strona 4 z 171
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »
-
~Julia / 2025-09-09 12:07Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam z takim chamem bez kultury dawno się nie spotkałam. Kierowcy nie stoją frontem fo klienta, Pan stwierdził że nie można kupić biletu i gdyby nie moja szybka interwencja to by odjechał z moja walizką a ja bym została na dworcu. Ostatni raz gdy chciałam skorzystać z waszej usługi. Nie polecam nikomu -
-
~Saracen / 2025-09-08 15:19Ocena: 3.25 / 5
Z takim chamem i burakiem kierowca nie spotkałam się nigdy!Dziwię się że firma z tym nic nie robi bo jest to powtarzający się zarzut.Kierowca zapewne z patologicznej rodziny bo takimi wulgaryzmami mówił.Zero chęci pomocy. Chciałam jechac z lotniska Pyrzowice i nie moglam kupic biletu ani przez stronę ani przez aplikację.Informacja wszedzie jest podana ze można kupić u kierowcy. Jednak u niego też nie moglam bo ponoć mu czytnik nie działał. Wypchnął mnie z autobusu i powiedział że go to nie interesuje . Zamknął drzwi i pojechał. Klasa ZaletyCena,wygodaWadyKierowcy -
~WRONA / 2025-09-07 14:40Ocena: 3.00 / 5
Autobusy na trasie Katowice Zakopane kursują z nieczynna toaletą , tragedia, trasy dalekobieżne bez toalety gwarantowanej przy zakupie biletu, czyli warunków podróży. n Zaletybrak , ponieważ wtedy kierowca powinien to oficjalnie ogłosić, że w razie konieczności pasaże ma dac znać , to wtedy się zatrzyma .Wadyto już kolejny raz -
~Pasażer / 2025-09-07 14:31Ocena: 1.00 / 5
Podczas przejazdu FlixBusem w dniu 07.09.25 na trasie Bratysława – Warszawa,spotkałam się z bardzo niekulturalnym zachowaniem kierowcy (starszy mężczyzna).
Podczas krótkiego postoju skorzystałam z toalety w autokarze (ok. 2 minuty, gdy pasażerowie byli jeszcze na zewnątrz). Kierowca uderzał w drzwi i w nieprzyjemny sposób zwrócił uwagę. Ponadto, siedząc tuż za nim, słyszałam jego niegrzeczne komentarze kierowane do pasażerów.
Uważam, że takie zachowanie nie przystoi obsłudze. Dno i brak kultury . -
~Krzysztof / 2025-09-07 09:41Ocena: 1.00 / 5
WI-FI do 250MB ? Po prostu ogrom...
Ogólnie syf w autokarze od gum na przyszybiach po toaletę, która wygląda na zwykłą kloakę. Zupełny brak kultury kierowców.ZaletyBrakWadyMnóstwo -
~Kris / 2025-09-07 09:35Ocena: 1.25 / 5
Niepełne zwroty za niewykorzystane bilety, ponoć mają być wykorzystane na poprawę jakości podróżowania - bzdura. Wystarczy wejść do toalety - niczego nie ma. Papieru toaletowego, ręczników papierowych, śmieci na podłodze a na toalecie nie da się usiąść. Przycisk kranu trzeba trzymać jedną dłonią, żeby umyć drugą. Niemiecki system jak w Oświęcimiu. W końcu siedziba firmy Monachium. ZaletyBrakWadyMasa -
~Kristopher / 2025-09-07 09:19Ocena: 1.75 / 5
Brak papieru toaletowego, mydła w płynie i ręczników papierowych, śmieci w toalecie i brudno. Ceny są najwyżej konkurencyjne. Zwrot za niewykorzystany bilet do dwóch dni to zaledwie 20% - skandal!!!
Infolinia działa tylko od poniedziałku do piątku
Pozostaje pisanie poprzez maila o zwrot za niewykorzystany bilet. Zobaczymy z jakim skutkiem. Nie skorzystam już z ich usług. To szkopska linia - więc czego się spodziewać???????ZaletyBrakWadyMnóstwo -
~Akia / 2025-09-06 19:48Ocena: 1.00 / 5
Dziś hciałam z mamą pojechać busem nr 1291, moja mama już wpisywała pina by zapłacić za miejsca, ale kierowcy poprostu zamknęli drzwi przed nami i pojechali, wiedząc, że jei by zajęło to mniei niż 30 sekund. Odjeżdżając, jeden z kierowców pokazał na zegarek na ręce, patrząc mi w oczy, jak by mówiąc, że czas skończył się. Uważam, że jest to brak szacunku wobec klienta. -
-
~Honda / 2025-09-06 12:40Ocena: 2.00 / 5
Dziś na trasie Halle Wrocław z toalety tak daje ze nie idzie wyczymac to nie jest podobne kase się płaci więc niech kupią zapach daje ze masakra -
~Tereska / 2025-09-05 21:41Ocena: 1.00 / 5
Spóźnienie 30 minut w Toruniu, brak wyjaśnień od kierowcy, stoi i drapie się po głowie, nie ma pojęcia, dlaczego w toalecie śmierdzi, dlaczego w autobusie są śmieci i brud, dlaczego pasażer nie słyszy, jaka to stacja, bo on jej nie zapowiada, i bardzo nerwowy jak zwraca się jemu uwagę.Tak wyglądała moja podróż z Płocka do Torunia linią 1252, prosze znaleźć kierowcę, który spełni wszystkie wymagania i będzie kompetentny. Wadykierowca nie spełnia wymagań -
~Anonimowy / 2025-09-05 20:37Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy transport jaki moze istnieć kierowcy nie mili i nie znający sie na przepisach jak dzwonie na infolinię mówią co innego a na żywo co innego tłumany nie douczone i nic więcej nawet na jedna gwiazde nie zasłużyli -
~Lhd / 2025-09-05 09:40Ocena: 3.00 / 5
Autobusy brudne pełno śmieci nieprzyjemne zapachy w autokarach,porównując rok dwa wcześniej,teraz masakra coraz mniej w Polsce,Polski -
~Jacek Majka / 2025-09-04 18:41Ocena: 1.00 / 5
Zaufałem wam a Wy mnie zostawiliście, głupim tłumaczeniem zmiany koloru autobusu ,czekam na zwrot za zakupiony bilet !!! Zawsze liczylem na konkrety :wyjazd -przyjasd .Zawiodlem się!!!!!
0 -
~Adam / 2025-09-04 15:23Ocena: 2.75 / 5
Pozostawiłem bagaż w autokarze i od tygodnia czekam na informacje co z nim się dzieje a zgłosiłem to przez stronę Flixbusa w zasadzie do dwóch minut kiedy właściwie autokar był w zasięgu pół kilometra albo mniej. Tak problematyczne jest dla firma staje się ustalenie i skontaktowanie się ze swoim kierowcą. Żałosne -
~Nikola / 2025-09-03 12:05Ocena: 3.25 / 5
Flixbus miał przyjechać o 11 nagle czekając na przystanku dostaliśmy informacje, że ma opóźnienie 45 minut, zadzwoniłam na infolinie flixbus miał awarie na trasie mieli podstawić inny. W międzyczasie opóźnienie wzrosło do 1h 35 minut, a na linii powiedzieli, że zwrot pieniędzy nastąpi w momencie opóźnienia 120 minut. Nadal co mi z tego zwrotu jeśli przez trasa jest typowo na lotnisko i żaden z pasażerów nie zdąży już na swój lot i tych kosztów nikt nie zwróci. Rozumiem mieć margines błędu, ale 2h opóźnienia. Powinni to inaczej rozwiązywać -
~Łukasz / 2025-08-31 13:50Ocena: 5.00 / 5
Kierunek Katowice Zakopane super podróż kierowcy mili WC w autobusie czynne Plus przerwy są robione na przystankach super się jechało polecam -
-
~Karolina / 2025-08-31 13:45Ocena: 3.00 / 5
Flixbus nie poinformował mnie, że przejazd jest odwołany. Przeciwnie, dostałam tego dnia maila, że przejazd jest aktualny. O wyznaczonej godzinie autobus nie przyjechał. W informacji na dworcu potwierdzono, że przejazd jest anulowany, tymczasem linia obsługi klienta w samym Flixbus działa od poniedziałku do piątku, więc w niedzielę nie było możliwości kontaktu z firmą. -
~TDK / 2025-08-31 11:59Ocena: 1.75 / 5
Jeśli musisz wybrać tego przewoźnika, to lepiej kup sobie bilet przez internet.
U kierowcy nie zapłacisz gotówką, a jeśli akurat terminal płatniczy w autobusie nie będzie działać (co mi się przytrafiło) to kierowca bez mrugnięcia okiem zostawi cię na przystanku - zupełnie jak w czasach PRL-u.
Jak sprawdziłem firma Flixbus nie ma żadnego problemu z takim traktowaniem pasażerów, więc lepiej nie liczyć na kupienie biletu u kierowcy. -
~Miki / 2025-08-31 11:40Ocena: 4.25 / 5
Piatek na trasie Rzeszów -Kraków Balice, kierowca bardzo miły., widać że ma doświadczenie w zawodzie.Tymczasem dziś odwrotna trasa dwóch kierowców i niestety brak kultury, bekanie na głos ok czasem się zdąży ale szydera z pasażerów którzy nie znają polskiego to jakaś porażka. Kierowcy typowi cwaniacy. Bardzo ciężko się tego wszystkiego słucha.. ZaletyTanie bilety. Bezpośrednie połączenia.WadyKierowcy (nie wszyscy) -
~Ja / 2025-08-31 11:40Ocena: 2.25 / 5
To jest dno i wodorosty 28.08.2025 wyjazd z Bydgoszczy do Płocka ponad godzinne opóźnienie, 31.08.2005 powrót i znowu opóźnienie ponad godzinę. W takim wypadku powinien nastąpić zwrot kosztów 50% za przejazd. Pierwszy i ostatni raz korzystam z usług tej "firmy". Nikomu nie polecam ZaletyBrakWadyNotoryczne opóźnienia
strona 4 z 171
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »
