strona 1 z 400
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Makler / 2025-02-18 04:22
Tragedia.
Przesyłka została dostarczona w kiepskim stanie.
Pudełko rozerwane , towar w środku zniszczony.
Kurier bez pozwolenia i wcześniejszej informacji wchodzi na prywatny teren ogrodzony ( co jest karalne ) i pozostawia paczkę w stanie j/w.
Formularz reklamacji .... , szkoda gadać.
Nie ładuje wszystkich przesłanych zdjęć.
-
-
~Klaudia / 2025-02-13 14:33
Odradzam. Wciaz zmieniaja sie kurierzy, a wszyscy z braku checi lub czasu pozostawiaja paczki w blocie, deszczu lub sniegu bez poszanowania na cudza wlasnosc. W momencie gdy prosi sie kurierow o niepozostawianie paczek...wskazuja w systemie, ze adresat odmawia przyjecia paczki co jest jawnym klamstwem.
Z kolei proces reklamacji to tragedia. Zachowujcie zdjecia bo p niecalym miesiacu od zlozenia reklamacji Inpost odezwie sie do Was z prosba o przeslanie zdjec, ktore nie zaladowaly sie poprawnie w ich systemie podczas skladania reklamacji. Brak ponownego przeslania zdjec oczywiscie skutkuje nieprzyjeciem reklamacji. Tragedia. -
~Adrian / 2025-02-12 11:47
Brak profesjonalizmu i kompetencji oraz odpowiedniej wiedzy z kosultatntem sprawił, że moje doświadzczenie z firmą Inpost pozostawiło negatywne doświadczenie ZaletyPoprZednio same zalety -
~Burak / 2025-02-09 09:25
Nie ma dziwne, 70 - 80% ludzi na sortowni i kurierzy to przypadkowi, nisko wykształceni ludzie z łapanki.Zarobek dziadowski, to po co się starać? Kierownicy i koordynatorzy dno i dwa metry mułu, presja i ciśnienie na kasę. Nie polecam, praca na budowie mniej stresuje. ZaletyNie widzę.WadyDo wyboru, do koloru. -
~Emilia / 2025-02-06 07:57
DRAMAT Nie polecam. Wysłałam klocki lego duplo zapakowane bardzo dobrze nie raz wysyłam. dojechały do klienta pogniecione tak mocno że ktoś musiał położyć cos bardzo ciężkiego albo na nich ktoś bardzo ciężki musial stawać. Reklamacja nie została uznana pomimo wysyłania zdjęć pomimo że OLX uznał reklamacje jako ze strony przewoźnika,
-
~Iwona / 2025-01-31 15:42
Polska firma kurierska najlepsza polecam wszystkim skorzystanie z usług Firmy In Post mając na uwadze wysoką jakość i profesjonalizm świadczonych usług. Jestem bardzo zadowolona , dziś pierwszy raz zrobiłam zwrot za pomocą paczkomatu In Post i pomógł mi w obsłudze Pan Kurier z IN Post wszystko mi wytłumaczył i sprawa załatwiona. Byłam pod wrażeniem
łatwości dokonania zwrotu w systemie oraz podejścia do klienta pana kuriera -wysoka kultura i profesjonalizm.
Świetny system informatyczny , łatwy w obsłudze rozwiał moje obawy że nie dam rady , będę teraz tylko korzystała z usług In Post i wszystkim znajomym ją polecała.
PozdrawiamZaletyszybkość dostawy, profesjonalni kurierzy { mili uprzejmi}, polska firma { tylko polskie firmy powinniśmy wspierać},
przyjazny system dla klienta w samoobsłudze zwrotu czy nadania przesyłki w paczkomatach firmy In Post.Wadydotychczas nie zauważyłam -
~antoni / 2025-01-30 20:48
zagubioa przesyłka=brak odpowialności ze strony inpost,brak przeprosin,brak pieniędzy od 2 miesięcy, za koszty zagubionej przesyłki nie oddają pieniędzy.
