Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12451 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~animag1243 / 2024-12-16 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry,


    Państwa firma kurierska oraz państwa pracownicy, i to zarówno kurierzy jak i konsultanci to KPINA. 
    Zamówiłam paczkę z prezentami na którą czekałam prawie 3 tygodnie 12.12 otrzymałam na maila o godz. 20;52;53, że paczka JEST W DORĘCZENIU od tego czasu cisza  do 12;30 byłam w domu potem pojechałam do pracy niespełna godzinę później zadzwonił kurier z zapytaniem ,, Czy jest Pani w domu''(zatem zakładam,że nawet go u mnie nie było) na odpowiedź,że nie i prośbe o przekierowanie paczki kurier sam powiedział, że paczka trafi do punktu ŻABKI. Kontaktowałam się jeszcze z kurierem kilka razy, mówiąc że nie otrzymałam SMS-a/maila  ani o dostarczeniu paczki ani o przekierowaniu paczki do punktu jak i poinformowałam kuriera, że wróciłam szybciej do domu na co nie otrzymałam ani informacji zwrotnej ani tego, że paczka trafiła do innego punktu jako,że nikt nie odbierał czekałam do dziś  bo wasza infolinia w przeciwieństwie do innych firm pracuje od poniedziałku do piątku. Dziś wasz konsultant oświadcza mi że ,,paczka została odesłana do nadawcy" bo rzekomo dzień szybciej tj. 12.12(czwartek 4)nikogo nie było w domu a raz byłam cały dzień w domu i to kuriera nie było a 2 to tego dnia wieczorem dostałam informacje, że paczka jest dopiero w doręczeniu oraz że paczka rzekomo nie spełnia warunków przyjęcia na żabkę (o czym również nie zostałam poinformowana) po czym konsultant rozłączył się w twarz. Jesteście najgorszą fimą kurierską z jaką do tej pory miałam okazje pracować i z jakiej miałam okazje korzystać. Przez Państwa nieprofesjonalizm i nieprofesjonalizm państwa pracowników na tydzień przed świętami zostałam bez prezentów na święta dla rodziny :-) 
    Zaletybrak jakichkolwiek zaley
    Wadynieprofesjonalizm brak słow , szkoda że nie można dać mniej niż 1 gwiazdka
  • ~zz / 2024-12-13 08:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety firma nie potrafi zarządzać swoimi punktami odbioru i przekierowaniami
  • ~Justyna / 2024-12-12 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD to masakra. Kurier niekompetentny, jak i Żabka, do której dostarczona została paczka. Paczka dostarczona wczoraj o 9.00 rano. O 18.09 tego samego dnia, czyli po 9 godzinach, zgłosiłam się po odbiór. Paczki nie było. Ale status w apce, że wyruszyła do nadawcy o 18.38 przy czym paczka miala być w punkcie do dzisiaj. Dziś rano dostałam jeszcze maila i smsa, że paczka czeka. Kuriozum! Na infolinii upierdliwy bot - czy komukolwiek kiedykolwiek bot pomogl? to jest jakiś dramat. W końcu udało połaczyć sie z konsultantem, który ustalił, że kurier nie sprawdził co zabiera i paczkę zabrał. A jako, że zabrał i list przewozowy został nadany to paczka musi wrócić do nadawcy. Jedyne co mogę zrobić to skontaktować sie z nadawca, a ten może złożyć reklamację. Odradzam korzystanie z usług dpd, jeśli chcecie mieć pewność, że paczka do Was dotrze. Nie stracicie nerwów i czasu. To był mój ostatni raz. Unikać jak ognia!
    Zaletybrak
  • ~Aneta / 2024-12-12 09:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma , nie polecam , kłamią , oszukują, nie przywożą paczek !!!!!
  • ~Dorota / 2024-12-11 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier mimo OPŁACONEJ dostawy na adres wrzuca ja do paczkomatu!!!! HORROR
    ZaletyZero
    WadyKradzież pieniędzy za pobraną niezrealizowaną usługę
  • ~Kasia / 2024-12-11 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu, nigdzie się nie dodzwonisz, może do bota ..., kurier ma wyłączony tel, aplikacja się zapycha, zawiesza, nie ma możliwości działań. Niby dostajesz powiadomienia ale paczka znika. Kurier nie podejmuje proby dostarczenia. Chociaż jest info, że podjął. Nieprawda. Szkoda słów.
  • ~Wolf / 2024-12-10 15:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Zawsze na czas w przeciwieństwie do dhl i pocztex
    Zaletysą O.K.
    Wadybrak wad
  • ~Paula93 / 2024-12-10 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie nie polecam! Już trzeci tydzień czekam na paczkę i dostaje maila od kuriera, że nikogo nie zastał w domu pomimo tego, że za każdym razem jestem i na niego czekam. Konsultanci niewiele są w stanie załatwić i nie mogą się nawet z nim skontaktować, żeby wyjaśnić sytuację. Firma, od której zamówiłam produkt poniosła już dodatkowe koszty za ponowne wysłanie. Więc nie radzę żadnej firmie współpracować z DPD!!!
  • ~Alina / 2024-12-09 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Nie polecam dpd! Kurier się nie kontaktuje, dodzwonić się gdzieś wyjaśnić gdzie obecnie jest paczka-nie ma szans!
  • ~KK / 2024-12-09 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat istny, paczka odesłana do nadawcy z niewiadomych przyczyn, wysłana ponownie i nadal jej nie ma. Jest w magazynie i czeka tylko na co?nikt nic nie wie, priorytety nadane i zero kontaktu … kosmos… tragiczna firma!
    ZaletyBrak
    WadyWszytsko dosłownie Wszytsko
  • ~Ewelina / 2024-12-08 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma ever!!!
    29.11 mieli dostarczyć do punktu żabka ->niedostarczony >powód żabka nie przyjela-punkt prsepelniony->brak info o przesylce->telefon na infolinię gdzie Pani podaję punkt w którym odbiorę w sobote->brak info o przesyłce->kolejny tel na infolinie->kinsultant każe zmienić adres więc biorę wolne tracąc dniowke i zamawiam do domu->przesyłka nie dotarła!-> kllejnt tel na infolinie->przesyłka uszkodzona I przepakowana->Pani mówi że przesyłka stanęła na magazynie bo ktoś nienadal nowego numeru!!!->kolejny raz posze żeby siw że mną skontaktowano bo sprawa priorytet->podałam jeszcze raz swój adres straciłam kolejna dniowke kuriera nie ma!!! Mają niby 3 dni na doręczenie!!! Straciłam 2 dniowki kupę nerwów i godzin na infolinii walcząc z botem który nie mógł pomóc!!!nie dość że straciłem pieniądze w pracy to jeszcze kupę nerwów i zdrowia którego nikt mi jie zwroci!!! Omijać szerokim łukiem taka firmę!!! 29.11 miałam dostać a dziś mamy 8 12 i niema!powinni zapłacić odszkodow
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku dla klienta ,nieterminowość,
  • ~Marius / 2024-12-07 09:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorszego dziadostwa nigdy nie widziałem. Niekompetencja na każdym dosłownie każdym kroku. W centrali nie są w stanie powiedzieć gdzie jest paczka a jak się odnalazła to nie dostałem zgody aby odebrać ją samodzielnie z Pruszkowa z ul. Groblowej. Co śmieszne przez ponad dobę nikt nie wydał tej paczki kurierowi do doręczenia. Inna paczka pomimo zamówienia doręczenia na sobotę niby doręczona dzień wcześniej kiedy mnie nie było. Już 8 dni czekam aż ustalą gdzie ona jest. Porażka. Ludzie zasłaniacie się czy chcecie korzystać znich usług i psuć sobie życie.
    ZaletyŻadnych zalet tej firmy.
    WadyBrak uczciwości, brak kompetencji, brak terminowości, brak podstawowej wiedzy, chyba nawet brak mózgów u tych ludzi
  • ~Ralf / 2024-12-06 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    No i potwierdza się, najgorsza firma, która ma Klientów w ... Wypisują w mailu "Planowany termin doręczenia - następny dzień roboczy." co oznacza, już od następnego dnia czekaj Kliencie w domu na przesyłkę ale musisz tak czekać przez kolejne 3 dni robocze (inni dostarczają na drugi dzień!!!) bo nie wiemy kiedy dostarczymy. Paranoja i strata czasu , no ale nie dla DPD, oni przecież już zarobili na zleceniu dostarczenia. Co możemy zrobić? Prosta sprawa, pokażmy DPD, że w Polsce bez ich usług też paczki da się dostarczyć, szybko i bezstresowo. Ja generalnie rezygnuję z usług DPD!!!
