Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3361 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adam / 2025-08-15 14:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia nic więcej, na stronie rozmowa z botami, juz lepiej z chatgpt sie kontaktować ????????
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~Piotr / 2025-08-15 10:09
    Ocena: 1.25 / 5
    Syf powiedzieć to jak by nic nie powiedzieć . Kierowcy w 50% to buractwo . Fotele uszkodzone nie dają się rozłożyć . Miało być WiFi , niestety nie było
    Porażka totalna
  • ~Oszukana / 2025-08-15 08:49
    Ocena: 1.00 / 5
    W mojej opinii procedury zwrotu kosztów podróży to jedno wielkie oszustwo. Sytuacja, która powtórzyła się dziś już kolejny raz.
    Zarezerwowałam rodzicom wyjazd i zakupiłam bilety na podróż w tą i z powrotem. Dziś rano SMS że podróż powrotną została odwołana. Po zrobieniu zwrotu pieniądze w całości oddają tylko za odwołany kurs. Za podróż do grosze, bo dobrowolnie anulowałam kurs który mógł się odbyć. Dlaczego? Przecież logiczne, że rodzice nie posiadający samochodu nie będą mogli jechać, ponieważ nie będą mieli czym wrócić.(Nie dojeżdża tam pociąg ani inny publiczny środek transportu). W mojej opinii jest to zwykłe oszustwo. Nie polecam i na pewno już nie skorzystam.
  • ~Ola / 2025-08-14 18:29
    Ocena: 2.50 / 5
    Jestem bardzo rozczarowana kierowcami z Flixbusa byli poproszeni o szczegółowe informacje gdy będzie moja mama dojeżdżać do miejsca docelowego , tylko albo aż że to już i trzeba się zbierać . Mama jest starszą osobą i już potrzebuje wsparcia. Niestety nie otrzymała go i prawie nie zdążyła wysiąść z autobusu. Więcej na taką jazdę się nie pisze bo był to dla niej stres.
    WadyAutobus był spóźniony i brak komunikatów gdzie się znajduje w jakim miejscu
  • ~Dante zygfrido / 2025-08-14 16:27
    Ocena: 2.25 / 5
    Witam wszystkich,
    Dziś miałem taką sytuację że miałem zarezerwowany wyjazd do Wrocławia na godz 8:00. Gdy dojeżdzałem na dworzec autobusowy w KRK dostałem SMS od Flixbusa że autobus którym mam jechać nie jest z logiem Flixbusa i żebym sobie szukał właściwego, a nie wiadomo gdzie, czy na dolnej płycie czy górnej.Zamiast napisać mi konretnie z której płyty odjazd jest... A że dojechałem na dworzec w okolicy godziny 7:53 nie zdążyłem to odnaleźć i było za późno. Z tego powodu nie zdążyłem na ślub mojego przyjaciela. Masakra poprostu, tak nie powinno być...
    Bardzo się moja opinia popsuła w stosunku do tej firmy
  • ~Magdalena / 2025-08-13 18:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny udałam się w podróż flixbusem o godzinie 16.45 i po raz kolejny autobus przyjechał z ponad godzinnym opóźnieniem równo z następnym autobusem który jeździ na tej samej trasie. Po wyjechaniu z krakowa autobus zatrzymał się aby zmienić koła co dodało kolejne 40 minut opóźnienia podróży. Podrozujacy nie dostali żadnego komunikatu co się obecnie dzieje ani dlaczego czekamy. Oczywiście brak również klimatyzacji i możliwości dostania wody podczas upału. Nie polecam. Lepiej stac w pociągu
    WadyBrak klimatyzacji, brak rekompensaty za duże i regularne opóźnienia, brak możliwości przełożenia lub zwrotu biletu
  • ~.... / 2025-08-12 21:50
    Ocena: 4.75 / 5
    Podróż z Warszawy do Łeby bardzo przyjemna czysto i szybko mimo małego opóźnieniania wszystko ok minus taki że pasażerki głośno się zachowywały ale kierowca szybko zareagował
    ZaletySzybko i bezpiecznie
  • ~Anna / 2025-08-12 12:47
    Ocena: 3.50 / 5
    Do starej baby: ~M / 2025-08-11 08:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś w godzinach porannych, na parkingu przy lotnisku Chopina, zwróciłam się do kierowcy autobusu (na litewskich tablicach rejestracyjnych) z prostym pytaniem, czy jedzie w kierunku Łodzi. Zamiast uzyskać odpowiedź, spotkałam się z wulgarnym, agresywnym i skrajnie nieuprzejmym zachowaniem. Kierowca w sposób arogancki stwierdził, że nie wsiądę do żadnego busa, który przyjedzie, a następnie bez mojej zgody zaczął mnie fotografować.

    Idź się leczyć - sama zaczęłaś szerzyć nienawiść wobec kierowcy i go nagrywać, on zrobił jedynie to samo.
    ZaletyKierowcy i obsługa
    WadyDużo pustaków jeżdżących bez butów, stare prukwy co mają wąty o wszystko jeżdżący od Ciechocinka do Ciechocinka.
  • ~Michał / 2025-08-11 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma przewozową autobus spóźnił się godzinę, kędy zażądałem zwrotu pieniędzy odmówili, spóźniają się notorycznie.
  • ~Przemek / 2025-08-11 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapłaciłem za bilet z Baska Voda do Makarska w Chorwacji za dwie osoby ponad 100 PLN. Autobus miał w aplikacji dwukrotne opóźnienie, które wyniosło 59 minut gdy było to dla mnie już za późno i musiałem skorzystać z innego środka transportu. Chcąc otrzymać zwrot pieniędzy za niewykorzystane bilety konsultant powiedział że mogą mi zwrócić ok 10 PLN i opis tego dlaczego tak jest jest pod tym linkiem: https://help.flixbus.com/s/article/PSSP-I-would-like-a-refund-for-my-unused-ticket-Where-can-I-apply-for-this?language=en_IE
    Wcześniej jeszcze wysłał ten: https://global.flixbus.com/company/prices/processing-fee
    Jest to jawne oszustwo i kpina, Flixbus nie poniósł żadnych kosztów, nie skorzystałem z zakupionego biletu przez ogromne spóźnienie. Flixbus nie poniósł żadnych kosztów a nie chcą oddać moich pieniędzy.

    NIE KORZYSTAJCIE Z TEGO ŚRODKA TRANSPORTU, CHAOS ORGANIZACYJNY Z KTÓREGO WYNIKŁO DUŻE SPÓŹNIENIE ZEPSUŁ NAM PLANY NA CAŁY DZIEŃ.

    Takie żerowanie na klientach na długo wam nie posłuży, obecnie liczą się długotrwałe relacje i zaufanie a nie to że na jakimś kliencie zarobiliście stówkę i się cieszycie.

    ODRADZAM FLIXBIUS KAŻDEMU.
    ZaletyBRAK
    WadyZapłaciłem za bilet z Baska Voda do Makarska w Chorwacji za dwie osoby ponad 100 PLN. Autobus miał w aplikacji dwukrotne opóźnienie, które wyniosło 59 minut gdy było to dla mnie już za późno i musiałem skorzystać z innego środka transportu. Chcąc otrzymać zwrot pieniędzy za niewykorzystane bilety konsultant powiedział że mogą mi zwrócić ok 10 PLN i opis tego dlaczego tak jest jest pod tym linkiem: https://help.flixbus.com/s/article/PSSP-I-would-like-a-refund-for-my-unused-ticket-Where-can-I-apply-for-this?language=en_IE
    Wcześniej jeszcze wysłał ten: https://global.flixbus.com/company/prices/processing-fee
    Jest to jawne oszustwo i kpina, Flixbus nie poniósł żadnych kosztów, nie skorzystałem z zakupionego biletu przez ogromne spóźnienie. Flixbus nie poniósł żadnych kosztów a nie chcą oddać moich pieniędzy.

    NIE KORZYSTAJCIE Z TEGO ŚRODKA TRANSPORTU, CHAOS ORGANIZACYJNY Z KTÓREGO WYNIKŁO DUŻE SPÓŹNIENIE ZEPSUŁ NAM PLANY NA CAŁY DZIEŃ.

    Takie żerowanie na klientach na długo wam nie posłuży, obecnie liczą się długotrwałe relacje i zaufanie a nie to że na jakimś kliencie zarobiliście stówkę i się cieszycie.

    ODRADZAM FLIXBIUS KAŻDEMU.
  • ~M / 2025-08-11 08:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś w godzinach porannych, na parkingu przy lotnisku Chopina, zwróciłam się do kierowcy autobusu (na litewskich tablicach rejestracyjnych) z prostym pytaniem, czy jedzie w kierunku Łodzi. Zamiast uzyskać odpowiedź, spotkałam się z wulgarnym, agresywnym i skrajnie nieuprzejmym zachowaniem. Kierowca w sposób arogancki stwierdził, że nie wsiądę do żadnego busa, który przyjedzie, a następnie bez mojej zgody zaczął mnie fotografować.

    Dodatkowo kierowca posługiwał się wyłącznie językiem rosyjskim, co uniemożliwiło jakikolwiek normalny kontakt w języku polskim, mimo że sytuacja miała miejsce w Polsce. Takie zachowanie jest absolutnie niedopuszczalne, szczególnie w branży przewozowej, gdzie kontakt z pasażerem wymaga kultury osobistej, uprzejmości i profesjonalizmu.

    Oczekuję, że firma podejmie pilne kroki w celu wyjaśnienia tej sytuacji, przeprosi za zaistniały incydent oraz wyciągnie konsekwencje wobec pracownika, aby podobne przypadki nie miały miejsca w przyszłości.

    Takie zachowanie podważa zaufanie do marki i negatywnie wpływa na jej wizerunek.
  • ~Wojciech / 2025-08-11 04:44
    Ocena: 3.50 / 5
    Wracałem 10.08.2025 fluxbusem 23.35 N1360B z Opola do Berlina. Autobus był opóźniony o ok. 40 minut już w Opolu. Przyznam szczerze,że nie to jest powodem mojego negatywnej opinii,spóźnienia się zdarzają. Natomiast aroganckie zachowania kierowców autobusu pozostawiło we mnie ogromny niesmak.
    Pierwsze co zwróciło moją uwagę, to brak pomocy przy umieszczeniu bagażu w lukach bagażowych. Na stacji paliw , gdzie tankowali paliwo, było wystarczająco dużo czasu na to by umożliwić pasażerom wyǰście autobusu , zaczerpnięcia trochę ruchu, czy ewentualnie kupno czegoś do picia. Na wielokrotne usilne prośby pasarzerów nie było z ich strony żadnej reakcji ani odpowiedzi. Ignorowanie próśb pasażerów nie należy chyba do dobrych zwyczajów firmy flixbus?
    Uważam za niedopuszczalne traktowanie pasażerów jak zwierzęta zamknięte w klatce lub jak powitrze. Chciałbym określić dosadnie zachowanie panów kierowców, ale nie będę używał wulgaryzmów.
    Długo będę się zastanawiał zanim podejmę decyzję następnym razem czy wybrać się w podróż flixbusem.
  • ~Wojciech / 2025-08-11 04:43
    Ocena: 3.50 / 5
    Wracałem 10.08.2025 fluxbusem 23.35 N1360B z Opola do Berlina. Autobus był opóźniony o ok. 40 minut już w Opolu. Przyznam szczerze,że nie to jest powodem mojego negatywnej opinii,spóźnienia się zdarzają. Natomiast aroganckie zachowania kierowców autobusu pozostawiło we mnie ogromny niesmak.
    Pierwsze co zwróciło moją uwagę, to brak pomocy przy umieszczeniu bagażu w lukach bagażowych. Na stacji paliw , gdzie tankowali paliwo, było wystarczająco dużo czasu na to by umożliwić pasażerom wyǰście autobusu , zaczerpnięcia trochę ruchu, czy ewentualnie kupno czegoś do picia. Na wielokrotne usilne prośby pasarzerów nie było z ich strony żadnej reakcji ani odpowiedzi. Ignorowanie próśb pasażerów nie należy chyba do dobrych zwyczajów firmy flixbus?
    Uważam za niedopuszczalne traktowanie pasażerów jak zwierzęta zamknięte w klatce lub jak powitrze. Chciałbym określić dosadnie zachowanie panów kierowców, ale nie będę używał wulgaryzmów.
    Długo będę się zastanawiał zanim podejmę decyzję następnym razem czy wybrać się w podróż flixbusem.
  • ~Anna / 2025-08-10 09:40
    Ocena: 1.25 / 5
    FlixBus – płacisz, a miejsc brak!
    Kupiłam dla 3 osób miejsca 6B, 6C i 6D. Dopłata była, ale w autobusie okazało się, że 6C i 6D… nie istnieją! Siedzieliśmy, gdzie się dało, a w Rzeszowie musiałam ustąpić komuś, kto miał miejsce wykupione – wyglądałam jak pasażer na gapę, choć zapłaciłam. 7 godzin podróży w stresie i dyskomforcie, bo rozkład miejsc na stronie różni się od rzeczywistości. Nigdy więcej!"
  • ~Ewa / 2025-08-10 09:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Jadąc z Paryża do Pragi poprosiłam kierowcę o podniesienie przedniej rolety ,ponieważ widzę tylko czarny pas .Kierowca odpowiedział że rolety są dla kierowców a nie pasażerów.Roleta nie była po stronie kierowcy.Jeden miał na imię Karol.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyBrak obsługi,głośne rozmowy kierowców.
  • ~Aga / 2025-08-09 18:46
    Ocena: 3.50 / 5
    Jadąc z Krakowa do Gdańska pierwszy raz, z niechęcią ale skorzystaliśmy z tego przewoźnika, do Warszawy wszystko w najlepszym porządku, autokar odjechał punkt 23:00 i był w Gdańsku o 8:00 czyli bardzo planowo, miało być pięknie dalej do puki kierowca nie wpuścił bardzo podpitego pasażera który zmienił zapach w całym autokarze, ????????, jadąc z dzieckiem a były jeszcze inne dzieci jest to nie poszanowanie innych pasażerów którzy płacą za ten przejazd. 2 razy zmieniałam miejsce bo nie dało się wytrzymać a mi ten zapach bardzo przeszkadza i czyjeś nogi wywalone na moim miejscu. Zaczęło się dobrze wyszło że chyba nie wrócę do tej firmy.
  • ~Aga / 2025-08-09 18:46
    Ocena: 3.50 / 5
    Jadąc z Krakowa do Gdańska pierwszy raz, z niechęcią ale skorzystaliśmy z tego przewoźnika, do Warszawy wszystko w najlepszym porządku, autokar odjechał punkt 23:00 i był w Gdańsku o 8:00 czyli bardzo planowo, miało być pięknie dalej do puki kierowca nie wpuścił bardzo podpitego pasażera który zmienił zapach w całym autokarze, ????????, jadąc z dzieckiem a były jeszcze inne dzieci jest to nie poszanowanie innych pasażerów którzy płacą za ten przejazd. 2 razy zmieniałam miejsce bo nie dało się wytrzymać a mi ten zapach bardzo przeszkadza i czyjeś nogi wywalone na moim miejscu. Zaczęło się dobrze wyszło że chyba nie wrócę do tej firmy.
  • ~Anna / 2025-08-09 16:15
    Ocena: 2.75 / 5
    Nie polecam. Przewoznik spoźił się w Wilnie na trasie Ryga-Berlin 1h15 min bez żadnych informacji , powiadomienia mailem. Brak kontaktu. Biuro obsługi klienta nie wiedziało o opóźnieniu, nie potrafiło pomoc. Część czekających pasażerów zrezygnowała po godzinie czekania( a mogli pojechac, zeby byla jakakolwiek informacja)Nie warto szarpać nerwow. Zdecydowanie nie polecam
  • ~Nobody / 2025-08-09 13:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Kierowca zamiast podejść profesjonalnie nie potrafił znaleźć dobrej drogi, nagle zażyczył 45 minut przerwy przez co zwiększyło się opóźnienie. W konsekwencji nie zdążyłem na pogrzeb członka rodziny. Kategorycznie odradzam i jestem bardzo niezadowolony.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja kierowcy
  • ~Mr / 2025-08-09 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam zdecydowanie, 2 informacje dostałam o zmianie godziny odjazdu z 5 rano najpierw 9 potem jednak odjazd 8 a ostatecznie bus odjechał o 7 i pojechał bez nas, to tragedia i koszmar, zero szacunku do podróżujących, nie polecam, wręcz ODRADZAM ZDECYDOWANIE!!
    ZaletyBrak
    WadyŻadnej
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.84, ilość opinii: 5485
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3361
Sindbad
Ocena: 2.44, ilość opinii: 925
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 738
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.04, ilość opinii: 382
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4831
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4585
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4040
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3128