Miesiąc temu zdecydowaliśmy się z dziewczyną na wspólny rachunek w Nest Banku, zachęceni zerowymi kosztami i dobrym oprocentowaniem. Generalnie ok, ale problem zaczął się gdy rachunek i konta chcieliśmy "uwspólnić" lub wskazać drugą osobę jako pełnomocnika. Ich systemy nie bardzo sobie radzą z taką operacją, dopiero druga wizyta w oddziale i długi czas oczekiwania rozwiązały problem. Może nie jest to często praktykowane rozwiązanie, ale infolinia i szeregowi pracownicy w oddziale niezbyt przygotowani. Reszta na razie ok.
"Macierzystymi" bankomatami (np. do operacji typu zmiana PIN na karcie) są należące BZ WBK, więc tragedii nie ma.
Generalnie wygląda to na bank z potencjałem, który chce dużo zrobić żeby pozyskać klientów, ale nie zawsze im to dobrze wychodzi, więc trzeba uzbroić się w cierpliwość. Dobre na proste rachunki, bez "udziwnień".Zalety- dobre warunki (korzystne oprocentowanie, niskie koszty, lokaty)
- prosta i czytelna strona > ma to swoje drugie dno
- jak się "przyciśnie", to obsługa w oddziale ok
Wady- problem jak w opinii - gubią się przy jakichkolwiek rozwiązaniach odbiegających od standardu
- małą liczba oddziałów, a te otwarte tylko w godzinach pracy, ciężko się dodzwonić
- infolinia działa ok, ale co z tego skoro często nie mogą pomóc i trzeba iść do oddziału > patrz wyżej
- długi czas oczekiwania na realizację zlecenia
- panel użytkownika BARDZO prosty i niby ok, ale brakuje mi tam wielu prostych funkcjonalności które są np. w mBanku (np. możliwość ponazywania kont, gdy ma się ich dużo)
jestem klientem od m-ca