strona 4 z 630
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »
-
~Wini / 2025-04-09 19:15
Kurier Kewin obsługujący Orunie w Gdańsku, to koszmarne nieporozumienie. Zawsze kłamie, że nikogo nie zastał i zostawia przesyłkę w punkcie. Chyba nigdy nie zdarzyło mi się zobaczyć go na własne oczy, zawsze muszę lecieć po paczkę pomimo przebywania w domu. DPD zatrudnia każdego... Nie musisz mieć kultury, nie musisz wykonywać obowiązków... -
-
~Mikrus / 2025-04-08 17:56
Pisałam o strasznych kurierach i oto wczoraj po raz piąty udało się, paczka dotarła , nadal nie było kontaktu ale wreszcie jakiś normalny człowiek trafił pod mój dom . Podobno ci wszyscy inni to byli zastępcy. Na wszelki wypadek jednak wolałabym unikać tej firmy.kosztowalo to wiele nerwów, czasu straconego na wyczekiwanie na infoliniach , rozmów które niczym nie skutkowały. ZaletyPodniesienie ciśnienia w pochmurny dzieńWadyBrak kontaktu z kurierami, tego kontaktu nie ma z nimi nawet własna firma ????? -
~Kwiat / 2025-04-08 17:18
Kurier od którego odbierałam paczki wyjmował mało delikatnie kolejne paczki , żeby odkopać moje z komentarzem" ta wypier..., tą też wypier...". Paczki moje zostały uszkodzone, kartony porwane i pogniecione , towar w środku uszkodzony mimo naklejki, ze zawiera szkło. Paczka otwarta przy kurierze, nie miał przy sobie protokołu szkody, wiec nie miałam możliwości bezzwłocznego zgłoszenia. To nie pierwszy raz kiedy jestem zawiedziona praca kuriera DPD ZaletybrakWadyMało odpowiedzialni ludzie -
~dh / 2025-04-08 15:21
Paczka zamówiona do domu. Czekam na miejscu, dość ważna przesyłka. I dostaję sms, że do odbioru w "niedalekim" punkcie. Bo niby mnie nie ma w domu. Skarga złożona, zgłosiłam incydent do sklepu, z którego robiłam zamówienie z prośbą o zmianę kuriera na przyszłość ZaletyzeroweWadybrak chęci współpracy na infolinii, do kuriera nie idzie się dodzwonić, kurier fałszuje dokumentacje -
~OSTRY / 2025-04-07 23:17
Przesyłka zawierała wieże segmentową Sony i jeden z segmentów został ewidentnie uszkodzony w czasie transportu. Jednak dział reklamacji odmawia uznania twierdząc że jak odebrałem i po 10 min zadzwoniłem do kuriera że jest uszkodzenie to juz ich nie obchodzi.Monika bezczelnie odrzuca wszystkie reklamacje w końcu za to jej płacą i to już nie pierwszy raz. Dziadoska firma . ZaletyBrakWadyoszukuja klienta -
~Tomek / 2025-04-07 18:38
Czekałem na dwie przesyłki. Pierwsza dostarczona o 11:19 (odebrała ja starsza osoba) drugą o godzinie 11:21 oznaczona jako nie dostarczona z powodu braku odbierającego w domu. Ta firma to jakaś kpina !!! ZaletyBrakWadyCałokształt -
~Mikrus / 2025-04-05 09:57
Firma DPD zatrudnia jakichś okropnych kurierów, albo to działanie specjalne. Nie da się zadzwonić do kuriera na podany numer, zgłasza się poczta i na tym się kończy kontakt. Nikt nie odsłuchuje i nie odpowiada. W zachwalaniu swoich usług informują, że kurier precyzyjnie poda czas dostawy. Tak jest to „dzisiaj” , po czym w pewnym momencie pojawia się informacja że odbiorcy nie ma w domu. Czekam już po raz piąty na paczkę i po wielu telefonach do DPD oraz dostawcy towaru i jakichś głupich obietnicach, mam niewielką nadzieję że ją otrzymam. Nawet sama firma nie potrafi się skontaktować z kurierem, na dokładkę jeździ nieoznakowanym samochodem , nawet jak wyśledzę jego położenie na mapie, to albo go już tam nie ma, albo nie można rozpoznać samochodu. Te cztery dostawy to horror, na dokładkę niezałatwione sprawy i jeszcze jakieś koszty mi doliczają. Problem polega na tym że muszę być w domu i podpisać dokumenty zwrotne. Przy innych paczkach nie było problemu ze znalezieniem domu i rzuceniem przesyłki byle gdzie, ale do zadzwonienia do drzwi parę metrów dalej to już wielkie halo. Nigdy nie skorzystam i proszę dostawców żebym nie musiała oglądać tej firmy pod moim domem. ZaletyZwykłe paczki terminowoWadyBrak kontaktu , -
~Renata / 2025-04-03 19:06
Widzę, że DPD w ogóle nie przejmuje się złymi opiniami, my piszemy wkur....sie, a oni mają to w du...ie ZaletyNieeeeeeee mmmmmmm aaaaaaaaWadyTylko są wady -
-
~Renata / 2025-04-03 18:59
Najgorsza firma kurierska. Nikt przez ostatnie lata nie doprowadził mnie do płaczu z bezsilności.
Porażka
Niekompetencje
Brak szacunku dla klientów
Nie zrozumiałe informacje
Brak informacji
Konsultanci...Brak słów
Wszystko co Najgorsze itd.
