Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8129 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 407
  • / 2025-09-11 13:00
    Ocena: 4.00 / 5
    Fajnie było ale się skończyło.. Ktoś wprowadził zmiany w oprogramowaniu - ktoś chyba po pijaku.. piszę/mówię odpowiedzialnie jako programista - emeryt.. Fajnie było gdy ekran paczkomatu był czytelny i wyraźny.. już tak nie jest.. pijany programista stworzył potwora.. wpisujesz teraz najpierw kod a potem nr telefonu - po co ta zmiana - nic przecież nie daje.. ale za to tu przeszedł samego siebie -- czcionka malutka, że nic szczególnie w słońcu nie widać.. wpisuje sie na pamięć bo klawiatura w rozstawie cyferek wszędzie na szczęście taka sama.. Ale nic - zupełnie nic nie widać.. Po co to komu? do sprawdzenie alkomatem - poziom dopalacza dla programisty.. klops zupełny.. Było fajnie -kiedyś..
    Zaletybyło fajnie kiedyś, zanim zmieniło się oprogramowanie..
    Wadyprogramista na haju..
  • / 2025-09-10 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT I JESZCZE RAZ DRAMAT. Kolejny raz siedze w domu i czekam na kuriera, ten nie odbiera telefonu, a nastepnie dostaję info, ze kurier mnie nie zastał. Dzwonie na infolinię i dowiaduję się, ze GPS kuriera wynika, ze był... Dlaczego nie zadzwonił? Bo nie ma obowiązku... Kolejny telefon na infolinie, kolejny raz tłumacze, ze nie moge spędzić trzeciego poranka na oczkiwaniu, jesli kurier ogranicza się do pojawienia sie na podwórku, ale juz nie robi nic zeby dostarczyc paczke. Nigdy nie skorzystam juz z inpostu.
    Zaletybrak
    Wadycały system
  • / 2025-09-09 12:54
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA NA WYSYŁANIE PACZEK DO HISZPANI INPOSTEM !!!
    4 paczki gabarytu C są dostarczane od dwóch tygodni i nie wiadomo gdzie są !
    Zmieniają się tylko statusy.
    Suport to jakaś kpina z klientów !
    ZaletyBRAK
    WadyNIEDOTRZYMYWANIE ZAWARTYCH UMÓW
  • / 2025-09-09 08:25
    Ocena: 2.33 / 5
    wysłałem paczkę odebrał kurier inpostu była ubezpieczona i dodatkowa opłata za szczególne obchodzenie się z nią 70 zł po dostarczeniu została przesyłka zniszczona odszkodowanie się nie należy , poco się płaci ubezpieczenie żeby bezpiecznie dotarła ! nigdy nie wyśle już paczki inPostem !nie polecam
    Zaletybrak
    Wadypaczka zniszczona
  • / 2025-09-09 06:01
    Ocena: 1.00 / 5
    TOTALNE DNO !!! UWAGA NA WYSYŁANIE PACZEK ZAGRANICZNYCH INPOSTEM !!!
    Nie potrafią mimo zobowiązania dostarczyć paczek , nie są w stanie odnaleźć czterech nadanych dużych paczek gabaryt C !!!
    ODRADZAM I OSTRZEGAM !!!!
    ZaletyBRAK
    WadyTYLKO WADY
  • / 2025-09-05 06:05
    Ocena: 1.00 / 5
    2 dni kurier nie potrafi odebrać paczki to jakaś kpina. Telefon kurier nie przyjmuje obcych numerów - kolejna kpina. Jakość - 0, obsługa - 0, infolinia - 3, a firma - 0, paczka na dziaja miała być dostarczona będzie dopiero na poniedziałek bo kurierowi nie po drodze z odebraniem paczki.
    WadyNie obieranie paczek, kpina z klienta, zero kontaktu
  • / 2025-09-03 19:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Koszmar. Dostawa przez INPOST opłacona. Kurier nie poinformował mnie o dostarczeniu przesyłki. Rzucił przesyłkę za bramę, na chodnik i odjechał. Pies rozszarpał przesyłkę (kołdra).
    Zaletybrak
  • / 2025-09-03 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystałam z firmy wiele razy bez większych zastrzeżeń do momentu kiedy nadawca podał niekompletny adres. Ten fakt kosztował mnie utratę paczki, ponieważ inpost nie chciał mi wydać mojej własności, odesłał do nadawcy i paczka zgubił. Moje kilkakrotne codzienne telefony nie pomogły, aktywności nadawcy również. Dostawaliśmy błędne i nieprawdziwe informacje. Inpost nie brał pod uwagę nikogo i niczego - zrobił jak chciał. Pomimo, że zapłaciłam za usługę inposta i za paczkę nikt nie chciał mi pomóc w wydaniu paczki Zadośćuczynienia że strony inpostu - darmowa przesyłka krajowa czyli jakieś 10zł, które ma się nijak do kosztów paczki i problemów. Nie polecam.
    ZaletyAplikacja
    WadyKlient nie ma żadnych praw.
  • / 2025-09-02 13:21
    Ocena: 3.00 / 5
    Kolejny raz kurier dostarczył paczkę uszkodzoną. Ponieważ paczka zawierała porcelanę , chciałam sprawdzić czy nie została uszkodzona. Kurier stwierdził że nie może się na to zgodzić . Wolał zabrać paczkę zachowując się przy tym dość arogancko. Już wcześniejsze doświadczenia z tą firmą zniechęcały mnie do korzystania z ich usług, a teraz obiecuję sobie nigdy nie zamawiać w firmie która powierza paczki firmie inpost.
    Zaletyżadne
    Wadywszelkie możliwe
  • / 2025-09-01 18:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam do dzisiaj klientka InPostu. Paczkę do skrytki włożyłam w czwartek Ok godziny 12. Do dzisiaj tj. PONIEDZIALEK wieczór kurier nie odebrał a przesyłka była bardzo pilna. 5 telefonów na infolinie i każda z osob opowiadała inna historie. Malo tego podjechalam autem pod paczkomat i czekalam na kuriera. Przyjechal, ale nie mial zlecenia odbioru paczki. Koniec końców paczkę wyjęłam ze skrytki i pojechala pilnie zaprzyjaźnionym prywatnym transportem. Zawiodłam się bardzo i świadomie więcej z ich usług nie skorzystam.
    ZaletyJuż nie mają żadnych zalet
    WadySame wady. Brak kompetencji
  • / 2025-09-01 17:23
    Ocena: 3.67 / 5
    Dziś 01.09.2025 kurier po raz kolejny zamiast dostarczyć przesyłkę na podany adres wcisnął do skrzynki na listy. Niestety jestem inwalidą i nie mogę poruszać się po schodach. Myślę że to nowy pracownik z Ukrainy - bo tylko oni są tacy tempi. InPost Legnica Numer paczki: 520113016359220066736321

    ZaletyByła na czas.
    WadyNie dostarczone na podany adres.
  • / 2025-08-31 17:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurierom nie chce się dostarczać paczek za przeproszeniem lecą w kulki
    ZaletyŻadna
    WadyCała firma to jedna wielka wada
  • / 2025-08-30 08:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałam poinformować ,sposób przeprowadzenia rozmowy telefonicznej przez pracownicę infolinii InPost. Osoba, która odebrała mój telefon, sprawiała wrażenie, jakby dopiero co wstała z łóżka i nie miała zielonego pojęcia, jak powinna wyglądać obsługa klienta.

    Rozmowa była prowadzona w sposób chaotyczny, pracownica nie wiedziała, jak odpowiednio się zachować, jak poprowadzić rozmowę ani jak ją zakończyć. Nie posiadała wiedzy na temat zgłaszanego przeze mnie problemu, przez co traciłam swój cenny czas.

    Dodatkowo nie potrafiła poprawnie przeliterować mojego adresu e-mail, mimo że poprosiłam o to wyraźnie, aby upewnić się, ( stwierdziła , że z uwagi na RODO tylko ja mogę podyktować adres , ale ona nie może go powtórzyć- kuriozum.
    Prośba ta była podyktowana troską , aby informacje dotyczące zgłoszenia zostały wysłane na właściwy adres.

    Cała sytuacja była dla mnie nieprofesjonalna i oceniam ją jako dramatyczny brak przygotowania do pracy z klientem.
  • / 2025-08-30 08:25
    Ocena: 1.50 / 5
    UWAGA na sposób doręczania paczek!

    Zamówiłam przesyłkę .

    O 1 w nocy dostałam SMS, że paczka będzie dostarczona następnego dnia.

    Niestety: kurier tel : +48 508 487 184 nie odbierał telefonów, nie odpowiadał na SMS-y, przyszedł pod adres, gdzie mnie chwilowo nie było (ok. 15 minut), koleżanka poinformowała, że zaraz wrócę, a on odpowiedział, że ma 200 paczek i nie będzie czekał, nie zostawił żadnej informacji ani SMS-a o nieodebraniu.
    Zamiast kolejnych prób doręczenia które powinny być standardem,system automatycznie pokazał, że paczka została zwrócona do nadawcy już po pierwszej próbie!

    Takie zachowania kurierów to absolutnie niedopuszczalne działanie !!!!.
    My jako klienci ,nie możemy być pozbawieni prawa do kolejnych doręczeń, a kurier nie ma prawa traktować paczek jak problemu, który go nie interesuje.

    Chcę nagłośnić tę sprawę i zapytać: jak skutecznie zgłosić takie zachowanie i doprowadzić do ukarania kuriera lub firmy kurierskiej?
    Każdy z nas może znaleźć się w podobnej sytuacji, dlatego ważne jest, aby nie zostawiać takich przypadków bez reakcji.
  • / 2025-08-30 00:05
    Ocena: 3.67 / 5
    Za każdym razem kurier zostawia paczkę pod drzwiami i nie zadzwoni dzwonkiem do drzwi. Jestem w domu, a paczka leży pod drzwiami, czasem na słońcu, deszczu lub w śniegu. Czasem nie ma innej możliwości i jestem skazana na kuriera inpost, ake jeśli tylko mogę, wybieram inną firmę.
  • / 2025-08-29 23:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem bardzo zadowolony z usług firmy InPost, jednak firmie zdarzyło się potknięcie, wysłałem przesyłkę do odbiorcy, który jej nie odebrał. Teoretycznie powinna wrócić do mnie z powrotem. Nie miałem możliwości odbioru tej przesyłki z powodu braku informacji o jej powrocie. Nadałem przesyłkę w paczkomacie do nadawcy i to był ostatni moment w którym ją widziałem. Firma InPost twierdzi że ją odebrałem, złożyłem reklamację, która została rozpatrzona na moją nie korzyść. Czyli zapłaciłem za przesyłkę do zamawiającego, ten jej nie odebrał i z nieznanych powodów nie wróciła do mnie. Pracownik firmy InPost u którego złożyłem reklamację w wielkim skrócie próbuje udowodnić że klient nie ma racji. Pani obsługująca reklamację gubi się w zeznaniach, wskazuje mnie jako osobę trzecią, której nie może wysłać nagrania z monitoringu jako potwierdzenia odbioru prze zemnie przesyłki, chociaż jestem nadawcą i odbiorcą w jednej osobie. Na szczęcie w tym nieszczęściu kwota strat to około 50 zł. Przykro mi że zostałem potraktowany w taki sposób, że nie poczułem po drugiej stronie chęci rozwiązania problemu. Nie mam fizycznie zwrotu ale firma InPost twiedzi że go odebrałem :(
    ZaletyWygodne usługi
    WadyProcedura reklamacji na poziomie małego Kazia Z przedszkola
  • / 2025-08-29 18:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Rozwalili paczkę, odesłali do nadawcy twierdząc że nieodebrana,masakra
  • / 2025-08-29 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Szmaciarze i kłamcy zatrudniający tłuków z ukrainy,w mailu info że będzie dwukrotnie podjęta próba doręczenia.Kurier nie odbierał kilkukrotnie wczoraj a dziś się dowiedziałem że została zwrócona do nadawcy z adnotacją "odmowa odbioru" ponieważ ten ukraiński gamoń nie potrafił zadzwonić pod numer telefonu tylko podjechał pod posesję i otrzymał informację od całkowicie obcej osoby że ona nic nie wie ponieważ na posesji są dwa domy.Przez tą najbardziej gównianą pseudofirmę są tworzone negatywne komentarze dla tych co czekają na przesyłkę.Zaznaczam że to kolejny raz gdzie tego typu sytuacja nastąpiła i jedyne co usłyszałem to że mogę złożyć reklamację.Chyba nawet reszta jest tam głupia podobnie bo nie będę się że szmaciarzami w jakieś reklamacje się bawił jak przesyłka już i tak została zwrócona
    ZaletyŻADNA
    WadyWYŁĄCZNIE WSZYSTKIE
  • / 2025-08-29 11:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Często korzystałem z usług Inpost ale zrezygnowałem na rzecz innego dostawcy. Przyczyna – 30% paczek dostarczanych jest do innego paczkomatu niż wybierałem w zamówieniu ( w tym leki). Jest to paczkomat w innym mieście oddalony od wskazanego w zamówieniu o 6km. Brak dojazdu do Łodzi utrudnia odbiór paczki. W odpowiedzi na reklamację (pomijając fakt zwracania się do mnie per ty) piszą, że wybrany przeze mnie paczkomat był przepełniony. Z informacji od kurierów wynika, że paczkomat nie był przepełniony, po prostu nie wysyłają kuriera tam gdzie jest mało zamówionych paczek. Podsumowując – najgorsza firma z jaką miałem do czynienia. Na szczęście jest sprawna konkurencja.
    ZaletyBrak
    WadyOszukiwanie klienta
  • / 2025-08-28 22:42
    Ocena: 1.00 / 5
    wysylalam paczki z belgii gdzie inpost dziala przez firme mondial relay. 2 paczki nie mogly byc nadane przez blad systemu a jedna zaginela. nie oddano pieniedzy za ubezpieczenie i koszt wysylki. pomimo zlozonej reklamacji.
    Wadynie dziala za granice pomimo wprowadzenia uslugii
strona 1 z 407

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12730
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8129
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7752
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4146
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4135
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2465
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4820
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4031
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3117