Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Nest Bank opinie

Ocena na podstawie 226 opinii

1.96 / 5

  • Obsługa klienta
    1.85
  • Oferta
    2.05
  • Prostota obsługi
    2.05

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maria / 2024-04-04 19:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Pani Agnieszka Kowalska , miałam sprawe do załatwienia w Nest Banku .Pani Agnieszka bardzo miło i profesjonalnie pomogła.Bardzo ,bardzo dziękuję. Pozdrawiam i gratuluję Nestbank takiego pracownika.
  • ~Marzanna / 2023-03-18 11:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientką od początku, jeszcze Smart banku, wszystko działa bez zarzutu.
    WadyBrak
  • ~michaelangelo / 2022-10-12 19:55
    Ocena: 5.00 / 5
    Posiadam konto w Nest Bank od 4 lat i ani razu nie miałem problemów. Wszystko ok. Jedynie martwi mnie lekko to, że firma pozamykała część oddziałów, ale to pewnie rykoszet po lockdownie.
    ZaletyRealne konto za 0 zł dla firmy
  • ~Młoda / 2024-01-25 09:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam konto w tym banku od 7 lat i jak na razie nie zauważyłam żadnych problemów z opłatami ( oprócz opisanych w tabeli opłat) przelewami nawet zagranicznymi , czy również z obsługą klienta podczas rozmowy telefonicznej, zawsze wszystko jest wyjaśnione dokładnie i z pomocą podchodzą do klienta. Jak najbardziej polecam ten bank
    WadyBrak
  • ~Nikodem / 2022-09-22 17:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie rozumiem negatywnych opinii.
    Wystarczy czytać ze zrozumieniem ofertę banku.
    Za konto w PLN i EUR oraz kartę do konta PLN nie płace nic.
    Apple Pay jest.
    Dobrze oprocentowane konto oszczędnościowe mimo ostatniej obniżki.
    Kredytu nie mam wiec się nie wypowiem, zreszta maja tylko dla firm.
    ZaletyWszystko za darmo, dobre oprocentowanie
    WadyŻadnych, chyba ze jest się debilem co nie umie czytać ale wtedy polecam iść do szkoly
  • ~olpiuk / 2023-09-26 14:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Z punktu widzenia mikroprzedsiębiorcy bardzo dobry bank. Prowadzenie kont i karty całkowicie bezpłatne. Aplikacja mobilna jest intuicyjna i przejrzysta. Praktycznie wszystkie podstawowe sprawy można załatwić przez internet. To, że zamykają oddziały to akurat na plus, jeśli ma to usprawnić usługi zdalne, a na przestrzeni kilku ostatnich lat dużo się poprawiło.
    Produkty depozytowe dobrze oprocentowane. Kredytów nie oceniam, bo nie biorę.
    ZaletyZa darmo
    Zdalna obsługa
    Oprocentowanie depozytów
    WadyZ punktu widzenia swoich potrzeb, nie zauważam
  • ~Qazik / 2022-08-02 11:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie rozumiem negatywów wystawianych przez komentujących. Warto się zapoznać z taryfa opłat i prowizji. I podjac decyzje czy to oferta jest dla ciebie (brak oddziałów w okolicy, płatne wypłaty gotówki z większości bankomatów, tylko jeden darmowy w miesiącu przelew wewnętrzny z konta oszczędnościowego na ROR). Bank działa dobrze. Jest darmowe konto i prowadzenie karty. Wypłaty z bankomatów Euronet i blik za free. Mam w nim konto od kilku lat zarówno ROR jak i konto oszczędnościowe które ma rewelacyjne oprocentowanie środków. Infolinia dziala. Za cały okres użytkowania nie zapłaciłem nawet 1gr. Ja polecam. Ale podkreślam, zapoznaj się z regulaminem i taryfa opłat. Ludzie tego chyba nie rozumieją, ze to firma jak kazda inna i za zaniedbania ze strony klienta się płaci.
    ZaletyDarmowe: konto, karta, wypłaty w bankomatach euronet i blik, jeden w miesiącu przelew z KO na ROR, wysokie oprocentowanie na koncie oszczędnościowym.
    Wadybrak oddziałów w okolicy, płatne wypłaty gotówki z wiekszosci bankomatów, tylko jeden darmowy w miesiącu przelew wewnętrzny z konta oszczędnościowego na ROR
  • ~Satis Rarus / 2018-09-04 17:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Zmieniłem bank z PKO SA i jestem bardzo zadowolony. Na moje potrzeby idealny i bez myślenia o spełnianiu warunków, żeby nie było opłat, lub żeby były mniejsze! Super!
    Zalety- brak opłat w najbardziej podstawowych kwestiach (karta debetowa, konto)
    - mobilność
    - całkiem dobra oferta
    - brak przereklamowania, a szczególnie superdrogimigwiazdami
    Wady- raczej nie ma
  • ~Spółka z o. o. / 2023-12-04 12:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Jako klient banku od kilku lat posiadam konto biznesowe. Konto jest bezpłatne, i obsługa fantastyczna. Bank kładzie mega nacisk na bezpieczeństwo transakcji z czego jestem bardzo zadowolony. Pracownicy infolinii o dziwo bardzo kompetentni łącznie ze znajomością procedur przy transakcjach zagranicznych - od lat - pierwszy i obecnie najlepszy bank ! Szczerze polecam.
    Zalety- brak opłat za prowadzenie rachunku
    - bardzo przejrzysta aplikacja bankowa i mobilna
    - świetnie wyedukowana obsługa klienta na infolinii
    - bank szyty na miarę
    Wady- powolne księgowanie
  • ~SR / 2024-04-08 10:07
    Ocena: 5.00 / 5
    Chciałbym złożyć wyrazy uznania za postawę Pani ,która mnie obsługiwała w oddziale Nest Banku na ul Domaniewskiego 5.04.2024 o godz 9,30 . Nest Bank jest bankiem internetowym , niestety bankowość internetowa nie spełniała moich potrzeb , nie była widoczna karta kredytowa . Dwukrotnie byłem w oddziałach banku i dwukrotnie obsługa była mierna , jednak tym razem trafiłem na osobę która potrafiła mi pomóc i rozumiała o co mi chodzi obsłużyła mnie w bardzo kompetentny i miły sposób . Jako osoba zatrudniająca kilkanaście osób ,uważam , że każdemu pracodawcy zależy na tym ,żeby jego pracownicy posiadali takie kompetencje jak ta Pani .
    Opinię tą piszę jako zadowolony klient banku i pracodawca
  • ~W140 / 2023-03-08 20:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem parę lat - nigdy nie było problemów - wszystko za darmo. Polecam
    ZaletyDarmowo i pristo
    WadyBrak
  • ~Zbigniew / 2022-11-13 13:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Negatywne opinie dotyczą raczej kredytów, jeśli zaś chodzi o inne sprawy np. koszty ROR, karty, obsługi internetowej itp. nigdy nie miałem żadnych problemów. Wydaje mi się że jest to jeden z najlepszych banków, może dlatego, że nie jest umoczony w kredyty frankowe i hipoteczne.
    ZaletyROR - 0 zł, karta - 0 zł, przelewy - o zł
  • ~AD / 2022-09-08 16:50
    Ocena: 4.67 / 5
    Ja również dziwię się negatywnym opiniom...Konto zwykłe i oszczędnościowe w Nest mam od 2017 roku.Żadnych problemów, a od grudnia ub.r miesięcy odesetki na koncie oszczędnościowym z kwotą plus minus 30 tys.zł wyraźnie wzrosły (mam nadzieję że na... zawsze? :) Przelew z konta oszczędnościowego na zwykłe - natychmiastowy.Korzystalam kilka razy z infolinii i zawsze spotkałam się z miłą obsługą i rzetelnym załatwieniem sprawy Nie brałam kredytu, więc nie mam doświadczeń z tą uslugą.
    ZaletySuper obsługa mobilna
    Wysokie oprocentowanie konta oszczędnościowego
    Prosta aplikacja
    WadyBrak
  • ~Bartek,B / 2023-04-03 11:21
    Ocena: 4.67 / 5
    Mam konto kilka miesięcy i wszystko jest jak najbardziej w porządku.
    Mało placówek tylko i za wypłatę w niej pobierają opłatę.
    ZaletyProstota obsługi.
    Wadyjak dla mnie brak
  • ~Penelopa / 2022-10-01 06:22
    Ocena: 4.67 / 5
    Konto i karta do konta bez opłat, bez warunków, aplikacja mobilna, łatwy dostęp do bankomatów w każdym mieście ( euronet), konto oszczędnościowe.

    WadyZbyt mało placówek, jeśli w ogóle jeszcze są.
  • ~tomek84 / 2021-08-25 17:43
    Ocena: 4.67 / 5
    Posiadam konto jeszcze za czasów Banku Smart. Wszystko za zero to fakt nie musisz spełniać żadnych warunków. Ostatnio zmienili wypłaty z wszystkich bankomatów za zero na tylko euronet i blikiem ze wszystkich za 0zł. O czym dowiedziałem się przypadkiem tu minus
    Karta do konta mogła by być bardziej kolorowa :)
    Polecam ten bank w 100% Klient od samego początku (A nawet wcześniej bo w Bank Smart).
    ZaletyWszystko za 0 ZŁ
    WadyOstatnio zmienili wypłaty z wszystkich bankomatów za zero na tylko euronet i blikiem ze wszystkich za 0zł. O czym dowiedziałem się przypadkiem tu minus.
  • ~zadowolony / 2023-05-12 16:41
    Ocena: 4.67 / 5
    Jako dodatkowy bank do trzymania kasiorki na boku jest ok. Wszystko za darmo, wszystkie płatności mobilne, prosta i przyjemna aplikacja. W miarę dobra oferta lokat. Niedługo maja w końcu wprowadzić blika na telefon. Czego chcieć więcej?
    ZaletyWszystko jest i za darmo
    WadyBrak blika na telefon
  • ~ADAM STEFAN / 2017-09-28 12:41
    Ocena: 4.33 / 5
    Wycofałem się Deutsche Banku gdzie panował straszny bałagan i zła obsługa.
    Jestem zadołowany z Nest Bank. Mały, prosty, wszystko załatwione szybko.
    Oferta doskonała, naprawdę bez żadnych opłat.
    ZaletySzybko, prosto, dobra oferta.
    WadyNarazie nie widzę
  • ~XX / 2022-03-26 12:36
    Ocena: 4.33 / 5
    Oceniam podejście pracownika banku do klienta w mokotowskim oddziale - Pan obsługujący bardzo uważnie i z otwartością podszedł do mojej nietypowej sprawy. Załatwienie trwało ok. 40 minut, podczas których reprezentant banku aktywnie poszukiwał rozwiązania kwestii. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona jego pełną zrozumienia, życzliwości i cierpliwości postawą. Problem został rozwiązany, dostałam też rzetelną odpowiedź na każde pytanie i wskazówki. Doceniam!
    ZaletyOdpowiednie i zindywidualizowane podejście do klienta.
  • ~Xx / 2023-10-07 16:40
    Ocena: 4.00 / 5
    Bank w miare ok.darmowe konto osobiste.prostota obslugi. Szybkosc przelewow oki
    ZaletyDarmowe konto
    WadyCzeste awarie .problemy z blikiem
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1948
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1436
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 905
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 792
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 788
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3761
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807