żenada, jak tylko mogą to chcą oszwabić klienta. Co prędzej czy później doprowadzi albo do odpływu środków do konkurencji albo do zamknięcia konta.

    WadyKombinują z oprocentowaniem
  • ~Jerzy / 2023-07-19 14:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem zadowolony z konta problemem jest odblokowanie zablokowanego zbyt pochopnie przez bank mojego konta
  • ~Klient / 2022-02-08 22:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam, brak placówek, nieprzyjemna obsługa infolinii..
  • ~Magda / 2023-09-07 01:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Wczoraj oszust wyczyścił mi konto na zero po godzinie od wpływu alimentów na dzieci. Pani z działu kart zareagowała i zadzwoniła, gdy podejrzanych transakcji było już kilkanaście a ja nie miałam już pieniędzy. Nie zadziałał żaden system wcześniejszej automatycznej blokady karty by zapobiec wyczyszczenie jej do zera.Pani miała dla mnie jedno pytanie - blokujemy kartę czy nie.Zlozylam reklamację, którą bank będzie rozpatrywał tygodniami. NIE. Poinformowałam ich, że jest ust.2 art. 46 i 50, które obligują bank do niezwłocznego oddania nieautoryzowanych przelewów. Czekam 2 a później zgłaszam sprawę działalności NESTBANKU do Prokuratury
    ZaletyMacie ustawę 2art 46 i 50 prawa bankowego, którą chroni was przed naciąganiem przez bank na długie terminy czekania gdy zostaliście jawnie okradzeni i zwrot pieniędzy należy wam się na pierwszm miejscu, potem bank rozpatruje zasadność zwrotu
    WadyTaką transakcja nie mogła być przez was autoryzowana
  • ~Ryszard61 / 2022-06-17 17:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Jak rano zrobisz przelew to dotrze do Ciebie grubo po południu.Wszystko robią baaardzo wolno.
    ZaletyDarmowe
    WadyInfolinia nie wierzy nikomu
  • ~Zibi / 2023-09-14 12:58
    Ocena: 2.00 / 5
    obsługa klienta to jakbyś gadał z maszyną, żadna pomoc i żaden profesjonalizm.mnie ich system zapomniał dostarczyć karty do bankomatu i już 14 dzień jestem bez pieniędzy i pomocy ze strony banku. w d....e mają osoby niepełnosprawne i starsze. OMIJAJCIE TEN BANK DALEKIM ŁUKIEM.
    Zaletyna obecną chwilę nie widzę żadnych
    WadyMoża by książkę napisać ale to w wolnym czasie
  • ~Artur / 2024-04-19 10:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank niby za darmo wszystko, ale wszystko co tylko potrzebne jest do prowadzenia firmy zestawienia spłaconego kredytu płatne i to nie mało (150pln). Nie polecam tego Banku nic nie jest proste i logiczne. Pomoc klientowi tylko jak sami potrzebują Ci wcisnąć kredyt lub usługę. Mało oddziałów a trzeba do nich jeździć na podpisanie czego jakichkolwiek papierów. Brak możliwości załatwienia przez stronę. Nie polecam
    WadyWysokie opłaty za wszystkie dokumenty zestawienia np. 150 pln harmonogram spłaconego kredytu.
    Chroniczne dostarczania dokumentów finansowych jak posiadasz kredyt opłaty w kredycie dodatkowe.
    Nie doinformowani pracownicy na infolinii.
  • ~Damian / 2022-09-17 09:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Przyszedłem założyć lokatę w oddziale w Rzeszowie o czym poinformowałem obsługę, która później zakładając mi tam konto + lokata nie poinformowała mnie o konieczności zgód marketingowych, które były jednym z warunków uzyskania promocyjnego oprocentowania. Po złożeniu wniosku reklamacyjnego ten został natychmiastowo odrzucony.
    Dodatkowo podczas wypełniania wniosku zaznaczyłem, że nie potrzebuję karty, którą później otrzymałem.
    ZaletyAplikacja mobilna
    Wady- niekompetentna obsługa
    - wprowadzanie w błąd klienta
    - ilość placówek
  • ~Ewa Krukowska / 2022-06-21 10:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam nie mają nawet placówki w Legnicy chciałem założyć konto przez internet reklamują się a potem robią wielki problemy
    Nie polecam tego banku nikomu
    Za próbę założenia konta przez internet pobrali 1 zł a potem robią problem z weryfikacją
    ZaletyNie ma
    WadyOgromne nie polecam nikomu
  • ~Fff / 2022-12-19 16:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Żona czeka na zamknięcie konta już ponad miesiąc dzwonilismy do działu obsługi klienta i pani stwierdziła że nie jest w stanie mam pomóc
    ZaletyZadne
    WadySzkoda pisać
  • ~Forest / 2022-07-18 16:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank nie poważnie podchodzi do klienta w piątek zrobiłem przelew z konta oszczędnościowego na konto główne i do tej chwili nie mam pieniędzy mają jakiś błąd i zgłaszałem o 8 rano po trzech dniach nic nadal pieniądze zablokowane dziadostwo nie bank po wakacjach go zmianiam i nikomu nie polecam
    WadyBrak konkretnej obsługi klienta żart nic więcej nie polecam
  • ~Jagna / 2023-02-24 00:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Nigdy już nie założyłabym w banku konta to są pomocnicy komornika w pracy zabierają 114 zł mniej a bank to blokuje jakim prawem dla mnie bank powinien otworzyć kancelarię komorniczą tylevlat byłam klientem tego banku ,ale dosyć tego żegnam i nie radzę zakładać w tym banku konta
    ZaletyZero
    Wady10
  • ~Lech / 2023-05-23 19:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie mogę przejść wideo-rejestracji. Ciągle jest coś złego w moim otoczeniu. Jak taki jest początek, to potem spodziewam się wszystkiego najgorszego. Rezygnuję.
    Zaletydarmowa karta
    Wadytrudności w wideo rejestracji.
  • ~Łukasz / 2022-12-10 13:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Beznadzieja, przelew ekspresowy płatny 4 złote, który miał być do 15 minut u odbiorcy, po godzinie nadal jest o w oczekujących, w tym czasie nie można go nawet anulować, a infolinia jest nieczynna i nie można nic z tym zrobić, totalna porażka!
    Wadyoszukiwanie klienta na przelewach ekspresowych
  • ~Niezadowolony klient / 2023-02-18 17:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam nikomu zakładać jakiegokolwiek konta w tym banku. Blokują konto- nikt na infolinii nie jest w stanie udzielić jakichkolwiek informacji o powodzie zaistnienia powyższej sytuacji. Każdy tam mówi co innego... nikt nie jest w stanie podać kontaktu żeby ta sytuację wyjaśnić. Blokują i odblokowują konta co drugi dzień...
  • ~Nowi / 2023-09-14 08:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak kontaktu z klientem. Bez ich chęci współpraca nie ma sensu. Dziwne bo mieli ochotę powalczyć o rynek
    ZaletyDobre pierwsze wrażenie
    WadyOlewka
  • ~paweł / 2023-10-20 18:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Przelewy wychodzący zrobiłem po 21:00-na inny bank= chciałem przelew anulować-czyli wycofać, nie da się z punktu panelu.
    Ich śmieszna infolina jest czynna od 8 :00 do 20:00- dzwonie następnego dnia 8:01 Pani odpowiada ze przelew już poszedł tuż po 8:00 i się nie da, ale zobaczy co da się zrobić .Zadzwonił do mnie konsultant po godzinie 13:00 odpowiada ze się nie da. Pewnie by się dało to zrobić, ale po co sobie robotę dodatkową robić.Tak więc jesli zrobicie przelew tam gdzie nie potrzeba to oni będą mieli cię głęboko w dddd.
    Zaletydarmowe konto
    Wadybrak anulowania przelewu
    infolinia czynna zbyt krótko
  • ~pks / 2023-02-06 14:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Z dużą ulga zlikwidowałem konto w tym pseudo banku. Brak obsługi lokalowej. wszystkie reklamacje tylko przez internet, albo telefonicznie...jak ci sie uda dodzwonić.Zaraz po zlikwidowaniu konta tracisz możliwość skorzystania z historii i za każde poświadczenie przelewu np. do urzędu skarbowego musisz im słono płacić i cierpliwie czekać. Konsultant nie jest pewien, czy bank mi wyda to poświadczenie. I tu jest paradoks, bo ja nie moge sprawdzić czy bank wykonał moje zlecenie przelewu. Uciekajcie z kontem daleko od tego banku. taka jest moja opinia, mam przykre doświadczenia
    Zaletybrak
    Wadyza dużo by pisać
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1949
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1436
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 905
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 792
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 788
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3761
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807