ZaletyżadneWadykontakt ograniczony -
~Bartek / 2025-01-30 13:41
Nie można odebrać paczki , jest informacja na monitorze w paczkomacie "Paczkomat jest tymczasowo niedostępny" i tak jest od tygodnia paczki nie można odebrać. Na infolinii zgłaszane ale chyba jakieś boty tam siedzą bo zgłoszenia przyjmują ale nic nie robią ZaletySzybka przesyłka jak paczkomat działa poprawnieWadyJeśli jest jakiś problem z przesyłką czy paczkomatem zero pomocy na infolinii -
-
~Agnieszka / 2025-01-29 23:01
Zrobili dziurę w kartonie, uszkodzili towar (listwy plastykowe) wszystkie zabezpieczone specjalnymi, dedykowanymi do transportu profilami styropianowymi i nie biorą za to żadnej odpowiedzialności!! Uszkodzenie takiego grubego kartonu bardzo wyraźnie wskazuje w jaki sposób kurier obchodził sie z paczka... (paczka oklejona "Ostroznie szkło". Aby uszkodzić takie opakowanie to kurier naprawdę musiał się postarać.. Przesyłka została ubezpieczona - oburzające jest to, ze próbują uniknąć odpowiedzialności za szkody ewidentnie powstałe z winy kuriera (które są kwestią oczywistą!). Powołują sie na swoje regulaminy i ocena zabezpieczeń to tylko ich nieobiektywna ocena. Wielki wstyd InPost w jaki sposób traktujecie swoich klientów - brak jakiekolwiek przyzwoitosci. NIE POLECAM - Jesli kurier uszkodzi Wam przesylkę to możecie zapomniec, ze wypłaca odszkodowanie, a ubezpieczenie przesyłki to zwykła ściema - i tak Wam niczego nie wypłacą. Przestrzegam wszystkich przed ich oszukańczymi praktykami!! NIE POLECAM
Edit: z tego co czytam teraz po opinich to niszczenie paczek i nie uwzględnianie reklamacji / odwołań to standardowe działania InPostu. Drogi InPoście moze powinniście pochylić sie nad tymi tematami i zrewidować swoje praktyki, bo po ludzku to po prostu WSTYD!!! -
~Patrycja / 2025-01-28 08:46
Firma niestety nie potrafi wykonywać rzeczy do której została stworzona a mianowicie dostarczać paczek. Moja zaginęła tydzień temu. Rozmowy z konsultantami na czacie , którzy cały czas proszą o cierpliwość , weryfikacje które nic nie weryfikują. Do tej pory nikt nie potrafi przyznać że paczkę poprostu zgubił. Dramat -
~Katarina / 2025-01-22 23:01
Paczka nie dotarła. Przetrzymywana przez kuriera. Zatrudniają złodzieji. Brak szacunku do klienta , nie szanują tez paczek rzucaja, kopią , finalnie paczka nie uznana na reklamacje, strata za przesyłkę, jeszcze towar ktory zostal nie zniszczony z paczki trzeba odebrać sobie samemu z centrum logistycznego oddalonego o 35km od domu. Na swój koszt. Zero przeprosin zero skrupułów. Firma totalne dno i zero. -
~af / 2025-01-21 16:09
Reklamuje paczkę od Listopada/wysyłka do Belgii/nie informują czy paczka zaginęła, brak informacji.
Nie polecam wysyłek zagranicznych, komunikacja tylko drogą elektoniczną.ZaletybrakWadysame wady -
~Piotr / 2025-01-21 15:07
Banda kombinatorów.Okradziono moją przesyłkę.Przyszła niekompletna,poklejona taśmą przez inpost.Reklamacja to droga przez mękę.Wszystko robią by tylko jej nie uznać,a jak już nie mają argumentów i uznają,to w ramach wydłużenia procesu nie wypłacają należnych pieniędzy tylko kierują sprawę do ich ubezpieczyciela, a tu znowy kombinacje.Z daleka od inpost,jaka firma tacy pracownicy a więc poniżej dna. ZaletyBrakWadyWyłącznie, -
~Lena / 2025-01-08 15:21
Infolinia mówi co innego niż jest. Miało być przekierowanie na adres, wrzucili w paczkomacie 1 km od domu bez dostępu odbioru czyli podjazdu z wózkiem.dzieciecem. Wadyena -
~M / 2025-01-06 14:37
Okropna praca działu zajmującego się zwrotami pieniędzy za zgubione przesyłki. Życzę, aby Wasze przesyłki się nie gubiły. Z tą usługą to tylko strata nerwów i pieniędzy -
~iras / 2024-12-28 19:04
Kolejna opóźniona przesyłka z winy inpostu. Paczka leży w centrum logistycznym, ale kurier nie wysilił się żeby zabrać do paczkomatu. ZaletybrakWadynieterminowa dostawa -
~Matsvei / 2024-12-27 22:08
Zawsze korzystaliśmy z usług InPostu. Nigdy nie było żadnych zastrzeżeń. Jednak teraz sytuacja wygląda inaczej. Przed świętami czekaliśmy na prezent od rodziny. Przesyłka przekroczyła kilka granic (naturalnie, nie wiadomo, co jest w środku). Ponieważ osoby były w drodze, złożyły zamówienie na swoje nazwisko i czekały. Dziś rano otrzymali dziwną wiadomość o treści: "jak wygląda wasza paczka i co jest w środku, prawdopodobnie odpadła etykieta". Dowiedzieli się, jak jest zapakowane, i odpowiedzieli do obsługi. Cały dzień cisza... Dopiero wieczorem przyszło pismo, że paczka została rozbita (ze zdjęciami całej zawartości). Okazało się, że w środku były szklane słoiki z domową konserwą, których InPost nie bierze do transportu (z tej strony nie mamy żadnych uwag, to nasza wina). Tylko w korespondencji prosiliśmy, aby paczka została w naszym mieście, żeby można było odebrać ją z dowolnego miejsca, ponieważ wyjazd do innego miasta nie był w planach (skoro kurier i tak dostarczył ją do naszego miasta). Na każde pytanie odpowiedź – nie, tylko w paczkomacie, w którym paczka została umieszczona. Szczerze mówiąc, to też nasza wina, ale podejście do klienta jest zerowe + dlaczego nie rozwiązać sprawy na miejscu, przecież to dodatkowe koszty na samochód, można wystawić dodatkową opłatę, karę, cokolwiek (dlaczego mogę odebrać paczkę w miejscu umieszczenia, ale nie w miejscu odbioru). Jakie będą dalsze losy tej paczki… nie wiem. Może przynajmniej komuś się przyda. Szczerze mówiąc, nastrój mam totalnie zepsuty zarówno przez naszą głupotę, jak i przez podejście firmy. Będę szukać innej usługi. -
~Były klient / 2024-12-27 19:08
Nie polecam tej firmy. Kurierzy bardzo Nie mili chamscy, bezczelnie.Przesłka Nie dotarła w terminie. Kurierzy robią łaskę,nie informując kiedy przyjadą i Uważają że odbiorca ma na nich czekać cały dzień. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM. Reklamacja i skarga złożona ,czekam jakie kosekwencje poniesie jeden z ich kurierów. WadyNIE MILI KURIERZY -
~Kazimierz / 2024-12-27 09:55
Paczka została 16.12.2024 wydana do doręczenia do dnia dzisiejszego jeszcze jej nie otrzymałem. Zwyczajnie zagubili paczkę. Allegro zamknęło sprawę i do 5 dni zwracają mi pieniądze. ZaletybrakWadySame wady -
~BS / 2024-12-20 19:14
Witam pierwszy raz nadawałem paczkę z odbiorem u klienta , którą miano mi dostarczyć do paczkomatu . Zadzwoniłem na infolinie i krok po kroku przeprowadzono mnie przez formularz zgłoszeniowy . Dokładnie wskazując co i jak mam uzupełnić . Po 5 dniach czekania sprawdziłem status , paczka w przygotowani a wiem , że już pierwszego dnia było gotowa do wysyłki . Okazało się , że formularz zgłoszeniowy wypełniony był źle :( i czekają aż ktoś klient dostarczy ją do paczkomatu . Całe szczęście , że mam jeszcze trochę czasu i mam nadzieje , że zdąży dojść do mnie przed wyjazdem bez niej nie mogę wyjechać . Oczywiście skorzystam z innego kuriera
strona 1 z 400
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »