strona 4 z 154
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »
-
~Maria / 2024-09-03 12:47
Trasa Warszawa Gdańsk chciałam poprosić kierowcę żeby mógł schować mój bagaż,spojrzał się i powiedział że nie jest od tego...że starsza osobą musiała dźwigać ciężki bagaż i usłyszeć tylko po co pani tyle targa... -
-
~Aja / 2024-09-01 19:42
Miałam bilet z osoba twoarzyszącą. Bus opóźniony o 180 minut i zmienili mi bilet na 2h później oczywiście na 1 osobę. Nie zwrócili pieniędzy. -
~Bugwojny / 2024-09-01 08:24
Głównym problemem jest nierówne traktowanie pasażerów. Jedni dopłacają, by zarezerwować określone miejsce, innym bez dopłat miejsca przydziela system, a pozostali są zmuszeni przesiadać się podczas podróży, bp ich miejsce od określonego przystanku zajmuje ktoś inny. Wracałem z Jastrzębiej Góry do Krakowa i podczas całonocnej jazdy zmieniałem miejsce kilka razy. Rezerwacje też były zdublowane więc przydział miejsc całkowicie się posypał. Kierowca po parokrotnym sprawdzeniu biletów poddał się i polecił zajmować miejsca gdzie jest wolne. Oczywiście stąd wynikło spore opóźnienie. Odradzam. -
~Anna / 2024-08-29 14:24
Czekaliśmy na autobus z flixbus na lotnisku w Goleniowie kilka godzin. Autobus był opóźniony. Jeden raz otrzymaliśmy e-mail o tym zdarzeniu. Natomiast w aplikacji godziny zmieniały się co jakiś czas. Raz był opóźniony o 30 min., raz o 40 min., itd. Kiedy autobus w końcu przyjechał, kierowca otworzył drzwi i zaraz zamknął po czym odjechał. Byliśmy 4 metry od autobusu. Nie zdążyliśmy wziąć nawet bagażu. Machnęliśmy nawet w stronę kierowcy. W aplikacji miejsce postoju oznaczone jest dużą „kropką”, co oznacza brak dokładności gdzie konkretnie zatrzyma się pojazd. Dodatkowo brak oznaczenia przystanku, jeżeli jest, to niewidoczny. Byliśmy na tym lotnisku pierwszy raz. Jak dla nas, to nie dość, że za krótko, to jeszcze kierowca zatrzymał pojazd trochę dalej od „kropki” na mapie. W trakcie zgłoszenia incydentu, zostaliśmy potraktowani jak złoczyńcy łamiący regulamin a konsultant zachowywał się jak chatbot, cały czas to powtarzając. Chociaż byliśmy klientami Flixbusa, obecnie nie polecam. Na pewno będziemy szukać zastępczej komunikacji. -
~M / 2024-08-29 12:42
Wczorajszy przejazd z Gdańska do Łodzi super miła obsługa,przerwy na papierosa czysty autobus.I pierwszy raz widziałam dodatki do ubioru u kierowców u Pani krawat a u Pana szelki????ciekawe czy sami sobie kupili czy flixbus daję kierowcom a nie zakładają super to wyglądało ZaletyMiła obsługa szybki przejazd -
~Pat / 2024-08-29 08:21
A z tym toaleta i nie ...tryb sprzatania hotelowego ..no sorry jak jedzie sie 10-16 godzin...czy pojda do gory bilety...to moze ale do sw Mikolaja...38 godzin na krzeselku do lowienia ryb ..se nie wyobrażam
-
~Pat / 2024-08-28 16:30
Straszne brednie nie ma tego jak inaczej skomentowac.
Jeszcze nikomu bycie w porządku nie zaszkodzilo i bilety w aplikacjach kolei regionalnych lub ICE...tez pojawiaja sie czesto z pelnym juz pociagu dopiero na mailu...
Tej sytuacji klienci w obsludze on line biletow sa juz nauczeni...a taki pierwszu na rynku flixbus pewnie ani nawet dla Pani nie jest...
