Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Nest Bank opinie

Ocena na podstawie 226 opinii

1.96 / 5

  • Obsługa klienta
    1.85
  • Oferta
    2.05
  • Prostota obsługi
    2.05

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~robert / 2022-12-01 12:08
    Ocena: 1.67 / 5
    bank działa tylko na swoja korzyść nie pacząc na fakty które wskazują klient ze bank popełnił błąd a ściślej placówka w Bydgoszczy przez która poniosłem straty i nerwy oraz czas dlatego musiałem pojechać do poznania 150 km by tam mi zamknęli kredyt na który miałem złożone pismo Bydgoszczy a oni tego nie przyjęli wiec po miesiącu pojechałem do poznania złożyłem odwołanie a bank odpisali ze to moja wina i nie zwrócili żadnych odsetek ani ubezpieczenia wiec z calom pewnością nikomu nie polecam tego banku a wręcz ostrzegam w ogóle oddziału z Bydgoszczy z pozdrowieniami bardzo niezadowolony klient
    Wadyzłe podejście do klient i reklamacji
  • ~Tomasz / 2022-08-04 09:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam serdecznie obsługa klienta bardzo miła Aczkolwiek żeby załatwić potwierdzenie o spłacie kredytu trzeba czekać niewiarygodną ilość dni obiecano nam że 4 dni do tej pory nie mamy opieszałość i ignorancja ze strony w banku skłoniła nas do napisania tej opinie
  • ~turek / 2022-06-29 10:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie warto korzystać. Nagle odcięto mi dostarczanie SMS-ów uwierzytelniających. Straciłem dostęp do operacji na koncie. Infolinia zwodzi i kręci,zwala na telefon, nic nie pomaga a czas leci Z innymi bankami jest OK, wszystko działa, a z tym jednym nie. Lepiej nie ryzykować bo można zostać "na lodzie"
  • ~Zdzisław / 2023-12-05 08:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank najpierw przez pół roku wprowadzał mnie w błąd z uwolnieniem środków z zamkniętego konta VAT, można domniemywać że świadomie. Gdy już załatwiłem pozytywną decyzję US to teraz bez podania przyczyn nadal blokuje zwrócenie moich pieniędzy. Gdy do nich pisze to nie dostaje odpowiedzi. Porażka. Odradzam korzystanie z tego banku.
    ZaletyBrak
    WadyBrak odpowiedzi na wysłane wiadomości. Wprowadzanie w błąd klientów
  • ~Piotr / 2022-04-28 13:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Jeśli nie chcesz być oskubany to unikaj tego banku. Przy zadłużeniu próbują uzyskać dwa tytuły wykonawcze na ten sam kredyt. Doliczają sobie jakieś opłaty z sufitu. Obsługuje ich kancelaria ryszewski&szubierajski a jak do nich dzwonisz to nic nie wiedzą. Najlepiej nagrywaj rozmowy. Spróbuj zamknąć konto to robią pod górkę. Chcesz przyłączyć się do wniosku o odebranie licencji bankowej dla nest banku to zapraszam. Nie przesyłaj dokumentów tylko kontakt telefoniczny i mailowy wtedy się skontaktuje i umówimy się na obejrzenie dokumentów.

    stopzlodziejomznestbanku@gmail.com
    ZaletyBrak
    WadyProvident jest lepszą firmą niż ten bank.
  • ~ewa z. / 2024-04-11 11:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam banku. Konsultantki z infolinii (bardzo miłe) nie są w stanie rozwiązać najprostszych spraw, a jednocześnie nie mogą przekierować rozmowy do osoby kompetentnej.
    ZaletyJest ok, jeśli nie pojawi się jakikolwiek problem.
    WadyBank nie jest w stanie naprawić najmniejszej usterki. Trzeba czekać do 30 dni na odpowiedź. Tak nie może działać instytucja finansowa dysponująca pieniędzmi klienta. Nie polecam!
  • ~Kmita / 2024-01-26 10:46
    Ocena: 1.33 / 5
    Dziwaczny bank. Z tego co wiem przez wiele lat miał straty i chyba dopiero ostatnio wyszedł na plus. Próbowałem założyć konto firmowe w 15 minut aktywne - według reklamy. Reklama okazała sie kłamliwa a procedury są tak mega dziwaczne, że nie mogę uwierzyć że ta instytucja ma jakiś zarząd. Konto założyłem w jeden dzien w dobrym państwowym banku,,
    ZaletyBrak
    WadyDziwne zarządzanie
  • ~Mariusz / 2022-05-13 22:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Ten bank to jakiś kiepski horror. Ostatnio próbuję zrobić przelew z konta oszczędnościowego na rachunek rozliczeniowy w ramach tego samego banku (czyli w nest bank), a tu wyświetla mi się że brak środków na przelew bo wykonując przelew ze swojego konta oszczędnościowego na zwykły rachunek w ramach tego banku muszę zapłacić blisko 10 zł opłaty. Szok... potem czytam że w miesiącu mogę wykonać tylko jeden przelew więc wykonam dwa przelewy: jeden na konto w mBanku z konta oszczędnościowego drugi za miesiąc lub jeśli system pozwoli na konto mBanku z rachunku zwykłego i zamknę to g...wno jakim jest nestKupa
    Zaletybrak, jedyną zaletą jest to że dzięki temu g...wnu można zrozumieć w co się wdepnęło.
    Wadyopłaty, drogie opłaty
  • ~MS / 2023-06-21 11:29
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank to czy instytucja piorąca...? Ukryte opłaty, wysokie koszty kredytu, ogromna prowizja za wcześniejszą spłątę, wymuszanie ujawnienia szczegółowych danych firmowych, konieczność składania wniosków niby "zgodnie z przepisami prawa", zero elastyczności, brak placówek. Wystarczy? Spłacam kredyt mimo prowizji i NIGDY WIĘCEJ kontaktów z tym czymś.
    Zaletybrak
    Wadywysokie koszty i pseudobiurokracja
  • ~onyx / 2023-04-25 18:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Lichwa patrz opłaty np zajęcie egzekucyjne - 200 zł - Złodzieje!!! Omijać szerokim łukiem
    WadyLICHWIARZE!
  • ~Poszkodowany / 2023-02-02 10:32
    Ocena: 1.33 / 5
    UWAGA PO ŻADNYM POZOREM NIE ZAKŁADAJCIE KONTA W NEST BANKU, MOGĄ WAM PRZEPAŚĆ PIENIĄDZE BANK IGNORANTWÓ BEZ KOMPETENCJI, ZERO WSPARCIA W OBSŁUDZE.
    Szanowni Państwo, w Nest Banku zaginęły mi pieniądze z przelewu zagranicznego w PLN wysłanego do Francji 15 tyś PLN. Na dzień pisania tej informacji minęło 21 dni od potwierdzenia wykonania przelewu wystawionego przez Nest Bank. Bank nie wie, gdzie są pieniądze i odmówił mi zwrotu. Cała obsługa tylko przez CC, zbywanie i odwlekanie w czasie, nie reagowanie na prośbę kontaktu, zero opieki przez indywidualnego konsultanta. W oddziale jeden pracownik do obsługi, który nie ma żadnych kompetencji. Po wezwaniu Policji do oddziału w związku z podejrzeniem przestępstwa przywłaszczenia, łaskawie wyszła do mnie Dyrektor Oddziału, bardzo niegrzeczna arogancka, nadal nie mam pieniędzy. Napisałem pismo do Prezesa tego Banku, wysłałem maila, brak odzewu...potrzbowałem bezkoszowego banku do prostych przelewów, okazało się, że nawet z tym nie radzą sobie. Nie tracicie nerwów omijajcie ich z daleko, nie zdjadziecie tutaj żadnej fachowej obsługi w biznesie..muszę walczyć dalej, zgłosić sprawę na prokuraturę do KNF itp. Być może mają też problemy z płynnością finansową. Ze spraw technicznych, bank biznesowy (jego strona internetowa) źle współpracuje z przeglądarką Apple, żenada...
    WadyBRAK OBSŁUGI, KOMPETENCJI,
  • ~robert / 2022-05-05 11:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Polecam wszystkim klientom tego "banku" przyjrzeć się DOKŁADNIE oprocentowaniu zdeponowanych tam środków. Okazuje się bowiem, że konto NEST OSZCZĘDNOŚCI, które zakładamy w rzekomej promocji, jest oprocentowane w okresie PROMOCYJNYM niżej niż oprocentowanie STANDARDOWE. W moim przypadku oprocentowanie "PROMOCYJNE" wynosiło 2,0%, w czasie gdy oprocentowanie standardowe wynosiło 2,8%. Czyli "NEST BANK" robi z klientów IDIOTÓW i udaje że nic się nie stało. Złożyłem reklamację, którą bank odrzucił i uzasadnił następująco, cyt: " Konsultantka wyraźnie Panu wskazała, że zgodnie z obowiązującą Pana promocją oprocentowanie środków do wysokości 100 000 zł zdeponowanych na Pana koncie Nest Oszczędności wynosi 2%. Natomiast oprocentowanie w systemie (2,8%) dotyczyło rachunku nie objętego promocją. Ciekawe jak do tego ustosunkuje się UOKiK .... ?
    Na "infolinii" tego banku obok głosu konsultanta możecie usłyszeć w tle szczekające psy, ćwierkające ptaszki, itp. BANK twierdzi, że konsultanci pracujący na infolinii czasami wykonują pracę zdalną. Zapytałem oficjalnie, czy DANE OSOBOWE klientów są w takiej sytuacji bezpieczne, bo przecież na infolinii podlegamy weryfikacji, po której pracownik ma wgląd do naszych danych objętych TAJEMNICĄ BANKOWĄ. Bank twierdzi, że wszystko odbywa się zgodnie z procedurami bezpieczeństwa, bo pracownicy wykonujący pracę zdalną przechodzą regularne szkolenia oraz pracują na sprzęcie dostarczonym przez bank. Mam jednak obawy co do bezpieczeństwa naszych danych, bo skoro w prywatnym mieszkaniu konsultanta słychać np. psa, to kto zagwarantuje, że na sofie obok konsultanta nie siedzi ktoś z domowników lub inna osoba postronna, która również w tej sytuacji widzi co jest wyświetlane na ekranie BANKOWEGO KOMPUTERA. W mojej ocenie to zupełnie NIEPROFESJONALNE !!!

    Zaletyja nie dostrzegam....
    Wadynierzetelne informacje, oszukańcze praktyki
  • ~Sławek / 2024-01-09 17:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Dno,dno i jeszcze raz dno mam nadzieję że nestbank jak najszybciej ogłosi upadłość
    ZaletyTylko wady
    WadyWady za mało powiedziane
  • ~Tom / 2023-05-23 16:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak placówek, obsługa na infolinię to jakieś nieporozumienia.Nic nie mogą.
    Szkoda nerwów.Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyObsluga
  • ~Tttt / 2022-12-19 16:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Brakuje placówek biuro obsługi klienta żenada ciągle mówią to samo w niczym nie potrafią pomóc syf Syf syf
    ZaletyŻadne
    WadySzkoda słów
  • ~witold / 2023-07-26 09:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem klientem tego banku 5 lat
    Praktyka rozbójnicza banku polega na :
    zajecie komornicze Urzędu Skarbowego na 12 000 zł
    Bank zajmuje - Centrum rozliczeniowe 19 000 zł z konta złotówkowego i 4000 euro ( 19000 zł ) z konta walutowego
    Maja czas 7 dni na rozliczenie tego , proste jasne i oczywiste 26 000 zł różnicy posotaje w obrocie 7 dniowym dla Banku , na kolejna reklamacje odpowiadaja że to wina systemu
    To się nadaje do rzecznika praw konsumentów ?
    czy od razu zgłaszać do prokuratury ?
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak placówek stacjonarnych , infolinia dramt , aplikacja dramat
  • ~Wnerwiony / 2023-05-08 14:33
    Ocena: 1.33 / 5
    To nie jest bank tylko jakiś quasi bankowy potworek, dzisiaj kolejny z tych dni gdy przelewy złożone rano w godzinach popołudniowych nadal nawet nie wyszły. Infolinia zapchana i nie można się doczekać połączenia z jakimś statystą udającym konsultanta.
    TANIE MIĘSO PSY JEDZĄ i tyle w temacie...
    ZaletyTanie konto
    WadySzkoda gadać
  • ~Zawiedziony / 2023-09-18 22:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Omijać szerokim łukiem. Brak szacunku do klienta, osoby na infolinii bez kompetencji. Za zaksięgowanie raty kredytu liczą sobie 180 zł ( wliczone w ratę miesięczna).
    Miałem przypadek, że fiskus nie rozłożył mi podatku rocznego na raty (wiec po otrzymaniu pisma spłaciłem zaległość) ale fiskus wszedł mi na konto - to fakt nie wina banku że na czas nie odnotowali mojej wpłaty, ale odrazu przesłali do banku stosowną informację i fiskus powiedział że bank powinien odblokować mi pieniądze na koncie do 24h, może inne banki do 24h odblokowuja ale nie Nest Bank.. Po kontakcie na infolinii usłyszałem - cytuje "to Pan sobie poczeka parę dni i pieniądze wrócą na konto..." - odebrałem to tak że "bank" chyba chciał mnie ukarać że nie zapłaciłem podatku dla fiskusa na czas. W sumie na odblokowanie pieniędzy na koncie czekałem 12 dni, ponieważ bank nie wiadomo dlaczego zaczął przesyłać dwa razy moje środki dla fiskusa bez żadnych podstaw!! Nawet fiskus do mnie dzwonił z informacją dlaczego bank im ta kasę przesyła a oni robią zwroty... I to jest niby "bank" przyjazny przedsiębiorcom.
    ZaletyŻadne
    WadyJest ich cała masa...
  • ~. / 2022-04-27 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    najgorszy bank, jeżeli nie chcesz tracić czasu i pieniędzy to z dala od Nest Banku.

    Podczas wypłaty z bankomatu firmy Euronet bankomat nie wydał gotówki - pojawił się komunikat "Bankomat chwilowo nieczynny". Po zalogowaniu się na konto okazało się że kwota wypłaty jest zablokowana. Kontakt z infolinią a Pani uprzejmie informuje, że jeżeli kwota jest w blokadzie to nie może przyjąć reklamacji. Trzeba poczekać aż kwota pojawi się w historii. Na pytanie ile trzeba czekać - odpowiedź: "do 11 dni".

    Inne Banki reagują od razu a nie po 11 dniach.
    Pani na infolinii twierdzi, że "NIESTETY NIC NIE MOŻE ZROBIĆ".

    Takie zasady w Bankach były 30 lat temu a nie w XXI wieku.


    Po ponownym kontakcie z infolinia i żądaniu złożenia reklamacji - Pani z infolinii przyjęła reklamację i kazała czekać 30 dni na jej rozpatrzenie!!!!!

    EKSPRESOWA OBSŁUGA - HA,HA,HA
    Zaletymniej niż zero
    WadyBrak profesjonalnego podejścia do Klienta. Brak nowych rozwiązań systemowych.
  • ~A-S / 2023-09-14 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, brak kontaktu, osoby za infolinią niekompetentne, zdecydowanie nie polecam, bank utrudnia klientom funkcjonowanie , brak oddziałów gdzie można załatwić pilną sprawę , tylko kontakt mailowy na odpowiedź i reakcję czeka się 15 dni
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu, brak oddziałów , bardzo niewiele wpłatomatów
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1948
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1436
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 905
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 792
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 788
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3761
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807