  • ~Alicja / 2024-12-06 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszego dnia kurier nie dostarczył przesyłki. Po całym dniu oczekiwania w domu wieczorem sprawdziłam status przesyłki i było napisane, że nie było nas o 18.17 w domu. Byliśmy cały dzień i czekaliśmy. Następnego dnia rano próbowałam się skontaktować z kurierem. Nie odebrał, nie oddzwonił, nie odpisał na SMS. Przekierowałem więc paczkę do punktu odbioru w żabce. W systemie jest widoczne to, że paczka została przekierowana. Po godz. 19 sprawdziłam status przesyłki ponieważ chciałam iść ja odebrać juz do żabki, a tam informacja, że paczka wraca do nadawcy, bo nie mogła być dostarczona. A to prezent na Mikołajki, którego niestety dziś dla synka nie mam. Sklep z którego szło zamowienie to Smyk
  • ~Monika / 2024-12-06 12:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry, najgorszy przewoźnik z jakim mam do czynienia . Zatrudnia byle kogo , kurierzy bez telefonu i gubią albo przywłaszczają sobie paczki . Masakra . 5 DNI wydzwaniani na infolinie i żadnej konkretnej informacji , tylko rachunek za połącznia ponad 50 zł. Masakra brak profesjonalizmu . ŻENADA OMIJAJACIE Z DALEKA JEST TYLU INNYCH PRZWOZNIKÓW ZE NIE WARO TRACIC NA NICH CZASU I PIENIEDZY ,
    ZaletyBRAK
    WadyGUBIA LUB PRZYWŁASZCZAJA SOBIE DROŻSZE PACZKI
  • ~marzena / 2024-12-06 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt telefoniczny - zerowy , ciągle zajęte , robot nie potrafi odpowiedzieć na pytanie ,
    Nie mogę ustalić gdzie jest paczka .
  • ~Dario / 2024-12-05 19:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny brak kompetencji i totalna kpina z klienta, po ustaleniu terminu doręczenia przesyłka nie została w tym terminie doręczona, kontakt z obsługą klienta beznadziejny, pracownik prosi o 1,5 godziny czasu na ustalenie co się dzieje z przesyłka, po czym stwierdza, że nie jest w stanie tego ustalić. Po udaniu się do oddziału dpd w którym wedlug informcji powinna znajdować się paczka, kierownik oddzialu stwierdza, że paczki nie ma na magazynie i nie wie gdzie może być. Po pewnym czasie i przeglądnięciu monitoringu stwierdza, że paczkę zabrał kurier i doręczył ją innej osobie i na inny adres, bo prawdopodobnie przykleiła się na niej inna etykieta i postarają się ją odzyskać!? Jeżeli paczki nie uda się odzyskać to należy złożyć reklamację.Dodam że na paczce znajdowały się dwie kartki z imieniem, nazwiskiem i adresem odbiorcy!!! Uważam, że jest to zupełna ignorancja i totalny brak profesjonalizmu. Sposób działania dpd Polska, naraża klienta na straty finansowe, stratę czasu i stres. Dziwię się, że jeszcze ktoś chce korzystać z usług tej firmy i mam nadzieję, że to się zmieni a firma przestanie istnieć.
    ZaletyBrak
    WadyNie jestem w stanie wymienić wszystkich wad, brak kompetencji i profesjonalizmu,ignorancja,bardzo złe traktowanie klienta, beznadziejna obsługa i wiele wiele innych...
  • ~Pawel / 2024-12-05 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez ostatni czas okazalo sie ze jedna paczka nadana we wrzesniu, zostala odebrana z punku pod koniec pazdziernika i t jest jej ostatni slad.
    Innym razem przy odbiorze w punkcie okazuje sie ze nie wiedza ile jest paczek w punkcie i juz drugi raz zostaje poinformowany ze punkty sa przepelnione.
  • ~Real / 2024-12-05 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie odebrał przesyłki przez 4 dni!!!!. Po rozmowie z infolinią okazało się że anulował ją w systemie. Co za bajzel. Ciekawe czy po moich interwencjach dzisiaj przyjedzie.
  • ~Picio1965 / 2024-12-05 05:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Jak najdalej od DPD. Paczka znalazła się w innym oddziale po mojej interwencji, a infolinia PŁATNA. Z DALEKA
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12451
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7982
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7621
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4100
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4074
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2410
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4490
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3891
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2930