Nie da sie tego po prostu czytac...informacyjnie w ocenie punktualnosci danych linnii i kursu...i skomentowac na tym portalu -
~Nadi / 2024-08-28 14:46
Kupiłam bilet przez aplikację Flixbus, ale bilet nie pojawił się w aplikacji, więc byłam zmuszona kupić go ponownie. Po czasie okazało się, że pierwszy bilet został wysłany na maila, o czym nie było żadnej informacji po opłaceniu biletu. Uważam, że to poważny błąd w aplikacji. Firma nie poinformowała mnie, że muszę sprawdzić maila, co doprowadziło do niepotrzebnych kosztów z mojej strony. Flixbus nie widzi w tym problemu i odmówił zwrotu pieniędzy. Agentka obsługi klienta przyznała, że to błąd aplikacji, ale wskazała, że bilet został wysłany mailem. Nie zgadzam się z tym podejściem – firma powinna wziąć odpowiedzialność za funkcjonowanie swojej aplikacji i zapewnić lepszą obsługę klienta. -
-
~Pat / 2024-08-27 12:56
Opinie nie zmieniają nic...n911 porshe na ktore nikogo nie bedzie stac...mozna popatrzec -
~Piotr / 2024-08-27 06:04
Linia N911 26/27.08.2024, prowadzili najlepsi kierowcy, na przystanki przyjeżdżają przed czasem dając czas na spokojne włożenie bagażu i wejście do autokaru, dbają o przerwy na trasie na zakupy na stacji i skorzystanie z toalety -
~Tom / 2024-08-26 20:15
Właśnie jadę pociągiem ponieważ flix bus opóźnień około 57 minut. Zrezygnowałem z biletu oczywiście Flxbus zwrocil cześć. W Warszawie miałem przesadzę na międzynarodowe Linie do Rygi. Każdy przejazd Flxbusa to porażka. Niechcenie mi się opisać. Proszę nie korzystajcie z Tych. . WadyWszelkie możliwe -
~Pat / 2024-08-26 12:58
Prosze Panstwa Panstwo chyba nie rozumiecie za badyo za bardzo ...ze flixbus nie jest wycieczkowcem z sindbada...ze zaden kierownik pociagu nie wklada walizki ani jejnnie wyjmuje...co innego skoro pasazer ma go poza swoja obecnoscia to ppqinien byc ubezpieczony...
Dalej nie rozumiecie Panstwo ...ostatnio jechalam tzw wycieczka z Katowic 6 osob...ze nie ma restauracyjbego wagonu...kuszetek...ze to jest dalej autobus...
I prosciej naprawde b bylo w tych podrozach miec 2 postoje 30 minutowe dla trasy powyzej 8 godzin...na ubikacje i jedzenie niz wozic te toalete ...i tak pryszmicu nie wezmiecie zaden z Was ...kichani podroznicy ...odkrywcy Niemiec tak naprawde tylko niby to na nowo...skądinąd Niemcy sie co do zasady nie zmieniły...co do kolorów i wyboru bardziej
Nie cieprie ze wzgledu na podrozujacych flixbusa i mam wrazenie. ze oni tez popadaja w zespol pourazowy jakis taki... Powodzenia
Ale tak tego nie widze
Zresztą moze wielu rzeczyZalety....ehh -
~Michał / 2024-08-26 07:18
W zeszlym tygodniu jechalem do zakopanego wieczorny kurs z Krakowa. Chamski kierowca zapatrzony w telefon podczas drogi do tego wyczuwalna won alkoholu. Patrząc po komentarzach to już nie pierwszy. Ostatni raz jechałem z tym przewoźnikiem. WadyKierowca Korzysta z telefonu podczas jazdy. Kierowca pod wpływem. -
~ARTUR / 2024-08-25 11:38
Na trasie luxembourg do Torunia nie pierwszy raz co niektórzy kierowcy bezczelnie. Bagaż ich nie interesuje sama musiałam wkładać do bagażnika, odpowiedź kierowcy,,nie moja sprawa,,żenada, wifi tragedia. WadyWi-Fi, -
~Maciek / 2024-08-23 15:08
W autobusie nie działa klima,
W drodze z Wrocławia do Krakowa w autobusie było 40 stopni i tylko włączone nawiewy z których wiało gorące powietrze, które pogarszało sytuację . Tak naprawdę lepiej wybrać każdą inną firmę -
~Dorota / 2024-08-23 08:26
Jechałam wczoraj z Katowic do Zakopanego kurs 1364 o 9.30.buł opóźniony na starcie 5 min.
Bardzo sympatyczni kierowcy, autobus wygodny.jeden minus-nie działające Wi-Fi.
Na trasie opóźnienia spowodowane robotami drogowymi na zakopiance.ZaletyMiła obsługa,wyhodaWadyBrak wi-fi -
-
~Au / 2024-08-22 13:01
Podróż z Bremy do Rzeszowa, ani jednego postoju, nawet nie było możliwości kupienia kawy, w toalecie brak papieru, -
~Alina / 2024-08-21 16:15
Miałam bilety na autobus Warszawa-Łódż o 21:00, 25min przed planowanym wyjazdem dostałam wiadomosc od flexbus:
Linia N1300 jest opóźniona o 91 min. Przewidywany czas przyjazdu może ulec zmianie w dowolnym momencie. Więcej informacji: https://flixl.ink/s54gq
Oczywiście musiałam znaleźć inny transport. Bo zależało mi na powrocie do domu nie o 1:00 w nocy. Znalazłam się pociąg.
Później napisałam na flexbus w tej sprawie, na co dostałam odpowiedź, że zgodnie z reglaminem, nie muszą zwrócić pieniędzy jeżeli opóźnienie autobusu nie przekracza 120min.
Uważam, że tak być nie powinno.
Flexbus oferuje mnóstwo przejazdów i sprzedaje bilety. Klient kupuje bilet na konkretny czas. Jeseli firma z jakiegoś powodu ci nie może udzielić opłacono usługę (przejazd z p. A w p.B) w wyznaczony czas, to powinno być odszkodowanie. Flexbus jednak sądzi, że do 120min czasu klijenta nie zasługują na uwagę i tym bardziej na odszkodowanie. -
~Pat / 2024-08-19 09:08
I dlaczego właściwie jeśli to jest firma o zasięgu miedzynarodowym i priorytetem jest tak naprawde komunikacja miedzynarodowa z wezlami komunikacyjnymi ...w Polsce prsybiera obrót szlakow wycieczkowych do szklarskuej i mżerzyna ...czy dlatego że Polska jest taką dziurę i gdy na wipsce zawiesili plakat fluxbus zatrudni to wszystkie lokalne firmy przewozowe splajtowały...a to wezłow komunikacyjnych i portow lotbiczych w Polsce i tak fluxbus nie az tylu jeden do jeden na samolot kyrsow zeby mozna bylo powiedziec ze rzeczywiscie komunikuje...dokladakąc spóźnienia Polski pysk do wszystkiego...zarabianie ukraść albo z buta ..
Masz wizytówe flixbusaZaletyWy sie nie utrzymacie na rynku jeśli to bedzie realizowac taką wizje poszczegolnych kierowcowWadyBez Was ...Polska jest calkowicie komunikacyjna dziurą bo bieżący premier zadba tylko o to żeby wykoleić kolej -
~Pat / 2024-08-18 14:02
Jezeli centrala chce lub chcialaby miec wplyw jakikolwiek na spoznienia to wzorem jednak rail way...prosze pisac na steonie tezerwacji biketow godzint spoznienia...ilosc opoznienia...ale nie jak widac ...to jest bizbes lokalnych sołtysow firm...jeżdżą jak chcą ZaletyŻe w ogóle jeżdżąWadyAle nic nie zaplanujesz..ani nawet rwa bagażu
strona 4 z 154
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »