Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8017 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 401
  • / 2025-04-30 17:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczka wyslana z Polski do Wloch, nadana 21.04, 30.04 stan na godz. 13:52 - w dalszym ciagu nie dostarczona.
    Na Inpost zdecydowalismy sie ze wzgledu na zludna obietnice dostarczenia paczki w ciagu 3 do 5 dni roboczych...paczka zostala wyslana do Lombardii, ok. 1 godz. i 4 min. droga od centrum logistycznego znajdujacego sie w Mediolanie.

    29.04 wykonalam telefon do centrum obslugi - po odkryciu, ze paczka zostala rano wydana do dostarczenia, po czym zwrocona do centrum logistycznego o 11:57.

    W pierwsze rozmowie zostalam poinformowana, ze wysylaja ntychmiast informacje do Wloch, zostalam rowniez poproszona o ponowny telefon w celu uzyskania informacji co dalej

    W drugiej rozmowie dowiedzialam sie, ze zagraniczne centra maja 2 dni na odpowiedz, ze nic nie da sie zrobic i zebym dzwonila do wloskiego oddzialu...ktory juz o tej porze byl zamkniety (a nie byl na moment pierwszego telefonu). Albo ze mozemy paczka odebrac bezposrednio z centrum logistycznego (istotne - paczka nadana do Lecco, centrum logistyczne w Mediolanie. Paczka byla wazna, bo znajduja sie w niej rzeczy, ktore chcielismy zabrać ze sobą do Norwegii, gdzie mieszkamy - lot z Bergamo)

    Trzecia rozmowa odbyl moj maz, jest Wlochem, szybko zorientowal sie, ze rozmawia z kims z Polski. Poprosil o numer telefonu bezpośrednio do centrum logistycznego - tym razem człowiek na infolinii nie mógł podać numeru.

    InPost - wstyd, nie tylko podajecie nieprawdziwe informacje co do realizacji usług, również logistyka w przypadku zagranicznych dostaw leży u Was i głośno płacze. Plus takiej dezinformacji i bezradności wśród pracowników tylko współczuć tym biednym ludziom, którzy dla Was pracują.

    Nie możecie zapanować nad swoimi zagranicznymi partnerami i szkoleniami pracowników- nie pchajcie się na zagraniczne rynki...

    Pytanie co z paczka, w Lecco we Włoszech już nas nie ma, jak również nie ma nas w Polsce - jaka bedzie reakcja Inpost? Dostarczycie mi paczkę do Stavanger?

    Pozdrawiam i szczerze życzę sukcesów, ale korzystać z Waszych usług poki co nie będę...
  • / 2025-04-29 18:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Контролерка стянула додаткову плату за те що одразу не підійшов до неї. Їхав з початкової станції Вроцлав. Так можуть робити тільки у польше поляки...
  • / 2025-04-23 12:10
    Ocena: 5.00 / 5
    W głównym dziale (centrala)w InPost w Gliwicach
    Pani Kasandra i pani Nicola przesympatyczne Panie i bardzo pomocne osoby , już dawno się nie spotkałam z tak pomocną obsługą, pomogły rozwiązać mi problem z wielką życzliwością.

    Dziękuje

    Pozdrawiam serdecznie
    Klientka z Kędzierzyna-Koźla
    ZaletyŻyczliwość ,pełna profesjonalność
  • / 2025-04-23 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma to jest porażka, kurier trzy dni pod rząd nie dostarcza paczki, zostawiając wiadomość , że nikogo nie zastał co jest nieprawdą. Reklamacje składane i na tym koniec. Nie polecam!
    Zaletybrak
  • / 2025-04-17 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczkę, która była do odbioru w poniedziałek, niestety nie mogę do tej pory wyciągnąć ze skrzynki a mamy czwartek, skrzynka się zablokowała. Pomimo mojego ciągłego kontaktu z biurem, nie potrafią rozwiązać problemu, odsyłają mnie z dnia na dzień z kwitkiem, w odpowiedzi ciągle słyszę, że piszą ponaglenia. W sposób lekceważący podchodzą do klienta, nie są w stanie wyegzekwować od pracowników wykonania zadania, biuro obsługi klienta nie ma informacji czy w ogóle ktoś w tej sprawie interweniuje.
  • / 2025-04-13 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    NA paczkę wysłaną w czwartek musiałem czekać aż do poniedziałku
  • / 2025-04-12 22:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Inpost to oszuści i zlodzieje mało do tego kurierzy są wulgarni nie mają szacunku do klienta , nie wydają reszty tylko sobie przywłaszczają w kieszen . Ostatnio kurier chciał przywlaszczyc sobie oprócz pieniędzy za paczkę dodatkowo 100 zł gdy zrobiłam awanturę o pieniądze i nastraszyłam telefonem na policje wyzwał mnie od gówniar po czym zlozyłam skargę na kuriera opowiedziałam całą sytuację i oprócz słowa przepraszam nie otrzymałam ani mojej paczki ani nic z tym nie zrobili . Nigdy więcej nie zamówię od tej firmy , i do tego odradzam wszystkim bo okradają w bialy dzien
  • / 2025-04-11 11:11
    Ocena: 4.50 / 5
    Nadałem paczkę z paczkomatu w Polsce do paczkomatu w Hiszpanii w centrum La Zenia niedaleko Torrevieja. Proces nadawczy super. Cena transportu OK. Ale..... Po dotarciu paczki w aplikacji pokazała się informacja, że paczka nie będzie w wybranym przeze mnie paczkomacie ale 5-6 km dalej i wskazano mi adres wraz z procesem nawigacji oczywiście. No i tu niespodzianka. Podany adres to prywatna posesja gdzie sympatyczna pani właścicielka chyba przyzwyczajona już do szukających swoich paczek podróżników poinformowała, że to nie ten adres tylko 200 m dalej w kiosku. Na kiosku mała nalepka InPost. Paczka oczywiście była cała i zdrowa ale trochę wstyd dla Pana Brzoski. Szczególnie z tym błędnym adresem prywatnej posesji pojawiającym się w aplikacji. Pozdrawiam.
  • / 2025-04-08 11:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Zdecydowanie najgorsza obsługa, z jaką miałam do czynienia. Przesyłki oznaczone jako „odmówiono odbioru”, mimo że NIKT nie dzwonił ani do drzwi, ani na telefon. Kurier nawet nie próbował ich doręczyć. Dwa razy dzwoniłam na infolinię i nikt nie był w stanie mi pomóc. Obiecano, że otrzymam formularz na maila, ale nic nie przyszło. Wysłałam reklamację i nagle w aplikacji status przesyłek zmienił się na „brak możliwości doręczenia”!
    To wygląda jak próba zamiecenia sprawy pod dywan. Zero odpowiedzialności, brak kontaktu, kompletna ignorancja i brak szacunku dla klienta.
    Nie polecam nikomu. Jeśli możecie — trzymajcie się z daleka od tej firmy.
  • / 2025-04-07 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Od ponad tygodnia nie mogę odebrać paczki z paczkomatu z powodów technicznych, pomimo zgłoszeń na infolinii i reklamacji nie chcą w żaden sposób rozwiązać problemu, nie proponują żadnych rozwiązań, nie można uzyskać wiarygodnej odpowiedzi kiedy będzie rozwiązany problem i totalnie ignorują zgłoszenie z prośbą rozwiązania problemu, np przeniesienia paczek do innego paczkomatu, jeszcze nigdzie nie spotkałam się z tak totalną ignorancją wobec klienta.
    Zaletybrak
    Wadybrak chęci w rozwiązaniu problemu
  • / 2025-04-05 12:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Jako mały przedsiębiorca jestem już bardzo zmęczony sytuacją, która powtarza się nagminnie. Około 30% moich paczek wysyłanych za pośrednictwem firmy kurierskiej kończy się naliczeniem dodatkowych opłat za rzekomo niezgodne wymiary przesyłki. Co gorsza – reklamacje są regularnie odrzucane, bez konkretnego uzasadnienia czy przedstawienia dowodów.

    Przesyłki są przeze mnie starannie mierzone i dokumentowane zdjęciami przed wysyłką. Ostatnio firma podała błędny wymiar paczki i naliczyła dopłatę, mimo że miałem zdjęcia, a kurier sam odebrał paczkę bez zastrzeżeń. Wcześniej miałem podobną sytuację – jedna z paczek została oceniona jako mająca 1 metr wysokości, choć w rzeczywistości była znacznie mniejsza.

    Mam wrażenie, że tego typu sytuacje nie są przypadkowe, a system dopłat działa na niekorzyść klientów, którzy nie mają możliwości skutecznej obrony przed wielką firmą z własnym zapleczem prawnym.

    Jestem rozczarowany i zniechęcony. Zbyt często czuję się traktowany niesprawiedliwie, a reklamacje są ignorowane. Wiem, że wielu innych klientów ma podobne doświadczenia — wystarczy spojrzeć na opinie.
  • / 2025-04-03 03:45
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsza firma kurierska .Infolinia to chyba jakiś żart zero pomocy i jeszcze kłamstwo ze strony Pani z info.
    Po pierwszym nie udanym dostarczeniu przesyłki (byłam w pracy)telefon na info że nie jestem w stanie w tym tygodnu odebrać przesyłki o 11 bo w tym czasie jestem w pracy i proszę o przekierowanie na paczkomat lub dostarczenie o w godzinach od 15.Spisanie emaila nr przesyłki itp powiedziano że ok ,po czym kurier następnego dnia znów jest o 11 przesyłkę odsyłają do nadawcy. Porażka!!!!!!Ponowny telefon i nic z Tym nie zrobili powiedzeli że odsyłają do nadawcy.
  • / 2025-04-02 11:23
    Ocena: 1.00 / 5

    Po co jest infolinia? powielanie tego co można zobaczyć online ,zero pomocy do załatwienia sprawy
    Doręczenia opóźnione 1-2 dni notorycznie ,niszczenie paczek
    Zalety = 0
    ZaletyBRAK WSPACIA ORAZ POMOCY ZE STRONY INFOLINII
    WadyBRAK WSPACIA ORAZ POMOCY ZE STRONY INFOLINII
  • / 2025-04-01 16:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Według ich regulaminu, to można tylko nadawać książki i szmaty. Nie uznają żadnej reklamacji, doręczenia opóźnione 1-2 dni notorycznie. Niszczą paczki. Nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadyjw.
  • / 2025-03-30 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    dramat. paczka zamówiona jechała z Krakowa do Gdańska aż 3 miesiące. zamówiłem prezent na urodziny dla żony i dostała go dopiero po 3 miesiącach. skandal. do tego zamiast rzeczy zamówionej przysłali mi między innymi cegłę, kartofla i sznurek. zapłaciłem za przesyłkę ponad 3 tysiące złotych. sprawa od 13 dni jest rozważana przez firmę i zastanawiają się czy przyjąć reklamację. skandal! gdize jest to co zamówiłem?!!
    Zaletybrak zalet
    Wadyoszustwo. złodziejstwo. chamstwo. najgorsza firma w Polsce.
  • / 2025-03-28 18:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Do pierwszej reklamacji uważałem InPost za dobrą firmę. Po uszkodzeniu przesyłki przez kuriera zaczęły się kłopoty: żądania przesyłania powtórnie przesłanych już dokumentów, brak odpowiedzi na zapytania, niejasne wymagania dotyczące dołączonych dokumentów. Po 30 dniach reklamacja nadal w toku - ogromna strata czasu i nerwów. Na szczęście jest już konkurencja (i znacznie tańsza).
    ZaletySzybka dostawa, ale nie zawsze bez uszkodzeń.
    WadyFatalna obsługa klienta w przypadku reklamacji (nie spotkałem się dotąd z gorszą).
  • / 2025-03-26 09:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Powiem tak, od lat korzystam z InPost w celach dość dużej sprzedaży i nigdy nie było problemu. Od Was na infolinii z aplikacji mobilnej powinny brać przykład inne firmy. Szybka, profesjonalna i kompetentna obsługa. I niezawodna firma kurierska
    ZaletyProfesjonalizm, szybka pomoc, rzetelność, niezawodność
    WadyZdecydowanie brak
  • / 2025-03-25 19:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Od lat korzystam z usług - zawsze bez jakichkolwiek problemów. Pozdrawiam serdecznie ludzi z InPost! Z pewnością ciężka, niedoceniana i niezauważana praca no chyba że zdarzy się jakiś wypadek to wtedy klientela wylewa swe zażalenia. Nie przejmować sie takimi!.
  • / 2025-03-20 17:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Dymam rowerkiem do punktu inPost po odbiór paczki 8km a tam słyszę: płatność tylko kartą.
    Przecie to jest niezgodne z prawem w Polsce nie honorować gotówki. Karty oczywiście nie wziąłem...
    To był ostatni zakup przez inPost.
    W aplikacji paczki przekierować w locie się nie da i na dodatek ten numer z płatnością za pobraniem i to urvaa w sklepie "Świat alkoholi Mława".
    Nigdy więcej.
  • / 2025-03-13 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nisolidna firma,do tej poey nie oddała pieniedzy za nie wysłan,a paczkę w dniu 17.02.2025
    Twierdzą że oddali kasę ale nie ma to potwierdzenia w mojej aplikacji bankowej.Radzę z nich nie korzystać.
strona 1 z 401

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12559
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8017
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7660
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2418
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2988