Państwa firma kurierska oraz państwa pracownicy, i to zarówno kurierzy jak i konsultanci to KPINA.
Zamówiłam paczkę z prezentami na którą czekałam prawie 3 tygodnie 12.12 otrzymałam na maila o godz. 20;52;53, że paczka JEST W DORĘCZENIU od tego czasu cisza do 12;30 byłam w domu potem pojechałam do pracy niespełna godzinę później zadzwonił kurier z zapytaniem ,, Czy jest Pani w domu''(zatem zakładam,że nawet go u mnie nie było) na odpowiedź,że nie i prośbe o przekierowanie paczki kurier sam powiedział, że paczka trafi do punktu ŻABKI. Kontaktowałam się jeszcze z kurierem kilka razy, mówiąc że nie otrzymałam SMS-a/maila ani o dostarczeniu paczki ani o przekierowaniu paczki do punktu jak i poinformowałam kuriera, że wróciłam szybciej do domu na co nie otrzymałam ani informacji zwrotnej ani tego, że paczka trafiła do innego punktu jako,że nikt nie odbierał czekałam do dziś bo wasza infolinia w przeciwieństwie do innych firm pracuje od poniedziałku do piątku. Dziś wasz konsultant oświadcza mi że ,,paczka została odesłana do nadawcy" bo rzekomo dzień szybciej tj. 12.12(czwartek 4)nikogo nie było w domu a raz byłam cały dzień w domu i to kuriera nie było a 2 to tego dnia wieczorem dostałam informacje, że paczka jest dopiero w doręczeniu oraz że paczka rzekomo nie spełnia warunków przyjęcia na żabkę (o czym również nie zostałam poinformowana) po czym konsultant rozłączył się w twarz. Jesteście najgorszą fimą kurierską z jaką do tej pory miałam okazje pracować i z jakiej miałam okazje korzystać. Przez Państwa nieprofesjonalizm i nieprofesjonalizm państwa pracowników na tydzień przed świętami zostałam bez prezentów na święta dla rodziny :-)
Zaletybrak jakichkolwiek zaley
Wadynieprofesjonalizm brak słow , szkoda że nie można dać mniej niż 1 gwiazdka