Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Nest Bank opinie

Ocena na podstawie 226 opinii

1.96 / 5

  • Obsługa klienta
    1.85
  • Oferta
    2.05
  • Prostota obsługi
    2.05

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Gru / 2023-03-27 13:52
    Ocena: 3.67 / 5
    Po zmianie logo i szaty graficznej - tandeta straszna. Dali dziecku ołówek do ręki i kazali coś narysować, nikt profesjonalny z takiego banku nie skorzysta.
    ZaletyWszystko darmowe
    WadySzata graficzna, wpłaty z wpłatomatu idą na konto nawet 3 godziny
  • ~Robert / 2023-03-12 13:05
    Ocena: 3.67 / 5
    Wszystko jest ok, dopóki czegoś nie potrzebujesz. Aby na oświadczenie o prowadzonym koncie czekać 3 tygodnie? Jest ono płatne 100zł, powinno być max 3 dni.
  • ~stan / 2023-03-08 09:50
    Ocena: 3.67 / 5
    o minusach - bo to istotniejsze. bank chwali sie ze jest najtanszy - dla konta firmowego. moze i tak. ale np. kazdy jeden przelew expressowy kosztuje u nich 10 zl. powiedzmy ze w miesaicu robisz ich 6 - na cito. rocznie 720zeta. w mbanku np. jest w miesaicu pakiet darmowyh - chyba z 5. inna sprawa - istotny dla polskiego zeszamconego przez isntytucje panstwowe przedsiebiorcy - przelew egzekucyjny. - cena w nest banku za taki przelew - 200 zl. ( w mbanku 30zl) TO jest o tyle istotne ze zus np kiedys wysylal zajecia zbiorczo - np . z niezaplacone skladki za rok - w 3 zajecieach zaleznie od tego na jaki fundusz. tera automat zusowski wysyla zajecia kazdejskladki osobno. zyli jak olales rok - to ci przyjdzie na rachunek 36 zajec. - i miej teraz czlowieku konto w nest banku - to cie pociagna za kazdy taki przelew dodatkowo po 200 zeta. czyli 7200 . jak przyjdzie ci windykacja jakies resztowki ze skarbowki - za 16 zeta - to nestbank poprawi ci humor dodatkwoymi 2 stowami. dziekuje - postoje.
    Zaletyczas oczekiwania na kons. tel. - jest zerow w poerwnaiu z innymi bankami
    Wadyprzelew windykacyjny!!!
  • ~bartosz / 2017-08-09 11:12
    Ocena: 3.33 / 5
    Miesiąc temu zdecydowaliśmy się z dziewczyną na wspólny rachunek w Nest Banku, zachęceni zerowymi kosztami i dobrym oprocentowaniem. Generalnie ok, ale problem zaczął się gdy rachunek i konta chcieliśmy "uwspólnić" lub wskazać drugą osobę jako pełnomocnika. Ich systemy nie bardzo sobie radzą z taką operacją, dopiero druga wizyta w oddziale i długi czas oczekiwania rozwiązały problem. Może nie jest to często praktykowane rozwiązanie, ale infolinia i szeregowi pracownicy w oddziale niezbyt przygotowani. Reszta na razie ok.

    "Macierzystymi" bankomatami (np. do operacji typu zmiana PIN na karcie) są należące BZ WBK, więc tragedii nie ma.

    Generalnie wygląda to na bank z potencjałem, który chce dużo zrobić żeby pozyskać klientów, ale nie zawsze im to dobrze wychodzi, więc trzeba uzbroić się w cierpliwość. Dobre na proste rachunki, bez "udziwnień".
    Zalety- dobre warunki (korzystne oprocentowanie, niskie koszty, lokaty)
    - prosta i czytelna strona > ma to swoje drugie dno
    - jak się "przyciśnie", to obsługa w oddziale ok
    Wady- problem jak w opinii - gubią się przy jakichkolwiek rozwiązaniach odbiegających od standardu
    - małą liczba oddziałów, a te otwarte tylko w godzinach pracy, ciężko się dodzwonić
    - infolinia działa ok, ale co z tego skoro często nie mogą pomóc i trzeba iść do oddziału > patrz wyżej
    - długi czas oczekiwania na realizację zlecenia
    - panel użytkownika BARDZO prosty i niby ok, ale brakuje mi tam wielu prostych funkcjonalności które są np. w mBanku (np. możliwość ponazywania kont, gdy ma się ich dużo)
    jestem klientem od m-ca
  • ~Cezary / 2023-05-24 09:36
    Ocena: 3.00 / 5
    Od początku maja 2023 same problemy techniczne. Pomimo środków w banku brak możliwości skorzystania z nich.
    Kontakt z bankiem możliwy tylko na zasadzie korespondencji co 2 tygodnie. Zero zainteresowania klientem.
    Usługi ok, obsługa klienta tragiczna.
    Zaletydoggieeh20@gmail.com
    WadyObsługa klienta
  • ~SMUTNA PRAWDA;-( / 2021-09-25 11:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Dobrze, jak nie ma problemów!
    Gdy się zaczną - DNO.
    ZaletyDobra Oferta.
    WadyCiągłe Kłopoty z Logowaniem do Systemu,
    Brak Wsparcia w Weekendy (Infolinia).
  • ~artur / 2023-05-15 13:46
    Ocena: 2.67 / 5
    brak placówek, do raty kredytu firmowego doliczają dodatkową comiesięcznią opłatę oprócz raty odsetkowej i kapitałowej co daję znacznie większą kwotę ukrytą, ponadtto co 6 miesięcy wymagają nawet przy małych kredytach dokumentów o stanie firmy co jest dodatkowym obciążeniem...jesłi nie dostarczysz na czas płacisz karę w zależnosci od wielkosci kredytu...
    Zaletyprostota obsługi strony internetowej
    Wadyj.w.
  • ~BeerBear / 2023-08-02 22:16
    Ocena: 2.67 / 5
    Obsługa klienta poniżej dna Rowu Mariańskiego. Masz problem - Twoja sprawa, odpowiedzą, że "bank" nic nie może. Wznowiona karta dociera na kilka dni przed upływem ważności starej. Jeśli miałeś planowany wyjazd to albo rezygnujesz, albo w trakcie podróży zostajesz bez karty. Nowa karta okazuje się atrapą z uszkodzonym chipem - infolinia nie umie zlecić natychmiastowej wysyłki nowej karty paczkomatem. Ostatecznie proponuje kuriera i ... przez miesiąc nie potrafią podać daty wysyłki i numeru przesyłki. Nagle jakaś kretynka informuje Cię, że wysłali w dzień po zgłoszeniu, ale nie podali kurierowi danych kontaktowych i przesyłka wróciła. I według niej to było prawidłowo Czyli procedura wysyłki kurierskiej wygląda tak:
    1. Kurier nie ma prawa wiedzieć, jak powiadomić klienta, że ma przesyłkę
    2. Klient nie powinien wiedzieć, że przesyłka jest w drodze
    3. Jak kurier zastanie klienta w domu - klient miał szczęście
    4. Jak kurier klienta nie zastanie - niech klient nie marudzi, mógł siedzieć na dupie w chałupie i czekać do usranej śmierci !!! Niech się frajer buja ...
    Po 7 tygodniach nadal nie masz karty i nie dostaniesz jej, chyba że znowu zamówisz i zapłacisz.
    Jeśli to się przytrafi starszej, chorej, niedowidzącej osobie, która nie da rady obsłużyć apki w telefonie by choćby wypłacić gotówkę blikiem - taka osoba zostaje bez dostępu do pieniędzy z emerytury i możliwości zrobienia podstawowych zakupów. Ale te szmaty z obsługi w NestSmieciu mają to gdzieś.
    Wniosek: jeśli kończy się ważność karty i nie dostałeś nowej 3 tygodnie przed końcem, otwieraj konto w innym banku, gdzie dostaniesz nowa kartę bez użerania się z idiotami.
    Zaletyw miarę tanio
    WadyBezczelna, tępa, niekompetentna obsługa. Zero szacunku dla klienta. Zero chęci rozwiązania problemów, które sami tworzą.
  • ~Karolina / 2022-10-07 17:58
    Ocena: 2.67 / 5
    Szybki przelew 30zl w piątek a i tak nie ma pieniędzy. Najgorszy bank z jakim się spotkałam. Żal ..... Przelew blok n atel nie realny ....
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~M.S. / 2022-07-01 16:04
    Ocena: 2.67 / 5
    Wszystkie operacje przeprowadzane są bardzo wolno. Częste przerwy techniczne po kilka dni i problemy z aktywacją nowej karty. Niestety robią wiele by tracić klientów
    ZaletyDarmowe konto
    WadyWolny czas wprowadzania wniosków i ich egzekwowania w sprawie problemów technicznych
    Brak możliwości przesyłania pieniędzy blikiem
  • ~Paweł / 2023-05-10 04:57
    Ocena: 2.67 / 5
    Ciągle mają jakieś problemy awarie i pracę modernizacyjne , brak bankomatów spore opłaty .
  • ~Zbyszek / 2022-05-12 15:12
    Ocena: 2.67 / 5
    Czekanie na założenie konta przez wideokonferencję tragedia godzina czekania i nikt się nie zgłosił... poddałem się i w końcu zrezygnowałem z założenia konta w tym banku.
  • ~Andy / 2023-05-02 13:45
    Ocena: 2.33 / 5
    najbardziej irytuje mnie czas przelewu , wysyłam rano przed 8.00 niestety przelew do adresata poznym popołudniem, porazka
  • ~Becia / 2023-01-13 09:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Czekam na odblokowanie konta już 9 dni. Na infolinii każdy konsultant mówi co innego. Wprowadzają ludzi w błąd. Nie polecam tego banku nie można się z nikim konkretnie dogadać.
    ZaletyKonto 0
    WadyKonsultanci nie wiedza co mówią, każdy co innego.
  • ~Iryk / 2023-07-12 18:32
    Ocena: 2.33 / 5
    No cóż, w wielu sytuacjach wcześniej opisanych aż trudno się nie zgodzić z moimi przedmówcami.
    Pamiętam jak zakładali ten bank i sie reklamowali hasłem - TAK POWINNO BYć W KAŻDYM BANKU - dzisiaj zaś stwierdzam po wielu latach współpracy, że TAK NIE POWINNO BYĆ W ŻADNYM BANKU i to pod żadnym pozorem... odchodzę i nie polecam.
    ZaletyTrafiają się miłe osoby na infolinii ale "nicniemogące" załatwić. reakcja na maile zerowa, zostając klientem nie podejmuj krytyki bo i tak się nikt tym nie zajmie i nie weźmie sobie tego do serca
    Wadyjak ktos słusznie napisał - zapisałeś się to licz się z tym, że teraz będziesz dojony i wykorzystywany. Szczerze nie polecam i powtarzam - tak nie powinno być w żadnym banku
  • ~Jacek / 2023-01-25 16:24
    Ocena: 2.33 / 5
    Udostępnisz dane i dane się rozpływają po placówkach partnerskich, które za nic mają RODO i dzwonią z ofertami. To mimo zaznaczenie braku zgód marketingowych.
    Podczas obsługi kredytu firmowego, czasami co miesiąc wymagali dokumentów księgowych, bo jak się nie wyśle to opłaty karne. Spłaciłem to przed czasem, brak zgód, a oni dalej dzwonią. Nigdy więcej.
  • ~Jack / 2023-10-02 16:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Przelew wewnatrz banku idzie 24 godziny pomimo zapewnien ze trwa to kilka minut. Przelew expresowy za 60PLN! idzie ponad 2 godziny.
    Zaletydarmowe konto
    Wadykoszty za bledy banku
  • ~Paulina / 2023-01-11 13:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferta dla kont biznesowych jest bardzo dobra. Ale tylko w teorii. W praktyce samo otwieranie konta w Nestbank to porażka. Placówkę tego banku już dosyć dawno zamknęli w moim mieście, więc wniosek złożyłam online. Zostałam uprzedzona,że w najbliższych dniach może zadzownić do mnie konsultant. Zadzwonił ale w godzinach, w których nie mogłam odebrać. Zaraz oddzwoniłam na infolinię ale pani stwierdziła,że w tę stronę się nie da i muszę czekać na ponowny telefon z banku. Wiedząc,że mam zajęcia i znów mogę mieć problem z odebraniem napisałam maila na adres podany jako kontaktowy z prośbą o telefon w określonych godzinach. Jednak na drugi dzień oczywiście infolinia zadzwoniła o tej porze, o której nie mogłam odebrać. Zaraz też dostałam maila,że nie otworzą mi konta, bo nie można się ze mną skontaktować. Zero praktyczności i elastyczności.
    Już sobie darowałem otworzenie konta w tym banku ale z masakrującej większości komentarzy widzę,że nie mam czego żałować a właściwie to muszę się cieszyć,że udało mi się tego uniknąć.
    ZaletyŻadnych
    WadyFatalny system obsługi klientów już na starcie - przy otwieraniu konta! O pozostałych wadach nie chcę wiedzieć!
  • ~Venessa / 2022-09-27 23:16
    Ocena: 2.33 / 5
    Coraz mniej oddziałów tego banku, poza tym kasują 5 zł za sprawdzenie stanu konta w ich bankomatach , tj(euronetu, nie polecam !
    ZaletyApple Pay
    WadyOpłaty za wszystko co w innych bankach jest gratis
    Brak placówek
  • ~ABRAXAS / 2023-12-18 23:01
    Ocena: 2.00 / 5
    WSZYSTKO JEST DOBRZE POKI NIE POJAWIAJA SIE PROBLEMY. JA DOSWIADCZYLEM PROBLEMU Z PRZELEWEM ZAGRANICZNYM I CALY SYSTEM PROCEDUR BANKU NEST SIE ROZSYPAL OD 2 MIESIECY BANK NIE POTRAFI MI WYDAC DOKUMENTU POTWOERDZAJĄCEGO GDZIE SA MOJE PIENIĄDZE.INFO LINIA I PRACOWNICY W ODZIALE NIE MAJA KOMPETENCJI NA MERYTORYCZNĄ ROZMOWĘ.ODPOWIEDZ NA REKLAMACJE NICZEGO NIE ROZWIĄZAŁA.SPRAWA TRAFIA DO RZECZNIKA FINANSOWEGO I PRAWNIKA. WYGLADA NA TO ZE BANK UKRADL PIENIĄDZE SKORO NIE POTRAFI PRZEDSTAWIC DOKUMENTÓW W MOJEJ SPRAWIE!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1948
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1436
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 905
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 792
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 788
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3761
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807