Zamawiam mnóstwo paczek,nigdy nie spotkałam się z czymś takim jak DPD
Nie mogę używać wulgaryzmów, ale tylko takie cisną mi się na usta.ZaletyBraaaakkkkWadySAME WADY -
~Smutna / 2025-04-03 15:29
Kurier nie przywozi paczek zaznaczając przy tym że nikogo nie było w domu lub odmówiliśmy odbioru przesyłki. Zablokował wszystkie nasze numery telefonów. Natomiast biuro interwencji przyjmuje skargi i nic z tym nie robi. Reklamacje są nierozpatrywane a koszty przez nas ponoszone nie zwracane. Kurier jest beszczelny i bardzo pewny siebie że nic mu nikt nie zrobi i każdą skargę wyjaśni bo jemu uwierzą a nie klientom ZaletyBrakWadyBrak uznawania reklamacji, nieprzyjemna obsługa działająca na korzyść pracowników. Traktowanie klientów jak osoby upośledzone i niewiarygodne -
~Ela / 2025-04-03 09:37
Paczka od kilku dni jest przekierowywana w tajemnicze miejsce: nigdzie - ani w aplikacji, ani na mailu nie ma informacji gdzie. W związku z tym nie mogę jej odebrać, a zależy mi na czasie. -
~Cezary / 2025-04-02 08:33
Firma w ordynarny sposób kłamie i oszukuje - w dniu wczorajszym kurier w ogóle się nie zgłosił po przesyłkę, a ja otrzymałem maila, że nie było mnie pod wskazanym adresem !!! W ciągu dnia nie odbierał telefonów - dzwoniłem wielokrotnie. W razie potrzeby chętnie służę konkretami ZaletybrakWadyoszukiwanie klientów i wyłudzanie pieniędzy za niewykonane usługi -
~Monika / 2025-04-01 08:26
Staram się unikać dostarczania za pośrednictwem DPD ale czasami muszę skorzystać, bo firma w której zamawiam nie ma dostępnych innych opcji. Niestety zazwyczaj są problemy z dostawą. Ostatnio kurier bez jakiejkolwiek próby kontaktu ze mną, odesłał przesyłkę zagraniczną na którą czekałam 2 tygodnie, bo nikogo nie było w domu. Nie było żadnej próby kolejnego doręczenia, pozostawienia w paczkomacie, żadnego telefonu czy sms-a. Muszę teraz czekać kolejne 2 tygodnie, a i tak nie mam gwarancji, że uda mi się odebrać przesyłkę. NIE POLECAM. WadyBrak współpracy z klientem, brak szacunku dla kontrahentów, którzy dostarczają swoje towary za pośrednictwem DPD, brak szacunku do klientów, nieprofesjonalna obsługa. -
~Grażyna / 2025-03-31 21:55
Kurier obsługujący Poznań Jeżyce zero empatii do klienta. Został poinformowany, że będę nieobecna i proszę o doręczenie przesyłki po godz. 15:00 lub do sąsiada emeryta mieszkanie obok, to złośliwie najpierw NIBY przekierował paczką do sklepu, który od co najmniej roku nie istnieje, a później w systemie zaznaczył, że była druga próba doręczenia o godz. 14:11. Ciekawe bo mąż już był obecny w domu a kurier nie dotarł z przesyłką. A dzisiaj po nieudanej próbie NIBY doręczenia od razu odesłał przesyłkę do nadawcy, bez umożliwienia mi odbioru choćby w punkcie odbioru na ul. Poznańskiej w Poznaniu. Dlaczego tyle złośliwości i zero empatii w tym człowieku.??? Wiedział, że czekam na sprzęt do rehabilitacji po wypadku. Zaletybrak -
~JW MALBORK / 2025-03-30 22:33
zobaczymy jutro jak długo znowu będę czekał ZOBACZYMY Zaletybrak odbierania tel . jak jeszcze dostanę informacjęWadydługo czekać -
~monika / 2025-03-28 12:42
firma podaje ze sa 2 krotne próby dostarczenia w moim przypadku paczka przekierowana do paczkomatu po jednorazowej próbie dostarczenie kurier powiedział ze nie ma mozliwosci przekierowania na dostawe do domu dnia następnego -
-
~monika / 2025-03-28 12:37
Brak kontaktu z konsultantem w momencie odbierania paczki z paczkomatu- kontakt z automatem który nic nie daje WadyBrak kontaktu w przypadku problemów z obsługą paczkomatu -przy jednoczesnym mało czytelnym opisie obsługi brak polaczenie z konsultantem przy odbieraniu paczki z paczkomatu -
~Desmond / 2025-03-28 10:11
Kraków Żabiniec kurier MIKITA najgorszy z możliwych, kompletnie nie nadaje się do tej pracy. Już nie zamawiam tym kurierem , będę unikał jak ognia. ZaletyżadnychWadyNie komunikuje się w języku polskim, nie obiera telefonu, nie rzetelny -
~piotr / 2025-03-27 23:49
monitor za 6.000 zł pozostawiony w otwartym ogólnodostępnym śmietniku przy szosie przelotowej. Żadnej informacji - ani SMS, ani email, ani telefon. Masakra. Wadyzatrudniają kelnerów spod budki z piwem? -
~Gość / 2025-03-27 21:40
Dostarczenie paczki bez problemu nawet przed czasem
strona 4 z 630
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »