Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 7979 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 399
  • / 2025-01-08 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia mówi co innego niż jest. Miało być przekierowanie na adres, wrzucili w paczkomacie 1 km od domu bez dostępu odbioru czyli podjazdu z wózkiem.dzieciecem.
    Wadyena
  • / 2025-01-06 14:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Okropna praca działu zajmującego się zwrotami pieniędzy za zgubione przesyłki. Życzę, aby Wasze przesyłki się nie gubiły. Z tą usługą to tylko strata nerwów i pieniędzy
  • / 2024-12-28 19:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejna opóźniona przesyłka z winy inpostu. Paczka leży w centrum logistycznym, ale kurier nie wysilił się żeby zabrać do paczkomatu.
    Zaletybrak
    Wadynieterminowa dostawa
  • / 2024-12-27 22:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Zawsze korzystaliśmy z usług InPostu. Nigdy nie było żadnych zastrzeżeń. Jednak teraz sytuacja wygląda inaczej. Przed świętami czekaliśmy na prezent od rodziny. Przesyłka przekroczyła kilka granic (naturalnie, nie wiadomo, co jest w środku). Ponieważ osoby były w drodze, złożyły zamówienie na swoje nazwisko i czekały. Dziś rano otrzymali dziwną wiadomość o treści: "jak wygląda wasza paczka i co jest w środku, prawdopodobnie odpadła etykieta". Dowiedzieli się, jak jest zapakowane, i odpowiedzieli do obsługi. Cały dzień cisza... Dopiero wieczorem przyszło pismo, że paczka została rozbita (ze zdjęciami całej zawartości). Okazało się, że w środku były szklane słoiki z domową konserwą, których InPost nie bierze do transportu (z tej strony nie mamy żadnych uwag, to nasza wina). Tylko w korespondencji prosiliśmy, aby paczka została w naszym mieście, żeby można było odebrać ją z dowolnego miejsca, ponieważ wyjazd do innego miasta nie był w planach (skoro kurier i tak dostarczył ją do naszego miasta). Na każde pytanie odpowiedź – nie, tylko w paczkomacie, w którym paczka została umieszczona. Szczerze mówiąc, to też nasza wina, ale podejście do klienta jest zerowe + dlaczego nie rozwiązać sprawy na miejscu, przecież to dodatkowe koszty na samochód, można wystawić dodatkową opłatę, karę, cokolwiek (dlaczego mogę odebrać paczkę w miejscu umieszczenia, ale nie w miejscu odbioru). Jakie będą dalsze losy tej paczki… nie wiem. Może przynajmniej komuś się przyda. Szczerze mówiąc, nastrój mam totalnie zepsuty zarówno przez naszą głupotę, jak i przez podejście firmy. Będę szukać innej usługi.
  • / 2024-12-27 19:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy. Kurierzy bardzo Nie mili chamscy, bezczelnie.Przesłka Nie dotarła w terminie. Kurierzy robią łaskę,nie informując kiedy przyjadą i Uważają że odbiorca ma na nich czekać cały dzień. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM. Reklamacja i skarga złożona ,czekam jakie kosekwencje poniesie jeden z ich kurierów.
    WadyNIE MILI KURIERZY
  • / 2024-12-27 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka została 16.12.2024 wydana do doręczenia do dnia dzisiejszego jeszcze jej nie otrzymałem. Zwyczajnie zagubili paczkę. Allegro zamknęło sprawę i do 5 dni zwracają mi pieniądze.
    Zaletybrak
    WadySame wady
  • / 2024-12-20 19:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam pierwszy raz nadawałem paczkę z odbiorem u klienta , którą miano mi dostarczyć do paczkomatu . Zadzwoniłem na infolinie i krok po kroku przeprowadzono mnie przez formularz zgłoszeniowy . Dokładnie wskazując co i jak mam uzupełnić . Po 5 dniach czekania sprawdziłem status , paczka w przygotowani a wiem , że już pierwszego dnia było gotowa do wysyłki . Okazało się , że formularz zgłoszeniowy wypełniony był źle :( i czekają aż ktoś klient dostarczy ją do paczkomatu . Całe szczęście , że mam jeszcze trochę czasu i mam nadzieje , że zdąży dojść do mnie przed wyjazdem bez niej nie mogę wyjechać . Oczywiście skorzystam z innego kuriera
  • / 2024-12-19 21:50
    Ocena: 1.00 / 5
    witam,moja paczka dotarła 17 tego do paczkomatu ,a 18tego po 24 godzinach wróciła do nadawcy spowrotem ,a jest napisane,że maczekać w paczkomacie 48 godzin . reklamacje nie przynoszą żadnych efektów,teraz dziadek pójdzie do wnuczka na wigilię bez prezentu-super
    Zaletyżadnych
    Wadysame
  • / 2024-12-17 19:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Strasznie skomplikowany program do nadawania paczek. po co trzeba wpłacać za paczkę raz , drugi raz za kuriera jakby nie można było zrobić tego od razu, programista do pracy!!!!!, po co to załaduj konto prościej użyć słowa zapłać, Polacy lubią komplikować sobie życie. Bardzo dużo odbieram paczek i jestem zadowolona z kuriera z pracy na naszym terenie, sympatyczny przemiły młody człowiek daję jemu 10 gwiazdek i dużą gwiazdkę z okazji świąt.
  • / 2024-12-17 19:37
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE KORZYATAJCIE Z USŁUG WYSYLKI ZA GRANICE.Nie potraafia tego robic. Wyslalem we Wrocłąwiu paczke do Belgii i minelo juz trzy tygodnie i nie ma!!!!
    Informacje z infolinii - W trakcie weryfikacji. Brak mozliwosci odbioru osobistego.
    Ostatnie info; Dostawa moze w przyszlym roku "MOZE!!!!"
    Firma wspolpracujaca z Inpostem to " MONDIAL RELAY "
    Traktowanie przez obsluge infolinii; na odczep sie ; " w trakcie weryfikacji" i spadaj.
    PORAZKA !!!!
    ZaletyBRAK
    WadyBrak swiadczenia uslugi!!!!OSZUSTWO !!!
  • / 2024-12-13 19:01
    Ocena: 1.00 / 5
    InPost - NAJGORSZA USŁUGA AUTOMATÓW PACZKOWYCH NA RYNKU. W ciągu 2024 roku 9 (słownie: DZIEWIĘĆ!) moich paczek zostało przekierowanych do innych paczkomatów niż docelowy, który i tak bardzo często miewa awarie lub są z nim różne problemy. Nie wiem jaki jest sens oferowania usługi automatu paczkowego skoro i tak muszę marnować dodatkową godzinę aby odebrać paczkę, która powinna czekać na mnie dosłownie "pod domem". Składanie reklamacji nie ma żadnego sensu - mam tylko nadzieję, że jak najwięcej osób zobaczy tę opinię i zrezygnuje z usług InPost - ja "korzystam" tylko w ostateczności (gdy sprzedawca nie oferuje innej opcji) i o żadnej "korzyści" w tym przypadku nie jestem w stanie powiedzieć.
    Zaletyżadnych
    Wadysame
  • / 2024-12-11 23:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Przy wkładaniu paczki musiał się nie załączyć system nadawania paczek. Ponieważ wkładałam dwie paczki nie zauważyłam tego od razu. Proces reklamacji: odwlekanie sprawy, udawanie jakoby coś się robiło jest po prostu irytujący. Brak rzetelnego sprawdzenia w monitoringu i próby odnalezienia paczki. Twój problem to Twój problem, Inpost potrafi przekierunkować dalej do indywidualnego opiekuna i działać na czas do znużenia klienta - bo ile można walczyć o 100, 200zł, czekając po 30 dni na rozpatrzenie sprawy i wczytując się w ich regulaminy.
    JA już przesyłki drogich paczek nie zaryzykuję, za dużo problemów. Miało być szybko, łatwo i przyjemnie. Ryzyka w wysyłce: czy przyjdzie, gdzie przyjdzie i w jakim stanie nie potrzebuję.
    Proszę popracować nad obsługą klienta w przypadku reklamacji.
    Zaletyuprzejmość (choć ma się wrażenie, że wynika z obojętnego podejścia do tematu i jest tylko mistyfikacją)
    Wadybrak rzetelności i jednostkowego podejścia do tematu oraz najmniejszej chęci faktycznego rozwiązania problemu
  • / 2024-12-09 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam wszystkich .Paczka wysłana do Belgi przez inpost paczkomaty.Wysłane 25 XI 2024 i na dzień dzisiejszy tj, 9.12.2024 nie dotarła , termin dostarczenia upłynął 29XI.2024 Tragedia , nie wiadomo o co chodzi od 7dni ta sama śpiewka kiedy dzwonie do inpostu , przekażą sprawę itp. itpNa dzień dzisiejszy mają paczkę i pieniądze za usługę przesyłki, w tej chwili jest dwa tygodnie i paczka nie dotarła.

  • / 2024-12-05 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Świadomie wybieram paczkomat, bowiem pracuję od 9.00 do 18.00. Rozumiem, że wybrany paczkomat jest przepełniony; natomiast nie rozumiem, dlaczego przekierowana jest nie do innego paczkomatu, tylko do miejsca czynnego od 9.00 do 18.00.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • / 2024-12-03 18:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Kierowcy firmy InPost to niestety żywy przykład zupełnej ignorancji w kwestii podstawowych umiejętności potrzebnych do prowadzenia pojazdów dostawczych oraz elementarnej kultury obsługi klienta. Ich niekompetencja w zakresie jazdy i parkowania jest wręcz zadziwiająca – parkowanie busa staje się nie lada wyzwaniem, co w połączeniu z brakiem jakiejkolwiek dbałości o przestrzeganie przepisów drogowych czyni ich postawę nie tylko nieprofesjonalną, ale wręcz niebezpieczną.
    Natomiast, jeśli chodzi o zachowanie samych kierowców, to trudno oprzeć się wrażeniu, że są oni całkowicie pozbawieni jakiejkolwiek świadomości dotyczącej standardów obsługi klienta. Ich bezczelność jest wręcz nieakceptowalna. Zamiast wykazać się chociażby minimalną uprzejmością, często spotykamy się z postawą arogancką, a czasem wręcz lekceważącą. Traktowanie klientów w sposób wysoce niekulturalny, z totalnym brakiem szacunku dla ich czasu, to norma, która świadczy nie tylko o zawodowej niekompetencji, ale i o braku jakiejkolwiek podstawowej etyki pracy.
    ZaletyTylko paczkomaty działają w porządku, reszta dno.
  • / 2024-11-28 18:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam ! Paczka już tydzien idzie i a teraz w apce pokazuje że zwrot do nadawcy. Dzwoniąc powiedzieli że nie wiedza czemu tak jest
  • / 2024-11-27 14:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Przesyłka z ubraniem dla dziecka. Wczoraj nadana dziś dostarczona. Bardzo miła pani kurier. Nie ma problemu z wejściem na wyższe piętro, czy nieczynnym domofonem (wystarczy wysłać SMSa z kodem). Nie mam żadnych negatywnych uwag.
    ZaletyData doręczenia przesyłki podana w mailu jest zgodna z datą doręczenia. Kurier odbiera połączenie.
    WadyBrak
  • / 2024-11-27 09:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Przesyłka nr 411041376410062114638880.
    Firma nie zawiodła mnie kolejny raz.
    Kurier bardzo sympatyczny, kontaktowy.
    Oby więcej takich pracowników.
    z pozdrowieniami Emilia
    Wadynie ma
  • / 2024-11-27 07:35
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam, czytam opinie i nie mogę zrozumieć skąd tyle wrogości w ludziach. U kogoś widzą belkę, ale sami są idealni. Zacznijcie najpierw od siebie, bo kto się źle wyraża o drugich, ten chyba sam ze sobą ma problemy. Co do firmy IN POST pierwsza tego typu firma na polskim rynku, wspaniale się rozwinęła i nadal uważam ją za rzetelną firmę. Zawsze wszystko szczegółowo opisane co do paczki, jej droga i od nadania do odbioru najwyżej dwa dni. Nigdy jeszcze nie miałam problemu., nawet ze szklaną zawartością.
    A dla młodych ludzi dobra rada: więcej skromności , a mniej roszczenia w życiu. Musimy naprawiać ten świat i zacząć przede wszystkim od SIEBIE, pozdrawiam Wszystkich Opiniowiczów.
  • / 2024-11-26 15:24
    Ocena: 1.33 / 5
    Dzień Dobry
    Firma tragedia. Odebrałem własną przesyłkę wraz z którą umieścił kurier 14 innych przesyłek w jednym dużym pudełku. Kierując się uczciwością zadzwoniłem do impost i poinformowałem o zaistniałej sytuacji. Maja taki syf, że nawet nie wiedzieli że zgubili te przesyłki. Za uczciwość i poświęcony czas, nawet nic nie zaproponowali. Po prostu dno, a nie poważna firma. Zaoszczędzili na pewno dzięki mnie sporą sumę a wdzięczności zero. Porażka
strona 1 z 399

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12444
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7979
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7618
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4097
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4071
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2407
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4482
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3887
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929