W sierpniu 2024 mieliśmy tą wątpliwą przyjemność skorzystać z oferty tego hotelu. Hotel absolutnie nie zasługuje na 4 gwiazdki. Nie wiem czy zasługuje nawet na 2. W pełni zgadzamy się z negatywnymi ocenami obu Pań które ostatnio zamieściły swoje opinie z pobytu. Hotel jest bardzo zaniedbany. Nikt w niego nie inwestuje. Pokoje zaniedbane, brudne z bardzo wieloma defektami (niesprawne sprzęty agd, uszkodzone meble, skorodowana armatura, braki w wyposażeniu, niedoróbki w wykończeniu pokoi). Basen zaniedbany z wieloma dziurami w plastikowych kratkach odpływowych. W wielu miejscach kratki przy basenie czarne od brudu. Wszędobylskie robactwo (pokoje, korytarze, tzw. restauracja). Restauracja to obraz brudu i kompletnego braku jakiejkolwiek higieny u personelu. Nie posiada włączonej klimatyzacji. Posiłki spożywane w 30 stopniach. Stoły i krzesła brudne i popękane. Jedzenie monotonne, niesmaczne, wielokrotnie przerabiane. Nieświeże i psujące się owoce i warzywa. Personel pali papierosy w restauracji. Hotel cechuje całkowity brak elementarnej higieny u personelu (mycie podłogi, palenie papierosów i jednocześnie wydawanie posiłków, brak rękawiczek przy wykładaniu jedzenia). Chłodziarka z lodami z brudem, pleśnią i robakami. Tzw. bar przy basenie istnieje ale nic nie oferuje w ramach obiecanego All inclusive. Stoi po prostu pusty. Boisko do siatkówki to skoszona trawa, dwa zdezelowane słupy i porwana siatka. W hotelu nic się nie dzieje - żadnych animacji dla dzieci czy tematycznych wieczorów. Hotel nie posiada terminala płatniczego. Jedyne zalety z pobytu to piękne morze, pogoda, urokliwe miasteczko i goście hotelowi z Polski ale to już nie jest zasługą hotelu.
Uwaga ! (aktualizacja opinii po rozwiązaniu reklamacji).
Biuro podróży Itaka nie uznaje żadnych uwag i zastrzeżeń. Wszelkie reklamacje nawet mając zdjęcia robactwa, dziur w okolicy basenu, brudu, pleśni uznaje za bezzasadne. Nie ma żadnego właściwego podejścia do Klienta która zapłacił spore pieniądze za wakacje. Ani złotówki rabatu i rekompensaty. Jeżeli cenicie Państwo swój czas, pieniądze, komfort wypoczynku, troskę o dobro rodziny stanowczo odradzamy.ZaletyPogoda, klimat i morze.
WadyW sierpniu 2024 mieliśmy tą wątpliwą przyjemność skorzystać z oferty tego hotelu. Hotel absolutnie nie zasługuje na 4 gwiazdki. Nie wiem czy zasługuje nawet na 2. W pełni zgadzamy się z negatywnymi ocenami obu Pań które ostatnio zamieściły swoje opinie z pobytu. Hotel jest bardzo zaniedbany. Nikt w niego nie inwestuje. Pokoje zaniedbane, brudne z bardzo wieloma defektami (niesprawne sprzęty agd, uszkodzone meble, skorodowana armatura, braki w wyposażeniu, niedoróbki w wykończeniu pokoi). Basen zaniedbany z wieloma dziurami w plastikowych kratkach odpływowych. W wielu miejscach kratki przy basenie czarne od brudu. Wszędobylskie robactwo (pokoje, korytarze, tzw. restauracja). Restauracja to obraz brudu i kompletnego braku jakiejkolwiek higieny u personelu. Nie posiada włączonej klimatyzacji. Posiłki spożywane w 30 stopniach. Stoły i krzesła brudne i popękane. Jedzenie monotonne, niesmaczne, wielokrotnie przerabiane. Nieświeże i psujące się owoce i warzywa. Personel pali papierosy w restauracji. Hotel cechuje całkowity brak elementarnej higieny u personelu (mycie podłogi, palenie papierosów i jednocześnie wydawanie posiłków, brak rękawiczek przy wykładaniu jedzenia). Chłodziarka z lodami z brudem, pleśnią i robakami. Tzw. bar przy basenie istnieje ale nic nie oferuje w ramach obiecanego All inclusive. Stoi po prostu pusty. Boisko do siatkówki to skoszona trawa, dwa zdezelowane słupy i porwana siatka. W hotelu nic się nie dzieje - żadnych animacji dla dzieci czy tematycznych wieczorów. Hotel nie posiada terminala płatniczego. Jedyne zalety z pobytu to piękne morze, pogoda, urokliwe miasteczko i goście hotelowi z Polski ale to już nie jest zasługą hotelu.
Uwaga ! (aktualizacja opinii po rozwiązaniu reklamacji).
Biuro podróży Itaka nie uznaje żadnych uwag i zastrzeżeń. Wszelkie reklamacje nawet mając zdjęcia robactwa, dziur w okolicy basenu, brudu, pleśni uznaje za bezzasadne. Nie ma żadnego właściwego podejścia do Klienta która zapłacił spore pieniądze za wakacje. Ani złotówki rabatu i rekompensaty. Jeżeli cenicie Państwo swój czas, pieniądze, komfort wypoczynku, troskę o dobro rodziny stanowczo odradzamy.